PROMOCJA ZAKOŃCZONA BNP Paribasnowy klientKonto osobiste

Black Friday z BNP Paribas – do wzięcia aż 400 zł za konto!

Szybka promocja od BNP Paribas, który ostatnio rozpieszcza nas promocjami konta. Tym razem do wzięcia jest rekordowe 350 zł w gotówce + 50 zł w bonie do Allegro. Odkąd pamiętam, żaden bank nie oferował aż takiego bonusu za zwykłe konto bankowe! Trzeba się pospieszyć – limit kont promocyjnych wynosi tylko 2700 wniosków, a ostatnie promocje tego banku kończyły się kilka dni przed czasem! A tego pozostało niewiele, bo promocja trwa tylko do 17 listopada.

Promocja trwa do 17 listopada 2019 roku – ale nie dłużej niż do wyczerpania puli 2700 wniosków, dlatego warto zarejestrować się już teraz . Potem może nie być już okazji.

Czy mogę wziąć udział w promocji?

Tak, jeżeli w ciągu ostatnich 9 miesięcy od momentu złożenia wniosku w promocji nie byłeś właścicielem ani współwłaścicielem żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w BNP Paribas.

Okres karencji w tym banku jest bardzo krótki – w porównaniu z innymi, które wymagają roku lub dwóch, ten wygrywa jeszcze przed startem.

Co muszę zrobić? Dopóki limit wniosków nie został wyczerpany, zarejestruj się z dedykowanej strony, złóż wniosek o konto, kartę i dostęp internetowy, spełnij proste warunki – a nagroda o wysokości 400 zł będzie Twoja.

Ile zapłacę za konto Otwarte na Ciebie?

W promocji bierze udział tylko konto osobiste Otwarte na Ciebie wraz z Kartą Otwartą na eŚwiat oraz bankowością internetową. Tylko i wyłącznie konto z TĄ kartą bierze udział w promocji! Jeżeli zamówisz inną, nie weźmiesz udziału i nie otrzymasz nagrody.

Ile mnie będzie kosztować konto?

  • 0 zł – miesięczna opłata za prowadzenie rachunku (bezwarunkowo);
  • 0 zł – krajowe przelewy internetowe;
  • 5 zł – przelew natychmiastowy;

Ile mnie będzie kosztować karta?

  • 0 zł – ubezpieczenie “Cyber Pomoc”.
  • 6 zł – miesięczna opłata za kartę;
  • 0 zł – wypłata gotówki w bankomatach BNP Paribas oraz Planet Cash;
  • 0 zł – wypłata gotówki z pozostałych bankomatów w Polsce;
  • 0 zł – wypłata gotówki za granicą z bankomatów grupy BNP Paribas oraz Global Alliance;
  • 10 zł – wypłata gotówki za granicą z pozostałych bankomatów.

Opłaty za kartę w wysokości 6 zł niestety nie da się uniknąć. Jednak w zamian otrzymujesz całkiem niezłe ubezpieczenie. Co obejmuje? Między innymi ochrona w przypadku kradzieży Twojej karty bądź wyłudzenia kodu BLIK. Również ochronę w razie zakupów w sklepach internetowych – gdybyś nie otrzymał zakupów bądź otrzymał niekompletne zamówienie. Chcesz wiedzieć więcej o tym co obejmuje ubezpieczenie? Sprawdź na stronie: https://www.bnpparibas.pl/klienci-indywidualni/karty/karta-otwarta-na-eswiat.

Jest tego całkiem sporo. I co ważniejsze, może być naprawdę użyteczne – szczególnie w momencie, kiedy co chwila słyszymy o włamaniach na konto, wyłudzeniach kodu BLIK oraz nieuczciwych sprzedawcach internetowych.

Ponadto – od założenia konta do momentu otrzymania nagrody w grudniu masz tylko dwa miesiące. W momencie kiedy otrzymasz swoje nagrody możesz albo całkowicie zamknąć kartę, albo zmienić ją na darmową – pod warunkiem wykonania jednej płatności kartą w miesiącu.

Jak mogę otrzymać bonus – krok po kroku

#Krok 1 – złóż wniosek o konto i kartę

Najpóźniej do 17 listopada (ale najlepiej jak najszybciej – limit w tej promocji to tylko 2700 wniosków) zarejestruj się na stronie promocji. Zostaniesz poproszony o podanie swojego imienia, nazwiska, numeru telefonu oraz PESEL. Zaznacz na tak wszystkie zgody i oświadczenia – są one niezbędne do tego, byś mógł wziąć udział w promocji i otrzymać nagrodę.

Dlaczego podczas rejestracji w promocji muszę podawać swój PESEL? Dzieje się tak dlatego, aby organizator promocji (spółka Ad Astra) mógł Cię zidentyfikować po PESELU właśnie i wypłacić Ci premię.

Po wypełnieniu formularza, na podanego przez siebie maila otrzymasz wiadomość o objęciu Cię promocją. Pojawi się również przycisk “otwórz konto”, w które klikamy. Następnie wypełnij wniosek o konto Otwarte na Ciebie wraz z dostępem do bankowości elektronicznej oraz Kartą Otwartą na eŚwiat – są one niezbędne do tego, byś mógł uczestniczyć w promocji.

Pamiętaj, by przy wypełnianiu wniosku podać takie same dane, jak na formularzu rejestracyjnym!

#Krok 2 – podpisz umowę

Do 22 listopada podpisz umowę o prowadzenie konta i karty, wraz z dostępem do bankowości elektronicznej. Zawarcie umowy odbywa się za pośrednictwem unikatowego kodu SMS w systemie partnera Banku- Autenti. Tak naprawdę rejestracja, złożenie wniosku i zawarcie umowy to połączone ze sobą kroki, które zajmą Ci nie więcej niż 15 minut.

