Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

PKO dla młodych: 10 biletów do kina za założenie 1 darmowego konta [łatwe warunki]

Bank PKO BP ponownie przygotował bardzo atrakcyjną propozycję dla młodych. Za otwarcie darmowego konta i zrobienie 1 płatności kartą, otrzymujesz 10 biletów do kina Cinema City lub Helios (do wyboru). Według regulaminu wartość nagrody to 194 zł.

Promocja nie ma haczyków, ani żadnych podstępnych warunków ukrytych małym druczkiem – sprawdziłem!

popcorn-1085072_1280

WAŻNE: W promocji dostępne jest tylko 2 800 nagród (10 biletów w każdej), dla pierwszych 2 800 osób, które wykonają kroki opisane poniżej. Ostatnia tego typu promocja zakończyła się w mniej niż 3 tygodnie, wiec musisz się spieszyć.

Kto może wziąć udział w promocji?

W promocji możesz wziąć udział, jeśli masz między 18 a 26 lat, oraz nie posiadałeś nigdy konta w PKO (ani Inteligo) lub zamknąłeś je przed 31.12.2016.

Promocja dotyczy konta “PKO Konto dla młodych”, które jest bardzo atrakcyjne biorąc pod uwagę rynkowe realia:

  • Otwarcie konta – 0 zł
  • Prowadzenie konta – 0 zł
  • Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce – 0 zł
  • Karta do konta – 0 zł (aby karta była darmowa trzeba wykonać w miesiącu 5 dowolnych płatności kartą, w przeciwnym wypadku kosztuje 5 zł miesięcznie)

Do promocji możesz dołączyć tylko do 19 lutego 2017r. do godziny 23:59. Natomiast jest bardzo prawdopodobnie, że promocja zostanie zakończona przed czasem po wyczerpaniu limitu 2 800 kont promocyjnych.

Do końca promocji pozostało:

Kliknij tutaj i weź udział w promocji >>
(załóż konto, wykonaj 1 płatność kartą i odbierz 10 biletów do kina)

Instrukcja, jak dostać 10 biletów do kina!

Cała procedura na zdobycie 10 biletów do kina jest prosta jak drut:

  1. Załóż “Konto Dla Młodych” w banku PKO. Kliknij tutaj, aby założyć internetowo >>
  2. Wypełniając formularz otwarcia konta, zaznacz, że chcesz konto z kartą.
  3. Wypełniając formularz otwarcia konta wyraź zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i nie cofaj tej zgody aż do otrzymania biletów (wymaga tego regulamin).
  4. Po otwarciu konta i otrzymaniu karty, wykonaj minimum 1 płatność kartą (na dowolną kwotę).
  5. Do 3 marca 2017r. zarejestruj się na pkobp.pl/kinoza0 wybierając kino do którego chcesz otrzymać bilety.

I to wszystko! Pierwsze 2 800 osób otrzymuje pakiet 10 biletów do kina Cinema City lub Helios. Liczy się data wykonania transakcji kartą.

Oczywiście konto w PKO możesz zamknąć w dowolnym momencie po odebraniu nagrody. Nie ma żadnych zobowiązań, ani haczyków. Po zamknięciu konta bilety będą dla Ciebie nadal aktywne.

Bilety będą przyznawane w 2 turach: 17 lutego i 14 marca 2017. Bilety dostaniesz, jako wiadomość w bankowości internetowej iPKO w formie kodów, które możesz wykorzystać pokazując w kasie kina. Będą ważne przez 6 miesięcy od ich otrzymania.

Kliknij tutaj i weź udział w promocji >>
(załóż konto, wykonaj 1 płatność kartą i odbierz 10 biletów do kina)

Podsumowanie tej dziecinnie prostej promocji

Szczerze? Nawet nie wyobrażam sobie, żeby któryś z naszych czytelników nie skorzystał z tej propozycji. Ta promocja jest tak łatwa, że bije na głowę wszystkie promocje dostępne obecnie na rynku.

Jedyny jej minus to dostępność tylko dla osób w wieku 18 – 26 lat. Sam chętnie bym skorzystał, ale jak widać “młody” to ja przestałem być już dawno temu i się nie łapię 🙂

To aż 194 zł do odebrania za założenie konta i zrobienie 1 transakcji kartą! Bez zobowiązań i haczyków. Mocno polecam!

Moja ocena promocji: 5star

Działaj szybko – bilety dostanie pierwsze 2 800 osób. Załóż teraz konto przez internet i zdobądź 10 biletów do kina Cinema City lub Helios: Zakładam konto z biletami >>

Lista dokumentów obowiązujących w promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 385

  1. Natalia pisze:
    Jeżeli dwa dni przed 31.12 złożyłam wniosek o zamknięcie konta, a okres wypowiedzenia wynosi 30 dni, czy mogę wziąć udział w promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Niestety nie, jesteś jeszcze liczona jako klient PKO. Ważne tu jest, aby konto zostało definitywnie zamknięte najpóźniej 30.12.2016 roku.
  2. Natalia pisze:
    Szkoda, bo to fajna promocja 🙂 dziękuję za odpowiedź 🙂
  3. Silver pisze:
    Czy muszę mieć ukończone 26 lat? Bo to w tym roku będzie i nie wiem czy liczą rocznikowo czy faktyczny stan?
  4. Paweł pisze:
    Czy kody po zamknięciu konta będą nadal aktywne? Czy jak usunę konto to też zostaną usunięte z bazy kin?
  5. Paweł pisze:
    spełnienie warunków nie wystarczy aby otrzymać bilety. W poprzedniej edycji moja dziewczyna założyła konto, dokonała płatności, zrobiliśmy zgłoszenie na stronie PKO BP… i nic. Cisza (a w promocji było jeszcze na tamten moment dostępne około 1000 zestawów biletów). Na infolinii Pan stwierdził że zgłoszenie nie gwarantowało otrzymania biletów i tylko “wybrani” je otrzymywali
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Pawle proponuję przeczytać regulamin, a w szczególności fragment dotyczący warunków uzyskania nagrody. W poprzedniej promocji wystarczyło, że ktoś założył konto i zarejestrował się na stronie “pkobp.pl/kinoza0”, wykonał płatność kartą i uzyskiwał bilety. Zawsze regulamin promocji mówi o tym co należy zrobić, aby nagrodę otrzymać i to regulamin jest wiążący, a nie słowa konsultanta.
  6. Agnieszka pisze:
    Czy to konto mogę założyć za pomocą przelewu z innego mojego konta zamiast podpisywania umowy przez kuriera?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli taka opcja się pojawi podczas wypełniania wniosku to możesz założyć konto przelewem weryfikacyjnym.
  7. Agata pisze:
    A czy są jakieś poważniejsze opłaty za konto/kartę? Rozumiem, że w samej promocji nie ma haczyków, ale czy może Państwo coś czytali o tym koncie dla młodych? Trzeba wykonać jakieś transakcje, czy może jest to , popularne dziś w wielu bankach, fajne konto darmowe?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Agato konto jest darmowe, nic nie płacisz za jego utrzymanie. Karta również będzie dla Ciebie darmowa jak w danym miesiącu wykonasz min. 5 dowolnych transakcji kartą. To konto ma mój brat i jest z niego zadowolony. Opłaty za wypłaty z bankomatów nie są naliczane. Pamiętaj tylko, że skończeniu 26 r.ż to konto zmienia się automatycznie w Konto za Zero i ono będzie darmowe jak wydamy kartą min. 300 zł, jak nie to będzie opłata 6,90 zł/m-c.
  8. Aleksandra pisze:
    A to tylko przez internet?
  9. Marcin pisze:
    Witam jeżeli założyłem konto dla młodych 2 lata temu to promocja obowiązuje ? 😀
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli zamknąłeś to konto przed 31.01.2016 to jak najbardziej możesz skorzystać z promocji. ????
  10. Nesbro pisze:
    A jak zrezygnować z tego konta potem? Jakiś wniosek się wypełnia?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Najszybciej to możesz iść do oddziału banku i zamknąć konto – trwa to chwilę. Możesz też wysłać wypowiedzenie umowy. ????
  11. Nesbro pisze:
    Przed zamknięciem konta należy je wyczyścić, aby stan jego był na zero?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, warto nie pozostawiać na koncie pieniędzy ponieważ bank będzie chciał Ci przelać je na inne konto i za to pobierze prowizję. Bierzesz konto z kartą więc osobiście doradzam jeszcze przed zamknięciem konta zastrzec kartę żeby bank nie naliczył za nią opłaty w okresie wypowiedzenia umowy. 🙂
  12. Agnieszka pisze:
    Mam konto dla młodych ale w mbanku. moge wziac udział?
  13. Paweł pisze:
    Dominiko, w takim razie powinniśmy otrzymać bilety, a niestety nie otrzymaliśmy 🙁
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Rozumiem, a pisaliście reklamację w tej sprawie do banku, czy poprzestaliście na rozmowie z konsultantem? Mówię, czasami to co mówią konsultanci jest oderwane od rzeczywistości i warto zgłaszać problemy do osób bardziej kompetentnych. 🙂
  14. Paweł pisze:
    Czy rejestracji na stronie w sprawie biletów trzeba dokonać dopiero po zrobieniu płatności kartą?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z regulaminem, musisz zalogować się tam w terminie od 23 stycznia 2017 r. do 3 marca 2017 r. więc możesz zarejestrować się przed wykonaniem płatności.
  15. Karol pisze:
    Czy bierze się udział w promocji tylko jak otwiera się konto przez internet czy można otworzyć konto w oddziale banku?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz założyć konto w banku, ale upewnij się że konsultant będzie wiedział o promocji. ????
  16. Jacek pisze:
    Czy wszyscy konsultanci są tacy niekompetentni, że lepiej od razu pisać reklamację bez rozmowy?
  17. Rafal pisze:
    Ponawiam pytanie Karola bo w regulaminie nie ma jednoznacznej odpowiedzi.Można wywnioskować z niego ,ze można otworzyć w oddziale ,, czy bierze się udział w promocji tylko jak otwiera się konto przez internet czy można otworzyć konto w oddziale banku?,,
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz otworzyć konto w oddziale, ale upewnij się że konsultant wie o promocji bo z nimi różnie to bywa.
  18. Adrian pisze:
    Cześć!

    Jeśli zarejestrowałem się do promocji a dopiero później zrobiłem swoją pierwszą transakcję kartą to nie będzie żadnych problemów z wzięciem udziału?

