Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Jak w prosty sposób zgarnąć DARMOWY voucher na 400 zł do wykorzystania w sklepie Morele.net?

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Karta kredytowa

Ostatnio nie ma tygodnia, aby Citibank nie zaskoczył nas jakąś fajną promocją. Jak nie 300 zł premii dla aktywnych, obecnych klientów Citibanku to wznowienie dwóch fantastycznych promocji: darmowe zakupy w perfumerii Douglas oraz darmowy voucher do Mall.pl, bijących na naszym blogu rekordy popularności.

Dziś bank idzie o krok dalej i do tego dorzuca nam jeszcze jedną promocję, na bajecznie prostych warunkach. Teraz każdy kto do 30 czerwca 2017 roku zdecyduje się przetestować darmową kartę Simplicity wykonując nią transakcje na min. 1 000 zł oraz logując się 1 raz do bankowości internetowej odbiera voucher na 400 zł do Morele.net.

Dlaczego warto pokusić się o taki voucher?

Promocja prosta, ale za to nagroda bardzo atrakcyjna i myślę, że spodoba się każdemu kto ceni sobie uczciwe promocje, na zrozumiałych warunkach, nie wymagających tak naprawdę spełniania trudnych warunków. W tej promocji:

  • Dostajesz bon o wartości 400 zł na zakupy w sklepie morele.net
  • Voucher możesz zrealizować na dowolny zakup z asortymentu sklepu
  • Możesz kupić jeden droższy sprzęt lub kilka tańszych. Łączna kwota zamówienia musi wynosić minimum 400 zł
  • Możesz również zdecydować się na jakiś drogi sprzęt (np. laptop) i mieć go po prostu 400 zł taniej
  • Bon będzie ważny aż do 31.12.2017r. więc możesz go zachować i użyć robiąc zakupy prezentów gwiazdkowych, równie dobrze możesz go komuś podarować jako prezent
  • Bonus jest oczywiście zwolniony z podatku

Ponadto liczba bonów jest nieograniczona i nie ma żadnych losowań. Każdy, kto założy kartę, otrzyma taki bon o wartości 400 zł. To prezent GWARANTOWANY.

Co możesz kupić za darmowy voucher?

Morele.net to sklep znany z bardzo bogatego asortymentu i sprzętu naprawdę dobrej jakości. Każdy może tam znaleźć takie znane marki i produkty jak:

  • Apple – wspaniałe i wielofunkcyjne laptopy dla osób stawiających na komfort i wygodę w pracy
  • Lenovo
  • Acer
  • szczoteczki elektryczne
  • blendery
  • funkcyjne ekspresy do kawy
  • smartphony i iPhony – Samsung, Apple, Huawei

Asortyment sklepu jest przeogromny, a co za tym idzie możesz swobodnie wyposażyć sobie dom/mieszkanie lub sprawić sobie przyjemność i kupić coś tylko dla siebie. Może jakiś przydatny gadżet, o którym myślałeś już dawno, ale nigdy nie miałeś okazji od tak wydać sobie 400 zł na jakąś zachciankę.

>>Odbierz swój voucher na 400 zł do Morele.net<<

Kto może skorzystać z promocji?

Do promocji mogą przystąpić osoby, które od 1 stycznia 2015 roku nie posiadały w Citibanku żadnej głównej karty kredytowej. Czyli jeżeli posiadałeś lub posiadasz w Citibanku samo konto osobiste lub posiadasz tylko dodatkową kartę kredytową, albo korzystasz z karty, której właścicielem jest ktoś inny to do tej promocji możesz śmiało przystąpić.

Dodatkowo, jeżeli ktoś pracuję na umowę powinien spełnić poniższe wymagania:

  • wiek – min. 21 lat, dochód netto – min. 1200 zł, zatrudnienie w obecnej firmie min. 3 m-ce

Z kolei jeżeli ktoś prowadzi własną firmę to powinien spełniać kryteria:

  • wiek – min. 21 lat, prowadzenie działalności gospodarczej min. 2 lata

Do promocji mogą przystąpić również emeryci i renciści. Powinni oni spełniać kryterium dochodu, a jako dokument potwierdzający dochody będą musieli przedstawić: decyzję o przyznaniu/waloryzacji emerytury/renty.

Jak odebrać voucher na 400 zł do Morele.net?

#1 KROK – REJESTRACJA W PROMOCJI [wykonaj do 30 czerwca 2017 roku]

Pierwszy krok wykonasz przechodząc na dedykowaną przez bank stronę internetową i wypełniając formularz zgłoszeniowy. Zajmie Ci to zaledwie chwilę.

>>Voucher 400 zł na zakupy do Morele.net<<

Kilka dni po wypełnieniu formularza skontaktuje się z Tobą pracownik banku (max. w ciągu 7 dni). Wspólnie dokończycie proces zakładania karty kredytowej. Podczas rozmowy skorzystaj z kilku wskazówek:

  • wybierz koniecznie kartę Simplicity – ona będzie bezwarunkowo darmowa
  • poproś konsultanta o wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych usług
  • pamiętaj, że standardowo karta przysyłana jest pocztą i za to nic nie płacisz, ale jeżeli masz życzenie to możesz zamówić kuriera, ale…wtedy musisz liczyć się z opłatą 30 zł

Później pozostaje już tylko spotkać się z kurierem i podpisać umowę o kartę. Dla Twojej wygody, kurier odwiedzi Cię w takim miejscu jakie będzie dla Ciebie wygodne, może np. podjechać do Twojego zakładu pracy.

#2 KROK – LOGOWANIE DO BANKOWOŚCI ONLINE

Kolejny prosty krok to zalogowanie się do bankowości online. Musisz to zrobić najpóźniej od momentu otrzymania karty do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania przez bank umowy o kartę.

Czyli jeżeli bank podpisze z Tobą umowę (sprawdź datę na umowie):

  • w marcu – logujesz się najpóźniej do końca maja
  • w kwietniu – logujesz się najpóźniej do końca czerwca
  • w maju – logujesz się do końca lipca
  • w czerwcu – logujesz się do końca sierpnia
  • w lipcu – logujesz się do końca września

#3 KROK – WYKONAJ TRANSAKCJE KARTĄ

Ostatni już krok polega na wykonaniu transakcji bezgotówkowych kartą lub nośnikiem zbliżeniowym, na łączną kwotę min. 1 000 zł. Mogą to być transakcje wykonane w sklepach stacjonarnych lub w sklepach internetowych. Mają to być dowolne transakcje, ważne aby ich łączna wartość wyniosła min. 1 000 zł.

Dodatkowo, możesz kartą opłacać różne rachunki. Aby spełniały one warunki promocji, musisz je opłacić kartą, a pomoże Ci w tym aplikacja SprytnyBill, której mechanizm działania opisałam tutaj.

Musisz wykonać te transakcje najpóźniej od momentu otrzymania karty do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania przez bank umowy o kartę.

