Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Prosta instrukcja – jak w zaledwie 3 krokach odebrać 400 zł na zakupy w Mall.pl?

Znajdujesz się w tej grupie osób, które mają ukończone min. 21 lat? Pracujesz w obecnej firmie minimum od 3 miesięcy, a Twój dochód to nie mniej niż 1 200 zł netto? A może od 2 lat prowadzisz działalność gospodarczą, a do tego masz ukończone 25 lat?

To świetnie się składa bo nie wiem czy wiesz, że kwalifikujesz się do grona osób, które zupełnie za darmo mogą przetestować BEZPŁATNĄ kartę kredytową w Citibanku. Dodatkowo wszyscy, którzy zgłoszą się do promocji najpóźniej do  31 maja 2017 roku i spełnią 3 proste warunki, opisane w dalszej części, odbiorą GWARANTOWANY voucher 400 zł do mall.pl. Wystarczy tylko, że:

#1 Nie byłeś właścicielem głównej karty kredytowej w Citibanku od 1 stycznia 2015 roku

#2 Założysz DARMOWĄ kartę według wskazówek opisanych w artykule

#3 Zalogujesz się min. 1 raz do internetowego systemu bankowości (np. aktywując kartę 🙂 )

#4 Wykonasz kilka transakcji kartą

Dlaczego warto zdobyć voucher?

Warto skusić się na tę promocję przede wszystkim dlatego, że tu voucher na 400 zł odbiera dosłownie każdy kto przystąpi do promocji i spełni warunki, tu nie ma żadnych losowań. Dodatkowo voucher jest całkowicie zwolniony z podatku, masz zatem pewność że nic nie pomniejszy jego wartości!

Poza tym, voucher nie ma żadnych ograniczeń i możesz go wykorzystać na dowolny zakup z całego asortymentu sklepu. Jak masz takie życzenie to możesz kupić jedną droższą rzecz, ale naturalnie możesz kupić też kilka tańszych rzeczy. Ważne jest tylko to, aby wartość Twojego zamówienia wyniosła min. 401,00 zł.

Zwróć również uwagę na to, że voucher jest ważny do 31.12.2017 roku, możesz więc śmiało wykorzystać go np. podczas robienia prezentów świątecznych. Warto to przemyśleć ponieważ sklep mall.pl daje naprawdę szeroki wybór różnych produktów m.in.

  • odzież damska i męska – koszule, swetry, obuwie, torby, torebki i inne dodatki
  • akcesoria sportowe – rowery, bieżnie, sportowe ubrania
  • akcesoria dla dzieci – szeroki wybór zabawek oraz ubranek
  • sprzęt RTV i AGD – telewizory, pralki, zmywarki, mikrofalówki

Co by nie pisać, w ostateczności każdy znajdzie coś dla siebie, a co więcej może to kupić za cenę o 400 zł niższą, właśnie dzięki temu voucherowi.

>>Przetestuj kartę i odbierz darmowy voucher do mall.pl<<

Odbierz gwarantowany voucher 400 zł do Mall.pl [prosta instrukcja]

KROK #1 – zgłoś się do promocji 

Pierwszy krok, jak zawsze polega na tym, aby zgłosić się do promocji, masz na to czas do 31.05.2017 roku. Zrobisz to na poniższej stronie, poprzez wypełnienie i wysłanie krótkiego formularza.

>>Przetestuj kartę i odbierz darmowy voucher do mall.pl<<

Następnie maksymalnie do 7 dni roboczych (ale myślę, że wcześniej) skontaktuje się z Tobą konsultant i przeprowadzi kilku minutową rozmowę, a podczas niej:

– wybierzesz kartę kredytową, którą zdecydujesz się przetestować – naturalnie polecam wybrać kartę Simplicity, będzie ona dla Ciebie bezwarunkowo darmowa, każda inna to koszt 18 zł/m-c

– wybierzesz dokument potwierdzający, że pracujesz – zazwyczaj wystarczy wyciąg z konta z 3 ostatnich miesięcy

– ustalisz termin i miejsce, w którym ma Cię odwiedzić kurier – dojedzie on tam gdzie będzie Ci wygodniej, do domu lub do pracy

Po podpisaniu umowy o kartę, w ciągu tygodnia pocztą zostanie dostarczona Ci karta kredytowa. Naturalnie możesz ją od razu aktywować, aby ustalić pin.

