Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Zgarnij 100 zł za 3 płatności Visa Mobile [dla klientów ING, Nest Bank, banki spółdzielcze]

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Visanowy klient obecny klientKonto osobiste
Magda Kopiczko

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

100 zł

Za co?

Za aktywowanie usługi Visa Mobile, zarejestrowanie się w promocji i wykonanie 3 płatności po 30 zł w sklepach partnerskich.

Ile to kosztuje?

Kiedy bonus?

W ciągu 30 dni.

Dla kogo?

Dla klientów banków którzy mają karty Visa: ING, Nest Banku, bankach spółdzielczych grupy SGB i BPS, SKOK, Bank KBS, BS Brodnica i BS Rzemiosła w Krakowie.

Do kiedy promocja?

Do 31 października lub do wyczerpania puli nagród 700.000 zł. EDIT: pula nagród została zwiększona do 1 mln zł.

Skorzystaj z tej promocji »

Szybka wrzutka fajnej promocji, niestety dla klientów wybranych banków. Załapią się na nią osoby mające konto wraz z kartą Visa w ING, Nest Banku, bankach spółdzielczych grupy SGB i BPS, SKOK, Bank KBS, BS Brodnica i BS Rzemiosła w Krakowie.

Robisz 3 płatności w wybranych sklepach przez Visa Mobile, dostajesz 100 zł. Proste, prawda?

Promocja potrwa 🗓 do 31 października 2023 r. lub do wyczerpania puli 700.000 zł nagród, czyli 7.000 sztuk.

EDIT: 24.10.2023 r. pula nagród została zwiększona do 1 mln zł.

Nie masz konta w banku? Załóż je w aktualnej promocji!

Jeśli nie masz konta w żadnym z wymienionych banków, to załóż je w promocjach:

250 zł za konto Direct lub 300 zł za konto Mobi w ING:

Jak odebrać 100 zł za płatności Visa Mobile?

#Krok I: Aktywuj Visa Mobile

Jeśli nie masz jeszcze aktywnej tej usługi, to 🔎 zaloguj się do bankowości ING lub Nest Banku i aktywuj Visa Mobile. Klienci pozostałych banków spółdzielczych biorących udział w promocji muszą pobrać aplikację Visa Mobile na telefon i ją aktywować.

#Krok II: Zarejestruj się w promocji Visa Mobile

Wejdź na stronę promocji Visa Mobile i 🔎 wypełnij formularz zgłoszeniowy. Musisz podać e-mail numer karty Visa, którą zgłaszasz do promocji i zaakceptować zgody i oświadczenia.

#Krok III: wykonaj 3 płatności kartą w sklepach partnerskich

🗓 Do 31 października 🔎 zrób 3 płatności Visa Mobile, każda na minimum 30 zł w sklepach partnerskich. Pamiętaj o limicie nagród: jeśli pula się wyczerpie wcześniej, to jej nie otrzymasz.

Sklepy partnerskie to m.in.:

  • Sklepy internetowe, które umożliwiają płatności Przelewy24, BlueMedia, eCard i Tpay.
  • Big Star;
  • Esotiq;
  • Stokrotka;
  • Itaka;
  • Ziaja;
  • I inne, które znajdziesz na stronie promocji Visa Mobile.

Jak zapłacić Visa Mobile?

  • Wybierasz Visa Mobile jako forma płatności za zakupy w sklepie internetowym lub aplikacji;
  • Wpisujesz swój nr telefonu;
  • Zatwierdzasz transakcję PIN-em w aplikacji.

Jeśli masz karty różnych banków, które możesz zarejestrować w promocji, to jak najbardziej możesz to zrobić. Za płatności każdą z nich odbierzesz 100 zł (np. masz karty z ING i Nest Bank, robisz każdą z nich 3 płatności, odbierasz 200 zł).

Nagroda trafi na konto w ciągu 30 dni od wykonania ostatniej płatności.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 55

