Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Załóż DARMOWE konto na 3% i odbierz 100 zł bonusu

Dzięki porządnemu oprocentowaniu – 3% i dodatkowemu bonusowi w kwocie 100 zł, zwykłe konto nabiera zupełnie innego znaczenia. Staje się ono rewelacyjnym sposobem na realne i efektywne oszczędzanie oraz zgarnięcie dość wysokiej premii.

“Propozycja nie do odrzucenia” bo niby jak inaczej nazwać darmowe konto oszczędnościowe z bardzo wysokim jak na dzisiejsze czasy oprocentowaniem? To wszystko

Chętny na odebranie 100 zł premii i oprocentowane na 3% konto? To działamy!

100pln

A gdzie haczyk?

No właśnie, z reguły kiedy pojawia się taka dobra promocja, zawsze pytacie o haczyki. Dlatego dziś od razu zagramy w otarte karty, dlatego na pierwszy ogień idą właśnie różne zawiłości i ograniczenia jakie można odnaleźć w regulaminie promocji.

1. DLA NOWYCH KLIENTÓW

Promocja Idea Banku przygotowana została z myślą o nowych klientach banku. Dokładnie, ten zapis tyczy się osób, które nigdy nie były klientami Idea Banku. Nie posiadały w nim żadnego produktu oraz nie złożyły wniosku jakikolwiek produkt. Czyli aby załapać się do promocji, należy mieć całkowicie czystą historię współpracy z Idea Bankiem.

Biorąc pod uwagę fakt, że Idea Bank nie rzuca się z fajnymi promocjami mogę przypuszczać, że wielu z naszych czytelników będzie mogło swobodnie przystąpić do tej promocji.

2. LIMIT WNIOSKÓW

Coś czego bardzo nie lubimy, czyli ograniczona liczba wniosków kwalifikujących się do promocji. W przypadku tej promocji, limit ten wynosi 500 wniosków, więc musimy w miarę szybko decydować się na przystąpienie do promocji.

Jednak Idea Bank podchodzi do promocji bardzo uczciwie i zastrzega, że w momencie osiągnięcia limitu 500 wniosków zakończy promocję. To bardzo dobre posunięcie banku, jako klienci możemy mieć bowiem pewność, że nie będziemy “łapani” na fajne warunki promocyjne, kiedy promocja nie będzie już aktywna. Więc jeżeli promocja się zakończy to nie będziemy mogli założyć konta – sprawa jasna! 🙂

“[…] Organizator zastrzega sobie możliwość wcześniejszego zakończenia Akcji w przypadku wyczerpania limitu wniosków. […]” – regulamin

3. KONTO ZOŚKA PRO + ….

To kolejny fakt, o którym musimy pamiętać. Podczas otwierania Konta Zośka Pro (głównego produktu promocji), automatycznie otwierane jest konto osobiste – Konto IDEALNE. Ale nie przejmujmy się niczym, to konto jest dla nas całkowicie darmowe, a co więcej to dzięki niemu oprocentowanie na naszym koncie oszczędnościowym będzie wynosić właśnie 3% (co dokładnie opiszę w dalszej części artykułu).

4. MOŻLIWE OPŁATY

Prowadzenie obydwu kont jest naturalnie darmowe. Ale musimy być świadomi jednej opłaty za wypłatę środków z konta oszczędnościowego. Pierwsza wypłata w miesiącu będzie bezpłatna, ale każda kolejna to już koszt 5 zł.

Skąd się wzięło tak wysokie oprocentowanie konta?

Standardowo, Konto Zośka Pro, oprocentowane jest na 1%. Natomiast tak wysokie oprocentowanie – 3% jest możliwe dzięki temu, że w pakiecie z Kontem Oszczędnościowym Zośka Pro otrzymujemy – wspomniane wcześniej – Konto osobiste.