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z regulaminem, pokrywają się terminy wykonania transakcji oraz rejestracji na pkobp.pl/kinoza0, te czynności należy wykonać w okresie od 23 stycznia 2017 r. do 3 marca 2017 r. Nie ma tu żadnej kolejności więc możesz najpierw zarejestrować się a później wykonać transakcję. 🙂
  19. Macko pisze:
    w regulaminie jest napisane podpisać umowę o otwarcie i prowadzenie Konta wraz z Kartą, LUB
    złożyć elektronicznie wniosek o otwarcie Konta wraz z Kartą za pośrednictwem strony internetowej http://www.pkobp.pl,
    Wynika ze w oddziale banku tez mozna otworzyc. To jak to w końcu jest?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz otworzyć konto w banku,ale zawsze upewnij się że konsultant wie o promocji i Ci ją przedstawi dokładnie. ????
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz założyć konto w oddziale ale upewnij się że konsultant dokładnie przedstawił Ci tę samą promocję. ????
  20. Michał pisze:
    Mam pytanie. Jakim cudem część biletów została już wydana ? Mamy 25.01 , promocja obowiązuje od 23.01. Po złożeniu wniosku czekamy do 48h na telefon . Następnie jeden dzień na kuriera z umową. Nie wiem czy kurier przywozi kartę , u mnie w ING dostałem ja listem poleconym. Jakim cudem ludzie się już załapali na tą promocje ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ale Michale gdzie znajduje się informacja o tym, że w tej promocji już ktoś odebrał bilety? Może odwołujesz się do komentarzy z bloga lub fanpage, ale te osoby polecają tę promocję bo odebrały bilety w poprzedniej edycji promocji. 🙂
  21. Ola pisze:
    Czy konto trzeba założyć przez internet czy można w oddziale banku?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz założyć konto w oddziale ale upewnij się że konsultant dokładnie przedstawił Ci tę samą promocję ????
  22. Daria pisze:
    Czy żeby skorzystać z promocji muszę założyć konto przez internet czy w oddziale też bym mogła?v
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz założyć konto w oddziale ale upewnij się że konsultant dokładnie przedstawił Ci tę samą promocję. ????
  23. krzys pisze:
    ciekawe czemu na stronie pko nawet nie ma o tym wzmianki
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Obecnie, bardzo często, banki wynajmują pośredników, których celem jest przyprowadzenie do banku jak największej liczby klientów. Pośrednicy (domy mediowe), aby umiejętnie wykonać powierzone im zadanie, bardzo często organizują promocję. Jako, że w takim wypadku to nie sam bank, a instytucja pośrednicząca jest organizatorem promocji, to nie znajdziesz informacji o niej na stronie banku. Zajrzyj do regulaminu promocji. Gdzieś na jego początku powinna być informacja czy to bank czy jakiś pośrednik odpowiada za daną promocję.
  24. Marta pisze:
    Jak wygląda podpisanie umowy?
  25. Marcin pisze:
    Przed chwilą potwierdzałem konto telefonicznie i zapytalem czy moge podpisać umowę w banku, to konsultantka powiedziała mi, że muszę za pośrednictwem kuriera
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      My skonsultowaliśmy to z Organizatorem promocji i potwierdził, że NIE ma konieczności podpisywania umowy przy kurierze – możesz podpisać ją w oddziale.
  26. Adrian pisze:
    Transakcję trzeba wykonać kartą czy można aplikacją IKO poprzez kod blik?
  27. Łukasz pisze:
    Niestety jak jesteś rocznik ’90 i masz urodziny w lipcu to się i tak nie załapiesz 🙁
  28. Aga pisze:
    Zamknęłam konto w listopadzie 2016. Założyłam konto znowu chciałam zarejestrować się na https://www.pkobp.pl/lpk/promocja-kino-za-0-zarejestruj-sie/ i pokazuje, że już mój pesel jest zarejestrowany. To mogę skorzystać drugi raz z tej promocji czy nie?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie w regulaminem jeżeli zamknęłaś konto przed 31.12.2016 roku to możesz skorzystać z promocji. W takiej sytuacji powinnaś napisać reklamację do banku i powołać się na regulamin, myślę że bank wyjaśni ten problem. Możesz złożyć reklamację w formie elektronicznej – poprzez serwis bankowości elektronicznej iPKO.
  29. Camille pisze:
    Czy wystarczy, że zgłoszę się na stronie ” https://www.pkobp.pl/lpk/promocja-kino-za-0-zarejestruj-sie/” , bo jedyne co się wyświetliło to “dziękujemy za rejestrację”.
    Czy muszę wypełnić ten pełen formularz z różnymi danymi… Niepokoi mnie, że tamta strona jest niezabezpieczona?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli chcesz przystąpić do promocji to skorzystaj z linka w artykule, tam masz przekierowanie do bezpiecznej i szyfrowanej strony. 🙂
  30. sebastian pisze:
    Witam serdecznie , jeżeli dokonałem rejestracji konta i otrzymałem telefon z banku z informacją że wszystkie dane się zgadzają i zostaje wysłany do mnie już kurier . Czy mogę się w takim przypadku już zarejstrować na stronie promocji pkobp.pl/kinoza0 czy muszę czekać na kurlera , bo przyznam się że nie wiem czy się nie pospieszyłem i już się tam zalogowałem .
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Czekaj na kuriera, podpisz umowę będziesz wtedy klientem banku i będziesz mógł zarejestrować się w promocji. Do czasu podpisania umowy nie jesteś klientem banku.
  31. Camille pisze:
    Dziękuję, wcześniej wchodziłam i ta pierwsza była szyfrowana a ta druga, gdzie trzeba było wpisywać dane już nie. Ale zmieniło się to 😉
  32. damian pisze:
    witam za jaką kwotę trzeba zrobić tą 1 tranzakcie
  33. Michał pisze:
    Pani Dominiko , samo PKO tak podaje ! 🙂 Biletów miało być 2800. Wystarczy wejść na stronę https://www.pkobp.pl/lpk/promocja-kino-za-0-zarejestruj-sie/

    Na dzień 25.01.2017 r. w puli pozostaje:
    w sieci kin Cinema City 1444 pakiety
    w sieci kin Helios 927 pakietów
    Na samym dole strony.
    1444+927 = 2371

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Michale nie mów mi Pani bo się staro czuję ???? Oni po prostu złożyli wniosek o konto i dla takich osób bilety są od razu rezerwowane, dlatego mówimy że liczy się tu data wypełnienia formularza. Te bilety są zarezerwowane i jak dana osoba spełni wszystkie warunki to je otrzyma – jasne jest teraz? ????
  34. sebastian pisze:
    Czyli jeżeli się za wcześnie zalogowałem na stronie promocji będę mógł dokonać drugiej rejestracji po podpisaniu umowy z kurierem .
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Musisz to sprawdzić, ale z drugiej strony…skoro mogłeś się zarejestrować to już powinieneś kwalifikować się do odbioru biletów. Ale zaraz to jeszcze potwierdzimy.
  35. Patrycja pisze:
    Po jakim czasie od założenia konta i podpisania umowy dostaje się te bilety do kina?
  36. Hubert pisze:
    Czy zamknięcie tego konta wiąże się z dodatkowymi opłatami?? Gdzieś wyczytałem, że jak się zamknie przed upływem 90 dni to można zapłacić nawet do 100zł.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nic mi o tym nie wiadomo, klienci którzy zamykali do tej pory konta nie skarżyli się. 🙂
  37. Bartek pisze:
    Czy jeśli posiadam już takie konto to mogę otworzyc jeszcze jedno i skorzystać z promocji?
  38. Jakub pisze:
    Hej 🙂 Rozumiem że zgoda na otrzymywanie informacji handlowych była w jednym z siedmiu punktów, które się akceptowało przy składaniu wniosku, prawda? I druga kwestia – czy ta bankowość internetowa iPKO wiąże się z jakimiś opłatami lub dodatkowymi wnioskami? Innymi słowy – czy jest to dla każdego konta i bez opłat?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, pewnie dostęp do bankowości online jest zawsze darmowy. 🙂 Tak zgody znajdowały się w tych punktach. 🙂
  39. Kamil pisze:
    Chcialbym zalozyc takie konto i skorzystac z promocji, ale jak wlaczam link przy pkt 1 nie dziala link.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sprawdziłam – wszystko działa 🙂 Kliknij w jakimś innym miejscu jak ten link u Ciebie nie działa – może ten przy zegarze?
  40. Tomasz pisze:
    A co w przypadku gdy mialem to konto w PKO BP i nadal posiadam, to skoro nigdy takiej promocji nie brałem to czy istnieje możliwość bym teraz z tego skożystał?? 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nooo nie,jak posiadasz konto w PKO to nie załapiesz się na tę promocję niestety :/
  41. Karol pisze:
    Czy jeżeli mam konto w pko sa, to promocja mnie obujmuje?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      No niestety, jak jest się klientem banku to nie można przystąpić do tej promocji.
  42. zuza pisze:
    ja już złożyłam wniosek, świetna promocja, wreszcie nadrobię zaległości kinowe 😀
  43. Sławomir pisze:
    Witam! Na stronie liczba biletów ciągle maleje “https://www.pkobp.pl/lpk/promocja-kino-za-0-zarejestruj-sie/”.
    Czy jeżeli nie dokonałem jeszcze płatności kartą, to po zarejestrowaniu na tej stronie, bilety zostały dla mnie zarezerwowane?
    Czy jest możliwe, że ktoś dokonał już płatności kartą? Na kartę trzeba często czekać kilka dni, zanim otrzyma się ją pocztą..
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak zarejestrowałeś się na stronie pkokinoza0.pl to bilety są dla Ciebie zarezerwowane. ????
  44. Camille pisze:
    Hej, dzisiaj byłam podpisać umowę w oddziale banku. Pani wydrukowała mi umowę ze zgodami na otrzymywanie informacji handlowej tylko od banku. Bez zgody na otrzymywanie informacji od podmiotów współpracujących itp. Czyli zgody miałam tylko dwie. Pytałam ją czy to wystarczy aby otrzymać bilety do kina i potwierdziła. Jednak nie jestem tego pewna ?
  45. Klaudia pisze:
    Co jesli zrobiłam rejestracje w terminie kiedy weszla promocja jeszcze w 2016 roku i do tej pory nie mam biletów
  46. Tomasz pisze:
    Cześć, mam takie pytanie. Założyłem konto 23.01.2017 z samego rana i o promocji Pani doradczyni nic mi nie wspominała. Czy w takim wypadku spełniając założenia regulaminu o otrzymywaniu informacji handlowych zaliczam się do tej promocji ? Dodam, że zarejestrowałem się już na stronie i mój nr pesel bierze już udział w promocji. Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Skoro już zarejestrowałeś się na stronie dot. promocji biletów i mówisz, że Twój numer PESEL bierze udział w promocji to chyba sam odpowiedziałeś sobie na pytanie. 🙂 Ale generalnie to ja nie mogę odpowiadać za bank i nie wiem czy Pani w banku podpisała z Tobą umowę akurat na to promocyjne konto.
  47. Klaudia pisze:
    nie pisałam, było napisane, że ilość biletów jest ograniczona, stwierdziłam, że po prostu pula została wyczerpana i ja się już do niej nie załapałam. A teraz skoro weszła znowu ta promocja, to powinni w pierwszej kolejności uwzględnić ludzi jeszcze z promocja z 2016 roku. Wtedy to by było fair.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie no ta promocja nie obejmuje osób z poprzednich promocji. Jeżeli nie dostałaś biletów w poprzedniej edycji to należało napisać reklamację do banku w celu wyjaśnienia całej sytuacji.
  48. Camille pisze:
    to czy musi być ta zgoda też wyrażona:
    “wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez PKO w celu marketingu produktów lub usług podmiotów współpracujących”
    oraz
    “na otrzymywanie od PKO informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) dotyczących podmiotów współpracujących, za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących”

    czy wystarczy tylko:
    “na otrzymywanie od PKO informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących”

