Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

300 zł premii od mBanku dla nowych klientów, którzy przetestują eKonto Standard w mBanku

Ostatnio mBank zaserwował nam ciekawą promocję, w prawdzie można zgarnąć w niej aż 450 zł premii, ale nie każdemu z Was przypadła ona do gustu. Dziś mamy więc inną promocję, w której odebrać można fajną kasę – 300 zł po spełnieniu prostszych warunków.

  • 150 zł – odbierzemy za płatności kartą (liczy się ilość a nie wartość);
  • 50 zł – a tak po prostu od mBanku;
  • 100 zł – za spełnienie warunków odbioru pierwszych dwóch premii;

Aby odebrać premię wystarczy do 9 września 2018 roku przejść na stronę mBanku i założyć eKonto Standard wraz z kartą debetową. Zanim jednak skorzystamy z promocji mBanku, warto dokładnie poznać warunki, jakie stawia przed uczestnikami mBank.

Dla kogo przygotowana jest promocja?

Z promocji może skorzystać każdy kto od 1 stycznia 2016 roku nie posiadał w mBanku żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub oszczędnościowego. Nie posiada go obecnie oraz nie jest współwłaścicielem takiego rachunku.

Jeżeli spełniamy ten warunek to skorzystanie z promocji umożliwi nam założenie eKonta Standard wraz z kartą.

Zanim jednak przejdziemy do założenia konta, konieczne trzeba je trochę poznać. Okazuje się, że nasz moniakowy Robert ma konto w mBanku, zapytałam go więc o wrażenia.

Robert przyznał, że jest bardzo zadowolony z konta, a musicie wiedzieć, że jest on wymagającym klientem i byle czego to nie da sobie wcisnąć. Na potwierdzenie jego słów, sprawdźmy jak prezentuje się tabela opłat i prowizji:

  • 0 zł – za otwarcie i prowadzenie konta;
  • 0 zł/ 4 zł – za kartę – opłaty nie będzie jeżeli w danym miesiącu wykonamy nią min. 5 płatności, na dowolne kwoty (jeżeli nie to za kartę zapłacimy 4 zł/m-c);
  • 0 zł – za przelewy internetowe;
  • 0 zł/ 1,30 zł/ 7 zł – brak opłat za wypłaty z bankomatów własnych, Euronet, PlanetCash oraz BZ WBK przy wypłacie min. 100 zł/ opłata 1,30 zł jest naliczana przy wypłatach mniejszych niż 100 zł / 7 zł to opłata za wypłaty z pozostałych bankomatów;
  • 0 zł – za wypłaty z bankomatów przy użyciu BLIKa.

Jak krok po kroku odebrać 300 zł premii?

To teraz przechodzimy do szczegółowego omówienia wszystkich warunków promocji, tak aby każdy wiedział jakie kroki i kiedy wykonać.

#1 KROK – do 09.09.2018 r. przejdź na stronę mBanku i złóż wniosek o eKonto Standard wraz z kartą debetową oraz do tego dnia podpisz umowę;

#2 KROKodbierz I premię 150 zł – aby zgarnąć pierwszy bonus należy w 5 kolejnych miesiącach (jako pierwszy licząc miesiąc następujący po miesiącu podpisania umowy o konto) spełniać (powtarzalnie) 3 warunki:

  • zapewniaj wpływ min. 1 000 zł – ma to być jednorazowy wpływ, może on pochodzić z Twojego konta np. w innym banku, co więcej – po zaksięgowaniu wpływu możesz przelać sobie pieniądze dalej;
  • zaloguj się do aplikacji mobilnej mBanku;
  • aktywnie płać kartą i/lub BLIKiem – (płatności wykonujemy w stacjonarnych sklepach) nie ma tu znaczenia na jaką kwotę wykonasz płatności, liczy się ich ilość – im więcej, tym większa będzie premia, dokładnie wygląda to tak:
  • od 5 do 9 płatności kartą i/lub BLIKiem – 10 zł premii
  • od 10 do 14 płatności kartą i/lub BLIKiem – 20 zł premii
  • 15 płatności kartą i/lub BLIKiem i więcej – 30 zł premii

Płatności nie mogą być anulowane do 15 dnia miesiąca następującego po miesiącu ich wykonania.

