PROMOCJA ZAKOŃCZONA

100 zł do wydania w Biedronce za założenie 1 bezpłatnego konta w Nest Banku!

Nest Bank z okazji końca wakacji przygotował kolejną rewelacyjną okazję dla nowych klientów. Akcja gwarantuje otrzymanie karty podarunkowej o wartości okrągłych 100 zł do wydania w sieci sklepów Biedronka.

Tylko, ważna kwestia…

Musisz wiedzieć, że w tej promocji dostępne jest tylko 1 000 kart podarunkowych po 100zł każda, więc musisz się spieszyć. W zeszłym roku podobna promocja wyczerpała się w mniej niż 15 godzin!

100 zł do Biedronki

Sklepów spod marki Biedronka myślę, że nikomu przedstawiać nie trzeba. To jeden z moich ulubionych sklepów sieci spożywczych i mimo, że nie wszystkie produkty posiada w swoim asortymencie (np. mojej ulubionej Stevii dodawanej do codziennej herbaty), to jednak żałuję że nie mam Biedronki od razu pod domem i nie mogę odwiedzać jej codziennie.

Otrzymaną w tej promocji kartę podarunkową wykorzystasz w dowolnym sklepie tej sieci, na dowolnie wybrane przez Ciebie produkty. Nie ma żadnych ograniczeń, ani limitów. W dodatku karta podarunkowa jest wielokrotnego użytku, więc możesz podzielić ją na wiele dni i robić wiele razy małe zakupy, aż wyczerpiesz kwotę 100 zł. Jak dla mnie – rewelacja!

Jak otrzymać tę stówkę?

Promocja jest dziecinnie prosta. Wystarczy założyć 1 darmowe konto w Nest Banku oraz zrobić dowolną ilość płatności kartą na min. 250 zł (może być wiele małych płatności na 250 zł łącznie).

Konto założysz wypełniając 1 formularz internetowy, a umowę podpiszesz przelewem weryfikacyjnym kwoty 1 zł lub normalnie kurierem. Przelew weryfikacyjny będzie udany, jeśli zakładałeś konto fizycznie w oddziale (nie przelewem) w jednym z następujących banków: Alior, Pekao, BZ WBK, Eurobank, ING, mBank, Orange Finanse, T-Mobile, PBS. Jeśli nie widzisz tutaj swojego banku, lub zakładałeś konto przez internet to wybierz podpisanie umowy przy kurierze.

Ważne jednak, aby być zupełnie nowym klientem Nest Banku. Jeśli posiadasz lub kiedykolwiek posiadałeś jakiś produkt w Nest Banku (albo Banku SMART) to poleć tę promocję rodzinie i znajomym.

Po prostu bank w ten sposób chce przyciągnąć całkowicie nowych klientów.

Oto jak wygląda konto w Nest Banku:

  • Otwarcie konta – 0 zł
  • Prowadzenie konta – 0 zł
  • Wydanie karty – 0 zł
  • Miesięczna opłata za kartę – 0 zł (bez warunków!)
  • Przelewy internetowe – 0 zł
  • Bankomaty w całej Polsce – 0 zł

Bank Nest to prawdopodobnie już ostatni bank, który oferuje klientom w pełni darmowe konta bez żadnych dodatkowych warunków.

Konto jest bardzo atrakcyjne i wygodne w codziennym użytku, natomiast jeśli po jego przetestowaniu zechcesz mimo wszystko zostać przy swoim obecnym koncie, to możesz je oczywiście zamknąć w dowolnym momencie po odebraniu karty podarunkowej. Bezpłatnie. Bez żadnych warunków i konsekwencji.