  1. Tomasz pisze:
    Czy można wykonać 3 płatności kartą w jednym tylko sklepie czy muszą to być 3 różne sklepy?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mogą być te same, reg. nic nie mówi o tym, że każda płatność ma być w innym.
  2. Bodzio pisze:
    Na pewno w każdym sklepie internetowym mozliwe zakupy w ramach tej promocji ? Nie tylko w tych wymienionych na stronie promocji ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Z regulaminu: „7. Przykładowa lista sklepów internetowych, w których aktualnie można płacić za pośrednictwem Visa Mobile, biorących udział w Promocji znajduje się na Stronie Internetowej.”
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dopytałam jeszcze u organizatora i dostałam zapewnienie, ze w każdym, w którym są możliwe płatności Visa Mobile.
  3. Piotr pisze:
    Visa z ING. Podczas rejestracji karty w Visa Mobile wciąż pojawia się komunikat o błędzie. Karta uaktywniona w aplikacji ING. Wszystkie dane ok. Jak to ugryźć?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie mam pojęcia. Napisz do Visa, niech sprawdzą, o co chodzi. Na stronie promocji jest mail kontaktowy.
  4. Tadeusz pisze:
    Zastanawiam się jak technicznie wygląda taka płatność jeżeli w usłudze mam zarejestrowaną zarówno kartę visa ING oraz Nest Banku skoro wystarczy tylko nr telefonu. Czy podczas takiej płatności wyświetlą się dane do zatwierdzenia kart obydwu banków?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niestety nie mam pojęcia, to dobre pytanie. Nie znalazłam nigdzie odpowiedzi. Wydaje mi się, że będzie tak, jak piszesz albo wyskoczy zapytanie, którą kartą chcesz zapłacić. Gdybyś wiedział coś więcej z autopsji to chętnie się dowiem, jak to wygląda.
    • Bodzio pisze:
      Wg mnie nie bedziesz widocznych danych z w banków. Ja miałem usługe Visa Mobile włączoną w Nest Banku. Zrobilem zakupy na potrzeby promocji. Po czym aktywowałem kartę wirtualną a następnie dodałem do niej uslugę Visa Mobile. I przyszedł mi mail od Visy z informacją : Zgodnie z życzeniem zaktualizowano informacje o karcie Visa do korzystania z Click to Pay.
      Czyli wg mnie aktualną do zaplaty kartą bedzie ta aktywowana ostatnio. Czyli podobnie jak to jest z Blikiem mając kilka kont bankowych a 1 nr telefonu.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tylko że w przypadku przelewów BLIK na telefon istnieje opcja ustawienia w bankowości konkretnego banku, czy nr telefonu ma być przypisany właśnie do tego banku. Ja tak mam zrobione, a bank, w którym mam przypisany nr do przelewów BLIK, nie jest na pewno moim najnowszym kontem. W przypadki Visa Mobile być może będzie to ostatnia, czekam na odpowiedź w tej sprawie.
  5. Bodzio pisze:
    Gdzie nie wejde, gdy coś poszukam sklepów i przechodzę do płatności to nie ma Visa Mobile. Jest ale forma płatności Visa Checkout
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Też patrzyłam z ciekawości, jeszcze jest och stosunkowo mało. Może Stokrotka? Zakupy spożywcze z odbiorem własnym np.
  6. Jolanta pisze:
    A czy można zapłacić w sklepie stacjonarnym 3 x np. W stokrotce???
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      No ale nie zapłacisz w ten sposób w sklepie stacjonarnym. Usługa Visa mobile polega na tym, że przy płatności podajesz nr telefonu i w ten sposób dokonywana jest zapłata.
  7. Irzin pisze:
    Ktoś próbował z kartą wirtualną w Nest Banku ? Przejdzie w tej promocji ?
    Na stronie promocji jest zapus :
    „Numer karty Visa – 16 cyfr (Pole obowiązkowe)
    Należy podać numer widniejący na fizycznej karcie Visa.”
    Aktywując karte wirtualną mamy w szczegółach 16 cyfrowy nr karty, date ważności oraz cvc.
    Do promocji trzeba podać adres mail i nr karty. Nr karty wirtualnej jest inny niż karty fizycznej więc ok. Możemy podać innym wymagany adres mailowy.
  8. Irzin pisze:
    Ktoś próbował z kartą wirtualną w Nest Banku ? Przejdzie w tej promocji ?
    Na stronie promocji jest zapus :
    „Numer karty Visa – 16 cyfr (Pole obowiązkowe)
    Należy podać numer widniejący na fizycznej karcie Visa.”
    Aktywując karte wirtualną mamy w szczegółach 16 cyfrowy nr karty, date ważności oraz cvc.
    Do promocji trzeba podać adres mail i nr karty. Nr karty wirtualnej jest inny niż karty fizycznej więc ok. Możemy podać innym wymagany adres mailowy.
    • Tomasz pisze:
      Dodałem kartę wirtualną w aplikacji Nest, ale płatności Visa Mobile są odrzucane.
      Czy Ktoś miał podobną sytuację?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Może jakieś ustawienia limitów? Tylko to mi przychodzi do głowy.
  9. Bodzio pisze:
    Ja pĺaciĺem wirtualną i przeszło bez problemów. Jej aktywacja też.
    Teraz sie zastanawiam, bo przyszĺa mi fizyczna karta. Czy zgłosić się z nią do promocji, z innym adresem mail niż ten zgłoszony przy wirtulnej karcie..
    Przejdzie to z 2 kartami do 1 konta ?
  10. Paweł pisze:
    Czy liczą się wszystkie płatności wykonane przy pomocy Przelew24 czy tylko te do wybranych wymienionych sklepów partnerskich ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dopytywałam o to organizatora, napisali, że do wszystkich.
    • Paweł pisze:
      A gdzie znajdę info ze transakcja przez przelew24 wliczona jest do promocji ? Płacąc przez visa Mobile mam bo jest w historii transakcji visa Mobile, a przelew24 to zwykły przelew gdzie wybiera się swój bank (w tym przypadku Nest) nie podaje tu przecież nr telefonu
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nieprawda. Po wybraniu Przelewy24 masz całą listę dostępnych metod płatności, np. BLIK, przelew, Visa Mobile (jeśli sklep ją udostępnia), Google Pay, zwykła karta. Popatrz: https://go.przelewy24.pl/trnRequest/DF95496B64-5BBB5E-14D7D0-A229EBD08D
    • Paweł pisze:
      To prawda, jednak nie wszyscy sprzedający u których można wybrać metodę Przelew24 mają możliwość płacenia przez visa mobile
  11. Grzechu pisze:
    Czy gdzieś można zweryfikować czy promocja jest jeszcze aktualna?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niestety nigdzie nie napisali, czy podadzą informację o wyczerpaniu limitu. W innych promocjach taka informacja zazwyczaj pojawia się na promocyjnej stronie, tam, gdzie się rejestrujesz, a formularz rejestracji jest nieaktywny.
  12. Michał pisze:
    Póki działa link zgłoszeniowy, promocja jest aktualna