Czyli jeżeli bank podpisze z Tobą umowę (sprawdź datę na umowie):

  • w marcu – transakcje wykonujesz do końca maja
  • w kwietniu – transakcje wykonujesz do końca czerwca
  • w maju – transakcje wykonujesz do końca lipca
  • w czerwcu – transakcje wykonujesz do końca sierpnia
  • w lipcu – transakcje wykonujesz do końca września

Do promocji nie będą zaliczane:

  • transakcje zwrócone
  • przelewy z karty
  • wypłaty z bankomatów
  • transakcje w urzędzie pocztowym, kasynie i zakładzie bukmacherskim

Pamiętajmy, że zakładamy kartę kredytową, a co za tym idzie, jeżeli wydamy pieniądze to musimy je oddać. Na całe szczęście spłacając kartę w ciągu 26 dni od dnia wystawienia wyciągu oddamy dokładnie tyle ile wydaliśmy. Tym którzy dopiero zaczynają swoją przygodę z kartą polecam przeczytać nasz unikalny poradnik o kartach kredytowych.

>>Odbierz swój voucher na 400 zł na zakupy do Morele.net<<

To wszystko!

Teraz krok należy już tylko do banku, który do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków przyzna Tobie voucher na 400 zł do Morele.net. Czyli jeżeli zalogowałeś się do bankowości online i wykonałeś transakcje do końca maja to do końca czerwca otrzymasz voucher.

Będzie on dostępny dla Ciebie w zakładce „Wiadomości” po zalogowaniu się do serwisu bankowości online.

>>Odbierz swój voucher na 400 zł na zakupy do Morele.net<<

Podsumowanie

Ta promocja Citibanku to zdecydowanie okazja warta uwagi każdego, kto lubi takie łatwe i uczciwe promocje. Korzystając z tej promocji, zgodnie ze wskazówkami, które opisałam w tym artykule masz gwarancję, że otrzymasz darmowy voucher i nie narazisz się na żadne opłaty.

Voucher możesz zrealizować do końca 2017 roku więc spokojnie możesz wykorzystać go w takim czasie jakie będzie dla Ciebie odpowiedni, może dzięki niemu uda Ci się kupić kilka fajnych prezentów dla najbliższych!

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 149

  1. Adrian pisze:
    Czyli żadnych prowizji nie naliczą jesli nie uda się wydać 1000zl? A i konto darmowe, nie wymaga wpływów?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Adrianie:
      1. Jak nie wydasz 1 000 zł to nie ma za to żadnej kary,po prostu nie otrzymujesz vouchera.
      2. Nie zakładasz konta tylko samą kartę kredytową,naturalnie jest ona darmowa (Simplicity). Kartę trzeba tylko spłacać czyli jak już gdzieś nią zapłacisz to poźniej trzeba te pieniądze zwrócić. Jak zwrócisz je w terminie tj. 26 dni od momentu wystawienia wciągu to również nic nie płacisz i oddajesz tyle ile wydałeś.

      To jest fajne w tej promocji,jak przypadkiem nie spełnisz warunków to nic nie tracisz,a jak wszystko pójdzie po Twojej myśli to zyskujesz voucher na 400 zł. ?

      Gdybyś miał jeszcze jakieś pytania to zapraszam ?

  2. MK pisze:
    REJESTRACJA W PROMOCJI [wykonaj do 30 czerwca 2016 roku]

    nie 2017?

  3. Ewelina pisze:
    czy można podpisać umowę na taką kartę w promocji w siedzibie banku czy tylko u kuriera?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Podpisanie umowy następuje przy kurierze. A mogę poznać powód dla którego chcesz podpisać umowę w Oddziale?
  4. Mariusz pisze:
    Czy studenci mogą brać udział w promocji, czy brane są pod uwagę tylko osoby z dochodem?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z racji tego, że jest to karta kredytowa to w promocji są uwzględniane osoby mające dochód.
  5. Maja pisze:
    Czy jest jakiś okres, przez który trzeba posiadać taką kk, żeby skorzystać z tej promocji, czy można złożyć rezygnację z kk od razu po otrzymaniu vouchera?
  6. Karol pisze:
    Cześć, czy po otrzymaniu kuponu rabatowego można rozwiązać umowę z bankiem i zrezygnować z prowadzenia konta i karty bez konsekwencji?
  7. Łukasz pisze:
    Można tą promocję połączyć z promocją na telefon LG?
  8. Michał pisze:
    A jak bank traktuje (wykazywane w PIT) dochody z najmu mieszkań?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli jako potwierdzenie dochodu chcesz przedstawić wynajmowanie mieszkania to możesz okazać w banku aktualną umowę najmu lub pit28 za ostatni rok podatkowy. Dobrze zrozumiałam pytanie?
  9. M. pisze:
    A ja mam takie pytanie, czy jako student, ze stypendium (to też swego rodzaju dochód) jest możliwość wzięcia udziału w promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli jesteś studentką i masz tylko stypendium to nie możesz skorzystać z promocji ponieważ jest ona skierowana do osób, które:
      – mają min. 21 lat
      – pracują w obecnej firmie min. 3 miesiące
      – osiągają dochód netto min. 1 200 zł
  10. Asia pisze:
    Czy dzialalnosc gospadarcza mozna miec poza Polska ( w UE) ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wydaje mi się, że ta forma niestety nie spełni warunków. Wszystko za sprawą tego, że w dokumentach wymaganych jako potwierdzenie dochodu widzę wszystko co wiąże się z naszym ZUSem lub US.
  11. Bartłomiej pisze:
    W jakim czasie mogę liczyć na voucher od spełnienia warunków?
    Czy faktycznie jest to aż prawie dwa miesiące ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Podam przykład reprezentatywny:
      Powiedzmy, że bank podpisze Ci umowę o kartę w marcu. Ty musisz wtedy w kwietniu zalogować się do bankowości online, aby do końca maja odebrać voucher. Zdarza się jednak tak, że jak ktoś szybko wykonuje te czynności to odbiera voucher szybciej. Szybko, czyli Bank podpisze umowę w marcu to klient loguje się do bankowości online od razu 1 kwietnia i np. zdarzało się, że 27 dnia miesiąca w tym przypadku kwietnia przychodził voucher. Zdarzają się takie przypadki 🙂
  12. Tomek pisze:
    Czy mogę brać udział w promocji jeśli nie złożyłem wniosku poprzez wypełnienie formularza, a za pośrednictwem konsultanta przez telefon, który zaproponował mi kartę, ale nic nie wspomniał o wyżej wymienionej promocji. Kartę właśnie otrzymałem, aktywowałem i dowiaduję się o takiej promocji. Jak to wygląda w takiej sytuacji. Z karty zamierzam korzystać dłużej.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli nie zakładałeś karty z dedykowanego formularza to może być problem. Przede wszystkim dlatego, że konsultant nic nie wspominał o promocji, zakładam że nie otrzymałeś regulaminu promocji i takiego specjalnego dokumentu – wniosku o założenie karty kredytowej, na którym będzie znajdowała się informacja o tym, że uczestniczysz w tej konkretnej promocji.