Nie ma tu żadnych ukrytych kosztów. Możesz więc, śmiało i bez obaw korzystać z tej okazji i zgarnąć łatwe 100 zł. Poniżej podaję co trzeba zrobić krok po kroku:

Instrukcja Krok Po Kroku

Cała procedura jest prosta jak drut:

  1. Wchodzisz na tę specjalną stronę promocyjną i klikasz „załóż konto”
  2. Wypełniając formularz pamiętaj aby wybrać konto z kartą
  3. Pod koniec formularza zaznacz zgody na „przetwarzanie danych w celach marketingowych” oraz na „przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną” (patrz screen poniżej) (wymaga tego regulamin)
  4. Podpisz umowę przy kurierze lub robiąc przelew weryfikacyjny. Polecam przelew weryfikacyjny, bo wtedy konto zostanie szybciej założone i szybciej otrzymasz kartę do Biedronki.
  5. Po otwarciu konta wykonaj płatności kartą na kwotę min. 250 zł (masz na to 60 dni od otwarcia konta)

Załóż 1 DARMOWE konto i odbierz 100 zł do Biedronki >>
(dostępne jest tylko 1 000 kont promocyjnych)

2017-01-13_1835_002

WAŻNE: Dostępnych jest tylko 1 000 voucherów, więc musisz się spieszyć. Po wyczerpaniu puli nagród, na stronie promocyjnej pojawi się wielki napis „promocja zakończona”.

Załóż 1 DARMOWE konto i odbierz 100 zł do Biedronki >>
(dostępne jest tylko 1 000 kont promocyjnych)

I to wszystko!

To jest naprawdę takie łatwe! W ciągu 21 dni roboczych od spełnienia wszystkich punktów z instrukcji, zostanie do Ciebie wysłany e-mail, a w nim wirtualna karta podarunkowa o wartości 100 zł do wykorzystania w Biedronce. Będzie to 13-cyfrowy kod, który podasz przy kasie podczas płacenia za zakupy.

Załóż 1 DARMOWE konto i odbierz 100 zł do Biedronki >>
(dostępne jest tylko 1 000 kont promocyjnych)

Łatwo jak zwykle!

To już powoli staje się tradycją – promocje Nest Banku są niezwykle proste i przyjazne uczestnikom. Tym razem możesz w łatwy sposób zgarnąć 100 zł na zakupy w Biedronce. Nie przegap tej okazji i odbierz swoją kartę podarunkową zanim limit 1000 kont zostanie wyczerpany!

Załóż 1 DARMOWE konto i odbierz 100 zł do Biedronki >>
(dostępne jest tylko 1 000 kont promocyjnych)

Gwarancja uczciwości! Sam możesz sprawdzić dokumenty z tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarze 72

