Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Jak odebrać 200 zł na zakupy do Tesco w zamian za założenie darmowej karty?

UWAGA! Promocja tymczasowo nieaktywna z przyczyn technicznych po stronie banku. Sprawdź tę promcję za kilka dni.

Zakupy w supermarketach…kto z nas ich nie robi przynajmniej raz w tygodniu? Też masz tak, że niby wchodzisz na chwilę, po kilka rzeczy, a w ostateczności wychodzisz z pełnym wózkiem niezbędnych rzeczy i oczywiście rachunkiem na zawrotną sumę?

Ehhh…Ale dziś pokażę Ci fajny sposób, dzięki któremu będziesz mógł wejść do Tesco, kupić dowolne rzeczy z asortymentu sklepu i zapłacić za nie o 200 zł mniej. Wszystko dzięki najnowszej promocji T-Mobile Usługi Bankowe, dzięki której w zamian za założenie darmowej karty kredytowej i wykonanie nią kilku transakcji, Ty odbierasz:

  • DARMOWĄ KARTĘ PODARUNKOWĄ NA 200 ZŁ DO SUPERMARKETU TESCO

Kto z nas nie zna sklepu Tesco?

Tesco to sieć supermarketów oraz hipermarketów zajmujących się sprzedażą żywności oraz wielu innych produktów:

  • dobrej jakości owoce oraz warzywa (owoce egzotyczne, cytrusowe oraz nasze lokalne smaczne jabłka lub truskawki)
  • wędliny, mięsa oraz drób
  • wypiekane na miejscu pieczywo (świeże bułki i pyszne chleby, pyszne pączki z nadzieniem malinowym – uwielbiam!)
  • chemia i różnego rodzaju kosmetyki (proszki prania, dobrej jakości płyny, szampony do włosów, odżywki i inne akcesoria)
  • zabawki dla dzieci oraz ubranka (koparki, samochody na pilota, akcesoria szkolne, koszulki, spodenki i wiele innych)
  • artykuły i pokarm dla zwierząt (karmy dla kotów i psów, żwirek)
  • elektronika (telewizory, wiatraki, telefony, słuchawki i wiele innych)

Coś co jeszcze cenię sobie w Tesco to naprawdę konkurencyjne ceny względem asortymentu sklepu, a także możliwość zrobienia zakupów z dostawą do domu. Bardzo często zdarza się, że pracując po 12 godzin dziennie, nie chce mi się jeszcze tracić czasu na stanie w kolejkach i dźwiganie toreb z zakupami.

A widząc, że teraz mogłabym zrobić zakupy taniej aż o 200 zł to jestem w wielkiej euforii ponieważ takich promocji sklep nie organizuje codziennie. Ciekawa tylko jestem, jakie warunki musiałabym spełnić, aby taka karta podarunkowa na 200 zł mogła trafić właśnie do mnie.

>>Załóż kartę i odbierz 200 zł na zakupy do Tesco<<

Jak odebrać kartę podarunkową na 200 zł do Tesco?

Od razu mówię, promocja wiąże się z koniecznością założenia karty kredytowej w T-Mobile Usługi Bankowe (jak się jednak okazuje karta będzie zupełnie darmowa) oraz wykonaniem nią transakcji na łączną kwotę min. 500 zł.

Opłaty za kartę:

  • 0 zł za miesięczne utrzymanie karty do końca 2017 roku (dla osób, które założą kartę od 15 marca do 30 listopada) – Regulamin
  • 0 zł za wznowienie karty na drugi rok użytkowania niezależnie od tego na jaką kwotę rozliczone zostaną transakcje – Regulamin
  • 0 zł za otrzymanie karty standardowo pocztą (za zamówienie kuriera 50 zł)
  • 0 zł za zamówienie karty (zmiana wyglądu karty to koszt 10 zł więc lepiej nic nie zmieniać)
  • 28 dni na spłatę karty od momentu wystawienia wyciągu – okres bezodsetkowy

Standardowo umowa o kartę zawierana jest na okres 12 miesięcy, ale możesz rozwiązać umowę w dowolnym momencie po odebraniu premii z zachowaniem 30 dniowego okresu wypowiedzenia. Możesz więc śmiało skorzystać z promocji, a po odebraniu nagrody pozbyć się karty.

RADA OD NAS:

  • Nie wypłacaj pieniędzy w bankomacie i nie rób przelewów z rachunku karty ponieważ będzie to zaliczone jako transakcje gotówkowe i zostanie pobrana za to prowizja w wysokości 6% min. 10 zł.
  • Po zakończeniu promocyjnych warunków karty, tj. od stycznia 2018 roku, każdy będzie zwolniony z opłaty za kartę (8 zł/m-c) pod warunkiem wykonania 4 dowolnych transakcji kartą.

Kto może przystąpić do promocji?

Z promocji mogą śmiało skorzystać osoby, które w ciągu 90 dni od momentu złożenia wniosku w tej promocji, nie posiadały z T-Mobile Usługi Bankowe umowy o kartę kredytową. Biorąc pod uwagę fakt, że T-Mobile raczej rzadko kiedy organizuje fajne promocje to ta promocja może cieszyć się dużą popularnością wśród naszych czytelników.

Pamiętaj, jak masz w T-Mobile Usługi Bankowe konto osobiste, ale nie kartę kredytową to również możesz przystąpić do tej promocji.

>>Załóż kartę i odbierz 200 zł na zakupy do Tesco<<

Szczegółowa instrukcja promocji

#1 KROK – złóż wniosek o kartę [do 30 kwietnia 2017 roku]

Przejdź na stronę promocji i złóż wniosek o kartę kredytową w T-Mobile. Zgodnie z informacjami potwierdzonymi w banku, wniosek należy złożyć internetowo z dedykowanej przez bank strony internetowej.

>>Załóż kartę i odbierz 200 zł na zakupy do Tesco<<

#2 KROK – wykonaj transakcje kartą

W miesiącu następującym po tym, w którym podpisana została umowa (data będzie widniała na umowie) musisz wykonać transakcje bezgotówkowe kartą na kwotę łączną min. 500 zł. Transakcje muszą być wykonane i zaksięgowane do końca danego miesiąca. Czyli:

  • podpisanie umowy w marcu – wykonaj transakcje kartą w kwietniu
  • podpisanie umowy w kwietniu – wykonaj transakcje w maju
  • podpisanie umowy w maju – wykonaj transakcje w czerwcu

Dodatkowo, regulamin promocji wyklucza transakcje gotówkowe, przelewy z karty, a także płatności w punktach:

>>Załóż kartę i odbierz 200 zł na zakupy do Tesco<<

To wszystko!

