Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Tak dużo jeszcze nie było! 1000 zł nagród za darmową kartę kredytową Simplicity w Citibanku [super krótka karencja!]

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Citi Handlowynowy klientKarta kredytowa
Magda Kopiczko

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

Punkty o wartości 300 zł w Mastercard Bezcenne Chwile + 100 zł w dodatkowej promocji

Zwroty na rachunek karty, 600 zł.

Za co?

– Za założenie karty kredytowej Simplicity z dedykowanego linka oraz;

– zalogowanie się do aplikacji mobilnej lub bankowości i aktywowanie karty oraz;

-ponowne zalogowanie się do bankowości lub aplikacji;

– wykonanie płatności kartą na łączną kwotę 300 zł w kolejnych 9 miesięcy kalendarzowych.

Ile to kosztuje?

0 zł za wydanie karty; 0 zł opłaty miesięcznej za kartę, jeśli wykonasz nią płatności na min. 300 zł (przez pierwszy rok, potem 1000 zł) w okresie rozliczeniowym, inaczej 12 zł; 0 zł za płatności bezgotówkowe; RRSO w przypadku niespłacenia karty w terminie 25,30%

Kiedy bonus?

W ciągu 30 dni od momentu otrzymania wiadomości o przyznaniu nagrody.

Dla kogo?

Dla osób, które od 1 września 2022 roku nie posiadały w Citi Banku głównej karty kredytowej.

Do kiedy promocja?

Do 30 czerwca 2023 r. lub do wyczerpania limitu 3000 umów.

Skorzystaj z tej promocji »

Hit, hit, hit właśnie ruszył! A jest nim najnowsza promocja karty kredytowej Simplicity od banku Citi Handlowy. Dlaczego hit? Powody są tylko trzy, ale w zupełności wystarczą:

1. Rekordowa wartość nagród — łącznie aż 1000 zł!

300 zł dostaniesz w formie punktów w Bezcennych Chwilach i wymienisz je na nagrody (np. vouchery do sklepów, a jest ich sporo w ofercie), a 600 zł będzie wracać w formie cashbacku na rachunek Twojej karty (po 100 zł miesięcznie).

Od 15 lutego ruszyła dodatkowa promocja Mastercard Bezcenne Chwile, w której możesz odebrać kolejne punkty. Jest ich 8 000, czyli wymienisz je na nagrody o wartości 100 zł.

2. Zdumiewająco krótka karencja bez żadnych haczyków!

Od 1 września 2022 roku, czyli dosłownie kilka miesięcy.

3. Proste warunki!

Po prostu co miesiąc płacisz za zakupy kartą po min. 300 zł i za to odbierasz nagrody. Bądźmy szczerzy: przy obecnych cenach tyle wydamy na średnio duże zakupy w Biedronce. A samochodu nie zatankujemy nawet do pełna.

A, i jeszcze jedno — kartę masz na rok bez żadnych opłat za użytkowanie i bez warunków.

Promocja trwa 🗓 do 30 czerwca 2023 roku lub do wyczerpania limitu 3000 podpisanych umów o kartę.

O ile znam się na promocjach bankowych, ta powinna rozejść się jak świeże bułeczki. Moim zdaniem, nie warto zatem zwlekać ze złożeniem wniosku 🙂

Kto może założyć kartę kredytową Simplicity w promocji?

Jeśli jesteś pełnoletni, mieszkasz w Polsce i tu rozliczasz się z podatków, oraz:

  • nie masz głównej karty kredytowej w banku Citi Handlowym przynajmniej 🗓 od 1 września 2022 roku
  • w obecnej firmie pracujesz min. 3 miesiące i zarabiasz min. 1200 zł netto lub prowadzisz działalność gospodarczą od min. 2 lat i Twój miesięczny dochód to min. 2500 zł netto.

Odbieram rekordowe 900 zł nagród od Citibanku — szybka instrukcja

#Krok 1 – złóż wniosek o kartę Simplicity

🗓 Do 30.06.2023 r. lub do wyczerpania limitu 3000 umów z TEGO LINKU 🔎 złóż wniosek o kartę Simplicity i podpisz umowę o kartę.

Musisz mieć 🔎 wyrażone następujące zgody marketingowe:

  • na przesyłanie i prezentowanie przez Bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego, środkami komunikacji elektronicznej (tzn. poprzez: system bankowości elektronicznej, sms, e-mail, powiadomienia w aplikacjach),
  • telefoniczne przekazywanie i prezentowanie przez Bank informacji handlowych, w tym mających charakter reklamy lub marketingu bezpośredniego.

#Krok 2 – doślij dokumenty dochodowe

🗓 W ciągu 10 dni roboczych od złożenia wniosku 🔎 dołącz wymagane przez bank dokumenty dochodowe. Najczęściej bank poprosi o wyciągi z konta z 3 miesięcy. Dokumenty dodaj podczas składania wniosku o kartę (jeśli otrzymasz propozycję karty z mniejszym limitem i bez dostarczania dokumentów to i tak do promocji musisz dokumenty dostarczyć) lub dodaj je później, na TEJ STRONIE.

#Krok 3 – aktywuj kartę i zaloguj się do bankowości

Najpierw 🔎 aktywuj kartę (czyli nadaj PIN) przez bankowość lub aplikację mobilną.
Następnie 🗓 do końca pierwszego miesiąca po miesiącu podpisania umowy 🔎 zaloguj się do aplikacji mobilnej banku lub bankowości internetowej.

