Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

HIT od PKO BP – 3 płatności kartą + 3 BLIKiem i we wrześniu odbierasz 200 zł na Allegro!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA PKO BPnowy klientKonto osobiste
Magda Kopiczko

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

Bon na Allegro o wartości 200 zł

Za co?

-za założenie konta wraz z kartą do konta;

-wyrażenie zgody marketingowej;

-zapisanie się do promocji poprzez wypełnienie formularza na stronie;

-za wykonanie 3 płatności kartą i 3 płatności BLIKiem.

Ile to kosztuje?

Konto dla Młodych:

prowadzenie 0 zł, karta 0 zł pod warunkiem wykonania min. 4 płatności kartą w miesiącu; wszystkie bankomaty za darmo.

Konto za Zero:

prowadzenie 0 zł, karta 0 zł pod warunkiem wykonania min. 5 płatności kartą w miesiącu; darmowe bankomaty PKO BP przy wypłatach kartą oraz wszystkie przy wypłatach BLIKiem.

Kiedy bonus?

Do 25 września lub do 6 listopada (w zależności od tego, kiedy spełnisz warunki).

Dla kogo?

Dla osób, które od 1 stycznia 2019 r. do 2 sierpnia 2020 r nie posiadały w PKO BP rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego.

Do kiedy promocja?

Do 18 września lub do wyczerpania puli 3000 wniosków. Aktualizacja: bank podniósł pulę nagród do 5000.

Skorzystaj z tej promocji »

PKO BP zorganizował mega promocję dla nowych klientów. Mianowicie, każdy, kto dokona 6 płatności na dowolne kwoty (tak, to nie żart ani pomyłka – wystarczą 3 płatności kartą i 3 BLIKiem), zarejestruje się na stronie promocji i zmieści w limicie 3000 nagród (AKTUALIZACJA: bank podniósł pulę nagród do 5000) otrzyma bon na Allegro na 200 zł nawet już we wrześniu! Za taką kwotę na pewno znajdziesz coś fajnego 🙂

Tak prosto to dawno nie było – a uwierz mi, znam się na tym, w końcu na co dzień widuję i opisuję sporo promocji. Moja rada: warto skorzystać dopóki jest okazja. Poniżej w tekście rozpisuję wszystko krok po kroku, a w razie wątpliwości zapraszam do komentowania 🙂

Odpowiadając na częste pytanie: nie musisz zamykać swojego obecnego konta. Nie ma w tym nic złego jeśli miałoby to być Twoje kolejne konto. Sporo naszych czytelników (i my sami) zakłada nawet po kilka kont w promocjach różnych banków.

Promocja potrwa 🗓 do 18 września 2020 roku lub do wyczerpania puli 5000 nagród promocyjnych. Biorąc pod uwagę fakt, że ten bank bardzo rzadko organizuje promocje, a warunki są naprawdę proste, zdziwię się, jeśli nagrody nie rozejdą się w błyskawicznym tempie. A zatem, jeśli jesteś zainteresowany – nie zwlekaj. Nie wiadomo, kiedy będzie kolejna szansa na nagrodę z tego banku 🙂

Kto może wziąć udział w promocji?

Jeśli jesteś osobą pełnoletnią, masz adres zamieszkania na terenie Polski i nie posiadałeś rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO BP w okresie 🗓 od 1 stycznia 2019 r. do 2 sierpnia 2020 r. to śmiało możesz brać udział w promocji.

Jako rachunek oszczędnościowo-rozliczeniowy liczą się również rachunki Inteligo, zatem jeśli w tym okresie posiadałeś taki rachunek to niestety z promocji nie skorzystasz.

Konto w PKO BP – czy może być dla Ciebie darmowe?

Może, i to w całkiem łatwy sposób. Powiem szczerze, że oferta banku PKO BP wygląda bardzo konkurencyjnie. Na początek: w promocji biorą udział dwa konta: Konto dla Młodych (dla osób do 26 roku życia) lub Konto za Zero. Omówimy sobie teraz oba konta. Na pierwszy ogień pójdzie konto dedykowane osobom w wieku 18-26 lat, czyli Konto dla Młodych.

Jako osoba młoda jesteś w bardzo dobrej sytuacji: zyskujesz darmowe konto, a karta do konta będzie za darmo jeśli w każdym miesięcznym okresie rozliczeniowym wykonasz nią min. 4 płatności (mogą to być również płatności BLIKiem). Nie wliczą się jedynie wypłaty gotówki, transakcje anulowane lub zwrócone oraz przelewy BLIK. Do dyspozycji masz za darmo wszystkie bankomaty w Polsce i na świecie.

