Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Złap od Moniaków 5 funtów za skorzystanie z darmowej karty Curve!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Curvenowy klientFintech

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

5 funtów na karcie Curve.

Za co?

– Za założenie aplikacji i zamówienie karty Curve oraz;

– Za wpisanie w okienko podczas rejestracji kodu promocyjnego N9KWJG3N oraz;

– Za podłączenie do Curve swojej pierwszej karty płatniczej oraz;

– Za wykonanie kartą Curve jednej transakcji płatniczej.

Ile to kosztuje?

Karta Curve Blue jest całkowicie bezpłatna; do 500 GBP miesięcznie przewalutowania bez prowizji, powyżej 500 GBP prowizja za przewalutowanie wynosi 2%.

Kiedy bonus?

W ciągu 1-2 dni po zaksięgowaniu pierwszej płatności, dokonanej kartą Curve.

Dla kogo?

Dla każdego, kto jeszcze nie miał Curve.

Do kiedy promocja?

Bezterminowo, do odwołania.

Skorzystaj z tej promocji »

Obiecuje że to będzie jedna z najprostszych promocji opisanych na Moniakach. Oprócz łatwego zgarnięcia 5 funtów, koniecznie zapoznaj się z funkcjonalościami tej karty. Jej możliwości już robią wrażenie, a to dopiero początek. Firma którą ją wydała pozyskała niedawno 55 milionów dolarów na rozwój.

Na ten moment możesz skorzystać z lepszej promocji, w której otrzymasz 10 GBP za założenie Curve i wykonanie transakcji kartą. Szczegóły znajdziesz TUTAJ.

Może to być bardzo przydatne narzędzie w Twoim portfelu i telefonie. Także jeśli chodzi o łatwiejsze zarządzanie promocjami bankowymi, które opisujemy na Moniakach. Tak więc czytaj dalej, bo jest naprawdę ciekawie…

Curve – czyli wszystkie Twoje karty płatnicze w jednej

“Jedna karta Curve, by wszystkimi rządzić” – wybacz, nie mogłem się powstrzymać z odniesieniem do Władcy Pierścieni. 🙂

Curve to aplikacja na telefon i wydana do niej fizyczna karta. Do aplikacji możesz podpiąć wszystkie swoje obecne karty płatnicze (włącznie z kartami kredytowymi, czy nawet Revolutem) i wybrać którą chcesz płacić w danym momencie. Robisz wtedy zakupy tylko kartą Curve. Inne możesz zostawić w domu.

Koniec z portfelem wypchanym kartami! Od teraz wystarczy jedna.

Jest to “nakładka” na Twoje karty, nie masz tam wirtualnego portfela, który trzeba doładowywać jak w przypadku Revoluta. Transakcja jest pobierana bezpośrednio z wybranej karty.

Można by powiedzieć, że to samo robi Google Pay, tylko tam nawet nie potrzebujesz fizycznej karty, bo płacisz bezpośrednio telefonem. Więc po co Ci Curve? 

Nie każdemu odpowiada płacenie telefonem, a część osób nie ma w ogóle takiej możliwości (brak obsługi NFC, który pozwala na obsługę płatności zbliżeniowych za pomocą smartphona).

Osobiście zastanawiam się, czy po prostu nie jest łatwiej wyjąć kartę i przyłożyć ją do terminala płatniczego niż odblokowywać telefon (potem robić to ponownie, bo zanim pani w kasie nabije płatność to ekran nam zgaśnie) i jeszcze długo czekać zanim Google Pay załapie. Przy okazji kasjerka ogląda moją tapetę w telefonie.

Dobra… koniec dygresji karta kontra telefon. Zaskakujące funkcje Curve nie kończą się na zmianie wielu kart w jedną.

Z Curve możesz przenosić transakcje w czasie – dosłownie

Zdarzyło Ci się zapłacić nie tą kartą co trzeba? Mi wielokrotnie. Zwłaszcza jeśli chodzi o spełnianie warunków różnych promocji, czy wymaganych transakcji aby plastik z danego banku był bezpłatny. Nie wspominam już o sytuacjach, gdy zapominam użyć karty, która nalicza dodatkowe punkty tylko w tym sklepie.

Nic straconego. Za pomocą Curve możesz cofnąć się w czasie na 14 dni. Wystarczy, że w aplikacji wybierzesz daną transakcję i masz aż 2 tygodnie od jej wykonania/zaksięgowania, aby przerzucić płatność na inną kartę. Jedyne ograniczenie to kwota transakcji do równowartości 1000 funtów w złotówkach lub innej walucie.

Curve zwróci płatność na wybranej karcie (może to potrwać nawet kilka dni) i wykona transakcję na tej wskazanej przez Ciebie. Dla osób technicznych – włącznie z przekazaniem kodu MCC, więc punkty lojalnościowe w różnych programach będą się liczyć.

