Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Zgarnij 100 zł za założenie konta w Banku Pekao

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Bank Pekaonowy klientKonto osobiste

Niby lato, a pogoda jakby bardziej jesienna. Raz narzekamy, że „za gorąco” drugi, że „za zimno”. Na pocieszenie Bank Pekao rozdaje kasę. Jeżeli do 31 lipca 2019 założysz Konto Przekorzystne, oraz spełnisz dwa bardzo proste warunki, to zgarniesz 100 zł w gotówce.

Dla kogo ta promocja?

Udział mogą wziąć zarówno nowi jak i powracający klienci banku. Z promocji może skorzystać każdy, kto w okresie od 1 lipca 2018 do 13 czerwca 2019 nie posiadał ani nie współposiadał rachunku w Banku Pekao.

Jeżeli w okresie od 1 lipca 2018 do 13 czerwca 2019, byłeś właścicielem lub współwłaścicielem rachunku, to niestety nie możesz wziąć udziału w promocji. Jeżeli posiadałeś inne produkty niż rachunek oszczędnościowo – rozliczeniowy, czyli kartę kredytową, lokatę, kredyt to możesz śmiało wziąć udział.

Ile kosztuje Konto Przekorzystne?

Wiemy już kto może skorzystać z najnowszej promocji Banku Pekao. Sprawdźmy zatem, jakie są opłaty w Koncie Przekorzystnym. Na co warto zwrócić uwagę, i co należy zrobić by nie płacić nawet złotówki za prowadzenie rachunku.

Jeżeli co miesiąc, na Twoje konto wpłynie co najmniej 500 zł i dokonasz co najmniej jednej płatności kartą na dowolną kwotę, to za konto zapłacisz:

  • 0 zł za prowadzenie rachunku – jeżeli nie spełnisz powyższych warunków zapłacisz 6 zł;
  • 0 zł za obsługę karty – jeżeli nie spełnisz powyższych warunków zapłacisz 3 zł;
  • 0 zł za 2 pierwsze wypłaty z pozostałych bankomatów – jeżeli nie spełnisz powyższych warunków zapłacisz 2% od kwoty wypłaty i minimum 5 zł;
  • 0 zł za wypłaty z bankomatów własnych banku;
  • 0,99 zł za wypłaty za pośrednictwem Cashback
  • 0 zł za przelewy Elixir zlecane przez bankowość internetową oraz przez aplikację;
  • 0,20 zł za każdy sms autoryzacyjny transakcje, aby uniknąć opłaty możesz potwierdzać transakcję za pomocą aplikacji mobilnej

Dobra informacja dla osób poniżej 26 lat. Dla Was konto jest bezwarunkowo bezpłatne do czasu kiedy nie ukończycie 26 lat. Bezwarunkowo nie zapłacicie zarówno za konto, kartę oraz wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Co muszę zrobić żeby zgarnąć 100 zł gwarantowanej premii? Instrukcja krok po kroku

Znamy opłaty, wiemy kto może założyć konto i skorzystać z promocji. Sprawdźmy teraz co zrobić żeby odebrać 100 zł i cieszyć się zarobiona kasą.

# Krok 1 – złóż wniosek o konto i podpisz umowę

Najpóźniej do 31 lipca 2019 złóż wniosek o Konto Przekorzystne wraz z kartą płatniczą lub aplikacją PeoPay, na specjalnej stronie banku. Rachunek założysz całkowicie zdalnie. Wystarczy jedynie Twój dowód osobisty i selfie.
Po wypełnieniu formularza otrzymasz dane do logowania. Pobierz aplikację mobilną Pekao i dalej postępuj zgodnie z poniższym filmem.

Instrukcja założenia kona


# Krok 2 – spełnij dwa warunki i zgarnij 100 zł

Założyłeś już konto? Teraz czas na spełnienie dwóch banalnie prostych warunków, aby cieszyć się zarobioną kasą. Pieniądze możesz przeznaczyć na dowolny cel. Zatem przejdźmy do warunków.

Do końca pierwszego miesiąca następującego po podpisaniu umowy spełnij poniższe warunki:

  • zapewnij jednorazowy wpływ na 500 zł – najlepiej po prostu wykonaj przelew z konta w innym banku;
  • wykonaj co najmniej jedną płatność bezgotówkową na dowolną kwotę. Do wyboru masz dwie opcje: płatność kartą lub za pomocą aplikacji PeoPay. Możesz płacić za zakupy w restauracji, na stacjach, w sklepach stacjonarnych i w internecie.

