Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Brałeś udział w promocji Santandera i nie otrzymałeś nagrody? Sprawdź jakie mamy dla Ciebie informacje.

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Santander Bank Polskaobecny klient
Magda Kopiczko

Wiele osób brało udział w promocji konta w Santander Bank Polska, której rozstrzygnięcie powinno nastąpić do końca maja. Część osób nadal nie otrzymała ani maila z numerem konta do uzupełnienia, ani nagrody. Przypominamy, co trzeba zrobić by złożyć reklamację i przedstawiamy informacje, jakie uzyskaliśmy w tej sprawie od organizatora promocji.

UWAGA!

Dzisiaj, czyli 15 czerwca ebroker zaczął w końcu rozsyłać odpowiedzi na reklamacje. Sprawdźcie uważnie swoje maile, może odpowiedź już tam jest 🙂

Jak złożyć reklamację?

Jeśli sprawdziłeś dokładnie wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej (szczególnie SPAM), jesteś pewien, że wiadomość do Ciebie nie dotarła i nie złożyłeś jeszcze reklamacji to przypominamy, jak to zrobić.

  • logujesz się na swoim profilu na ebroker z tego LINKU;
  • wchodzisz w zakładkę Reklamacja;
  • uzupełniasz numer konta otwartego w ramach promocji w banku Santander;
  • opisujesz sytuację.

Wysyłanie reklamacji bezpośrednio do banku mówiąc szczerze nic nie da – bank odsyła z reklamacjami do organizatora.

Jakie informacje uzyskaliśmy?

Już kilkakrotnie pisaliśmy do organizatora w sprawie niewypłaconych premii. Do tej pory owszem, zdarzały się przypadki niewypłacenia (jak w każdym banku) ale były to sporadyczne przypadki. W tej promocji coś ewidentnie poszło nie tak.

Według wcześniejszych ustaleń z organizatorem wszystkie osoby, które znalazły się na liście przekazanej przez bank, otrzymały już maile. Jeśli bank kogoś nie umieścił na liście osób do wypłaty premii ten takiego maila nie otrzymał. Twoja reklamacja trafia do e-brokera, który wysyła ją do Santandera do rozpatrzenia. Po pozytywnej weryfikacji organizator wypłaca premie. Na tę chwilę trwa rozpatrywanie reklamacji przez bank – gdy tylko wyślą informacje do organizatora, nagroda zostanie przesłana na konto.

Przy tej okazji prosimy: nie piszcie po 10 razy takich samych wiadomości do organizatora, gdyż wprowadza to jeszcze większe zamieszanie i wydłuża czas na odebranie i przekazanie reklamacji od tych osób, które składają je po raz pierwszy. Dopóki organizator nie otrzyma odpowiedzi od banku nie ma niestety co w tej sprawie przekazywać. W regulaminie jest 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i zapewniono nas, że w tym czasie wszyscy dostaną odpowiedź.

Monitorujemy sytuację na bieżąco i mamy nadzieję że wkrótce wszyscy otrzymają nagrody.