Czyli: zaloguj się raz, nadaj PIN, a potem zaloguj się po raz drugi.

#Krok 4 – zapisz się do programu Mastercard Bezcenne Chwile

🗓 Do końca pierwszego miesiąca po miesiącu podpisania umowy 🔎 zaloguj się do bankowości i zapisz swoją nową kartę kredytową Simplicity w programie Mastercard Bezcenne Chwile.

#Krok 5 – płać kartą

🔎 Płać kartą za codzienne zakupy. 🗓 W dziewięciu kolejnych miesiącach kalendarzowych po miesiącu podpisania umowy musisz zapłacić kartą za zakupy na łączną kwotę min. 300 zł co miesiąc.

📄 Płatności kartą – sprawdzamy definicję

Płacisz kartą za codzienne zakupy w sklepach stacjonarnych i przez Internet. Idziesz do Biedronki — zapłać Simplicity. Tankujesz benzynę — zapłać kredytówką. Kupujesz na Allegro — zapłać kartą.

Może to być jedna płatność, a może być ich nawet kilkadziesiąt. Liczy się suma transakcji w miesiącu kalendarzowym.

Te transakcje nie wliczają się do promocji:

Wypłaty gotówki z bankomatów oraz przelewy dokonywane z karty kredytowej. Uwaga — transakcje w urzędach pocztowych mogą zostać potraktowane jako transakcje gotówkowe

Transakcje szczególnie, czyli między innymi doładowanie popularnej karty Revolut, transakcje u podmiotów świadczących usługi w zakresie wymiany walut, transakcje u podmiotów świadczących usługi w zakresie gier losowych, hazardowych zgodnie z ustawą z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych .

-Transakcje zwrócone lub anulowane — czyli zapłaciłeś kartą, ale dokonałeś zwrotu towaru i zapłacona kwota została zwrócona na rachunek karty kredytowej.

Za płatności we wszystkich 3 pierwszych miesiącach (nie możesz żadnego pominąć) dostaniesz 24 000 punktów w Bezcennych Chwilach. Wymienisz je na nagrody o wartości 300 zł.

Za płatności 300 zł w każdym z miesięcy 4-9 dostaniesz zwrot 100 zł na rachunek karty kredytowej. Jeśli ich nie zrobisz w jakimś miesiącu, to po prostu przepadnie nagroda za ten jeden miesiąc.

Najpierw dostaniesz wiadomość w bankowości o spełnieniu warunków przyznania nagrody — nie później niż do końca miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonałeś wymaganych płatności.

Następnie w ciągu 30 dni od momentu otrzymania tej wiadomości dostaniesz nagrodę.

Ogarniacz promocji❗️

Boisz się że zapomnisz o spełnieniu jakiegoś warunku promocji? Już nie musisz. Pobierz interaktywny PDF z warunkami do spełnienia i odhaczaj kolejne kroki do wykonania.

👉🏻 PDF z warunkami promocji – dla umów podpisanych w grudniu

👉🏻 PDF z warunkami promocji – dla umów podpisanych w styczniu

👉🏻 PDF z warunkami promocji – dla umów podpisanych w lutym

👉🏻 PDF z warunkami promocji – dla umów podpisanych w marcu

Simplicity za darmo – podpowiadam, jak to zrobić

Jeśli założysz Simplicity w tej promocji to oprócz 900 zł nagród otrzymasz również kartę na rok bez opłat za użytkowanie.

Bez promocji — musiałbyś wydać kartą min. 1000 zł w każdym miesięcznym okresie rozliczeniowym.

W promocji — nie musisz wykonywać żadnych płatności, by opłata się nie naliczyła.

Zwolnienie z opłaty za kartę masz przez 12 miesięcy (liczone od pełnego miesiąca kalendarzowego następującego po miesiącu, w którym podpisałeś umowę o kartę).

Później wracasz na standardowe warunki, czyli żeby nie płacić 12 zł za kartę, musisz nią wydać 1000 zł w każdym okresie rozliczeniowym.

Dodatkowe promocje — połącz je wszystkie i zgarnij jeszcze więcej!

Bezwarunkowo darmowe konto + 350 zł gotówki

W promocji konta osobistego możesz otrzymać 350 zł gotówki.

100 zł od Mastercard Bezcenne Chwile

I tak musisz zarejestrować swoją kartę w Bezcennych Chwilach. Więc warunki do tej promocji spełnisz przy okazji, nie robiąc tak naprawdę nic więcej ponad to, co wcześniej opisałam.