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z tego co widzę to chyba obie powinny być zaznaczone bo obie dotyczą otrzymywania informacji handlowych. Warto zaznaczyć obydwie aby bank później nie robił problemów, że było zaznaczone tylko jedno, wiadomo jak to jest z bankami. 🙂
  49. Camille pisze:
    Tzn. pani w banku, gdy podpisywałam umowę stwierdziła, że wystarczy ta ostatnia zgoda. Można to jakoś zmienić?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wiesz co…musisz o to dopytać w banku, najlepiej tę panią która podpisywała z Tobą umowę.
  50. Kamil pisze:
    A czy jeżeli przez niekompetentność doradczyni w banku gdzie najpierw założyła mi konto bez granic bo się pomyliła i po przekształceniu konta na konto dla młodych kwalifikuję się do promocji ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Szczerze przyznam, że nie mam pojęcia, musisz zapytać o to tę panią w banku.
  51. Magdalena pisze:
    Witam, konto jest dla osób, które mają mniej niż 26 lat, czy mając 26 lat mogę skorzystać z promocji?
  52. Robert pisze:
    Rozumiem ze jak podpisałem umowę 12 stycznia to się nie załapałem? ;c
  53. Danusia pisze:
    Wiadomo czy bilety są dalej dostępne? Ja dwa dni temu rozmawiałam z konsultantem, mój chłopak dziś, teraz czekamy na informacje od kuriera, tylko na stronie PKO jest stan biletów z 26 stycznia, ma ktoś jakieś aktualniejsze informacje?
  54. Marcin pisze:
    Witam,
    Wypełniłem wniosek, rozmawiałem z konsultantką. Czekam tylko na kuriera z umową. Ilość biletów dostępnych wciąż spada. Martwię się, że nie wystarczy… Czy już teraz mogę zarejestrować się na kino za 0 ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wydaje mi się, że bilety tak szybko się nie skończą, poczekaj jeszcze ze dwa dni. 🙂
  55. Gustavo Woltmann pisze:
    Wszystko elegancko działa, skorzystałam z promocji ostatnim razem 🙂 Nadal zostały mi 4 bilety. Trzeba tylko pamiętać o tym, że za kartę w PKO się płaci, o ile nie wykona się w miesiącu 5 transakcji kartą.
  56. Steven pisze:
    Witam mam pytanie czy jak się załóżyło konto i jeszcze nie dostało się karty bo się na nią czeka do 2 tygodni to można za punkt drugi czyli transakcja uznać przelew? Czy trzeba czekać na kartę i wtedy dopiero jakąś transakcje za pomocą karty zrobić ?
    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W tym wypadku płatność musi być wykonana kartą więc trzeba poczekać na kartę.
  57. Piotr pisze:
    Witam, jeśli założyłem dziś konto dla młodych to mam szansę na te bilety?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak oczywiście, że masz. Pamiętaj teraz tylko o tym żeby zarejestrować się na stronie pkobp.pl/kinoza0 i wykonaj min. 1 płatność kartą, a najlepiej 5 płatności wtedy karta będzie automatycznie darmowa. 🙂
  58. Kacper pisze:
    Witam. Założyłem konto, jednak nie odebrałem dwukrotnie telefonu (gdyż nie mogłem) od pracowników banku , w celu potwierdzenia danych osobowych. Co w takim wypadku? Nadal jestem zainteresowany kontem 🙂
  59. Urszula pisze:
    Sprawdzilam w regulaminie i nie ma tam nic o tym , że konto musi zostac założone internetowo, tak jak to zostalo napisane w odpowiedzi na jeden z komentarzy 🙂
  60. Natalia pisze:
    Witam, chciałabym dowiedzieć się, czy te bilety, które można otrzymać w tej promocji są imienne, czy można skorzystać z nich z dowolną osobą towarzyszącą?
  61. Antoni pisze:
    Ostatnio, kilka lat temu, jak skorzystałem z promocji w PKO tego typu to dawali 100 czy 200zł na start jak się założyło konto i dokonało chyba 3 płatności na dowolną kwotę kartą w ciągu 3 miesięcy. Przez 3 miesiące nie udało mi się uzyskać karty i pinu (przychodzą w osobnych listach). Była karta albo pin tylko, a wysyłali 2 razy. Reklamacja dała równe 0 efektu. Również obsługa konta przez internet pozostawiała wiele do życzenia. Po trzech miesiącach zły zamknąłem konto. Cała impreza kosztowała mnie iewiele, bo ok 20zł na różne opłaty ale za to dużo zachodu: telefonów, pism i czekania w kolejkach w oddziale banku. Przynajmniej część obsługi była uprzejma.
    Mam dla nich dobre hasło “reklamowe” PKO – nigdy więcej!
    Przynajmniej tak było parę lat temu.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wiesz…wydaje mi się, że w ciągu ostatnich dwóch lat w PKO sporo się zmieniło. Jeszcze jak ja odchodziłam z tego banku to było dziwnie i mało przyjemnie, ale jak mój brat zakładał tam konto to już warunki były zdecydowanie lepsze. 🙂
  62. Jakub pisze:
    Dzisiaj podpisałem umowę przy kurierze, mam też kartę. Jednak nie aktywowałem jeszcze dostępu internetowego, tzn. nie logowałem się do iPKO. Oczywiście karty też jeszcze nie aktywowałem. Czy mogę się już rejestrować do promocji na bilety (wtedy chyba będą zarezerwowane dla mnie) ? 🙂
  63. Karolina pisze:
    Czy jeżeli posiadam jedynie kartę kredytową bez konta to zalapie sie na promocję po otworzeniu konta?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli masz tylko kartę kredytową w PKO i nie posiadasz, ani nie posiadałaś żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego to możesz przystąpić do tej promocji. 🙂
  64. Patrycja pisze:
    Konto dla Młodych można założyć w Oddziele Banku jak i w Agencji PKO BP SA i oferta kino za zero tak samo obowiązuje nie zależnie czy klient założy konto przez internet czy bezpośrednio w Oddziele lub Agencji Banku.
  65. lena pisze:
    najlepiej zlozyc wniosek on-line na stronie banku, ja juz to zrobilam xD
  66. Mateusz pisze:
    Trzeba wszystkie zgody handlowe zaakceptować, czy wystarczy tylko tę:
    Wyrażam zgodę na otrzymywanie od Banku PKO Bank Polski SA informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących.

    Tam jest jeszcze podobna zgoda, ale dotycząca podmiotów współpracujących z bankiem. Też trzeba zaznaczyć?

    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Mateusz, regulamin mówi o:

      “wyrazić zgodę przynajmniej na otrzymywanie od Banku informacji o charakterze marketingowym (w tym informacji handlowych) za pomocą środków komunikacji elektronicznej, telekomunikacyjnych urządzeń końcowych i automatycznych systemów wywołujących”

      Nie ma żadnych informacji o podmiotach współpracujących z bankiem, więc jej nie trzeba.

  67. kamil pisze:
    Witam,
    po jakim czasi od płatności kartą dostaje się kody? I czy ktoś z Was już dostał bilety?

    pozdr
    kamil

  68. Kasia pisze:
    dlaczego obowiązkowe są pola żeby wpisać współposiadacza?
  69. Agatek pisze:
    Cześć. Złożyłam wniosek w ubiegłym wniosek o otwarcie konta, dane zostały potwierdzone przez konsultanta i od piątku oczekuje dokumentów do podpisania. Zaraz po złożeniu wniosku zarejestrowałam się na stronie po bilety, czy one są zarezerwowane dla mnie ,mimo że nie podpisałam jeszcze umowy i nie wykonałam płatności ?
    Pozdrawiam! 🙂
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Tak, regularnie bank zmniejsza dostępną pulę biletów, więc jak sądzę oznacza to zarezerwowanie biletów dla osób, które się zgłosiły.
  70. Adam pisze:
    Konto w promocji można też założyć w oddziałach PKO. Trzeba tylko później zarejestrować się na stronie promocji.
  71. kamil pisze:
    No właśnie P. Na infolinii poinformowała mnie ze do 17 czyli może pojawić się w każdej chwili. No nic czekamy:)
  72. Dawid pisze:
    Dokonałem płatności kartą i po 5min się zarejestrowałem, nie za szybko?;p
  73. Piotrek pisze:
    Skoro kody będą na aplikacji, to czy kiedy zamkniemy konto w banku nie stracimy dostępu do tej aplikacji ? Czy kody można poprostu przepisać i nie trzeba ich pokazywać z poziomu aplikacji ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Kody możesz przepisać, wydrukować i też będą działać 🙂
  74. Adam pisze:
    Dokonałem rejestracji na stronie promocji PKO i dzień później dokonałem płatności kartą. Czy na pewno zostanę wzięty pod uwagę w ofercie? Czy powinienem otrzymać jakieś potwierdzenie spełnienia kryteriów od PKO?
    Pozdrawiam
  75. Mateusz pisze:
    Dominika, czyli mogę to rozumieć tak:

    1. Zakładam konto
    2. Zapisuje się do odbioru biletów (moja miejscówka zostaje zaklepana do odbioru biletu, pod warunkiem, że dokonam płatności kartą do 3 marca 2017r?)

