Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Aż 7% na EKOlokacie promocyjnej w BOŚ Bank! Na 3 miesiące, do 500 000 zł, bez konta!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA BOŚ Banknowy klient obecny klientLokata
Magda Kopiczko

Szybka wrzutka, bo promocja warta opisania. A może być tak, że bank zmieni za kilka dni oprocentowanie na niższe, jeśli będzie dużo chętnych 🙂

W skrócie: bank, który jeszcze u nas nie gościł, czyli Bank Ochrony Środowiska, ma dla wszystkich ofertę lokat na 7%. Lokatę założysz na 3 miesiące, a maksymalna kwota lokaty to aż 0,5 mln zł. BOŚ jest objęty gwarancją ochrony depozytów przez polski BFG do równowartości 100 000 euro.

Promocja potrwa 🗓 do 30 czerwca, ale bank zastrzega możliwość jej wcześniejszego zakończenia: „Okres Promocji trwa od 1 czerwca 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. Bank zastrzega sobie prawo wcześniejszego odwołania Promocji.” O ewentualnym wcześniejszym zakończeniu informacja ma się pojawić na stronie banku BOŚ.

Parametry EKOlokaty promocyjnej w BOŚ Bank:

  • lokata na 3 miesiące – 7% w skali roku
  • lokata na 6 miesięcy – 5% w skali roku
  • lokata na 12 miesięcy – 5,5% w skali roku
  • kwota pojedynczej lokaty zakładanej przez stronę www to od 10 000 zł do 500 000 zł, a przez bankowość lub aplikację od 1 000 zł do 500 000 zł
  • możesz założyć dowolną liczbę lokat
  • nie potrzebujesz konta osobistego, by założyć lokaty
  • lokaty otworzysz przez Internet lub bankowość BOŚ Bank, jeśli masz do niej dostęp
  • zerwanie lokaty przed terminem: jeśli założysz lokatę przez stronę www (czyli nie masz dostępu do bankowości i aplikacji), możesz ją zerwać jedynie w oddziale banku. Jeśli założysz lokatę przez bankowość internetową, możesz ją zerwać również przez bankowość.
  • lokata zakładana przez www nie jest odnawialna, natomiast zakładana przez bankowość lub aplikację jest odnawialna.

Jak założyć lokatę w BOŚ Bank?

Nie masz dostępu do bankowości BOŚBank24:

  1. Jeśli nie masz dostępu do bankowości internetowej BOŚ Banku, składasz wniosek przez stronę internetową Banki Ochrony Środowiska. Uzupełniasz tam również numer konta, z którego zasilisz lokatę oraz na który środki wrócą po jej zakończeniu.
  2. Musisz wyrazić zgody marketingowe oraz na e-mail.
  3. Otrzymasz maila z numerem konta do wpłaty środków. Na wpłatę masz 5 dni kalendarzowych od momentu otrzymania wiadomości. Pamiętaj, by dane w obu bankach były takie same. Nie przelewaj innej kwoty niż ta, którą zadeklarowałeś we wniosku.
  4. Jeśli założyłeś lokatę przez stronę www, po upływie czasu jej trwania środki zostaną przelane na rachunek, z którego wykonywałeś przelew na lokatę.

Masz dostęp do bankowości BOŚBank24:

  1. Logujesz się do bankowości lub aplikacji mobilnej.
  2. Sprawdzasz, czy masz wyrażone niezbędne zgody, czyli zgodę na e-mail. Zgody nie możesz odwołać do zakończenia lokaty. Wnioski -> Złóż -> A. Aktualizacja danych – bądź eko!.
  3. Jeśli masz już wyrażoną zgodę wejdź w zakładkę Lokaty -> Załóż.