Zwróć uwagę, że płatność przeniesiona na inną kartę, będzie widniała z datą w której użyłeś/aś funkcji przeniesienia, a nie datą oryginalnej transakcji. Czyli jeśli zapomniałeś zapłacić jakąś kartą w poprzednim miesiącu i bank naliczył opłatę miesięczną, za brak spełnionego warunku bezpłatności, to niestety już Ciebie nic nie uratuje.

Inna data transakcji ma za to sporo plusów, o których piszę pod ramką.

Jak Twój bank będzie widział transakcje wykonane przez Curve?

Transakcje wykonane przez kartę Curve będą klasyfikowane jako płatności zrobione online i w historii obciążanej karty pokażą się z przedrostkiem ‘CRV’.

Tak jak wspominałem wyżej, kody MCC zostaną przekazane, więc wydawca karty będzie mógł wykryć kategorie płatności i naliczyć ewentualne punkty w programach lojalnościowych.

Dodatkowo to zweryfikowałem: po mojej transakcji podpiętą kartą kredytową, rzeczywiście bank naliczył mi punkty w programie Wizz Air. Pan na infolinii potwierdził także kod MCC sklepu, w którym robiłem zakupy.

Brakuje Ci środków na koniec miesiąca? Warto rozważyć przeniesienie wybranych kosztów z debetówki na kredytówkę, którą spłacisz od razu po otrzymaniu pensji. 🙂 Albo nawet przeniesiesz transakcje na kolejny okres rozliczeniowy i będziesz mieć dodatkowy miesiąc na spłatę.

Miałeś wykonać transakcje w promocji w tym miesiącu, a zrobiłeś ją przez przypadek pod koniec poprzedniego i to na innej karcie? Wystarczy ją przenieść. 

Do tego nie trzeba pamiętać w sklepie, którą kartą musisz zapłacić. Wystarczy że np. raz w tygodniu wejdziesz sobie w aplikacje i przypiszesz transakcje do wybranych kart. Dla przykładu, w Google Pay zawsze zapominam ustawić właściwą kartę, aby spełnić warunek jakiejś promocji, czy naliczyć sobie dodatkowe punkty/zwroty za transakcje w danym sklepie. Curve rozwiązuje ten problem. Możliwości jest mnóstwo.

To nie koniec korzyści… naliczyłem ich jeszcze 9

  1. Możliwość podpięcia karty pod Apple Pay – dla wszystkich użytkowników wprowadzono już możliwość podpięcia swojej karty pod Apple Pay. Google Pay w Polsce dostępny będzie w najbliższym czasie – na ten moment mogą z niego korzystać użytkownicy w UK.
  2. Przewalutowanie po kursie międzybankowym – transakcje w walutach zagranicznych są rozliczane po kursie międzybankowym (jak Revolut), bez dodatkowych opłat i prowizji. Curve sam przeliczy nam daną walutę i z karty pobierze kwotę w złotówkach. Czyli z każdej karty możesz zrobić kartę wielowalutową! 

    Więcej o przewalutowaniach piszę trochę niżej.
  3. Cashback 1% przez pierwsze 90 dni – po rejestracji będziesz mógł wskazać 3 sklepy, z których możesz otrzymywać dodatkowo 1% zwrotu za zakupy. Są tam do wyboru min. Auchan, Carrefour, Tesco, Lidl, Aldi, Intermarche, McDonald’s , Ikea, Media Markt, Zara, H&M, Netflix, Spotify, Amazon, Booking.com.

    To działa. 🙂 Dostałem 1% zwrotu za zakupy w Auchan. 1 punkt to 0,01 GBP. Zrobiłem zakupy za 64 zł i dostałem 13 punktów, wartych 0,13 GBP, czyli około 64 grosze.


  4. Dodatkowa linia bezpieczeństwa – wiele osób korzysta z Curve jak z dodatkowej linii bezpieczeństwa dla swoich kart. Jeśli zgubisz jeden ze swoich plastików, to musiałbyś go od razu zastrzec w swoim banku i wyrobić nowy. A gdy zgubisz Curve, to wystarczy że zablokujesz kartę w aplikacji lub odepniesz z niej swoje karty. Numery Twoich kart nie wyciekną, więc możesz dalej z nich osobno korzystać!

    Przy temacie bezpieczeństwa, warto też wspomnieć, że transakcje wykonane przez Curve podlegają procedurze chargeback. Więc w razie czego możemy odzyskać pieniądze od nieuczciwego sprzedawcy.
  5. Nie trzeba doładowywać aplikacji – środki są pobierane bezpośrednio z wybranej karty, w momencie wykonania transakcji. Nie ma tutaj wirtualnego portfela jak np. w Revolucie. Dzięki temu nie musisz pamiętać, aby załadować środki.
  6. Wszystkie transakcje w jednym miejscu (moje ulubione <3) – znasz to uczucie, gdy trzeba logować się do kilku banków, aby podliczyć wydatki z ostatniego miesiąca? Albo sprawdzić czy na pewno wykonałeś transakcje daną kartą, aby spełnić warunek jakieś promocji? W Curve wszystkie transakcje masz w jednym miejscu. Możesz popatrzeć na listę wszystkich transakcji łącznie albo na transakcje z każdej karty osobno.