Ponadto, oprocentowanie jest również uzależnione od tego jakie saldo środków przechowywane jest na Koncie IDEALNYM a jakie na Koncie ZOŚKA PRO.

Biorąc pod uwagę te właśnie czynniki, środki do wysokości 10-krotności salda na rachunku Konto IDEALNE będą oprocentowane na 3%. Natomiast pozostałe środki ponad 10-krotność będą oprocentowane tak jakbyśmy nie posiadali konta indywidualnego czyli na 1%.

Czyli, jeżeli na Koncie Idealnym utrzymamy saldo np. 300 zł to środki umieszczone na Koncie Zośka Pro – max 3 000 zł – będą oprocentowane na 3%, natomiast każde dodatkowe środki będą objęte oprocentowaniem 1%.

Idealnie zobrazuje nam to poniższa tabela

tabe

Jak założyć Konto Oszczędnościowe Zośka Pro na 3% + 100 zł premii [prosta instrukcja]

Założenie Konta Oszczędnościowego jest banalnie proste, wszelkie formalności załatwimy bowiem bez wychodzenia z domu, wykonując kilka kliknięć. Nie zwlekajmy zatem i już teraz krok po kroku prześledźmy sposób korzystania z tej promocji.

KROK#1 [WYKONANIE: do 24 lipca 2016 roku]

Podstawowy krok to zarejestrowanie się na stronie promocji. Dokonamy tego na specjalnie przeznaczonej do tego stronie internetowej

>>Konto Zośka Pro na 3% z premią 100 zł<<

Do promocji możesz dołączyć jeszcze przez:

Podczas rejestracji, podajemy prawidłowy adres mailowy, a następnie potwierdzamy rejestrację klikając w link umieszczony w wiadomości, którą otrzymamy niezwłocznie, na naszą skrzynkę mailową.

KROK#2 [WYKONANIE: do 24 lipca 2016 roku]

Kiedy już uda nam się potwierdzić rejestrację, uzyskamy link, który przekieruje nas na stronę banku gdzie bez problemu założymy Konto Oszczędnościowe. Podajemy wymagane prawidłowe dane, nie zapominamy również o zwolnieniu banku z tajemnicy bankowej.

 

KROK#3 [WYKONANIE: do 14 sierpnia 2016 roku]

Do tego dnia należy wykonać trzy bardzo ważne czynności. Pierwsza z nich to naturalnie podpisanie z bankiem umowy o konto – to jest jasne dla wszystkich i proponuję ten krok wykonać jak najszybciej, aby później nie wyleciało nam to z głowy.

Również do tego dnia należy zapewnić na nasze konto dowolny wpływ w kwocie min. 1 000 zł. Nie musi to być przelew wynagrodzenia, równie dobrze możemy zrobić sobie samodzielnie przelew z innego banku.

Należy pamiętać o tym, aby do 14 sierpnia uzupełnić dane do odbioru premii. Dokonamy tego na stronie promocji – Money Mania 7 – uzupełnij dane do przelewu.

GRATULUJĘ! – To wszystko, wykonując zaledwie trzy, przyznasz mi że banalne kroki, jesteśmy na najlepszej drodze do odbioru premii 100 zł i oczywiście odsetek z oprocentowanego konta! 🙂

Kiedy nagroda?

Skoro spełniliśmy opisane wyżej warunki to teraz należy nam się premia. O jej przyznaniu zostaniemy poinformowani najpóźniej do dnia 20 sierpnia 2016 roku. Natomiast sama premia, zostanie przelana na nasze konto do dnia 31 sierpnia 2016 roku.

Rewelacja! W ciągu prawie dwóch miesięcy możemy nie tylko przyłączyć się do promocji, ale również odebrać premię. A później? Hmm no cóż możesz zrobić to co ja, czyli po prostu zamknąć konto i cieszyć się z dodatkowej kasy – myślę, że to najlepszy pomysł, wszystko to dzięki temu że po zakończeniu promocji, każdy może swobodnie zamknąć konto, bez obaw o utratę przyznanej premii.

