Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.
Sprawdź jak odbierzesz 200 zł po spełnieniu dwóch bajecznie prostych warunków promocji Millennium Banku
PROMOCJA ZAKOŃCZONANasi piłkarze niestety na Mistrzostwach Świata nie zachwycają, a wynik bramkowy raczej nie zadowala żadnego kibica. Cóż zdarza się – Ty za to masz GWARANTOWANĄ szansę na ustrzelenie bardzo dobrej premii – 200 zł.
Aktualizacja 28-07-2018: Promocja przedłużona! Dołączyć do niej możesz do 31.07.2018r. Pamiętaj tylko, aby umowę podpisać do 3 sierpnia 2018 (wymaga tego regulamin).
Wystarczy tylko, że najpóźniej do 27.07.2018r. przejdziesz na tę dedykowaną przez Millennium Bank stronę promocyjną i złożysz wniosek o otwarcie konta osobistego wraz z kartą, a później spełnisz dwa bajecznie proste warunki zwalniające z opłaty za konto i kartę. Sprawdźmy jak wygląda to krok po kroku w praktyce.
Kto może skorzystać z promocji?
Tak jak ostatnio tak i tym razem warunki przystąpienia do promocji są dość restrykcyjne. Zgodnie z regulaminem promocji, mogą do niej przystąpić osoby, które na dzień 26.06.2018 r. nie posiadają jakiegokolwiek produktu w Banku Millennium oraz nie wnioskowały o niego tuż przed startem promocji. Nie mogły również być współposiadaczem lub przedstawicielem ustawowym albo pełnomocnikiem.
Za powracającego klienta będzie uznawana osoba, która miała konto w banku ale nie założone w jakiejkolwiek akcji promocyjnej.
Jeżeli ktoś przebrnie przez te wymagania to konieczne będzie założenie za pośrednictwem specjalnej strony jednego z dwóch promocyjnych kont. A jak prezentuje się tabela opłat i prowizji? Sprawdźmy:
*3,99 zł – opłata za pakiet bezpieczna karta przez pierwszy miesiąc jest darmowy później można wyłączyć go na infolinii.
Odbierz 200 zł premii – instrukcja krok po kroku
#1 KROK – do 27.07.2018r. przejdź na specjalną stronę promocyjną i złóż wniosek o Konto 360 lub Konto 360 Student. Podczas składania wniosku wyraź zgodę na:
- przetwarzanie danych w celu przekazywania informacji handlowych przez firmy, które współpracują z Bankiem również przez kanały elektroniczne oraz telefon (zgody nie wolno cofnąć do końca października);
- zaakceptuj regulamin promocji
>>Załóż konto w Millennium Banku i odbierz 200 zł<<
#2 KROK – do 31.07.2018r. podpisz umowę o konto w oddziale banku lub (co bardziej polecam) w obecności kuriera.
#3 KROK – w sierpniu oraz we wrześniu 2018 roku (w każdym z tych miesięcy) spełnij po dwa warunki:
- zapewnij wpływ na konto w kwocie min. 1 000 zł – może on pochodzić z Twojego konta w innym banku, pieniędzy nie musisz za długo trzymać na koncie, a to oznacza, że zaraz po ich zaksięgowaniu możesz przelać je sobie dalej;
- wykonaj min. 1 płatność kartą lub BLIKiem – płatność możesz wykonać na dowolną kwotę, w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych lub w internecie (jak wolisz);
To wszystko!
Jak widzisz, przy jednoczesnym zwolnieniu się z opłaty za konto Bank Millennium wypłaci Ci premię w kwocie 200 zł. Bez żadnych dodatkowych warunków lub wymagań – prosta sprawa! Pieniądze zostaną przekazane na Twoje konto w Millennium Banku prowadzone wraz z kartą najpóźniej do 15 października 2018 roku.
[16.10.2018r.] UWAGA!
Nie odebrałeś premii w promocji i korzystałeś z niej za pośrednictwem naszego bloga? Poprosimy o wiadomość prywatną na [email protected] – poinstruujemy co zrobić w takiej sytuacji. Jako temat wiadomości proszę wpisać „Promocja Ustrzel 200 zł z Millennium Bankiem”.
>>Załóż konto w Millennium Banku i odbierz 200 zł<<
Gwarancja uczciwości! Sam możesz sprawdzić dokumenty z tej promocji:
Nowość: Otrzymuj powiadomienia o najnowszych promocjach!
Subskrybuj nasz kanał nadawczy na Messengerze i upoluj bon RTV Euro AGD 100 zł!
Co za tępaki
Dzięki za zwięzłe i proste wytłumaczenie wszystkiego! Najlepiej prześwietlane oferty bankowe na rynku :))
Pozdrawiam 🙂
Opłata nie zostanie pobrana, jeżeli w poprzednim miesiącu została dokonana i zaksięgowana na Koncie
360° min. jedna płatność bezgotówkowa kartą wydaną do Konta 360°lub min. jedna płatność
bezgotówkowa BLIK oraz łączne wpływy zewnętrzne na Konto 360° wynosiły min. 1 000 PLN (do kalkulacji
łącznych wpływów nie uwzględnia się przelewów z innych rachunków dla Klientów indywidualnych
prowadzonych na rzecz Posiadacza w Banku Millennium oraz z rachunków prowadzonych w Millennium
Domu Maklerskim, a także zwrotów na rachunek z tytułu transakcji dokonanych kartami debetowymi). To może czy nie może być przelew z mojego konta w innym banku ?