    „Przyjmowanie zgłoszeń do promocji trwa od 18.07.2023 r. do wyczerpania puli nagród, nie dlużej niż do 31.10.2023 r.”

  13. Krzysiek pisze:
    Czy jeśli coś kupimy za 30 zł, ale potem skorzystamy z prawa odstąpienia od umowy i w ciągu 14 zwrócimy towar a nam zostaną zwrócone pieniądze to taka transakcja policzy się do tych 3 które trzeba wykonać?
    W regulaminie nie znalazłem nic wprost o tym napisane, ale nie wiem czy można uznać, że się policzy.
  14. Krzysiek pisze:
    Czy jeśli coś kupimy za 30 zł, ale potem skorzystamy z prawa odstąpienia od umowy i w ciągu 14 zwrócimy towar a nam zostaną zwrócone pieniądze to taka transakcja policzy się do tych 3 które trzeba wykonać?
    W regulaminie nie znalazłem nic wprost o tym napisane, ale nie wiem czy można uznać, że się policzy.
  15. Marek pisze:
    Pani Magdo, czy orientuje się Pani gdzie mozna składać u nich reklamacje. Miesiąc minął od platnosci i nic. Czy jest jakaś infolinia do nich czy mail? Pisalem na fb ale bez odzewu…
  16. Marek pisze:
    Pani Magdo, czy orientuje się Pani gdzie mozna składać u nich reklamacje. Miesiąc minął od platnosci i nic. Czy jest jakaś infolinia do nich czy mail? Pisalem na fb ale bez odzewu…
  17. Arek pisze:
    Ciekawi mnie czy ktoś dostał te 100 zł od Nest Bank. U mnie niedługo będzie miesiąc od ostatniej transakcji i na razie nic nie wpłynęło.
  18. Jacek pisze:
    Warunki spełnione 04.08, data księgowania 08.08 – pieniędzy nie ma. Reklamacja oczywiście bez odp. Standard.

    Jak robią taką promkę to powinni wypłacać kasę jak najszybciej po zakupach (a nie czekać do ostatniego regulaminowo akceptowalnego momentu). Bardzo słabe i nie zachęca do korzystania z tej usługi dalej.

