Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.
Uwaga – zmiany w Twisto już od września!
PROMOCJA ZAKOŃCZONA Twistonowy klient obecny klientFintechNie mam niestety dobrych wiadomości – od września zmienia się regulamin Twisto, a co za tym idzie karta nie będzie już darmowa. W ostatnich dniach wszyscy użytkownicy Twisto powinni otrzymać maile informujące o tym. Jeśli jeszcze się z nim nie zapoznałeś to koniecznie przeczytaj poniższe informacje – zawarłam w nich najistotniejsze wg. mnie zmiany.
Jakie zmiany nadchodzą
🗓 Od 14 września zaczną obowiązywać dwa plany taryfowe: bezpłatny Online oraz płatny Space. Również od 14 września po zalogowaniu do Twisto będziesz miał możliwość wyboru, który plan wybierasz. Wyboru należy dokonać 🗓 do 30 września, inaczej Twisto automatycznie przypisze Cię do płatnego planu Space. Opłaty zaczną być naliczane 🗓 od 1 października. Po tym terminie będziesz mógł również dokonać zmian w planach taryfowych, ale jest tu pewien haczyk.O ile przejście w trakcie miesiąca z bezpłatnego planu na płatny następuje już na następny dzień (opłata jest wtedy naliczona proporcjonalnie), to o tyle przejście z płatnego na darmowy zacznie obowiązywać dopiero od 1 dnia następnego miesiąca kalendarzowego.
Bezpłatny plan Online
- w bezpłatnym planie Online nie ma możliwości posiadania karty płatniczej fizycznej. Oznacza to, że jeśli wybierzesz ten plan Twoja karta przestanie po prostu działać;
- możesz mieć jedynie wirtualną kartę do płatności internetowych, ale uwaga – kurs wymiany wcale nie będzie już taki korzystny, gdyż Twisto doliczy prowizję 3%;
- co za tym idzie nie masz możliwości podłączenia karty do Google Pay;
- nadal korzystasz z limitu kredytowego do 45 dni.
Płatny plan Space
- kosztuje 9,99 zł miesięcznie;
- możesz mieć kartę fizyczną;
- do 3 000 zł przewalutowania nie płacisz prowizji, powyżej tej kwoty doliczana jest prowizja 3%.
Co jeśli nie zgadzasz się na zmiany?
Wtedy masz dwie opcje: wypowiedzieć umowę lub zgłosić sprzeciw.
Możesz zgłosić sprzeciw lub wypowiedzieć umowę telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 263 02 10, przesyłając pisemne oświadczenie na adres korespondencyjny: ul. Zgoda 3/8A, 00-018 Warszawa lub mejlowo pod adresem [email protected].
W przypadku wypowiedzenia umowy przestanie ona obowiązywać od dnia, w którym Twisto poinformowało Cię o proponowanych zmianach.
W przypadku zgłoszenia sprzeciwu umowa zostanie rozwiązana na dzień przed wejściem w życie zmian – czyli 13 września 2020 r.
Otrzymuj powiadomienia o najnowszych promocjach
Subskrybuj nasz kanał nadawczy na Messengerze i nie przegap żadnej promocji:
Czy wystarczy w najbliższym czasie napisać np. mail o treści: „Zgłaszam sprzeciw wobec nowych warunków umowy. Wnoszę o rozwiązanie umowy.”?
Pozdrawiam.
Stawiam na półtora roku, jak się zupełnie zawiną z Polski, bo ich działalność będzie przynosić same straty.
Byli czymś nowym, innowacyjnym, a stali się jednym wielkim szitem!
zarówno karta wirtualna i fizyczna podpięta normalnie działają
O co chodzi z ta firmą ? Ktos coś wie , co oni kombinują?
Do 14.09. muszę mieć wszystko spłacone ; teraz mam u nich zakupy nie spłacone.
Proszę o potwierdzenie przyjęcia mojego wypowiedzenia oraz informacje, kiedy umowa zostanie rozwiązana.
Z poważaniem”
„Dzień dobry,
W nawiązaniu do informacji o zmianie regulaminu (treść cytowana poniżej) wyrażam sprzeciw wobec proponowanych zmian.
Pozdrawiam,
Piotr (…)
”
I przyjęli 😉
Także nie potrzeba jakiś mega kombinacji…
Pozdrawiam!