PKO BP Konto dla M?odych

  Aktualne na dzień: 22 września 2020

Prowadzenie konta

0 zł

Opłata za kartę

0 zł/5 zł

0 zł pod warunkiem wykonania min. 4 płatności kartą lub BLIK w każdym miesięcznym okresie rozliczeniowym

Krajowe przelewy internetowe

0 zł

Wypłaty gotówki w bankomatach w Polsce i zagranicznych

0 zł

Pakiet powiadomień sms

0 zł/0,30 zł

0 zł za pakiet 5 pierwszych sms-ów w miesiącu, pozostałe 0,30 zł

Natomiast osoby starsze, które mają już za sobą 26 urodziny, również się ucieszą. Konto za Zero jest faktycznie za zero, a karta będzie Cię kosztować okrągłe 0 zł pod warunkiem, że zapłacisz nią (lub BLIKiem) min. 5 razy w miesięcznym okresie rozliczeniowym. Dobra rada: gotówkę z innych bankomatów niż PKO BP w Polsce wypłacaj BLIKiem, wtedy nie poniesiesz żadnych kosztów. Karta będzie Cię kosztować aż 10 zł – po co płacić, skoro można zrobić to samo za darmo?

PKO BP Konto za Zero

  Aktualne na dzień: 22 września 2020

Prowadzenie konta

0 zł

Opłata miesięczna za kartę

0 zł/10 zł

0 zł pod warunkiem wykonania min. 5 transakcji płatniczych kartą lub BLIKiem w każdym miesięcznym okresie rozliczeniowym

Krajowe przelewy internetowe

0 zł

Wypłata gotówki kartą z bankomatów PKO BP

0 zł

Wypłata gotówki kartą z pozostałych bankomatów w Polsce

10 zł

Wypłata gotówki BLIKiem ze wszystkich bankomatów w Polsce

0 zł

Wypłata gotówki kartą z bankomatu za granicą

0 zł

Pakiet powiadomień sms

6 zł/0,30 zł

6 zł za pakiet 40 sms-ów w miesiącu, każdy kolejny 0,30 zł

UWAGA

Zwróć uwagę na swój miesięczny okres rozliczeniowy karty – znajdziesz go w szczegółach karty. Jest to miesiąc liczony od momentu otwarcia konta.

Jak odebrać 200 zł na Allegro – instrukcja w 2 prostych krokach

Powiem szczerze: nie byłam nastawiona entuzjastycznie do promocji tego banku. Spodziewałam się miliona zadań do wykonania. Ale na szczęście mój pesymizm był przedwczesny: tak prostej promocji może dla PKO BP pozazdrościć każda konkurencja! Zresztą, co tu dużo gadać – przekonaj się sam 🙂

#Krok 1 – załóż konto wraz z kartą z dedykowanego linku

Pierwsze, co musisz zrobić to 🔎 założyć konto wraz z kartą do konta Masz na to czas 🗓 do 18 września.

Konto założysz pod jednym z linków poniżej – kliknij aby przejść do strony banku i złożyć wniosek:

>> Konto dla Młodych (do 26 lat) założysz TUTAJ <<

>> Konto za Zero (26 lat lub więcej) założysz TUTAJ <<

Konto możesz otworzyć na dwa sposoby:

  • tradycyjnie przez Internet, i podpisując umowę za pośrednictwem kuriera (polecamy tę metodę);
  • pobierając aplikację IKO i otwierając konto na selfie (opcja ta czasami może nie być dostępna z powodów technicznych).

UWAGA!!!

Niezależnie od tego, jak chcesz otworzyć konto, po złożeniu wniosku z jednego z powyższych linków 🗓 do maksymalnie 18 września wejdź na stronę promocji (jeden z powyższych linków do założenia konta) i 🔎 zarejestruj swój udział oraz zaakceptuj regulamin promocji wg poniższego schematu. Najlepiej zrób to od razu po złożeniu wniosku, wtedy nie zapomnisz 🙂 INACZEJ NIE OTRZYMASZ NAGRODY!

Wypełniając wniosek pamiętaj o 🔎 wyrażeniu zgody przynajmniej na na otrzymywanie informacji marketingowych od Banku. Zgodę tę 🔎 zaznacz w ostatnim kroku wniosku o konto. Pamiętaj, że wyrażonej zgody nie możesz odwołać przynajmniej do momentu otrzymania nagrody.

#Krok 2 – zapłać kartą i BLIKiem

Druga i ostatnia część Twojego zadania, po której będziesz się cieszył nagrodą w postaci 200 zł na Allegro. Co dokładnie musisz zrobić? To bardzo proste. W terminie 🗓 od 3 sierpnia do 9 października:

  • 🔎 zapłać min. 3 razy kartą do konta

ORAZ

  • 🔎 aktywuj aplikację mobilną i zapłać min. 3 razy BLIKiem.

📄 Płatności kartą – sprawdzamy definicję

To wszystkie płatności kartą w sklepach stacjonarnych i przez Internet, a także płatności zbliżeniowe telefonem (jeśli masz NFC w telefonie). Nie jest ważna kwota transakcji – muszą być min. 3.