• na infolinii – 801 331 331
• w placówce Banku
• w systemie bankowości internetowej
Logujemy się do bankowości online i klikamy w zakładkę „Konta” a następnie „Zamykanie konta”. Wybierasz konto które zamykasz, podajesz powód. Dalej podajesz numer rachunku, na który Bank ma Ci przelać pozostałe na koncie środki.
Oczywiście możesz sam przelać sobie środki na jakieś inne konto i pozostawić tylko jakieś drobne na wydatki, które musisz wykonać, aby być zwolnionym z opłat za utrzymanie karty i konta. Z doświadczenia wiem, że lepiej samodzielnie przelać sobie nadwyżkę z konta ponieważ Bank policzy sobie za to prowizję.
Następnie potwierdzasz realizację dyspozycji wpisując kod SMS otrzymany od banku. Dalej czekasz 30 dni – taki mamy okres wypowiedzenia umowy.
Bank potwierdza, że lipcu musi być wpływ i jedna operacja?
Miałaś może testować w Tym banku te opłaty? dopytuje, bo dopiero pod koniec miesiąca będę mógł podpisać umowe, a nie chce ponieść pierwszej opłaty 😉
Dzięki za informację o promocji 😉 We wrześniu znów wpadnie kilka zł zarobione na banku.
Dla nowych to tak? Załóż wez i zamknij konto?
Czemu nie dacie tak tym co juz jakiś czas mają to konto… chociazby jednorazowa premia raz w roku dla tych co wplacaja co miesciac te 1000 zl na konto… wszystko dla nowych.. a zadbac o stałych? Lub tych którzy juz jakis czas maja te konta? Polecić znajomym… a jak ktos nie ma komu polecic?
Tymczasem ja miałam konto 360, ale nie zakładane w promocji, obecnie nie mam żadnego produktu tego banku., czyli spełniam podane przez Panią warunki. Doradca twierdzi co innego. Kto ma rację?
Uczestnikami Promocji nie mogą być osoby, które na dzień rozpoczęcia Promocji posiadają jakikolwiek produkt w Banku, są stroną jakiejkolwiek umowy z Bankiem lub są uprawnione do składania dyspozycji dotyczących jakiegokolwiek rachunku w Banku jako posiadacz, współposiadacz rachunku, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun lub kurator posiadacza rachunku, jak również są użytkownikami jakiegokolwiek produktu, w tym karty przedpłaconej pre-paid oraz dodatkowej karty kredytowej, poręczają w Banku kredyt lub posiadają jednostki uczestnictwa Millennium TFI, a także są byłymi Klientami Banku, którzy uczestniczyli w akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej Konta 360° lub Konta 360° Student, organizowanej przez Bank lub inny podmiot, w ramach której otworzyli Konto 360° lub Konto 360° Student.”
Celowo podkreśliłam kluczowe zapisy, czyli NIE może być klientem Millennium (współposiadaczem itp.) – OBECNIE oraz NIE może być byłym klientem, który kiedyś założył konto w akcji promocyjnej lub sprzedaży premiowej. Wszystko jasne? 🙂
Infolinie banków są dobre i czasami można coś ustalić, ale jeżeli chodzi o interpretowanie regulaminów to lepiej podchodzić do ich pomysłów z dystansem 😉
oraz akceptację regulaminu.
dziękuję 🙂
przetwarzanie danych w celu przekazywania informacji handlowych przez firmy, które współpracują z Bankiem również przez kanały elektroniczne oraz telefon (zgody nie wolno cofnąć do końca października);
to mam jeszcze jakieś wyjście?
Często bank nie kontaktuje się zara po wypełnieniu formularza. Co w takich przypadkach? Czekać na kolejną promocję?
Czy jak zrobię przelew z innego konta na 1000 zł, zostanie zaksięgowany a potem spowrotem przeleje te 1000 zł na inne konto to bank zaliczy to jako wymagany wpływ
Przykład: po sierpniowym przelewie zostało mi trochę kasy na koncie, we wrześniu dokonałem płatności a dopiero później dokonałem przelewu na łącznie 1000.
Czy to jest ok? Nigdzie nic o tym nie pisze, ale wolę dopytać 😉
Dobrze, że kontaktuje się Pan z nami w tej sprawie. Opłaty zostały pobrane, ponieważ przelew BLIK na numer telefonu nie jest uznawany za płatność bezgotówkową i nie spełnia warunku bezpłatności Konta 360 i karty do niego.
Jednak w trosce o dobro współpracy zwróciłem opłaty w łącznej kwocie 15 zł na Pana Konto 360.
wysłałam Ci maila – odpowiedz proszę, po potwierdzeniu niektórych informacji będę mogła pokierować dalej procesem reklamacji.
Tobie również wysłałam maila – odpowiedz proszę, po potwierdzeniu niektórych informacji będę mogła pokierować dalej procesem reklamacji.
mail został posłany również do Ciebie – odpowiedz na niego proszę, po potwierdzeniu niektórych informacji będę mogła pokierować dalej procesem reklamacji.
wysłałam Wam maila – udzielcie na niego proszę odpowiedzi, po potwierdzeniu niektórych informacji będę mogła pokierować dalej procesem reklamacji.