Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Aż 485 zł nagród (w tym 450 zł gotówki)! Promocja konta w BNP Paribas!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA BNP Paribasnowy klientKonto osobiste
Magda Kopiczko

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

450 zł gotówki

Kod do biblioteki Legimi o wartości 35 zł

Za co?

1. Za założenie konta wraz z kartą i bankowością i aktywowanie karty;

2. W lipcu:

-przelewy z konta na min. 300 zł

3. W sierpniu i we wrześniu:

-przelewy z konta na min. 300 zł co miesiąc

-min. 3 płatności kartą co miesiąc

4. Za uzupełnienie numeru konta do przelewu nagrody do 28 sierpnia.

Ile to kosztuje?

Konto Otwarte na Ciebie jest bezwarunkowo darmowe;

Karta Otwarta na Dzisiaj jest darmowa pod warunkiem dokonania min. 3 płatności kartą miesięcznie, inaczej 5 zł (dla osób po 26 r.ż.)

Kiedy bonus?

150 zł gotówki + 45 zł do biblioteki Legimi – do 31 sierpnia

150 zł gotówki – do 30 września

150 zł gotówki – do 31 października

Dla kogo?

Dla nowych i powracających klientów banku, którzy w ciągu ostatnich 12 miesiącach przed dniem złożenia wniosku z promocji nie posiadali w BNP Paribas konta osobistego, ani nie byli współwłaścicielem konta osobistego oraz nie mają zawartej umowy o bankowość internetową.

Do kiedy promocja?

Do 5 lipca 2022 lub do wyczerpania limitu 3000 wniosków promocyjnych.

Skorzystaj z tej promocji »

Czy uwierzysz, że banki rozdają nowym klientom gotówkę i nagrody? Sama w to nie wierzyłam jeszcze kilka lat temu. A później wzięłam udział w jednej promocji (po długiej namowie koleżanki), odebrałam nagrody – i tak już zostało do tej pory. Nadal chętnie z nich korzystam przy każdej nadarzającej się okazji. Chociażby dzisiaj: kupiłam telefon i zapłaciłam za niego 600 zł mniej, ponieważ miałam kody do RTV Euro AGD z wcześniejszej promocji:

Ty też tak możesz. Na przykład korzystając z promocji konta osobistego w BNP Paribas. Za założenie konta i kilka prostych czynności bank da Ci nagrody o wartości aż 485 zł, z czego 450 zł to gotówka, a 35 zł kod do cyfrowej biblioteki Legimi.

I pamiętaj – nagrody są gwarantowane dla każdego, kto spełni niżej opisane wymagania. To nie konkurs ani loteria 🙂

Warto się pospieszyć, gdyż promocja potrwa 🗓 do 5 lipca 2022 roku lub do wyczerpania limitu 3000 kont w promocji.

Kto skorzysta z promocji konta osobistego w BNP Paribas?

To proste – każdy, kto spełni te 3 proste wymagania i założy konto w promocji:

  • jest pełnoletnim obywatelem RP i ma dowód osobisty;
  • w ciągu ostatnich 12 miesięcy nie miał konta osobistego w BNP Paribas (konta w innych bankach czy inne produkty w BNP nie wykluczają Cię – chodzi tylko o ROR);
  • w momencie składania wniosku w promocji nie masz zawartej umowy ramowej o prowadzenie rachunków z bankiem BNP Paribas.

Nagroda za konto, czyli jak łatwo odebrać aż 485 zł nagród w promocji BNP Paribas

Pamiętaj: żeby odebrać tytułowe 485 zł musisz wykonać WSZYSTKIE poniżej opisane czynności. Nie pomiń żadnej z nich.

#Krok I – zakładasz konto z kartą w promocji

1. 🗓 Do 5 lipca 2022 roku 🔎 zarejestruj się na stronie promocji banku BNP Paribas oraz zaznacz na tak wszystkie zgody i oświadczenia.

Na maila otrzymasz potwierdzenie zapisania się do promocji oraz link do złożenia wniosku o konto. 🔎 Złóż wniosek o konto z Kartą Otwartą na Dzisiaj oraz bankowością internetową.

