Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.
Brałeś udział w promocji Santandera i nie otrzymałeś nagrody? Sprawdź jakie mamy dla Ciebie informacje.
PROMOCJA ZAKOŃCZONA Santander Bank Polskaobecny klientWiele osób brało udział w promocji konta w Santander Bank Polska, której rozstrzygnięcie powinno nastąpić do końca maja. Część osób nadal nie otrzymała ani maila z numerem konta do uzupełnienia, ani nagrody. Przypominamy, co trzeba zrobić by złożyć reklamację i przedstawiamy informacje, jakie uzyskaliśmy w tej sprawie od organizatora promocji.
UWAGA!
Dzisiaj, czyli 15 czerwca ebroker zaczął w końcu rozsyłać odpowiedzi na reklamacje. Sprawdźcie uważnie swoje maile, może odpowiedź już tam jest 🙂
Jak złożyć reklamację?
Jeśli sprawdziłeś dokładnie wszystkie foldery w swojej skrzynce mailowej (szczególnie SPAM), jesteś pewien, że wiadomość do Ciebie nie dotarła i nie złożyłeś jeszcze reklamacji to przypominamy, jak to zrobić.
- logujesz się na swoim profilu na ebroker z tego LINKU;
- wchodzisz w zakładkę Reklamacja;
- uzupełniasz numer konta otwartego w ramach promocji w banku Santander;
- opisujesz sytuację.
Wysyłanie reklamacji bezpośrednio do banku mówiąc szczerze nic nie da – bank odsyła z reklamacjami do organizatora.
Jakie informacje uzyskaliśmy?
Już kilkakrotnie pisaliśmy do organizatora w sprawie niewypłaconych premii. Do tej pory owszem, zdarzały się przypadki niewypłacenia (jak w każdym banku) ale były to sporadyczne przypadki. W tej promocji coś ewidentnie poszło nie tak.
Według wcześniejszych ustaleń z organizatorem wszystkie osoby, które znalazły się na liście przekazanej przez bank, otrzymały już maile. Jeśli bank kogoś nie umieścił na liście osób do wypłaty premii ten takiego maila nie otrzymał. Twoja reklamacja trafia do e-brokera, który wysyła ją do Santandera do rozpatrzenia. Po pozytywnej weryfikacji organizator wypłaca premie. Na tę chwilę trwa rozpatrywanie reklamacji przez bank – gdy tylko wyślą informacje do organizatora, nagroda zostanie przesłana na konto.
Przy tej okazji prosimy: nie piszcie po 10 razy takich samych wiadomości do organizatora, gdyż wprowadza to jeszcze większe zamieszanie i wydłuża czas na odebranie i przekazanie reklamacji od tych osób, które składają je po raz pierwszy. Dopóki organizator nie otrzyma odpowiedzi od banku nie ma niestety co w tej sprawie przekazywać. W regulaminie jest 30 dni na rozpatrzenie reklamacji i zapewniono nas, że w tym czasie wszyscy dostaną odpowiedź.
Monitorujemy sytuację na bieżąco i mamy nadzieję że wkrótce wszyscy otrzymają nagrody.
Nowość: Otrzymuj powiadomienia o najnowszych promocjach!
Subskrybuj nasz kanał nadawczy na Messengerze i upoluj bon RTV Euro AGD 100 zł!
https://moniaki.pl/jak-zarobic-200-zl-konto-w-santander-bank-polska/?label=home#cp.1271337977
wypłata miała być realizowana 10 kwietnia. Dwa miesiące później brak środków i brak odpowiedzi ze strony banku / partnera.
Przecież teraz wiadomo, że będzie odbijanie piłeczki organizator – santander i tyle. Dzięki temu ludzie nie zamkną konta przez kolejne miesiące co dobrze wpłynie na wycenę akcji i raporty dla inwestorów.
Do tego co do tych czytelników proszących … długo już jestem na tej stronie i jedyne co widzę w przypadku santander to notoryczne i ciągle identyczne opisy ludzi w stylu : bank oszustów i kłamców z masą problemów i reklamacjami o poziome absurdu rodem z „misia”. Przecież przez tych partaczy i strona traci na wizerunku, bo obrywa się i Wam także pośrednio.
może zatem z ludzkiej uczciwości warto było by pisać przy santander :w poprzednich edycjach były ogromne problemy, róbcie zrzuty i inne dowody, które powinny być niepotrzebne gdyby był to uczciwy bank, gdyż czeka was obowiązkowo reklamacje i szarpanie nerwów.
Bo akcje promocyjne służą budowaniu dobrego PR i przyciągnieciu klientów a tutaj efekt odwrotny od zamierzonego 🙂
Ktoś jeszcze nie dostał żadnej informacji od tego złodziebanku ?
Nie będę jednak chwalił póki kasa nie będzie na koncie, zbyt nieudany już jestem:)