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarze 54

  1. Paweł pisze:
    Dzień dobry .Co należy wpisać we wniosku o lokatę w rubryce ”Dane podstawowe drugie imię ” ?Nie mam drugiego imienia .Stale wyskakuje błąd pod tą rubryką ”Pole nie może zawierać cyfr, znaków specjalnych oraz białych znaków.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeśli nie masz to nie powinieneś nic uzupełniać. Spróbuj może na innej przeglądarce, wygląda to na błąd techniczny.
    • Paweł pisze:
      Dziękuję za odpowiedź .Po paru nieudanych próbach zacząłem wniosek wypełniać od prawej strony czyli imię, nazwisko itp, i się udało .Czekam teraz na weryfikację bo było info ,że może trwać nawet 48 h.Wcześniej wniosek zaczynałem uzupełniać od lewej strony czyli kwota ,okres itp.Wychodzi na błąd ze strony banku,nie wiem czy poprawiony ale u mnie taki sposób uzupełniania wniosku pomógł.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dzięki za informację, może przyda się innym czytelnikom z podobnym problemem 🙂
  2. Jan Nieznedny pisze:
    Ta spieszcie się bo obniżą oprocentowanie a właściciel blogu już tyle nie zarobi.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jan Niezbędny, Twój komentarz nic nie wnosi, jako że BOŚ Bank nie ma programu afiliacyjnego i opisałam to pro bono dla naszych czytelników, niech korzystają. Jest dokładnie odwrotnie, niż piszesz – nie zarobimy na tym nawet złotówki, a wręcz dołożymy, biorąc pod uwagę koszt napisania artykułu.
  3. Anna pisze:
    Czy zadeklarowana kwotę lokaty mogę przelać trzema przelewami na wskazane konto lokaty przez kolejne trzy dni czy muszę założyć na każdą przelaną kwotę oddzielna lokatę.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Przelew musi być taki sam, jak zadeklarowana kwota lokaty: „7. Bank ma prawo odmówić otwarcia Lokaty i dokonać zwrotu środków na rachunek bankowy, z którego nastąpił przelew, najpóźniej następnego dnia roboczego po ich wpływie na rachunek bankowy Banku w przypadku:
      1) dokonania przelewu środków w wysokości innej niż określona we Wniosku”
  4. Antoni pisze:
    Wniosek złożyłem w czwartek do dzisiaj żadnej informacji. Czy to
    nie chodzi o wyłudzenie danych osobowych?
    • Marta pisze:
      Wniosek złożyłam 8 czerwca, dzisiaj dostałam potwierdzenie, wpłaciłam pieniądze i lokata 7% na 3 m-ce założona. Udało się.
  5. Antoni pisze:
    Wniosek złożyłem w czwartek do dzisiaj żadnej informacji. Czy to
    nie chodzi o wyłudzenie danych osobowych?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Antoni, BOŚ Bank jest zwykłym bankiem, działającym od 1991 roku i notowanym na GPW. Nie sądzę, żeby bankowi chodziło o wyłudzenie danych. Raczej problem leży w dużej ilości osób, które w tym samym czasie składają wnioski. Nawet w regulaminie jest zapis: „Bank rozpatrzy Wniosek niezwłocznie, standardowo może to potrwać do 2 dni roboczych Po rozpatrzeniu Wniosku Uczestnik Promocji otrzyma e-mail z Banku z wynikiem weryfikacji. W wyjątkowych przypadkach weryfikacja może przedłużyć się do 5 dni roboczych”
    • Zaniepokojona pisze:
      Czy przelew na wskazane konto bankowe bez podpisywania jakiejkolwiek umowy z bankiem jest bezpieczne?
  6. Beata pisze:
    Podobnie jak Antoni. Wniosek złożony w piątek. Do dzisiaj ani widu ani słychu. Faktem jest, że jak na założenie lokaty, to ten bank zbiera niezwykle dużo i niezwykle szczegółowych informacji osobistych, które innym bankom przy podobnym sposobie zakładania lokat jakoś nie są potrzebne.
  7. Beata pisze:
    Podobnie jak Antoni. Wniosek złożony w piątek. Do dzisiaj ani widu ani słychu. Faktem jest, że jak na założenie lokaty, to ten bank zbiera niezwykle dużo i niezwykle szczegółowych informacji osobistych, które innym bankom przy podobnym sposobie zakładania lokat jakoś nie są potrzebne.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Beata, zawsze możesz zadzwonić na infolinię i zapytać, dlaczego trwa to dłużej. Moim zdaniem mają dużo wniosków do weryfikacji, a niewielu pracowników. BOŚ to raczej mało popularny bank.
    • Paweł pisze:
      Ja wniosek złożyłem w sobotę ,wcześniej miałem problem z jego wypełnieniem .Mail z danymi do przelewu dostałem dopiero w środę.
  8. Natalia pisze:
    Cześć Wam, otwierałam lokatę zaraz na początku czerwca, zanim została ona opisana na tej stronie. Po złożeniu wniosku na następny dzień dostałam pozytywną odpowiedź, że mogę już przelewać pieniądze 🙂 I w ten sposób lokatę mam już otwartą.
    Prawdopodobnie nie spełniacie warunków (bank zastrzega sobie prawo do odmowy założenia lokaty) lub po prostu mają dużo wniosków i dużo czasu zajmuje im ich przenalizowanie 🙂