  • rejestrujesz kartę
  • masz 30 dni na to, by wykonać nią płatności na min. 100 zł

Podsumowanie

Nie mówiłam, że ta promocja to hit? Tak wysokiej nagrody jeszcze nie było w żadnym banku w żadnej promocji dla osób fizycznych. A na dodatek ta króciutka karencja i proste warunki. No czego chcieć więcej 😀

komentarzy 105

  1. Mjetek pisze:
    czy jak mam już konto mastercard bezcenne chwile i dodaną inną karte to dostane te 300zł po dodaniu tej?
  2. Adam pisze:
    Można złożyć kartę bez ponownego zakładania konta (zamknięte przy poprzedniej promocji) i nadal korzystać z usług poprzez aplikację mobilną ?
  3. Adam pisze:
    Kiedy można zrezygnować z karty
    • Michał pisze:
      Niestety podany nr infolinii nie działa za granicą.Dlatego rozłącza połączenia.A ban niestety nie posiada nr dla połączeń z zagranicy.ale już jestem pewien że nie chce zawrzeć umowy z tym bankiem.to jest absolutny brak szacunku nie mówiąc już o sprawach finansowych.Mialem doczynienia z tym bankiem w przeszłości i zawsze były jakieś komplikacje więc tym razem jest to samo i widać że bank pozostał gdzieś w tyle jeżeli chodzi o obsługe klienta
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Rozumiem, za granicą faktycznie może być problem. I zgadzam się z tą częścią odnośnie do obsługi, odkąd pamiętam cały czas wygląda to bardzo podobnie.
  4. Adam pisze:
    Kiedy można zrezygnować z karty
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ogólnie w każdym momencie, ale jeśli chcesz dostać wszystkie nagrody to po otrzymaniu ostatniej z nich.
  5. Karolina pisze:
    Proszę o podanie numeru na infolinię Citi.
    Ta na stronie nie działa.
    Złożyłam wniosek wysłałam wyciąg z banku i cisza.

    Pozdrawiam

  6. Karolina pisze:
    Proszę o podanie numeru na infolinię Citi.
    Ta na stronie nie działa.
    Złożyłam wniosek wysłałam wyciąg z banku i cisza.

    Pozdrawiam

  7. Karolina pisze:
    Proszę o podanie numeru na infolinię Citi.
    Ta na stronie nie działa.
    Złożyłam wniosek wysłałam wyciąg z banku i cisza.

    Pozdrawiam

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      My nie mamy żadnych tajnych numerów do banków, jak jest potrzeba, korzystamy sami z tych ogólnodostępnych na stronie.
      Klienci indywidualni
      tel. (+48 22) 362 24 84 lub
      tel. (+48 22) 692 24 84
    • Michał pisze:
      Niestety bank nie odpowiada na wniosek.Proba kontaktu z różnych telefonów kończy się rozłączeniem.Sam już nie wiem czy chce zawrzeć umowę z tak nieodpowiedzialnym bankiem
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Z ciekawości sama zadzwoniłam na infolinię banku, pierwszy numer podany na stronie. Czekałam dosłownie 3 minuty na połączenie z konsultantem (chyba rekord). Nie mam pojęcia, skąd takie problemy. To, że są opóźnienia w oddzwanianiu przez konsultantów to norma, zawsze tak było i dużo się nie zmieniło na przestrzeni lat. Ale problemów z dodzwonieniem się nie było wcześniej.
  8. Michał pisze:
    U mnie to samo podałem wszystko kontaktu zero a mija już tydzien
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Zadzwoń na infolinię banku sam. Ja tak robiłam, jak do nie nikt nie oddzwaniał. Przy dobrych promocjach zawsze mają opóźnienia, warto samemu się upomnieć 🙂
  9. Michał pisze:
    Czy jeśli spełniam warunki tej promocji a nie chcę płacić co miesiąc kartą 1000 tylko 300 zł to muszę założyć konto. Niestety nie spełniam warunków otrzymania bonusu 300 zł za konto ponieważ byłem jego posiadaczem i zamknąłem je w styczniu 2022. Czy w związku z tym jeśli otworze zwykłe konto bez promocji to też będę musiał płacić kartą kredytować 1000 zł czy 300 zł by uniknąć opłat?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie do końca rozumiem pytanie. Przez pierwszy rok, nawet gdybyś nie płacił nic zupełnie kartą, to opłata się nie naliczy. Dopiero po upływie pierwszych 12 miesięcy trzeba płacić nią na min. 1000 zł w każdym okresie rozliczeniowym. Konto nie ma tu nic do rzeczy, może być, może go nie być, nie ma to żadnego znaczenia. Wymagane płatności 300 zł miesięcznie są do promocji, nie do zwolnienia z opłaty.
  10. Michał pisze:
    Czyli „Jeśli założysz Simplicity w tej promocji to oprócz 900 zł nagród otrzymasz również kartę na rok bez opłat za użytkowanie.

    Bez promocji — musiałbyś wydać kartą min. 1000 zł w każdym miesięcznym okresie rozliczeniowym.

    W promocji — nie musisz wykonywać żadnych płatności, by opłata się nie naliczyła.”

    Tyczy się karty debetowej do konta osobistego a nie karty kredytowej?
    Karta kredytowa jest bez opłat bez względu na sumę miesięcznych płatności i fakt posiadania konta?