ZWRÓĆ UWAGĘ: Przelewy z depozytów, kredytów oraz pożyczek nie spełnią warunki wpływu na rachunek.

Przykład: W lipcu złożyłeś wniosek o rachunek korzystając ze specjalnej strony banku, oraz podpisałeś umowę o konto. Na spełnienie warunku wpływu i płatności masz czas do końca sierpnia. Uwaga płatności muszą zostać zaksięgowane i rozliczone w sierpniu. Moja rada: wykonaj płatności na początku sierpnia.

Kiedy otrzymam swoją stówkę?

W regulaminie czytamy:

Wypłata Nagrody nastąpi w terminie 45 dni kalendarzowych licząc od dnia zakończenia Okresu przystąpienia do Promocji w formie uznania Konta Przekorzystnego otwartego przez Uczestnika w Okresie przystąpienia do Promocji.

Co oznacza, że przelew premii na Twoje konto w Pekao, nastąpi najpóźniej do 14 września 2019 roku. W sam raz na szkolne wydatki.

Podsumowanie

Ta promocja jest super prosta, a warunki nie wymagają wiele wysiłku, a zarobioną premię możesz przeznaczyć na dowolny cel. Wystarczy założyć wniosek całkowicie online, przelać 500 zł i zapłacić chociażby za batonika w sklepie. Nic prostszego. Nie ma co zwlekać, czas zabierać się za wypełnianie wniosku. Powodzenia!

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 80

  1. Piotr pisze:
    Hej, przy próbie kliknięcia w Regulamin promocji, pobrana zostaje Tabela opłat. Możecie poprawić? 🙂
  2. Karol pisze:
    czy płatności zbliżeniowe aplikacja rowniez zwalniaja z oplaty za karte?
  3. Ewa pisze:
    Próbowałam dzisiaj założyć konto przekorzystne przez aplikację i na etapie otwierania odsyła mnie do oddziału coś tam nie działa byłam w oddziale ale zezłościł mnie brak zainteresowania klientem niby nie było ludzi ale czekałam pół godziny do okienka z napisem otwieranie konta ktos tam obsługiwał jakąś Panią a reszta łaziła po pustej sali obsługi.
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Ewa, dostaliśmy informację z PEKAO, że mają jakieś problemy techniczne podczas zakładania konta. PRacują nad rozwiązaniem tego problemu i jednocześnie proszą o tymczasowe skierowanie do oddziału.
  4. Jarosław pisze:
    Ludzie- ile mnie to nerwów kosztowało – nic nie działa , co chwilę info „coś poszło nie tak” przecież to jakas paranoja!!! – ale włącza się podpowiedź- idź do bank,idź do banku. DO TEJ PORY NIE WIEM CZY ZAŁOŻYŁEM KONTO PO WIELOKROTNYCH PRÓBACH ,SELFIE I DOWÓD 3X PRZESYŁAŁEM. Miała być odpowiedź na maila czy konto jest założone, oczywiście brak. Wniosek – szkoda nerwów.
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Jarosław, dostaliśmy informację z PEKAO, że mają jakieś problemy techniczne podczas zakładania konta. PRacują nad rozwiązaniem tego problemu i jednocześnie proszą o tymczasowe skierowanie do oddziału.
  5. Jarosław pisze:
    Wreszcie się udało po całym dniu – system tego banku i aplikacja działaja chyba na komputerach z ubiegłego wieku
  6. annamaria pisze:
    Czy do wypłty nagrody promocyjnej konieczne jest – na etapie zakładania konta – wyrażenia zgody na wszystkie wymienione punkty działalności marketingowej, czy mozna to pominąć?

    Zazwyczaj wolę się nie zgadzać na marketing, ae czasem wyklucza to z promocji. Tutaj nie jest to jasno sformułowane dl a mnie… :/
    Wymieniają:

    1., Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Bank jako administratora danych w celu marketingu produktów i usług podmiotów współpracujących z Bankiem, z którymi Bank zawarł umowy o współpracy.

    2. Wyrażam zgodę na kontakt telefoniczny, w celu przedstawiania przez Bank w rozmowach telefonicznych informacji o charakterze marketingowym oraz używania przez Bank automatycznych systemów wywołujących w celu marketingu bezpośredniego.