📄 Płatności BLIKiem – sprawdzamy definicję

Ściągnij i aktywuj aplikację mobilną IKO i zapłać BLIKiem za zakupy w sklepie internetowym lub stacjonarnym. Tutaj również kwoty transakcji są dowolne, możesz zapłacić za 3 bułki, byleby za każdą osobno 🙂

Warto wykonać wszystkie zadania jak najszybciej, ponieważ bank przygotował pulę 5000 nagród (ale może ją również zwiększyć, o czym jest informacja w regulaminie):

Nagrody będą wydawane według kolejności spełnienia przez Uczestników wszystkich warunków uprawniających do otrzymania Nagrody. W przypadku wcześniejszego wyczerpania puli Nagród, Bank poinformuje o tym za pośrednictwem strony internetowej www.pkobp.pl oraz strony www.pkobp.pl/wygodniej.

Wg informacji, które udało mi się uzyskać po osiągnięciu 5000 rejestracji w promocji zostanie ona wyłączona. Jeśli formularz do zapisania się do promocji jest aktywny oznacza to, że nadal możesz wziąć w niej udział 🙂

I wiesz co? To już wszystko! Pozostało tylko czekać na nagrody, które zostaną wydane równie ekspresowo, jak ekspresowo można spełnić wszystkie warunki promocji 🙂

UWAGA

Pamiętaj, by nie zamykać ani konta, ani karty, oraz nie odwoływać zgód marketingowych przynajmniej do momentu odebrania nagrody.

Ogarniacz promocji❗️

Boisz się że zapomnisz o spełnieniu jakiegoś warunku promocji? Już nie musisz. Pobierz interaktywny PDF z warunkami do spełnienia i odhaczaj kolejne kroki do wykonania.

👉🏻 PDF z warunkami promocji – POBIERZ

Kiedy dostanę nagrodę?

To bardzo proste – jeśli wyrobisz się ze spełnieniem wszystkich warunków 🗓 do 30 sierpnia to nagrodę otrzymasz 🗓 do 25 września.

Jeśli natomiast spełnianie warunków zajęło Ci więcej czasu, to nagrodę otrzymasz 🗓 do 6 listopada.

Kilka słów o nagrodzie

Otrzymujesz kartę podarunkową w formie kodu elektronicznego. Nagrodę otrzymasz w wiadomości w aplikacji IKO (sekcja „Powiadomienia”). Kod jest ważny 🗓 do 30 czerwca 2021 roku.

Kody są jednorazowego użytku, czyli jeśli zapłacisz nim mniej niż na 200 zł to reszta przepada.

Podsumowanie

Jak dla mnie ta promocja to HIT. Tym razem to, że PKO BP tak rzadko urządza promocje działa zdecydowanie na naszą korzyść: jest duża szansa że w wymienionym okresie nie miało się tam konta 🙂 A warunki do spełnienia są tak łatwe że bez przesady można powiedzieć, że można spełnić je w jeden dzień. I za miesiąc odebrać nagrodę 🙂