Do końca promocji pozostało:

KROK #2 zaloguj się do bankowości internetowej

Kolejny krok do wykonania polega na zalogowaniu się do systemu bankowości online. Należy zrobić to najpóźniej do końca drugiego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu zawarcia umowy o kartę. Czyli jeżeli podpiszesz umowę w lutym to koniecznie zaloguj się na www.citibankonline.pl do końca kwietnia, a jeżeli podpiszesz umowę w marcu to do końca maja itd.

Do spełnienia warunku będzie liczyło się zalogowanie np. to pierwsze podczas aktywowania karty zaraz po jej otrzymaniu.

KROK #3 wykonaj transakcje kartą

Ostatni już krok polega na wykonaniu transakcji kartą którą otrzymamy w promocji. Możemy wykonać dowolną liczbę bezgotówkowych transakcji, zarówno w sklepach stacjonarnych jak również w internecie, ale ważne jest aby łączna wartość transakcji wynosiła min. 1 000 zł.

Transakcje muszą być wykonane i zaksięgowane najpóźniej do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania przez bank umowy. Czyli znów, jak podpiszesz umowę w lutym to transakcje powinny być wykonane do końca kwietnia 2017 roku, a jak podpiszesz umowę w marcu to do końca maja itd.

Do promocji nie będą liczone transakcje zwrócone lub przelewy z karty np. w ramach opłacenia rachunków za utrzymanie domu/mieszkania.

>>Przetestuj kartę i odbierz darmowy voucher do mall.pl<<

I to wszystko! 

Voucher o wartości 400 zł na zakupy w mall.pl otrzymasz do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków, czyli np. jak spełnisz warunki w kwietniu to voucher trafi do do końca maja 2017 roku.

Otrzymasz go jako wiadomość prywatną w panelu bankowości internetowej. Nie będzie powiadomienia mailem trafiającym zazwyczaj do spamu, ani wypełniania żadnych formularzy. Musisz jedynie w odpowiednim terminie zajrzeć do panelu bankowości elektronicznej i skopiować kod przyznanego Ci vouchera.

3 małe rady

Aby promocja przebiegła szybko i sprawnie przekazuję Tobie dwie ważne wskazówki do których powinieneś się zastosować, aby uniknąć ewentualnych opłat.

  1. Wybierz kartę Simplicity – jest ona bezwarunkowo darmowa. Za kartę MasterCard World zapłacisz 18 zł miesięcznie.
  2. Podczas rozmowy z konsultantem poproś o wyłączenia usługi Citi Phone to zbędna usługa, a jej koszt to aż 6 zł – moim zdaniem zbędny wydatek.
  3. Spłacaj kartę w okresie bezodsetkowym i nie płać żadnych odsetek – jak to zrobić opisujemy tutaj.

>>Przetestuj kartę i odbierz darmowy voucher do mall.pl<<

A co ma z tego bank?

Bank ma klienta, który może będzie zadowolony z karty i zatrzyma ją na dłużej. Wiadomo, jak będziesz czasami robić zakupy przy jej użyciu to bankowi też jakiś % od transakcji skapnie.

Poza tym, jak Ty będziesz zadowolony z promocji to polecisz ją znajomemu, a to dla banku kolejny nowy klient. A może Ty będziesz kiedyś chciał skorzystać z jakiegoś innego produktu banku i to również będzie gdzieś tam dla banku jakiś zysk.

Podsumowanie

Śmiało mogę powiedzieć, że ta promocja jest naprawdę fajną propozycją. Aby wziąć w niej  udział naprawdę nie trzeba spełniać ogromnych wymagań. Ponadto, udział w niej, nic Cię nie kosztuje, poza czasem, który poświęciłeś na przeczytanie tego artykułu, wypełnienie formularza zgłoszeniowego oraz wykonanie kilku transakcji kartą, które z pewnością i tak codziennie robiłbyś przy okazji zwykłych zakupów.

Zgodzisz się chyba ze mną, że jest to promocja bardzo prosta i naprawdę zasługuje na Twoją uwagę. Jeżeli popierasz moje zdanie to odbierz swój voucher i nie zapomnij polecić znajomym:

>>Przetestuj kartę i odbierz darmowy voucher do mall.pl<<

Najczęściej zadawane pytania


Zgodnie z regulaminem, z karty możesz zrezygnować zaraz po zakończeniu promocji i odebraniu vouchera. Pamiętaj, że obowiązuję Cię 30 dniowy okres wypowiedzenia. Sposób rozwiązania umowy prezentujemy tutaj.