>>Konto Zośka z Premią 100 zł – dołącz już dziś<<

Podsumowanie

No i stało się, mamy całkiem dobrą i z całą stanowczością mogę stwierdzić, uczciwą promocję, w której teoretycznie za samo założenie konta i dosłownie jeden przelew uzyskujemy premię – 100 zł. Dodatkowo jeżeli odrobinę się postaramy, możemy wypracować sobie sensowne odsetki z dobrze oprocentowanego – 3% konta oszczędnościowego.

Wydaje mi się, że wszelkiego rodzaju wychwalanie tej promocji nie ma sensu, myślę, że każdy z Was doskonale dostrzega mocne strony tej promocji! 🙂 Jeżeli tak, to przyłącz się do mnie i również skorzystaj z promocji – Konto Zośka Pro z premią 100 zł.

Gwarancja Uczciwości. Możesz sam sprawdzić dokumenty z tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 70

  1. Konrad pisze:
    Cześć 🙂

    Widzę, że kolejny łakomy kąsek dla mnie wybraliście 🙂 Jeszcze gwoli ścisłości: płacenie kartą za zakupy zagraniczne (e-bay, aliexpress) jest darmowe?

    Pozdrawiam

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Konrad, jeżeli chodzi o płacenie kartą za zakupy zagraniczne to nie mogę dać Ci w tej chwili jednoznacznej odpowiedzi. Staram się potwierdzić tę informację bezpośrednio z bankiem. Jedyne co w tej chwili mogę powiedzieć to to, że przewalutowanie transakcji płatniczej dokonanej w walucie obcej na polskie złote, wynosi 0 zł. Ale tak jak mówię czekam na odpowiedź z banku, aby to nie było moje “gdybanie” tylko w 100% potwierdzona dla Ciebie informacja. 🙂

      Jeżeli chodzi o “powiadomienia SMS” to moim zdaniem tyczą się one tylko zmian zachodzących na koncie np. wpływ środków itp.