Gratuluję! Udało Ci się spełnić wszystkie warunki promocji. Kolejny krok wykona bank, który do końca miesiąca następującego po miesiącu wykonania 2 kroku przekaże na Twój adres korespondencyjny, kartę podarunkową na 200 zł do Tesco. Czyli jeżeli:

  • wykonałeś transakcje do końca kwietnia – karta podarunkowa trafi do Ciebie do końca maja
  • wykonałeś transakcje do końca maja – karta podarunkowa trafi do Ciebie do końca czerwca
  • wykonałeś transakcje do końca czerwca – karta podarunkowa trafi do Ciebie do końca lipca

Podsumowanie

Promocja jest moim zdaniem bardzo prosta i jeżeli ktoś lubi rozsądnie oszczędzać na zakupach to powinien zainteresować się taką właśnie ofertą. Wszak jeżeli ktoś zdąży podpisać umowę o kartę jeszcze w marcu to jestem przekonana, że warunek wydania kartą 500 zł spokojnie spełni w kwietniu (przecież będą święta i wtedy wydamy zdecydowanie więcej niż normalnie).

Kartę podarunkową możemy wtedy otrzymać do końca maja i np. zaszaleć na zakupach z okazji Dnia Dziecka lub zorganizować weekendowego grilla i prawie nic za to nie zapłacić.

Wystarczy tylko wypełnić wniosek o kartę, a następnie wykonać nią transakcje na min. 500 zł. Może to być jedna transakcja lub kilka transakcji. 🙂 A dodatkowe 200 zł na zakupy trafi do każdego kto spełni ww. warunek. 🙂

>>Załóż kartę i odbierz 200 zł na zakupy do Tesco<<

Najczęściej zadawane pytania


Zgodnie z informacjami, które uzyskaliśmy od Organizatora promocji, karta będzie ważna 12 miesięcy od dnia wysłania jej do klienta.

Klient śmiało może dokonać transakcji przez eZakupy, wybrać formę płatności “przy odbiorze” i tym samym zapłacić również za zakupy wykonane w internecie.

Za zakupy możesz płacić kartą T-Mobile, ale nie musisz. Możesz zapłacić kartą innego banku lub gotówką.

Transakcje dokonane kartą muszą być również zaksięgowane ka koncie. W promocji nie będą brały udziału transakcje zwrócone.

Jak najbardziej załapiesz się na promocję. Organizator potwierdził nam, że karty założone za pośrednictwem wskazanej artykule strony, będą kwalifikowały się do promocji.


Gwarancja uczciwości! Sam możesz sprawdzić dokumenty z tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarze 153

  1. Joanna pisze:
    Dzwonił do mnie bank w tej sprawie (właśnie T-Mobile) i konsultantka zachęcała mnie do założenia karty kredytowej. W banku tym mam już konto osobiste. Z tego co jednak zrozumiałam, ta kwota 500 złotych wydatków może być realizowana albo poprzez kartę kredytową, albo poprzez kartę do konta osobistego. Nie potrafię nigdzie teraz znaleźć tej informacji, aby ją sobie potwierdzić. Ktoś może mnie oświecić, czy to rzeczywiście tak działa?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Promocja działa przez wykonanie transakcji kartą kredytową. Czyli jeżeli masz konto osobiste to powinnaś założyć kartę kredytową i spełniać warunki promocji. 🙂
  2. Rafał pisze:
    Niestety wymagane jest podanie źródła dochodu.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak myślałam dlatego już kontaktuje się w tej sprawie z bankiem.
  3. magda pisze:
    promocja chyba nie jest dla osób prowadzących własną działalność. Nie ma takiej opcji przy wypełnianiu wniosku.
  4. Patryk pisze:
    Witam
    Czyli transakcje za zakupy np. odzieży, obuwia, w drogeriach( rossmann ), spożywczych (biedronka), jubilerskie (apart) są akceptowane??
    Czy można sprawdzić gdzieś czy faktycznie z wydanych pieniędzy te potrzebne 500 zł. Jest brane pod uwagę do tego bonu?:)
    Dziekuje, pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Transakcje które wymieniłeś będą zaliczane do promocji. 🙂
  5. Krzysztof pisze:
    Witam,nie znajduję nigdzie odpowiedzi na 2 pytania.
    Czy po otrzymaniu karty podarunkowej można bez konsekwencji zrezygnować z karty kredytowej? Czy rezygnacji z karty kredytowej można dokonać online?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Witaj dziękuję za komentarz,
      1. Tak można
      2. Dowiem się i dam znać ?
  6. Krzysztof pisze:
    No dobra, źle doczytałem. Na pytanie nr 1 jest odpowiedź, 2 zostaje aktualne.
  7. Grzegorz pisze:
    Czy transakcje na stacji paliw (Orlen itp.) są traktowane jak usługi transportowe. W którym miejscu na paragonie można znależć te zastrzeżone kody?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Grzegorzu, przekazałam pytanie do banku, jak tylko otrzymam odpowiedź to obiecuję dać Tobie znać. Dodam specjalną tabelę do artykułu i tam wrzucę Twoje pytanie i odpowiedź
  8. Kasia pisze:
    Witam
    Czy można także robić zakupy poprzez allegro?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz robić zakupy na allegro, pamiętaj żeby skorzystać z płatności kartą. Jeżeli będziesz potrzebować rady czy ta konkretna płatność będzie zaakceptowana to daj znać to będziemy to sprawdzać, głównie ze względu na to, że bank ma te swoje kryteria dot. kodów płatności. 🙂
  9. Adam pisze:
    Promocje organizowane w T-Mobile Usługi Bankowe nie łączą się.