    Dla miłośników excela jest też opcja eksportu wydatków do pliku CSV.
  7. Natychmiastowe powiadomienia o płatności na telefon i/lub email – po wykonaniu każdej płatności dostaniesz powiadomienie na telefon. Dodatkowo możesz włączyć wysyłanie podsumowania transakcji na swój adres email. Bardzo ciekawa opcja dla osób śledzących swoje wydatki.
  8. Dodawanie zdjęcia paragonu, kategorii i notatek – do każdej transakcji możesz dodać zdjęcie paragonu, przydzielić kategorię wydatków, czy dodać notatkę.
  9. Nie tracisz punktów zbieranych za pomocą swoich kart  – jeśli zbierasz na swoich kartach punkty za płatności np. Mastercard Bezcenne Chwile, czy Payback to są one naliczane przy płatności za pomocą karty Curve.  

Czego brakuje

Aby nie było za różowo, znalazłem kilka brakujących elementów (choć część z tych rzeczy będzie poprawiona w nadchodzących miesiącach): 

  • PIN do karty możesz zmienić tylko w bankomacie (bezpłatnie). Nadajesz go podczas zakładania konta, ale zawsze możesz podejrzeć go w aplikacji.
  • Karty Curve nie można jeszcze podpiąć pod Google Pay – ta opcja jest dopiero w przygotowaniu i będzie dostępna w ciągu kilku miesięcy.
  • Aplikacja jest tylko po angielsku – jeśli nie znasz angielskiego może okazać się to kłopotliwe. Polska wersja pojawi się wkrótce.
  • Brak obsługi 3-D Secure (potwierdzanie transakcji internetowych kodem SMS lub autoryzacją w aplikacji) – niektóre sklepy internetowe odrzucają karty bez tego mechanizmu.
  • Brak wsparcia dla kart prepaid (nie licząc Revoluta i kilku innych).
  • Pod Curve nie podepniesz też kart Diners Club, które naliczają mile na loty w programie Miles & More.
  • Od 1 grudnia mBank nie będzie naliczał punktów dla swoich kart w programie Miles & More, które są podpięte min. pod Curve.

Opłaty, rodzaje kart i kursy walut

Polacy mają do wyboru jedną z dwóch kart Mastercard (niektóre kraje mogą wybrać jeszcze kartę Metal, która nie jest na ten moment dostępna w Polsce):

  • Curve Blue – całkowicie bezpłatna karta. Nie zapłacisz nic za jej wydanie, dostawę czy prowadzenie. Polecam jej wybranie, bo jest zupełnie darmowa.  Dodatkowo dostajemy:
    • cashback 1% w 3 wybranych sklepach przez pierwsze 90 dni
    • miesięczny limit transakcji walutowych do równowartości 500 GBP, potem dodatkowo 2% prowizji za przewalutowanie
  • Curve Black – kosztuje 9,99 EUR miesięcznie i daje nam dodatkowo:
    • bezterminowy cashback 1% w 3 wybranych sklepach
    • roczny limit przewalutowania do równowartości 15 000 GBP
    • ta karta w kilku innych krajach oferuje dodatkowo ubezpieczenie podróżnicze i ubezpieczenie gadżetów elektronicznych, niestety w Polsce jeszcze nie dostępne

O wypłatach z bankomatów piszę trochę niżej (takie same warunki dla obu kart).

Międzybankowy kurs wymiany walut, jak Revolut

Wszystkie transakcje rozliczane są po kursie międzybankowym, po którym banki rozliczają się między sobą (a więc bardzo korzystny). Bez kosztów przewalutowania i dodatkowych prowizji! 

Podobnie jak Revolut, Curve dolicza dodatkowo 0,5% do kursu wymiany w weekendy dla walut GBP, USD i EUR oraz 1,5% dla innych walut. Jest to związane z zamknięciem rynków walutowych w sobotę i niedzielę. Kurs w poniedziałek może być zupełnie inny od tego który był na zamknięciu giełd w piątek. Curve w ten sposób zabezpiecza się przed ryzykiem walutowym.

Wypłaty za bankomatów

  • Dla wypłat w tej samej walucie co podpięta karta, np. wypłata złotówek z karty złotówkowej:
    • 10 darmowych wypłat w ciągu miesiąca – potem równowartość 0,5 GBP w danej walucie za każdą kolejną wypłatę

Poprzez to że karta jest wykrywana jako brytyjska, bankomaty mogą pytać czy przeliczać wypłatę  (tzw. DCC) po własnym kursie funta. Rezygnuj z tej opcji i wtedy gotówka zostanie normalnie wypłacona w złotówkach, bez dodatkowych przeliczeń na funty.