  19. Marcin pisze:
    promocja juz sie zakonczyla?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie było nigdzie takiej informacji, ale wg moich szacunków już raczej tak. Wolę zakończyć trochę za wcześnie, niż wprowadzać w błąd. Zawsze można próbować 🙂
  20. Dark pisze:
    Witam,promocja niestety pachnie wałkiem,warunki spełnione,reklamacja pozytywnie rozpatrzona,a premii brak,w odpowiedzi od firmy organizującej promkę e-maile o sprawdzaniu dlaczego premia jeszcze nie wpłynęła.Żenada.Niestety na innych forach podobne wpisy,klienci z poprzednich promocji również nie otrzymali premii.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A pisałeś może reklamację też do samego banku? Bo kto rozpatrzył pozytywnie, bank czy Visa?
  21. Dark pisze:
    Cześć
    Pisałem reklamację do firmy organizującej promocję uniqueone,jest link do składania reklamacji w regulaminie promocji,30 dni przepychania się z nimi,jakby wielką łaskę robili z wypłatą premii,na innych forach dużo poszkodowanych klientów,w końcu wypłacili,ale organizacyjnie totalne dno.Nie polecam.Chyba ,że ktoś ma dużo cierpliwości………Atakować emailami do skutku.Dziwne ,że taka firma jak Visa takim amatorom zlecają promocję
  22. Dark pisze:
    Cześć
    Pisałem reklamację do firmy organizującej promocję uniqueone,jest link do składania reklamacji w regulaminie promocji,30 dni przepychania się z nimi,jakby wielką łaskę robili z wypłatą premii,na innych forach dużo poszkodowanych klientów,w końcu wypłacili,ale organizacyjnie totalne dno.Nie polecam.Chyba ,że ktoś ma dużo cierpliwości………Atakować emailami do skutku.Dziwne ,że taka firma jak Visa takim amatorom zlecają promocję
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dzięki za podzielenie się informacją. To pierwsza taka promocja od Visy, którą opisywaliśmy, ale nie spodziewałam się problemów, a na pewno nie takich. Mastercard sobie jakoś radzi, Visa teoretycznie nie powinna być gorsza.
  23. Tadeusz pisze:
    Również nie otrzymałem premii. Warunki spełnione pod koniec lipca. Na złożoną reklamację odpisali, że nie mają mojego maila w bazie i sugerują, że musiałem źle wypełnić formularz rejestracyjny. Po prostu oszuści!!!
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A spróbuj bezpośrednio w banku. Banki też reklamowały tę promocję, ING na pewno miało ją na swojej stronie i zachęcali.
  24. Paweł pisze:
    Bank odrzuca reklamacje tłumacząc się ze nie jest organizatorem promocji. A sam organizator milczy, kasy nie ma.
  25. Artur pisze:
    Prośba o podanie źródła z informacją o zakończeniu promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Brak, są to moje szacunki, jak również komentarze czytelników, którzy nie otrzymali nagród. Możesz próbować oczywiście.
  26. Bart pisze:
    Zwiększyli pulę nagród do 1 mln. Promocja aktywna.
  27. Naku pisze:
    @Magda
    1) Na dzień 23.10.2023 r. przyznaliśmy 6 590 nagród w promocji. – Widać to na stronie promocji https://www.visa.pl/campaign/cashback-mobile-2023/index.html#visa-mobile

    2) 24.10.23 dopisali do regulaminu, że zwiększają pule do 10k
    https://www.visa.pl/content/dam/VCOM/regional/ve/poland/pdf/promotions/cashback-mobile-2023/regulamin.pdf

    Całkowita wartość puli nagród (premii) przewidzianych przez Organizatora w Promocji wynosi:
    1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych i 00/100) brutto. Organizator przewiduje
    możliwość zwiększenia puli nagród w Promocji.

    3) Realizowałem promocje w Nest Banku. Zapłaciłem 25.08.23 3×30 zł w aplikacji mobilnej dla karty zobaczyłem blokadę na 0.0 zł 20.09.23, wypłatę środków dostałem 09.10.23 dla mojej i żony karty (też robiłem jej płatności 25.08.23)

    4) Pisałem do organizatora promocji, czemu to tyle trwa oraz rozmawiałem z bankiem (Nest) problem jest znany, podobno jeżeli widać blokadę na karcie to nagroda zostanie wypłacona ale organizator ma problemy z przekazywaniem środków do wypłaty i może to zająć nawet do 60 dni od dnia spełnienia warunków promocji.

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dziękuję Ci za tę informację i analizę 🙂 Już aktualizuję i przywracam promocję. A tak z innej beczki, z organizatorem kontaktowałeś się przez formularz na stronie? Teraz widzę zmienili to na maila [email protected]. Na początku promocji jak pisałam przez formularz, to jeszcze mi odpowiadali, a potem była zupełna cisza, na 3 wiadomości zero odpowiedzi.
  28. Naku pisze:
    Tak, najpierw pisałem bezpośrednio do Visa, oni wskazali maila [email protected] i stosunkowo szybko dostałem odpowiedź.
    Nest Bank przekazał sprawę do jakiegoś specjalnego działu (niestety nie pamiętam jaki to był), oddzwonili tego samego dnia i byli bardzo dobrze zorientowana w sytuacji i problemie z opóźnieniami.
    Nie wiem czy to moje zainteresowanie sprawą ale parę dni później dostałem nagrody.

Napisz komentarz