    To oznacza, że promocja bezpłatnej karty do końca roku 2016 w tym przypadku nie obowiązuje 🙂

    Masz błąd w artykule.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie Adamie,nie mamy błędu. Organizator dwa razy potwierdzał że w tej promocji obowiązują również zasady zwolnienia z opłaty,które znajdują się w promocji kart kredytowych. ?
  10. aneta pisze:
    Jak następuje podpisanie umowy – przez kuriera???
  11. Kasia pisze:
    Czy karta można płacić za zakupy na allegro?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz robić zakupy na allegro, pamiętaj żeby skorzystać z płatności kartą. Jeżeli będziesz potrzebować rady czy ta konkretna płatność będzie zaakceptowana to daj znać to będziemy to sprawdzać, głównie ze względu na to, że bank ma te swoje kryteria dot. kodów płatności. ?
  12. Albert pisze:
    czy potrzeby jest wykaz o dochodach do podpisania umowy ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Na tema rodzaju dokumentów kontaktuję się z bankiem i czekam na oficjalne potwierdzenia. Nieoficjalnie wiem, że ubiegać się o kartę może każdy z różną formą zatrudnienia z dochodem min. 500 zł. Domyślam się, że skoro to karta kredytowa to mogą wymagać potwierdzenia dochodu, nie wiem czy będzie to zaświadczenie o dochodach, xero umowy czy wyciąg z konta – to dopiero ustalam 🙂
  13. Piotr pisze:
    Witam

    We wniosku jest do wybrania 1 z 2 kart kredytowych (master card i pomoc mierzona kilometrami) czy obie są bezpłatne czy może, któraś wiąże się z jakimiś kosztami ??

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Obie są bezpłatne na mocy promocji, w której kart założone do 30 listopada 2017 roku będą darmowe. Regulamin jest dostępny na samym końcu artykułu w zakładce z obowiązującymi dokumentami. 🙂
  14. Krzysztof pisze:
    Witam,
    wiem, że zmiana wizerunku karty kosztuje ale mam pytanie w jaki sposób można zmienić wizerunek karty? Czy w momencie składania wniosku czy po złożeniu wniosku ? Mamy możliwość wyboru wizerunku spośród innych jaki przedstawia bank?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W momencie składania wniosku powinno pojawić się okienko z możliwością zmiany wizerunku karty.
  15. Patryk pisze:
    Czy jako student otrzymujący stypendium co miesiąc. Można uznać to za podstawę dochodu dla banku? Ewentualnie czy przelewy, które otrzymuję na konto wystarczą do poświadczenia ?? Myślę, ze ta odpowiedz ułatwi wielu studentom decyzje 🙂
    Pozdrawiam
  16. Grzegorz pisze:
    Znalazłem odpowiedź na swoje pytanie. Stacje benzynowe mają kody MCC: 5541, 5542 i 5983, więc chyba można tam płacić kartą. Mam natomiast nowe pytanie: czy można kupować bony paliwowe, karty podarunkowe itp.? W marketach typu Obi, Leroy Merlin, Praktiker czy Castorama zakupy chyba nie zostaną zaliczone.
  17. Ewa pisze:
    Czy trzeba mieć telefon w T-Mobile żeby skorzystać z promocji?¿
  18. Daniel pisze:
    Odnosnie tej promocji w internecie pojawiają się informacje, że oferowane warunki sątylko dla osób, które dostały specjalnego maila od TMobile. Tzn że zwykłe zamówienie KK może nie skutkować załapaniem się na promocję – co by stawiało ten cały artykuł pod znakiem zapytania…. Proszę o sprawdzenie tego tropu. pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ta informacja było sprawdzona przez nas w pierwszej kolejności, jeszcze zanim artykuł pojawił się na stronie i mamy potwierdzenie, że założenie karty za pośrednictwem wskazanej przez nas strony umożliwi skuteczne skorzystanie z promocji. 🙂
  19. Mariusz pisze:
    Witam serdecznie
    Dwa razy wypełniłem formularz i po weryfikacji przez bank odpowiedzieli mi ze wnioskowany produkt kredytowy nie został przyznany. Dziwi mnie to bo dzięki Wam w citi otrzymałem kartę w styczniu, w lutym wypełniłem warunki, a 14 marca miałem juz LG-ika w domu. Więc jakie to niby super warunki trzeba spełnić w aliorku, moje dane zaiwanili a z karty nici.Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A wpisywałeś gdzieś, że masz inną kartę kredytową w Citi? Bo ja też chcę się przyłączyć do promocji, ale mam obawy że jak mam dość wysoki limit kredytowy w Citi to, że tu mogą właśnie odrzucić mi wniosek. 🙂
    • Grzegorz pisze:
      @Mariusz.
      Powód odrzucenia wniosku musi być chyba inny. Ja mam w City kartę z limitem 7900 oraz w BZWBK z limitem 3000, do obu tych kart się przyznałem, a wstępnie mój wniosek został zakwalifikowany. Też się już cieszę z LG K8 jaki otrzymałem od Citi
  20. Mariusz pisze:
    Nie nie wpisywałem, nawet takiego pytania nie ma, nie wiem o co im chodzi obniżyłem limit o połowę i dalej nie poszło. Pozdr
  21. Rafał pisze:
    Czy operacje przez sprytnego billa też się liczą?
  22. Maku pisze:
    Pani Dominiko, mam 2 pytania:

    1. Opłata miesięczna za kartę czyli 8 zł
    Wyrabiając sobie teraz kartę, jestem zwolniony z opłaty miesięcznej do końca tego roku …ale już od 2018 muszę wykonywać miesięcznie przynajmniej 4 transakcje żeby nie płacić 8 zł miesięcznie?

    2. Opłata roczna czyli 70 zł, 35 zł po wydaniu rocznie 7500 zł lub 0 zł po wydaniu 15 000 zł.
    Co z opłatą roczną za korzystanie z karty w tym i przyszłym roku?

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Witaj, dziękuję za komentarz 🙂
      1. Tak, dokładnie od 2018 roku należy wykonywać w każdym miesiącu 4 dowolne transakcje żeby karta była darmowa. 🙂 Promocja na karty obejmuje również to, że w 2018 roku, jak Twoja karta zostanie wznowiona to przez ten drugi rok nie będziesz ponosić również opłaty rocznej. 🙂
  23. Grzegorz pisze:
    @Mariusz
    Nie mam pojęcia jak to sprawdzić, chyba mają infolinię, spróbuj zadzwonić. Mi zaproponowali limit 4000 zł, choć wnioskowałem tylko 2000 zł, a mam jeszcze dwie inne karty kredytowe.
  24. zdzisław pisze:
    W nawiązaniu do komentarza do pytania Adama z 20.03.17 r. i Waszej odpowiedzi mam również wątpliwości.Otóż rozmawiałem z konsultantem banku, który stwierdził, że zgodnie z regulaminem promocji – bon do tesco- nie łączy się ona z innymi promocjami a więc i z tą polegającą na braku opłat za kartę do końca roku. Jaka więc jest prawda?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak jak wspominałam Adamowi, Organizator dwukrotnie potwierdzał mi, że w tym przypadku te promocje NIE SĄ ROZŁĄCZNE, czyli spokojnie można połączyć jedną z drugą.
  25. Maku pisze:
    Ja również rozmawiałem wczoraj długo i namiętnie z konsultantem na temat promocji z bonem do tesco oraz tej dotyczącej ogólnie karty kredytowej obowiązującej od 15 marca do 30 listopada i potwierdzam to co napisał wyżej zdzisław, one się wykluczają, ale tragedii nie ma.
    Promocja na kartę kredytową z bonusem do tesco jest generalnie opisana pod tym adresem https://www.t-mobilebankowe.pl/karta-kredytowa-mastercard-1
    Jest tam napisane jasno: “Z naszą kartą: Nie poniesiesz opłaty za wydanie karty, ani opłaty rocznej;
    To znaczy, że opłata miesięczna 8 zł istnieje, chyba,że jak powiedział konsultant, będziemy płacić kartą przynajmniej 4 razy na dowolną kwotę. Ponadto przez pierwsze 12 miesięcy użytkowania brak jest opłaty rocznej.