  2. Konrad pisze:
    Jeszcze na końcu tabeli opłat i prowizji jest opłata za powiadomienia SMS. Chodzi o każdy SMS (np. kod, autoryzacja przelewu) czy tylko te potwierdzające zejście/wpływ środków na konto?
  3. Adam pisze:
    Promocja wygląda bardzo obiecująco, zwracam tylko uwagę na jeden szczegół dotyczący terminów poszczególnych “kroków”. Zgodnie z regulaminem promocji upływają one o tydzień wcześniej niż podane przez Ciebie w artykule (odpowiednio zamiast podanego 24 lipca mamy 17 lipca, a zamiast 14 sierpnia jest 7 sierpnia). Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Adam, jeżeli chodzi o kroki opisane w artykule to ich terminowość jest jak najbardziej prawidłowa. Z mojej strony nastąpiła pomyłka i załączyłam do promocji regulamin uwzględniający inne daty. Ale już wszystko naprawiłam – dzięki za zwrócenie uwagi! 🙂
  4. Adam pisze:
    Dziękuję Dominika za odpowied:-) Mam jeszcze jedno pytanie – od wczorajszego wieczora próbuje wypełnić wniosek o założenie konta. Wypełniam wszystkie dane, klikam przycisk “przejdź dalej” i… nic się nie dzieje. Czy to oznacza że limit 500 wniosków jest juz wyczerpany i nie załapałem się na promocję?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wiesz co nie sądzę, może mają jakies problemy techniczne. Dzis będę zakładać konto dla siebie to sprawdzę ten problem i dam znać czy się udało 🙂
  5. Zbyszek pisze:
    Witam.
    Ja mam ten sam problem…nie da się złożyć wniosku:(
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zweryfikowaliśmy tę informację. Wystąpiła awaria po stronie banku, jest ona naprawiana. Wszystkie zgłoszenia do promocji będą jznawane i bank będzie oddzwaniał do klientów.
  6. Krzysztof pisze:
    Witaj,
    Ja mam problem taki : Wysyłam z innego banku kase na nowo zalozone i nastepuje zwrot z informacja:
    “Rachunek Uznawany jest objęty bloka dą całkowitą”
    Zaznacze ze aktywacja poprzez przelew odbyla sie bo zwrotny przelew z loginem otrzymalem.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dość dziwna sytuacja Krzysztof…spróbuj zrobić przelew jeszcze raz, możliwe że to czasowa awaria. W momencie kiedy znów pojawi się taki błąd to osobiście podejmę z bankiem kontakt w tej sprawie. 🙂
  7. Patiszonek pisze:
    a w ktorym momencie decydujemy o zwolnieniu banku z tajemnicy bankowej??? pozdr.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Patiszonek, zwalniasz bank z tajemnicy bankowej podczas wypełniania wniosku o Konto Zośka Pro. 🙂
  8. piotr pisze:
    Witam;
    Proszę o potwierdzenie o wyeliminowaniu awarii ze strony banku, gdyż w dalszym ciągu mam problem z przejściem do kolejnego kroku tj. przejść dalej po uzupełnieniu danych do umowy (kurier).
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      piotr na chwilę obecną nie mogę potwierdzić wyeliminowania awarii ponieważ wygląda na to, że ciągle są problemy z założeniem konta. Ale z tego co wiem to konsultanci będą oddzwaniać do zainteresowanych uczestników i pomagać w zakończeniu procesu zakładania konta. Jednocześnie mamy zapewnienie ze strony banku, że te problemy techniczne NIE wpłyną na udział w promocji i późniejsze przyznanie premii.
  9. Krzysztof pisze:
    Witajcie,
    Meczyl mnie fakt ze te przelewy sa zwracane i wczoraj zadzwoniłem do banku i dowiedziałem się:
    1. Moja aktywacja odbyła sie poprzez wysłanie przelewu 1 gr (byla taka mozliwosc jak skaldalem wniosek) a od 1.07.2016 banka uwaza ze juz nie mozna w ten sposob zakladac konta i w/w rachunek nie zostal jednak aktywowany.
    2. Babka z banku dzwonila w dniu dzisiejszym i prosila o przeslanie skanu dowodu osobistego i w ciagu 1 dnia roboczego aktywacja konta powinna sie zakonczyc.
    Zobaczymy jutro ale jak bede zamykac konto to im ten fakt wypomnę.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Krzysztof, również dzwoniłam wczoraj do IB, ale jako osoba nie będąca klientem nie mogłam wyjaśnić zagadki cofniętego przelewu. 🙁 Ale ciesze się, że Tobie sie udało. 🙂

      W sumie to troche nie było fajne posunięcie ze strony banku, mogli chociaż uprzedzić o takich komplikacjach 🙂