Jak to wygląda w praktyce?

1) Rejestrujesz się na stronie promocji i otrzymujesz maila potwierdzającego uczestnictwo. W mailu otrzymasz również link o otwarcie konta – jeżeli nie masz na przykład czasu na wypełnienie wniosku w momencie zapisania się do promocji to możesz to zrobić później, korzystając z tego właśnie linku;
2) Zostaniesz przeniesiony do strony wniosku (bądź wejdziesz na nią z linku z maila) . Konieczne będzie dołączenie zdjęcia bądź skanu dowodu osobistego. Bardzo przyjemnie rozwiązano problem ze zdjęciem dowodu – możesz wysłać sobie sms-a z linkiem do zrobienia zdjęcia dowodu na telefonie, które automatycznie zostanie zaczytane we wniosku na komputerze;
3) Wypełniasz wniosek;
4) Zostajesz przekierowany na stronę Autenti. Otrzymasz sms-a, którym podpiszesz umowę ramową o prowadzenie rachunku, karty i bankowości elektronicznej. Umowę otrzymasz na maila;
5) Czekasz na kuriera, który dostarczy Ci kartę. Po jej otrzymaniu pamiętaj o aktywacji – masz na to 7 dni od jej otrzymania. Bez tego konto nie będzie aktywne!

#Krok 3 – spełnij proste warunki

Aby otrzymać pierwszą część premii – bon na Allegro o wartości 50 zł

Nie musisz nic więcej robić – wystarczy otworzyć konto! Bon otrzymasz za samo podpisanie umowy o konto, kartę i bankowość elektroniczną. Łatwiej już chyba nie może być 🙂

Aby otrzymać drugą część premii – 350 zł w gotówce

Możesz otrzymać w gotówce: albo 250 zł albo 350 zł. Zależy od tego, ile wydamy kartą do konta od 29 listopada 2019 do 1 grudnia 2019. Czyli – no właśnie, w Black Friday oraz Black Weekend.

Otrzymasz:

  • 250 zł – jeżeli w tych dniach zapłacisz kartą na kwoty 500-999,99 zł;
  • 350 zł – jeżeli w tych dniach zapłacisz kartą na kwotę wyższą niż 1000 zł.

Jeżeli wydasz mniej niż 500 zł, nie otrzymasz żadnej nagrody prócz bonu na Allegro.

Jakie transakcje nie będą brane pod uwagę?

Przede wszystkim:

  • płatności BLIK, PayU, Przelewy 24, DotPay, BlueMedia;
  • płatności w kasynach oraz zakładach bukmacherskich i im podobnych (kod MCC 7995);
  • płatności w instytucjach finansowych (MCC 6012);
  • płatności u brokerów ubezpieczeniowych (MCC 6211);
  • przekazy pieniężne w instytucjach finansowych (MCC 6051)
  • profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska) (MCC 8999);
  • internetowe przekazy pieniężne (MCC 4829).

Standardowe płatności kartą w sklepach i przez Internet jak najbardziej się liczą. Płatność kartą na Allegro również.

Uwaga:

Dostaliśmy wiele pytań odnośnie płatności kartą na Allegro, jako że PayU jest w wyłaczeniach promocji. Otrzymaliśmy odpowiedź od banku, że wszystkie transakcje w Internecie, w których podawany jest numer karty oraz kod CVC są akceptowane. A więc płatność kartą na Allegro również się wlicza do spełnienia warunków.

I to wszystko! Jeżeli planujesz poszaleć na Black Friday – ta promocja jest stworzona dla Ciebie!

Kiedy otrzymam nagrodę?

Bon na Allegro o wartości 50 zł otrzymasz bardzo szybko – do 4 grudnia 2019 roku zostanie Ci wysłany na maila.

Nagroda w gotówce zostanie wypłacona nie później niż do 31 grudnia 2019 roku. Jak to wygląda?

  • Do 20 grudnia otrzymasz maila z linkiem i kodem od [email protected];
  • do 25 grudnia wejdź w podany link, zaloguj się i podaj swój nr Konta Otwartego Na Ciebie;
  • do 31 grudnia otrzymasz nagrodę przelewem na konto.

Pamiętaj o dwóch bardzo ważnych rzeczach:

Po pierwsze dokładnie sprawdzaj maila. Często bywa tak, że wiadomość z nagrodą oraz linkiem wpadają w spam.

Po drugie – nie zamykaj konta i karty przynajmniej do momentu otrzymania drugiej części nagrody.

Podsumowanie

Kto planuje zakupowe szaleństwo w Black Friday ręka do góry! Ta promocja jest dla Ciebie. Jeżeli tylko nie miałeś konta w BNP w ostatnich 9 miesiącach – bierz to śmiało, tyle jeszcze ten bank nie płacił za konto!