Wniosek złóż najlepiej tradycyjnie na stronie internetowej (wtedy kurier przywiezie Ci kartę i zweryfikuje tożsamość) lub ewentualnie w aplikacji Go Mobile na selfie (wtedy karta przyjdzie pocztą). Pamiętaj, by podać te same dane, które podałeś w formularzu rejestracyjnym. Polecam kuriera (ze względów, o których piszę w ramce poniżej).

UWAGA – wniosek w aplikacji

Najpierw wypełniasz formularz, później dostajesz sms-a z linkiem do pobrania aplikacji i dopiero wtedy wypełniasz wniosek. Jeśli przerwiesz składanie wniosku (na przykład po to, by wejść w sms-a autoryzacyjnego) musisz odinstalować aplikację i jeszcze raz wejść z linka z wiadomości sms. Jeśli tego nie zrobisz może się okazać, że założyłeś konto, ale bez promocji.

2. 🗓 Do 19 lipca 🔎 podpisz umowę o konto. Umowę podpisujesz sms-em i otrzymujesz na maila.

3. 🗓 Do 19 lipca 🔎 nadaj PIN do karty. Powinieneś nadać PIN w ciągu 7 dni od momentu otrzymania karty, ale to termin 19 lipca jest datą graniczną – nie przegap jej.

#Krok II – używaj konta

⭐️  Odbieram I część nagrody – 150 zł gotówki + 35 zł w e-kodzie do Legimi

Żeby otrzymać I część nagrody, 🗓 w lipcu 🔎 zrób przelewy z konta w BNP na inne konto na łączną kwotę min. 300 zł.

Może to być jeden przelew lub kilka. Możesz przelać pieniądze na swoje konto w innym banku, nie ma z tym problemu. Dozwolone są przelewy przez bankowość i aplikację, a nie policzą się przelewy natychmiastowe, BLIK, Dotpay, PayU, Przelewy 24, Blue Media i podobne.

⭐️  Odbieram II i III część nagrody – 2 x150 zł gotówki

Żeby je odebrać, 🗓 w sierpniu i we wrześniu, w każdym z tych dwóch miesięcy wykonaj obie czynności:

  • 🔎 zrób przelew lub przelewy z konta na min. 300 zł co miesiąc;
  • 🔎 zapłać min. 3 razy kartą, na dowolne kwoty w każdym miesiącu.

#Krok III – uzupełnij numer konta do przelewów nagród i odbierz nagrody

Jeśli wykonałeś wszystkie czynności, o których pisałam wyżej, to 🗓 do 22 sierpnia dostaniesz maila z adresu [email protected] (uwaga, sprawdzaj również folder SPAM, wiadomości od banków lubią tam wpadać). Znajdziesz w nim link do uzupełnienia danych do wypłaty nagrody.

🗓 Do 28 sierpnia musisz 🔎 wejść w link i uzupełnić dane oraz numer konta otwartego w promocji BNP.

150 zł + e-kod do Legimi otrzymasz do 31 sierpnia.

II część nagrody bank prześle do 30 września.

A ostatni przelew dostaniesz do 31 października.

E-kod do Legimi otrzymasz smsem. Uprawnia Cię on do skorzystania z jednego wybranego ebooka/audiobooka z listy 42 tytułów, którą znajdziesz w regulaminie tej promocji. Kod jest ważny do 31.12.2022 r.

UWAGA

Pamiętaj, by do momentu otrzymania ostatniej nagrody nie zamykać konta i karty, bo inaczej bank nie prześle nagrody.

📄 Płatność kartą – sprawdzamy definicję

Płać kartą za zakupy w sklepach stacjonarnych i Internetowych. Kwoty płatności są dowolne, możesz zapłacić 3 razy za bułkę i warunek spełniony. Nie policzą się wypłaty gotówki, płatności BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media oraz w punktach z MCC wymienionymi niżej.