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, co ma konto ze zwykłą kartą debetową do promocji karty kredytowej? Nie załączam cenników konta w opisie promocji karty kredytowej. Simplicity to nazwa karty kredytowej. Cennik karty do konta masz w opisie promocji konta.
      Sam zacytowałeś odpowiedź na swoje ostatnie pytanie 🙂
  11. Maria pisze:
    A jak już mam konto w city banku z kartą debetową wielowalutowa od września tego roku to mogę skorzystać z tej promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, to jest promocja karty kredytowej, więc zwykłe konto z kartą nie wyklucza udziału 🙂
  12. Maria pisze:
    A jak już mam konto w city banku z kartą debetową wielowalutowa od września tego roku to mogę skorzystać z tej promocji?
  13. Paweł pisze:
    Do kogoś już się odezwali? Na razie żadnego kontaktu….
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jak sami nie oddzwaniają, to śmiało dzwońcie na infolinię banku i się upominajcie o dokończenie wniosku. Sama tak robiłam. To niestety w Citi nagminny problem.
    • Sławomir pisze:
      Do mnie zaraz na drugi dzień zadzwonili, jakie szczegóły dopowiedziano, ustalono wysokość limitu karty, przedstawiono szczegóły dalszego postępowania (wysłano informacje na podany adres email) od razu pan wysłał info o konieczności dosłania wyciągu z konta, tylko tego pojedynczego wpływu, z którego mam wpływ dochodu.
  14. Wojciech pisze:
    Witam
    Czy promocja łączy się z promocją poleceń jeśli tak to z jakiego linku można skorzystać do założenia karty ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Z tego, co widzę, to nie, jest tylko Biedronka, Motorola i BP.
  15. Jarek pisze:
    Czekałem 2 tygodnie w końcu zadzwoniłem i decyzja odmowna, pomimo idealnej przeszłości i teraźniejszości kredytowej, dziwny ten bank, jakiś taki ostrożny i nieprofesjonalny, niesłusznie odrzucają wniosek, spróbuję złożyć kolejny wniosek.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jarek, z bankiem odnośnie zdolności kredytowej się nie wykłócisz. Każdy ma swoje wewnętrzne procedury kredytowe. Historia kredytowa to wcale nie jedyna rzecz, brana pod uwagę. Poza tym pamiętaj, że każdy wniosek robi nowe zapytanie w BIK i obniża punktację.
  16. Jan pisze:
    Czy ktoś wie jak się połączyć z tymi numerami bez podania numeru karty?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ostatnio dzwoniłam i żadnego nr nie podawałam. Po prostu przeczekałam i połączyło mnie z konsultantem.
  17. Jan pisze:
    Pytanie jak się do kogoś dodzwonić nie mając numeru karty?
  18. Jarek pisze:
    Jak się dodzwonić nie mając numeru karty?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niestety nie mam zielonego pojęcia, o co wam chodzi z tym numerem karty. Na stronie Citibanku podane są dwa numery. Jeden:
      „Jesteś zainteresowany naszymi produktami?
      Zadzwoń: tel. 1 9009”
      . Dzwoniłam, nic nie trzeba podawać.
      Drugi:
      „Jesteś już naszym klientem?
      Zadzwoń:
      Klienci indywidualni
      tel. (+48 22) 362 24 84 lub
      tel. (+48 22) 692 24 84”

      Chciało ode mnie podania Citiphone PIN. Po prostu przeczekałam minutę czy dwie i przełącza automatycznie do konsultanta. Na żadnym etapie nie prosiło mnie o numer karty. Sugeruję pierwszy numer. Najwyżej konsultant przełączy do innej osoby.
    • Bartek pisze:
      Informacja jaką dostaje się po złożeniu wniosku:

      Jeśli masz dodatkowe pytania lub chcesz sprawdzić status Twojej aplikacji możesz skontaktować się z infolinią:
      Karta Kredytowa – 222386566

  19. Michał pisze:
    Mi w końcu po dwóch tygodniach czekania, łaskawie rozpatrzyli ale sam musiałem dzwonić na infolinię. Konsultant jeszcze mówił, że niektórzy czekają od 15 grudnia i po co mi ten pośpiech 😀
  20. Michal pisze:
    Czy ta promocja jeszcze działa? Czy można to jakoś sprawdzić?
  21. Michal pisze:
    Czy ta promocja jeszcze działa? Czy można to jakoś sprawdzić?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jak wyczerpią limit, to mają nas powiadomić, wtedy zakończymy.
  22. Bartosz pisze:
    Czy po wydaniu karty można wycofać zgody marketingowe i nadal otrzymywać nagrody?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie, zgody muszą być wyrażone do końca. Inaczej bank nie wypłaci kolejnych nagród.
  23. Paweł pisze:
    Czy będzie na stronie formularz dla umów podpisanych w styczniu?
  24. Bogdan pisze:
    Niestety jest jakiś problem.
    Po wypełnieniu podstawowych danych wyskakuje komunikat:
    Error
    There is An Error With Registration Service Call
    🙁
    • Bogdan pisze:
      Już się wyjaśniło. Nazwisko dluczkonowe z „-” było problemem 🙂 Po skasowaniu „-” poszło dalej bez problemu.
  25. Dawid pisze:
    Czy umowę można podpisać zdalnie bez wizyty kuriera w celu podpisania umowy ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To zależy. Niektórzy dostają umowę na maila, inni kurierem. Nie wiem, od czego to zależy, musiałbyś pytać w banku.
  26. Dominik pisze:
    Cześć Magda! Dwa szybkie pytanka do tej oferty:
    – czy obowiązuje jakaś karencja czy po odebraniu ostatniej nagrody można spokojnie wypowiadać kredytówkę?
    – jaki jest okres bezodsetkowy na spłatę kredytówki? Standardowo jak w przypadku citi 30 dni okres rozliczeniowy + 26 dni na spłatę?