    Pozdrawiam

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Też wydaje mi się, że jest dużo chętnych osób, w końcu to aktualnie najlepsza lokata na rynku. I pewnie skala wniosków ich zaskoczyła.
    • Aneta pisze:
      Dzień dobry, czy email ze zgodą banku na lokatę przyszedł od Nadawcy Lokata? Mam wątpliwości.
  9. Jan pisze:
    Wg mnie to klasyczne wyłudzenie danych. Dostałem negatywną odpowiedź na złozony Wniosek. Nie dziwi Was to, że nie chcą naszych pieniędzy ? Chodzi im o nasze dane. Ja nie jestem pierwszym takim przypadkiem.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jan, a zadzwoniłeś może na infolinię zapytać, co jest nie tak z tym Twoim wnioskiem?
    • Monika pisze:
      Mam identyczne doświadczenia. Wniosek wypełniłam bardzo starannie. Bez błędów. Chwyt marketingowy i wyłudzenie danych osobowych. Cofnęłam wszystkie zgody.
  10. Jacek pisze:
    Cześć, u mnie tak samo, 4 dni i brak informacji na tak lub nie jeśli chodzi o założenie tej lokaty,
    jutro telefon do banku z prośbą o informacje o co chodzi
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jacek, jak się coś dowiesz to prośba o komentarz z informacją dla innych czytelników.
  11. Beata pisze:
    No i ja jak Jan. Negatywna odpowiedź. „niezgodność dotycząca danych osobowych podanych we wniosku lub nieczytelność przekazanego dowodu tożsamości”. Skanu dowodu używałam w wielu innych operacjach i nigdy nie stanowił problemu. Nie wiem co może oznaczać niezgodność danych osobowych. Wysłałam maila do BOŚ z prośbą o usunięcie tych (pomimo wszystko) uzyskanych moich danych osobowych. Nie wiem czy doczekam się odpowiedzi.
  12. Grzegorz pisze:
    U mnie wnioski zostały rozpatrzone pozytywnie. Dostałem numer konta, na który trzeba przelać środki. Zastanawia mnie tylko, fakt że zarówno ja jak i żona dostaliśmy ten sam numer konta do przelewu, tylko tytuł przelewy jest inny. To normalne????
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Grzegorz, być może bank ma jeden zbiorczy numer, a lokaty są rozdzielane po właśnie tytule. Trudno mi powiedzieć, my do BOŚ banku nie mamy żadnego kontaktu – opisałam to, co znalazłam na stronie.
    • Robert pisze:
      Sprawdź to konto bo to mało prawdopodobne jest jedno konto dla dwóch osób
    • Robert pisze:
      Sprawdź to konto bo to mało prawdopodobne jest jedno konto dla dwóch osób
    • Robert pisze:
      Sprawdź to konto bo to mało prawdopodobne jest jedno konto dla dwóch osób
  13. Jacek pisze:
    Dzisiaj czyli w 5 dniu o złożenia wniosku otrzymałem informacje z BOŚ z numerem lokaty, numerem konta i że w ciągu 5 dni kalendarzowych muszę wykonać przelew na zadeklarowaną kwotę z podanego numeru konta, dla pewności potwierdziłem to wszystko na infolinii BOŚ Bank 801 355 455
  14. Marcin pisze:
    czy żeby założyć przez aplikację to trzeba mieć konto czy po prostu pobrać apkę?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Trzeba mieć dostęp do bankowości internetowej. Czyli przynajmniej konto z dostępem.
  15. Tomasz pisze:
    Nadal oprocentowanie depozytów jest żenująco niskie. To są ochłapy. Skarb Państwa i banki (prywatne i te z udziałem Skarbu Państwa) okradają nas bo dają oprocentowanie od obligacji/depozytów poniżej inflacji. To oferowane oprocentowanie poniżej wysokości inflacji to lichwa państwowa/bankowa. Lichwą jest nie tylko wygórowane oprocentowanie kredytu ale też jeżeli nie przede wszystkim oferowanie zaniżonego oprocentowania obligacji/depozytów 2 – 3 krotnie poniżej inflacji jak to ma obecnie miejsce. Państwo otacza opieką kredytobiorców fundując im wakacje od spłaty kredytów czy wręcz dopłaty a jednocześnie wyzyskuje deponentów nie wypłacając im odpowiednio wysokich odsetek, które chroniłoby zdeponowane pieniądze przed utratą ich realnej wartości. Jakoś mało o tym się mówi.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, oczywiście masz rację. Niestety równie mało mówi się o tym, że proponowane przez rząd wakacje kredytowe tylko zaostrzą inflację. RPP podnosi stopy, żeby spróbować inflację zahamować, rząd funduje kolejne 500+,300+, 13 emerytury i wakacje kredytowe i napędza inflację jeszcze bardziej. I tak będzie w kółko, bo niestety nasz rząd myśli chyba tylko o nadchodzących wyborach, a nie o życiu zwykłych obywateli. Coraz mniej wierzę w to, że sytuacja w Polsce się unormuje.
  16. Kacper pisze:
    Dobry wieczór! Czy przelew środków na konto po zakończeniu lokaty jest obarczony prowizją?
  17. Michał pisze:
    Wczoraj wieczorem po 5 dniach oczekiwania dostałem od banku potwierdzenie mailem, że przyjęli mój wniosek i mogę wpłacić pieniądze. Trochę cyrk. W mailu był błąd cytuję: „Na dokonanie przelewu jest 5 dni kalendarzowe od daty otrzymania tej informacji.” Pachnie scamem. W związku z tym zadzwoniłem na infolinię. Czekałem na połączenie dokładnie 1 godz i 34 minuty. Przed chwilę miałem okazję porozmawiać z konsultantem infolinii. Chciałem zadzwonić i dopytać czy rzeczywiście mam wpłacać środki podane na numer konta. Okazuje się, że bank zakończył promocję dziś o godz 11.00 czyli 22 minuty temu (mamy 10.06) a miała trwać bodajże do końca lipca 🙂 Oj ta cała promocja BOSia to wielka wtopa. Niby mogę jeszcze te środki przelać ale pachnie to takim bałaganem i nieprofesjonalizmem, że szok. Ma ktoś może podobne doświadczenia?
    • Magda pisze:
      Mi także odrzucili wniosek i zwrócili środki. Właśnie próbowałam złożyć nowy wniosek przez stronę a tu okazuje się, że BOŚ zrobił sobie już nowy regulamin https://www.bosbank.pl/__data/assets/pdf_file/0024/46833/Regulamin-Lokaty-Promocyjnej-_-Placowka.pdf (bez daty jego obowiązywania) i lokatę można założyć tylko w placówce banku ale dostaniemy max 6%.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hej, dzięki za informację. Tak czułam, że skończy się wcześniej ta promocja. To nie pierwszy bank, który najpierw daje duży %, a potem obniża – z tym, że tutaj w ogóle znika opcja ze stroną www, co jest trochę słabe.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, od początku miałam wrażenie, że ta promocja długo nie potrwa – z tym, że sądziłam, że bank zmniejszy %, a nie wycofa w ogóle lokaty przez stronę www. Dlatego w artykule to zaznaczyłam: „Promocja potrwa [data]do 30 czerwca[/data], ale bank zastrzega możliwość jej wcześniejszego zakończenia: „Okres Promocji trwa od 1 czerwca 2022 r. do 30 czerwca 2022 r. Bank zastrzega sobie prawo wcześniejszego odwołania Promocji.” O ewentualnym wcześniejszym zakończeniu informacja ma się pojawić na stronie banku BOŚ.”
    • Gocha pisze:
      To jest scam, i wg mnie chodzi o wyłudzenie danych osobowych, kilka osób z mojego otoczenia próbowało założyć tą lokatę a otrzymywało po złożeniu wniosku i przelaniu pieniędzy informację o odmownej decyzji jak poniżej. Sprytnie, czyż nie?