      Nie wiem jak przebiegała rozmowa z konsultantem więc opieram moją opinię na ogólnych zasadach jakie ja znam. Możesz zawsze zadzwonić na infolinię i dopytać o to ponieważ ja nie mam pojęcia, jak Twój przypadek traktuje bank. 🙂

  13. Seb pisze:
    Czy żeby spełnić warunki promocji mogę kupić np kartę podarunkową na kwotę 1100pln? Np na stacji Orlen lub sklep z odzieżą?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jasne że możesz 🙂 To będzie świetny sposób na spełnienie warunków promocji 🙂
  14. Krzysztof pisze:
    Mam wątpliwości co do dat.Karta przyszła pocztą 30 marca i czekam z aktywacją.Przy kurierze kilka dni wcześniej podpisałem mnóstwo papierów jak wniosek o kartę i jeśli dobrze pamiętam umowę której kopia wróci pocztą po podpisaniu przez bank?Czy mogę już nabijać te 1000zł od kwietnia czy dopiero od maja.Wydaje mi się że umowa jest z datą marcową ale bank ją musi odesłać.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Umowa zazwyczaj przychodzi kilka dni po karcie, myślę więc że w najbliższym tygodniu powinna ona przyjść. Z tego co piszesz można wywnioskować, że bank podpisał umowę w marcu czyli transakcje możesz wykonywać od teraz do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy o kartę przez bank,czyli do konca maja. ?
    • Andrew pisze:
      Dziwne że trzeba czekać na kolejny miesiąc żeby zacząć korzystać z karty( czyli jak podpiszę umowę 1 marca to dopiero 1 kwietnia mogę dokonywać transakcji i logować się online ??) z informacji od konsultant citi wiem że nie ma informacji w warunkach promocji od kiedy należy dokonywać operacji na karcie jest tyłka data graniczna do kiedy – do 2 miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy !!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ale przecież w artykule nie ma informacji o tym, że możesz rozpocząć płacić dopiero od następnego miesiąca. Wyraźnie jest napisane, że transakcje możesz wykonywać od momentu otrzymania karty aż do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania przez bank umowy o kartę. – patrz krok 3.
  15. Arkadiusz pisze:
    Witam.
    Skorzystałem z promocji z telefonem LG K8. Teraz chcę wziąć kartę na żonę i skorzystać z tej promocji, lecz po wypełnieniu formularza nikt z banku nie dzwoni. Co może być tego przyczyną?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Przyczyną może być duża liczba zgłoszeń która w ostatnich dniach zdecydowanie wzrosła. Jeżeli do wtorku nikt się nie będzie z Wami kontaktował to możesz przesłać do nas wiadomość prywatną i postaramy się coś na to poradzić. ?
  16. Mateusz pisze:
    Witam,

    Czy mogę płacić kartą kredytową za rzeczy kupione przez allegro? Będzie to zliczane? Pozdrawiam

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Będzie to zaliczone do promocji,ważne żeby płatność była kartą. ?
  17. Daro pisze:
    Mam pytanie. We wniosku o wydanie KK w CItibank wyraziłem zgodę na wszystko oprócz jednej ostatniej pkt.8 tj.”na przetwarzanie przez bank oraz instytucje utworzone na podstawie art…dotyczących mnie informacji stanowiących tajemnicę bankową, PO WYGAŚNIĘCIU MOICH ZOBOWIĄZAŃ WYNIKAJĄCYCH Z UMOWY ORAZ INNYCH UMÓW ZAWARTYCH Z BANKIEM, w celu oceny zdolności kredytowych i analizy ryzyka kredytowego…”. Czy w takim wypadku przyznanie nagrody może być odrzucone?
    W regulaminie przysłanym z banku nie widzę żadnej wzmianki na temat zgód.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      No i masz rację, regulamin promocji nie wymaga wyrażania konkretnych zgód marketingowych zatem niewyrażenie tej konkretnej nie dyskwalifikuje Cię i otrzymasz voucher jeżeli spełnisz pozostałe warunki oczywiście. 🙂
  18. Andrzej pisze:
    Mam już prawie 3 miesięczny staż w firmie, umowa zlecenie, więc powiedzmy że warunek spełniam. Czy i kiedy mogę się zwolnić z pracy, żeby móc otrzymać voucher? Po telefonie z banku, podpisaniu umowy z bankiem, czy muszę pracować w obecnej firmie dopóki nie dostanę vouchera? I czy w promocji z mall.pl jest tak samo?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak podpiszesz umowę z bankiem to możesz zwolnić się z pracy 🙂 Przed zawarciem umowy bank potrzebuje takie informacje, później tego nie sprawdza. Ta zadana obowiązuje przy każdej promocji.
  19. Adam pisze:
    A jak to wygląda od strony sklepu? Tzn. Czy na zakup np. Telefonu mogę wykorzystać kilka voucherów? Bo wpadł mi w oko telefon i jakby rodzice, siostra i ja wzięli takie karty to łącznie mam vouchery na 1600zl ale tylko czy mogę wszystkie 4 zrealizować na jeden produkt?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      No właśnie nie, vouchery niestety nie łączą się zatem przy jednych zakupach możesz wykorzystać jeden voucher.
  20. Michał pisze:
    Czy przelew wykonany poprzez bankowość internetową (np. za wakacje dla biura podróży) liczy się do pieniędzy wydanych za pomocą karty ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jak najbardziej. Pamiętaj tylko żeby była to płatność kartą (przy użyciu kodu cvc/cvv karty) a nie przelew z karty, dobrze?
  21. Mateusz pisze:
    Witajcie, Czy mogę spłacić kwote zadłużenia 600zł po np. 14 dniach a potem dobić 400zł tak by łączny kredyt był min. 1000zł, czy zadłużenie musi być minimum 1000zł i dopiero mogę spłacić by voucher był przyznany?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak najbardziej możesz wykonać transakcję na 600 zł spłacić to szybko i wykonać transakcję na 400 zł i to też możesz od razu po zaksięgowaniu spłacić.
      To że wcześniej będziesz spłacał kartę to nie będzie przeszkadzać w odebraniu vouchera. ?
  22. GAB pisze:
    Mam pytanie odnośnie okresu w którym muszę się zalogować do bankowowści internetowej oraz o wykonanie transakcji, jeśli kartę otrzymałem wczoraj, tj. 13/04 to transakcje liczą mi się od tej daty czy dopiero od maja ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      I logowanie i wykonywanie transakcji liczy Ci się od momentu otrzymania karty i na wykonanie tych warunków masz czas do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy o kartę przez bank. Czyli jeżeli umowę bank podpisał w marcu to i logowanie i transakcje musisz wykonać do końca maja, a jak bank podpisał umowę w kwietniu to masz na spełnienie warunków czas do końca czerwca. Datę podpisania umowy przez bank znajdziesz na końcu umowy. 😉

      Wesołych Świąt!