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 138

  1. Przemyslaw pisze:
    linki nie dzialaja:(
  2. Ryszard pisze:
    Linki nie działają – potwierdzam
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ryszard, jeszcze chwila, czekamy na poprawne linki i wtedy promocja ruszy. Błąd systemu że się już wyświetliło na stronie.
  3. Damian pisze:
    Przez jaka firme kurierska wysyłają umowy wie ktoś
  4. Paweł pisze:
    Konto założone czekam na kuriera
    widzę że Moniaki jak zawsze trzymają rękę na pulsie 🙂
    akurat w grudniu 2018r. likwidowałem konto promocja akurat dla mnie 😀
  5. Agata pisze:
    Jak sprawdzić kiedy zamknąłem konto w tym banku? Są jakieś łatwe sposoby?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Agata, albo poszukać dokumentów albo pozostaje wizyta w oddziale (wątpię by na infolinii udzielili takich informacji). Można sprawdzić maila, niektóre banki wysyłają potwierdzenie zamknięcia.
    • Paweł pisze:
      Jeśli zamykałaś konto z dyspozycją zwrotu środków na inny rachunek bankowy można sprawdzić historię i data przelewu będzie równoznaczna z datą zamknięciem konta.
      Ja dla lepszego kontrolowania promocji zawsze kilka dni po zamknięciu konta idę do oddziału to tzw. „dokument dotyczący opłat – zestawienie opłat” jest on wydawany bezpłatnie, bardzo często banki same wysyłają pocztą ten dokument choć niezawsze mimo że jest to ich obowiązek (część banków z automatu wysyła je elektronicznie).
      Podstawa prawna: https://www.lexlege.pl/ustawa-o-uslugach-platniczych/art-32b/
      Wygląda on mniej więcej tak:
      https://www.pkobp.pl/media_files/31ba3010-94fb-4e00-a7a6-8f2fbafc2a06.pdf
      Na takim dokumencie widnieje DOKŁADNA data od-do w jakich okresach jakie konto zostało prowadzone, to bardzo pomocne w kalkulowaniu okresu karencji.
  6. Kris pisze:
    Dzień dobry
    Skorzystałem z promocji i niestety po kontakcie z infolinia otrzymałem info ze mój wniosek nie widnieje w systemie, sprawdziłem ponieważ nie otrzymałem maila potwierdzającego złożenie wniosku.
    Czy mail do Was dotarł ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Kris, tak, ja na przykład otrzymałam (z pewnym opóźnieniem, około 15-20 min) maila z adresu [email protected] z tytułem Twoje nowe konto w PKO Banku Polskim – potwierdzenie złożenia wniosku.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A czy próbowałeś złożyć wniosek jeszcze raz?
    • Kris pisze:
      Tak, dostałem na maila info ze poprzedni wniosek jest rozpatrywany i co najdziwniejsze dzwoniła Pani z banku (godzinę po 2 wniosku) Informując ze jednak pierwszy wniosek do nich nie dotarł i mam go złożyć ponownie, zrobiło się wesoło….
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hmm… I co, przeszedł ten drugi wniosek po telefonie pani z banku?
    • Kris pisze:
      Na razie sprawa w toku….dam znać
    • Kris pisze:
      Wreszcie trafiłem na kompetentnego konsultanta, podobno wystąpił błąd po stronie banku, przyjął zgłoszenie, nadał numer sprawy i pozostaje czekać na pozytywne zakończenie 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Kris, czyli jest szansa że coś z tego wniosku da się wyciągnąć? 🙂
    • Kris pisze:
      Został przez konsultanta nadany numer sprawy czyli w bankowej biurokracji to już coś 🙂
      Trzymaj kciuki za mój wniosek to na pewno się uda
      W razie niepowodzenia liczę na skromny datek dla mnie abym żal ukoił 🙂
    • Kris pisze:
      Dostałem SMS i maila z banku także sprawa załatwiona.
      3 płatności karta i 3 blikiem można załatwić w tym samym dniu ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Super 🙂 Nie ma problemu, im szybciej tym lepiej 🙂
  7. Iwona pisze:
    za kartę trzeba zapłacić 14,90 ;/, a o tym nic nie ma
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Iwona, tylko jeśli zamówisz kartę z wizerunkiem z galerii, standardowa nic nie kosztuje:
      „Wydanie karty płatniczej ze standardowym wizerunkiem lub wznowienie karty płatniczej 0,00
      Wydanie karty płatniczej z wizerunkiem z galerii albo zmiana standardowego wizerunku karty na wizerunek z galerii albo zmiana wizerunku karty w ramach galerii 14,90”
    • Marek pisze:
      potwierdzam, to co napisałą Pani Magda, standardowa karta za 0, „dedykowana” czy to z wizerunkiem klubowym czy coś, 14,90
  8. Iwona pisze:
    ok dziękuję, już zmieniłam
  9. Jan pisze:
    A jeśli posiadałem w okresie przed promocją konto walutowe to jestem wykluczony z promocji?W regulaminie niema o tym mowy.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeśli samo konto walutowe, bez ror-u to myślę, że jak najbardziej się łapiesz do promocji 🙂 Regulamin mówi o ROR tylko. Zresztą ja mam coś tam w PKO, ale nie konto, i bez problemu założyłam dzisiaj 🙂
    • Jan pisze:
      Konto ja również założyłem bez problemu,ale czy otrzymam nagrodę 🤔
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Myślę że tak, moim zdaniem wykluczone są tylko rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe, inaczej powinno być to ujęte w regulaminie promocji.