    Czy kolejność ma być rejestracja -> płatność kartą i dopiero wpisanie się do odbioru biletów? Po rejestracji wpisałem się od razu po kolejke do biletu wyświetliło pod koniec dostępność ilość – więc zrozumiałem to jako zaklepanie miejsca po odbiór biletu dopóki nie podpisze umowy i nie wykonam płatności kartą.

    Kwota płatności kartą bez znaczenia na jaką kwote?

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz najpierw zarejestrować się w promocji a później podpisać umowę i wykonać płatność kartą. Bilety będą dla Ciebie zarezerwowane. Kwota płatności kartą jest dowolna. 🙂 Ale doradzam wykonać 5 dowolnych transakcji aby karta była darmowa. 🙂
  76. Eliasz pisze:
    Gdzie można znaleźć informacje czy jest jeszcze ilość kont z tą promocja? Czy starczy?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Strona promocji jest codziennie aktualizowana, trzeba to więc śledzić, a jak ilość kont promocyjnych się skończy to my też o tym poinformujemy. ????
  77. Adam pisze:
    Ja mam inne pytanie – umowa już do mnie jedzie – ALE- źle zaznaczyłem zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych. Czy w związku z tym mogę się zarejestrować po bilety i później w systemie internetowym zmienić tę zgodę na TAK czy w ogóle muszę nowy wniosek wypełnić?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Najlepiej zadzwoń na infolinię, może od razu będą mogli to jakoś zaznaczyć w systemie.
  78. Szymon pisze:
    Witam.
    Założyłem konto -> podpisałem umowę -> zarejestrowałem się do promocji -> otrzymałem kartę -> nadałem pin -> wykonałem transakcję. Po telefonie do PKO (infolinia podana na iPKO) otrzymałem informację, że taka kolejność jest nieprawidłowa, że obowiązkowo należy najpierw dokonać płatności a potem się rejestrować na PESEL na stronie konkursu.
    Powiedziano mi też, że muszę udać się do placówki banku, powiedzieć co i jak, oni skasują mój PESEL z bazy danych a ja będę mógł ponownie się zarejestrować do promocji. To jak w końcu jest? Wykluczam brak wiedzy pracownika iPKO – opowiedział mi o wszystkim płynnie, bez zająknięcia, więc zostaje alternatywa – kłamie albo rzeczywiście tak jest.
    Dziękuję za odpowiedź.
    Szymon
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Szymonie, ja naprawdę nie wiem jaki konsultant przekazał Ci takie informacje, ale patrząc na regulamin promocji NIE ma nigdzie zapisu, że czynności muszą być wykonane w następującej kolejność. Wyraźnie widać, że w tym samym terminie (23.01-3.03) trzeba wykonać 2 czynności: zapłacić kartą i zarejestrować się w promocji z biletami. W związku z powyższym tu kolejność nie ma znaczenia bo nie ma o tym informacji. To tak jak ktoś idzie do pracy i szef mu mówi: masz zrobić dziś rzecz X i Y i nie określa żadnych kolejności. Patrząc na to, ktoś sam decyduje, w jakiej kolejności wykonuje zadania. I tak samo jest w tej promocjo.

      Dodatkowo, regulamin promocji jest pewnego rodzaju dokumentem i jest on raz napisany i zostaje bez zmian w okresie trwania promocji, nie może więc zdarzyć się tak, że ktoś Ci teraz powie “hmmm no tak, nie napisaliśmy kolejności, ale wymagamy kolejności” – to byłby lekki absurd.

      Weź również pod uwagę to, że pula biletów bardzo szybko maleje, promocja wystartowała zaledwie 11 dni temu, a już pozostało w niej tylko 700 biletów, biorąc pod uwagę również to, że na kuriera czeka się ok. 3 dni, a później na kartę ok 6 dni jest mało prawdopodobne, że każdy kto już został zarejestrował się do odbioru biletów zdążył spełnić wszystkie warunki. Ja codziennie śledzę postępy promocji i widząc tak szybko wyczerpującą się pulę biletów wiem, że teoria konsultanta nie jest realna.

      Ale żeby nie było, skontaktowałam się już z bankiem i poprosiłam o stanowisko w tej sprawie, tu swoją opinię wyrazi osoba bardziej kompetentna niż konsultant, który prawdopodobnie mógł nawet nie widzieć regulaminu. 🙂

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Szymonie otrzymałam dziś potwierdzenie z banku: KOLEJNOŚĆ WYKONANYCH KROKÓW NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA. 🙂 Czyli konsultant źle zinterpretował umowę.
  79. Tomek pisze:
    Czy o kolejności otrzymywania biletów decyduje data rejstracji do promocji czy termin pierwszej płatności?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      O kolejności decyduje jak najszybsze wypełnienie wszystkich warunków. Czyli im szybciej wypełnisz wszystkie czynność to wtedy załapiesz się na 1wszą turę biletów tj. 17.02. 🙂
  80. Adam pisze:
    Bilety będą przyznawane w 2 turach: 17 lutego i 14 marca 2017.,
    czyli jeśli już założyłem konto i wykonałem wszystkie czynności to bilet otrzymam najwcześniej 17 lutego? Myślałem że od razu
    patrząc po informacji na stronie pkobp.pl/lpk/promocja-kino-za-0-zarejestruj-sie/
    Na dzień 01.02.2017 r. w puli pozostaje:

    w sieci kin Cinema City 377 pakietów
    w sieci kin Helios 323 pakietów

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak Ty otrzymasz bilety prawdopodobnie 17.02. Liczba pozostałych biletów jest dla osób, które dopiero założą konto i spełnią warunki. 🙂
  81. Tomasz pisze:
    A jeśli nie otrzymałem jeszcze karty a już zarejestrowałem pesel do promocji to mogę po prostu wykonać płatność jak karta przyjdzie i liczyć na bilety ? czy trzeba było oba te warunki spełnić w jednym tym samym dniu ?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz wykonać transakcję po otrzymaniu karty, jak potwierdził bank – kolejność wykonanych kroków nie ma znaczenia.
  82. Norbert pisze:
    Dostanę jakąś informację że bilety są mi przyznane czy dowiem się dopiero kiedy będą je rozdawać ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sam fakt, że zarejestrowałeś się na stronie promocyjnej z biletami rezerwuje Ci bilety, ale ostatecznie zostaniesz poinformowany o ich kiedy je otrzymasz. 🙂
  83. Patrycja pisze:
    Jeśli miałam już konto Dla Młodych z którego nie korzystałam (dowiedziałam się o jego istnieniu w dniu podpisania umowy o nowe konto – okaząło się, że po zamknięciu książeczki oszczędnościowej zostało ono utworzone) czy dalej uprawnia mnie to do udziału w promocji? Transakcja na dowolna kwotę zrobiona, zapisałam się także na tej stronie kinoza0.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Miałaś konto dla młodych, jak zamknęłaś je przed 31.12.2016 to możesz przystąpić do promocji, a jak nie to jesteś uważana za klienta banku i do promocji nie zostaniesz zakwalifikowana.
  84. Chrystian pisze:
    Dlaczego na Państwa stronie jest informacja, że promocja zakończona ? Skoro zostało 15 dni i pko podaje informacje ”
    Na dzień 02.02.2017 r. w puli pozostaje:
    w sieci kin Cinema City 394 pakiety
    w sieci kin Helios 322 pakiety”.
    Wczoraj dostałem papiery z umową, ale nie dostałem hasła inicjalnego, więc powinienem dzisiaj pójść do oddziału, żeby to hasło dostać. Tylko nie wiem czy mi się to opłaca skoro biletów nie ma albo są nadal, prosiłbym o odpowiedź
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli promocja trafiła do zakładki zakończone to prawdopodobnie pula biletów została już wyczerpana. Ewentualnie udając się do banku możesz dopytać pracownika czy bilety zostały dla Ciebie zarezerwowane.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Chrystian sprawdziliśmy to – jak złożyłeś wniosek o konto podczas trwania promocji to teraz spokojnie możesz zarejestrować się na stronie do odbioru biletów i one będą Ci się należały. 🙂
  85. Jakub pisze:
    Zastanawiam się jak to jest, że 01.02 pakietów do cinema city było 377, a 02.02 już 394. Nagle zaczęło przybywać ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ponieważ bardzo możliwe jest, że ktoś najpierw zgłosił się do promocji, a np. w ostateczności nie podpisał umowy o konto. 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli jesteś klientem PKO to możesz polecić znajomego (dając mu kod polecający) i tym samym Ty za polecenie otrzymasz 50 zł a znajomy może odebrać 100 zł.
  86. Wojciech pisze:
    Czy jak pójdę do oddziału podpisać umowę to wszystkie kody i kartę dostaje się od razu? Czy też trzeba czekać na przesyłkę?
    Złożyłem wniosek online a konsultantka nie poinformowała mnie o możliwości podpisania umowy w oddziale który mieści się w moim bloku 😛
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie ma znaczenia to czy podpiszesz umowe przy kurierze czy w oddziale. Tylko że jak podpiszesz umowę w oddziale to i tak (z tego co wiem) nie otrzymasz karty do konta od ręki.
  87. Tomasz pisze:
    Dzisiaj dopiero spełniłem wszystkie warunki. Karta przyszła, zrobiłem jedna płatność, zarejestrowałem się na stronie.
    Pozostało 188 pakietów na helios. Kiedy i w jaki sposób będę wiedział, że kody zostaną mi przyznane? Będzie wcześniej wiadomość na maila czy trzeba czekać do 17 lutego?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bilety będą przyznawane w dwóch turach 1wsza 17 lutego a druga 14 marca i w zależności od tego do której tury trafisz to wtedy będą przyznane Ci bilety. Nie będziesz informowany o ich przyznaniu wcześniej tylko w dniu ich przyznania. 🙂
  88. Sebastian pisze:
    W jaki sposob moge sprawdzic kiedy definitywnie konto sie zamknelo? Bo przez ten okres wypowiedzenia nie jestem pewien…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W banku powinni Ci powiedzieć kiedy zamknąłeś konto. Ty wysłałeś wypowiedzenie w listopadzie + 30 dni okresu wypowiedzenia to tak licząc z dużym zapasem,mogłeś przestać być klientem pod koniec stycznia (maksymalnie).
  89. Sylwia pisze:
    Witam! wykonalam wszystkie punktu w regulaminie i sie zglosilam i cisza.. czy bilety otrzymuje sie natychmiastowo czy po jakims czasie? wie ktos cos na ten temat?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bilety są przyznawane w dwuch turach, pierwsza 17.02 a druga 14.03, więc trzeba trochę poczekać.
  90. Sylwia pisze:
    jeśli w tych dwóch turach sa przyznawane to czemu ilosc pakietów biletow do kin juz uległa zmianie?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jestem na etapie wyjaśniania tego. Możliwe że ktoś złożył wniosek o konto ale nie podpisał umowy lub nie wyraził zgody marketingowej lub założył konto bez karty – to moje gdybania, jak dowiem się czegoś więcej to dam znać ?
  91. Andrzej pisze:
    Czy zostały jeszcze jakies bilety? jak to sprawdzic ?
  92. Kamil pisze:
    Dlaczego w komentarzach powyżej pisze o tym, że zostało tam około 100 biletów. A na stronie banku jest informacja:
    “Na dzień 08.02.2017 r. w puli pozostaje:
    w sieci kin Cinema City 843 pakiety
    w sieci kin Helios 600 pakietów”
    Czy możliwe jest, że zwiększyli pulę?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sprawdzam to, ale jest to tak, że ktoś rejestrował się w promocji, ale w ostateczności nie podpisał umowy o konto, albo zarejestrował się i nie zamówił karty lub nie wyraził odpowiedniej zgody marketingowej. W takich przypadkach bank cofa “zarezerwowane” bilety do puli. 🙂
  93. Mariusz pisze:
    Witam A jak można sprawdzić ile jeszcze zostało pakietów?
  94. Patryk pisze:
    Witam
    01.02.2017 zalozylem konto i zarejestrowalem sie po bilety. Dopiero dzis wykonalem jedna transakcje karta czy musze znow sie rejestrowac po bilety??
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie, jeżeli raz się zarejestrowałeś to nie ma takiej konieczności bo Twój PESEL jest już wprowadzony do systemu. Podejrzewam, że nawet ponowna rejestracja by się nie powiodła – sprawdź 🙂
  95. Michał pisze:
    Witam serdecznie, otwarłem konto 2 lutego, podpisalem sie pod zgodą do otrzymywania informacji, pare dni temu zarejestrowałem sie do promocji podając pesel i wybralem kino cinema city. Dzisiaj przyszła karta i dokonałem od razu płatności z użyciem pinu. Powinienem sie załapać? Da sie to jakoś sprawdzić? Infolinia itp.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Myślę, że powinieneś załapać się na promocję z biletami, do tej pory bilety są w puli więc raczej dla Ciebie nie zabrakło 🙂
  96. Monia pisze:
    oby było więcej edycji, ja już czekam na bileciki 😀
  97. Kubaa pisze:
    Czesc. Jeśli konto założyłem 12.01.17 w oddziale, na stronie zarejestrowałem się na początku lutego a dziś wykonałem płatność kartą to biorę udział w tej promocji? c;
  98. Marta pisze:
    Czy można jeszcze zakłądac konta czy raczej już za póżno, żeby dostać darmowe bileciki ?:>
  99. Honorciak pisze:
    A czy ta promocja łączy się z otrzymaniem 100 zł za otwarcie konta? I co w przypadku jeśli 28,03 kończę 26lat?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jasne,opisaliśmy tę promocję tutaj: moniaki.pl/100-zl-premii-dla-nowych-klientow-pko-i-50-zl-dla-obecnych. 🙂
  100. Krystian pisze:
    Witam
    Tak jak w poprzednim komentarzu. Czy chcąc skorzystać z promocji polecenia konta i 10 biletów do kina starczy czasu na wykonanie wszystkich czynności do otrzymania bonusu? Czas otrzymania umowy pewnie z 3dni+ czas otrzymania kraty debetowej wyniesie(do 14dni).
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Krystianie, powiem tak, zgodnie z regulaminem do 19 lutego musisz podpisać umowę o Konto z Kartą lub wypełnić wniosek o konto z kartą w formie elektronicznej. Teoretycznie możesz złożyć elektroniczny wniosek i załapiesz się na promocję.
  101. Sylwia pisze:
    Witam dzis na stronie pojawila sie informacja ze I tura rozdawania biletow sie zakonczyla i zostalo bardzo malo pakietow a ja spelnilam wszystkie warunki promocji i juz od tygodnia nie dostalam tych biletow co moge zrobic w takiej sytuacji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sylwio bank podzielił promocję na dwie tury, pierwsza do 17 lutego a druga do 14 marca. Może nie załapałaś się na pierwszą turę tylko np. spełniłaś warunki niedawno i otrzymasz bilety w marcu.
  102. sebastian pisze:
    Witam , jak będzie podana informacja o nagrodzie na e-maila
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Informację o przyznaniu biletów otrzymasz w systemie bankowości on-line w zakładce wiadomości. Uprzednio zostaniesz o tym prawdopodobnie poinformowany poprzez wiadomość sms.
  103. sebastian pisze:
    Jeżeli spełniłem wszystkie wymogi jakie były do spełnienia 1.02.2017r. załapię się do pierwszej grupy ?
  104. Piotrek pisze:
    Czy te bilety są imienne czy może na ten bilet isc inna osoba ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bilety nie są imienne więc śmiało możesz je komuś oddać ☺
  105. marcin pisze:
    Witam,
    Mam pytanie, konto założyłem, zrobiłem transakcję kartą, zarejestrowałem się na pkobp.pl/kinoza0, wniosek został zgłoszony.
    Minęło już 3 dni i nie dostałem żadnej odpowiedzi. Mam czekać na maila czy telefon czy wejsc poprzez serwis ipko ?
    pozdrawiam
  106. Aleksandra pisze:
    Dzień dobry, warunki promocji spełniłam 2.02.Czy mam zaczekać do 17.02 czy już zacząć się martwić? 😉
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Teoretycznie 1wsza tura biletów została rozdana wczoraj. Możliwe, że Ty załapiesz się na 2gą turę do 14 marca.
  107. Aleksandra pisze:
    Bilety zostaną przyznane 17.02 czy są wysyłane stopniowo po spełnieniu warunków promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bilety będą przyznane w dwóch turach, do 17 lutego i do 14 marca. Ktoś nam pisał, że wczoraj na stronie banku znalazła się informacja, że 1 wsza tura biletów została rozdana i teraz do 14 marca będzie kolejna.
  108. PatrykS pisze:
    Ja już ponad tydzień temu spełniłem wszystkie warunki. I nadal nie otrzymałem biletów. Ciekawe czy ktoś już odstał te bilety?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, kilka osób otrzymało bilety. Pamiętaj, że są dwie tury przyznawania biletów – 1wsza do 17 lutego (ale ta jest już podobno rozdana) a 2ga do 14 marca więc prawdopodobnie do 14 marca bilety do Ciebie trafią.
  109. Przemysław pisze:
    Wydaje mi się że lecą sobie w kulki. Dokonałem wszystkie warunki do4.02 i nie mam tych biletów a nie wierzę że nie załapałem się na pierwsza turę ponieważ 14.02 cofnęli prawie 1000 pakietow do puli.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A nie otrzymałeś żadnej wiadomości w systemie bankowości online?
  110. Sylwia pisze:
    witam dzis kolejna zmiana liczby biletow ktorych zostalo juz tylko 167 a ja nadal nie otrzymalam wiadomosci co moge z tym zrobic?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A kiedy wykonałaś wszystkie warunki? Zakładam, że spełniłaś wszystkie kroki, a chcę poznać mniej więcej datę. 🙂
  111. sebastian pisze:
    Ja wykonałem wszystkie warunki 1.02 i cisza nic nie dostałem , dziwna sprawa .
  112. Jakub pisze:
    Ja wykonałem wszystkie warunki w zeszłym tygodniu, a biletów nie otrzymałem.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Może dlatego że wykonałeś wszystkie warunki niedawno to jeszcze nie otrzymałeś biletów. Zanim ktoś otrzyma bilety to bank weryfikuje wszystkie czynności i może to potrwać. Warto więc jeszcze poczekać.