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 115

  1. Krzysztof pisze:
    czy będąc posiadaczem karty kredytowej z ostatniej promocji 400zł w voucherach do sklepów łapię się na tą promocje?
    • Moniaki.pl pisze:
      Krzysztof, łapiesz się na promocję. Wykluczone są tylko osoby z kontami osobistymi.
  2. Kamil pisze:
    Oszustwo! Jest to karta kredytowa czyli kredyt! pamiętajcie o tym bo w przypadku kredytu nie jest kolorowo.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Kamil, radzimy czytać ze zrozumieniem. Nigdzie w warunkach tej promocji nie ma mowy o karcie kredytowej. Promocja dotyczy konta z kartą debetową – czyli zwykłą kartą do konta.
  3. Łukasz pisze:
    Czy jeśli mam zakup np. za 2400zl w sklepie stacjonarnym i rozbiję go na dwie transakcje tzn. po 1200zl każda i zapłacę karta swoja i swojej żony to wtedy każde z nas spełni warunki promocji i otrzyma zwrot kwoty 350zl ?
    • Moniaki.pl pisze:
      Łukasz, tak oczywiście. Warunek zapłaty kartą na daną kwotę będzie spełniony. Te transakcje na waszych osobnych kontach będą widziane niezależnie.
  4. Kamil pisze:
    A czy zostawianie swoich danych osobistych wraz ze skanem swojego dowodu osobistego na stronie, która nie jest stroną banku jest bezpieczne? Co z RODO?
    Wymagane jest wypełnienie formularza i podanie swoich danych wrażliwych. Komu? Coraz częściej słyszy się o zaciągniętych kredytach na czyjeś dane… Dlaczego nikt nie nadzoruje takich stron?
    • Moniaki.pl pisze:
      Kamil, sam wniosek o konto składa się przez stronę banku. Rejestracja w promocji jest tylko przez stronę organizatora.
    • Roman pisze:
      Wiesz co… sam się kiedyś nad tym zastanawiałem czyt to bezpieczne podawanie danych osobowych “organizatorowi”, czyli nieznanej firmie, osobie. Takie dane jak PESEL czy nr dowodu osobistego. Dlatego odpuściłem se wszelkie takie “promocje” bo za parę złotych mieć potem do spłaty kredycik na 100 tys zł to ja dziękuję. Wszystkich też uczulam, bo jak wiecie nie ma nic za darmo.
    • Moniaki.pl pisze:
      Roman, organizatorowi w tej promocji przekazuje się tylko PESEL w celu identyfikacji osoby, która spełniła warunki. Organizator jest znany, bo jest to spółka Ad Astra, która organizuje wszystkie promocje banku BNP Pairbas od wielu lat i mają podpisany z nimi kontrakt. W żadnej promocji bankowej nie przekazuje się nr dowodu organizatorowi. Wnioski o konta składa się zawsze na stronach banków.
  5. Rafał pisze:
    Opiszę sytuację:

    Zakładałem konto w poprzedniej promocji, https://moniaki.pl/bnpparibas-350-zl-premii/?label=home

    Niestety przez niedogadanie się z kurierem nie zawitał on jeszcze do mnie, i formalności mam jedynie załatwione przez internet. Teraz widzę tę ofertę i wolałbym z niej skorzystać. Czy mam taką możliwość, jeśli odmówię przyjęcia karty od kuriera? Obawiam się że mógłbym i tak nie otrzymać nagrody z poprzedniej promocji bo było tam, że “Pamiętaj, żeby podpisać umowę o prowadzenie konta najpóźniej do 6 listopada 2019 roku” – nie wiem czy chodzi o podpisanie umowy od kuriera, czy jakiejś wcześniejszej przez internet(?). A tutaj i szybciej otrzymam pieniądze, a i kupon od allegro może wpaść. Co o tym sądzicie?