Do promocji będą zaliczane bezgotówkowe transakcje wykonane kartą lub nośnikiem, zarówno stacjonarnie jak i w internecie. Wykluczone są transakcje: w urzędzie pocztowym, kasynie i zakładzie bukmacherskim, w tym internetowych zakładach bukmacherskich, oraz przelew z Rachunku Karty.


Oznacza to, że logujesz się do bankowości online i tam w zakładce “Przelewy i płatności” wybierasz opcję przelewu. Teoretycznie możesz pomyśleć, że przecież robisz transakcje kartą, ale to faktycznie jest uznane za przelew.

Absolutnie nie! Zakładasz tylko i wyłącznie kartę, bez dodatkowych produktów.

Pewnie, że tak – pod warunkiem, że wybierzesz kartę Simplicity – mówi o tym tabela opłat i prowizji.


Nie ma takiej możliwości, regulaminu nie można zmieniać podczas trwania promocji. Bank zazwyczaj nie zmienia tabeli opłat i prowizji, a jak już to zrobi to wtedy można automatycznie rozwiązać umowę.

Tak, możesz dowolnie zwiększyć lub zmniejszyć limit na karcie i nic za to nie płacisz.

Nie martw się – od czego masz nas? Już dawno stworzyliśmy fajny poradnik o kartach kredytowych, który w przystępny sposób pokaże Tobie jak odpowiedzialnie korzystać z karty kredytowej.

Niestety nie. Przypominam, minimalna kwota zamówienia jaką powinieneś osiągnąć to 401 zł, voucherem możesz “zapłacić” tylko raz. Nie da się go rozłożyć na kilka zakupów. Tak samo jak np. voucher odbierzesz Ty i ktoś z rodziny – nie możecie ich połączyć i w sumie zrobić jedne zakupy np. za 800 zł wykorzystując dwa vouchery.


Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 71

  1. Grzegorz pisze:
    Jak ta promocja ma się do tej z telefonem, bo dziś żona podpisała kredyt na kartę citibanku w której do zgarnięcia jest telefon, czy to się jakoś wiąże czy muszę wyrabiać nową kartę tym razem na siebie bo to zupełnie inna bajka ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Promocje nie łączą się więc jak chcecie jeszcze voucher do Mall.pl to musisz założyć teraz kartę dla siebie. ☺
  2. Aleksandra pisze:
    Witam, czyli albo telefon LG albo 400 złotych na zakupy w mall.pl? Dobrze rozumiem, że nie można tych promocji połączyć? 🙂
  3. Szymon pisze:
    Skorzystałem z poprzedniej promocji na voucher do Mall.pl 🙂 teraz tylko czekam aż do mnie zostanie przesłany:) moim zdaniem w pierwszej odsłonie były łatwiejsze warunki do spełnienia bo nie trzeba było wydawać 1000zl.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, masz rację nie trzeba było wydać 1 000 zł, ale trzeba było mieć kartę przez rok. ☺ A tak to warunki prawie identyczne. ?
  4. Piotr pisze:
    “Transakcje muszą być wykonane i zaksięgowane najpóźniej do końca kwietnia 2017 roku. ” – rozumiem, że tyczy się to sytuacji, gdy umowę podpiszemy w lutym tak? Gdy zrobię to w marcu, to wtedy mam czas do końca maja.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, dobrze rozumiesz transakcje mają być wykonane do końca drugiego miesiąca następującego po tym, w którym zostanie popisana umowa o kartę. Czyli jak podpiszesz umowę w marcu to na wykonanie transakcji masz czas do końca maja. 🙂
  5. Łukasz pisze:
    Witam.

    Czy po spełnieniu warunków, można z tej karty zrezygnować, czy trzeba ją utrzymywać przez jakiś okres?
    Jak mam rozumieć ten punkt Waszych porad “Spłacaj kartę w okresie bezodsetkowym i nie płać żadnych odsetek…” ?