    W promocji karty kredytowej nie ma opłaty 8 zł miesięcznie do końca tego roku, nawet jeśli się nie użyje karty przynajmniej 4 razy.
    Acha i jako ciekawostka, cykle rozliczeniowe karty kredytowej w banku do wyboru: od 2-ego do 1-ego dnia kolejnego miesiąca, od 6 do 5, od 11 do 10, od 16 do 15, od 21 do 20, od 26 do 25.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nadal potwierdzam, że z informacji jakich my posiadamy od Organizatora wynika jasno, że Bank potwierdził iż te dwie promocje nie są rozłączne, a co za tym idzie karty kredytowe założone od 15 marca do 30 listopada będą automatycznie zwolnione z opłat. 🙂
  26. Karina pisze:
    Po kliknięciu w podany link: „Niestety wybrana oferta jest nieaktywna. Zapraszamy do zapoznania się z podobnymi produktami.”
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dziękuję za informację Karino, postaramy się to wyjaśnić, może to jakiś błąd techniczny.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Karino sprawdziłam to i promocja jest nadal aktualna, ale w ten weekend z przyczyn niezależnych ogłoszona została przerwa. Przerwa jest spowodowana pracami integracyjnymi w systemach informatycznych banku. 🙂 Od poniedziałku wszystko wraca do normy.
  27. Piotr pisze:
    to ja mam jeszcze pytanie za 100 pkt :
    Skoro umowę podpisuje się przy kurierze to czy datą zawarcia umowy (widniejącą na umowie ) będzie data zaakceptowania umowy telefonicznie w rozmowie z konsultantem czy późniejsza data podpisania umowy przy kurierze (czyli data spotkania z kurierem) ?? pytanie jest o tyle istotne że na kartę oczekuje się 14 dni czyli w niektórych przypadkach czas na wydanie 500 zł będzie się skracał 🙂
  28. Zdzisław pisze:
    rozmawiałem na ten temat z konsultantką-liczy się data zaakceptowania umowy telefonicznie-kartę przysyłają pocztą a nie przez kuriera.
  29. ANGELIKA pisze:
    Czy zakładając kartę w kwietniu transakcję wykonane w tym miesiącu będą liczone do promocji czy tylko te wykonane w maju?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Transakcje należy wykonać w miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy. Czyli jeżeli umowa będzie podpisana w kwietniu to transakcje będą liczone do promocji od maja. 🙂
    • Ewa pisze:
      Pani konsultantka powiedziała mi że kurier będzie u mnie jutro – tj. 29 marca, ale to nie znaczy że jak jutro podpisze umowę to transakcje mam wykonać w kwietniu, a właśnie w maju bo zgodnie z regulaminem: “w celu rozliczenia promocji będą brane pod uwagę transakcje bezgotówkowe zaksięgowane na rachunku karty do końca następnego miesiąca po miesiącu, w którym nastąpiło uruchomienie karty.” Co prawda zdanie poprzedzające zacytowany fragment mówi coś nieco innego, ale wydaje mi się że to zacytowane zdanie jest uściśleniem i jest ważniejsze… Chyba…
  30. Klementyna pisze:
    Witam
    Link nadal nieaktywny.
  31. Michael pisze:
    Wypełniłem wniosek, dostałem maila, iż został wstępnie zaakceptowany i mam czekać na rozmowę z konsultantem i minęło już dobrych 5 dni i żadnego telefonu…też tak macie???
  32. Magda pisze:
    Upewniałam się u konsultanta – data zawarcia umowy to ostateczne potwierdzenie telefoniczne, że wyrażam zgodę na zawarcie umowy przesłanej mailowo i to ta data jest wiążąca dla promocji.
  33. Wojciech Kawecki pisze:
    W końcu te wydane 500 zł ma być w następnym miesiącu po podpisaniu umowy czy uruchomieniu karty bo … umowę podpisałem w marcu ale oczekuje na nią cały czas więc będzie aktywna dopiero w kwietniu.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Transakcje należy wykonać w miesiącu następującym po miesiącu podpisania przez bank umowy. Jak umowa dotrze to musisz sprawdzić na niej datę, możliwe że bank również podpisał ją w marcu.
  34. Bartek pisze:
    Witam, link na Państwa stronie do promocji banku nie jest już aktywny. Promocja jest już nie aktualna?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Hmmm może to znów jakaś przerwa techniczna po stronie banku, sprawdzę. ?
  35. Ireneusz pisze:
    No dobrze, ale co należy zrobić teraz – bo jak wiemy na koncie Premium mamy teraz ostatni miesiąc za który w maju zwrócą nam 5% wartości zakupów. Potem by mieć ten zwrot trzeba mieć produkt kredytowy czyli np KK
    I jakto jest – gdy zawnioskuje o KK to będzie przypisana do mojego aktualnego rachunku ? I moge zrezygnować z karty debetowej tak by tylko płacić KK i ten min limit 500zł zrobić dla zwrotu ?
  36. Rafał pisze:
    Witam, czy otworzenie karty za pośrednictwem kontaktu z wirtualnym oddziałem pozwoli załapać sie na promocję???? W chwili obecnej na stronie t-mobile to chyba jedyny odnośnik do otworzenia karty… Link z Waszej strony nieaktywny…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli wirtualny oddział przewiduje taką możliwość to jak najbardziej możesz założyć kartę i uczestniczyć w promocji. 🙂
  37. Michael pisze:
    Czy mógłby ktoś pomóc w temacie – złożyłem wniosek, który mailowo potwierdzono, iż został wstępnie zaakceptowany, miał dzwonić konsultant – niestety pierwszy raz odezwali się po kilku dniach, kiedy przebywałem na wyjazdach służbowych i następnie próbowali jeszcze raz, ale również nie mogłem odebrać (wiem, że to ich numer bo sprawdziłem w internecie) z wyjazdów wróciłem niestety nikt już nie zadzwonił od tygodnia a jak sam próbuje to jest automat, który każe czekać na połączenie i po 5-10 minutach sam mnie rozłącza ani razu nie zdołałem się dodzwonić.