    • Moniaki.pl pisze:
      Rafał, z tego co wiem to umowę w BNP Paribas podpisuje się internetowo (SMSem) za pomocą systemu Autenti. Przypominasz sobie, żebyś już to robił? Powinieneś mieć potwierdzenie na mailu. Jeśli tak to umowę masz już niestety podpisaną i jesteś wykluczony z obecnej promocji. 🙁 Kurier przychodzi tylko potwierdzić dane i wręczyć kartę.
      Chociaż taki plus, że umowa jest podpisana przed 6 listopada, więc się łapiesz nawet jeśli kurier przyjdzie później.
      Tylko proszę sprawdź dokładnie, bo może się mylę i jest też opcja podpisania umowy przy kurierze.
    • Rafał pisze:
      Z tego co widzę, to miałem umowę za pomocą systemu Autenti. W każdym razie uspokoiliście mnie co do tego czy otrzymam poprzednią premię. Ok, dzięki za odpowiedź 🙂
    • Moniaki.pl pisze:
      Ok. To życzę wysokich premii. 🙂
    • Rafał pisze:
      Dostałem informację, że anulowali mi wniosek. Nie było kuriera. Składać na szybko jeszcze do końca dnia wniosek o to konto?
    • Rafał pisze:
      Nvm, Pani na infolini powiedziała mi żebym po dwunastym próbował zakładać konto w promocji na black friday
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Rafał, próbuj i daj znać czy się udało 🙂 Skoro wniosek jest anulowany to powinieneś móc złożyć go od nowa
  6. Łukasz pisze:
    Czy jeśli mam zakup jednej rzeczy np. za kwotę 2400zl w sklepie stacjonarnym i rozbiję go na dwie płatności kazda po 1200zl i cześć kwoty tj. 1200zl zapłacę ja a druga część tj. 1200zl zapłaci kartą moja żona to wtedy każde z nas spełni warunki promocji i otrzyma zwrot kwoty 350zl ?
    • Moniaki.pl pisze:
      Odpisałem wyżej. Nie będzie z tym problemu. 🙂
    • Michał pisze:
      zazwyczaj jest tak ze płacisz kartą 1200zł a dopłacasz gotówką. kiedyś też tak chciałem zrobić pół na pół kartami i tak nie mozna
  7. Przemysław pisze:
    Czy jeżeli miesiąc temu złożyłem wniosek o otwarcie konta w BNP Paribas ale nie otworzyłem konta to czy obejmuje mnie promocja?
    • Moniaki.pl pisze:
      Przemysław, najpierw upewnij się czy na pewno nie podpisałeś czasem umowy SMSem, przez system Autenti. Jeśli nie, to teoretycznie nic ci nie zabrania wzięcia udziału w tej promocji, bo nie jesteś stroną umowy z bankiem. Dopytam jeszcze w banku i jak się upewnię to dam znać.
    • Moniaki.pl pisze:
      W banku potwierdzili, że jeśli nie masz otwartego konta (podpisanej umowy) to śmiało możesz korzystać z tej promocji. Nawet jeśli składałeś wcześniej wniosek.
  8. Kamil pisze:
    Jak spłacam raty w tym banku za produkt kupiony na allegro, to mogę wziąść udział w tej promocji?
    • Moniaki.pl pisze:
      Kamil, tak jak najbardziej możesz brać udział w tej promocji. Potwierdzaliśmy to w banku, bo już kilka osób o to pytało.
  9. Łukasz pisze:
    Witam, posiadam limit odnawialny w BNP Paribas (raty allegro) Czy ten fakt wyklucza mnie z promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeżeli nie masz do nich otwartego konta to jak najbardziej możesz wziąć udział w promocji. Wykluczone są tylko osoby, które miały otwarty rachunek.
  10. Przemysław pisze:
    Skoro podpisanie umowy jest przez tego SMS Autenti to jest podpisana więc raczej nie mogę wziąć udziału :/?
    • Moniaki.pl pisze:
      Tak, niestety wygląda na to, że umowa podpisana i jesteś wykluczony. 🙁
      Choć nie potwierdziłeś pewnie danych z dowodu. Może warto dopytać banku czy masz z nimi wiążącą umowę?
  11. Kamil pisze:
    Czy jeśli w formularzu zgłoszeniowym wpisałem swoje dane + Pesel + numer telefonu X, a potem we wniosku na stronie Banku o kartę i konto wpisałem swoje dane + dowód osobisty, ale podałem inny numer telefonu (autouzupełnianie 🙁 ) to czy obejmie mnie promocja? W sensie jest przypisany do promocji po numerze PESEL czy po numerze telefonu?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Kamil, regulamin mówi o tym, że dane w formularzu i wniosku muszą być takie same. A czy dostałeś maila z potwierdzeniem objęcia Cię promocją?
    • Kamil pisze:
      Nie otrzymałem żadnego maila z potwierdzeniem. A konto mam już aktywne
  12. Karolina pisze:
    Czy weryfikacja i podpisanie umowy przez SMS powinno nastąpić od razu? Niestety nie zostalam przekierowana, a wniosku ponownie nie mogę złożyć.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Karolina, a wyskoczyła Ci jakaś informacja, np. że wniosek nie może być w tym momencie zweryfikowany? Mój chłopak tak miał, po około dwóch dniach przyszedł mail że może dokończyć proces i wtedy podpisał umowę. Przyczyna – nieznana, ja podejrzewam że to dlatego, że był już kiedyś klientem tego banku. Ale to tylko mój domysł 🙂
    • Karolina pisze:
      Hej, tak udało się:) pod koniec dnia wypelniania wniosku dostałam maila żeby dokończyć weryfikację:) więc teraz czekam tylko na kartę 😉
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      No to super 🙂 🙂
  13. Michał pisze:
    Ale zaraz, piszecie że są wykluczone PayU i Przelewy24 a kiedy na allegro kliknąłem Allegro Finanse to wyskoczyła mi taka informacja – “Pod nazwą Allegro Finanse prezentujemy usługi PayU i Przelewy24, dzięki którym kupujący mogą łatwo i szybko zapłacić za zakupy w Allegro, a sprzedający – zarządzać płatnościami.”
    To jak w końcu, mogę zapłacić kartą na allegro jeśli to pójdzie PayU lub Przelewy24 ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Michał, wg informacji od konsultanta BNP taka transakcja powinna być ok, jeżeli dodałeś “ręcznie” nr karty, tzn nie logowałeś się na PayU i nie wybrałeś z PayU opcji zapłaty kartą. Jednak prawda jest taka, że nawet jeżeli wybiorę płatność kartą, to PayU jest pośrednikiem w tej transakcji – inaczej Allegro nie ma możliwości zweryfikowania naszej karty i pobrania środków. I taka transakcja jest księgowana jako PayU- Allegro, w opisie transakcja bezgotówkowa kartą debetową. Prawdą też jest, że bez posiadania agenta rozliczeniowego żaden sklep nie pobierze śrdków z karty, więc zawsze jest jakiś pośrednik. Czekamy jeszcze na bardziej oficjalne stanowisko BNP w tej sprawie. Sama jestem żywo zainteresowana tą sprawą, jako że dokonałam takich właśnie płatności 🙂 Doświadczenie uczestników poprzednich edycji mówi, ze takie transakcje przechodzą, ale wolimy mieć to na piśmie. Na pewno damy znać jak dostaniemy odpowiedź w tej sprawie.
