Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Uwaga – zmiany w Twisto już od września!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Twistonowy klient obecny klientFintech
Magda Kopiczko

Nie mam niestety dobrych wiadomości – od września zmienia się regulamin Twisto, a co za tym idzie karta nie będzie już darmowa. W ostatnich dniach wszyscy użytkownicy Twisto powinni otrzymać maile informujące o tym. Jeśli jeszcze się z nim nie zapoznałeś to koniecznie przeczytaj poniższe informacje – zawarłam w nich najistotniejsze wg. mnie zmiany.

Jakie zmiany nadchodzą

🗓 Od 14 września zaczną obowiązywać dwa plany taryfowe: bezpłatny Online oraz płatny Space. Również od 14 września po zalogowaniu do Twisto będziesz miał możliwość wyboru, który plan wybierasz. Wyboru należy dokonać 🗓 do 30 września, inaczej Twisto automatycznie przypisze Cię do płatnego planu Space. Opłaty zaczną być naliczane 🗓 od 1 października. Po tym terminie będziesz mógł również dokonać zmian w planach taryfowych, ale jest tu pewien haczyk.

O ile przejście w trakcie miesiąca z bezpłatnego planu na płatny następuje już na następny dzień (opłata jest wtedy naliczona proporcjonalnie), to o tyle przejście z płatnego na darmowy zacznie obowiązywać dopiero od 1 dnia następnego miesiąca kalendarzowego.

Bezpłatny plan Online

  • w bezpłatnym planie Online nie ma możliwości posiadania karty płatniczej fizycznej. Oznacza to, że jeśli wybierzesz ten plan Twoja karta przestanie po prostu działać;
  • możesz mieć jedynie wirtualną kartę do płatności internetowych, ale uwaga – kurs wymiany wcale nie będzie już taki korzystny, gdyż Twisto doliczy prowizję 3%;
  • co za tym idzie nie masz możliwości podłączenia karty do Google Pay;
  • nadal korzystasz z limitu kredytowego do 45 dni.

Płatny plan Space

  • kosztuje 9,99 zł miesięcznie;
  • możesz mieć kartę fizyczną;
  • do 3 000 zł przewalutowania nie płacisz prowizji, powyżej tej kwoty doliczana jest prowizja 3%.

Co jeśli nie zgadzasz się na zmiany?

Wtedy masz dwie opcje: wypowiedzieć umowę lub zgłosić sprzeciw.

Możesz zgłosić sprzeciw lub wypowiedzieć umowę telefonicznie kontaktując się z Działem Obsługi Klienta pod numerem +48 22 263 02 10, przesyłając pisemne oświadczenie na adres korespondencyjny: ul. Zgoda 3/8A, 00-018 Warszawa lub mejlowo pod adresem [email protected].

W przypadku wypowiedzenia umowy przestanie ona obowiązywać od dnia, w którym Twisto poinformowało Cię o proponowanych zmianach.

W przypadku zgłoszenia sprzeciwu umowa zostanie rozwiązana na dzień przed wejściem w życie zmian – czyli 13 września 2020 r. 