  10. Tomek pisze:
    Dam kod polecający i podzielę się premią na pół. Inf. [email protected]
  11. Grzechu pisze:
    Pani Magdo czyli w optymistycznym wariancie można zamknąć konto na koniec września?
    Druga kwestia – nie jest wymagana żadna określona kwota jako wpływ, czy tak?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, konto i kartę trzeba utrzymać przynajmniej do momentu otrzymania nagrody, a potem to już indywidualna decyzja. I tak, nie trzeba zapewniać wpływów 🙂
  12. marcin pisze:
    założyłem wniosek o to konto 1 sierpnia , nie było wtedy jesZcze promocji, umowy jesZcze nie podpisałem , czy jest jakaś możliwość żeby wziąć udział w tej promocji ? nie podpisanie umowy i kolejny wniosek o konto?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Marcin, myślę że najpierw musisz tamten wniosek całkowicie anulować. Regulamin mówi: ” w dowolnym czasie zawierającym się w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 2 sierpnia 2020 r. włącznie nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Banku, w tym rachunku Inteligo”, ale Ty w tym czasie nie miałeś rachunku tylko wniosek – a o wniosku regulamin nie wspomina.
  13. Marta pisze:
    A co jak dostaje takie powiadomienie od banku: „Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim, nie może zostać zrealizowany.
    W celu otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego.”
    Czy jak otworzę konto wybierając się do banku to promocja będzie działać?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Marta, myślę że tak ponieważ regulamin mówi: „w terminie od 3 sierpnia 2020 r. do 18 września 2020 r. zawrzeć umowę o otwarcie i prowadzenie Konta wraz z Kartą lub złożyć elektronicznie wniosek o otwarcie Konta wraz z Kartą za pośrednictwem strony internetowej http://www.pkobp.pl, aplikacji IKO lub serwisu iPKO skutkujący zawarciem umowy o otwarcie i prowadzenie Konta wraz z Kartą;”. Nie jest powiedziane w jaki sposób dokładnie musi być zawarta ta umowa. Ja bym próbowała a jeśli jednak by nie naliczyli nagrody to składałabym reklamację. Podejrzewam że mogły zostać w systemie jakieś dane, jeśli byłaś kiedyś ich klientką (albo dane z systemu nie zgadzają się z tymi z wniosku).
  14. Kris pisze:
    Dostał ktoś już jakieś konkrety na maila np. login, info o wysyłce karty itp .
  15. Lukasz pisze:
    Czy można blikiem zapłacić np. za doładowanie telefonu?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Łukasz, regulamin nie wyklucza żadnych płatności 🙂 Liczy się sztuka.
  16. Jagoda pisze:
    Moniaki, miałam kiedyś rachunek (z 2 lata temu) na swoje nazwisko panieńskie. Teraz zmieniłam nazwisko i złożyłam wniosek zgodnie z tym co napisaliście. Nie dostałam żadnego potwierdzenia. Dzwoniłam na infiinie i powiedzieli mi że nie przychodzi mi powiadomienie bo jest inne nazwisko w systemie. Kazali założyć konto z oddziale. Co mam zrobić? Czy jeżeli założę konto dostanę te 200zl czy muszę zrobić to przez internet tylko i wyłącznie?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jagoda, spróbuj złożyć ponownie wniosek, wtedy jakiś e-mail powinien przyjść (na przykład że wniosek jest procesowany). Musiałabyś dopytać w banku, czy możesz kontynuować promocyjny wniosek złożony w Internecie, czy anulowali go i chcą, żebyś od nowa założyła w oddziale. Bo o ile regulamin się nie wypowiada szczegółowo co do kwestii samego podpisania umowy (z czego wnioskuję, że podpisana z przyczyn technicznych w oddziale również się liczy), o tyle wniosek powinien być złożony przez promocyjną stronę. Ewentualnie zawsze pozostaje ścieżka reklamacyjna, gdybyś podpisała w oddziale a nie przyznali Ci nagrody.
    • Tomek pisze:
      oni Cie „mają” po PESELU więc nazwisko nie ma znaczenia w tym momencie
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dokładnie, z tym że podejrzewam że to inne nazwisko jest przyczyną odrzucenia wniosku – niezgodność danych pomiędzy systemem a wnioskiem.
  17. Dawid pisze:
    Jaki kurierem to wysyłają InPost czy DPD wie ktos
  18. Paulina pisze:
    Czy można użyć dwóch voucherów podczas jednego zakupu i kupić produkt za 400 zł, płacąc dwoma voucherami?
  19. Arek pisze:
    Czyli robię 3 transakcję blikiem na obojętnie jaka kwotę i 3 transakcję karta również na obojętnie jaka kwotę.
  20. Mihau pisze:
    Czy liczą się transakcje Blikiem na stronie lotto.pl – dołądowanie konta do gier losowych?
    Dziękuję
  21. Karol pisze:
    Mój wniosek został wstrzymany, ponieważ miałem kiedyś konto w Inteligo i dane się różnią. Jedyna opcja założenia konta według Infolinii to w oddziale. Czy jak założę konto w oddziale to będę się łapać na promocję?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Karol, zadzwoń najpierw na infolinię PKO i zapytaj, na jakim etapie jest Twój wniosek. Czy został anulowany czy też po prostu „wisi”. Regulamin mówi, że wniosek powinien zostać złożony przez Internet, o podpisaniu umowy nie ma tam dokładnie mowy.
