Lubię to polecam konto w Millennium Banku – III edycja programu poleceń z atrakcyjnymi nagrodami dla polecających i poleconych

Kochani, programów poleceń ciąg dalszy, dziś coś przygotowanego z myślą o obecnych klientach Millennium Banku. Wszystko za sprawą 3 edycji promocji „Lubię to polecam!”. W przeciwieństwie np. do promocji mBanku, tu zyskują dwie strony zarówno osoby polecające jak i polecone. I co ciekawe – nagrody wybierają sami, spośród poniższych możliwości:

  • 10% moneybacku (max. 30 zł miesięcznie przez 3 miesiące) za płatności kartą i BLIKiem;
  • 4% na lokacie 3 miesięcznej dla kwoty do 10 000 zł;
  • 80 zł w bonie do wykorzystania w sklepie Empik.com LUB na Zalando;
  • 4 bilety do kina Helios lub Multikina.

Jeżeli więc ktoś chciałby założyć konto właśnie w Millennium Banku bo np. słyszał o nim wiele dobrego (i w sumie jest to prawda), albo może ktoś chciałby polecić konto znajomym lub komuś z rodziny to ten artykuł będzie idealnym przewodnikiem.

Kto może skorzystać z programu poleceń Millennium? 

Do programów poleceń zawsze trzeba dwojga – polecającego i polecanego, czyli osoba, która konto w Millennium posiada i ta, która takie konto dopiero założy.

a) POLECAJĄCY 

Osobą polecającą jest klient Millennium, który posiada w nim konto osobiste w PLN oraz ma wyrażone zgody na otrzymywanie informacji marketingowych (jak nie jesteś pewny możesz to sprawdzić na infolinii lub chacie z konsultantem).

Dodatkowo, polecać konto może ten kto (w bankowości online, na infolinii, w placówce lub w aplikacji mobilnej) zarejestruje się w promocji „Lubię to polecam”. Po rejestracji klient Banku otrzymuje 8 cyfrowy kod polecenia.

b) POLECONY 

Osobą poleconą może być osoba, która w ciągu ostatnich 12 miesięcy poprzedzających zawarcie umowy w o konto z polecenia w tej promocji, nie była stroną żadnej umowy z Millennium Bankiem. Dodatkowo nie jest/nie była osobą uprawnioną do składania dyspozycji dotyczących jakiegokolwiek rachunku w Banku, jako posiadacz, współposiadacz rachunku, pełnomocnik, przedstawiciel ustawowy, opiekun lub kurator posiadacza rachunku.

Jednocześnie nie była użytkownikiem jakiegokolwiek produktu w Millennium, w tym karty przedpłaconej prepaid oraz dodatkowej karty kredytowej, a także nie poręczała w Banku transakcji obciążonej ryzykiem kredytowym ani nie posiadała jednostek uczestnictwa Millennium TFI.

Konto w Millennium Banku – charakterystyka 

Millennium Bank w swojej ofercie ma dwa konta osobiste – Konto 360 Student dla osób w wieku od 18 do 26 lat. Dla osób powyżej 26 lat dostępne będzie zwykłe Konto 360. Konta są super nowoczesne z wygodnym dostępem do bankowości online oraz aplikacji mobilnej, dzięki której zarządzanie kontem na odległość nie stanowi żadnego problemu.

Kiedyś miałam konto w Millennium Banku, ale je zamknęłam, tylko i wyłącznie dlatego, że miałam kilka kont i musiałam z niektórych zrezygnować. Generalnie byłam bardzo zadowolona z obsługi i podejścia do klienta, zawsze jak wchodziłam do oddziału Banku to witana byłam z uśmiechem, Panie zawsze starały się, aby nie było kolejek. Reasumując atmosfera zawsze byłą  fantastyczna.

Dla mnie, dodatkowym plusem były produkty oszczędnościowe – konto na 2,7% oraz korzystne lokaty. To również warto docenić. Z kolei tabela opłat i prowizji wygląda następująco:

Konto 360 

  • 0 zł – opłata za otwarcie konta;
  • 0 zł/8 zł – za prowadzenie konta – uniknięci opłaty jest możliwe po zapewnieniu wpływu na 1 000 zł/m-c oraz w każdym miesiącu wykona się min. 1 płatność kartą lub BLIKiem;
  • 0 zł – za wydanie karty;
  • 0 zł/7 zł – miesięcznie za kartę – opłata nie jest pobierana przez pierwsze 2 miesiące, później opłaty nie będzie jeżeli w każdym miesiącu na konto wpłynie 1 000 zł oraz będzie wykonana min. 1 płatność kartą lub BLIKiem miesięcznie;
  • 0 zł – za wypłatę pieniędzy z bankomatów Millennium;
  • 0 zł/1 zł/5 zł – za wypłaty z bankomatów – 1 zł za wypłaty z bankomatów Planet Cash oraz Santander (BZ WBK), 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów – żadne opłaty nie są pobierane przez 2 pierwsze miesiące obowiązywania umowy, a później pod warunkiem wpływu na konto min. 1 000 zł miesięcznie oraz po wykonaniu min. 1 płatności kartą lub BLIKiem;
  • 2,5% min. 9 zł – za wypłaty z bankomatów za granicą + 2% za przewalutowanie – opłata nie jest pobierana przez pierwsze 2 miesiące obowiązywania umowy, a później po zapewnieniu wpływu min. 1 000 zł miesięcznie oraz po wykonaniu min. 1 płatności kartą lub BLIKiem w każdym miesiącu (2% przewalutowania jest pobierane zawsze);
  • 0 zł – za przelewy internetowe;
  • 5 zł – za przelewy natychmiastowe;
  • 0 zł – za zlecenie stałe i polecenie zapłaty;
  • 0,50% min. 20 zł, maks. 125 zł – za przelew walutowy;
  • 5 zł – za przelew SEPA.