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zakładasz kartę kredytową, wykonujesz nią transakcję na kwotę wskazaną w artykule więc później musisz to spłacić. Jeżeli zdążysz to zrobić w okresie bezodsetkowym to nie płacisz żadnych odsetek. Okres bezodsetkowy to 26 dni od momentu wystawienia wyciągu. Z kolei wyciąg wystawiany jest co miesiąc. Szczegóły korzystania z kart znajdziesz w naszym poradniku: http://moniaki.pl/poradnik-o-kartach-kredytowych/?label=home

      Co do karty to możesz ją zamknąć w dowolnym momencie po odebraniu vouchera z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. 🙂

  6. Kamil pisze:
    A po jakim czasie można zrezygnować z karty?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z karty możesz zrezygnować w dowolnym monecie po otrzymaniu vouchera z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia.
  7. Angelika pisze:
    Widzę, że tym razem udało się napisać krócej zamiast wrzucać niemiłosiernie długi artykuł, w którym co chwilę powtarza się to samo dodatkowo wprowadzając w błąd, że “Każdy, kto założy kartę, otrzyma taki bon o wartości 400 zł. To prezent GWARANTOWANY”, a dopiero na sam koniec z niego wyprowadzić, informując,że najpierw trzeba wydać 1000 zł.
    “Regulamin mówi, że KAŻDY kto odpowiednio przetestuje tę nową kartę Citibanku, dostanie voucher o wartości 400 zł do Mall.pl.” – a “odpowiednio” to słowo klucz. “Często i gęsto pojawiały się konta “za zero” z dopisanym małym druczkiem… Który niestety nie każdy doczytał…” – tutaj może małym druczkiem nie ma, ale pewnie też mało kto do końca tamtego artykułu dotarł i część osób, które się na to zdecydują dowiedzą się o tym o wiele później. I tak, wiem że na samym wstępie było napisane, że trzeba spełnić dwa “zadania testowe”, które zostały porównane do gry komputerowej. Pewnie nie tylko ja wyobraziłam sobie jakąś ankietę czy inną głupotę..
    Uważam, że promocja jest naprawdę ciekawa, ale jestem chora na takie ukrywanie niemal do samego końca tego najistotniejszego warunku, który zapewne u wielu ludzi sprawi, że z promocji zrezygnują. Ja wiem, że to artykuł sponsorowany i że jak taką technikę zastosujecie, to wam wszystkie wskaźniki Google skoczą do góry (prócz współczynnika odrzuceń). Poza tym pewnie ktoś, komu się nie chciało doczytać do końca podekscytowany wyśle to innym (tak było w moim przypadku), ale no ludzie, szanujmy się. Naprawdę można było od razu napisać coś takiego i wszystko byłoby w miarę czarno na białym, bez naciągania. Piszę tutaj, bo tamtego artykułu nie można skomentować 😉
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Dzieki Angelika za Twoj punkt widzenia. To co Ciebie odrzuca innych zacheca. Gdyby dlugi artykul i opowiedzenie o wszystkich niuansach rynku bankowosci nie dzialalo to bysmy tego nie stosowali. Jestem przekonany ze jako staly czytelnik znajdziesz u nas jeszcze mnostwo krotkich i konkretnych tekstow 🙂 Niemniej dzieki za Twoj komentarz i podzielenie sie Twoim punktem widzenia.
  8. Artur pisze:
    Jeśli mam kartę służbową w Citi to czy też mogę przystąpić do promocji ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak właścicielem karty jest firma a Ty z niej tylko korzystasz to możesz założyć swoją na siebie. 🙂
  9. Ewa pisze:
    czy emeryci też mogą z tego skorzystać?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli mają emeryturę min. 1 200 zł to mogą przystąpić do promocji. Dokumentem potwierdzającym będzie decyzja o przyznaniu/waloryzacji/emerytury/renty.
  10. Patryk pisze:
    Czy dokumentem potwierdzającym dochody moze być PIT-11?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Taki dokument znajduje się w dokumentach alternatywnych więc możesz w rozmowie z konsultantem ustalić że taki dokument przedstawisz. 🙂
  11. Anna pisze:
    Witam mam pytanie, mianowicie czy ta “pula” 1000 zł w transakcjach liczy się odrazu od pierwszej transakcji czy musze odczekać miesiąc od podpisania umowy?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, do puli 1 000 zł będą się zaliczać transakcje wykonane od razu po otrzymaniu karty. 🙂
  12. Damian pisze:
    1000 zł wydatków miesięcznie czy ogólnie jak wydamy 1000 zł to dostajemy voucher ? RRSO 10% czyli od 1000 wydanych złotych bank pobiera 100zł ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ogólnie trzeba wydać 1 000 zł do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy o kartę. RRSO byłoby naliczane dopiero kiedy nie spłaciłbyś karty w ciągu 26 dni od wystawienia wyciągu z karty. 🙂
  13. Krzysztof pisze:
    Wtam czy opłaty za prąd telefon gaz smieci wode tez wchodza w pule 1000zl jezeli beda płacone przez bm.pl albo sprytny bill ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak najbardziej tak 🙂 Polecam Sprytnego Billa tam przejdą płatności kartą Citi. 🙂
  14. Krzysztof pisze:
    Opłaty za prad,wode itp opłacane karta wchodza w pule 1000zl promocji
  15. Kamil pisze:
    Wypełniałem formularz kilka dni temu, a może nawet już minął dobry tydzień. Ale nikt z banku do mnie nie zadzwonił. Długo czekaliście na telefon?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli od wypełnienia formularza minął tydzień to możesz raz jeszcze wypełnić formularz, jeżeli po 3-4 dniach nikt nie oddzwoni to możesz skontaktować się z nami i my napiszemy w Twoim imieniu reklamację. 🙂
  16. Kamil pisze:
    Dzięki za wsparcie, w takim razie wypełniam formularz jeszcze raz!
  17. Przemek pisze:
    Cześć 😉
    Dominiko, mam mały problem. Chcę skorzystać z promocji do Mall.pl
    Z linku wysłałem zgłoszenie ze swoimi danymi i nikt do mnie nie dzwoni (minęło 10 dni roboczych).
    W niedzielę, znów wysłałem zgłoszenie i nadal cisza. Czy miałaś kiedyś taki przypadek ?