  1. Piotr napisał(a):
    które punkty w formularzu nie wymagają zgody?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak jak Robert pisał Ci w wiadomości: ważne żeby zaznaczyć te które są na screenie, a jak będzie coś jeszcze wymagane to wyskoczy Ci taka informacja przy rejestracji.
  2. Adrian napisał(a):
    Jak długo trzeba czekać na tego maila potwierdzającego itd? Niby gdzieś mi przemknęło 15 min a czekam już prawie godzinę i nic. Aktywowałem konto przez przelew z mbanku.
    • Monika napisał(a):
      Ja również czekam już z pół godziny i nic.
    • Adrian napisał(a):
      Mail w końcu przyszedł, do tego drugi mówiący o konieczności skontaktowania się z bankiem w celu potwierdzenia danych, mimo wysłania przelewu z innego banku. Dzwonię na podany nr i po sekundzie zaczyna naliczać kasę za połączenie mimo tego że nikt nie odbiera. Kpina i wyłudzanie danych bo zakładam że kiedy łaskawie ktoś się ze mną skontaktuje to pula kart podarunkowych magicznie zniknie.
    • Aga napisał(a):
      Dostałam tego samego maila, aby skontaktować się, z infolinią. Zadzwoniłam tam i okazało się, że mój przelew nie został zaakceptowany, ponieważ konto, z którego to robiłam było zakładane on-line. Konto otwarłam w Oddziale już lata temu, a widocznie oni w systemie mają jakiś błąd i wykrywa im to jako konto on-line..
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Poprosiłaś żeby wysłali kuriera z umową?
  3. Cyfra napisał(a):
    Niestety z Citibanku nie można zrobić przelewu… Zostaje kurier. Ale promocja spoko
  4. Damian napisał(a):
    To 100zł trzeba przeznaczyć tylko i wyłącznie na szkole produkty?
  5. Aga napisał(a):
    Muszę założyć konto przez kuriera. Jak długo czeka się na kuriera ?Jaka data będzie brana pod uwagę dzisiejsza skoro dziś złożyłam wniosek czy data kiedy kurier przyjdzie ?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Kurier powinien przyjechać za ok 3 dni, ale jak już złożyłaś wniosek o konto to „zarezerwowałaś” sobie promocyjne konto 🙂
    • Dipol napisał(a):
      Dominika piszesz: to „zarezerwowałaś” sobie promocyjne konto? – czy mam rozumieć, że jak założyłem wczoraj sobie konto to jestem w grupie wybrańców, którzy otrzymają 100 zł do Biedronki? Czy po prostu zakładać, każdy może a liczy się kto pierwszy spełni warunki?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tu chodzi o to, że strona promocyjna będzie aktywna aż do momentu kiedy do systemu trafi 1 000 wniosków. Więc jeżeli założyłeś już konto to masz pierwszy krok za sobą, masz zarezerwowany kod do Biedronki i teraz pozostaje Ci wykonać transakcje kartą, aby dopełnić spełnienia warunków. Wyjaśniłam to w miarę jasno? 😉
    • Dipol napisał(a):
      Bardzo jasno 🙂 Z tym, że ta promocja jest słaba, ponieważ nie ma pewności czy zdążę wydać 250 zł i dostać kupon ;/ Na kartę będziemy czekać 7-14 dni a chętnych jest zdecydowanie więcej niż kuponów. Jak się uda to dam znać 😉
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      No ok, ale zobacz że na wykonanie transakcji masz 60 dni, a składanie wniosków zostanie zablokowane jak tylko osiągnięty zostanie limit 1 000 kont. Czyli mamy 1 000 kont promocyjnych, zakłada ja 1 000 osób i te 1 000 osób spełnia warunki odebrania nagrody. I nagród jest akurat 1 000. 🙂
  6. Grzegorz napisał(a):
    Witam,

    zakladalem konto i jako potwierdzenia umowy zaznaczylem przelew zPKO. myslalem ze to chodzi o pko bank polski ale to jakies inne pko. nie moge teraz potwierdzic przelewem.Co mam zrobic? Wypelnic wniosek od nowa?