    Czy można gdzieś zgłosić taki problem, z prośbą o kontakt bo dalej jestem zainteresowany ofertą a już chyba na próbę z ich strony się nie doczekam.

  38. Rafał pisze:
    Czy można o karte zawnioskować poprze wirtualny oddział aby załapać się na promocję??? Strona t-mobile przeiwduje obecnie tylko taki sposób wnioskowania, natomiast link na tej stronie jest nieaktywny…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli wirtualny oddział daje taką możliwość to jak najbardziej możesz za jego pośrednictwem założyć kartę.
  39. Darek pisze:
    U mnie,konsultant zażyczył sobie,6 miesięcznych zbiorczych wyciągów z mojego banku,zrezygnowałem.Wydaje mi się,że za dużo chcą wiedzieć.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Faktycznie wyciąg z 6 miesięcy to dość sporo. Już prościej by było poprosić po prostu o zaświadczenie o zatrudnieniu.
  40. Tomasz pisze:
    Ta tymczasowość dosyć długo już trwa…
  41. Radek pisze:
    obecnie tylko dla klientów TM usługi bankowe, dla innych zwolnienie z opłąty do końca roku więc słabo 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      No tak zwolnienie jest tylko do końca roku niestety, ale może pod koniec roku da się coś negocjować np.pod groźbą zamknięcia konta. ?
  42. Piotr pisze:
    Witam. Otrzymałem informację w wirtualnym oddziale, że z w/w promocji mogą skorzystać jedynie klienci banku. Czy to prawda , czy trafiłem na niedoinformwaną konsultantkę?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Trafiłeś na niedoinformowaną konsultantkę. 🙂 Zgodnie z regulaminem do promocji mogą przystąpić osoby, które w ciągu 90 dni od momentu złożenia wniosku w tej promocji, nie posiadały z T-Mobile Usługi Bankowe umowy o kartę kredytową. 🙂
  43. Rafał pisze:
    Ja mam w ogóle wrażenie, że bank nie jest zbytnio zainteresowany sprzedażą tych kart kredytiwych. Wczoraj wieczorem podczas rozmowy z konsultantką na wirtualnym oddziałem miła Pani zapytała, czy na pewno chcę założyć za ich pośrednictwem kartę. Bo zawsze mogę zadzwonić na infolinie i w ten sposób zamówić kartę, Na moje pytania odpowiadała zdawkowo i tak średnio po 5 minutach na każde. W końcu się rozłączyłem, bo rozmowa nie miała sensu. Następnie przez odnośnik na stronie zawnioskowałem o kontakt. Dzisiaj raz miałem telefon, którego nie zdążyłem odebrać. Gdy oddzwoniłem na ten numer, konsultant powiedział, że mam czekać na kolejny telefon,,, no i tak sobie czekam, w sumie to chyba już nie czekam…
  44. Krzysiek pisze:
    wygląda na to, że chcieli czy nie to wyłudzili dane wielu ludzi
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Obserwuję promocję i widzę, że bank zaczyna oddzwaniać do wszystkich którzy się zgłosili do promocji. Niestety trochę to trwa, ale prawdopodobnie dlatego, że bank nie przewidział, że tyle osób zgłosi się do promocji.
  45. Piotr pisze:
    Jakiś niepoważny bank. Niby promocja do końca kwietnia a tu brak możliwości założenia wniosku? Kolega Rafał ma chyba rację, że bank nie jest zainteresowany sprzedażą kart kredytowych.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodzę się z tym, że bank trochę źle podchodzi do sprawy. Jeżeli coś jest nie tak lub chce zakończyć promocję wcześniej to wystarczy po prostu wydać taki komunikat.
      Postaram się dziś sprobować nawiązać kontakt z bankiem.
  46. Piotrek pisze:
    Witam,
    No coś jest nie tak. Podpisalem umowe z kurierem jeszcze w marcu, mamy 12 kwietnia karty nie ma… Nieładnie to wygląda. Spróbujcie proszę coś sie dowiedzieć w temacie i dajcie znać. Dzięki, pozdrawiam.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sytuacja nie wygląda dobrze, ale w przypadku Twojej osoby, Twoich danych bank mi nic nie powie. Ja oczywiście zgłoszę to, że taka sytuacja zaistniała, ale nie będą mi udzielone żadne informacje na temat tego co dzieje się z Twoją kartą. Najlepiej będzie jak zgłosisz to na infolinii, tak aby oni sprawdzili na jakim etapie jest rozpatrywanie dokumentów.
  47. Arek pisze:
    Ja również jeszcze w marcu podpisałem umowę, do dziś nie mam karty. Co prawda jeszcze nie dzwoniłem, dam sobie 14dni które wcześniej ktoś wspominał w jednym z komentarzy.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ok, jak coś to daj znać. Jeżeli będzie więcej takich zgłoszeń to napiszemy zbiorczą reklamację.
  48. Michał pisze:
    Masakra. Złożyłem wniosek 20 marca i di tej pory nie mogę ozywać karty, teraz czekam na jakąś umowę ramową… nie polecam specjalnie tego banku. Obsługa tragiczna. Brałem udział w Citibanku i tam wszystko jasno i przejrzyście a tutaj ciągle zwodzą :/
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dzięki za opinię, będziemy to jak najbardziej zgłaszać do Organizatora.
    • Michał pisze:
      Udało się 4 dni temu aktywowali mi kartę. Mam nadzieję że ciągle się łapię na promocję. Każdy na infolinii mówił co innego a jak się źle połączyłem to powiedzieli ze muszę dzwonić pod inny numer i co…? podali zły numer 😐 sam musiałem szukać na stronie bo początek 19… a nie 15…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli umowa o kartę została już podpisana to powinieneś normalnie kwalifikować się do promocji, ze swojej strony wydaje mi się, że zrobiłeś wszystko co należy. 🙂 Zgodnie z regulaminem, teraz musisz wykonać tą kartą transakcje na kwotę min. 500 zł. Transakcje muszą być wykonane w miesiącu następującym po miesiącu podpisania umowy.