Jeżeli ktoś podpisze umowę w sierpniu to do promocji liczą się warunki spełniane we wrześniu, październiku, listopadzie, grudniu oraz styczniu. Za każdy miesiąc można zgarnąć maksymalnie 30 zł, a tym samym przez 5 miesięcy zyskujemy 150 zł.

I PREMIA:

Nagrody będą przekazywane na konto w mBanku do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia powyższych warunków. Przykładowo, za warunki spełnione we wrześniu, premię otrzymamy do końca października.

#3 KROKodbierz II premię 50 zł -zdobycie kolejnej premii jest dość śmieszne ponieważ okazuje się, że warunki jej zdobycia to my spełniliśmy w #2 KROKU. Wystarczy bowiem w pierwszym miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy, spełnić 3 warunki:

  • zapewnić wpływ na konto w kwocie min. 1 000 zł;
  • zalogować się do aplikacji mobilnej mBanku;
  • wykonać min. 5 dowolnych płatności kartą i/lub BLIKiem

Dokładnie takie same warunki trzeba spełnić w #2 KROKU. Oznacza to, że możemy upiec dwie pieczenie na jednym ogniu! Jak dla mnie bomba.

#4 KROKodbierz III premię 100 zł. Ostatnia premia będzie nagrodą dla tych, którzy w każdym z 6 miesięcy będą spełniać warunki opisane w #1 KROKU, czyli:

  • zapewni wpływ na konto min. 1 000 zł – jednorazowo (może pochodzić z konta w innym banku);
  • zaloguje się do aplikacji mobilnej mBanku;
  • wykona min. 5 płatności kartą i/lub BLIKiem – na dowolne kwoty.

II i III PREMIA

Ostatnie dwie premie będą wypłacone w terminie 60 dni od daty zaksięgowania transakcji wykonanych kartą promocyjną i/lub transakcji BLIKiem.

>>Przejdź na stronę mBanku i załóż konto z premią 300 zł<<

Podsumowanie

Powiem Wam, że promocja jest fajna. Generalnie 300 zł można zdobyć za to, że przez 5 miesięcy spełniamy 3 warunki: min. 15 płatności kartą/BLIK, logowanie do aplikacji mobilnej oraz wpływ (jednorazowy) 1 000 zł. I tak naprawdę, jedyne o czym trzeba pamiętać to miesiąc “startowy” czyli ten, od którego zaczyna się naliczanie premii.

Jeżeli ktoś podpisze umowę w sierpniu to warunki spełnia we wrześniu, październiku, listopadzie, grudniu oraz styczniu. Z kolej, jeżeli ktoś podpisze umowę we wrześniu to warunki spełnia w październiku, listopadzie, grudniu, styczniu oraz lutym.

Przypomnę, że warunki są 3:

  • logowanie do aplikacji mobilnej mBanku (w każdym miesiącu);
  • wykonanie min. 15 płatności kartą – na dowolną kwotę, liczy się ilość (w każdym miesiącu);
  • zapewnienie wpływu na konto w kwocie min. 1 000 zł – jednorazowy wpływ, może pochodzić z Twojego konta w innym banku (w każdym miesiącu).

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 35

  1. Bartosz pisze:
    Mozna zrobic te 15 transakcji karta np w jedna dobe w kazdym miesiacu czy liczy sie np tylko jedna na dobe?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli jednego dnia zrobisz 15 płatności to jest ok, spełniasz warunek promocji od razu za cały miesiąc 🙂
  2. Piotr pisze:
    A logowanie do aplikacji mobilnej to tylko raz w ogóle czy raz w miesiącu ?
  3. Januszpromocji.pl pisze:
    W regulaminie, w paragrafie 6. ustęp 2, punkt 3, jest następujący zapis: “…przy czym nie może to być przelew z innego rachunku w Banku, którego Uczestnik Promocji jest Posiadaczem lub Współposiadaczem.”
    Czy zatem na pewno można przeleć sobie pieniądze z innego konta?
    • Januszpromocji.pl pisze:
      Potwierdzone info z infolinii – wpływ NIE MOŻE pochodzić z naszego rachunku w innym banku. Natomiast może to być wpłata w oddziale lub we wpłatomacie. Może to być również przelew od kogoś z rodziny lub naszego znajomego.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak jak wspominałam Bank pisane od wielkiej litery to mBank. W 100% potwierdza to §5 pkt 1 Regulaminu “Promocja skierowana jest do nowych Klientów Banku” – czy to oznacza, że jak ktoś ma konto w jakimkolwiek banku to już z promocji nie może skorzystać? Nie, mając konto w Millennium czy Nest Banku możesz skorzystać z promocji, ale nie możesz/mogłeś mieć konta w mBanku (Banku).