Uwaga: Euronet nalicza 13 zł za wypłaty z kart Curve. Unikaj tych bankomatów. Dodatkowo jeśli Twoja karta ma jakieś opłaty za wypłaty z bankomatów to mogą one zostać naliczone.

  • Dla wypłat w innej walucie niż waluta karty:
    • wypłaty do równowartości 200 GBP w danej walucie, w ciągu miesiąca (niecałe 1000 zł po obecnym kursie) – bez dodatkowych opłat, kurs międzybankowy
    • wypłaty powyżej równowartości 200 GBP w ciągu miesiąca – 2% dodatkowej opłaty lub 2 GBP (w zależności, która wartość jest większa)
  • Ponadto dla wypłat z kart kredytowych:
    • wypłaty powyżej równowartości 200 GBP w ciągu miesiąca – 2% opłaty dodatkowej, liczy się dla wszystkich podłączonych kart kredytowych łącznie

Uwaga: ponieważ Curve przekazuje kody MCC jest możliwe, że Twój bank wykryje wypłatę przez podpiętą kartę kredytową jako płatność gotówkową i naliczy dodatkowe prowizje! Z informacji jakie pozyskałem niektóre karty kredytowe przechodzą jako płatności bezgotówkowe, ale trzeba to testować na własne ryzyko.

Wystarczy gadania (a raczej pisania). Dowiedzmy się w końcu jak zgarnąć bonus!

Odbieramy 5 funtów za bezpłatną kartę – instrukcja krok po kroku

Łącznie wszystkie kroki zajmą tylko chwilę.

  1. Zainstaluj aplikację Curve.

    Możesz to zrobić przechodząc do strony Curve tutaj i po przeklikaniu dalej wpisać nr telefonu. Dostaniesz wtedy SMSa z linkiem do instalacji aplikacji.
    Lub zrobić to bezpośrednio przez Sklep Google Play lub App Store.
  2. Załóż konto

    Zakładanie konta jest bardzo proste i szybkie. Wystarczy podać swoje dane osobowe i adres. Co ciekawe nie musisz wysyłać skanu dowodu, czy prawa jazdy jak w przypadku Revoluta.

    W międzyczasie trzeba będzie jeszcze potwierdzić numer telefonu przypisany do konta. Wystarczy przepisać kod z SMSa.
  3. Wprowadź kod promocyjny: N9KWJG3N

    Po potwierdzeniu adresu email, numeru telefonu i wprowadzeniu adresu pojawi się miejsce do podania kodu polecenia. Wpisz Moniakowy kod N9KWJG3N aby otrzymać 5 funtów po pierwszej transakcji. 
  4. Wybierz darmową kartę Curve Blue.

    Polecam wybrać całkowicie bezpłatną kartę Curve Blue. Nie zapłacisz nic za jej wydanie, wysyłkę i korzystanie. Domyślnie jest zaznaczona karta Curve Black (płatna), ale wystarczy przełączyć zakładkę aby zmienić wybór karty.



    Karta przyjdzie po około 2 tygodniach. Trochę długo, ale w końcu za darmo i jeszcze na tym zarobisz. 🙂
  5. Podłącz swoją pierwszą kartę płatniczą.

    Aby móc płacić Curve musisz podpiąć co najmniej jedną swoją kartę. Może to być dowolna karta debetowa, czy kredytowa z logiem Mastercard lub Visa (oprócz kart prepaid, nie licząc Revoluta, który jest obsługiwany). 

    Proces dodawania kart jest dość prosty:
    podajemy dane karty (numer karty, datę ważności i cvv)
    Curve zablokuje tymczasowo na niej drobną kwotę (u mnie były to 53 grosze), w jej nazwie będzie zawarty specjalny kod (trzeba będzie to sprawdzić w historii transakcji lub na liście blokad w swoim banku), który przepisujemy do aplikacji – być może transakcje trzeba będzie jeszcze potwierdzić kodem SMS/autoryzacją w aplikacji banku, w zależności od karty
    (uwaga, w transakcjach może pokazać się jeszcze dodatkowa blokada o wartości 1 funta – zniknie ona w ciągu kilku dni i środki zostaną wrócone – jest to dodatkowa weryfikacja karty)
    karta zweryfikowana!
  6. Zgarnij 5 funtów po dokonaniu pierwszej transakcji kartą.

    Gdy karta już do Ciebie dojdzie i aktywujesz ją w aplikacji (przepisując 4 ostatnie cyfry), wystarczy, że wykonasz pierwszą transakcję na min. 25 zł – 🗓 musisz to zrobić w ciągu 7 dni od momentu wpisania kodu promocyjnego. Jeśli karta przyjdzie później, napisz wiadomość TUTAJ.

    Pamiętaj, że pierwsza transakcja powinna być wykonana poprzez włożenie karty do terminala i użycie PINu. Nie zapomnij też ustawić w aplikacji karty, z której zostaną pobrane środki. 