      Wesołych Świąt!

  49. Maku pisze:
    Słuchajcie, wczoraj złożyłem wniosek o kartę, wczoraj oddzwonił konsultant i mnie przepytał, poprosił o skan dowodu na mejla więc wysłałem, potem wysłali mi umowę i inne regulaminy żebym się zapoznał, dzisiaj zadzwonili znowu żeby potwierdzić, że wszystko ok, umowa została zawarta telefonicznie, czekam na kartę, ma być pod koniec przyszłego tygodnia….na razie jestem pozytywnie zaskoczony
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ok, fajnie…może bank już się zorganizował i będzie oddzwaniał sprawniej do klientów. 🙂
  50. Rafał pisze:
    Mi też się udało złożyć wniosek, i po kontakcie z konsultantką szybko idzie błyskawicznie. Czytając komentarze obawiam się tego ostatniego etapu tj dostarczenia karty, ale jestem dobrej myśli.
  51. Michał pisze:
    A ja skladalem juz 2 razy.powiem ze w aliorze obsluga byla ok a tu no delikatnie powiez ze szwankuje.Konsultanci w wirtualnym oddziale sa mocno niedoinformowani a czasami traci az nieznajomoscia regulaminow wstyd
  52. Mariusz pisze:
    Zupełna porażka. Umowa podpisana 23.03.2017, karta przyszła kilka dni temu, dzisiaj chcę się zalogować do bankowości mobilnej zgodnie ze “ściągawką” na ich stornie. Nie dosyć, że nieczytelnie to jeszcze brak wyjaśnienia skąd wziąć hasło do logowania. Dzwonię na infolinię, gdzie miła pani mnie informuje “to nie przyszło do pana hasło” – ja na to “pewnie idzie, ale nie wiem jakie ma buty i czy zna mój adres”. Na moje dopytki stwierdza, “przyjdzie smsem”. Odpowiedziałem, że długi ten sms bo idzie już 10 minut czyli połowa z tego co rozmawiamy. Po czym po bardzo długiej weryfikacji mojej osoby oświadcza “nie zostały dopełnione formalności – nie chce powiedzieć jakie, przyznaje, że ze strony banku” i nie mogę się zalogować. Ona przekaże sprawę do innego działu, który odezwie się do mnie “za jakiś” czas. Nie jest w stanie określić za jaki (za dzień, tydzień, za rok?). No to ja już decyzję podjąłem. Z takim traktowaniem to niech sobie tą kartę kredytową i kupon wsadzą w buty. Będą wyżsi. Nigdy więcej T-Mobile. I to tyle gwoli przestrogi dla innych.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Przyznam, że jestem zbulwersowana tym zajściem i brakiem jakiejkolwiek pomocy ze strony obsługi banku. Ewidentnie widać że ta Pani nawet nie wiedziała skąd takie hasło się bierze, jak je się generuje. Zachowanie nieprofesjonalne i mi jest z jednej strony szkoda słów, a z drugiej czuję zawód i normalnie ręce mi już opadły.

      Rozumiem, że po tym zajściu możesz nie chcieć już karty w T-Mobile, ale pozwól że Twoją historię przytoczę Organizatorowi, który powinien zdecydowanie wpłynąć na podejście banku do tej promocji.

      Ze swojej strony przepraszam za zajście i postaram się wyjaśnić tę sytuację.

    • Rafał pisze:
      Hahaha mam podobną historię… kurier z umową był 14 kwietnia…. po kilku dniach Pani z obsługi zadzwoniła, że jakiegoś świstka nie dostarczył…. po kolejnym tygodniu kurier znowu się pojawił ze świstkiem, po czym złożyłem autograf. Dzisiaj karta szczęśliwie do mnie dotarła, tylko nie mogę jej aktywować z tej samej przyczyny co p. Mariusz. Pani na infolinii obiecała, że w czwartek ktoś się ze mną skontaktuje w sprawie aktywacji dostępu do bankowości elektronicznej. A dni sobie mijają… Generalnie nie jestem roszczeniowym klientem, ale mam poczucie od samego początku, że bank gra trochę na czas, chyba po to żeby klienci się nie wyrobili z wydaniem tych 500 zł. w miesiącu. Ale ja się nie dam i bez problemu wydam te parszywe 500 zł i zgarnę bon do Tesco na złość organizatorowi promocji.
      Nie zaliczam się co prawda do łowców okazji, którzy zamykają kartę/konto od razu po otrzymaniu nagrody, ale bank dość skutecznie mnie zachęca do takiego postąpienia w tym przypadku…