    • Michał pisze:
      I jak odpisali coś ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Michał tak, wrzuciłam informację w ramce w artykule. Takie płatności są wliczane 🙂
  14. BEATA pisze:
    Przyszedł mi sms do podpisania umowy.jak ją podpisac.mam ten sms i co?kurczę nie wiem
  15. Michał pisze:
    Czy jeśli podepnę tą kartę pod Curve i przeniosę w black week transakcje z innych kart na tą to mi zaliczy wydana sumę. Pozdrawiam Michał
    • Moniaki.pl pisze:
      @Michał Bardzo sprytne. 🙂 Powinno jak najbardziej zadziałać, bo kody MCC transakcji się przenoszą (więc transakcje powinny być normalnie zaliczone) i do tego będą miały datę w dniu w którym je przeniesiesz (czyli właściwą dla promocji).
  16. tomek pisze:
    Przy wypełnianiu wniosku wybrałem info, że prowadzę działalność i jakieś tam dochody wybrałem orientacyjnie, a później doczytałem, że takie osoby nie są objęte promocją. Ale tak naprawdę wykonuje tylko pracę dla osoby prowadzącej działalność, a sam nie mam żadnej umowy….. i co teraz?
    • Moniaki.pl pisze:
      @Tomek tutaj zakładasz konto osobiste, więc ono siłą rzeczy jest na osobę fizyczną. Nie ma znaczenia czy prowadzisz działalność gospodarczą czy nie. Jeśli Ciebie o to pytali to tylko informacyjnie. Nie powinno być z tego powodu żadnego problemu i możesz spokojnie brać udział w promocji.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Tomasz, to raczej nie ma związku. Możesz uzyskiwać dochody z działalności ale jednocześnie działać na własny rachunek jako osoba fizyczna. Poza tym, to promocja konta, nie karty kredytowej, więc źródło dochodu nie powinno stanowić tu żadnego problemu A dostałeś maila o objęciu Cię promocją? Jeśli tak to wszytstko powinno być ok 🙂
  17. Adam pisze:
    To jest jakaś katastrofa – doszedłem do etapu z kurierem i się zaczęło, po odebraniu i aktywacji karty, brak dostępu do konta – nie przychodzi sms aktywacyjny, po przebiciu sie przez infolinię i resecie zaskoczyło – zalogowałem się do serwisu online i …konto osobiste zablokowane – jestem po kolejnych czterech seansach telefonicznych i jest nadzieja że w ciągu doby coś zaskoczy… oczywiście wysłany przelew kontrolny nie wpłynął na to konto, czyli jeżeli kiedyś zostanie odblokowane to jest pewny spacer do oddziału żeby napisać jakieś pismo że jednak chcę te pieniądze na moje konto. Mam nieodparte wrażenie, że na koniec i tak nie załapię się na promocję bo “system nie odpracował” …
  18. Łukasz pisze:
    Witam,
    Płatności kartą liczy się jako suma transakcji w ww. Okresie czy po prostu moze być to jedna transakcja na co najmniej np. 1001zl
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Łukasz, może to być kilka płatności na łaczną sumę minimum 1000 zł, może też być jedna na kwotę minimum 1000 zł. Pełna dowolność w tym zakresie 🙂
  19. Michał pisze:
    A ja czekam za karta już tydzień. Dzwoniłem na infolinię o powiedzieli że mają błąd w systemie i kilkadziesiąt osób nie otrzymało jeszcze kart. Na pytanie kiedy będzie naprawiony problem nikt nie potrafił odpowiedzieć. Gdyby kurier nie odezwał się do 5, 6 dni mam ponownie dzwonić. I co teraz?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Michał, być może po pracach weekendowych w systemach banku nastąpił jakiś błąd. Spróbuj może zadzwonić jeszcze raz i złożyć reklamację? Na reklamacje banki zazwyczaj starają się odpowiedzieć szybciej. Opisz sytuację i poproś o wysyłkę karty jak najszybciej.Tutaj masz link do formularza reklamacyjnego którym można się posługiwać w BNP: https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
  20. Krzysztof pisze:
    Ja 8 bm otrzymałem maila z info o pozytywnej weryfikacji i wysłaniu karty. Do tej pory kuriera ani widu ani słychu
    • Moniaki.pl pisze:
      Krzysztof, proponuje zadzwonić na infolinię aby się dowiedzieć o statusie wysyłki. Brat miał podobnie w tym banku i po telefonie udało się przyspieszyć proces.
  21. Mario pisze:
    Witajcie, jak wygląda sprawa pierwszego logowania? Login podany w mowie, pin do karty przyszedł, ale skąd zdobyć hasło do logowania, teoretycznie przy pierwszym wpisaniu loginu powinienem dostać hasło a tu nic..
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Mario, przy pierwszym logowaniu, jak już wpiszesz swój login, powinieneś dostać sms-a z kodem jednorazowym, którego przepisujesz. I ustawiasz swoje własne hasło.
  22. Ewa pisze:
    A co z płatnością kartą u lekarza specjalisty?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Ewa, nie powinno być z tym problemu. Wykluczenia MCC nic nie mówią o lekarzach 🙂
  23. Mateusz pisze:
    Cześć,
    Skorzystałem z promocji. Podpisałem umowę i czekam na wysyłkę karty od 5listopada. Już jest 20.11 a karta nadal nie została wysłana. Dzwoniłem do banku na początku zeszłego tygodnia, dowiedziałem się, iż karta nie została wysłana przez problem jakiś tam(nie powiedziano mi jaki). Konsultantka zgłosiła problem osobom wyżej, do działu IT. Przedwczoraj i wczoraj dzwoniłem do banku – nadal cisza.
    Co mogę zrobić aby ich zmusić, namówić, cokolwiek innego co przyśpieszy wysyłkę karty?
    1000zł muszę wydać w ostatni weekend listopada.
    Co w momencie gdy karta nie przyjdzie do końca miesiąca? Reklamację zgłosić, ale czego mogę żądać?
    Czy w momencie gdy przyjdzie karta na początku grudnia, wtedy mam ją przyjąć czy odmówić przyjęcia karty? Jak się to ma do reklamacji, którą zgłoszę w poniedziałek drugiego grudnia?