komentarzy 30

  1. Kinga pisze:
    Czy na rynku istnieje jeszcze podobna firma jak Twisto która ma atrakcyjną ofertę ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Kinga, a czy mówimy o karcie kredytowej czy może być karta do konta wielowalutowa? Bo kredytówki z taką funkcją niestety nie znam.
  2. Barbara pisze:
    Dzień dobry.
    Czy wystarczy w najbliższym czasie napisać np. mail o treści: „Zgłaszam sprzeciw wobec nowych warunków umowy. Wnoszę o rozwiązanie umowy.”?
    Pozdrawiam.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Barbara, wg naszego czytelnika tak – napisał bardzo podobnego maila i już dostał odpowiedź, że umowa zostanie rozwiązana i dostanie potwierdzenie na maila.
  3. Adrian pisze:
    I jak niby zmienić na koncie ten plan? Nie ma żadnego wyboru. Niby że dopiero 2 tygodnie przed zmianą można sobie wybrać? Specjalnie żeby o tym zapomnieć, co za beznadziejna aplikacja
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Adrian, niestety dopiero od września będzie możliwość zmiany.
  4. Ja pisze:
    Urlop, wakacje, a tu jakieś twisto, luzik. Kto będzie o tym pamiętał do września? We wrześniu proponuję przypomnieć.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Można wypowiedzenie złożyć już w tym momencie, albo jeśli ktoś będzie jeszcze używał ustawić sobie przypomnienie w telefonie. To dosłownie 3 kliknięcia w telefonie.
  5. EdekOdKredek pisze:
    I w tym momencie Twisto stało się czymś kompletnie bezsensownym, a z czego rezygnuję bez żadnego żalu…
    Stawiam na półtora roku, jak się zupełnie zawiną z Polski, bo ich działalność będzie przynosić same straty.
    Byli czymś nowym, innowacyjnym, a stali się jednym wielkim szitem!
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niestety trudno się z Tobą nie zgodzić. Mogli dać chociaż opcję ” wykonaj ileś tam płatności miesięcznie a karta będzie za darmo”.
  6. Piotr pisze:
    Apple Pay tez nie będzie działać ? W artykule jest info tylko o Google pay
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Piotr, Twisto jeszcze nie wdrożyło Apple Pay – miało być w kwietniu ale mają opóźnienia. W darmowej wersji Apple Pay, o ile zostanie w końcu wprowadzone, również nie będzie działać.
    • Paweł pisze:
      Twisto działa z Apple Pay w połączeniu z Curve
      zarówno karta wirtualna i fizyczna podpięta normalnie działają
  7. Konrad pisze:
    Macie jakąś inną, podobną i bezpłatną jak Twisto dotychczas, propozycję?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Konrad, jeżeli chodzi o kartę kredytową to niestety na razie nie.
  8. Marta pisze:
    Wysłałam pismne wypowiedzenie umowy listem poleconym, ale nikt tego nie odebrał. Była próba doręczenia dokumentu 24 lipca i nie udało się…adres potwierdziłam na infolinii, ale widać nikogo tam nie było. .
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Marta, wyślij mailem – odpowiadają w ciągu 1-2 dni.
  9. M. pisze:
    We wrześniu podłączę Curve’a do wirtualnej, więc powinno być ok (pozostanie darmowe). Z fizycznej i tak nigdy nie korzystałem inaczej niż przez Curve’a.
  10. jacek pisze:
    Wysłałem mailem sprzeciw – bez odpowiedzi ; ponownie wysłałem maila o potwierdzenie otrzymania – bez odzewu.
    O co chodzi z ta firmą ? Ktos coś wie , co oni kombinują?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jacek, trudno mi powiedzieć – ja na przykład wysyłałam maila 20 lipca i dziś konto zostało zamknięte. Na jaki adres wysyłałeś?
    • jacek pisze:
      Jak to mozliwe przecież mają zamykać w chwili zmiany czyli 14.09. ; ja wysłałem sprzeciw a nie wymówienie umowy , mail pod adresem [email protected].
      Do 14.09. muszę mieć wszystko spłacone ; teraz mam u nich zakupy nie spłacone.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niespłaconej karty nie zamkną. Takie informacje dostała nasza Kasia, która wypowiedzenie składała przez telefon. Z tym zamykaniem to moim zdaniem dziwna sprawa, ponieważ po moim wypowiedzeniu ich odpowiedź wyglądała następująco: „Informuję, że konto oraz karta zostaną zamknięte w ciągu 30 dni roboczych od daty otrzymania tej wiadomości. Oczywiście wyślemy mailowe potwierdzenie tego faktu.” A ostatecznie konto zostało zamknięte w 10 dni. Mail się zgadza, pisałam pod ten sam adres.
    • Jacek pisze:
      Magda , blokujesz moje odpowiedzi?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jacku, nie, nawet nie mam takiej opcji, mogę jedynie usunąć. Ale nic takiego nie robiłam ostatnimi dniami 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ok, wiem o co chodzi, wpadły w SPAM bo jest tam adres mailowy i strona traktuje to z automatu jako spam. Już przywracam.
  11. Mariusz pisze:
    Magda podaj prosze jakiej treści wysłałaś do nich meila
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      „W związku ze zmianą regulaminu Twisto, o których to zmianach zostałam poinformowana w mailu od Państwa w dniu 16 lipca 2020 roku chciałam złożyć wypowiedzenie umowy zarówno o limit kredytowy, jak również fizyczną kartę.
      Proszę o potwierdzenie przyjęcia mojego wypowiedzenia oraz informacje, kiedy umowa zostanie rozwiązana.
      Z poważaniem”
  12. Piotr pisze:
    Ja kliknąłem w mailu guzik odpowiedz, wpisałem:

    „Dzień dobry,

    W nawiązaniu do informacji o zmianie regulaminu (treść cytowana poniżej) wyrażam sprzeciw wobec proponowanych zmian.

    Pozdrawiam,
    Piotr (…)

    I przyjęli 😉
    Także nie potrzeba jakiś mega kombinacji…
    Pozdrawiam!

  13. Daniel pisze:
    Złożyłem rezygnację w formie rozmowy telefonicznej, do wyboru były dwie opcje z okresem wypowiedzenia, lub od daty zmiany taryfy. Wszystko sprawnie, potwierdzenie na maila i rzecz załatwiona…
  14. Daniel pisze:
    Złożyłem rezygnację w formie rozmowy telefonicznej, do wyboru były dwie opcje z okresem wypowiedzenia, lub od daty zmiany taryfy. Wszystko sprawnie, potwierdzenie na maila i rzecz załatwiona…

Skomentuj EdekOdKredek Anuluj pisanie odpowiedzi