Do promocji nie liczą się płatności w następujących miejscach:

  • MCC 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne,
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska),
  • 6012, określający instytucje finansowe,
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

Ogarniacz promocji❗️

Boisz się że zapomnisz o spełnieniu jakiegoś warunku promocji? Już nie musisz. Pobierz interaktywny PDF z warunkami do spełnienia i odhaczaj kolejne kroki do wykonania.

👉🏻 PDF z warunkami promocji – POBIERZ

Konto osobiste za darmo w BNP Paribas

Konto Otwarte na Ciebie jest bezwarunkowo darmowe. Nic za nie nie zapłacisz.

Karta Otwarta na Dzisiaj będzie za darmo pod warunkiem, że zapłacisz nią min. 3 razy miesięcznie. Inaczej jej koszt to 5 zł co miesiąc. A jeśli masz od 18 do 26 lat to nie musisz nic robić, karta i tak będzie dla Ciebie za darmo.

Konto Otwarte na Ciebie

  Aktualne na dzień: 13 września 2022

Prowadzenie rachunku

0 zł miesięcznie

Krajowe przelewy przez Internet

0 zł

Przelew natychmiastowy

5 zł

Założenie, realizacja i modyfikacja zlecenia stałego przez Internet

0 zł

Karta Otwarta na Dzisiaj

  Aktualne na dzień: 13 września 2022

Opłata miesięczna za użytkowanie karty

0 zł/5 zł

Miesięczna opłata za kartę dla osób do 26 r.ż. oraz dla osób, które w miesiącu poprzednim dokonały min. 3 płatności kartą (również poprzez Google/Apple Pay); jeżeli warunek nie zostanie spełniony to 5 zł/m-c;

Bankomaty BNP Paribas i Planet Cash

0 zł

Pozostałe bankomaty w Polsce

0 zł/5 zł

dla osób do 26 r.ż /powyżej 26 r.ż.

Bankomaty BNP Paribas oraz Global Alliance za granicą

0 zł

Pozostałe bankomaty za granicą w EUR w krajach EOG

0 zł/5 zł

dla osób do 26 r.ż /powyżej 26 r.ż.

Pozostałe bankomaty za granicą

3% min. 10 zł

Więcej promocji od BNP Paribas = więcej nagród!

Lokata 5%

Kiedy już zdecydujesz się na konto osobiste i je założysz, zyskasz możliwość założenia promocyjnej lokaty GoMobile na 5%. Oto jej warunki:

  • możesz ulokować od 1000 zł do 50 000 zł;
  • wybierasz, czy chcesz lokatę na 3 miesiące na 3% czy na 5 miesięcy na 5%
  • dla klientów banku, którzy mają w banku ROR lub Rachunek Oszczędnościowy.;
  • lokatę założysz tylko w aplikacji mobilnej GoMobile;
  • jeden klient może założyć tylko jedną lokatę;
  • lokata jest nieodnawialna;
  • zerwanie lokaty powoduje utratę odsetek.

Karta kredytowa – 400 zł na Allegro

Dużo płacisz kartą? Ta promocja jest dla Ciebie stworzona! Wystarczy, że założysz kartę kredytową i będziesz nią płacić w kolejnych miesiącach. Dostaniesz za to od banku BNP Paribas 4 kody na Allegro, każdy o wartości 100 zł. A na dodatek karta jest za darmo przez cały pierwszy rok!

Podsumowanie

Czy nadal mi nie wierzysz, że banki rozdają pieniądze? Cóż, nikt się nie przekona sam, jeśli nie spróbuje 🙂 Od początku naszego istnienia opisaliśmy ponad 1000 promocji, które znajdziesz TUTAJ. Zachęcam, wejdź, poczytaj komentarze innych czytelników i przekonaj się sam, jakie to proste 🙂