  113. Przemysław pisze:
    Dominiko, tak sprawdzałem, ponadto 2 razy pytałem bank przez iPKO i kopiują tylko gotowe formułki z regulaminu, który czytałem przed przystąpieniem do promocji. Najpierw mówili, że do 17.02 teraz że do 15.03 ciekawe kto szybciej dopełnił warunków skoro tyle biletów wróciło do puli? Napisałem oficjalna reklamacje i czekam na odpowiedź.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Może ciężko jest im połapać się we własnym regulaminie. ☺ Czekam zatem na informację ☺
  114. Marta pisze:
    Hej, własnie podpisałam umowe z kurierem, zalogowałam się od razu na stronie gdzie można wygrac bilety , jutro dokonam płatności i powinnam uzyskać bilety? ;> gdzi emogę to sprawdzić czy je uzyskam?:>
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak je uzyskasz to do 14 marca bank przekaże Ci je za pośrednictwem wiadomości w systemie bankowości internetowej.
  115. Marta pisze:
    I drugi emoje pytanie czy musze internetowo logowac się na PKO ?:>
  116. Marta pisze:
    Czy czasem jak się już zalogowałam od razu , a kurier mógł jeszcze nie dostarczyć informacji że podpisałam a już zalogowałam się na stronię, to załapię się?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak łapiesz się na promocję oraz tak – powinnaś zalogować się do ipko internetowo chociażby dlatego że tam będą dostępne dla Ciebie bilety.
  117. Krzysiek pisze:
    Ja do dziś nie dostałem biletów, a spełniłem wszystkie warunki już na początku lutego. Napisałem o tym w wiadomości do banku na koncie internetowym i po godzinie dostałem kody. Także jeśli ktoś jeszcze ich nie dostał, a spełnił warunki w podobnym terminie do mojego to polecam napisać wiadomość do banku i być cierpliwym 🙂
  118. Przemysław pisze:
    Krzysiek a pisałeś jako reklamacja czy jako zapytanie? Bo reklamację jeszcze rozpatrują a w odpowiedzi na zadane pytanie cytują mi regulamin tylko
  119. sebastian pisze:
    Witam ponownie , ja napisałem dziś reklamację z samego rana i teraz dostałem kody do kina 🙂
  120. Aleksandra pisze:
    Warunki spełniłam 2.02 i dzisiaj otrzymałam kody do kina Helios. 🙂 Dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi i opis promocji. Teraz tylko czekam, aż moja osoba polecona dostanie bilety, a później przelew za otwarcie z polecenia. Pozdrawiam 🙂
  121. Krzysiek pisze:
    Pisałem jako pytanie/wniosek
  122. Andrzej pisze:
    Dzisiaj spełniłem wszystkie warunki. Nie dostałem ani SMSa, ani wiadomości, ani maila. Moje pytanie: Czy po spełnieniu warunków powinienem od razu dostać SMS jeśli jeszcze są bilety? W takim razie spóźniłem się i mogę już zamykać konto. A może SMS dostanę 14 marca?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Andrzej spokojnie,teraz bank zweryfikuje spełnione warunki i przyśle bilety. Daj im kilka dni ☺
  123. Marta pisze:
    A platnosc karta i zalogowanie sie na konto internetowe trzeba wykonać do 19.02 , żeby dostać bileciki? 😉
  124. Sławomir pisze:
    bilety dzisiaj dotarły 🙂
  125. matti pisze:
    zrobiłem już wszystko, zarejestrowałem się, zapłaciłem kartą, nic tylko czekać na bilety 🙂
  126. Monika pisze:
    Bilety rozdawane są tylko i wyłącznie 17 lutego i 14 marca?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak się okazuje są rozsyłane do 17 lutego i 14 marca więc z tego wynika, że w sumie każdego dnia mogą zostać przekazane uczestnikom. 🙂
  127. Patryk pisze:
    Ja spełniłem 8 lutego wszystkie warunki. Nadal nie mam biletów, napisałem zapytanie wczoraj do banku otrzymałem jedynie skopiowany tekst regulaminu promocji. Teraz napisałem reklamacje, ciekawe czy uwzględnią.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Hmmm mam nadzieję, że sprawa się rozwiąże. Ktoś nawet nam komentował, że jak tylko napisał wiadomość w ipko do banku to po krótkim czasie otrzymał bilety.
  128. Piotrek pisze:
    Spełniłem wszystkie wymogi ostatni czyli transakcja kartą 8 lutego i nic. Ani sms ani w ipko. Czuje oszustwo.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Piotrze, zerknij na komentarze – sporo osób już otrzymało bilety i każdego dnia odzywają się kolejne osoby, które odebrały bilety. Warto cierpliwie poczekać, ewentualnie napisz wiadomość do banku w systemie ipko.
  129. Norbert pisze:
    spełniłem warunki jakieś 2 tygodnie temu i nie dostałem żadnego powiadomienia ani sms ani emailem. Mam poczekać do końca dzisiejszego dnia jak nie dostanę biletów to dzwonić na infolinię?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jak najbardziej skontaktuj się z bankiem + możesz napisać wiadomość w serwisie ipko – to nie zaszkodzi 🙂
  130. Anna pisze:
    Witam ja wszystkie warunki spełniłam do 9 lutego a biletów jak nie było tak nie ma czy jest szansa że one jeszcze dzisiaj do mnie dotrą czy raczej nie i z drugiej tury
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z tego co widzę to każdego dnia jakieś osoby piszą, że otrzymują bilety więc to nie jest tak, że w promocji nic się nie dzieje. Warto jeszcze poczekać ew. napisać do banku w serwisie IPKO zapytanie o te bilety.
  131. Jakub pisze:
    właśnie przyszedł sms, bilety już są 😀
  132. Asia pisze:
    Czy mogę zlikwidować konto jeśli dostałam kody do kina? Wystarczy że sobie je zanotuję, podam przy kasie i będą aktywne? Czy ktoś już to sprawdził może?:)
  133. Jarek pisze:
    A czy jak dostane te bilety to moge z nich korzystać z kimś? Czy ważne są tylko na moją osobę i musze sam osobiscie wykorzystac te bilety?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jarku, jak najbardziej możesz podzielić się z kimś tymi biletami, nie ma znaczenia kto z nich skorzysta. 🙂
  134. Piotrek pisze:
    Konsultantka mi powiedziala ze jest to rozlosowane z puli osób wiec nie tak ze kto pierwszy ten lepszy
  135. Przemysław pisze:
    sprawdź regulamin wyraźnie pisze dla 2800 PIERWSZYCH osób. Jakaś kolejna nieogarnięta.
  136. Sylwia pisze:
    wykonalam wszystkie kroki 10.02 🙂 i nadal cisza 🙁
  137. Maciej pisze:
    Pod koniec zeszłego roku było tak samo. Zarejestrowałem wszystko już w pierwszym dniu promocji, po otrzymaniu karty od razu zrobiłem pierwszą płatność, a bilety dostałem w ostatniej turze, także bez spiny ludziska 🙂
  138. Marcin pisze:
    Witam,
    W poprzednim roku brałem udział w tej promocji i jeszcze otrzymałem wtedy 100zł z fast50club. Teraz fast50club wysyła mi ciągle e-maile, aby uzupełnić dane do wystawienia pit-8c. Przecież jak brałem udział w tej promocjii to juz wszystko uzupełniałem i do końca lutego miałem dostać pit 8c. Olać to czy nie ? Dlaczego teraz dopiero się obudzili ? Proszę o podpowiedź.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Spokojnie mi dwa razy wysyłali maila z niby przypomnieniem o uzupełnieniu danych, pomimo tego, że już je wcześniej uzupełniłam, myślę że po prostu polecieli korespondencją seryjną. 🙂 Mogę Ci powiedzieć, że jeden z naszych czytelników kontaktował się z fast50club i dowiedział się, że oni wyślą pity elektronicznie w formie pdf żeby przyspieszyć proces.
  139. anonim pisze:
    07.02 wykonałem spełniłem reszte warunków (płatność, rejestracja na linku z biletami, zgoda na informacje..) i nie dostałem, pisac do nich czy czekac?
  140. Karo pisze:
    No ja np dostalam, ale moj chlopak jeszcze nie, więc to zalezy od kolejnosci zgłoszeń po prostu – jak wszedzie. On dostał info, ze do 14 marca bodajże to powinno przyjsc. Ja moje mam, wiec na razie korzystamy z moich 😀
  141. Krzysztof pisze:
    Warunki spełnione, złożyłem reklamację to mi napisali: “nie został spełniony warunek dotyczący wykonania karta min 1 transakcji bezgotówkowej rozliczonej w systemie banku” to o jaką operacje im chodzi? 4.02 płaciłem karta zbizeniowo i używalem jej już kilka razy…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Krzysztofie chodzi tu o zwykłą płatność więc widzę, że ten warunek został spełniony. Trzeba było dopisać im w reklamacji, że w te konkretne dni robiłeś transakcje. Przecież jak zobaczą Twoje konto to będą widzieli dokonane transakcje więc nie wiem po co wymyślają takie niestworzone rzeczy 🙂
  142. Dawid pisze:
    Jeśli do dnia 3 lutego nie wykonaliście 1 płatności kartą, to wasze zgłoszenie zostanie rozpatrzone w drugiej turze. Na wykonanie tej 1 płatności macie czas do 3 marca.
  143. Jakub pisze:
    Ja cały czas czekam ;/ 9.02 spełniłem wszystkie warunki. Mam nadzieję, że to nie miało żadnego znaczenia, że zarejestrowałem się przed wykonaniem płatności kartą…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie Jakubie to nie miało znaczenia. Spokojnie bank cały czas weryfikuje spełnienie warunków i rozsyła bilety. 🙂
  144. Sandra pisze:
    Jeśli założyłam konto w banku przed 09.02 i dokonałam transakcji dopiero 16.02 ( do tego z winy konsultantki ponieważ popełniła błąd.. ) to mam szansę na rozpatrzenie w drugiej turze?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jak najbardziej masz szansę 🙂 Zgodnie z regulaminem transakcje kartą powinny być wykonane do 3 marca 2017 roku 🙂
  145. Sandra pisze:
    Jeżeli podpisałam umowę w terminie i zarejestrowałam się na stronie promocji, a na przykład dzisiaj, (kiedy wg strony w puli jest jeszcze ponad 100 pakietów biletów), zrobię płatność kartą, to na pewno dostanę bilety?
  146. Jakub pisze:
    Biletów jak nie było tak nie ma. Od 9 lutego czekam. 52 pakiety zostały. Czy to już czas na zgłoszenie reklamacji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jakubie ja bym jeszcze poczekała, kolejna tura będzie rozdawana do 14 marca więc myślę że w tej turze zostaniesz już uwzględniony i otrzymasz bilety. 🙂
  147. Adam pisze:
    Spełniłem wszystkie warunki 02.02.2017 gdzie w puli dalej zostało kilkaset biletów, do tej pory nie otrzymałem żadnej wiadomości, a kilkukrotnie na infolinii, nie mogą mi powiedzieć czy się zakwalifikowałem, tylko każą mi czekać. Czy ktoś już otrzymał bilety? Zastanawiam się czy wgl je dostane, skoro od miesiąca nie mam jeszcze nic.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Adamie otrzymaliśmy kilka komentarzy od osób, które otrzymały już bilety więc mamy pewność, że sukcesywnie są one przyznawane. Jeżeli spełniłeś warunki promocji oraz zarejestrowałeś się w promocji z biletami to bilety otrzymasz. Prawdopodobnie zostałeś zakwalifikowany, teraz do drugiej tury. 🙂
  148. Urszula pisze:
    Moja karta przyszła tydzień temu zarejestrowalam sie na stronie , niestety dzisiaj okazalo sie że jest wadliwa. Zanim przyjdzie moze minąć tydzień ewentualnie moze przyjść 3 marca .Czy płatność musi byc wykonana kartą czy jest możliwość kodem blik ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wadliwa karta? Hmmm płatność musi być wykonana kartą, a nie BLIKiem. Ja na Twoim miejscu to napisałabym reklamację ponieważ nie możesz stracić możliwości odebrania nagrody nie ze swojej winy. Przekazanie wadliwej karty to wina banku i powinni przedłużyć Tobie termin na wykonanie transakcji.
  149. Artur pisze:
    Witam, czy jeśli najpierw zarejestrowałem się w promocji podając pesel, a dopiero później wypełniłem formularz, podpisałem umowę i dokonałem płatności kartą, zostanę uwzględniony w promocji i otrzymam bilety? Płatności kartą dokonałem 22.02, a w historii transakcji widnieje data 24.02, więc która z tych dat jest uwzględniana w promocji? Na bilety udało mi się załapać, bo na dzień 26.02, pozostały jeszcze 52 pakiety.
  150. Marzena pisze:
    W jaki sposób bank rozsyła bilety?
  151. Dawid pisze:
    Założyłem konto 27.01.2017r. spełniłem wszystkie wymagane warunki wzięcia udziału w promocji i do tej pory nie otrzymałem biletów, a w puli jeszcze są?!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dawidzie, niestety nie odpowiadam za to jakie informacje umieszcza bank na swojej stronie. Dla mnie obligatoryjna jest informacja, że promocja już została zakończona. Jej zakończenie nie oznacza jednak, że osoby, które spełniły warunki nie otrzymają biletów. Jeżeli bank nie przyznał Ci ich w pierwszej turze czyli do 17 lutego to prawdopodobnie otrzymasz je teraz w drugiej turze, w której bilety będą przyznawane do 14 marca.