  23. Michał pisze:
    Witam,
    Mam 31 lat i przyznano mi od stycznia kartę rencisty wraz z rentą w wysokości 730 zł, do tego dochodzi orzeczenie o stopniu niepełnosprawności i zasiłek pielęgnacyjny 150 zł. Jestem zatem pełnoprawnym rencistą z tym, że zarówno renta jak i zasiłek są mi przyznane na rok. Czy w takim razie kwalifikuję się do promocji jako rencista czy kwota jaką dostaję jest zbyt niska ? Dodam jeszcze, że przez rok z innego źródła będę miał stałe przelewy w wysokości 1000 zł – ale nie jest to zarobek itp.
    Czy w takim wypadku promocja obejmuje ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W Twoim przypadku, udokumentowany dochód to 880 zł – łącznie zasiłek oraz renta. Niestety taki dochód nie będzie spełniał kryteriów ponieważ, aby w ogóle móc przystąpić do promocji należy mieć dochód netto min. 1 200 zł. Dodatkowa kwota z tytułu innych wpływów, czyli te 1 000 zł nie będą mogły być wzięte pod uwagę.

      Ze swojej strony, mogę polecić inną promocję, w której możesz zgarnąć premię gwarantowaną 100 zł oraz zwroty za zakupy w kwocie łącznej nawet 360 zł. Tu nie ma żadnych skomplikowanych warunków lub większych wymagań. 🙂 Polecam – moniaki.pl/100-zl-w-gotowce-bon-na-wakacje-pl-i-360-zl-moneybacku-od-millennium-banku/

  24. Michał pisze:
    Dziękuję za odp – przyjrzę się wspomnianej promocji 😉
  25. Kacper pisze:
    Witam. Niestety po upływie tygodnia nie ma żadnego kontaktu ze strony banku 🙁
  26. Łukasz pisze:
    Witam, czy można w jakiś sposób zamówić kartę dzwoniąc do banku? Czekam już tydzień i nic. Pozdrawiam.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Łukaszu mam prośbę wypełnij dziś zgłoszenie raz jeszcze, czyli wypełnij i wyślij formularz. 🙂 Jeżeli do poniedziałku nikt się nie odezwie to koniecznie napisz mi maila prywatnego i ja złożę reklamację do banku, dobrze? 🙂
    • Łukasz pisze:
      Poradziłem sobie inaczej, ale dziękuję za zainteresowanie:)
  27. Robert pisze:
    Oferta może i fajna ale… Bank (i to nie tylko pani weryfikująca telefonicznie kandydata) ma najwyrazniej problemy ze zrozumieniem, że nie ktorzy prowadzący działalność gospodarczą(w moim przypadku od ponad 3 lat) rozliczają sie z fiskusem poprzez kartę podatkową. Rządają od takich osób przesłania kopii pit28 za pomocą Ci się nie rozliczają (rozliczają sie tylko i wyłacznie poprzez pit 16a). Potem przychodzi pisemko że nic z tego i niesmak pozostaje…. Trudno – ja nie korzystam z oferty, bank nie zarabia w przyszłości.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Hmmmm pracownicy banku może nie byli o tym poinformowani, w sumie nawet regulamin promocji – załącznik mówi o tym, że ma to być PIT. Nie ma tu sprecyzowanego, że ma być PIT28 więc powinni zaakceptować również PIT16a. To pewnie jakieś niedopatrzenie.

      Jeżeli zależy Ci na tej promocji i masz takie życzenie to mogę się tym zająć, a dokładnie skontaktować się z bankiem naszymi kanałami i zwrócić uwagę na to, że przecież PIT to PIT i że dopóki regulamin tego nie precyzuje nie można odrzucać ważnego dokumentu. 🙂

  28. Mariusz pisze:
    Witam,
    pod koniec kwietna podpisałem umowę na w/w kartę. Dostałem limit kredytowy 5700 zł. Na kartę 1300 zł i 4000 zł na inne konto. Wynika z tego że mam do oddania dodatkowo 400 zł. Czyli kwotę vouchera. Chyba tu nie o to chodziło.
    Jeszcze jedno pytanie, czy te 1000 zł należy wydawać od następnego miesiąca po podpisaniu umowy (maj, czerwiec), czy mogę już zacząć od kwietnia?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cześć Mariusz 🙂 A dlaczego bank dał Ci limit na konto skoro promocja polegała na założeniu tylko karty kredytowej? Możesz coś więcej o tym napisać, nawet w wiadomości prywatnej na [email protected]?
      Jeżeli chodzi o samą promocję to musisz wykonać te transakcje najpóźniej od momentu otrzymania karty do końca drugiego miesiąca następującego po miesiącu podpisania przez bank umowy o kartę. Czyli jak umowę podpisałeś w kwietniu to transakcje muszą być wykonane do końca czerwca. 🙂
  29. esw pisze:
    Telefon z banku otrzymałem już kilka minut po złożeniu wniosku przez internet. W ten sam dzień otrzymałem maila, że dokumenty już wysłane. Za to teraz czekam na telefon od kuriera z umową i po czterech kolejnych dniach zero odzewu póki co. W każdym razie dziękuję za ten przydatny i przejrzysty wpis, bo już się przydał przed rozmową z bankiem.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cześć 🙂 Daj mu czas jeszcze jutro, jak się nie odezwie to zgłoś to w banku i niech go pośpieszą trochę 🙂
    • esw pisze:
      Kurier skontaktował się w poniedziałek, pewnie sporo tych umów teraz mają, więc trudno mieć pretensje o małe opóźnienia. Teraz czekam na na kartę. Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Super, bardzo się cieszę, że wszystko już idzie dobrze. 🙂 A co do ilości umów to tak, mają bardzo dużo zgłoszeń i Bank bardzo stara się, aby wszystko przebiegło sprawnie 🙂
  30. Szymon pisze:
    Witam. Złożyłem wniosek online. 6 dni temu. Po kilku minutach formalnosci załatwione z konsultantką która w celu przyspieszenia procesu polecila mi wyslac skan dowodu os. oraz wyciag z banku na maila [email protected] tego samego dnia miała do mnie oddzwonić i dokończyć proces. Jednak od kilku dni nic się kompletnie nie dzieje. 🙁 to normalne?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cześć Szymonie, nie słyszałam o takich praktykach banku, aby wysyłać coś mailem, ale z tego co wiem mają spore zainteresowanie promocją więc możliwe, że udostępnili jeszcze dodatkowy kanał kontaktu z klientami. Tylko jak x osobom proponują takie rozwiązanie i ma to być szybciej to nie zawsze jest szybciej jak widać. 🙂

      Z tego co ja pamiętam to działa to tak, że jest ten pierwszy telefon i później przyjeżdżał kurier z umową, przy nim podpisywałam umowę i skan dowodu oraz wyciąg również przekazywałam kurierowi i później był już tylko sms od banku potwierdzający założenie karty. Może napisz na ten adres mailowy zapytanie co dzieje się z Twoim wnioskiem i kiedy możesz spodziewać się umowy? 🙂