Konto 360  Student

  • 0 zł – opłata za otwarcie i prowadzenie konta;
  • 0 zł – za wydanie karty;
  • 0 zł/4 zł – miesięcznie za kartę – opłata nie jest pobierana przez pierwsze 2 miesiące, później opłaty nie będzie jeżeli w każdym miesiącu będzie wykonana min. 1 płatność kartą lub BLIKiem miesięcznie;
  • 0 zł – za wypłatę pieniędzy z bankomatów Millennium;
  • 0 zł/1 zł/5 zł – za wypłaty z bankomatów – 1 zł za wypłaty z bankomatów Planet Cash oraz Santander (BZ WBK), 5 zł za wypłaty z pozostałych bankomatów – żadne opłaty nie są pobierane przez 2 pierwsze miesiące obowiązywania umowy, a później po wykonaniu min. 1 płatności kartą lub BLIKiem;
  • 0 zł – za przelewy internetowe;
  • 5 zł – za przelewy natychmiastowe;
  • 0 zł – za zlecenie stałe i polecenie zapłaty;
  • 0,50% min. 20 zł, maks. 125 zł  – za przelew walutowy;
  • 5 zł – za przelew SEPA.

Jak skutecznie korzystać z programu poleceń? 

Uff! Przebrnęliśmy przez część mocno teoretyczną, wybaczcie mi, że było tego sporo, ale zależy nam na dokładnym przedstawieniu Wam wszystkich możliwych opłat. Dzięki temu w przyszłości nic Was nie zaskoczy. Skupmy się więc teraz na samym działaniu programu poleceń.

#1 KROK – do 02.04.2019 roku przekaż znajomemu/komuś z rodziny swój kod polecenia. Osoba polecona musi przejść na stronę promocyjną i założyć Konto 360 lub 360 Student wraz z kartą debetową i dostępem do bankowości online. Podczas składania wniosku koniecznie:

  • polecony podaje Twój kod polecenia;
  • polecony akceptuje regulamin promocji „Lubię to polecam” i rejestruje się w niej (sekcja „Oświadczenia”)
  • polecony wyraża zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych i nie cofa ich.

Również w tym terminie umowa o konto musi zostać podpisana, wybrać można jeden z dwóch sposobów podpisania umowy:

  • wizyta w placówce Banku;
  • wizyta kuriera u Ciebie.

#2 KROK – w ciągu 30 dni od dnia otwarcia konta, osoba polecona wykonuje płatności kartą i/lub BLIKiem na kwotę min. 360 zł w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych i/lub w internecie. Istotne jest to, że płatności mają być wykonane i zaksięgowane.

To wszystko! 

Po wykonaniu tych warunków będziemy mieli 30 dni na wybór nagrody (polecający i polecony), możemy ja wybrać w bankowości internetowej, mobilnej, w placówce lub na infolinii. Przypominam, co mamy do wyboru:

  • 10% moneybacku (max. 30 zł miesięcznie) za płatności kartą i BLIKiem – będzie on naliczany za płatności wykonane w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych lub w internecie. Miesięcznie będzie można odebrać 30 zł przez 3 miesiące licząc od  miesiąca po miesiącu wybrania nagrody;
  • 4% na lokacie 3 miesięcznej dla kwoty do 10 000 zł – lokata będzie dostępna w bankowości online;
  • 80 zł w bonie do wykorzystania w sklepie Empik.com LUB na Zalando – bon do sklepu Empik.com będzie ważny ok. 60 dni, a bon do Zalando będzie ważny bezterminowo;
  • 4 bilety do kina Helios lub Multikina – otrzymasz je w ciągu 7 dni od dnia wybrania nagrody, będą dostępne w bankowości online i będą ważne ok 60 dni.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarze 2

  1. Pio napisał(a):
    Zapraszam do kontaktu w celu natychmiastowego otrzymania kodu polecenia: piomill(małpa)o2.pl
  2. Grzegorz napisał(a):
    również zapraszam po kod polecenia greg_gr (małpka) poczta.fm

Napisz komentarz