    Dzięki za pomoc! 🙂

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Mateusz, przykro nam słyszeć że są takie problemy. Napisz na maila [email protected] i opisz całą sytuację. Spróbuj też napisać przez formularz https://www.bnpparibas.pl/kontakt/formularz-reklamacji
      Czy w Twojej miejscowości jest oddział BNP? Może udałoby Ci się tam pójść osobiście? Wizyta osobista ma większą siłę przebicia. Może pracownicy mają opcję zamówienia drugiej karty bądź napisania reklamacji w trybie pilnym (większość banków tak ma, te pilne są rozwiązywane szybciej). Daj znać jak dostaniesz odpowiedź i jak się sprawa potoczy. Moim zdaniem, jeśli nie otrzymasz karty trzeba będzie odstąpić od umowy i promocji, abyś mógł wziąć udział w innej. Ale poczekajmy jeszcze, mam nadzieję że jednak uda się wszystko załatwić tym razem.
  24. Mateusz pisze:
    Wypunktuje to co się dowiedziałem
    -kontakt mailowy do [email protected]; dowiedziałem się, iż najlepiej zaczekać i skontaktować się bliżej końca promocji – czcze gadanie, które ma na dzień dzisiejszy nie robić im problemów.
    -byłem w oddziale banku. “Miła” Pani przekazywała mi wiedzę, iż nie widzi nic na moim koncie(poza tym, że jest zablokowane) i nie może nic zrobić(zadzwoniłem na infolinię od zakładania nowych kont. Nawet nie czekałem jakoś długo). “Miła” Pani powiedziała, że nie może zgłosić pilnej reklamacji bo takiej nie ma. Może zgłosić zwykłą reklamację, ale czas rozpatrzenia to 30dni lub 60dni w momencie gdy sprawa wymaga więcej uwagi.
    -Na infolinii banku spytałem się co w momencie gdy karta nie przyjdzie do końca listopada i z przyczyn niezależnych ode mnie nie będę mógł wziąć udziału w promocji.
    Mam dwie opcje:
    – nie przyjmować karty i po 7dniach konto zostanie automatycznie zamknięte(to co dostałem 4 i 5listopada to jest jakby pro-forma umowy. W momencie podpisania dokumentów o odbiór karty, konto zostanie odblokowane). Więc jak to Pani na infolinii powiedziała, na razie umowa nie jest wiążąca. ALE w momencie gdy będę chciał wziąć udział w kolejnej promocji banku BNP mogą być problemy(ale nie muszą), w takim przypadku muszę się zgłosić do organizatora promocji i wyjaśnić sprawę. Są szansę, iż będę mógł wziąć udział w promocji, ale gdy nie będę mógł – wtedy mam składać reklamację i wyjaśnić zaistniałą sytuację
    – opcją drugą jest kontakt z organizatorem(prawie jak opcja pierwsza ale nie do końca) i wyjaśnienie dlaczego nie mogę wziąć udziału w promocji i co chcą dalej chcą z tym zrobić – czy przedłużą mi czas(Pani na infolinii powiedziała, że jest to mało realne), a drugą opcją jest jakby możliwość UCZESTNICTWA w kolejnej edycji promocji.

    Wczoraj wieczorem napisałem na Facebook’u do banku BNP, po czczych przeprosinach i gadaniach dowiedziałem się, iż “mam cierpliwie czekać”. Ostatni realny status paczki był z 5listopada. Dzisiaj przez telefon dowiedziałem się, że ostatni ostatni status to 20 listopada(taki sam jak do tej pory, po prostu inna data)

    Konsultant na Facebook’u nie był w stanie mi odpowiedzieć co z reklamacją ani co mogę zrobić.

    Jeżeli jednak karta dotrze do mnie np we czwartek za tydzień, bądź w piątek. Czy po aktywacji karty muszę grzecznie czekać aż jakaś Pani, bądź jakiś Pan kliknie w CRM lub innym salesforce odpowiednią kolumnę i dopiero wtedy będę mógł korzystać z konta? Bo przykładowo w santander karta przyszła we czwartek a dopiero konto było w pełni aktywne we wtorek.

    Przepraszam za długą wiadomość ale chciałem przedstawić wszystko to co się dowiedziałem. A także to z czym mam wątpliwości.