      Nasza potwierdzona (i sprawdzana przy innych promocjach) informacja jest taka, że Bank to mBank 🙂

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z Regulaminem promocji §1 pkt 1 “Bank” pisane od wielkiej litery oznacza mBank. W związku z tym, za każdym razem kiedy w regulaminie pojawi się słowo Bank (od wielkiej litery) dotyczy ono mBanku. Weźmy więc pod uwagę §6 2.3 Regulaminu – tam umieszczona została informacja o tym, że 1000 zł nie może pochodzić z innego rachunku uczestnika prowadzącego w Banku czyli w mBanku. 🙂
  4. Damian pisze:
    A jak wyglądają opłaty za założenie tego konta na przestrzeni od założenia konta do posiadania konta przez 4 miesiące? Dziewczynie chce założyć, ale boi się że zapłaci nie wiadomo ile za konto
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Za otwarcie i prowadzenie konta nie ma opłaty 🙂 Może być miesięczna opłata za kartę (4zł) ale jak ktoś w każdym miesiącu wykona min. 5 dowolnych płatności kartą to tej opłaty nie ma 🙂
  5. LESZEK pisze:
    A po jaki czasie można zrezygnować z karty i zamknąć rachunek aby nic nie płacić , czy zaraz po promocji
  6. Damian pisze:
    A czy jeśli już posiadałem konto w mbanku, lecz je zamknąłem, to moge otworzyć kolejne na te same dane i nadal skorzystać z promocji?
  7. Klaudia pisze:
    Moniaki! Błąd! Piszecie w podsumowaniu “Generalnie 300 zł można zdobyć za to, że przez 5 miesięcy spełniamy 3 warunki: min. 5 płatności kartą/BLIK, logowanie do aplikacji mobilnej oraz wpływ (jednorazowy) 1 000 zł.”. Jeżeli chcemy zdobyć pełną premię, tj. 300 zł to musimy robić min. 15 płatności w każdym miesiącu (a nie min. 5). Gdybyśmy robili tylko min. 5 płatności, to otrzymamy co prawda premię 50 zł i premię 100 zł, ale już za transakcję kartą promocyjną (tzw. cashback) otrzymamy tylko 50 zł (5 miesięcy po 10 zł cashbacku) i łącznie zyskamy 200 zł (nie 300 zł). Jeżeli chcemy uzyskać pełny cashback w wysokości 150 zł, to musimy robić min. 15 transakcji w miesiącu (wtedy otrzymamy przez 5 miesięcy po 30 zł cashbacku).
    • Klaudia pisze:
      I jeszcze jeden błąd. Jeżeli chcemy dostać premię 100 zł (druga transza), to wszystkie warunki musimy spełnić przez 6 miesięcy (nie 5), przy czym w tym ostatnim miesiącu nie ma już cashbacku, więc wystarczy nam 5 transakcji kartą. Mówi o tym par. 6 pkt 9 Regulaminu. Czyli jeśli założymy konto we wrześniu, to musimy się “pilnować” aż do marca, a nie do lutego. Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Dzięki Klaudia za komentarz! Moniaki też ludzie i błędy popełniają. Grunt, że mamy tak czujnych i pomocnych czytelników. Poprawkę do tekstu naniosłem i ściskam z wdzięcznością 😉 Udanego dnia!
  8. lol pisze:
    wprowadzenie w blad, informujecie o 400 zl a w regulaminie jest 300..
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      W którym miejscu w artykule informujemy o 400zł? Bo nie widzę, a przyglądam się uważnie…
  9. Tomasz pisze:
    Czy jeśli podpiszę umowę po 9 września to nie będę mógł skorzystać z promocji ? kurier umowę już 5 dzień wiezie…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z regulaminem, umowa musi być podpisana do 09.09.2018r. Ja na Twoim miejscy od razu bym nie odpuszczała promocji tylko złożyła w banku reklamację ponieważ nie może być tak, że umowa jedzie do klienta prawie tydzień. Ja bym wnioskowała o warunkowe dopuszczenie do promocji z uwagi na to, że to nie z Twojej winy umowa została podpisana po czasie.
  10. LESZEK pisze:
    Witam założyłem konto pod koniec września następnie spełniłem wszystkie polecenia tzn. przelew 1000 zł, 15 płatności , oraz logowanie w miesiącach PAZDZIERNIK I LISTOPAD, zadzwoniłem pod infolinię dlaczego nie wpłynęło mi na konto 30 zł, PANI ODPOWIEDZIAŁA ŻE WSZYSTKO OK. TYLKO W TYCH 15 PŁATNOŚCIACH / ja płaciłem wszystko kartą / MUSI BYĆ PŁATNOŚĆ BLIKIEM LUB TELEFONEM . O CO CHODZI , CZY TO PRAWDA !!!!!!!!!!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Będę bardzo mocno polemizować z tym co mówiła Pani konsultantka. Przecież w regulaminie wszędzie jest informacja cytuję “transakcje kartą promocyjną i/lub transakcje BLIK” czyli oznacza to, że płatności można wykonać kartą lub BLIKiem albo zarówno BLIKiem jak i kartą. Oznacza to, że można wykonywać same płatności tylko kartą, albo tylko i wyłącznie BLIKiem albo jak ktoś chce to może robić kilka płatności kartą i kilka BLIKiem. 🙂