    • Piotrek pisze:
      @Szymon,
      U mnie ta sama sytuacja, skan dowodu + potwierdzenia wpływu wynagrodzenia z ostatnich 3 m-cy na ten adres email. I również od 6 dni zero odzewu…

      Daj znać, czy z Tobą w międzyczasie się kontaktowali. Thx.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli jest jakikolwiek problem, coś trudnego do rozwiązania to ja zapraszam do kontaktu na linii prywatnej, postaram się jakoś pomóc i oczywiście rozwiązać problem – [email protected] lub [email protected] 🙂
    • Piotrek pisze:
      Szkoda, szanowny moderatorze, że mój komentarz z jakiegoś powodu się nie spodobał. No ale widać taka polityka –
      użytkownik może co najwyżej wymienić się opinią z p. Dominiką, z drugim użytkownikiem, który doświadczył takiego samego problemu, już nie. Nie zachęca to do dalszego korzystania z serwisu…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Szanowny Piotrze, o 14:22 jak pisałeś pierwszy komentarz siedziałam na fotelu dentystycznym i ciężko było mi odpisać na Twój komentarz, aleeee gwarantuję Ci że wolałabym odpowiadać na komentarz niż wyrywać ósemkę 😛 Komentarz CZEKAŁ w moderacji i nie został usunięty, odpisałam na na niego i jest jak najbardziej zatwierdzony. Widzę, że jest jakiś problem więc od razu udostępniłam kontakt prywatny ponieważ na każde zaniedbanie ze strony banku zawsze reaguję. 🙂
      Musisz wiedzieć, że sama odpowiadam na komentarze i nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie w sekundę. 🙂 Nie minęło nawet 2h a Ty sugerujesz, że usunęłam Twój komentarz, a to nie jest prawda, przykro mi że tak to widzisz i tak to oceniasz. 🙂 Niemniej mam nadzieję, że jak już wyjaśniłam Ci całe zajście to nie będziesz zniechęcał się do korzystania z naszego bloga.
      Miłego popołudnia! 🙂
    • Piotrek pisze:
      Dominiko, przepraszam. Odświeżałem co jakiś czas stronę i komentarz wisiał z informacją „oczekuje na moderację”, jednak po którymś odświeżeniu z kolei już się nie pokazał, co wziąłem za jego odrzucenie, błędnie jak widać. Raz jeszcze przepraszam za pochopne wnioski. Dobrego dnia!
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgłoszę ten problem i sprawdzimy co się dzieje, że komentarz zniknął. 🙂 Nie ma za co przepraszać, masz mojego maila i jak chcesz szybką odpowiedź to zawsze możesz napisać – pomogę. 🙂
  31. Tomek pisze:
    Właśnie rozmawiałem z panią z infolinii Citi, chcąc popytać o szczegóły dokumentów jakich bank sobie życzy. Po raz pierwszy spotkałem się z tak nieuprzejmą konsultantką. Nie bardzo rozumiem taką politykę.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cześć Tomek 🙂 Przykro mi to słyszeć, konsultanci powinni za wszelką cenę pomagać przyszłym klientom i udzielać niezbędnych informacji. Jeżeli jeszcze będą jakieś problemy lub będziesz potrzebował pomocy w czymkolwiek to zapraszam do kontaktu – napisz wiadomość prywatną a ja wszystkim się zajmę. 🙂
  32. Jacek pisze:
    Na początku powiem że ten portal jest świetny! Robicie dobrą robotę. 🙂

    Pytanie, kupię sobie np wiertarkę w castoramie, i po chwili oddam, w tym sklepie jest zwrot gotówkowy, czy taki zakup jest zaliczany do promocji? czy jakoś bank się dowie że oddałem produkt?
    Pozdrawiam