      Dzień dobry,

      dziękujemy za wybór terminowej lokaty oszczędnościowej przygotowanej przez Bank Ochrony Środowiska S.A.

      Uprzejmie informujemy, że złożony wniosek nie spełnia warunków Banku, a tym samym założenie lokaty nie jest możliwe. W szczególności powodem tej sytuacji mogła być niezgodność danych osobowych podanych we wniosku z danymi posiadacza rachunku bankowego, z którego nastąpił przelew środków na otwarcie lokaty lub niezgodność numeru NRB tego rachunku.

      Zwrotu środków dokonamy niezwłocznie na rachunek z którego nastąpił przelew na otwarcie lokaty.

      Pozdrawiamy,

      Zespół BOŚ Banku
      Logo BOŚ BANK

  18. Michał pisze:
    Zgodnie z informacją na stronie lokatę na 7% można założyć także przez BOŚBank24.
    Czy dostęp do BOŚBank24 można uzyskać elektronicznie czy tylko w placówce?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Musisz założyć konto. Z tego, co widzę na stronie, można w placówce albo z kurierem podpisać umowę.
  19. Robert pisze:
    Wielka kompromitacja. Wygląda no to że to lokata dla wybranych,dobrze tylko że zwracają te pieniadze.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie mam pojęcia, o co chodzi. Może bank miał jakiś swój wewnętrzny limit tych lokat, o którego istnieniu nie mamy pojęcia?
  20. alek pisze:
    Kompletnie nie przygotowana oferta BOŚ. Totalny chaos i bałagan. Operatorzy wprowadzali w błąd co do tytułu lokaty ! Nie wiadomo było jakiej kwoty dotyczy założenie lokaty przy wysłaniu wiecej niz jednego wniosku ! Kompletna kompromitacja tego BOŚ !
  21. alek pisze:
    Kompletnie nie przygotowana oferta BOŚ. Totalny chaos i bałagan. Operatorzy wprowadzali w błąd co do tytułu lokaty ! Nie wiadomo było jakiej kwoty dotyczy założenie lokaty przy wysłaniu wiecej niz jednego wniosku ! Kompletna kompromitacja tego BOŚ !
  22. Grzegorz pisze:
    Zlozylismy z żoną wniosek o ekolokate przez neta i oczywiście oboje nam odrzucili. Podali nam ten sam skopiowany tekst na całą stronę z którego nic nie wynika z jakiego powodu nam odrzucili bo wymienili kilka powodów dla których może być zerwana. Teraz wniosek:
    Uważamy z żoną że ekolokata banku boś bank powstała tylko po to aby wyłudzić nasze dane
    Podalismy z żoną dużo zgód marketingowych na przetwarzanie danych nie wiadomo jakim.podmiotom. I tych zgód wycofać nie można. Żałuję ze złożyliśmy wnioski w tym banku.
    • adobel pisze:
      Niestety podobnie jak Grzegorz. Razem z żona złożyliśmy aplikacje o lokatę z tym, że żona wcześnie i wcześniej otrzymała odmowę, ja zrobiłem to po żonie specjalnie z ogromna uwagą i starannością. Oczywiście odmowa. Na nasze prośby o usunięcie naszych danych osobowych bank albo nie odpowiada albo udziela takiej odpowiedzi: „W przypadku, gdy nie dojdzie do zawarcia umowy lokaty, Bank będzie przetwarzał dane osobowe na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w celu realizacji prawnie uzasadnionych interesów administratora.”. To jakaś żenująca kpina. Jakoś wśród tych licznych zgód nie zauważyłem zgody na takie przetwarzanie naszych danych osobowych.

Napisz komentarz