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 31

  1. Mariusz pisze:
    Z infolinii otrzymałem info, że można też blikiem płacić (200 zł nagrody) więc możesz sie dowiedzieć, czy karta musi być aktywna? bo bank pobiera za nią co miesiąc 10 zł.
  2. Mariusz pisze:
    Wręcz teraz dopytałem i transakcje należy wykonać blik a nie kartą.
  3. Mariusz pisze:
    Wręcz teraz dopytałem i transakcje należy wykonać blik a nie kartą.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, nie wiem, kto udzielił Ci takich informacji. Po pierwsze, to chyba w ogóle mówimy o innej promocji, ponieważ w tej masz 3 nagrody po 150 zł, a nie ma nagrody 200 zł. Po drugie, karta do konta, jeśli mówimy o Karcie Otwartej na Dzisiaj to koszt maksymalnie 5 zł miesięcznie, a jeśli zapłacisz nią min. 3 razy to 0 zł. Po trzecie, cytuję z regulaminu:
      „Pierwsza nagroda jest przyznawana Uczestnikowi, który łącznie:
      a) spełnił wszystkie warunki określone w § 2 ust. 1 Regulaminu, w tym złożył wniosek o Konto Osobiste i zawarł Umowę ramową i nadał PIN do Karty zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 4-5 Regulaminu;
      b) w lipcu 2022 r. wykonał Przelew/y na łączną kwotę min. 300 zł.
      3. Druga nagroda jest przyznawana Uczestnikowi, który łącznie:
      a) spełnił warunki do otrzymania Pierwszej nagrody zgodnie z § 3 ust. 2 oraz
      b) w sierpniu 2022 r.:
       wykonał min. 3 Transakcje bezgotówkowe Kartą oraz
       wykonał Przelew/y na łączną kwotę min. 300 zł;
      4. Trzecia nagroda jest przyznawana Uczestnikowi, który łącznie:
      a) spełnił warunki do otrzymania Drugiej nagrody zgodnie z § 3 ust. 3 oraz
      b) we wrześniu 2022 r.:
       wykonał min. 3 Transakcje bezgotówkowe Kartą oraz
       wykonał Przelew/y na łączną kwotę min. 300 zł;”