    • Mateusz pisze:
      EDIT:
      Pani z którą dzisiaj rozmawiałem na infolinii była bardzo pomocna.
      To Pani w oddziale banku zachowywała się jakby to klient był tym złym.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Mateusz, ciężka sytuacja. Zakładając że karta zdąży do Ciebie przyjść i ją od razu aktywujesz – to konto powinno być aktywne od razu, przynajmniej u mnie w poprzedniej promocji BNP tak było, można było od razu korzystać z konta i karty. Pozostaje jeszcze kwestia przelania środków na to konto, nawet jak karta zdąży przyjść przed weekendem to musisz zdążyć je zasilić – aby móc zapłacić kartą.
      Co do opcji gdyby karta nie przyszła – mi również wydaje się, że mało realne jest przedłużenie terminu na wykonanie operacji kartą. Na Twoim miejscu ja osobiście bym chyba nie przyjmowała karty i gdybym nie mogła wziąć udziału w kolejnej edycji to bym składała reklamację. Chociaż jeżeli mogliby Cię ewentualnie “przepiąć” pod nową promocję to też by nie było źle – pod warunkiem że warunki promocji by Tobie odpowiadały.
      Karty rozumiem powtórnie nie można zamówić?
    • Mateusz pisze:
      @Moniaki.pl – Magda
      Rozważam także przelew błyskawiczny. Fakt, zapłacę jakąś tam kasę; ale niestety innego wyjścia nie będzie.
      Ewentualnie zrobię wpłatę na konto za pomocą bankomatu. Czy w takim przypadku spełnię warunki promocji? Czy musi być typowy przelew? Czy mogę w takim przypadku teoretycznie w bankomacie wpłacić 1000zł i wydać je, a po weekendzie przelać minimum 1000zł? Które z wyżej wspomnianej opcji poza przelewem tradycyjnym ma prawo bytu?
      Właśnie także skłaniałbym się ku nieprzyjmowaniu karty. Jeżeli chodzi o podpięcie pod nową promocję – w takim przypadku podczas kolejnej edycji kwota “nagrody” mogłaby być inna niż w aktualnej? Czy w momencie gdy nie spodobają mi się warunki promocji i nie zgodzę się, wtedy odpadam i bank mówi mi papa?
      Kartę można zamówić ponownie, ale czas wysyłki nowej karty to 14dni. Ale nie mogę zamówić nowej karty bo moje konto jest zablokowane przez to, że pierwsza karta do mnie nie dotarła. Więc koło się zamyka.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Mateusz, w tej promocji nie masz konieczności przelewu środków. Jako warunek masz tylko transakcje kartą. Więc jeżeli masz wpłatomat w pobliżu to będzie dobry pomysł- najszybciej i prawdopodobnie najtaniej. Chodzi tylko o to byś miał czym zapłacić w weekend. A konto i tak jest bezpłatne, nie są wymagane wpływy.
      Ostatnio BNP organizuje bardzo dużo promocji i kwoty nagród są różne i różne są warunki do spełnienia. Podejrzewam – tylko że to są moje domysły oparte na doświadczeniu w bankach, ale nadal domysły – że bank może Cię wrzucić po prostu w kolejną promocję. Aczkolwiek nie wykluczone że będą trwały akurat dwie, tak jak na przykład teraz w tym momencie i wtedy nie jestem w stanie powiedzieć, do której by Cię przypisali. Podejrzewam że gdybyś się nie zgodził to mogłoby być tak jak mówisz, czyli “papa”. Aczkolwiek jest to tak indywidualny przypadek że wszystko oprze się pewnie na decyzji osoby, która będzie podejmowała ew. decyzję w sprawie reklamacji.
      Ja bym jednak odmówiła przyjęcia karty i ew. wybrała sobie nową promocję, a gdyby nie chcieli mnie przyjąć – pisałabym reklamacje. Dobrze by było gdybyś miał na piśmie/w mailu potwierdzone, że skoro nie ze swojej winy nie mogłeś wziąć udziału w tej promocji to bank obiecuje że będziesz mógł wziąć udział w kolejnej.
      Bądźmy jeszcze dobrej myśli. Jeżeli nie straciłeś cierpliwości to zadzwoń jutro i spróbuj się czegoś dowiedzieć, czy cokolwiek ruszyło.
  25. Krzysztof pisze:
    U mnie podobna sytuacja. Dnia 08 listopada zostałem poinformowany, że karta została wysłana. Dzisiaj jest 25 listopada. Kurier nie dotarł. W zeszłym tygodniu napisałem 3 maile. Odmówiono informacji twierdząc, że w tej sprawie muszę dzwonić na infolinie. Tak też zrobiłem. Jednak pani grzecznie mnie poinformowała, że wiele zrobić nie może, jedynie poinformować stosowną komórkę o przyśpieszeniu dostarczenia karty. Po prostu żenada
    • Krzysztof pisze:
      Przed chwilą wróciłem z placówki BNP Paribas gdzie dowiedziałem się, że moja karta jest w produkcji. Dnia 8 listopada wysłano ją do mnie a po 17 dniach jest w produkcji. Myślałem, że gorszego banko od PKO nie ma ale jednak się myliłem. Ile można produkować kartę? Zakładając konto w CiTi kartę debetową otrzymałem na poczekaniu z wydrukiem mojego imienia i nazwiska. Trwało to 5 minut.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Krzysztof, podejrzewam że to raczej kwestia błędu przekazu informacji i zlecenie trafiło do produkcji z dużym opóźnieniem. Czy pracownik powiedział Ci ile to może jeszcze potrwać?
  26. Michał pisze:
    A czy platności PAYPAL sie zalicza ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Michał, najprawdopodobniej nie. Kod MCC w paypalu w większości przypadków to jeden z kodów wykluczenia.
  27. Michał pisze:
    A czy można i jak można to sprawdzić ?
  28. Adam pisze:
    Udało mi się przejść całą ścieżkę – u mnie konto aktywowało się po kilku dniach od aktywacji karty – prawdopodobnie papiery od kuriera ktoś musiał skwitować w baku / kliknąć aktywuj konto.
    Czy ktoś z Was już dostał kupon an Allegro (teoretycznie jest czas do 04.12)?
  29. Krzysztof pisze:
    Dzisiaj pod wieczór kontaktował się ze mną kurier z przesyłką od BNP Paribas. Dokładnie po 20 dniach. Oczywiście, że nie odebrałem gdyż byłem 200km od miejsca adresu dostarczenia. Tydzień temu pisałem o zmianę adresu ale jak grochem o ścianę. Zresztą jutro jest black friday i na pewno konto nie byłoby dostępne. Bank – Żenada