    Pozdrawiam,
    Przemek

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Witaj Przemku, takie sytuacje się zdarzają, w szczególności kiedy promocja jest atrakcyjna i cieszy się dużym zainteresowaniem wśród czytelników. Wtedy zazwyczaj wpływa ogromna liczba zgłoszeń i konsultanci mają problemy z szybkim oddzwanianiem.

      Już wysyłam do Ciebie prywatnego maila i myślę, że poradzimy sobie jakoś z tym zamieszaniem. 🙂

  18. Alicja pisze:
    Czy oprócz rachunków domowych za pomocą karty można opłacić również kredyt i będzie to liczone do kwoty 1000 zł?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli płatności dokonasz kartą i nie będzie to przelew z karty to powinno to przejść.
  19. Katarzyna pisze:
    Jak ktoś przebywa na urlopie macierzyńskim to też może założyć kartę? Zanim rozpoczął się urlop pracowałam dłużej niż 3 miesiące na umowie o pracę.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wniosek złożyć możesz i tu jakby bank rozpatrzy Twoją sytuację indywidualnie. Mi jest ciężko się w tej kwestii wypowiedzieć. ?
  20. Karolina pisze:
    już było pytanie o rachunki czy się wliczają w ten 1000 ale chciałam dopytać czy jak normalnie zrobię przelew np. na konto firmy dostarczając energię czyli zapłacę rachunek “tradycyjnie” to też się liczy?
  21. Piotr pisze:
    Mogę opłacić rachunki za mieszkanie np. przez bm.pl czy nic takiego nie wchodzi w grę?
  22. tomasz pisze:
    Witam. Kurier odebrał już dokumenty i przekazał mi “papiery” z banku. Czy teraz mam czekać na przysłanie karty?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Teraz czekasz na sms z potwierdzeniem podpisania umowy przez bank i na kartę oczywiście ?
  23. tomasz pisze:
    Długo się czeka na smsa z potwierdzeniem od banku i na kartę?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Regulamin tego nie precyzuje. Zazwyczaj informacja o podpisaniu umowy przez bank powinna przyjść po kilku dniach, do tygodnia. Karta przychodzi ok. 9-10 dni od momentu zabrania dokumentów przez kuriera.
  24. Patryk pisze:
    Hej,
    Miałbym kilka pytań po przeprowadzeniu rozmowy z konsultantem i wizycie kuriera.
    1) W instrukcji odnośnie wymaganych dokumentów napisane jest, że:
    – Wniosek o wydanie Karty Kredytowej Citibank (powinien być 1 egzemplarz)
    – Umowa o Kartę Kredytową Citibank (powinno być 2 egzemplarze)
    Po pożegnaniu się z kurierem i podpisaniu dokumentów, o które prosił dostałem dużą kopertę a w niej dokumenty dla klienta. W środku znalazłem: Dane pośrednika kredytowego, Wniosek o wydanie Karty Kredytowej Citibank, Formularz informacyjny dotyczący kredytu konsumenckiego, płytę CD oraz Regulamin oferty “Zostań posiadaczem…”.
    Czy nie powinienem również posiadać swojego egzemplarza Umowy o Kartę Kredytową Citibank?