      Pozdrawiam

    • Michael pisze:
      I ja mam podobną sytuację jak powyżej opisał Piotr – najpierw długi czas oczekiwania na kuriera i kartę (kilka tygodni wszystko razem wzięte). Teraz brak dostępu do bankowości elektronicznej z powodu braku jakieś umowy ramowej (???? o co chodzi wszystko podpisywałem przy kurierze). Od tygodnia już walczę z tym tematem i ciągle powtarzają mi, że niby ktoś się tym zajmuje i jutro już będzie zrobione (i tak od ostatniej soboty słyszę). Niby według warunków promocji do końca maja mam czas na wydanie 500 zł i tak jak to napisał Piotr – też bardziej po to żeby im zrobić na złość wydam choćby jednego te pieniądze, żeby uzyskać bon. W każdym razie z dala od tego banku i nigdy więcej bo ten bon nie jest wart czasu i nerwów poświęconych tej promocji a przecież MONIAKI zawsze w artykule podają tytuły typu “jak uzyskać 200 zł w 5 minut” – oczywiście nie jest to wasza wina ale strzeżcie się tego banku bo ludzie, którzy pierwszy raz czytają Waszą stronę i będą chcieli skorzystać z takiej promocji więcej już do Was nie zajrzą. Ja tak nie zrobię, ponieważ korzystałem z innych promocji i wszystko było cacy. AMEN
    • Rafał pisze:
      U mnie już ok… dostęp do bankowości elektronicznej został aktywowany.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Super, nie było już później żadnych problemów? (oprócz tych o których już wspominałeś?)
    • Rafał pisze:
      Puki co nie ma żadnych kolejnych problemów. Karta działa:) zobaczymy jak będzie wyglądał proces księgowań transakcji i wydania nagrody.
  53. Piotrek pisze:
    Pani Dominiko jakies informacje czy promocja bedzie wznawiana/kontynuowana??
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Piotrze, dziękuję za komentarz. Promocja jest aktywna na stronie banku – https://www.t-mobilebankowe.pl/karta-kredytowa-2 i jak chcesz to możesz z niej skorzystać. Promocja ta nie zostanie jednak wznowiona na naszym blogu ponieważ nie ukrywam, że były z nią małe problemy, niektórzy skarżyli się że procedura oddzwaniania z banku jest bardzo długa, że kontakt z bankiem jest utrudniony itp. Mając zatem na uwadze dobro naszych czytelników postanowiliśmy nie polecać promocji, która ma jakieś niedociągnięcia organizacyjne. 🙂
  54. Michał pisze:
    W jaki sposób odbywa się spłata karty kredytowej? Czy np. należy wcześniej przelać kwotę czy też spłata następuje później (tj. po wydaniu owych 500 zł)?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Po wydaniu 500 zł, na koniec okresu rozliczeniowego otrzymujesz wyciąg. Na wyciągu będzie podana kwota do zwrotu oraz termin w jakim musisz to zrobić. 🙂
  55. Arek pisze:
    Po to dzielimy się tu naszymi komentarzami aby wyciągać wnioski kiedy każdy przerobi na własnej skórze. Z całym szacunkiem ale szkoda szarpać nerwy na infolinii. Nie wiem w czym problem z logowaniem kiedy na pierwszej stronie umowy jest Imię Nazwisko, numer pesel oraz IDENTYFIKATOR którym posługujemy się logując do bankowości internetowej. Reszta funkcjonuje intuicyjnie. Pamiętać tylko że kod pin generuje się automatycznie i wyświetla na ekranie tylko przez pewien czas, należy zapamiętać potem ewentualnie edytować/zmienić.
    A że po otrzymaniu karty podarunkowej zamknę konto to inna para kaloszy.
    • Rafał pisze:
      Z całym szacunkiem ale chyba niezbyt dokładnie czytałeś w czym był problem z logowaniem. My wiemy że na pierwszej stronie umowy był identyfikator, który służy do logowania. Tylko, że aby się pierwszy raz zalogować potrzebne było hasło startowe, które powinno przyjść sms-em po wpisaniu identyfikatora, a nie przychodziło ponieważ ktoś w banku nie zarejestrował umowy ramowej. I właśnie dlatego musieliśmy “szarpać nerwy na infolini”. Niestety ale innego sposobu na odblokowanie dostępu nie było…
  56. Michael pisze:
    Rafał mam pytanie ponieważ ja ciągle czekam, w jaki sposób Cię poinformowali o dostępie? Sam dopraszałeś się na infolinii czy oddzwonili czy jeszcze inaczej, gdyż ja nadal czekam a kolejny raz nie mam zamiaru dzwonić robiłem to już kilka razy….
    • Rafał pisze:
      Ja niestety również dzwoniłem kilka razy. podczas ostatniej rozmowy powiedziałem, że dzwonie już po raz kolejny w tej sprawie i jeżeli mi dzisiaj nie odblokują dostępu to odstąpie od umowy. Po chwili oczekiwania konsultantka powiedziała że nadali sprawie “monit”. Po kilku następnych minutach otrzymałem kolejny telefon z informacją, że dostęp został nadany.
  57. Michael pisze:
    Ja nie mam słów. Mi dzisiaj powiedzieli, że umowę ramową mogę podpisać jedynie w placówce bankowej, jakaś komedia do kwadratu…
    • Rafał pisze:
      Spójrz na swoją umowę, którą podpisywałeś. Na pewno jej częścią jest też umowa ramowa. Mi też tak jeden konsultant powiedział, ale przy następnej rozmowie już byłem gotowy na takie brednie. Micheal nawet nie wiem co Ci doradzić. Moim zdaniem powinieneś zadzwonić jeszcze raz i powiedzieć, że już w tej sprawie dzwonisz od dwóch tygodni i mają Ci DZISIAJ W TEJ CHWILI(!) odblokować konto a jak tego nie zrobią to będziesz zmuszony wypowiedzieć umowę o kartę. W moim przypadku zadziałało. Jeszcze jedna uwaga, przeprowadziłem może około 5,6 rozmów w tej sprawie i nigdy nic nie udało mi się załatwić z konsultantem facetem. Konsultantki były bardziej pomocne.
      Możesz też sprawę spróbować załatwić mailowo, wysyłając wiadomość na tego samego maila na który wysyłałeś skan dowodu. Pod tym mailem powinna być dostępna konsultantka, u której zamawiałeś kartę kredytową. Tak było przynajmniej w moim przypadku i muszę przyznać, że była to osoba kompetentna i pomocna. Oddzwaniała na maile po góra godzinie od wysłania.
      Nie daj się i nie pozwól sobie wciskać fałszu. Niestety z nimi trzeba troche ostrzej.
  58. Gosia pisze:
    Rozumiem, iż po otrzymaniu karty transakcje nie muszą być wykonane z limitu w karcie, tylko kartę można najpierw sobie zasilić kwotą 500zł – 550 zł i dokonywać transakcji schodząc z tej puli?
  59. Wojciech Kawecki pisze:
    Ciekawe jak ze sprawnie będzie szło wydawanie bonów. Teoretycznie mają jeśli chodzi o mnie czas do końca maja… Zobaczymy co to będzie..
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Oby bony wydawali sprawniej niż kontaktują się z klientami. 🙂 W razie potrzeby będziemy reagować. 🙂
  60. Arek pisze:
    Dominika, a czy tą kartę można spłacić nie czekając na wyciąg bankowy?
  61. Michał pisze:
    Ja zawarlem umowe telefonicznie 22 kwietnia do dzis nie otrzymalem umowy przez kuriera wyludzili dane i tyle szkoda slow w alorze bylo ok tu totalni amatorzy a nowet powiedzialbym tuki intelektualno zyciowe
  62. Piotrek pisze:
    Witam
    Warunki spełnione, mamy 25 maja, bonu nie widać. Mają jeszcze kilka dni, ale obawiam się, że nie obejdzie się bez upominania… wyglada to fatalnie jeśli chodzi o jakość usług. Zamykam jak tylko dostanę bonus. Jak dostanę… pozdrawiam
  63. Wojciech Kawecki pisze:
    Jest koniec maja… Bonu nie ma jak nie było. Czy gdzieś można się o to upomnieć?
  64. Bartosz pisze:
    Przyłączam się do pytania panów powyżej. Gdzie można się zgłosić w sprawie bonu?
  65. Wojciech Kawecki pisze:
    W bankowości online uzyskałem odpowiedź że bony będą wysłane do końca maja i tyle.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To chyba mają problemy z rozpoznawaniem miesięcy bo mamy już czerwiec więc vouchery powinny być już rozesłane.
  66. Wojciech Kawecki pisze:
    Witam. Karta do Tesco dziś dotarła. Także oczekujecie także swojej. Pozdrawiam
  67. Bartosz pisze:
    Ja również otrzymałem już swoją kartę. Moniaki – bardzo dziękuje!
  68. adrian pisze:
    Ja dalej czekam nie wiem czy to juz czas na reklamacje?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak to jak najbardziej czas na reklamacje. Gdyby pomimo reklamacji był jakiś problem to daj mi znać. 🙂
  69. Piotrek pisze:
    Witam, bon przyszedl. Bez upominania, także nie mogę mieć zastrzeżeń. Teraz pytanie jak zamknąć tę kartę. Nigdzie nie widzę takiej opcji… mam nadzieje że nie trzeba się będzie bujać do placówki. Szczególnie że mało ich…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Super, bardzo się cieszę, że obiecana nagroda do Ciebie trafiła. 🙂 A co do zamknięcia karty to jak logujesz się do bankowości online to powinieneś mieś zakładkę Rachunki i później kliknąć w karty. Dalej musisz wybrać kartę którą posiadasz i zmienić jej status na “Zamknięta” i potwierdzasz to kodem sms. Sprawdź czy tak jest. 🙂
  70. Joanna H pisze:
    Też nie dostałam bonu i właśnie dziś dzwoniłam do nich na infolinię. Dowiedziałam się, że ponieważ nie składałam zamówienia na kartę poprzez dedykowany link to mogę się obejść ze smakiem. Tymczasem kartę zakładałam poprzez link dostępny na moniaki, który przecież musiał przekierować na stronę banku. Właśnie piszę do banku reklamację.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jasne, napisz reklamację to trzeba koniecznie wyjaśnić. Linki umieszczone w naszym artykule przenosiły na stronę banku i klienci normalnie zakładali karty i teraz otrzymują vouchery – już kilka osób wysyłało nam potwierdzenie, że mają nagrodę. Może T-Mobile próbuje wydać mniej nagród niż powinien. 🙁
      Napisz reklamacją, a gdyby nadal były z tym problemy to napisz mi wiadomość prywatną i się tym zajmę. 🙂
  71. Piotrek pisze:
    Hej. Zgadza się. Nie ma takiej opcji w aplikacji, trzeba się logować przez stronę. Dzięki, pozdrawiam.
  72. Michael pisze:
    Czy osoby, które nie dostały bonu w odpowiednim czasie do tej pory już bon dostały?