  22. Karol pisze:
    Dzwoniłem na infolinię i właśnie mi powiedzieli, że muszę przyjść założyć konto w oddziale. Wniosek podobno został usunięty, ale jak próbowałem założyć 2x to nie udało się (wpisałem nazwisko rodowe takie jak już mają w systemie…). Czytam regulamin i widzę tylko zapis „1) w terminie od 3 sierpnia2020 r. do 18 września2020 r. zawrzeć umowę o otwarcie i prowadzenie Konta wraz z Kartą lub złożyć elektronicznie wniosek o otwarcie Konta wraz z Kartą za pośrednictwem strony internetowej http://www.pkobp.pl, (…)”. Jest wyraźnie napisane „LUB”, więc?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Pytałam znajomej w banku czy mają to konto w promocji i u nich nic o tym nie wiadomo. Więc trudno mi jednoznacznie odpowiedzieć. Zawsze możesz założyć i ewentualnie, gdyby zaszła potrzeba, złożyć reklamację.
  23. Magda pisze:
    Czy otrzymam jakiegoś maila potwierdzającego spełnienie warunków?
  24. Kris pisze:
    Drogie moniaki.pl dziękuję za promocję i melduje wykonanie zadania na dwóch kontach 😀
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Kris, super 🙂 Czekamy na pochwalenie się nagrodą jak już będzie – no i na nasze własne również 😉
  25. Bogdan pisze:
    Witam czy do transakcji BLIKIEM będą wliczone przelewy na numer telefonu wykonywane za pomocą BLIKA ? I czy mogę wtedy zrobić takie przelewy BLIKIEM na swój inny numer telefonu zarejestrowany w innym banku aby spełnić warunki promocji ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Witam. Przelew BLIK to rodzaj przelewu, nie płatność, więc nie sądzę, by było to liczone do promocji.
  26. michal pisze:
    jak mam konto oszczednosciowe w pko bp to rowniez lapie sie do tej promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, regulamin wyklucza tylko rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe: „w okresie od 1 stycznia 2019 r. do 2 sierpnia 2020 r. włącznie nie posiadała rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
      w Banku, w tym rachunku Inteligo”
      . Samo konto oszczędnościowe się liczy 🙂
  27. Karol pisze:
    W końcu po wielkich bólach mój wniosek o konto dziś przeszedł. Kurier będzie dopiero w przeszłym tygodniu 🙂 Ciekawe tylko, czy uda mi się załapać na tą pulę 3000 nagród… Może ktoś ma jakieś przecieki?
    • Janusz pisze:
      Ja założyłem dziś w nocy konto za pomocą selfie w iPKO.
      Polecam bardzo ten sposób.
      Teraz tylko czekam na kartę w swojej skrzynce pocztowej.
      Płatności blikiem już ogarnięte 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Karol, wg tego co mi się udało ustalić to dopóki jest możliwa rejestracja na stronie promocji to limit nie został wyczerpany 🙂
  28. Karol pisze:
    MAGDA rozumiem, że po 5000 rejestracjach (limit zwiększyli o 2000) będzie zablokowana całkowicie? Wtedy każdy zarejestrowany będzie mógł spełnić warunki nawet za miesiąc i nie będzie miało znaczenia kto będzie pierwszy. Gorzej jak rejestracja będzie nadal aktywna…
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Karol, dopytywałam o to, gdyż dla mnie samej zapisy regulaminu wydawały się co najmniej dwuznaczne. I otrzymałam informację, że po wyczerpaniu puli 3000 wniosków promocyjnych (w razie niepodwyższenia) nie będzie już możliwości rejestracji w promocji. Widzę że PKO podwyższyło już limit do 5000 (taka możliwość była uwzględnione w regulaminie) więc moim zdaniem dopóki możesz zarejestrować się w promocji to bierzesz w niej udział – po prostu po przekroczeniu limitu rejestracja powinna zostać zablokowana. Dla bezpieczeństwa napisałam, by jak najszybciej spełniać warunki – pomimo naszych chęci nie raz tak było, że udzielone zostały nam błędne odpowiedzi więc osobiście wolę dmuchać na zimne 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Karol, dopytywałam o to, gdyż dla mnie samej zapisy regulaminu wydawały się co najmniej dwuznaczne. I otrzymałam informację, że po wyczerpaniu puli 3000 wniosków promocyjnych (w razie niepodwyższenia) nie będzie już możliwości rejestracji w promocji. Widzę że PKO podwyższyło już limit do 5000 (taka możliwość była uwzględnione w regulaminie) więc moim zdaniem dopóki możesz zarejestrować się w promocji to bierzesz w niej udział – po prostu po przekroczeniu limitu rejestracja powinna zostać zablokowana. Dla bezpieczeństwa napisałam, by jak najszybciej spełniać warunki – pomimo naszych chęci nie raz tak było, że udzielone zostały nam błędne odpowiedzi więc osobiście wolę dmuchać na zimne 🙂
  29. Mateusz pisze:
    Najpierw zarejestrowałem się w promocji, później założyłem konto. Będzie dobrze ? 😛
  30. Patryk pisze:
    Czy promocja jest jeszcze aktywną stan na 17.08.2020 11.30?
    • Patryk pisze:
      Promocja trwa od 03.08 do 18.09.2020 r. albo do wcześniejszego wyczerpania puli 3000 nagród.> Liczba rejestracji jest bliska wyczerpania puli nagród – pamiętaj, że nagrody otrzyma 5000 osób, które jako pierwsze spełnią wszystkie warunki promocji.