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarze 23

  1. Krzysztof pisze:
    Santander już po raz drugi mnie oszukał. Kiedyś płaciłem za konto które zamknąłem ok rok wcześniej. Niestety wyrzuciłem kartkę z zamknięciem konta, kiedy złożyłem reklamację powiedziano mi na infolinii, że taka dyspozycja nie istnieje (czyli nigdy jej nie złożyłem), ale kiedy poszedłem złożyć reklamację do banku Pan pokazał mi skan mojej dyspozycji w systemie. Koniec końców reklamacja ponownie nie została rozpatrzona a skan zaginął. Czyste chamstwo. Unikajcie Santandera jak ognie !!!
  2. Przemek pisze:
    Moniaki, podobna sytuacja jest z promocją realizowaną przez Totalmoney, też od 30 dni zwodzenie i brak przyznanej premii.
    https://moniaki.pl/jak-zarobic-200-zl-konto-w-santander-bank-polska/?label=home#cp.1271337977
    wypłata miała być realizowana 10 kwietnia. Dwa miesiące później brak środków i brak odpowiedzi ze strony banku / partnera.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Przemek, napisałam Ci na maila wiadomość.
    • Mariusz pisze:
      Własnie pisałem wielokrotnie : dlaczego reklamuje się tych oszustów, brałem udział w wielu promocjach i miałem konta w wielu bankach ale burdelu i złodziejstwa jak w tym sćierwobanku nie było nigdzie.
  3. Mariusz pisze:
    Dlaczego notorycznie reklamujecie promocje santandera, który jak widać celowo i systemowo oszukuje klientów i unika wypłacania nagród. Z frajerami nie robi się interesów.
    Przecież teraz wiadomo, że będzie odbijanie piłeczki organizator – santander i tyle. Dzięki temu ludzie nie zamkną konta przez kolejne miesiące co dobrze wpłynie na wycenę akcji i raporty dla inwestorów.
    • Ania pisze:
      Dokładnie tak… oświadczenie jakie przesłali do Moniakow jest śmieszne bo ja złożyłam reklamacje pierwszego dnia i co? Cisza. W piszą, że klienci robią zamieszanie pisząc kolejne wiadomości. Niestety jak widać nie odpowiadają według kolejności zgłoszeń o ile w ogóle ktoś dostał odpowiedz? Bo mi bank napisał ze nawet nie ma mnie na liście uczestników promocji! Zadziwiające bo konto założyłam przez ebroker jak wszyscy…
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ania, czekamy do końca okresu odpowiedzi na reklamację i jeśli nic nie będzie to będziemy działać już w inny sposób.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, rozumiem Twoje rozgoryczenie i wcale się mu nie dziwię. Mówisz żebyśmy przestali pisać o Santanderze – ale czytelnicy sami do nas piszą z prośbą o opisywanie promocji, chociażby ostatnia z kartą Santandera Pajacyk. Dostaliśmy wiele próśb żeby to opisać więc opisaliśmy – bo ktoś chciał skorzystać. Nam też zależy na czytelnikach, żeby na naszej stronie znaleźli to, czego szukają. Ludzie chcą mieć wybór, dlatego też nie kasujemy nieprzychylnych komentarzy żeby każdy mógł podjąć decyzję samodzielnie. Do tej pory nie było takich problemów z tym bankiem i mamy nadzieję że to jednorazowa wpadka. Cały czas monitorujemy sytuację, na pewno nie pozostawimy osób z tej promocji samym sobie tylko będziemy interweniować.
    • Mariusz pisze:
      Przecież zaraz minię 30 dni i jak coś jak udowodnię organizatorowi, że otrzymali reklamację? Sam fakt formy kontaktu pozwala im na nadużycia a skoro pozwala to będą ich dokonywać. Firmę krzak czy oszustów można zawsze poznać po możliwości kontaktu z nimi, formularz zgłoszeniowy czy mail charakteryzuje zawsze te najgorsze.
      Do tego co do tych czytelników proszących … długo już jestem na tej stronie i jedyne co widzę w przypadku santander to notoryczne i ciągle identyczne opisy ludzi w stylu : bank oszustów i kłamców z masą problemów i reklamacjami o poziome absurdu rodem z „misia”. Przecież przez tych partaczy i strona traci na wizerunku, bo obrywa się i Wam także pośrednio.

      może zatem z ludzkiej uczciwości warto było by pisać przy santander :w poprzednich edycjach były ogromne problemy, róbcie zrzuty i inne dowody, które powinny być niepotrzebne gdyby był to uczciwy bank, gdyż czeka was obowiązkowo reklamacje i szarpanie nerwów.