    2) W formularzu informacyjnym w sekcji “Opis głównych cech kredytu” zainteresowały mnie 2 pozycje. “Całkowita kwota kredytu” oraz “Całkowita kwota do zapłaty przez konsumenta”, która jest oczywiście wyższa niż ta pierwsza. Wyjaśnienie to: “Jest to suma wszystkich środków pieniężnych, które kredytodawca udostępnia oraz wszelkie koszty, które zobowiązany będzie Pan/Pani ponieść w związku z umową o kredyt”. Jak mam to rozumieć? Będzie musiał co miesiąc ponosić jakieś koszty wynikające z umowy o kredyt?
    Patrząc na sekcję “Zasady i termin spłaty kredytu” gdzie napisane jest: “Klient jest zobowiązany do zapłaty co najmniej Minimalnej Kwoty do zapłaty wskazanej na comiesięcznym Wyciągu. W przypadku wypowiedzenia Umowy klient zobowiązany jest spłacić całość.” I niżej wymieniono, że Minimalna Kwota do zapłaty wyliczana jest jako równoważność:
    * …
    * 3,42% od Salda zadłużenia wskazanego na Wyciągu pomniejszonego o składowe wymienione powyżej; nie mniej niż 30zł.
    Więc nawet jeśli będę spłacał kartę na terminie bądź nie będę używał jej wcale, nie zostaną mi naliczone żadne odsetki to zobligowany jestem płacić “nie mniej niż 30zł” ?
    Bardzo proszę o pomoc i wyjaśnienie za co z góry dziękuję!
    Pozdrawiam serdecznie!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Witaj, dziękuję za wiadomość 🙂
      1. Nie możesz otrzymać egzemplarza swojej umowy ponieważ w pierwszej kolejności podpisujesz go Ty a dopiero później bank. Po podpisaniu umowy przez bank jeden z egzemplarzy jest Tobie odsyłany i tam będzie widniała data podpisania. 🙂
      2.Jeżeli chodzi o spłaty karty to zawsze spłacasz tylko tyle ile wydałeś nic więcej – jeżeli spłacasz kartę kredytową w okresie bezodsetkowym czyli 26 dni od momentu otrzymania wyciągu. Kwoty podane na tym dokumencie są przykładami reprezentatywnymi. Co miesiąc spłacasz tylko to co w danym miesiącu wydasz, czyli jak wydasz 300 zł to 300 zł oddajesz. I co do kwoty minimalnej – jeżeli w danym miesiącu wydasz te 300 zł to bank później wystawia Tobie wyciąg i tam znajduje się informacja:
      – ile wydałeś w danym miesiącu – i tyle powinieneś spłacić
      – bank zasugeruje również, że jak nie chcesz spłacić całości to możesz spłacić np. min. 30 zł do konkretnego terminu. Oczywiście zawsze radzimy ni korzystać z tej opcji i od razu spłacać całość.

      Mam nadzieję, że udało mi się wyjaśnić wszystkie zawiłości, gdybyś jednak jeszcze potrzebował porozmawiać to jak najbardziej zachęcam do komentowania, ewentualnie jeżeli masz takie życzenie to możesz w wiadomości prywatnej podesłać nam swój numer telefonu, a ja skontaktuję się z Tobą i postaram się odpowiedzieć na wszystkie pytania. 🙂

  25. Patryk pisze:
    Cześć 🙂
    Naprawdę bardzo bardzo dziękuję za odpowiedź i wyjaśnienie nurtujących mnie kwestii !
    Co prawda czytałem Twój poradnik odnośnie używania kart kredytowych i wszystkich rzeczy z nią związanych ale “język” stosowany w dokumentach czasem potrafi namieszać człowiekowi w głowie…
    Gdybym jeszcze potrzebował pomocy, oczywiście pamiętam o kontakcie 🙂
    Życzę wszystkiego dobrego i pozdrawiam !
  26. Joanna pisze:
    Cześć,