    Pozdrawiam,
    Dominik

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hej!
      Zamknąć kartę możesz w każdym momencie 🙂 Nie ma żadnej karencji, kar czy coś w tym stylu.
      I tak, jest dokłądnie tak, jak piszesz. 30 dni płatności – wyciąg -26 dni na spłatę. Oczywiście można kartę spłacać wcześniej, chociażby na bieżąco 🙂
  27. Damian pisze:
    Mój wniosek niestety został odrzucony 😪 choć zawsze przechodziło. Nie mam pojęcia co jest nie n tak. Pracodawca ten sam. Dochod jest..
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Banki zaostrzyły bardzo politykę kredytową, więc może po prostu po zmianach zabrakło zdolności.
    • Sabinnqa pisze:
      Mnie też odrzucono, choć dochód mam i na koncie trochę oszczędności. Zostaje więc kwestia niedawno zamkniętej karty, czyli wrzesień. I dwa razy odkładane zamknięcie konta, czyli premia za przedłużenie. Albo jestem za „bogata”, czyli będę spłacać w terminie i na mnie nie zarobią 😉
      Pierwszy raz mi odrzucono wniosek, choć kilka kart kredytowych już miałam.
  28. Sławomir pisze:
    Program Bezcenne chwile nie działa, byłem już zarejestrowany, teraz chciałem dodać kartę i „nie można wczytać danych” strona jakby stoi, czy coś wiadomo?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Pisz reklamację do Citibanku. To pewnie błąd techniczny z ich strony, zdarzały się już podobne sytuacje.
  29. Sławomir pisze:
    Pani z Bezcennych Chwil, poinformowała mnie, że citi handlowy. to specyficzny bank … oni sami zgłaszają kartę do tego programu, ale mają na to 5 dni. Po tym okresie, na stronie Bezcenne chwile, mam się zalogować już po numerze karty i dacie urodzenia (a nie po email i haśle) i powinno być ok … no zobaczymy.
  30. wojto pisze:
    Mam problem z tą kartą. We wniosku wybrałem, że limit to będzie coś koło 5800 zł. Jednak przy końcowym potwierdzeniu umowy bank sam zmienił limit na 100 000 zł. Nie zauważyłem tego i zatwierdziłem. Już płaciłem kartą. Czy mogę teraz obniżyć ten limit i dalej brać udział w promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jasne, że tak. Napisz do nich wiadomość w bankowości z dyspozycją obniżenia limitu kredytowego.
  31. Jarek pisze:
    Bank – oszust i tyle w temacie. Jak już miałeś kartę kredytową w tym miernym banku to na bank:) Ci odrzucą mimo idealnej przeszłości kredytowej.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jarek, sporo stałych czytelników otrzymało kartę w promocji, i to któraś z rzędu ich promocja. Chodzi raczej o zaostrzenie polityki kredytowej we wszystkich bankach. Zdolność, która kiedyś pozwalała na zaciągnięcie zobowiązania, dziś nie wystarcza. Sama historia kredytowa to tylko ułamek tego, co bierze pod uwagę bank.
    • Tomasz pisze:
      U mnie podobnie. Dzwonił nawet konsultant z informacją o kwocie przyznanego limitu na karcie, oraz że umowa będzie wysłana kurierem. Po kilku dniach dostałem smsa i maila, że wniosek jest rozpatrzony negatywnie. Napisałem reklamację, zobaczymy co odpiszą.
    • Bartek pisze:
      Ja właśnie potwierdziłem umowę (online). To moja trzecia lub czwarta karta kredytowa w Citi, wszystkie w promocji.
      Przy okazji, Pani Magdo, będzie ogarniacz promocji dla umów podpisanych w kwietniu>
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      W miarę możliwości zrobię i dołączę 🙂
  32. Krzysztof pisze:
    Potwierdzam NIEMOŻLIWOŚĆ rejestracji karty kredytowej w programie „Bezcenne Chwile” przez ich bankowość internetową. W kontakcie z BOK najpierw pracownik citi wmawiał mi przez telefon, że muszę już być zarejestrowany i połączy mnie z bezcennymi chwilami, które wykażą taką sytuację (zatem Wasza odpowiedź na pytanie Mjetka z 13.12.2022 nie jest do końca zgodna ze stanowiskiem banku) – na argumenty, że tego regulamin nie przewiduje, nie reagował.
    Weryfikacja z pracownikiem programu Bezcenne Chwile wykazała, że… NIE WIDNIEJĘ TAM i… KAZANO MI DZWONIĆ JESZCZE RAZ NA INFOLINIĘ CITI 😀
    Po kolejnej weryfikacji (rozmowa TYM RAZEM Z PANIĄ KONSULTANTKĄ) doradzono, abym przygodę z nową kartą, jako nowy klient, zaczął od… złożenia reklamacji!
    Potwierdzam za to komentarz Magdy do postu Jarka z 13 stycznia 2023 – o tym, iż otrzymałem kartę bez problemu w promocji Citi i jest to już moja trzecia promocja w tym banku, w której biorę udział.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jakoś mnie to nie dziwi 😀 Sama w swoim czasie też zaczynałam od reklamacji, bo nie mogłam zarejestrować karty w BCH, nie pobierały się jakieś formularze i nie dało się przejść dalej. Po reklamacjach naprawili po chyba 3 tygodniach, ale promocja mi przepadła, skończył się do tego czasu limit.
      Komentarz Mjetka dotyczył trochę innej sytuacji, czy jeśli już jest w BCH to czy to go wyklucza z obecnej promocji, nie samych problemów technicznych z dodaniem karty 🙂
  33. Krzysztof pisze:
    @Magda – właśnie u mnie też jakieś FORMULARZE pdf się nie pobierają! Brak zakładki, która powinna się gdzieś otworzyć :-/ (Sprawdzane na trzech przeglądarkach i dwóch kompach)
    Też boję się o termin rejestracji, bo reklamacje rozpatrują do 30 dni (chyba, że w sprawie płatności – to wtedy „tylko” 15)…
    Rozumiem, że zabawa w pozyskanie 600 złotych nie zacznie się wcześniej i będę sobie „wisiał” z kartą przez trzy miesiące ? 🙁
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Wiesz co, czekać z płatnościami chyba nie ma sensu. Składaj reklamację z tymi BCH, że korzystasz z takiej i takiej promocji i wg regulaminu MUSISZ się zapisać do programu w określonym terminie. Ja bym normalnie wykonywała w kolejnych miesiącach wymagane do promocji płatności i ewentualnie później, jakby nie przyznali automatycznie nagrody, pisałabym kolejną reklamację.