  10. milena pisze:
    Podobno od 1 lipca 2016 weszla jakas rekomendacja KNF, ktora ogranicza zakladanie kont poprzez przelew weryfikacyjny. Widac IB nie zdazyl z dostosowaniem tej promocji i stad te problemy… Pewnie trzeba wybrac inna forme autoryzacji niz przelew z innego banku, probowal ktos?
  11. Krzysztof pisze:
    Konto aktywowali mi po dosłaniu dowodu osobistego a w dniu dzisiejszym dotarla do mnie karta debetowa :
    http://www.cashless.pl/media/k2/items/cache/f7a0a54c92471ac4480e727e4ccf93df_M.jpg
    Karta jest przezroczysta co bardzo fajnie wyglada 🙂
    Jeszcze jedno pytanie zwiazane z danymi do uzupelnienia w Money Mania 7 to : logujemy sie i klikamy Moje Dane? Tam uzupelniamy numer konta ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak Krzysztof, dokładnie w tym miejscu uzupełniasz dane do przelewu. 🙂 Cieszę się że udało się z powodzeniem skorzystać z promocji 🙂
  12. Piotr pisze:
    Witam;
    Wczoraj udało mi się założyć konta, lecz podczas rejestracji nie pojawiła mi się możliwość odklikania o zwolnieniu banku z tajemnicy bankowej. Proszę o podpowiedz jak mogę to uzupełnić?
    P.S. Po kontakcie z bankiem powiedziano mi iż powinienem z tym problemem zgłosić się do organizatora promocji.
  13. milena pisze:
    @Piotr, bo to sie chyba inaczej nazywa przy skladaniu wniosku. Nie jest wprost sformuowane “zwalniam bank z tajemnicy bankowej”, tylko ten pierwszy checkbox w stylu ‘wyrazam zgode na przekazywanie przez Idea Bank do MoneyMania informacji o zalozonym przeze mnie rachunku…’ – cos w tym stylu. Chyba, ze sie myle:)
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Milena ma rację 🙂 ale i tak postaram się to sprawdzić. 🙂
  14. Patryk pisze:
    Witam ! Mam pytanie Czy wpłacony 1000 zł mogę wypłacić np na 2gi dzień czy musi leżeć jakiś czas na koncie ?

    Pozdrawiam !

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Witaj Patryk 🙂 Oczywiście możesz wypłacić pieniądze z konta w każdej chwili, ważne aby zaksięgowany został wpływ. 🙂
  15. Patryk pisze:
    Dziękuję 🙂 Mam następujący problem Wysłałem wniosek,dostałem też maila od IB żeby dokończyć proces zakładania konta mimo to na stronie Money Mania widnieje informacja “Brak wysłanych wniosków”
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli postępowałeś zgodnie z instrukcją i założyłeś konto poprzez promocyjne linki to wszystko powinno być ok. Może po prostu musisz dokończyć proces składania wniosku tj w ostateczności zalożyć konto. 🙂
  16. Patiszonek pisze:
    hmm, ja próbują założyć konto kilka dni temu nie mogłam nacisnąć “przejdź dalej”, na dziś wygląda, że żadnych wniosków nie złożyłam. próbuję więc od nowa, a w odpowiedzi dostaję maila:

    Witaj,

    Twój wniosek dotyczący założenia produktu nie został zaakceptowany

    W celu ustalenia powodów nieprzyjęcia wniosku prosimy o kontakt z naszą infolinią pod numerem 22 101 10 10 lub 801 999 111. (koszt połączenia zgodny z taryfą operatora).

    Zachęcamy też do odwiedzenia jednej z naszych placówek.

    Pozdrawiamy,
    Idea Bank S.A.

    Jednym słowem – chyba mnie wyciulali 😉 przez ich błąd techniczny nie załapałam się do 500…. ? bo innego powodu nie widzę.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Patiszonek, szczerze mówiąc wygląda na to że limit 500 wniosków nie został jeszcze osiągnięty. Nie wiem więc co może być faktycznym powodem odrzucenia Twojego wniosku. Jeżeli w panelu money manii nie masz informacji o złożonym wniosku to może spróbuj jeszcze raz. Jeżeli się nie uda to możesz faktycznie skontaktować się z bankiem. Pozdrawiam 🙂
  17. Michał pisze:
    U mnie również słabo to wygląda.
    Zarejestrowałem się na MoneyMania. Wysłałem wniosek. Wypełniłem dane. Przelałem grosza. Dostałem login na maila i hasło smsem. I zaczynają się problemy.
    1. Na MoneyMania we wnioskach, mam napis “Brak wysłanych wniosków”. Czy to znaczy, że mój wniosek nie został przez nich zarejestrowany i teraz nici z promocji i gratisowej 100? W “poprzednich wnioskach” również pusto.
    2. Przesłany login i hasło nie działały. Próbowałem 3 razy się zalogować na konto IdeaBanku, aby sprawdzić czy oba konta zwykłe + zośka pro zostały założone i w końcu zablokowali mi możliwość logowania.