    Podpisałam umowę 23 lutego. 7 marca dostałam sms, że wysłali kartę ale karty nadal nie dostałam.
    Jak się z nimi kontaktowałam, to powiedzieli, że wysłali zwykłym listem i żeby czekać, tyle, że zaraz mija miesiąc od podpisania umowy (czyli połowę czasu na zrobienie transakcji mam już za sobą). Jak karta nie dojdzie i będę musiała się z nimi kontaktować żeby wysyłali nową to nie zdążę zrobić transakcji na 1000zł w regulaminowym czasie 2 miesięcy od podpisania umowy. Co robić?
    Pozdrawiam.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jakby my nie mamy wglądu do systemu banku i ciężko by nam było cokolwiek ustalić. Ale myślę, że jak odezwiesz się do rzecznika klienta ([email protected]) to on będzie w stanie ekspresowo rozwiązać tę sprawę. 🙂
  27. Tomek pisze:
    witam,
    czy można spłacić kartę przed otrzymaniem wyciągu i vouchera?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jasne, że tak. Możesz jednego dnia zapłacić za jakieś zakupy a następnego dnia już spłacić kartę. 🙂 Jak otrzymasz wyciąg to na nim po prostu będziesz miał całe rozliczenie + informację że nie masz nic więcej do spłaty. 🙂
  28. Joanna pisze:
    Tak zrobię! Wielkie dzięki 🙂
  29. Patryk pisze:
    Hej 🙂
    Jedno szybkie pytanie odnośnie używanie samej karty.
    Zapłaciłem nią 2 razy wsuwając kartę do terminala oraz podając pin, 1 raz zbliżeniowo bez podawania pinu.
    2 pierwsze operacje pojawiły się od razu w mojej historii jako oczekujące natomiast tej ostatniej po 24h nie ma nigdzie.
    Czy to normalne?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak to normalne, ja kiedyś miałam tak, że po kilku dniach została ona zaksięgowana
  30. Arek pisze:
    Promocja cieszy się chyba ogromną popularnością, minęło już ponad 7 dni i nikt do mnie nie oddzwonił…
    Myślicie, że powinienem skontaktować się z bankiem w tej sprawie, czy po prostu grzecznie czekać? 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      No właśnie, cieszy się dużą popularnością i bankowi ciężko jest obdzwonić wszystkich chętnych. Mam propozycje, wypełnij wniosek dziś jeszcze raz i jak do poniedziałku nikt nie zadzwoni to napisz nam wiadomość prywatną i my się tym zajmiemy 🙂
  31. mąż pisze:
    Czy regulamin banku, ew. coś innego zobowiązuje bank do księgowania w określonym czasie/terminie? Bo gdyby tak nie było jest to pewne pole do nadużyć, np. płatności z ostatnich dni wymaganego 2 miesięcznego okresu można przetrzymać jako niezaksięgowane i już okaże się że nie spełniłem warunków 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zazwyczaj księgowanie następuje w czasie do 2-3 dni,nie znalazłam w regulaminie jakichś bardziej precyzyjnych informacji. Generalnie w każdym banku księgowanie trochę trwa.
      Dlatego warto tu nie czekać do ostatniej chwili i wykonać transakcje wcześniej.
  32. mąż pisze:
    I jeszcze jedna sprawa, rozmowa z konsultantem jest szybka i niestety coś mi uciekło, czy ja mam przekazać kurierowi PIT i ksero dowodu? czy to jest bezpieczne? wszędzie ostrzegają że nie wolno pozwolić na kserowanie dowodu, bo na tej podstawie mają oszuści biorą potem pożyczki itd itp., jak uważacie, jak to jest? (do konsultanta nie mogę się teraz dodzwonić)
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dokumenty pakujesz do koperty papierowej a kurier przy Tobie pakuje je do jeszcze jednej koperty i cała dokumentacja jest w pełni zabezpieczona. Nie zdarzyło się jeszcze tak że czyjeś dokumenty zostały zgubione.
      Ja oczywiście rozumiem Twoje obawy, ale jestem pewna bezpieczeństwa,tym bardziej że sama korzystałam z promocji Citi i również wysyłałam dokumenty. ?
  33. Kamil pisze:
    Witam, złożyłem wniosek o KK w tej promocji. Zbliża mi się termin opłaty raty za studia, która wynosi powyżej 1000 zł. Czy istnieje jakiś sposób, żeby wykonać ten przelew przy użyciu karty kredytowej tak, aby zaliczyło mi to jako transakcja bezgotówkowa i tym samym spełniłbym warunki promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W tej promocji nie możesz zrobić przelewu z karty, to będzie uznane za transakcję gotówkową. Pozostają Ci dwa rozwiązania: albo jedziesz na uczelnie i opłacasz czesne w kasie uczelni (o ile mają terminal na karty, ale przyjąć płatność kartą) albo możesz skorzystać ze Sprytnego Billa, aplikacji która umożliwia opłacanie rachunków kartą przy użyciu smartphona – http://moniaki.pl/jak-dziala-sprytny-bill/?label=home
  34. Patryk pisze:
    Hej 🙂
    Kartę wydano mi 14.03.2017 a po zalogowaniu się na stronie banku napisane jest, że wyciąg będzie 13.04.2017. Niestety wyciągu nie ma ani na mailu ani na stronie. Dodatkowo kartę spłaciłem wczoraj robiąc przelew z innego banku na przypisany do karty numer rachunku, jednak cały czas saldo zadłużenia jest takie samo jak przed spłatą.