  34. Krzysztof pisze:
    @Moniaki.pl – Magda
    zarobiłem tak, jak podpowiedziałaś a bank w korespondencji (na)kazał mi czekać kolejne 7 dni…
    „zleciłam udostepnienie oferty na Pana profilu w zakresie rejestracji do programu Bezcenne Chwile. Dokumenty do pobrania i akceptacji poprzez Serwis Bankowości Internetowej Citibank Online -> korzyści i produkty, będą możliwie od 25 stycznia br. przez 7 dni.
    Prosimy o ponowną próbę rejestracji do programu we wskazanym terminie.
    Przepraszamy za niedogodności.”
    Ręce opadają :-/
    Czytam regulamin i zastanawiam się, czy można spróbować zarejestrować kartę nie spod bankowości elektronicznej tego banku (jak sugerujecie w ogarniaczu promocji), tylko bezpośrednio z adresu: https://bezcennechwile.mastercard.pl/?
    Jak sądzisz?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mi się nie udało — pytałam wtedy w BCH i mi powiedzieli, że w przypadku Citi tylko rejestracja przez ich bankowość. Ale możesz spróbować, może coś się zmieniło od tej pory.
  35. Jarek pisze:
    Ten City handlowy to jeden wielki bałagan..same problemy. Odradzam stanowczo. Nawet swoich placowek mają jak na lekarstwo. @Tomasz jak już masz negatywną to raczej nic nie wskorasz. . Ja 2 wnioski zlozylem reklamowalem i nic. Przyszly 2 listy w ktorych lakoniczna odp. O negatywnym rozpatrzeniu, żadnych wyjaśnień dlaczego odmowa. Mialem kredytowki już w . 5 bankach i nigdy nie robili problemów bo mam idealną zdolność kredytową. Szkoda nerwow i czasu na ten antybank!.
    • Tomasz pisze:
      Najlepsze, że już miałem u nich kartę kredytową z gorszą zdolnością kredytową niż obecnie. Możliwe, że odwalają tych co mieli już u nich kredytówki i zrezygnowali z nich po zakończeniu promocji. W innych bankach nie mam problemu z uzyskaniem karty kredytowej
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To napisz do nich wniosek, że mają Ci uzasadnić powód odmowy. Od kilku lat obowiązują przepisy dot. uzasadnienia decyzji kredytowych i bank musi na taki wniosek odpowiedzieć.
  36. Jarek pisze:
    A jeszcze najlepsze – Wczoraj Smsem przyszła mi wiadomość że mogę sobie wziąć kredyt ,buhaha. Jak można być tak bezczelnym ? Śmieją się człowiekowi prosto w oczy.
  37. Krzysztof pisze:
    @Moniaki.pl – Magda. Hurra – jest wreszcie porządna odpowiedź banku! „Wyjaśniam, że z przyczyn leżących po stronie banku możliwość rejestracji do programu Bezcenne Chwile będzie możliwie w terminie 7 dni od 25 stycznia br. Prosimy o próbę rejestracji do programu we wskazanym terminie. Bardzo przepraszamy za niedogodności. Pragnę wyjaśnić, że Pana karta kredytowa została wydana w styczniu br., wiec regulaminowy termin przystąpienia do programu mija z końcem lutego br.”. No to poczekam….
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Super, że się udało. Szkoda, że trzeba było tyle energii poświęcić na coś, co w ogóle nie powinno być przedmiotem dyskusji 😉
  38. Esia pisze:
    Miał ktoś taka sytuacje że po wypełnieniu wniosku w tym banku od kilku lat dostaje wiadomość od razu SMS „CitiHandlowy: Informujemy, ze obecnie nie mozemy pozytywnie rozpatrzyc Pani/Pana wniosku o Karte Kredytowa” ?
    O co im może chodzić, automatycznie mnie odrzucają
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Powodów może być wiele. Napisz do nich wniosek o uzasadnienie decyzji kredytowej. Nie mogą odmówić. Powołaj się na art. 70a Ustawy z 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe:
      „1. Banki i inne instytucje ustawowo upoważnione do udzielania kredytów na wniosek osoby fizycznej, prawnej lub jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, o ile posiada zdolność prawną, ubiegającej się o kredyt przekazują, w formie pisemnej, wyjaśnienie dotyczące dokonanej przez siebie oceny zdolności kredytowej wnioskującego.
      2. Wyjaśnienie, o którym mowa w ust. 1, obejmuje informacje na temat czynników, w tym danych osobowych wnioskującego, które miały wpływ na dokonaną ocenę zdolności kredytowej.
      3. W przypadku przedsiębiorców bank i inna instytucja ustawowo upoważniona do udzielania kredytów może pobierać opłatę za sporządzenie wyjaśnienia, o którym mowa w ust. 1. Wysokość opłaty powinna być odpowiednia do wysokości kredytu.”
  39. Michał pisze:
    Wiem, ze trzeba wyrazic zgody marketingowe w Citibank, ale czy trzeba wyrazic te zgody w bezcennych chwilach tez?
  40. Jarek pisze:
    Ale oni odpowiadają tak że dalej nic nie wiadomo dlaczego odmowa, czyli pisanie wniosku nic nie da!
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A masz jakiś przykład, jak wygląda takie uzasadnienie? Pytam z ciekawości, bo nie widziałam takiego 🙂
  41. Jarek pisze:
    Takie coś dostałem zarówno mailem jak i listem poleconym.
    Szanowny Panie,
    w odpowiedzi na Pana zgłoszenie złożone w trybie art.70a ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo Bankowe o udzielenie wyjaśnienia dotyczącego dokonanej przez Bank Handlowy S.A w Warszawie oceny Pana zdolności kredytowej poniżej przekazujemy informacje nt. istotnych czynników, w tym Pana danych osobowych, które miały wpływ na dokonaną przez Bank ocenę zdolności kredytowej.
    Na Pana ocenę zdolności kredytowej dokonaną wpływ miały następujące czynniki:
    1. Źródło dochodu, forma zatrudnienia, staż pracy,
    2. Dane o wydatkach związanych z prowadzeniem gospodarstwa domowego,