      Gdyby w regulaminie promocji był zapis :”transakcje kartą promocyjną oraz transakcje BLIK” to wtedy należałoby wykonać płatności zarówno kartą jak i BLIKiem i to byśmy w artykule wyraźnie zaznaczyli.

  11. LESZEK pisze:
    Tak też powiedziałem, czy muszę teraz interweniować w oddziale
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ja bym poprosiła o podanie informacji, w którym miejscu w regulaminie widnieje zapis, że mają to być płatności zrobione i kartą i BLIKiem. Bardzo możliwe, że konsultantka była osobą niedoświadczoną i troszkę źle zinterpretowała regulamin. Ale oczywiście wyjaśnić to trzeba. 🙂
  12. LESZEK pisze:
    Jutro zadzwonię to dam znać .
    Dzięki
  13. LESZEK pisze:
    ok wszystko załatwione , złożyłem reklamacje na infolinii do 14 dni odpowiedż.
    pozdrawiam
  14. Piotr pisze:
    Spełniłem wszystkie warunki a bank nadal nie wypłacił 150 zł. Trzeba składać reklamacje i znowu procedura odpowiedzi tłumaczenia , konsulatanci nie znający się na rzeczy, strasznie trudno wyegzekowować te premie
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Piotr, przykro nam to czytać. Z drugiej strony wszędzie zdarzają się pomyłki i przeoczenia.
  15. Piotr pisze:
    Problem polega na tym że kiedy zakładałem konto obowiązywały dwie bardzo podobne promocje jedna dawała 150 złotych druga 300. Na umowie o założeniu konta nie ma nigdzie informacji że obowiązuje mnie akurat ta promocja, nie mam żadnych dowodów, więc jak mam się bronić i walczyć o swoje ???
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      A gdzie rejestrowałeś się w promocji? Tutaj rejestrujesz się na stronie organizatora i dostajesz potwierdzenie, że bierzesz udział w promocji.
  16. Piotr pisze:
    Niestety poszedłem do oddziału do MKiosku i Pani mi tam powiedziała że jak najbardziej dostanę premie , przeczytałem całą umowę i nie ma w niej słowa o promocji. Poza tym nie uważacie że jest to dość głupie że w tym samym czasie obowiązują dwie promocje jedna daje 150 złotych premii a druga 300 złotych ZA DOKŁADNIE TEN SAM produkt. Zaufałem pracownikowi MBank, pani wydawała się kompetetna ?? Dlaczego Mbank spisuje tak umowy że nie ma słowa o promocji ? (przeczytałem całą Umowę) nie ma słowa o tym że byłem w tej czy w tej gorszej promocji ? Oczywiście te 150 mi wypłacono. Teraz obawiam się że oczywiście Mbank zinterpretuje wszystko na swoją korzyść i powie że byłem w tej gorszej promocji.
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Piotr, żeby otrzymać te dodatkowe środki trzeba było się zalogować przez Internet. Tak jest najpewniej. Dostajesz potwierdzenie e-mail i masz czarno na białym. A pracownicy – to tylko ludzie, bywają omylni. Przykro nam, że tak się wydarzyło. To zawsze jest frustrujące, kiedy klienci są tak nieprofesjonalnie traktowani.

Napisz komentarz