    • Krzysztof pisze:
      To jest celowe działanie pracowników BNP Paribas. Przetrzymanie wysłania dokumentów przez 3 tygodnie. Dostarczenie w ostatni dzień bo frajer i tak nie skorzysta z promocji gdyż nie ma fizycznych możliwości aby dokumenty wróciły z powrotem do adresata i tego samego dnia konto zostało aktywowane. Mają nadzieję, że frajer zostanie stałym klientem bez wypłacania bonusu.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Krzysztof, wierzymy że to nie jest celowe działanie tylko błędy w funkcjonowaniu banku. Zgłaszamy takie sytuacje, ale niestety niewiele więcej możemy zrobić. Napisz reklamację na adres [email protected] niech zaproponują coś w zamian skoro nie wywiązali się ze swojej części umowy.
  30. Łuaksz pisze:
    Czy w momencie oczekiwania na wypłatę premii muszę aktywnie korzystać z tego konta (tzn. dokonywać płatności kartą lub miesięcznie wpłacić jakąś kwotę pieniędzy na rachunek) czy mogę “nic nie robić” tak aby nie ponosić dodatkowych kosztów z jego utrzymania (oprócz kwoty 6 zł liczonej co 1 miesiąc za kartę do rachunku bankowego).
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie musisz nic robić, polecam zostawić sobie parę złotych i zapłacić raz w miesiącu kartą, nawet za chusteczki – jednak szkoda tak 6 zł na miesiąc tracić 😉 Pamiętaj żeby w okolicach 20-go sprawdzać maila i do 25 uzupełnić nr konta do wypłaty premii.
    • Andrzej pisze:
      No ale te 6 zł jest płatne niezależnie czy się korzysta czy nie – “Otwarta na Dziś” jest bezpłatna jeżeli się z niej korzysta. Pytanie ile zabawy trzeba żeby zamienić te karty. Z innej beczki dostaliście już te kody do allegro za 50 zł.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Andrzej, masz rację, do tej promocji była wydawana Karta Otwarta na eŚwiat która jest zawsze płatna – mój błąd.
    • Andrzej pisze:
      ???
    • Jurek pisze:
      Ja nie dostałem kuponu, ktoś dostał?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Jurek, w SPAM-ie nie ma? Jeśli dziś do końca dnia nie będzie napisz reklamację na adres: [email protected]
  31. Bartek pisze:
    Ja też nie mam pewnie dojdzie dziś do końca dnia:)
  32. Michał pisze:
    Ja tez nie mam bonu, jak ktoś dostanie napiszcie
  33. Mariusz pisze:
    Mam bon na mailu ;).
  34. Michał pisze:
    Są już bony na mailu 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Patryk, jeżeli nie ma nigdzie w spamie to pisz do nich na maila: [email protected] . Napisz krótko że spełniłeś warunki promocji a bonu nie ma i prosisz o jak najszybsze wysłanie.
  35. Łukasz pisze:
    Też nie mam bonu pomimo spełnienia warunków. Maila wczoraj wysłałem na razie bez odpowiedzi… Jak ktoś coś będzie widział proszę o info
  36. Patryk pisze:
    Rano wysłałem reklamacjem, a ok 16 odpowiedz z bonem.
  37. Maciej pisze:
    Hej, hej, sprawdzajcie @. Ja dzisiaj dostałem informację o przyznaniu nagrody i dalszych krokach, tj. dane do rejestracji na stronie. Teraz tylko czekać na przelew 🙂
  38. Patryk pisze:
    Ja nie otrzymałem @, wysyłam reklamację
  39. Łukasz pisze:
    Nie otrzymałam maila dotyczącego przyznania nagrody. Reklamacje wysłać na maila [email protected] ??
    Proszę o info po jakim czasie została udzielona odpowiedź i czy reklamacja była uznana
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dokładnie tak, wszystkie problemy odnośnie tej promocji można zgłaszać na tego maila. Z autopsji nie odpowiem jak długo się czeka na odpowiedź, czytelnicy zazwyczaj czekają kilka dni. Nikt też nam nie donosił o sytuacji, gdzie reklamacja nie zostałaby uznana.
    • Patryk pisze:
      Jeszcze nie dostałem odpowiedzi, wysłałem reklamację 21.12.19okres świąteczny do raczej się przedłuży . Wcześniej reklamowałam bon Allegro to odpowiedź dostał tego samego dnia.
  40. Łukasz pisze:
    Dokładnie tak samo było i w moim przypadku i też bon dostałem z opóźnieniem. Jeśli dostaniesz jakaś odpowiedź proszę o info na forum. Ja też dam znać jak ktoś coś odpisze.
  41. SMS pisze:
    Czy jest wymagany jakiś okres posiadania konta po wypłacie nagrody?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie, po wypłacie całości nagrody można spokojnie zamknąć konto 🙂
  42. Łukasz pisze:
    Czy u kogoś została rozpatrzona reklamacja ? Złożyłem ja 22 grudnia i dalej zero odezwij…
    • Patryk pisze:
      Dostałem odpowiedz pozytywna, ale nie mogę sie zalogowac do podania numeru rachunku (wyskakuje bład błedny adres email) chyba bedzie kolejna reklamacja
  43. Łukasz pisze:
    Niestety u mnie nadal bez odpowiedzi….
  44. Łukasz pisze:
    W końcu dostałem odpowiedź ale sytuacja podobnie jak wyżej tzn. Rozpatrzona pozytywnie ale po wpisaniu maila wyskakuje info że to nie ten mail… Czekam dalej na odpowiedź
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Coś musi być nie tak z ich systemem bo trochę dużo ostatnio problemów z mailami w BNP :/
  45. Łukasz pisze:
    Czy coś u Was ruszyło z tą reklamacją? U mnie brak jakiejkolwiek odpowiedzi … Wyskakuje że jest błędny email… Pomimo moich maili nie otrzymałem od nich żadnej odpowiedzi… Macie jakiś pomysł co robić dalej ?
    • Moniaczek pisze:
      Również bez odpowiedzi…
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Rozumiem że pisałeś na maila [email protected]? Co mi przychodzi do głowy to złożyć jeszcze reklamację bezpośrednio przez bankowość internetową i zaznaczyć, że z organizatorem promocji nie ma kontaktu i nie odpowiadają na maile (bank zazwyczaj odsyła do organizatora, więc trzeba wyraźnie zaznaczyć, że nie jest możliwe skontaktowanie się z organizatorem).

Napisz komentarz