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Możesz np. skontaktować się z infolinią, powiedzieć o zajściu i poprosić o przysłanie kuriera. Nowego wniosku nie składaj.
  7. Grzegorz napisał(a):
    Dzwonilem na infolinie i do 18 była czynna. Zlozylem wniosek od nowa. No nic zobaczymy co bedzie. Najwyzej jak sie ze mna skontaktuja to wyjasnie co i jak
  8. ania napisał(a):
    Czy za płatność kartą można uznać np. zapłatę za przedmioty zakupione na allegro? Oczywiście w chwili gdy zamiast tradycyjnego przelewu wybierzemy zapłatę kartą?
  9. Tomek napisał(a):
    Ciekawe czy realizacja nagrody (21 dni) też będzie tak opóźniona jak dostarczanie voucherów do Decathlonu ?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Myślę, że bank przy tej promocji już przygotował się na profesjonalną obsługę i pewnie wszystko będzie terminowo 🙂
  10. Robert napisał(a):
    Zapomniałem zaznaczyć zgód przy wniosku – czy mam zadzwonić na infolinię i je wyrazić czy złożyć nowy wniosek?
  11. karolina napisał(a):
    mam pytane.. bo założyłam konto i dałam opcje z kurierem…ale prawdopodobnie w poniedziałek będziemy jechać nad morze… czy podpisanie tej umowy będzie mogło poczekać tydzień??? a może będzie się dało zmienić adres???
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Wiesz co najlepiej zadzwoń na infolinię i spróbuj coś ustalić może da się zmienić adres do wysyłki kuriera 🙂
  12. Sławek napisał(a):
    Założyłem dziś konto, czekam na informacje e-mail 🙂
  13. Marek napisał(a):
    Mam takie trochę zawiłe pytanie 🙂
    Złożyłam wniosek przez internet i wybrałam opcję podpisania umowy w oddziale, którą właśnie dziś podpisałam. Nie było nic o tej opcji w artykule więc chciałabym się upewnić czy dobrze zrobiłam?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Regulamin mówi o konieczności zawarcia umowy, nie precyzuje w jaki sposób dokładnie. Jeżeli podpisałaś umowę pochodzącą z wniosku promocyjnego to wszystko powinno być ok. 🙂
  14. Marcelina napisał(a):
    Mam takie trochę zawiłe pytanie 🙂
    Złożyłam wniosek przez internet i wybrałam opcję podpisania umowy w oddziale, którą właśnie dziś podpisałam. Nie było nic o tej opcji w artykule więc chciałabym się upewnić czy dobrze zrobiłam?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Regulamin mówi o konieczności zawarcia umowy, nie precyzuje w jaki sposób dokładnie. Jeżeli podpisałaś umowę pochodzącą z wniosku promocyjnego to wszystko powinno być ok. 🙂
  15. Sławek napisał(a):
    Czy link na stronie promocyjnej banku do logowania wygaśnie po zakończeniu limitu przyjmowania wniosków? jeśli nie to skąd będzie wiadomo, że nie załapaliśmy się na promocję podczas zakładania konta?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jak osiągniemy limit 1 000 konto to strona promocyjna będzie wyłączona 🙂
  16. Marcelina napisał(a):
    A jeśli założyłam konto, to „zarezerwowałam” sobie te promocyjne 100 zł do biedronki? Bo kartę do konta dostanę pewnie dopiero za tydzień, i zastanawiam się czy do tego czasu nie wyczerpie się promocja. Mam nadzieję że zrozumiale napisałam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli zostanie osiągnięty limit 1 000 kont to strona promocyjna będzie zablokowana. Jeżeli Ty teraz masz już konto i za tydzień otrzymasz kartę to wyrobisz się w wykonaniu płatności w ciągu 60 dni. Teraz i tak jesteś do przodu czasowo w porównaniu do tych którzy dopiero planują założenie konta np. do mnie bo liczę że jeszcze jutro załapię się na konto 🙂
  17. Damian napisał(a):
    Dostałem list z PINem do karty, ale nie dostałem karty, ktoś coś? 😉
  18. anna napisał(a):
    karta i pin przyszły w osobnych kopertach ale w tym samym czasie,dla syna tak samo przyszło. Moim zdaniem tak nie powinno być.
  19. Zosia napisał(a):
    Czy ktos juz dostał maila z kartą podarunkową? Pozdrawiam 😉
  20. Monika napisał(a):
    Dostałam dziś swój kod na 100 zł! Dzięki Moniaki! 🙂
  21. Estera napisał(a):
    Jaki temat meila otrzymam na kod z Biedronki i od kogo z nestbank banku?
  22. hsghdfsk napisał(a):
    Nie można tym płacić
  23. hsghdfsk napisał(a):
    Kasjerki twierdzą, że nie. Trzeba przeciągnąć kartę przez pinpad. Nie ma możliwości wprowadzić kodu ręcznie.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      To niech przeciągnie, to ich sklep więc powinni mieć narzędzia dostosowane do pracy.
  24. Bartosz napisał(a):
    W kilku biedronkach byłem i to samo. Nie mają w systemie możliwości wpisania kodu…czyżby nest nie dogadał się z biedronką?
  25. hsghdfsk napisał(a):
    Dominiko, NestBank nie wysyła karty tylko sam kod – w tym właśnie problem.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Przepraszam, dziś dopadło mnie lekkie przeziębienie i ciężko mi się skupić – postaram się wyjaśnić sprawę tych kart.
  26. Ewa napisał(a):
    Już tydzień temu robiłam zakupy z kodem, na początku nie wiedzieli o co chodzi, potem wpisali kod, nie wiem jak to zrobili ale poszło:) Kraków Biedronka na ul. Halszki. Konto muszę zamknąć w placówce czy dałoby radę online?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Czyli jest tu potrzebne przeszkolenie pracowników z narzędzi jakie posiadają 🙂 Konto możesz zamknąć korespondencyjnie lub mailowo lub na infolinii – w razie dodatkowych pytań, zapraszam 🙂
  27. hsghdfsk napisał(a):
    Nie prawda. Może w innych biedronkach mają inne systemy ale w moim mieście trzeba mieć fizycznie kartę i ją przeciągnąć przez terminal. Dzwoniłem do nestbanku i potwierdzili że bardzo dużo ludzi ma z tym problem (pani użyła nawet stwierdzenia „wszyscy”). Sprawę niby próbują wyjaśnić.
    Ps. Właśnie wyszedłem z biedronki. Oczywiście za zakupy musiałem zapłacić gotówką.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Sprawdzimy to w takim razie i może Biedronka poda nam swoje stanowisko w tej sprawie i poinstruuje jak kasjer powinien realizować vouchery. 😉
    • hsghdfsk napisał(a):
      Odpowiedź biedronki na moje zapytanie z dnia 28. września: Prosimy o kontakt w tej sprawie z organizatorem promocji, czyli Nest Bankiem.