      gdzie definicja transakcji bezgotówkowych brzmi: ” Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika za pomocą Karty, polegające na dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność Kartą, w tym także transakcje dokonywane bez fizycznego przedstawienia Karty, w szczególności transakcje internetowe, zamówienia telefoniczne lub pocztowe, z wyłączeniem operacji dokonanych za pośrednictwem lub przy zastosowaniu systemu płatności internetowej podmiotu trzeciego takich jak np.: BLIK, PayU, Przelewy 24, Dotpay, Blue Media (wyłączenie to nie obejmuje operacji dokonanych przy wykorzystaniu cyfrowego portfela, w tym: Google Pay i Apple Pay) oraz transakcji o kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu.”
      Regulamin promocji zawsze dołączam do artykułu, żeby każdy mógł sobie sprawdzić, gdyby miał jakiekolwiek wątpliwości.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Może mówisz o poprzedniej promocji, która już się zakończyła: https://moniaki.pl/440-zl-za-konto-w-promocji-bnp-paribas
    • Mariusz pisze:
      Masz racje Magda, pomyliłem promocje, chodziło o wczesniejszą, choć tam napisałaś, że karta cały czas musi być aktywna (niestety podstawia się standardowa – 10 zł bez możliwości zniesienia opłaty) a w rozmowie na czacie (aplikacja internetowa) dostałem info, że karta nie musi byc aktywna. Możesz to zweryfikować?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To dziwne, że podstawia Ci się standardowa, bo w promocji musi być Karta Otwarta na Dzisiaj, czyli ta, którą można mieć za darmo. A czy dobrze rozumiem, że założyłeś konto i dopiero teraz zamawiasz kartę?
      Co do tego, że karta musi być aktywna to tak, musi, jest na to odpowiedni zapis w regulaminie: „jest posiadaczem Konta Osobistego wraz z Kartą oraz dostępem do Bankowości elektronicznej w dniu przekazania każdej z nagród w Promocji, zgodnie z § 4 Regulaminu”.
  4. Kamil pisze:
    Czy da się jakoś potwierdzić, że otwarte konto na pewno bierze udział w promocji? Trochę wygląda to jak niedopracowanie ze strony banku. Po wypełnieniu formularza dostaję link do otwarcia konta, wypełniam wszystkie dane (zaznaczam sposób weryfikacji konta jako online przez aplikację GOmobile), przechodzę dalej i wtedy dostaję sms z linkiem do pobrania aplikacji.
    W tym czasie na stronie www, na której wypełniałem wstępne dane widnieje informacja o możliwości wysłania ponownego smsa z linkiem do aplikacji (NATOMIAST nie podana jest żadna informacja, czy stronę www mogę zamknąć, czy trzymać otwartą?).
    Pobieram aplikację, zaczynam wypełniać wniosek o konto i dostaję na maila drugi raz dokumenty dotyczące wniosku (pierwszego maila z dokumentami dostałem na stronie www przed otrzymaniem linku do aplikacji).
    Według mnie w tej aplikacji powinien być jakiś konkretny odnośnik do tego wniosku, który rozpocząłem przed chwilą na stronie www. A tak nie wiem, czy konto założyłem wg dobrego schematu by brać udział w promocji. Czy może bez sensu założyłem nowe konto w aplikacji bez promocji.
  5. Doba pisze:
    A czy ktoś wie,czy jest opłata za kuriera który dostarczy kartę?
  6. Doba pisze:
    A czy ktoś wie,czy jest opłata za kuriera który dostarczy kartę?
  7. Doba pisze:
    A czy ktoś wie,czy jest opłata za kuriera który dostarczy kartę?
  8. Paulina pisze:
    Czy na spotkanie z kurierem trzeba przygotować wydrukowane skany dowodu osobistego?
  9. Łukasz pisze:
    Dzień dobry, Po jakim czasie od zakończenia promocji, można usunąć konto ?
