Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.
Zgarnij 100 zł za 3 płatności Visa Mobile [dla klientów ING, Nest Bank, banki spółdzielcze]
PROMOCJA ZAKOŃCZONA Visanowy klient obecny klientKonto osobiste+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)
Co dostaniesz?
100 zł
Za co?
Za aktywowanie usługi Visa Mobile, zarejestrowanie się w promocji i wykonanie 3 płatności po 30 zł w sklepach partnerskich.
Ile to kosztuje?
–
Kiedy bonus?
W ciągu 30 dni.
Dla kogo?
Dla klientów banków którzy mają karty Visa: ING, Nest Banku, bankach spółdzielczych grupy SGB i BPS, SKOK, Bank KBS, BS Brodnica i BS Rzemiosła w Krakowie.
Do kiedy promocja?
Do 31 października lub do wyczerpania puli nagród 700.000 zł. EDIT: pula nagród została zwiększona do 1 mln zł.
Skorzystaj z tej promocji »Szybka wrzutka fajnej promocji, niestety dla klientów wybranych banków. Załapią się na nią osoby mające konto wraz z kartą Visa w ING, Nest Banku, bankach spółdzielczych grupy SGB i BPS, SKOK, Bank KBS, BS Brodnica i BS Rzemiosła w Krakowie.
Robisz 3 płatności w wybranych sklepach przez Visa Mobile, dostajesz 100 zł. Proste, prawda?
Promocja potrwa 🗓 do 31 października 2023 r. lub do wyczerpania puli 700.000 zł nagród, czyli 7.000 sztuk.
EDIT: 24.10.2023 r. pula nagród została zwiększona do 1 mln zł.
Nie masz konta w banku? Załóż je w aktualnej promocji!
Jeśli nie masz konta w żadnym z wymienionych banków, to załóż je w promocjach:
250 zł za konto Direct lub 300 zł za konto Mobi w ING:
Jak odebrać 100 zł za płatności Visa Mobile?
#Krok I: Aktywuj Visa Mobile
Jeśli nie masz jeszcze aktywnej tej usługi, to 🔎 zaloguj się do bankowości ING lub Nest Banku i aktywuj Visa Mobile. Klienci pozostałych banków spółdzielczych biorących udział w promocji muszą pobrać aplikację Visa Mobile na telefon i ją aktywować.
#Krok II: Zarejestruj się w promocji Visa Mobile
Wejdź na stronę promocji Visa Mobile i 🔎 wypełnij formularz zgłoszeniowy. Musisz podać e-mail numer karty Visa, którą zgłaszasz do promocji i zaakceptować zgody i oświadczenia.
#Krok III: wykonaj 3 płatności kartą w sklepach partnerskich
🗓 Do 31 października 🔎 zrób 3 płatności Visa Mobile, każda na minimum 30 zł w sklepach partnerskich. Pamiętaj o limicie nagród: jeśli pula się wyczerpie wcześniej, to jej nie otrzymasz.Sklepy partnerskie to m.in.:
- Sklepy internetowe, które umożliwiają płatności Przelewy24, BlueMedia, eCard i Tpay.
- Big Star;
- Esotiq;
- Stokrotka;
- Itaka;
- Ziaja;
- I inne, które znajdziesz na stronie promocji Visa Mobile.
Jak zapłacić Visa Mobile?
- Wybierasz Visa Mobile jako forma płatności za zakupy w sklepie internetowym lub aplikacji;
- Wpisujesz swój nr telefonu;
- Zatwierdzasz transakcję PIN-em w aplikacji.
Jeśli masz karty różnych banków, które możesz zarejestrować w promocji, to jak najbardziej możesz to zrobić. Za płatności każdą z nich odbierzesz 100 zł (np. masz karty z ING i Nest Bank, robisz każdą z nich 3 płatności, odbierasz 200 zł).
Nagroda trafi na konto w ciągu 30 dni od wykonania ostatniej płatności.
Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:
Czyli wg mnie aktualną do zaplaty kartą bedzie ta aktywowana ostatnio. Czyli podobnie jak to jest z Blikiem mając kilka kont bankowych a 1 nr telefonu.
Na stronie promocji jest zapus :
„Numer karty Visa – 16 cyfr (Pole obowiązkowe)
Należy podać numer widniejący na fizycznej karcie Visa.”