    5 funtów pojawi się w ciągu 3 dni (po zaksięgowaniu płatności) na wirtualnej karcie Curve Cash, więc nie martw się jeśli nie zobaczysz ich od razu. Na tą kartę będą przychodzić także zwroty 1% z wybranych sklepów.

    Swoje 5 funtów możesz wydać wybierając w aplikacji kartę Curve Cash przed wykonaniem płatności. Oczywiście możesz płacić w złotówkach i appka sama przeliczy wartość transakcji, po kursie międzybankowym (czyli bardzo dobrym!).  

Założyłeś już Curve? Zarabiaj dodatkowo 5 GBP (~25 zł) za każdego poleconego

Nic prostszego, podaj swój kod polecenia znajomym lub rodzinie (do pobrania w aplikacji). Wystarczy że założą Curve, zamówią bezpłatną kartę oraz dokonają jednej transakcji na min. 25 zł (lub w przypadku przyjaciół zza granicy w kwocie wg tabelki). Oboje dostaniecie po 5 funtów. 

Podsumowanie

Dostajemy całkowicie darmową kartę, która:

  •  łączy nasze inne plastiki w jeden
    • mniej do noszenia w portfelu
    • dodatkowa linia bezpieczeństwa
    • wszystkie transakcje w jednym miejscu
  • potrafi cofać transakcje w czasie
    • koniec problemu z użyciem nie tej karty co trzeba
  • zamienia nasze karty w karty wielowalutowe po najlepszych kursach
  • a do tego dostajemy jeszcze prawie 50 zł do wydania na co chcemy

Chyba nie muszę już nic dodawać. 🙂




Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 60

  1. Lukasz pisze:
    Witam, założyłem kartę z Waszego linku. W jaki sposób mogę polecać znajomym aby otrzymać 10 GBP, w aplikacji jest 5?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @łukasz, to już jest kwestia indywidualnych negocjacji z Curve, my dla naszych czytelników wynegocjowaliśmy 10 GBP 🙂
  2. Marek pisze:
    Aplikacja chce ode mnie numeru CRV*C . Jest 6 miejsc na cyfry. Wiecie może gdzie go znajdę ???

    Pozdrawiam
    Marekstreet

    • Patryk pisze:
      Historia transakcji na koncie karty którą połączyłeś. Tam masz w nazwie przelewu.
    • Arkadiusz pisze:
      Witam
      Czy może mi ktoś powiedzieć jak zweryfikować kartę z banku . Cały czas proszą o dziwny kod Crv*C
      Skąd go wziąść?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Po maksymalnie kilku dniach znajdziesz go w historii rachunku w opisie transakcji. Załóżmy ze masz kartę ING, którą chcesz podpiąć. Dodajesz ją do Curve i weryfikujesz. W tym momencie powstaje blokada na najczęściej kilkadziesiąt groszy na koncie w ING, do którego masz kartę. Po kilku dniach blokada zostaje zwolniona – a Ty w opisie transakcji masz właśnie ten potrzebny kod.
  3. Kasia pisze:
    Witam. Interfejs aplikacji się zmienił. W którym miejscu należy wpisać kod, bo nie potrafię znaleźć?