    Czy to normalne?
    Pozdrawiam serdecznie!

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Uwaga – instrukcja, jak krok po kroku pobrać wyciąg z karty. 🙂
      1. Zaloguj się do panelu banku na https://www.citibankonline.pl/apps/auth/signin/
      2. Kliknij w ikonę USTAWIENIA
      3. Kliknij w okienko WYCIĄGI
      4. Dalej kliknij że chodzi Ci o wyciąg z karty
      5. Wybierz rok i zobaczysz wyciągi
      Mam nadzieję, że pomogłam – pozdrawiam 🙂 A co do spłaty to nie ma się co martwić, bardzo prawdopodobne że pieniądze jeszcze nie zostały zaksięgowane – kilka dni to trwa 🙂

      Wesołych Świąt!

  35. Stanisław pisze:
    Mogę zamknąć już konto, jak otrzymałem kod? Zadziała on do końca roku?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jak masz już voucher to możesz złożyć dyspozycję zamknięcia karty. 🙂
  36. Łukasz pisze:
    Witam,
    Dzisiaj chciałem dokonać zakupów na mall.pl. Po przeszukaniu ofert znalazłem coś dla siebie. Potwierdzam jednak fakt, że towarów jest coraz mniej, a i ceny rosną w dziwny sposób. Po wybraniu opcji kupuj pojawiłą się opcja odbiór, jak dla mnie jednak wchodzi tylko wysyłka przez kuriera, mimo, że w Krakowie jest punkt odbioru (?). W momencie wpisywania kodu pojawia się komunikat ze strony mall.pl “Wprowadzony kupon rabatowy: ………. nie obowiązuje w naszym sklepie.”
    Dzisiaj piszę do citi, mieliście taki problem?
    Voucher zgodnie z regulaminem i informacją od citi miał być ważny do 31.12.2017. Czy w takiej sytuacji można zmienić voucher na inny sklep, np. morele?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli voucher jest do Mall.pl to nie rozumiem komunikatu, że nie można go wykorzystać w Mall.pl. Myślę, że jak napisałeś o problemie do Citibanku to oni zajmą się wyjaśnieniem tego, gdyby jednak nadal były jakieś problemy to proszę o wiadomość prywatną i również postaram się pomóc.
  37. Łukasz pisze:
    Witam,
    Dostałem odpowiedź od citi, że zmienił się system operacji obsługi w sklepie mall.pl, dlatego też voucher stracił ważność. Wysłali nowy.
    A tu pojawia się kolejny problem. W ciągu 3 dni oczekując na odpowiedź mall.pl pozmieniał sporo cen i m.in. wybrany przeze mnie towar, który miał kosztować około 417,00 wynosi teraz 579,00.
    Zobaczę, co citi na to jest w stanie pomóc. Jak mogę w takim przypadku “żądać” towaru po “starej cenie”. Gdyby nie zmiana zasad, zakup wykonałbym praktycznie po kwocie vouchera.
    Pozdrawiam

Napisz komentarz