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dziękujemy Jacku za miłe słowa. 🙂 Staramy się jak możemy, aby blog spełniał Wasze oczekiwania. 🙂 Jeżeli nie będzie to zwrot na kartę tylko gotówka do ręki to będzie to zaliczone do promocji. 🙂
  33. Demol pisze:
    Czy promocja jest nadal aktualna?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak promocja jest aktualna, przystąpić możesz do niej do 30 czerwca 2017 roku i maksymalnie do tego dnia musisz wypełnić formularz zgłoszeniowy. 😉
  34. Tomek pisze:
    Czy macie jakieś dobre sposoby na szybki obrót tym tysiącem zł ?
    Z tego co ktoś pisał to w castroamie zwracają gotówkę, mimo że płaciło się kartą. TO potwierdzone informacje ? Konsultant on-line twierdzi, że zwracają w ten sam sposób w jaki się zapłaciło.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Możesz np. opłacić rachunki za pomocą aplikacji SprytnyBill – płacisz tam kartą więc będzie się to liczyło do promocji – http://moniaki.pl/jak-dziala-sprytny-bill/. Nie wiem jak to jest z Castoramą, jeżeli zwracają pieniądze w formie gotówki to ok, ale potwierdzam, że większość sklepów zwraca pieniądze na kartę więc tu trzeba się upewnić jakie podejście do tej sprawy ma sklep. Możesz płacić kartą czesne za szkołę lub za paliwo. Kiedyś jakiś czytelnik chwalił się, że pojechał na stację benzynową, spotkał kierowcę tira, który chciał zatankować paliwo. Dam mu kartę i zapłacił za zakup kartą a jemu zwrócił gotówkę. 🙂
  35. Gosia pisze:
    Możecie mi powiedzieć jaki jest mniej więcej czas oczekiwania na kartę?
    Papiery już podpisane.
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ok, podpisałaś już wszystkie dokumenty. Czy bank przysłał Ci jakąś informację – sms, że i oni podpisali umowę i że karta została Ci już ostatecznie przyznana? Jeżeli tak to czas oczekiwania na kartę to ok 10-14 dni.
  36. Gosia pisze:
    Nie dostałam żadnej wiadomości na dzień dzisiejszy. Kurier był u mnie 12 maja.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To najlepiej w poniedziałek przedzwoń do banku i zapytaj co się dzieje z umową, konsultant będzie mógł wtedy sprawdzić czy karta została już wysłana czy z jakichś przyczyn bank jeszcze tego nie zrobił. 🙂
  37. Gosia pisze:
    Dzwoniłam dzisiaj i konsultantka ppwiedziala ze wniosek jest nadal jak to nazwala „Procesowany” także wyglada na to ze musze czekać 🙁 Może na tłok wnioskow powoduje taki dlugi czas oczekiwania.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To bardzo możliwe bo zgłoszeń było wiele. Niemniej gdyby trwało to zbyt długo to daj znać za kilka dni (może być nawet w wiadomości prywatnej) to postaramy się coś na to poradzić. 🙂
  38. Piotr pisze:
    W kwietniu spełniłem warunki promocji i zostało ostatnie 8 dni maja a ja nie otrzymałem vouchera. Czy to powód do zmartwienia? 🙂 Czy zdarza sie, że bank czeka do ostatniego dnia? Pytam, bo akurat mam realną potrzebę dokonania dość szybkiego zakupu w morelach. 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Raczej trzeba poczekać do końca miesiąca. 🙂 A pamiętasz kiedy była podpisana przez bank umowa? 🙂
  39. Piotr pisze:
    21.04 już dokonałem pierwszej transakcji. W takim razie na razie czekam. 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ok to czekamy 🙂
    • Piotr pisze:
      Voucher pojawił się dzisiaj, przy czym nie ma go aplikacji na telefon a jedynie w serwisie citibankonline.pl. 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ważne że jest – miłych zakupów! ?
  40. Piotr pisze:
    to może jeszcze autorka poda instrukcję obsługi tej karty nie mającej chipa, której nie obsługuje większość terminali ??
    dodam, że nie zamawiałem magicznej naklejki zbliżeniowej zupełnie nie potrzebnej ponieważ konsultantka zapewniła mnie że karta sama w sobie też jest zbliżeniowa.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie bardzo rozumiem obsługę czego mam Ci wytłumaczyć? Naklejka zbliżeniowa jest przysyłana z kartą i przecież z niej w ogóle nie trzeba korzystać.
    • joshep pisze:
      To faktycznie nie jest karta zbliżeniowa? Czy mógłbyś napisać co znaczy że nie ma chipa i nie obsługuje większości terminali? Będę wdzięczny za odpowiedź bo jeśli jest tak jak piszesz i to jest jakaś wydmuszka to wiem że tego nie potrzebuje a nie mam zamiaru bawić się w „niepełnosprawną” kartę i podawać swoje dane za bon za 400 zł…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli chodzi o kartę Simplicity (mama ją) nie ma problemu z płatnościami zbliżeniowymi i ma chipa po lewej stronie. W razie konieczności mogę w prywatnej wiadomości podesłać zdjęcie. 🙂 Co więcej nawet na stronie banku jest jej opis i jest informacja o obsługiwaniu płatności zbliżeniowych https://online.citibank.pl/karty-kredytowe/citi-simplicity.html
  41. Bogdan pisze:
    Witam
    Złożyłem wniosek o kartę i odbyłem rozmowę telefoniczną z konsultantką 17 czerwca. Pani zaproponowała aby zamiast kuriera z umową wysłać mi dokumenty meilem na co się zgodziłem. Do tej pory nic nie przyszło. Czy to normalny okres oczekiwania ? Ile można czekać na wysłanie meila…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Domyślam się, że rozmawiałeś z konsultantką 17 maja 🙂 Czekasz dość długo, mail to raczej szybka forma dostarczenia wiadomości. Spróbuj zadzwonić do nich na infolinię i dopytać co się dzieje, a jak to nic nie da to daj nam znać postaramy się pomóc. 🙂
  42. joshep pisze:
    Szczerze mówiąc wypełniłem już wniosek po pierwsze trochę skuszony ofertą promocyjną a co ważniejsze dla mnie żeby wypróbować nową kartę kredytową i zobaczyć czy przypadkiem nie jest lepsza niż to co mam obecnie. Ucieszyłem się z możliwości załatwienia wszystkiego online bez kuriera itd. ale zastanawiam się czy dalej to procesować bo mocno mnie boli wysyłanie bardzo istotnych informacji tj. zdjęcia dowodu osobistego i potwierdzenia transakcji z rachunku z pensją na maila. Pytałem Pani konsultant która się ze mną komunikowała czy można zaszyfrować lub przynajmniej zabezpieczyć hasłem te dane które będę przesyłał ale dostałem informację że wtedy nie przyjmą takich dokumentów – jakoś nie drążyłem tematu dlaczego. W każdym razie już drugi dzień zwlekam z przesłaniem dokumentów bo szczerze mówiąc boję się o swoje dane które ktoś może w niecny sposób wykorzystać. Pal licho voucher czy nową kartę jak za tydzień czy miesiąc ktoś weźmie kredyt na moje nazwisko. Napiszcie mi proszę czy Wy nie mieliście takich dylematy, czy to tylko ja szukam dziury w całym. Jestem nadmiernie ostrożny bo niestety już zostałem oszukany i teraz na takimi tematami dość mocno się zastanawiam bo niestety z mojego doświadczenia wynika że często mały bonus przeradza się w potężne problemy z którymi trzeba walczyć latami 🙁

    Dodam że wiem doskonale że bank musi sprawdzić moje dane i że ja to ja oraz że zarabiam tyle ile zadeklarowałem ale ta forma komunikacji tj. email budzi we mnie od razu wątpliwości czy nie jest tak że dostęp do tej skrzynki po stronie banku ma dziesiątki osób i każdy sobie może oglądać a co gorsze robić kopię tych danych, im więcej osób ma dostęp do takich danych tym niestety gorzej a mówimy tu o skanie dowodu tożsamości który już można wykorzystać.

    Mam jeszcze pytanie o to jak mogę ewentualnie zrezygnować z oferty i potwierdzić że bank wykasował moje dane, wycofał zgody itd.? Jeszcze się nie zdecydowałem ale chciałbym wiedzieć jak to w razie czego załatwić.