    Pozdrawiam

    • Moniaki.pl pisze:
      Kasia, właśnie zaktualizowaliśmy zrzuty ekranu w artykule na aktualne. Teraz kod wpisuje się po podaniu adresu, przed wyborem karty.
  4. Słownik pisze:
    „w międzyczasie” to poprawna forma. Proszę, poprawcie.
  5. Łukasz pisze:
    Witam ,Czy można po rejestracji skorygować swój adres ?
  6. Mateusz pisze:
    Brałem udział w poprzedniej edycji promocji. Pieniędzy nie dostałem :/
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mateusz, napisz do Curve że brałeś udział z naszej promocji (kod promocyjny cały czas jest ten sam) i że spełniłeś warunki a bonus się nie naliczył.
  7. Łukasz pisze:
    Witam, Otrzymałem kartę Curve , próbuje ją aktywować, wpisując 4 ostatnie cyfry karty , ale ciągle jestem oto proszony. Co mam zrobić?
  8. Tomasz pisze:
    Witam. Czy płacąc kartą od curve nabijają mi się płatności kartą do promocji w Santanderze? Chodzi konkretnie o aktualną promocję na 300 zł.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, myślę że nie będzie z tym problemu – transakcje nabijają się jako płatności kartą, a w regulaminie nie ma żadnych wykluczeń które mogłyby wpłynąć negatywnie na zaliczenie takich transakcji 🙂
    • Tomasz pisze:
      Mam jeszcze jedno pytanie, w historii konta pojawiło mi się te +1000 punktów ale oprócz jednej z dodanych przeze mnie kart nie ma tam żadnej karty curve cash, lub czegoś takiego, mam tylko moja jedną własną kartę z banku. Więc jak mogę przerzucić te pieniadze na revoluta? Mimo tego że wybrałem kartę mojego banku w curve, to czy po zleceniu dodania do konta na revolucie 10 gbp wpisując dane karty curve którą od nich dostałem to pobierze mi tylko te punkty czy zabierze mi z konta bankowego bo mam wybraną w aplikacji moja kartę od banku?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, musisz mieć taką opcję – Curve Cash to pierwsza na liście od lewej karta z napisem Cash, taka czerwona. Jeśli masz podpiętą bankową i doładujesz Revoluta to zabierze z konta w banku.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, musisz mieć taką opcję – Curve Cash to pierwsza na liście od lewej karta z napisem Cash, taka czerwona. Jeśli masz podpiętą bankową i doładujesz Revoluta to zabierze z konta w banku.
  9. Tomasz pisze:
    Tak to wygląda u mnie https://m.imgur.com/a/qlaNSfr
    Napisać z tym do supportu?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A jak wejdziesz u góry po prawej w Wallet? Też nie ma?
    • Tomasz pisze:
      Nie, tylko moja karta do banku, spróbuję skontaktować się z supportem, aktualizacja aplikacji też nic nie dała.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Daj znać jak uzyskasz odpowiedź, pierwszy raz spotykam się z czymś takim.
    • Tomasz pisze:
      Najpierw odpisali, że deweloperzy wiedzą o tym problemie, ale póki co skupiają się na rozwiązywaniu innych problemów i błąd ten zostanie naprawiony później. Wysłałem więc kolejnego maila z pytaniem czy po naprawieniu błędu będę mógł nadal skorzystać z tych punktów. Następną odpowiedź napisał już kto inny z działu obsługi i nagle powiedzieli, że naprawili mój problem tylko w razie czego należy reinstalować aplikację. Po zrobieniu tego wszystko już działa jak należy. Pozdrawiam i dziękuję za poradnik! Czyli teraz w curve wybieram kartę z tymi punktami i zasilam revoluta danymi z karty curve tak?
  10. Marcin pisze:
    Jeżeli wziąłem udział w poprzedniej edycji tej promocji i otrzymałem nagrodę to rozumiem, że teraz nie ma co próbować? 😉 W skrócie promocji jest wzmianka „Dla każdego, kto jeszcze nie miał Curve”, więc pewnie dobrze myślę. Jednakże w tekście głównym nie zauważyłem podobnej wzmianki na ten temat – wolę dopytać i upewnić się 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Marcin, to zależy czy Curve usunęło Twoje dane z systemu – spróbować możesz, ale nie gwarantujemy że się uda 🙂
  11. Rafał pisze:
    Jak zamknąć kartę? Jakiego języka używać polskiego czy angielskiego?
  12. Michał pisze:
    dlaczego teraz jest już 5 funtów a nie 10 ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, ponieważ na razie z powodu koronawirusa tamta promocja się zakończyła.
  13. Kuba pisze:
    Wcale nie nalicza puntów w programie Mastercard bezcenne chwile, ani razu mi się to nie zdarzyło
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Być może Bezcenne Chwile nie biorą pod uwagę płatności za pomocą Curve, aczkolwiek jesteś pierwszym, kto o tym pisze. Spróbuj zadzwonić na infolinię Bezcennych Chwil i złożyć reklamację: (+48) 616 646 010
  14. Monika pisze:
    Cześć, ja czekałam tydzień na wypłatę i w końcu napisałam w aplikacji przez kontakt, że nic mi nie wpłynęło – niemal w tej samej chwili mi wpłacili i wysłali maila w tej sprawie. Uważam, że całkiem ok 🙂