    3. Dane dotyczące wysokości dochodu,
    4. Dane podstawowe z wniosku kredytowego
    5. Dane o posiadanych zobowiązaniach,
    6. Dane dotyczące Pana relacji z Bankiem i innymi bankami,
    7. Dane dotyczące zobowiązań klienta pochodzące z rejestrów i biur informacji gospodarczych.
    Jednocześnie informujemy, że istotnym czynnikiem, który zdecydował o braku możliwości pozytywnego rozpatrzenia Pana wniosku były dane o posiadanych przez Pana zobowiązaniach kredytowych, wysokości dochodów oraz kosztach utrzymania wraz z informacjami zadeklarowanymi na wniosku kredytowym i/lub w dostarczonych dokumentach.
    Jeżeli posiada Pan dodatkowe źródła dochodów, które nie były udokumentowane w trakcie wnioskowania o produkt lub w przypadku zmiany któregoś z ww. czynników możliwe jest ponowne złożenie wniosku do Banku.
    Wyjaśniam, że na podstawie otrzymanego zgłoszenia dokonaliśmy ponownej analizy złożonego wniosku. Niestety nie możemy dokonać zmiany decyzji.
    Dodam że nie mam żadnych zobowiązań kredytowych jedynie raty 0% na Allegro ale to mała kwota. Wysokość dochodów też ok, koszta utrzymania , mieszkam z rodzicami więc prawie żadne.
    Więc sami widzicie że ta odpowiedź na reklamację to ogólnikowy stek bzdur , żadnych konkretów, pewnie wszystkim tak odpowiadają, miałem u nich już 2 karty kredytowe z promocjami, więc myślę że to decydowało.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Banki zaostrzyły politykę kredytową. A akurat to, że ktoś zadeklaruje, że ma koszty utrzymania na poziomie 200 zł miesięcznie (przykład) wcale nie oznacza, że tyle bank weźmie pod uwagę. Każdy ma swoją własną kwotę minimalną na utrzymanie i nawet jak klient powie, że nie ma żadnych kosztów, to bank swoje i tak odliczy. Np. kilka lat temu do kredytu hipotecznego w jednym z banków, w których pracowałam, było to około 1000 zł miesięcznie na osobę. Może w tym jest problem. A nie masz kart kredytowych w innych bankach czy limitów w koncie? One też dość mocno obciążają zdolność.
      Pismo faktycznie ogólne, ale wynika z niego, że chodzi o zdolność. Gorzej, gdybyś miał np. wpisy do baz dłużników, o których nawet nie wiesz – a takie przypadki się zdarzają i to często. Wystarczy jakaś zapomniana faktura.
      Nie sądzę, żeby to było wykluczenie byłych klientów z poprzednich promocji. Naprawdę dużo osób korzysta z niej po raz kolejny. Po prostu bank ma ostrzejsze kryteria i nic z tym nie zrobisz.
  42. Jarek pisze:
    Nie mam kart kredytowych , jedna z limitem na 7tys. jest w trakcie likwidacji (mbank) Debetów na kartach debetowych-brak.
    No cóż ja się z tego banku wypisuję(mam jeszcze konto z promocji 450zł) ale już przelali całość nagród.
    Mam w sumie ponad 200tys. oszczędności a oni się boją mi kartę kredytową wydać, śmiechu warte.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To ten limit jeszcze obciąża zdolność. Nie ma co walczyć z wiatrakami, w tym przypadku reklamacje nic nie pomogą.
  43. Marcel pisze:
    Czy dobrze rozumiem, że zapłata za rachunek za prąd zostanie zaliczona jako spełniająca warunki?
    Pozdrawiam
  44. Michał pisze:
    Według regulaminu nie ma przymusu aktywowania karty przez aplikację ani też logowania się tam.
    Wszystko można zrobić w bankowości elektronicznej na komputerze ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jasne, jeśli nie ma w regulaminie wyraźnie napisane, że ma być stricte aplikacja, to nie musisz jej ściągać i aktywować.
  45. Michał pisze:
    Skąd wiadomo ze ten limit 3000 kont się nie wyczerpał ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeśli się wyczerpie, dostaniemy informację i zakończymy promocję.
  46. Rafał pisze:
    Czy po 9. miesiącach bez problemu mogę zrezygnować z karty?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jasne. W każdej promocji, czy to konta, czy karty kredytowej, można zamknąć produkt w dowolnym momencie. Doradzam oczywiście zrobienie tego po odebraniu nagród, bo w innym przypadku nie zostaną wypłacone, ale taką możliwość masz w każdej chwili.
  47. Michu pisze:
    Czesc, czy ta promocja jest jeszcze aktualna? Dzieki za info
  48. Bogumił pisze:
    Wniosek złożony w pierwszej połowie lutego. Niestety Citi funkcjonuje niczym żółw ociężale.. (były też problemy z selfie). Umowę do podpisania dostałem dopiero 1 marca (w tymże dniu podpisałem ją). Karta dotarła dzisiaj. Aktywowana i zgłoszona do Bezcennych..
    Wygląda na to, że pierwszym pełnym miesiącem będzie kwiecień (płatności na min. 300 zł.). Jeśli źle myślę, proszę mnie poprawić.
    Jeszcze jedna wątpliwość. Nie mogę znaleźć mojego okresu rozliczeniowego. Citi pod wieloma względami mnie zadziwia..
    • Moniaki.pl pisze:
      Niestety, Citi od lata funkcjonuje powoli i nie zapowiada żeby się to zmieniło. Tak, pierwszym pełnym miesiącem w Twoim przypadku będzie kwiecień, bo umowa została podpisana w marcu, nawet jeśli jest to 1 marzec.
      Magda jest na urlopie i nie poratuje mnie odpowiedzią, ale będzie wiadomo kiedy dostaniesz pierwszy wyciąg, a potem masz jeszcze 26 dni na spłatę.
  49. Dawid pisze:
    Pani Moniko, czy ma Pani doświadczenie jak wygląda spłata karty, przed czasem. Mam na myśli, że pierwszy miesiąc gdzie muszę wydać 300zł kredytówką wypada właśnie teraz na marzec. Żądana suma 300zł została spełniona w kilka dnia i nie czekając na bilans (wyciąg) jak zwał tak zwał, spłaciłem całe zadłużenie by nie przeoczyć okresu bez odsetkowego. Czy taka forma nie koliduje w żaden sposób w warunki promocji (ja nic takiego nie zauważyłem w regulaminie)

