Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Citi Handlowy: zmiany w taryfie opłat i prowizji

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Citi Handlowynowy klient obecny klient
Magda Kopiczko

Niestety ostatnio coraz częściej banki nas zasmucają. A to zmniejszone oprocentowanie na oszczędności, a to znowu podwyższone opłaty. Do grona tych banków dołączył niestety Citi Handlowy. Posiadacze kart kredytowych w Citi oraz innych produktów na pewno dostali już maila z informacjami o zmianach.

Zmiany wejdą w życie 🗓 od 15 lipca 2020 roku.

A co dokładnie ulegnie zmianie?

  • Nowa Simplicity już nie darmowa.

Od lipca pożegnamy się z naszą ulubioną od lat, darmową Simplicity. Już nie będzie darmowa – a przynajmniej nie bezwarunkowo. Aby za kartę nie pobrała się opłata, trzeba będzie nią wykonać transakcje na min. 1000 zł miesięcznie. Inaczej kosztować będzie 12 zł miesięcznie. Na szczęście nie dotyczy to starych kart, tylko nowych, gdzie umowa o kartę została podpisana🗓 od 21 maja 2020 roku. Kto ma „starą” Simplicity nie musi się martwić o opłaty miesięczne.

  • Zmiany w niektórych prowizjach

Na niekorzyść zmieniają się również niektóre prowizje. I tak usługa Citi Phone, która do tej pory kosztowała 6 zł, od lipca kosztować będzie 9 zł miesięcznie.

Wzrośnie również prowizja od transakcji szczególnych, czyli wypłat gotówki z bankomatów, przelewy z karty kredytowej, a także doładowania Revoluta. Do tej pory było to 8% min. 10 zł, od lipca prowizja wzrośnie do 10% min. 20 zł. Sporo.

Następnym przykładem na minus dla klienta jest podwyższenie prowizji za przewalutowanie. Płaciłeś kartą za granicą? Do tej pory bank doliczał do kwoty transakcji prowizję 5,8%. Od lipca będzie jeszcze więcej, bo aż 6,8%.

  • Wyższa opłata za plan ratalny „Komfort”

Od lipca obsługa miesięczna planu spłat ratalnych „Komfort” również się podniesie, o 10 zł miesięcznie. Do tej pory było to 30 zł, od lipca będzie to 40 zł miesięcznie.

Podsumowanie

Bądźcie uważni i nie ignorujcie maili z banków. Czasami warto poświęcić 10 minut na przejrzenie zmian, aby w przyszłości nie zapłacić za to własnymi pieniędzmi. Pełną listę zmian znajdziesz w załączonej taryfie opłat i prowizji obowiązującej od lipca.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 5

  1. Andrzej pisze:
    Jakieś pół roku otrzymałem już ofertę utrzymaniową. Czy ktoś ma doświadczenia, że jak złożę ponownie wypowiedzenie KK to coś zaproponują?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Andrzej, nie mam pojęcia – możesz spróbować zadzwonić na infolinię i poprosić z działem utrzymania klienta (kiedyś czytelnik nam pisał, że tak zawsze robi i działa 🙂 )
  2. Jarek pisze:
    Durny bank. Chciałem założyć kartę Moto, wisiałem na linii 40 minut(podawałem wszystkie moje dane, które i tak mieli bo miałem u nich kartę kredytową 1,5 roku temu) a oni mi potem odmowę listownie przysyłają, zaznaczam iż spełniłem wszystkie warunki. Teraz jeszcze te opłaty. UNIKAĆ JAK OGNIA TEGO GŁUPIEGO BANKU!!!
  3. Greg pisze:
    Jak to jest? Mam obecnie Simpliciti ważną do lutego 2021? Rozumiem że do końca ważności karty nie płacę nic, a potem? Od lutego 2021 będę mieć opłatę bo karta wydana po 21 maja 2020 czy nadal nie będę mieć bo umowa zawarta w 2018 roku?

Napisz komentarz