    Zastanawiam się, czy na tej całej promocji, nie straciłem właśnie grosza 🙂

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dziękuję za informację Michał. Osobiście jest mi przykro, że taka sytuacja ma miejsce i czuję się zawiedziona takim obrotem sprawy. Postaramy się podjąć kontakt zarówno z bankiem jak i przedstawicielem MoneyManii z prośbą o zajęcie stanowiska w tej sprawie. Pozdrawiam.
  18. Patiszonek pisze:
    u mnie już wszystko jasne, przy kolejnej próbie wiadomość mailowa zmieniła treść na
    Witaj,

    Posiadasz już aktywny dostęp do bankowości internetowej Idea Bank S.A. dlatego Twój wniosek dotyczący założenia konta nie został zaakceptowany

    Prosimy o zalogowanie się do systemu transakcyjnego Idea Bank S.A. na stronie http://www.ideabank.pl/logowanie i założenie konta w systemie.
    – jednym słowem, przez problemy techniczne idea banku (nie mogłam kliknąć “przejdź dalej”) przepadła mi premia 100zł…. bo wbrew zapewnieniom banku, że będą oddzwaniać, do mnie nikt nie zadzwonił – wniosek złożyłam 11.07.

    w tzw. międzyczasie (tj. dziś) założyłam u nich lokate (bez zakładania jakiegokolwiek konta) i już traktują mnie jako swojego klienta….. i dziwnym trafem po założeniu lokaty już udało mi się kliknąć te nieszczęsne “przejdź dalej…”

    słabe te zapewnienia banku, że premia nie przepadnie 🙂

  19. Piotr pisze:
    Witam;
    Właśnie chodzi mi o ten checkbox i info w nim zawarte. Ja nie miałem tego checkboxa zapewne przez te problemy techniczne i chciałem się dowiedzieć w jaki sposób można się skontaktować z przedstawicielem MoneyManii i dopełnić formalności.
  20. Michał pisze:
    Na stronie MoneyMania można znaleźć ich adres email (telefonu nie znalazłem) [email protected]
    Wczoraj wysłałem do nich zapytanie w mojej sprawie, ale nadal nie odpowiedzieli
  21. Michał pisze:
    Dostałem grosza zwrotnego z informacją, że: “Zawarcie umowy o rachunek w Idea Bank SA w Warszawie oraz innych umówp Rachunek Uznawany jest objęty blokadą całkowitą”. Chyba koniec promocji?

    Nic, za to udało mi się założyć kartę w Citi Handlowym. Mam nadzieję, że w połowie Września otrzymam bon na 400 zł 😀

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Michał będziemy zgłaszać do MoneyManii i banku wszystkie problemy jakie napotkaliśmy.Ale bardzo się cieszę, że Citibank nie zawodzi. 🙂
  22. Michał pisze:
    Miałem dziś telefon z IdeaBanku.
    Pani dzwoniła i informowała, że z racji nowych przepisów będę musiał wysłać jeszcze skan dowodu osobistego do nich mailem. Oficjalne pismo podeśle mailowo i wtedy zwrotnie należy im odpowiedzieć załączając dowód osobisty. Wtedy odblokują mi konto i będę mógł się zalogować.
    Ponoć też, spełniam warunki promocji, więc jak doślę skan dowodu, to na promocję się załapię. Ale o tym przekonamy się w momencie wypłaty 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To super 🙂 Dziś dostałam również maila z Idea Banku, że awaria została usunięta i teraz wszyscy powinni móc bez problemów złożyć wniosek o konto 🙂
  23. Michał pisze:
    pytanie, czy oni rzeczywiście mają maila z domeną: taxcare?
    [email protected]