    Czy możecie mi napisać, tak jak dla laika, w kilku krokach jak dokonać wypłaty w bankomacie? Płatności ok, działają, samą kartą nie da się wypłacić – ok, przelewu nie mogę dokonać bo revoult mi nie działa (niby mam błędną autoryzację kodami, które do mnie wysyłają :D) i nie bardzo wiem jak bez przelewu to zrobić. Mam kilka kart debetowych w aplikacji curve i zastanawiałam się jak będę wypłacała ze swojego konta to w jaki sposób to mi pobierze akurat z tej karty a nie z mojego konta?
    Weszły też w curve przelewy przez telefon – myślicie, że mogę przelać do siebie na inne konto?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Monika, nie wiem czy dobrze Cię zrozumiałam: chcesz wypłacić kartą pieniądze z bankomatu, tak? Podpinasz pod Curve kartę, z której chcesz wypłacić pieniądze. Przykładowo masz konto w mBanku, pod Curve podpinasz kartę do tego konta i wypłacasz. Środki zostaną ściągnięte z konta w mBanku. Dlaczego nie działają Ci wypłaty? Karta jest rozumiem aktywowana? Myślę że wysłać pieniądze do siebie nie będzie możliwe, gdyż są to przelewy pomiędzy użytkownikami Curve – środki wyślesz dla osoby, która również ma aplikację i trafiają na konto Curve Cash (z informacji na stronie wynika, że będą przekazane w GBP).
    • Monika pisze:
      Chodzi o wypłatę środków, które mam na karcie curve – jest możliwa ich wypłata bez przelania? Klasyczna wypłata z bankomatu planet cash mi nie zadziałała, mimo wybrania waluty i akceptacji kwoty, czyli pewnie muszę na revoulta przelać? Karta działa, płacę nią ale akurat chciałam wypłacić.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A próbowałaś ustawić Curve Cash jako konto do pobrania środków i wtedy wypłacić z bankomatu? A może ten bankomat wypłacał tylko większe nominały, np. 50 zł i dlatego nie była możliwa wypłata środków?
    • Monika pisze:
      Może zabrakło tego nominału ale takiego komunikatu nie miałam. w aplikacji miałam kartę curve zaznaczona i w bankomacie było pytanie o kwotę i walutę a potem odmowa. Jeszcze spróbuję w innym bankomacie a w międzyczasie napiszę do revoulta, może się uda przelać.
  15. Rafał pisze:
    doszło weryfikacja dowodu
  16. rafał pisze:
    „Może być ciężko wydać całą kwotę co do grosza, więc możesz przenieść swoje 5 funtów na Revoluta. Było to bardzo łatwe – wystarczyło doładować Revoluta kartą Curve.”
    ale minimum funtów w revolut to 10 a nie 5 :/
  17. rafał pisze:
    „Może być ciężko wydać całą kwotę co do grosza, więc możesz przenieść swoje 5 funtów na Revoluta. Było to bardzo łatwe – wystarczyło doładować Revoluta kartą Curve.”
    ale minimum funtów w revolut to 10 a nie 5 :/
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Rafał, w takim razie mój błąd – wcześniej było 10 GBP za założenie, potem spadło do 5, zmieniłam w tekście ale nie pomyślałam o tym, że Revolut w funtach ma taki minimalny limit. Ale fajnie że dostałeś bez transakcji 🙂
  18. Rafał pisze:
    I jeszcze swoją drogą, dostałem 5 funtów nawet bez transakcji kartą.
  19. Łukasz pisze:
    Czy można wykonać przelew na kartę Curve i na niej trzymać pieniążki?? Tak jak w Revolut…?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie, curve to tylko nakładka na karty. Nie ma możliwości trzymania tam swoich środków.
  20. janusz pisze:
    kiedy 10f powróci? na stronach z UK już są linki z bonusem 10£, bo curve przywraca stare oferty
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Postaramy się aby jak najszybciej, jednak zależy to od Curve, nie od nas niestety. Może być i tak że nie dadzą lepszego linku.
  21. kk pisze:
    już zmienili zasady teraz trzeba wydać min 25zl żeby otrzymać bonus
  22. Piotr pisze:
    The N96M36YN?label=home_fp-tag-curve-0220-cid-60266ee427054 has expired!
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Piotr, czekamy na zakończenie weryfikacji dosłanego do Curve dokumentu.
  23. Piotr pisze:
    Dziękuję. Zatem czekam.
  24. Jan pisze:
    Czy od czasu opublikowania tego artykułu zostały wprowadzone zmiany w procesie zakładania konta Curve? Chciałem wczoraj pierwszy raz zamówić kartę Curve i proces rejestracji różni się od tego opisanego powyżej. Otóż po zainstalowaniu aplikacji, potwierdzeniu konta linkiem z otrzymanej wiadomości e-mail oraz podaniu danych osobowych, aplikacja Curve od razu zażądała ode mnie podpięcia karty kredytowej lub debetowej. Po pomyślnej weryfikacji karty, aplikacja chce abym potwierdził swoją tożsamość wysyłając zrobione telefonem zdjęcie dowodu osobistego oraz selfie. Zatrzymałem się na tym kroku, ponieważ pisaliście Państwo w artykule, iż Curve nie wymaga robienia skanu dowodu osobistego. Czy obecnie rzeczywiście muszę w ten sposób potwierdzić swoją tożsamość? Jeżeli tak, to czy po przesłaniu im zdjęcia dowodu i selfie pojawi się w aplikacji możliwość wpisania promocyjnego kodu polecającego oraz opcja wyboru karty? Napisaliście Państwo, że te opcje pojawiają się zaraz po podaniu danych osobowych, jednak obecnie tak nie jest. Prosiłbym o odpowiedź czy rzeczywiście na tą chwilę tak wygląda proces zakładania tam konta. Z góry dziękuję za pomoc.