      Pozdrawiamy, Biedronka!

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Spokojnie, znajdziemy rozwiązanie 😉
  28. Ewa napisał(a):
    Z innej beczki, chciałam zamknąć konto w nest, Kraków ul. Na Zjeździe. Siedzą 3 osoby w środku kolejki zero.
    Miałam przy sobie kartę płatniczą i dowód osobisty. Niestety nie miałam przy sobie swojego numeru konta w Nest Banku i pani powiedziała, że bez tego numeru nie zamknie mi konta i a ona w swoim systemie na podstawie mojego dowodu i mojej karty płatniczej nie znajdzie numeru konta… Oburzyłam się i odeszłam z kwitkiem. Próbuję zamknąć konto mailowo. Na razie (minęły 3 dni) się nie udało.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      No dajcie spokój – cóż za bezduszne podejście. Dowód osobisty do dokument, na podstawie którego można zweryfikować klienta i mieć wgląd w jego konto – to normalna rzecz, nie wiem czemu pracownik banku tak się zachował – może to brak jakiegoś szkolenia ;(
  29. Ewa napisał(a):
    Tłumaczenie było takie, że w ich placówce się tak nie da bez nr konta klienta znaleźć klienta w systemie. Odsyłała mnie do innej placówki (ul. Dietla w Krakowie), ale nie miałam ochoty jeździć. Udało się mailowo. We wtorek poszedł mail, dziś po południu zwrotny mail od nich o przyjęciu dyspozycji. Kłopoty były przy zamykaniu, ale chociaż w Biedronce przy płaceniu nie było problemu z zapłaceniem kodem. To już o tyle lepiej, bo z tego co tu czytałam mnóstwo ludzi miało/ma problemy.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Przykro mi, że miałaś takie nieciekawe przejścia. Kilka osób zgłosiło problem z realizacją kodu – pilnuję tego tematu, ale to może być bardziej niewiedza kasjerów (jak wprowadzić kod) niż promocji lub banku. 😉 Cieszę się, że w Twoim przypadku wszystko zakończyło się pozytywnie. 😉
    • Ewa napisał(a):
      Dziękuję za miłą odpowiedź. Opisałam to w komentarzu, żeby inni wiedzieli jakie mogą pojawić się perypetie po drodze. Pozdrawiam.
  30. Piotr napisał(a):
    Witam,
    jak wygląda procedura zamknięcia konta? Można to zrobić mailowo? trzeba mieć jakiś gotowy wzór?
    Z góry dziękuję za odpowiedź 🙂
  31. Marian napisał(a):
    Byłem dzisiaj w Biedronce Prudnik ul. Sienkiewicza z kartą upominkowa z kodem lecz kasjerka nie wiedziała jak zrobić. Twierdziła iż trzeba mieć kartę z PINem.Musiałem za zakupy zapłacić inna karta debetowa do konta. Pozdrawiam Marian

Napisz komentarz