  10. Łukasz pisze:
    Jeśli mam konto GO Optima w BNP Paribas to mogę brać udział w tej promocji letni relaks ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niestety, jesteś liczony jako klient BNP, więc nie możesz skorzystać z tej promocji.
  11. Łukasz pisze:
    Dostałem informacje na infolinii BNP, że produkty oszczędnościowe GO Optima nie wykluczają z udziału w promocji
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A masz konto zwykłe, ROR, czy oszczędnościowe? Bo to faktycznie jest różnica. Ja nie znam starych produktów BGŻ z nazw.
  12. Łukasz pisze:
    Na Go optima nie ma rachunku ROR, tylko oszczędnościowe oraz rachunek połączony z rachunkiem ROR w innym banku. Kolejny kontakt z infolinią – otrzymałem te same informację: Produkty oszczędnościowe GO Optima nie wykluczają z udziału w promocji letni relaks.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Konto oszczędnościowe nie wyklucza z promocji. Wyklucza tylko ROR i umowa ramowa o prowadzenie rachunków. Napisałeś: „jeśli mam konto Go Optima”, więc uznałam, ze chodzi o zwykłe konto, które wyklucza z promocji. Jak już wspomniałam, nie znam z nazw wszystkich produktów we wszystkich bankach, szczególnie ofert, które są już tylko w administorwaniu.
  13. Paweł pisze:
    Promocja troszkę lipa bo wymagana jest wizyta w placówce celem podania numeru telefonu do autoryzacji inaczej nie aktywuje się bankowości internetowej – mimo, że w wcześniej na telefon autoryzowana była umowa i kurier potwierdził dane ( ciekawe po co skoro i tak trzeba iść do placówki ) o czym dowiedziałem się na infolinii po otrzymaniu karty od kuriera.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Paweł, pierwszy raz o czymś takim słyszę. A trochę już tych promocji od BNP było i sami niejednokrotnie z nich korzystaliśmy – nigdy nie kierowali nas do placówki, żeby podać nr do autoryzacji.
    • Weronika pisze:
      Również mam problem, ponieważ nie mogę się zalogować. Dzisiaj rano odebrałam kartę od kuriera. Wchodzę na stronę banku i po wpisaniu loginu (numerycznego) z umowy system prosi mnie o podanie wybranych literek hasła, gdzie hasła jeszcze nie nadałam. Na stronie widnieje też obrazek bezpieczeństwa w postaci domku w górach… Numer klienta sprawdzałam 10 razy i napewno jest poprawny. Pani Magdo o co może tutaj chodzić? Pomocy.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hmmm, trudno mi jednoznacznie stwierdzić. Może miałaś już kiedyś konto w BNP i jest to Twój stary login? Nie pamiętam, czy loginy zostają te same, nr konta w przypadku zamknięcia często tak. Spróbuj może opcji zresetuj hasło?
  14. Weronika pisze:
    Zadzwoniłam w międzyczasie na infolinię Banku. Pani, której przekazałam sprawę stwierdziła cytując: „Są dwa profile” i przesłała mi login do logowania, ale nie w postaci cyfr tylko początku imienia, nazwiska oraz cyfr. Udało się zalogować z jego użyciem. Miałam kiedyś u nich konto, ale prosiłam o wyłączenie dostępu elektronicznego. Widocznie tak się nie stało, ponieważ na profilu użytkownika widnieją powiadomienia z datą wsteczną. Na wypowiedzeniu starej umowy mam: „Wypowiadam umowę ramową rachunków bankowych, karty oraz elektronicznych kanałów dostępu w całości”. Teoretycznie zatem biorę udział w promocji jak rozumiem? Wgl to wydaje mi się, że po wypowiedzeniu umowy próbowałam zalogować się do banku i nie było takie możliwości (bo staram się pilnować takich kwestii), więc dziwi mnie zaistniała sytuacja, ale mniejsza z tym…