      Źródło: strona PKO BP

      Czyli można składać, ale muszę pospieszyć się z spełnieniem warunków, tak?

  31. Patryk pisze:
    Promocja trwa od 03.08 do 18.09.2020 r. albo do wcześniejszego wyczerpania puli 3000 nagród.> Liczba rejestracji jest bliska wyczerpania puli nagród – pamiętaj, że nagrody otrzyma 5000 osób, które jako pierwsze spełnią wszystkie warunki promocji.

    Źródło: strona PKO BP

    Czyli można składać, ale muszę pospieszyć się z spełnieniem warunków, tak?

  32. Bartosz pisze:
    Wszystko szło pięknie i zgodnie z planem, aż do maila o treści:
    „Dzień dobry,

    Uprzejmie informujemy, że Twój wniosek o otwarcie rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PKO Banku Polskim, nie może zostać zrealizowany.

    W celu otwarcia rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego zapraszamy do dowolnego oddziału PKO Banku Polskiego.

    Pozdrawiamy,
    PKO Bank Polski”

    Ktoś już tak miał???
    Co teraz? Rejestracja w promocji OK.
    Otwierać drugi raz?

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Bartosz, możesz spróbować jeszcze raz, ewentualnie można próbować przez aplikację IKO – ściągasz i przechodzisz tam cały wniosek. Jeśli to nie pójdzie to pozostaje otworzyć konto w oddziale i jeśli nie zapiszą go automatycznie jako konta objętego promocją to złożyć reklamację.
    • Bartosz pisze:
      Próbowałem 2x… Jutro jeszcze z żony danymi spróbuję.
      Ale jak to nie pójdzie, to poddaje się…
      Najwidoczniej bank nie chce widzieć moich pieniędzy u siebie 😀
      Dziękuję za zawsze konkretne i szybkie odpowiedzi.
      Właśnie dlatego zawsze korzystam z promocji od Was ze strony 😉
  33. Andrzej pisze:
    A ja nie mam tak prosto. W 2017 zakończyłem przygodę z Inteligo…i teraz nie mogę aktywować IKO (komunikat, że numer telefonu należy do kogoś innego heh), co jest niezbędnym elementem promocji w PKO. Reklamacje zgłoszone w PKO (6 sierpnia) i Inteligo (13 sierpnia), w obu wczoraj i dziś moje ponaglenia…i nic. A promka może się w każdej chwili wyczerpać. Możecie coś, proszę, pomoc? Bo ja już sobie przypomniałem, dlaczego PKO starałem się omijać szerokim łukiem…
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Andrzej, niestety możemy doradzić jedynie składanie reklamacji do banku, żeby jak najszybciej rozwiązali ten problem. Już wcześniej próbowaliśmy w imieniu czytelników interweniować, na co otrzymywaliśmy odpowiedzi że „tajemnica bankowa” i klient sam musi się do nich zgłosić z problemem. Może ewentualnie zmienić numer telefonu w banku? Żony lub kogoś bliskiego? I wtedy zainstalować apkę, szybko spełnić warunki i odebrać nagrodę.
  34. Andrzej pisze:
    Właśnie chciałem na numer córki, ale tu na razie też zonk – oddzwonimy itp. Widocznie nie jest mi pisana ta promka. Tak czy inaczej, dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam.
  35. Andrzej pisze:
    A „reklamacja PKO” i „najszybciej”, to oczywisty oksymoron, jak pokazuje mój przypadek.
  36. Wiesława pisze:
    07 sierpnia podpisałam umowę do konta, od tego czasu nie mogę aktywować aplikacji IKO. cały czas wyskakuje komunikat : „Sprawdzanie numeru telefonu trwa zbyt długo”. Warunki płatności kartą zrobiłam bez problemu, natomiast bez aplikacji nie mogę korzystać z blika. I co mogę zrobić ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Wiesława, skontaktuj się z bankiem, najprawdopodobniej jest to problem techniczny z Twoim numerem telefonu.
  37. Andrzej pisze:
    „Płatność WEB-kod mobilny” – rozumiem, że takie oznaczenie wystarczy, by spełnić warunki promocji? Płaciłem x3 Blikiem na stronie Rossmann
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Andrzej, myślę że jak najbardziej 🙂 Każdy bank nazywa w swoim systemie trochę inaczej te transakcje.
  38. Ewelina pisze:
    Witam. A co w przypadku jeżeli jestem wspólposiadaczem konta?
  39. Mateusz pisze:
    Czyli jak w końcu wygląda sprawa z tą promocją? Która opcja jest prawdziwa? 1. W promocji rejestruje się i zakłada konto 7000 osób. 5000 osób po spełnieniu warunków promocji otrzymuje nagrodę, a 2000 osób staje się jeleniami bez nagrody, mimo spełnienia warunków promocji. 2. W promocji rejestruje się 5000 osób, a następnie rejestracja na stronie jest automatycznie wyłączana. Wszyscy uczestnicy promocji, którzy zdążyli się zarejestrować i spełnią warunki promocji otrzymają nagrodę.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Wg informacji które uzyskaliśmy po wyczerpaniu 5000 rejestracji promocja powinna zostać zamknięta. Taką odpowiedź otrzymałam.
  40. Zbyszek pisze:
    Od ponad tygodnia czekam na kartę 🙁
  41. Tomek pisze:
    Witam
    Teoretycznie nie muszę zamawiać karty skoro moge płacić telefonem,prawda?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomek, tak jak jest w artykule: konto z kartą. Jeśli karta nie jest wymagana to wtedy nie piszemy ze trzeba otworzyć konto z kartą.
  42. Katarzyna pisze:
    Czy ktoś już dostał nagrodę?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nagrody dla osób które spełniły warunki do końca sierpnia mają być wypłacone do 25 września.
  43. Rafał pisze:
    Promocja nadal działa, czemu jest w zakończone?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Rafał, ponieważ wg nas limit nagród powinien zostać za moment osiągnięty. Dostajemy sprzeczne informacje czy chodzi o limit nagród czy limit rejestracji więc wolimy ją zakończyć niż gdyby miało się okazać, że ktoś założy a nie dostanie nagrody.
  44. Agnieszka pisze:
    Dostał już ktoś vouchery?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Agnieszka na wysłanie voucherów bank ma czas do prawie końca września i zapewne pod koniec tego terminu będzie je wysyłał.
    • Marta pisze:
      Ja spełniłam warunki w sierpniu i jeszcze nie mam żadnej informacji na temat nagrody.
  45. Mateusz pisze:
    Niestety muszę dać minusa. Warunki musiały zostać spełnione do 30 sierpnia, nie do końca sierpnia. Nawiasem dostał już ktoś nagrodę ?
  46. Andrzej pisze:
    Ktoś już dostał kod? W którym miejscu na się on znaleźć? W apce, systemie www czy mail?
  47. Marcin pisze:
    Właśnie sprawdziłem, nagroda już jest.
  48. Grzegorz pisze:
    Właśnie dostałem kod;)
  49. Patryk pisze:
    Dostałem kod. Czy jak zamknę konto to on bedzie dalej ważny czy najpierw go wykorzystać a pozniej zamknąć konto?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Patryk, możesz zamykać 🙂 Zwróćcie uwagę na opłaty za kartę za wrzesień, czy wykonaliście transakcje, inaczej naliczy się opłata.
  50. Zbigniew pisze:
    Zarejestrowałem się do promocji, wykonałem 3 operacje blikiem i 3 kartą do końca sierpnia. Dostałem kod do allegro. Poszedłem zamknąć konto do oddziału banku. Zabrali mi 9,35 zł nie wiem za co. I pani w okienku też nie wie.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Zbigniew, myślę że rzecz jest w opłacie za kartę za wrzesień. Aby była bezpłatna trzeba nią wykonać min. 5 transakcji – jeszcze miesiąc się nie skończył więc uważam, że to proporcjonalna opłata za kartę (za miesiąc jest 10 zł).
    • Jakub pisze:
      Można wiedzieć gdzie otrzymałeś kod? Email, SMS, wiadomość w systemie bankowym?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jakub, jest to opisane w artykule, w aplikacji mobilnej.
    • Jakub pisze:
      Fakt. Zapomniałem już i z lenistwa nie doczytałem. W każdym razie skrzynka pusta pomimo spełnienia warunków do 28.08. Reklamacja zgłoszona, na razie odpowiedzi brak.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jakub, jak dostaniesz odpowiedź to daj nam znać co odpowiedzieli.
  51. Andrzej pisze:
    Zamknięcie tylko oddział?
  52. Dariusz pisze:
    w jakiej formie otrzymujecie koody ?
  53. Seba pisze:
    Spełniłem warunki w sierpniu i do dzisiaj nikt odemnie z rodziny nic nie dostał a jest nas czwórka czy jest możliwe ze Do 24.00 jeszcze coś wpłynie?
  54. Tomasz pisze:
    Mimo spelnienia warunków do końca sierpnia nie otrzymałem do wczoraj bonu. Złożona reklamacja na infolinię, zobaczymy …
  55. Seba pisze:
    Ja również nie otrzymałem.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Seba, złóż reklamację. Dajcie znać jak otrzymacie jakąś odpowiedź z banku, będziemy wiedzieć co się dzieje i czy trzeba interweniować czy to tylko błąd banku.
  56. Jakub pisze:
    Warunki spełnione do 28.08.20. Do dziś brak nagrody.
  57. Seba pisze:
    Złożyłem reklamację. Zobaczymy
  58. Tomasz pisze:
    U mnie również brak nagrody, a warunki spełnione. Napisałem reklamację. Pytanie czy nadal trzymać te konto i robić po 5 transakcji miesięcznie ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, do czasu wyjaśnienia najlepiej przetrzymać jeszcze konto. Możesz powołać się na to, że konto było zakładane przez Moniaki, pisaliśmy w tej sprawie do PKO ale z powodu RODO nic nam nie powiedzą – kazali pisać indywidualne reklamacje i się powoływać na nas.
    • Tomasz pisze:
      Jasne.
      Moja opinia o tym banku wciąż pozostaje taka sama – są mocno DALEKO za konkurencją pod względem nowoczesnych rozwiązań. Moje doświadczenia z tym bankiem to wieczne problemy – na wszystko musi być papierowy wniosek, podpisany przez właściciela, później termin rozpatrzenia, odpowiedź itd. Teraz jeszcze doczytałem, że konta nie można zamknąć „na odległość” … Dramat !
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, trudno się nie zgodzić – ja pisałam wczoraj reklamację, w oddziale nie mogli jej przyjąć bo nie widzieli jeszcze opłaty w systemie, przez apkę nie znalazłam opcji, musiałam logować się na stronę i dopiero w ten sposób napisać.
  59. Tomasz pisze:
    Jasne.
    Moja opinia o tym banku wciąż pozostaje taka sama – są mocno DALEKO za konkurencją pod względem nowoczesnych rozwiązań. Moje doświadczenia z tym bankiem to wieczne problemy – na wszystko musi być papierowy wniosek, podpisany przez właściciela, później termin rozpatrzenia, odpowiedź itd. Teraz jeszcze doczytałem, że konta nie można zamknąć „na odległość” … Dramat !

Napisz komentarz