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, czekamy do następnego tygodnia żeby zobaczyć,czy zostaną wysłane odpowiedzi na reklamacje w terminie, którego obiecano dotrzymać. Jeśli nie to na pewno tego tak nie zostawimy i podejmiemy kolejne działania. Do tej pory ufaliśmy ich zapewnieniom, że na pewno wszystko zostanie załatwione w ciągu 30 dni od złożenia reklamacji, ale im bliżej końcowego terminu tym mniej jesteśmy o tym przekonani. Poczekajmy jeszcze kilka dni.
    • Mariusz pisze:
      Dziś minęło 30 dni i ZERO odpowiedzi od tych oszustów, dodatkowo próbuję z ich strony i profilu wysłać informację (formularz kontakt) dziwnym trafem od kilku minut wiadomość kręci się i nie można nawet nic wysłać. Pewnie to „przypadek” taki sam jak brak linka z nagrodą, brak odpowiedzi, brak informacji, wszystko pewnie „przypadek” bo przecież nie zła wola lub celowe działanie dla własnych korzyści naszym kosztem? Zadziwia, że dziś 30 dni od reklamacji wysłanie wiadomości z profilu e-broker jest niemożliwe póki co z ich formularzu kontaktowego. Ale ok moniaki.pl może Wiecie więcej i może Wam ta zgraja oszustów (póki co mam powody by ich tak nazywać) odpowiedziała?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dziś kontaktowaliśmy się z ebrokerem i powiedziano nam, że trwa wysyłka odpowiedzi na reklamacje. Sprawdź proszę maila, również spam, czy nie otrzymałeś już odpowiedzi.
    • Ania pisze:
      Reklamacja rozpatrzona pozytywnie 😉 w końcu!
    • Mariusz pisze:
      Magda: tak uznali mi reklamację. Sam sie zastanawiam czy dopiero Santander naprawił błąd czy może po prostu i tak z automatu po 30 dniach by poszło. Zważywszy, że to Santander nie będę chwalił dnia przed zachodem słońca i poczekam aż kasa wpłynie na konto, by móc rzecz, że sprawa w końcu załatwiona:)
    • Mariusz pisze:
      Z czystej ciekawości: wiadomo kto odpowiada za takie zamieszanie (bank? ebroker ?)?
      Bo akcje promocyjne służą budowaniu dobrego PR i przyciągnieciu klientów a tutaj efekt odwrotny od zamierzonego 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, tego się pewnie nigdy nie dowiemy – kto by Ci się przyznał że coś zawalił.
  4. Natalia pisze:
    Miałam taką sytuację wraz z mężem. Złożyliśmy reklamacje i rzekomo nie wpisaliśmy numeru konta na stronie promocji i stąd brak wypłaty – szkoda tylko że zrobiliśmy to po 3 razy bo za każdym nie było żadnego potwierdzenia. Koniec końców po kilku mailach otrzymaliśmy wypłaty nagrody.
  5. Mariusz pisze:
    mija 30 dni i nadal żadnej odpowiedzi, dla mnie to celowe działanie a nie jakiś „błąd”, niech 100 osób odpuści albo „nie spełni warunków” i jest 30 tys. w kieszeni tych oszustów.
    Ktoś jeszcze nie dostał żadnej informacji od tego złodziebanku ?
    • Ania pisze:
      Moja reklamacja dziś została rozpatrzona pozytywnie. Trochę nerwów ale przynajmniej zakończenie dobre choć uraz pozostanie 😉
    • Mariusz pisze:
      Też dopiero teraz czyli przed 18 dostałem odpowiedź, że rozpatrzona pozytywnie. Aż jestem mile rozczarowany sytuacją, zastanawia mnie czy tyle trwało rozwiązanie czy może z racji, że 30 dni i z automatu muszą uznać.
      Nie będę jednak chwalił póki kasa nie będzie na koncie, zbyt nieudany już jestem:)
  6. Anna pisze:
    Również dostalam dziś pozytywną odpowiedź na reklamację.
  7. Sławomir pisze:
    Ja nadal nie otrzymałem odpowiedzi. Minęło już 30 dni (35) na rozpatrzenie reklamacji. Powtórnej reklamacji złożyć nie można, telefonu do kontaktu brak. Co teraz można zrobić?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeśli nie ma możliwości złożenia ponownej reklamacji na profilu napisz na maila: [email protected]. Opisz, że brałeś udział w promocji „Konto Jakie Chcę z Bonusem – edycja III”, nie otrzymałeś nagrody, złożyłeś reklamację na profilu MM ale upłynął już czas na odpowiedź z ich strony i nadal nie masz odpowiedzi. Oczywiście podaj również swoje imię i nazwisko oraz adres e-mail do kontaktu. Czy sprawdzałeś dokładnie maila, folder SPAM? Może zawieruszyła się ta odpowiedź?

Napisz komentarz