    Najbardziej istotny jest tutaj fakt, że tuż po 1 prawidłowym logowaniu loginem z infolinii spróbowałam ponownie zalogować się ponownie przy użyciu wspomnianego numeru klienta i w dalszym ciągu wygląda to jakby ten numer był przypisany komuś innego, bo na stronie widnieje miejsce na szyfrowane hasło i jest obrazek bezpieczeństwa. No i moje hasło nie pasuje (zresztą ustawiłam hasło nieszyfrowane). Powiem więcej sprawdziłam i kiedyś miałam INNY numer klienta niż ten.

    Mam teraz obawy, że w chwili weryfikacji spełnienia warunków promocji zostanę pominięta, jeśli sprawdzą mnie po numerze klienta z tej nowej umowy.

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Wiesz co, napisz do nich wiadomość z pytaniem, dlaczego tak się stało, dlaczego nie możesz zalogować się nr klienta z umowy, i czy pomimo tego jesteś objęta promocją. W razie czego będziesz miała potwierdzenie na piśmie. A skoro masz stare wypowiedzenie wraz z tym, że wypowiadasz umowę ramową, to nie powinno być problemu. Szczególnie, że nie mogłaś się zalogować – Ty swoich warunków dotrzymałaś, jeśli bank coś namieszał, nie ma w tym twojej winy.
  15. Weronika pisze:
    Kurde droga przez mękę z tym jest 😀 Wyobraź sobie, że pomimo aktywacji karty nie udało mi się aktywować konta (a miało to nastąpić po nadaniu PINU). Zamiast tego na stałe po zalogowaniu (loginem oczywiście, bo numerem klienta się nie da) mam komunikat, że bank czasowo zablokował możliwość uznań i obciążeń na koncie + informację, żeby się z nimi skontaktować. Zadzwoniłam ponownie na infolinię. Tutaj wyszła przyczyna problemu, aczkolwiek nie czuję się w 100 proc. winna. Otóż złożyłam niby 2 wnioski (tzn.jeden może w 1/3). Owszem miało to miejsce, bo w trakcie wypełniania pierwszego wyrzuciło mi stronę. No i tutaj popełniłam błąd, bo nie poczekałam chwili tylko odrazu kliknelam ponownie w link, który wysyłają po wypełnieniu formularza promocji. Wypełniłam wniosek od nowa i nie było z tym kłopotu. Umowa przeszła i miałam tylko poczekać na podpisanie przez SMS. A w tej chwili (czyli po 5-6 minutach od przerwania wypełnieniania wniosku nr 1) dostaję maila od banku z linkiem do jego dokończenia. Yyy tylko, że ja zdążyłam już wypełnić ten wniosek od nowa 🙂 Kolejnego dnia jakaś pani z banku dzwoniła i poinformowała mnie, że uczestniczę w promocji, a ten niedokończony wniosek mi anulowała i wszystko jest ok.
  16. Weronika pisze:
    No to myślałam, że skoro anulowała to sprawa zamknięta.Zresztą na maila nie przyszedł już żaden mail z prośbą o dokończenie wniosku, tylko link do podpisania umowy (na drugi dzień). Dzisiaj podczas dzwonienia na infolinię po raz drugi opowiedziałam komuś kto odebrał tę historię życia, po czym zostałam poproszona o zadzwonienie pod inny numer tj.”do działu technicznego, który się tym zajmuje”. Od nowa wyklepalam formułkę kolejnej osobie. Tutaj pani powiedziała, że „mam dwa loginy”. Mimo wszystko nie rozumiem dlaczego, bo przypomnę, że pierwszego wniosku nie dokończyłam. No więc mam dwa loginy i zalecenie, żeby logować się loginem z dziś, a nie nr klienta. Dodatkowo pani powiedziała, że skontaktuje się z działem technicznym i oni odblokują moje konto. Sprawdzałam teraz i niestety jeszcze nie jest odblokowane, ale liczyłam się, że będę musiała poczekać. Jednak dalej nurtuje mnie jak niby mogę mieć dwa loginy. Zadzwoniłam pod numer obsługujący tę konkretną promocję i nawet pani tam wyraziła zdziwienie, że drugi wniosek przeszedł przez system skoro pierwszy został przerwany, ale równocześnie powiedziała, że nie jest w stanie mi pomóc (nie ma wglądu w moje dane itd), bo obsługuje promocję tylko od strony informacyjnej. Spytałam, czy rzeczywiście to jest taki problem, żeby dział techniczny anulował mi 1 wniosek. Ponoć nie powinno to stanowić problemu. Tylko jeśli chce dalej toczyć temat mam ponownie zadzwonić pod infolinię techniczną…eh.

    Nie wiem, czy tylko ja mam takiego pecha zawsze? Widocznie 😀

    A i Magdo zapytałam odrazu tej pani od promocji czy w takim razie pomimo tych całych zawirowań pewnym jest, że biorę udział w akcji promocyjnej i na podstawie czego jest to weryfikowane, bo jeśli po nr klienta to pewnie zostanę pominięta. Dostałam odpowiedź, że jest to sprawdzane na postawie adresu mail zarejestrowanego akcji.

    Uff aż się zmęczyłam pisząc ten komentarz, ale po prostu nie dało się krócej tego wyjaśnić haha masakra 🙂

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Faktycznie, masakra. Też jestem zdziwiona, że drugi wniosek przeszedł – z tego, co pamiętam po komentarzach czytelników z poprzednich promocji, zawsze ta opcja była blokowana i po prostu drugi wniosek nie przechodził. Wydaje mi się, że mają jakieś błędy systemowe, albo coś nie działa, albo może aktualizowali niedawno lub dopiero aktualizują i stąd takie kwiatki. Najważniejsze, że jesteś w promocji 🙂 Przy okazji dziękuję za informację o tym, że sprawdzają po adresie mailowym, będę wiedzieć na przyszłość.
      Mam nadzieję, że w końcu zrobią porządek w systemie i będzie można normalnie korzystać z konta. Pamiętam u siebie kiedyś w promocji karty w Millennium miało być wszystko on-line, a okazało się, ze musiałam 3 razy pójść do oddziału, bo infolinia nie poczuwała się do tego, żeby mnie poinformować o konieczności doniesienia dokumentów, a potem podpisania umowy ręcznie, a oddział również tego nie zrobił, bo to promocja przez Internet, nie oddziałowa 😀 Niestety, czasami tak bywa, i wtedy potrzeba dużo cierpliowści 🙂

Napisz komentarz