    Wole się upewnić, bo w końcu mam tam przeslac swoje dane 🙂

  24. Jacek pisze:
    Witam,
    Czy ta promocja w Idea Banku jeszcze funkcjonuje, bo dopiero wróciłem z urlopu i ją dojrzałem?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli po kliknięciu w link jesteś przekierowany na stronę MoneyManii to działa 🙂
  25. Jacek pisze:
    Nie mam żadnego doświadczenia z Idea Bankiem, stąd moje pytanie dotyczące zmiennego oprocentowania 3%. Jak długo bank będzie utrzymywał oprocentowanie na tym poziomie i po jakim ewentualnie czasie można rozwiązać ewentualnie z nimi umowę, bo w regulaminie żadnej informacji na ten temat nie zauważyłem?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Po odebraniu premii możesz w każdej chwili zamknąć konto. 🙂 A co do oprocentowania to regulamin promocji nie mówi jak długo takie oprocentowanie będzie dostępne, jest ono zmienne więc generalnie wszystko zależy od banku.
  26. Patryk pisze:
    “Wyraża zgodę i wnosi o przekazanie za pośrednictwem Strony Internetowej http://www.ideabank.pl lub pocztą elektroniczną informacji związanych ze świadczeniem usług płatniczych przez Bank …” Czy powinienem mieć w tym punkcie zaznaczone TAK ?
  27. Jerzy pisze:
    Witam. Skad wziąć login do logowania w ideabank?? Pozdrawiam
  28. Jerzy pisze:
    Juz znalazlem natomiast mam pytanie na które z dwóch kont należy wysłać pieniądze? I które z kont trzeba podać na moneymania? pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Witaj Jerzy, w obu przypadkach chodzi o Konto Zośka Pro. 🙂 To ono jest głównym produktem promocji więc wszelkie podawane przez Ciebie dane powinny dotyczyć właśnie jego. 🙂
  29. Jerzy pisze:
    Witam ponownie. Chciałbym dowiedzieć się jakie są opłaty korzystania z konta i czy płaci się za posiadanie karty? Pozdrawiam PS: Super jest ta strona 🙂
  30. Konrad pisze:
    Niestety dałem ciała 🙁 Przelałem kasę 1000 zł, ale na konto IDEALNE. Zatem z promocji już nici, bo się dopiero dziś zorientowałem :/ W tekście brak uwagi, że należy przelać właśnie na konto ZOŚKA PRO środki.
  31. robert pisze:
    Ja również nie wpłaciłem 1000 zł na konto Zośka tylko na główne . W tekście brak uwagi, że należy przelać właśnie na konto ZOŚKA PRO środki.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Konrad, Robert. Racja, w tekście nie jest użyte precyzyjnie stwierdzenie “przelej na konto zośka pro”. Jednocześnie właśnie o tym koncie jest cały artykuł, więc dla mnie logicznie wynika, że tam trzeba przelać pieniądze. Przy czym przyjmuję wasze uwagi, jako konstruktywny feedback i dołożymy wszelkich starań, żeby w kolejnych tekstach używać bardziej jednoznacznych i precyzyjnych stwierdzeń. Przykro mi, że tym razem nie udało się Wam złapać premii. Pierwsze koty za płoty i kolejnym razem będzie lepiej 🙂 Pozdrawiam!
  32. Rafał pisze:
    Ja przelałem pieniądze na Zośka Pro a prowizji i tak nie dostałem…
  33. Rafał pisze:
    Dziękuję za informację.
    Właśnie szukałem na ich stronie jakiegokolwiek kontaktu.
  34. Konrad pisze:
    Jak wyzej pisałem przelałem kasę na konto IDEALNE zamiast na ZOSKA PRO i mialem sie nie zalapac. Info o przyznaniu nagrody miało byc do 20.08. Teraz jestem w kropce, ponieważ złożyłem wniosek o zamknięcie kont (obu) w czwartek – 24.08 a dzis 26.08 dostalem maila z money manii o zakwalifikowaniu do przyznania nagrody. Niby dostep do konta mam jeszcze przez miesiac. Dodatkowo w idea bank podalem inne konto, na ktore maja przelac srodki w przypadku ewentualnych wplywow. Czy dobrze rozumiem ze dostane 100zl na konto w idea bank a ten z automatu przekaze kase na moje konto w innym banku? Czy mam czekac cierpliwie do oonca miesiaca na rozwoj sytuacji?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Konrad a uzupełniłeś dane do przelewu w panelu Money Manii? Bo w sumie premia powinna wpłynąć na Twoje konto do 31 sierpnia więc jeszcze bedziesz miał aktywne konto w Idea Banku więc w sumie pewnie dowtaniesz premię na konto w IB a później będzie ona przelana na wskazane przez Ciebie konto. 🙂
  35. Konrad pisze:
    W moneymanii mam informację o przyznanej premii, nr konta w idea banku uzupełniony już dużo wcześniej, ale na koncie premii brak 🙁
  36. Jerzy pisze:
    Konrad ja mam tak samo.
  37. Konrad pisze:
    @Jerzy – właśnie otrzymałem premię 🙂
  38. Jerzy pisze:
    @Konrad – ja nadal nie otrzymałem. Napisałem do nich email, ale na razie nie otrzymałem odpowiedzi. Ty pisałeś również do nich z reklamacją?
  39. Rafał pisze:
    Witajcie. Mi odpowiedzieli tylko, że premie będą wypłacane zgodnie z regulaminem. Nie napisali czy dostanę, czy może czegoś nie dopełniłem, a może byłem już po za kolejnością? Poprosiłem jeszcze raz o wyjaśnienie sytuacji. Brak odpowiedzi. Jednym słowem ŻENADA.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z regulaminem to premię powinni wypłacić do 31 sierpnia więc ich tłumaczenie jest odrobinę hmmm…śmieszne? Generalnie uważam, że Money Mania powinna udzielić bardziej obszernej odpowiedzi jak również zawrzeć w niej powód dla którego premia nie została przyznana. Rafał to co ze swojej strony mogę dla Ciebie zrobić zwrócić się do MM z prośbą o uargumentowanie decyzji. Jeżeli masz takie życzenie to podeślij nam swoje dane (poprzez formularz: http://moniaki.pl/kontakt/) to przekażę je do MM i postaram się coś z tym zrobić.
  40. Rafał pisze:
    Chyba już wiem czemu mogłem nie dostać premii, bo w formularzu MM zamiast nr konta zośka wpisałem przez pomyłkę numer tego drugiego “ekstra” założonego (różniły się tylko 1 cyfrą). Chyba celowo zakładały się dwa konta żeby ludzie się w tym wszystkim gubili, bo widzę, że nie tylko ja miałem z tym problem. Niemniej powinni podać powód nieprzyznania premii, a nie odsyłać do regulaminu. Nie chce mi się bić piany o tą “stówę” zaraz zlecę przelew i zamknę te oba konta…
  41. Jerzy pisze:
    U mnie też wykręty. Napisałem do MM i dostałem email, że sprawa nie przyznania premii została zgłoszona do IdeaBank. Spełniłem wszystkie wymagania. Czekam na odpowiedź od IB.
  42. Dawid pisze:
    Dzień dobry,

    mam podobną sytuację jak Jerzy i Rafał. Otrzymałem e-mail, że zostałem zakwalifikowany do wypłaty premii, ale kasy nie otrzymałem.
    Wystosowałem zapytanie mailowe do MM, ale nie doczekałem się odpowiedzi…

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dawid dzięki za informację, dziś zgłoszę te problemy do Organizatora.
  43. Kamila pisze:
    Ja pieniądze dostałam, ale za to na stronie widze komunikat, że moje środki są oprocentowane na 2,5%

Napisz komentarz