    3. Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Bank informacji handlowej, w rozumieniu art. 9 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej (np. SMS, e-mail, MMS, system bankowości elektronicznej)

    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Regulamin nie wspomina o konieczności wyrażenia zgód marketingowych, nie jest to warunkiem otrzymania nagrody. Jesli tylko formularz „przepuści Cię” bez zaznaczania tych zgód, możesz je pominąć.
  7. Iza pisze:
    Promocja super i w teorii super sposób zakładania konta. Ale po kilkunastu minutach weryfikacji wyskakuje odpowiedź negatywna i zaproszenie do oddziału… Bardzo słabo dla osób, które nie mają banku w okolicy.
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Iza, dostaliśmy informację, że ten błąd został rozwiązany.
  8. Andrzej pisze:
    Dlaczego piszecie, że 500 musi być zaksięgowane w sierpniu? W regulaminie nie ma o tym mowy, by spełnić warunki promocji przelew ten można wykonać i w lipcu.
  9. Antek pisze:
    Brak możliwości otwarcia konta bez wizyty w oddziale, aplikacja wzywa do wizyty w oddziale, ta, już pędzę lecę,……ludzie szkoda czasu……
  10. Ewelina pisze:
    Kiedy moge zamknac konto? Musze czekać na przelew 100 zl?
  11. Malwina pisze:
    Czy wyrobienie karty jest warunkiem koniecznym do uzyskania premii?
  12. taktoja pisze:
    i co, dostał ktoś już swoją stówę od Pekao? U mnie nic. 14 września to była co prawda sobota, ale w sumie bank mógł o tym pomyśleć, i skoro sami sobie ten termin wyznaczyli, że DO 45 dni, no to mogli równie dobrze wypłacić wczesniej, w piątek…

    Poczekam chyba dla przyzwoitości do poniedziałku a potem trzeba będzie chyba reklamować?
    Jest ktoś kto dostał swoją premię wypłaconą w terminie?

  13. Mateusz pisze:
    Też nie dostałem 14 września premii. Poczekam do wtorku jeżeli nie przyjdzie premia to też będę składał reklamację.
  14. otton pisze:
    A czy wiadomo może pod jaki adres należy wysłać reklamację?
    Bo regulamin promocji mówi tylko, że
    „1. Zasady składania i rozpatrywania reklamacji określa „Regulamin składania i rozpatrywania reklamacji Klientów Banku Polska
    Kasa Opieki Spółka Akcyjna będących konsumentami” będący załącznikiem do Regulaminu”

    no i oczywiście nigdzie nie mozna tego regulaminu reklamacji znaleźć na stronie banku…