    • Jan pisze:
      Zdecydowałem się zrobić zdjęcie dowodu osobistego i selfie. Po kilku minutach w aplikacji wyświetliło mi się: „Sorry, we can’t offer you Curve at the moment”. Teraz Curve ma wszystkie moje dane, łącznie ze zdjęciami dowodu osobistego i moim selfie. A ja nie otrzymam od nich karty. Ciekawe komu i za ile sprzedadzą moje dane… Tak szybko jak moja przygoda z Curve się zaczęła, równie szybko się skończyła. Nie polecam.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jan, być może to był tylko problem techniczny po ich stronie? Albo zdjęcie było niewyraźne? Napisz do Curve z prośbą o wyjaśnienie, ponieważ słyszę o takim przypadku pierwszy raz. Możesz napisać na maila do reklamacji: [email protected] lub na support [email protected]
    • Jan pisze:
      Dziękuję za odpowiedź. Już w południe wysłałem zgłoszenie z opisem mojej sytuacji poprzez stronę: https://support.imaginecurve.com/hc/en-gb/requests/new
      Jak do tej pory nikt się ze mną nie skontaktował. Z tego co widzę, to Curve nawet nie posiada żadnego automatycznego mechanizmu potwierdzającego złożenie zgłoszenia. Ciekawe czy w ogóle raczą do mnie odpisać…
      Jak na razie moje początki z tym fintechem są wręcz tragiczne. Zastanawiam się obecnie nad Revolutem, ale te wszystkie zmiany, które wprowadzili też nie napawają szczególnym optymizmem.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Spróbuj napisać jeszcze na maila do reklamacji – z reguły reklamacje są szybciej obsługiwane. Zależy na czym Ci zależy w przypadku na przykład Revoluta – na wymianach walut, koncie lokalnym, przelewach? Podobny do Revoluta jest polski fintech Zen, ale nie ma kont lokalnych niestety jak na razie.
    • Jan pisze:
      Ten cały Curve to jest jakiś żart i to w dodatku nieśmieszny. Opiszę pokrótce swój przypadek ku przestrodze dla innych. Zachęcony promocją i zaletami jakie Curve posiada (przynajmniej na papierze) postanowiłem założyć konto. Zainstalowałem aplikację, tam zostałem poproszony o podanie maila i potwierdzenie go, o podanie numeru telefonu i również potwierdzenie. Później aplikacja zażyczyła sobie podpięcie karty z innego konta bankowego. Następnie pojawiła się weryfikacja tożsamości – zdjęcie dowodu osobistego i selfie. Zrobiłem to, lecz wyskoczył błąd, że „Nie mogą mi obecnie zaoferować karty Curve” mówiąc po polsku. Prawdopodobnie nie przeszła weryfikacja tożsamości pomyślałem. Zdziwiło mnie również to, że do tego momentu aplikacja nie dała mi możliwości podania kodu polecającego oraz wyboru planu karty, który chciałbym mieć. Napisałem w ubiegły piątek do działu wsparcia, że coś jest nie tak. Dwie doby później, w niedzielę, otrzymałem informację z prośbą o ponowną weryfikację tożsamości, tym razem przez stronę internetową. W kilka minut po otrzymaniu wiadomości potwierdziłem swoją tożsamość. Dzisiaj, po pięciu dniach dostałem wreszcie odpowiedź, iż faktycznie według Curva ja to ja i mogę dokończyć zakładanie mojego konta w aplikacji. Tyle, że nie było co dokańczać. Konto było założone, w aplikacji informacja, że karta Curve Blue została do mnie wysłana. Tylko jakim cudem jak ja nigdzie nie wybierałem planu karty? Nawet nie miałem możliwości podania kodu polecającego, gdyż nigdzie w aplikacji podczas rejestracji nic takiego mi się nie pojawiło. Napisałem ponownie wiadomość do wsparcia i oczywiście na razie cisza. Więc nie czekając dłużej na ich odpowiedź zażądałem usunięcia mojego konta przez formularz zgłoszeniowy. Ciekawe jaką dostanę odpowiedź i w ogóle kiedy patrząc jak szybko do tej pory odpisywali. A najlepsze jest to, że jeśli karta faktycznie do mnie została już wysłana to będzie zapewne nadawać się do wyrzucenia do kosza. Porażka, porażka i jeszcze raz porażka. Wiele zakładałem już kont bankowych i nigdy takich cudów nie widziałem. Szczerze odradzam tego całego Curve każdemu.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jan, przykro mi że Ciebie takie coś spotkało. Nie wiem dlaczego ale faktycznie ostatnio z Curve jest dosyć trudno się porozumieć. Na początku naszej przygody z nimi wsparcie działało naprawdę błyskawicznie, aż byliśmy sami zdziwieni. A teraz coś pod tym względem się zepsuło – redukcja kosztów? etatów? Obstawiałabym to w pierwszej kolejności. Nawet nasz Paweł doświadczył problemów ostatnio przy przesyłaniu dokumentu, musiał do nich pisać 2 czy 3 razy. Z tym że myśleliśmy wtedy, że to jednorazowa wpadka, które zdarzają się każdemu bankowi czy tym bardziej fintechowi.

Napisz komentarz