    Ja miałem dostać bon w czerwcu i ciągle czekam więc podejrzewam, że znowu czeka mnie boksowanie się z tym bankiem, dzwonienie i pisanie reklamacji… Najpierw było dopraszanie się o kartę a teraz o należy bon. Żenada…..

  73. Arek pisze:
    W kwietniu założyłem konto, w maju dokonałem płatności, do końca czerwca miałem otrzymać kartę podarunkową (Tesco 200pln), której oczywiście nie otrzymałem z zadeklarowanym czasie. Zamiast tego logując się na konto widzę nadpłatę w wysokości 100pln. Z czerwcowego wyciągu bankowego pdf wynika że jest to Premia (Program Lojalnosciowy) “zwrot promocja KK wiosenne porządki”. Z mojej strony nie dokonywałem żadnych dodatkowych operacji/czynności prócz tych aby skorzystać z promocji Karta Podarunkowa Tesco. Nie otrzymałem też żadnej wiadomości co do “premii program lojalnościowej” ani co do karta podarunkowa Tesco..
    W obecnej sytuacji czytając sugestie skorzystałbym z formularza kontaktowego https://www.t-mobilebankowe.pl/kontakt lub osobistym doświadczeniem innych sytuacji wysłał listowne “wezwanie do zapłaty”. Jednak analizując wszystkie dokumenty jakie dostałem od T-Mobile Usługi Bankowe proszę o informację gdzie znajdę odniesienie do Karty Podarunkowej Tesco aby objąć właściwą argumentację?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wystarczy, że w reklamacji powołasz się na regulamin znajdujący się w artykule i zaznaczysz, że założyłeś kartę właśnie w okresie trwania tej promocji. Gdyby był problem z reklamacją to poproszę o wiadomość prywatną i postaram się pomóc. 🙂
  74. Michael pisze:
    Po reklamacji karta dotarła z opóźnieniem (miała być do końca czerwca, przyszła po reklamacji 14 lipca). Dużo nerwów od samego początku czyli założenia karty, jej aktywacji a później samej promocji ale sprawa zakończona happy endem 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wooow, cieszę się, że wszystko skończyło się pomyślnie 🙂
  75. Sławomir pisze:
    Hej,
    Możecie mi powiedzieć o co chodzi. Dostałem kartę do tesco na 200 zł i nie wiedząc czemu otrzymałem jakieś dodatkowe 100 zł na kartę w jakiejś promocji “Wiosenne porządki” :] oczywiście się cieszę ale jak? dlaczego ? czy to nie jest jakaś podpucha ?

    Z góry dzięki za odpowiedź
    Sławomir Gosiewski

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nic mi o tym nie wiadomo, ale powiem Ci że takie wiosenne porządki to mi się podobają 🙂
  76. Michał pisze:
    kilka dni temu otrzymałem bon 200zł 🙂 konto już zamknięte , dziękuje 🙂
  77. Arek pisze:
    Czesc. Po dwoch telefonach karta dotarla. Ten polecony nadali 13dni pozniej niz deklarowali dostawe. Podsumowujac wszystko 300pln do przodu razem z bonusem 100zl na karcie za niewiadomo co. Mogli tylko dolaczyc w liscie wniosek o zamkniecie konta 🙂 Udanych urlopow!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Super to fajnie, premia większa niż miała być 🙂 Miłych zakupów. My wszyscy niestety już po urlopach, ale dziękujemy 🙂

Napisz komentarz