  15. Mateusz pisze:
    Hej kochani. Dostał już ktoś nagrodę? U mnie cisza, a wszystkie warunki zostały spełnione. Gdzie się udać z ewentualną reklamacją?
  16. Damian pisze:
    Nadal cisza. Ja czekam do jutra i składam reklamację. Najlepiej chyba złożyć telefonicznie.
  17. Adam pisze:
    Pomimo spełnienia warunków zawartych w regulaminie do otrzymania premii należę również do grona osób które tej premii jeszcze nie otrzymały. Poczekam jeszcze chwilę i zobaczę w jakim kierunku potoczy się sytuacja. Jeżeli premii nie będzie to będę składał reklamacje. Jednak jeżeli ktoś tę premię otrzyma to proszę dać znać w komentarzu tak byśmy wiedzieli że coś się w tej sprawie dzieje.
  18. Łukasz pisze:
    Wczoraj dzowniłem do banku i powiedziano mi że nagrody są przyznawane proszę sprawdzić konto w środę
  19. Mariusz pisze:
    Dwa konta i na żadnym nie ma premii.Chyba mają niezły balagan
    • otton pisze:
      raczej zaczynam sądzić, że banki z tymi promocjami po prostu się „wycwaniają” i z założenia „zapominają” wypłacić premie/nagrody. Chyba wg zasady, że zawsze jest nadzieje że X procent klientów przegapi/zapomni i nie złoży reklamacji w wymaganym termienie albo nie będzie im się chciało „kłocić” (reklamować) o swoję kilkadziesiąt/kilkaset złotych i wówczas jest to oszczędnośc dla banku, który premię danego klienta zostawia wówczas w swojej kieszeni.
      U mnie statystyka jest taka, że na jakieś 5 ofert promocyjnych w jakich brałem udział w banku, to 3 musiałem reklamować. Np. jak Jak BNP Paribas miał promocję, z której co miesiąc przyznawał osobny bon do Biedry i jeszcze jakąś tam wypłatę, to każdą z wypłat/nagród (łącznie chyba 4, każda w innym terminie?) trzeba było reklamowac, bo bez reklamacji to bank się nawet nie zająknął żeby coś wypłacić. Po prostu liczyli na to, że grafik jest skomplikowany i na każdą z nagród jest inny termin, i zawsze jest szansa, że część klientów o jakiejś z nich zapomniała…
      Cwaniactwo banków i tyle :/
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Przykro to słyszeć…
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      🙁
    • szogun pisze:
      spokojnie, skoro mają problemy techniczne i opoźnienia to trzeba być cierpliwym.
  20. Bartosz pisze:
    Dostałem informację w poniedziałek, że do dwóch dni roboczych premia powinna pojawić się na koncie. Ja w dalszym ciągu jej nie dostałem. Jutro mija im termin, jeżeli nie dostaniecie swoich premii do jutra to składajcie reklamacje.
  21. Ania pisze:
    Ktoś dostał już dostał nagrodę? Bo u mnie dalej nic :/
  22. Damian pisze:
    Ja właśnie dzisiaj otrzymałem 100 zł.
  23. Magdalena pisze:
    Dziś dotarło 🙂
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Super. Mam nadzieję, że wszyscy się doczekają premii dzisiaj.
    • joanna pisze:
      ja równiez czekałam ale awantura jakby hakowali serwery 😀 dzień w tą ,czy w tą. luzzz . założyłam konto ,bo jest fajne ,a przy okazji dają premie
  24. AnnaMaria pisze:
    Ja zlożyłam reklamacje przez aplikację PeoPay zaraz w poniedzielek wieczorem (około godziny 22), dzisiaj (czwartek) okolo poludnia dostałam informację ze sprawa jest wyjasniana, a po poludniu przyszedł przelew 100 pln na konto.
    • joanna pisze:
      Ja nie kumam skąd ta burza? Gdyby poszła informacja,że kasy nie będzie i basta to ok,można się lekko zirytować ale reklamacje?
    • Piotr pisze:
      Ja nie składałem reklamacji a pieniądze dostałem w tym samym terminie co i Ty. Także pewnie naprawili problem i przelewy poszły do klientów.
  25. Dorota pisze:
    Faktycznie mieli jakieś problemy techniczne, ale finalnie wszystko się zgadza. Trochę cierpliwości, konto i tak jest super.
    • Ania pisze:
      Dokładnie. Apkę też mają całkiem fajną 😀
    • Ania pisze:
      @joanna bo ludzie nie rozumieją, że czasami z przyczyn losowych zwyczajnie się nie da dotrzymać terminu.
    • Sonia pisze:
      @Ania racja ! w końcu trafiłam na bank z dobrą, przejrzystą i intuicyjną aplikacją.. Nie ma błędów, problemów ani serwisowań wtedy kiedy najbardziej jest potrzebna.
  26. Daga pisze:
    @Ania tym bardziej, że bank za to przeprosił. @Ania mi też się podoba, łatwa w obsłudze i przejrzysta, na plus .
    • Piotr pisze:
      A czy to aż takie znaczenie dla was ma czy bank przeprosił czy nie? Zdarza się najlepszym kilka dni opóźnienia. Za 100zł nie ma co robić burzy. Szczególnie, że konto zakłada się raczej po to żeby korzystać z jego intuicyjnych funkcjonalności, a nie po to żeby 100zł przytulić
    • Sonia pisze:
      @Daga racja, zrobienie dobrej i poręcznej apki jak chodzi o bankowość wcale nie jest takie łatwe, bynajmniej mój poprzedni bank miał mega słabą a aktualizacje wcale jej nie poprawiały..
      @Ania Ludzie są w gorącej wodzie kąpani i strasznie szybko się awanturują. Poza tym płaczą nad opóźnieniem, tak jakby tylko dla tej kasy zakładali całe konto..
  27. Opal pisze:
    Ja kasę na szczęście dostałem wiec jestem usatysfakcjonowany 😀
    @Daga wypadki losowe się zdarzają. grunt że kasa doszła 🙂
  28. joanna pisze:
    Albo zakładać konto dla premii i je likwidować zaraz… ?bez sensu. Konto samo w sobie jest bez zarzutu
    • Sonia pisze:
      @Joanna też tego nie rozumiem.. szkoda zachodu żeby tylko 100zł zgarnąć. Już nawet jak się otworzyło to wypadałoby przez jakiś czas poużywać skoro już je mamy. Szczególnie te 3 % są mega spoko.
    • rwd pisze:
      ja nigdy się nie przestane dziwić ale masa ludzi własnie tak robi :<
    • rwd pisze:
      te 3 % na oszczędnościowym to najlepsza oferta jaka widziałem. np na lokacie w banku mojej żony oferują całe 0.8% :<
    • Ania pisze:
      @joanna niektórzy tylko czekają na takie okazje i ok, ich sprawa. Ja bym się nie połapała w tym raczej ;p @szeryf no tak, wszystko za0 też jak najbardziej zachęca 😀 Dla młodych idealne
    • Moniaki.pl - Ewelina pisze:
      Jeśli Ci pasuje, to nie musisz zamykać 🙂
    • joanna pisze:
      rwd, ale tak robią i to masa ludu… no niby takie coś razy 10 w miesiący to już kasa,ale chyba lepiej wziąć się za normalną pracę.
      @rwd, tak między innymi właśnie ten procent jest okazały !
  29. Zuza pisze:
    @rwd no cóż, są różni ludzie z różnymi priorytetami, ale tak na prawdę sami tylko robią sobie gorzej, bo zamiast korzystać to oni krótkowzrocznie patrzą tylko na darmowy bonus…dramat.
    @rwd w moim starym banku też wcale więcej nie było, były sporadycznie oferty tymczasowe na KO ,ale nigdy na aż 3 %
  30. szeryf pisze:
    w dodatku prowadzenie konta jest darmowe, a są banki gdzie naprawde trzeba sporo zapłacić.
    @zuza oferta bardzo fajna i Ci co wzieli premię i uciekają niech żałują. 🙂
    • joanna pisze:
      prowadzenie , karta ,czy przelewy to już standard . Miłym dodatkiem jest brak prowizji za granicą
  31. berolmot pisze:
    Czy założenie tego konta przekorzystnego przy użyciu biometrii jest bezpieczne? Sporo się teraz mówi o tego typu danych, które jednak są dla nas równie ważne co nr dowodu osobistego. Nie powinien mieć obaw przed takim sposobem otwierania konta?
    @rwd a to oprocentowanie to jest na jakiś konkretny okres? Nie maleje przy wpłaceniu jakiejś dużej kwoty, np 50 tys?
  32. beheki pisze:
    @berolmot do 30 tys zł możesz na to konto oszczędnościowe wpłacić – tak mi się kojarzy z tego co mi w banku opowiadali.
    Mam pytanko jak chodzi o kwestię wypłat z bankomatów poza UE, czy też konto przekorzystne daje możliwość wypłaty bez prowizji??
  33. yud pisze:
    @joanna lepiej niech leży na koncie i zarabia niż w domu :<
    @beheki z tego co mi wiaodmo to tak ale głowy uciąć sobie nie dam 😀
  34. anonim pisze:
    Niestety, aby zamknąć konto, trzeba się stawić osobiście w placówce banku PeKaO. W dobie epidemii i polityki w ramach której większość firm stara się udostępniać usługi online.
    Otrzymałam na infolinii informację, że nie ma innej możliwości na zamknięcie konta jak stawić się osobiście w placówce. Co więcej, jeśli się nie jest seriorem, bank obsłuży cię tylko w godzinach od 12 do 16 (czyli w czasie, gdy większość ludzi pracuje, czy to w miejscu pracy czy w domu. Niezła metoda utrzymania klienta, bo zakmnięcie konta jest po prostu bardzo utrudnione.
    Lepiej by bank coś oferował klientom, zamiast trzymać ich SIŁĄ… wstyd.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To prawda, konto w Pekao można zamknąć na razie tylko osobiście, bądź – teoretycznie – listownie, ale nie ma gwarancji, ze ten drugi sposób zadziała. Miejmy nadzieję, że bank weźmie pod uwagę obecną sytuację i wprowadzi jakieś inne rozwiązanie, chociażby zamknięcie konta przez infolinię banku.

Napisz komentarz