      Rozumiem Twoje zdenerwowanie, ale tak jak mówię, jeżeli spełniłeś wszystkie warunki to bilety otrzymasz. 🙂

  152. Paweł pisze:
    A co jeśli założyłem konto 15 lutego i do dziś nie przyszła mi karta? Przecież to nie moja wina, wszystkie pozostałe warunki spełniłem!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To powinieneś napisać na to reklamację + poprosić o wydłużenie czasu promocji. Masz rację, że to nie jest Twoja wina, że karta idzie X czasu.
  153. Marcin pisze:
    Witam,
    Korzystałem z promocji i wszystko przebiegło sprawnie. Otrzymałem bilety.
    Dzisiaj jednak chciałem zrezygnować z karty (aby nie płacić za nią kiedy nie wykonuje transakcji) i Pani w banku powiedziała mi, że nie ma takiej możliwości aby zrezygnować z karty… Czy to prawda czy po prostu niekompetentna osoba mnie obsługiwała ?
    Jeśli rzeczywiście tak jest, że nie da się zrezygnować tylko z karty to będę chciał całkowicie zamknąć konto.
    Proszę o odpowiedź.
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Kartę możesz zamknąć i nic za nią nie płacić. Możesz zrobić to w oddziale lub wysyłając wypowiedzenie umowy karty. Pani w banku chyba się trochę pomyliła.
  154. Marta pisze:
    Gdzie bede wiedziała czy dostalam bilety? I ich kody? 😉
  155. Michal pisze:
    na stronie promocyjnej PKO wyskakuje blad 404, oznacza to ze pakiety zostaly wyczerpane i nie ma juz co liczyc ze sie je dostanie? spelnilem warunki 9 lutego….
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Michale, jeżeli spełniłeś wszystkie warunki to dostaniesz. Jeżeli strona nie działa ta tylko dla osób, które dopiero chciałyby dołączyć o promocji. 🙂
  156. Jakub pisze:
    A gdzie można teraz sprawdzić ile pakietów zostało do rozdania? Bo na dzień 26.02 było ich trochę ponad 50 do każdego z kin ;/
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli promocja została zakończona to nie można się już do niej zgłaszać, a co za tym idzie nie będzie informacji o tym ile jest biletów. Wszystko za sprawą tego, że bilety albo zostały już rozdane w I wszej turze, albo zostały już zarezerwowane i będą przekazane osobom, które zarejestrowały się w promocji, ale jeszcze na nie oczekują.
  157. Marta pisze:
    Gdzie oni wysyłają te kody do darmowych biletów? Gdzie będę to miała ?;)
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W serwisie bankowości online, po zalogowaniu się do panelu banku, w zakładce wiadomości.
  158. Filip pisze:
    Cześć,
    jestem trochę wkurzony, bo przy zakładniu konta wybrałem inny wizerunek karty, niż ten, który wyświetlał się jako pierwszy. Zrobiłem tak, bo nie podejrzewałem że za inną grafikę bank skasuje mnie 14,9zł!!! Transakcja widnieje jako “Opłata za zmianę wizerunku karty”. Oczywiście dokonując wyboru nie było mowy o żadnej zmianie wizerunku karty i o tym ile to kosztuje, byłem proszony o po prostu wybór wizerunku karty. Bank nie informował, które wizerunki są standardowe, a które to “zmiana wizerunku karty” i nie informował na tym etapie o kosztach tego wyboru. Uważam to za wprowadzanie klienta w błąd i zwyczajne naciąganie. Jeśli robicie jakieś opisy promocji w PKO BP to możecie przestrzegać kolejne osoby przed takimi praktykami banku.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Dzięki za ten komentarz Filip. W pełni rozumiem Twoje rozczarowanie i obiecuję, że przy kolejnej akcji będziemy ostrzegać w tekście przed tą dodatkowo płatną opcją.
  159. Jakub pisze:
    Mi dzisiaj też Bank pobrał taką opłatę- byłem już w oddziale i kasy mi nie zwrócą, więc od razu Wam mówię, że nie ma co iść ;/ Na szczęście opłata jest jednorazowa.
  160. Kinga pisze:
    Filipie, taka informacja na 100% była w momencie wybierania wizerunku, dlatego w porę się zorientowałam i wzięłam klasyczny, więc to raczej Twoje niedopatrzenie.
  161. Ewelina pisze:
    Spełniłam wszystkie wymagania ok. 8 lutego, ale biletów jak nie było tak nie ma. Mam nadzieję, że do 14 przybędą 😀
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli spełniłaś wszystkie warunki to na pewno bilety otrzymasz. 🙂
  162. Przemysław pisze:
    Dostał ktoś już bilety z drugiej tury?
  163. Kamil pisze:
    Brak biletów… spełniłem warunki 4 lutego
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To bardzo dobrze że spełniłeś warunki,teraz do 14 marca będą rozdawane bilety i z pewnością je otrzymasz.
  164. Paulina pisze:
    Ja nadal czekam
  165. Wiśnia pisze:
    Czy w kwestii zgody na udzielanie informacji marketingowych należało przy podpisaniu umowy wybrać obie zgody, czy tylko pierwszą? Czy jeśli wykonałem wszystkie punkty dot uzyskania profitów jeszcze przed ogłoszeniem komunikatu o zakończeniu promocji Kino za 0, natomiast w dniu dzisiejszym w serwisie ipko wyraziłem zgodę na WSZYSTKIE informacje o charakterze marketingowym zostanę objęty promocją?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z regulaminem podczas wypełniania formularza należało wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych i nie cofać jej aż do dnia otrzymania biletów. W tym przypadku nie wiem jak postąpi bank. Teoretycznie teraz masz wyrażone zgody, ale wcześniej nie miałeś ich zaznaczonych. Teraz do 14 marca będą rozdawane bilety więc jak je otrzymasz to będzie to oznaczać, że bank zaakceptował późniejsze wyrażenie zgód marketingowych. Jeżeli biletów nie otrzymasz to będziesz mógł napisać do banku reklamację i jeżeli okaże się że problemem będzie późniejsze wyrażenie zgód marketingowych to niestety na to nic nie poradzimy.
    • Wiśnia pisze:
      Bileciki doszły. Dobrze jest.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Gratulujemy! 🙂
  166. Michał pisze:
    warunki spelnione 9 lutego a biletow jak nie bylo tak nie ma 🙁
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Rozumiem, ale poczekajmy jeszcze do jutra, bank ma czas do 14.03.2017 do 23:59 na przyznanie biletów więc musimy jeszcze uzbroić się w cierpliwość. 🙂
  167. Patryk pisze:
    Mam pytanie, gdzie trzeba było wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych ? Nigdzie tego w formularzu internetowym nie widziałem. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodę na otrzymywanie informacji handlowych należało wyrazić podczas składania wniosku o konto, czyli na samym początku promocji. 🙂
  168. Maria pisze:
    Czy ktoś już otrzymał bilety w drugiej turze
  169. Ewelina pisze:
    I jak tam, macie bilety? Bo ja nadal nie.
    • anonek pisze:
      Ja również nie.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Poczekajmy jeszcze do jutra do końca dnia bank powinien porozsyłać już wszystkie bilety 🙂
    • Wojciech pisze:
      Ja też nie.
    • anonek pisze:
      Bylem w banku i Pani mowila, ze mam wszystkie warunki spełnione ale moge nie dostac bo bilety moga byc juz wydane i ze oni nic nie zrobia… Jeszcze jeden dzien….
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Moim zdaniem, jeżeli ktoś zdążył zarejestrować się w promocji z biletami póki jeszcze one były dostępne to nie ma tak, że ktoś dostanie lub nie. Po to się każdy rejestrował, aby teraz bilety odebrać. Pani w banku to chyba o regulaminie promocji nie słyszała 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bank ma jeszcze czas dziś i jutro cały dzień więc myślę, że warto poczekać. 🙂
  170. Jakub pisze:
    No ja też jeszcze nie.
  171. Piotr pisze:
    Warunki spełnione drugiego lutego, wciąż czekam…
  172. Aneta pisze:
    Ja też nie. 🙁
  173. Przemysław pisze:
    Ja też już mam. Redakcja moniaki, dzięki za odpowiedzi i poinformowanie o promocji 🙂
  174. Kamil pisze:
    PKO BP to gówniany bank… wiem bo tam pracowałem.
  175. Marcin pisze:
    Polecam napisać reklamację. Po przejrzeniu tego postu i komentarzy w nim zawartych zrobiłem tak jak niektórzy przedmówcy. Napisałem reklamację i do godziny otrzymałem kody (dzisiaj). Być może to zbieg okoliczności, aczkolwiek wątpię.
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, to też jest rozwiązanie i niektórzy uczestnicy “upominali się” o bilety i faktycznie otrzymali bilety. Generalnie bank ma jeszcze jutro cały dzień na dostarczenie biletów. Sama mam już w planach kontakt z PKO i też będę starała się wyjaśnić ewentualne wątpliwości.
  176. Piotrek pisze:
    Bilety właśnie przyszły :D, dziękuję za podsunięcie świetnej promocji 😀
  177. Kinga pisze:
    Bilety dzisiaj przyszły 🙂
  178. Jakub pisze:
    Witam moniaki.pl!
    Właśnie dziś przyszły darmowe kody na bilety do kin sieci CinemaCity.
    Na jeden dzień przed końcem promocji dostałem kody.
    Świetna sprawa, gorąco pozdrawiam 🙂 🙂
  179. Szymon pisze:
    Ciągle czekam na bilety. Warunki spełniłem 4 lutego. Czy jutro będzie już za późno na reklamację? Ktoś jest w podobnej sytuacji?
    • Anonek pisze:
      Ja tez nie dostałem a w podobnym terminie spelnilem…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Będę dziś rozmawiać z bankiem w sprawie ew. reklamacji. A może najpierw sam napisz do nich wiadomość w systemie bankowości online z zapytaniem o bilety? Ktoś tak zrobił i otrzymał bilety po chwili. ?
    • Szymon pisze:
      Właśnie piszę reklamację poprzez system. Zobaczymy co odpowiedzą, choć czarno to widzę, cały PKO BP czarno widzę, zraziłem się do niego podczas trwania tej promocji, także poprzez niewiedzę pracowników nt. konkursu, ich niekompetencję, zachowanie pań w placówce banku itp. Mam nadzieję, że wydadzą mi wreszcie moje bilety i będę mógł powiedzieć temu Bankowi “Cześć”.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Szymonie rozumiem Twoje stanowisko i naprawdę jak najbardziej jestem po Twojej stronie. Napisz im tę reklamację, może tak szybciej coś się wyjaśni, ale gdyby to nic nie dało to śmiało napisz do nas wiadomość prywatną i postaramy się jakoś w tym pomóc. 🙂
    • Szymon pisze:
      Dodam że dzwoniłem wielokrotnie do Banku, na razie polecili mi napisać reklamację.
  180. Filip pisze:
    Cześć,

    ja już kody otrzymałem. Jak najlepiej zrezygnować z karty i zamknąć konto, żeby obyło się to bezkosztowo i bezboleśnie?