Aktywując karte wirtualną mamy w szczegółach 16 cyfrowy nr karty, date ważności oraz cvc.
Do promocji trzeba podać adres mail i nr karty. Nr karty wirtualnej jest inny niż karty fizycznej więc ok. Możemy podać innym wymagany adres mailowy.
Na stronie promocji jest zapus :
„Numer karty Visa – 16 cyfr (Pole obowiązkowe)
Należy podać numer widniejący na fizycznej karcie Visa.”
Aktywując karte wirtualną mamy w szczegółach 16 cyfrowy nr karty, date ważności oraz cvc.
Do promocji trzeba podać adres mail i nr karty. Nr karty wirtualnej jest inny niż karty fizycznej więc ok. Możemy podać innym wymagany adres mailowy.
Czy Ktoś miał podobną sytuację?
Teraz sie zastanawiam, bo przyszĺa mi fizyczna karta. Czy zgłosić się z nią do promocji, z innym adresem mail niż ten zgłoszony przy wirtulnej karcie..
Przejdzie to z 2 kartami do 1 konta ?
Pozdrawiam
„Przyjmowanie zgłoszeń do promocji trwa od 18.07.2023 r. do wyczerpania puli nagród, nie dlużej niż do 31.10.2023 r.”
W regulaminie nie znalazłem nic wprost o tym napisane, ale nie wiem czy można uznać, że się policzy.
W regulaminie nie znalazłem nic wprost o tym napisane, ale nie wiem czy można uznać, że się policzy.
Jak robią taką promkę to powinni wypłacać kasę jak najszybciej po zakupach (a nie czekać do ostatniego regulaminowo akceptowalnego momentu). Bardzo słabe i nie zachęca do korzystania z tej usługi dalej.
Pisałem reklamację do firmy organizującej promocję uniqueone,jest link do składania reklamacji w regulaminie promocji,30 dni przepychania się z nimi,jakby wielką łaskę robili z wypłatą premii,na innych forach dużo poszkodowanych klientów,w końcu wypłacili,ale organizacyjnie totalne dno.Nie polecam.Chyba ,że ktoś ma dużo cierpliwości………Atakować emailami do skutku.Dziwne ,że taka firma jak Visa takim amatorom zlecają promocję
Pisałem reklamację do firmy organizującej promocję uniqueone,jest link do składania reklamacji w regulaminie promocji,30 dni przepychania się z nimi,jakby wielką łaskę robili z wypłatą premii,na innych forach dużo poszkodowanych klientów,w końcu wypłacili,ale organizacyjnie totalne dno.Nie polecam.Chyba ,że ktoś ma dużo cierpliwości………Atakować emailami do skutku.Dziwne ,że taka firma jak Visa takim amatorom zlecają promocję
1) Na dzień 23.10.2023 r. przyznaliśmy 6 590 nagród w promocji. – Widać to na stronie promocji https://www.visa.pl/campaign/cashback-mobile-2023/index.html#visa-mobile
2) 24.10.23 dopisali do regulaminu, że zwiększają pule do 10k
https://www.visa.pl/content/dam/VCOM/regional/ve/poland/pdf/promotions/cashback-mobile-2023/regulamin.pdf
Całkowita wartość puli nagród (premii) przewidzianych przez Organizatora w Promocji wynosi:
1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych i 00/100) brutto. Organizator przewiduje
możliwość zwiększenia puli nagród w Promocji.
3) Realizowałem promocje w Nest Banku. Zapłaciłem 25.08.23 3×30 zł w aplikacji mobilnej dla karty zobaczyłem blokadę na 0.0 zł 20.09.23, wypłatę środków dostałem 09.10.23 dla mojej i żony karty (też robiłem jej płatności 25.08.23)
4) Pisałem do organizatora promocji, czemu to tyle trwa oraz rozmawiałem z bankiem (Nest) problem jest znany, podobno jeżeli widać blokadę na karcie to nagroda zostanie wypłacona ale organizator ma problemy z przekazywaniem środków do wypłaty i może to zająć nawet do 60 dni od dnia spełnienia warunków promocji.
Nest Bank przekazał sprawę do jakiegoś specjalnego działu (niestety nie pamiętam jaki to był), oddzwonili tego samego dnia i byli bardzo dobrze zorientowana w sytuacji i problemie z opóźnieniami.
Nie wiem czy to moje zainteresowanie sprawą ale parę dni później dostałem nagrody.