    dziekuję.

    • Moniaki.pl pisze:
      Dawid, nie ma żadnego problemu, możesz spłacać kartę od razu i nie koliduje to w żaden sposób z warunkami promocji.
  50. Zawiedziony pisze:
    Czy ktokolwiek otrzymał już od CITI bonusu, o których tutaj mowa?
    Sami zmieniają kwotę przyznanego kredytu (po co mam przeklikiwać się przez ten wniosek jak i tak konsultant na koniec wrzuca kilkadziesiąt-kilkaset tysięcy limitu, bo może się ktoś nie zorientuje?
    Spróbowałem założyć konto, zawnioskowałem o kartę, wstępna weryfikacja ok, po czym wydzwaniają po dodatkowe dokumenty, odsyłam je podpisane podpisem kwalifikowanym (nie ePUAPem!) i w tym banku chyba świat się zatrzymał na latach 90-tych – „proszę podpisać fizycznie, to nie jest podpis”. Kolejne osoby również: „ma być fizyczny podpis na każdej stronie i koniec”. Jeżeli mam najpierw kilkadziesiąt stron drukować, podpisywać je odręcznie i potem odsyłać i liczyć, że „to wszystko”, po czym wypisują po kolejne kwity, to się to przestaje opłacać. Zrezygnowałem – bo z mojej perspektywy jeżeli oni nie znają podstawowych przepisów, to nie ma co liczyć, że będą respektować warunki swojego regulaminu. A na ciąganki po sądach, żeby wyegzekwować 950 zł to nie mam ani czasu, ani ochoty.
    Pierwszy mój kontakt z tym „bankiem” – nigdy więcej.
  51. Jarek pisze:
    @Zawiedziony . Dokładnie najgorszy bank na rynku, zobacz moje wcześniejsze komentarze.
  52. Jarek pisze:
    Dzień dobry,

    Dlaczego ta promocja widnieje na pierwszym miejscu na Waszej stronie www a jest nieaktualna – właśnie wprowadziło to mnie i kogoś komu obiecałem pomóc w założeniu karty w błąd ??

  53. Jarek pisze:
    Kliknij na lupę to będą aktualne promocje.
  54. Andrzej pisze:
    Dzień dobry,
    Mam kartę kredytową Citi.
    Chcę zapłacić faktury przez Payappka, ale płatność ma kod 4900.
    Czy bank za taką płatność kartą kredytową naliczy mi prowizję?
    Jeżeli tak to czy mogę bez prowizji dokonać płatności za pomocą BLIKa?

Skomentuj Krzysztof Anuluj pisanie odpowiedzi