  181. Katarzyna pisze:
    Ja też dziś dostałam 🙂
    Widocznie druga wypłata kodu na ostatnią chwilę.
  182. Adam pisze:
    Warto było czekać, chociaż się martwiłem bo na początku lutego spełniłem wymagania to wczoraj przyszły bilety 😉 Również 100 zł z polecenia konta. Ale nie tylko promocje są ważne. Aplikacja IKO świetna jak dla mnie oraz sam bank na razie ok. Brak opłat za sms kody. Inaczej niż w konkurencyjnym banku na bz.. Polecam i dziękuję ! 😉
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Świetna wiadomość, cieszę się że tak maksymalnie wykorzystałeś promocję. ?
  183. Michał pisze:
    zakladalem konto z linku na tej stronie i olazalo sie ze nie dostalem biletow poniewaz przypadkowo zostalo mi zalozone “konto za zero” zamiast “konto dla mlodych” mam 24 lata i nie rozumiem calej tej sytuacji pisalem reklamacje o nie otrzymaniu biletow i w odpowiedzi dowiedzialem sie ze zalozylem zle konto natomiast slladajac reklamacje jakis czas temu otrzymalem informacje ze w 1 turze nie otrzymalem biletow tylko dlatego ze transakcja noe zostala wykonana do 6 lutego lecz 9 lutego….
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Rozumiem. Może być to sytuacja bez wyjścia. Zgodnie z regulaminem należało założyć Konto dla Młodych i jego posiadanie oraz spełnienie warunków gwarantowało otrzymanie biletów. Jeżeli Ty masz Konto za Zero to jakby nie patrzeć nie kwalifikujesz się do promocji. Teraz tylko pytanie, gdzie pojawił się błąd – czy Ty wypełniając wniosek o konto przez pomyłkę zaznaczyłeś “Konto za Zero” zamiast “Konto dla Młodych” czy błąd leży po stronie banku.

      Sprawdź proszę na umowie jaki masz rodzaj konta, zaloguj się do bankowości online i też to sprawdź. Ale tak jak mówię, jeżeli na umowie i w systemie będzie, że to Konto za Zero to niestety, ale na to nic nie poradzimy. Tu nawet reklamacja nie pomoże.

  184. Łukasz pisze:
    Jestem mile zaskoczony, właśnie dostałem informację o przydzieleniu mi biletów. Dzięki bardzo!
  185. Paweł pisze:
    SMS: “Dzien dobry, Twoje kody do wymiany na bilety do kina w ramach promocji “Kino za 0″ sa juz dostepne w poczcie bankowosci elektronicznej iPKO. PKO Bank Polski” – godzina 14:37 dziś. Więc non stop rozsyłają 🙂 Na reklamacje wstrzymajcie się zatem do jutra, ja nic nie pisałem, pomimo iż już dawno temu spełniłem wymagania.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Świetnie,tak myślałam że będą rozsyłać bilety do ostatniej chwili ?
  186. Krystian pisze:
    U mnie nadal nic ;(
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Poczekaj jeszcze do końca dnia, ewentualnie sam możesz napisać wiadomość do banku w serwisie bankowości online i zapytać o bilety – może będzie szybciej. 🙂
  187. Piotr pisze:
    czy te bilety sa tez na 3d ?
  188. Piotr pisze:
    czy te bilety sa tez na filmy w 3d ?
  189. Paulina pisze:
    Ja nadal nie otrzymałam biletów, a wszystkie warunki spełniłam kiedy pula biletów nie była jeszcze wyczerpana. Przed chwilą napisałam reklamację i czekam za odpowiedzią. Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli będą jakieś problemy to daj nam znać w wiadomości prywatnej, może uda nam się coś na to poradzić 🙂
  190. GOsia pisze:
    Sratatata… spełniłam wszystkie warunki a biletów nie ma… Szkoda
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      GOsiu jeżeli faktycznie spełniłaś warunki to bilety będą Ci się przecież należeć. Proponuję napisać wiadomość w systemie bankowości online i zapytać o bilety, może bank coś przeoczył, a jak to nic nie da to daj nam znać w wiadomości prywatnej, my chętnie pomożemy. 🙂
  191. Dorota pisze:
    Założyłam konto w styczniu, pierwsza płatność kartą została zrealizowana 2 lutego, bilety otrzymałam wczoraj 🙂
    Bardzo Wam dziękuję za rozpropagowanie owej akcji! 🙂
    Będę zaglądała tu częściej 🙂
    Pozdrawiam 🙂
  192. Krzysiek pisze:
    Paulina, napisz później czy się udało 😉
  193. Agata pisze:
    Ja również nie otrzymałam biletów ..
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Agato napisz do nich reklamację w systemie bankowości online, możliwe że bank coś przeoczył, to mogło się zdarzyć przy liczbie ponad 2 000 uczestników. Jeżeli to nic nie da, bank nie zajmie stanowiska w tej sprawie to napisz nam proszę wiadomość prywatną i my postaramy się coś na to poradzić.
  194. Radosław pisze:
    Gdzie dokładnie jest możliwośc napisania reklamacji w systemie bankowości online? Również spełnilem wszytskie warunki i nie otrzymałem biletów. Niestety ale bank PKO BP nie podołał promocji…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak zaligujesz się do bankowości on-line to nie masz mozliwosci z tego poziomu wysłać wiadomości?
    • Radosław pisze:
      Napisałem do nich 2 dni temu i zero odzewu.
  195. Paweł pisze:
    Konto założyłem 15 lutego, wraziłem zgody itd. nie przyszła mi karta, zastrzegłem i zamówiłem drugą, ale ta również mi nie przyszła. Nie wiem co mam robić! Pobrali mi już opłatę za kartę bo z niej nie korzystam, ale jak mam korzystać jak jej nie mam. Bilety to na pewno mi już przepadły!!!!! ale dlaczego mam płacić za kartę jak to nie moja wina!!!!!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Pawle nie denerwuj się,postaram się zrobić wszystko aby tę sprawę wyjaśnić. Skontaktuje się z bankiem i z Tobą ?
  196. Dominika pisze:
    Jak korzystać z kodów? Należy podać je przy kasie biletowej czy może jest możliwość ich wydrukowania? Czy można wykorzystać jednorazowo kilka biletów? Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Po prostu podchodzisz do kasy, wybierasz seans i informujesz Panią/Pana że chcesz zapłacić kodami i tyle 🙂 Nie ważne czy będziesz mieć wydrukowane kody czy napisane ręcznie na kartce, będą działać tak czy siak 🙂 Oczywiście, jednocześnie możesz wykorzystać kilka biletów. 🙂
  197. Damian pisze:
    Jak wygląda odbiór biletów w kinie? Otrzymałem kody z banku i co dalej. Nie chce wyjść na laika będąc przy kasie, dlatego wole zapytać Was ;).
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Już to przerabiałam więc powiem co i jak. Podchodzisz do kasy i mówisz jaki chcesz bilet i na jaki seans, a jak Pani/Pan pyta o formę płatności to normalnie mówisz, że chcesz zapłacić kodami promocyjnymi z PKO. To zdecydowanie wystarczy 🙂
  198. Damian pisze:
    Dzięki wielkie za odpowiedź 😉
  199. Tomasz pisze:
    A wie ktoś czy jest jakiś termin do kiedy są ważne kody ?
  200. Marcin pisze:
    Ogólnie fana promocja, tylko niedopracowana. Wybrałem złe kino i kliknąłem wyślij. Potem nie dało się tego cofnąć w żaden sposób, ani telefonicznie, ani bezpośrednio w żadnym oddziale Banku, ani pocztowo, czy emailowo. Najgorsze jest że każdy odsyła do kolejnego i tak w kółko.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Rozumiem Twoje rozczarowanie. Wystarczyło po prostu nie podpisywać umowy gdyby kurier przyjechał i później złożyć wniosek raz jeszcze, wybierając tym razem odpowiednie konto (jeżeli oczywiście zorientowałeś się że coś jest nie tak w miarę szybko), a jeżeli umowa została już podpisana to bank nie mógł niczego cofnąć – byłeś klientem PKO i nawet w przypadku rozwiązania umowy nie mógłbyś drugi raz złożyć wniosku.

      A czy promocja jest niedopracowana hmmmm…no nie zgodzę się z Tobą i w artykule pojawia się podkreślona informacja, że chodzi o wybór Konta dla Młodych i w regulaminie promocji, zawsze można nas zapytać i poprosić o 100% potwierdzenie.

      Nie wiem jak to było przy promocji z biletami i niestety teraz nie zweryfikuję wyglądu strony,ale podejrzewam, że na pewno była w formularzu możliwość wyboru Konta dla Młodych. I teraz można się zastanawiać czy bank powinien to bardziej wyróżnić czy osoba korzystająca z promocji dokładnie pilnować tego, jakie konto otwiera.

      Np. teraz mamy promocję z bonami do InterSportu i strona promocyjna jest tak zbudowana, że ustawiony jest automatyczny wybór Konta dla Młodych. Ja ze swojej strony mogę tylko powiedzieć, że jest mi przykro, że promocja nie poszła po Twojej myśli.

      Wesołych Świąt!

Napisz komentarz