    Z góry dziękuję
    joshep

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cześć, dziękuję za wiadomość 🙂 Powiem tak, jak ja zakładałam kartę w Citibanku to umowę i wszystko podpisywałam przy kurierze, przy mnie Pan spakował dokumenty do specjalnej koperty i do jeszcze jednej koperty i generalnie nie miałam żadnych obaw. O ile dobrze pamiętam to dostałam później smsa że otrzymali paczkę z moimi dokumentami.
      Załatwianie formalności mailowo działa od niedawna, kilkoro naszych czytelników korzystało z tej opcji i wszystko przebiegało bez problemów. Myślę, że banki mają ochronę przed wykradaniem danych i specjalne procedury. Ja w swoim zakładzie pracy też mam bardzo chronioną skrzynkę mailową wysyłam istotne dane i takie otrzymuję i to nie ma możliwości wypłynięcia więc jestem przekonana, że banki mają tak samo. Ich dodatkowo obowiązuje tajemnica bankowa więc tym bardziej muszą mocno stawiać na zabezpieczenia. To nie jest tak, że wysyłasz dokumenty na jakąś ogólną skrzynkę mailową one będą przekazane zgodnie z procedurami do konkretnej osoby zajmującej się sprawą.
      W ostateczności możesz np. spróbować zadzwonić do banku i spróbować zmienić sposób podpisania umowy na kuriera, jeżeli to będzie dla Ciebie wygodne. I tak samo możesz zadzwonić w sprawie wykasowania z systemu twoich danych. 🙂
  43. Bogdan pisze:
    Tak chodziło o 17 maja oczywiście. Wczoraj dzwoniła do mnie ta pani z infolinii z którą rozmawiałem wcześniej z pytaniem czemu nie przesłalem im do tej pory skanu dowodu i wyciągu z konta. To jej mówię ze kazała mi czekać na dokumenty które miały przyjść meilem i tam miałem mieć wszystko napisane co przesłać i na jaki adres. Ona natomiast twierdzi że widocznie coś źle zrozumiałem i że mam im przesłać wyżej wymienione skany na adres [email protected] i dopiero wtedy po weryfikacji dokumentów wyślą mi umowę na meila. Tak się jednak składa że nagrywam sobie takie rozmowy i po odsłuchaniu mogę potwierdzić że mówiła wcześniej zupełnie co innego. Czyli przez jej niekompetencję straciłem tylko 2 tygodnie czasu. Wysłałem im wczoraj te skany ale powiem szczerze że już straciłem ochotę na dalsze kontakty z tym bankiem…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Przykro mi, że tak to się wszystko potoczyło. Masz oczywiście rację, przed tym zanim podeślesz im dokumenty powinieneś otrzymać maila z informacją jakie dokładnie podesłać dokumenty. Jeden z naszych czytelników opowiadał o procesie zawierania umowy mailowo i przed odesłaniem im dokumentów miał maila na temat tego co ma wgl przygotować. Tu faktycznie błąd banku.
  44. Sławka pisze:
    Cześć
    Wypełniałam formularz wielokrotnie przez kilka kolejnych dni. Było to miesiąc temu. Zero odzewu ze strony banku. Zirytowana opisałam tą sytuację w komentarzu na stronie morele.net dotyczącej promocji. W odpowiedzi pojawił się komentarz o prośbę kontaktu i przesłanie nr telefonu na maila: [email protected]. Chciałam się tylko upewnić czy jest to wiarygodny adres banku? Podpisać się jako Citi Handlowy mógł każdy. Nie wiem na ile moderator weryfikował ten adres. Nie chciałabym, aby oddzwonił do mnie ktoś kto chce wykorzystać sytuację w celu wyłudzenia danych osobowych. Jesteście w stanie zweryfikować ten adres?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sławku ja nie znam tego adresu, w sensie nie korzystałam z tego nigdy. Jeżeli chcesz to ja napiszę jako blog reklamację do Citibanku na opieszałość. Jeżeli masz takie życzenie to daj mi znać na adres [email protected]. 🙂
  45. vvvvv pisze:
    Spełniłem warunki, teraz mam czekać na Voucher ile? Karta przyszła pod koniec maja, wydałem w maju i czerwcu ponad 1000zł i ile mam czekać teraz na Vocher? On przyjdzie wiadomością w portalu czy mailem? Mam spłacić najpierw ten 1000zł czy czekać na Voucher i dopiero spłacić?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zgodnie z regulaminem, voucher otrzymasz do końca miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy o kartę. Czyli w Twoim przypadku do końca lipca. Będzie on dostępny dla Ciebie w zakładce „Wiadomości” po zalogowaniu się do serwisu bankowości online.
      1000 zł i tak musisz spłacić więc możesz zrobić to od razu, żeby mieć z głowy lub poczekać na wyciąg, który pewnie przyjdzie pod koniec czerwca.
  46. Łukasz pisze:
    Czyli, jeśli wydałem 1000zł np 19go maja, to voucher otrzymam nie do 19go czerwca, tylko pod koniec miesiąca? Dobrze rozumiem?
  47. Marcin pisze:
    Witam. Czy aby spełnić warunek Zalogowania sie do bankowość wystarczy aktywować karte?
    Pozdrawiam.
  48. Marcin pisze:
    I jeszcze jedno pytanko jak to wygląda jeżeli o transakcje poprzez PayPal? Wpłata pieniędzy na PayPal lub zapłata PayPalem gdzie karta będzie widniała jako karta kredytowa? Czy takie transakcje zaliczają się do promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jeżeli połączysz z kontem kartę w Citibanku i będziesz płacił kartą (nie liczy się przelew) to jak najbardziej będzie się to liczyło do promocji. 🙂
  49. Marcin pisze:
    I czy jeżeli bank wydał mi kartę 13.06.2017r to już dzisiaj mogę zalogować się i wykonywać transakcje które zaliczy mi do promocji? Może trochę głupie pytanie ale wole się upewnić.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli podpisałeś umowę o kartę w czerwcu to możesz spełniać warunki od momentu otrzymania karty do maksymalnie końca sierpnia więc dziś możesz od razu spełnić wszystkie warunki. 🙂
  50. Marcin pisze:
    Mam pytanie dlaczego wszystkie transakcje jakie wykonałem kartą wiszą jako „Transakcje oczekujące na zaksięgowanie”?
    Jak wygląda sytuacja z księgowaniem transakcji?
    Wyciąg dostane 07.07.2017. czy jeżeli do końca czerwca wykonam transakcje na 1000 zł a zostaną one zaksięgowane dopiero w lipcu voucher otrzymam do końca lipca czy do końca sierpnia?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Księgowanie transakcji trwa kilka dni i tak jest w każdym banku. Jeżeli wykonasz transakcję np. ostatniego dnia miesiąca to możesz być pewny, że będą one zaksięgowane na nowy miesiąc.
      Myślę jednak, że transakcje które do tej pory wykonałeś będą zaksięgowane jeszcze w czerwcu.
  51. Adam pisze:
    Karte już otrzymałem natomiast umowy jeszcze nie. Kiedy mogę się jej spodziewać?
  52. Dominika pisze:
    Jeżeli chodzi o umowę to przysyłana jest oddzielnym listem kilka dni po karcie. 😉
    • Adam pisze:
      Mialem taka sytuacje ze po tym jak analityk banku sprawdzil moje papiery zostal obniżony mi limit na karcie. Czy w umowie ktora podpisalem po drugi powinien widniec zapis o tym ze uczestnicze w promocji? Czy umowa wyglada tak jak kazda inna standardowa umowa o karte kredytową?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Rozumiem, że to jakby był taki aneks do umowy? Jeżeli to była taka zmiana to na tym aneksie nie musi być takiej informacji. Na tej standardowej umowie też jej nie było tylko informacja była na dodatkowym dokumencie który dostarczył Ci kurier za pierwszym razem. 🙂
  53. Adam pisze:
    Wydaje mi sie ze ta umowa wygladala tak samo jak pierwsza z tym ze nie dostalem juz koperty z dokumentami tak jak za pierwszym razem gdzie zawarte byly dokumenty z zasadami promocji.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To jest to pewnie aneks i promocja normalnie Cię obowiązuje. 😉
  54. Adam pisze:
    Czy po spełnieniu warunkow promocji otrzymuje sie jakas wiadomosci informujaca o tym fakcie?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cytuję artykuł: „[…] do końca miesiąca następującego po miesiącu spełnienia warunków przyzna Tobie voucher na 400 zł do Morele.net.[…].Będzie on dostępny dla Ciebie w zakładce „Wiadomości” po zalogowaniu się do serwisu bankowości online.”
  55. Adam pisze:
    Czyli po prostu trzeba czekac. Warunki spełnione teraz musze sie uzbroic w cierpliwość ?
  56. Jola pisze:
    Czy jeśli dziś złożę wniosek a umowę podpiszę dopiero w lipcu to też załapię się na promocję z voucherem.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, dziś jest ostatni dzień na złożenie formularza 🙂 Kontakt ze strony banku i podpisanie umowy może odbyć się już w lipcu i załapiesz się na promocję 😉
  57. joshep pisze:
    Hej, czy mieliście problem z rejestracją karty? Mnie się pojawia komunikat „Przepraszamy, wprowadzone dane nie zostały rozpoznane. Prosimy sprawdzić, czy dane dotyczące karty oraz dat są wprowadzone poprawnie.” zarówno na stronie jak i w aplikacji na smartphona. Jeszcze jedno pytanie, ta naklejka zbliżeniowa to jest to czerwone naklejone na karcie? bo moje inne naklejki zbliżeniowe to wyglądają trochę inaczej 🙂
    • joshep pisze:
      Na pierwszy rzut oka ta karta Citi Simplicity wygląda na niedopracowany produkt którego bezpiecznie nie da się używać, bank dał mi bardzo duży limit kredytowy o który nie prosiłem w sensie o tak duży ale jednoczesnie nie ma możliwości ustawienia limitów transakcji, przynajmniej ja tego nie widzę 🙁 Oznacza to że tej karty nie da się bezpiecznie używać bo w przypadku ewentualnego nieautyrozwanego użycia albo wykradzenia danych mogę stracić masę pieniędzy bo nie da się ustawić limitów bezpieczeństwa 🙁 Wydawało mi się że City to żyje z kart kredytowych a nawet tak podstawowej funkcjonalności brakuje eh… Niestety oznacza to że maksymalny okres przez jaki będe używał tej karty to okres do spełnienia warunków promocji a potem zamykam to aby nie zastanawiać się czy ktoś mi własnie nie zwinął kilkadziesiąt tyś. z karty. Niestety moja nie było warte przechandlowanie danych osobowych za 400 zł i dla ewentualnych chętnych na tego typu promocje radzę się dobrze zastanowić czy gra jest warta świeczki szczególnie że tak jak napisałem produkt nie nadaje się przynajmniej dla mnie do standardowego używania bo nie jest bezpieczny.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dziękuję za obszerny komentarz. 😉 Co do limitu to jeżeli Twoim zdaniem jest za duży to możesz poprosić o jego zmniejszenie – to bezpłatna opcja. Zapytałam również w banku czy można ustawić limit transakcji – jak tylko będę coś wiedzieć to dam znać.
      Mam kartę w Citibanku już prawie rok i mogę powiedzieć, że raczej ciężko jest obawiać się nieautoryzowanych płatności ponieważ w przypadku wykonania płatności powyżej 50 zł wymagany jest już kod PIN karty. Ewentualnie można mieć mieszane uczucia co do ewentualnych wypłat z bankomatów, ale tu też ktoś musiałby znać Twój PIN.
      Jeżeli ktoś zakłada kartę tylko dla promocji to po jej zakończeniu może zrezygnować z karty jeżeli nie będzie ona odpowiadać klientowi. 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie, nie spotkałam się z takim problemem, nie wiem co może być tego przyczyną. Może warto tu skontaktować się z bankiem i poprosić o wyjaśnienie problemu. A co do naklejki to nie, nie jest to to czerwone. Naklejka zbliżeniowa to taki mały plastik do wyłamania z symbolem MasterCard po prawej stronie i napisem „Credit” po lewej stronie. Poniżej powinien być 4-ro cyfrowy numer i ważność karty.
  58. joshep pisze:
    Dziękuję Dominiko, już aktywowałem dostęp, nie obyło się bez problemów, trzy razy musiałem zawracać głowę call center w Citi ale największe rozczarowanie przyszło na sam koniec niestety, tak jak pisałem wcześniej ta karta niestety wydaje się mało bezpieczna i do zakupów w internecie wg. mnie się nie nadaje bo nie ma możliwości ustawienia własnych limitów co jak rozumiem oznacza że w przypadku wykradzenia danych, co się niestety zdarza, złodziej może mi obciążyć kartę na maksymalną kwotę limitu karty w jednej transakcji. To jest delikatnie mówiąc słabe chyba że o to Citi chodziło i w razie czego potem mam po prostu spłacać zaciągnięty w ten sposób kredyt. Nie wiem czy nie zdecyduje się zablokować karty od razu bo po prostu City co raz bardziej wzbudza moje wątpliwości zarówno o zarządzanie danymi jak i bezpieczeństwo pieniędzy. Chyba jeszcze zadzwonię do nich na infolinię i zapytam czy tak to ma po prostu wg. mnich działać i czy przegapili pojawienie się przestępstw internetowych.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli chodzi o mocniejsze zabezpieczenia to jest jeszcze usługa 3D Secure. Dzięki tej usłudze wszystkie transakcje internetowe potwierdzane są kodami, które wysyłane są na tel komórkowy Klienta celem potwierdzenia operacji. Usługę można włączyć na infolinii i ta usługa jest bezpłatna więc możesz jeszcze rozważyć takie rozwiązanie. Czyli bank też daje od siebie coś konkretnego i nie wymaga żadnych opłat za to.
  59. joshep pisze:
    Niestety mam informacje potwierdzone na infolinii City, na karcie nie można ustawić żadnych limitów i wszystko idzie bez ograniczeń. Miły Pan informował mnie że niby bank odpowiada że wszystko co zostało by wypłacone bez autoryzacji powyżej 100zł ale ja niestety w bajki już nie wierzę i nawet jeśli tak jest to zapewne śledztwo się ciągnie miesiącami lub latami. To teraz pozostaje zastanowić się czy bawić się w tą całą promocję czy od razu zamknąć rachunek żeby nie ryzykować.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zrobisz co uważasz – to Twoja decyzja. Setki klientów skorzystało z promocji Citibanku, większość nadal korzysta z karty i nie zgłasza żadnych problemów. Oczywiście warto dbać o swoje bezpieczeństwo i wierzę, że każdy z posiadaczy karty w Citibanku lub innym banku jest w stanie o to zadbać.
  60. joshep pisze:
    Ja realizuję bardzo dużo transakcji kartą przez internet i to na czym opieram swoje bezpieczeństwo to w głównej mierze limity transakcji które mogę zmieniać online tak aby nie martwić się że ktoś np. wykradł mój numer karty kredytowej ze sklepu i zaraz mi wyczyści konto bo będzie mógł co najwyżej pobrać kwotę do wysokości limitu które w standardzie mam ustawione bardzo nisko. Niestety już kiedyś miałem taką sytuację że numer mojej karty został wykradziony i właśnie limity spowodowały że przestępca nic nie pobrał bo próbował kilka razy ale w pewnym momencie chyba zrezygnował jak zobaczył że to nie jest opłacalne. Niestety kartą City bałbym się płacić online i zostawiać gdzieś numer swojej karty bo w tym przypadku tych zabezpieczeń nie ma i jedyne co mi przychodzi do głowy że po prostu ludzie którzy mają te karty mają niskie limity i stosują je do zakupów w sklepach stacjonarnych – choć i tam zdarzają się dziwne sytuacje ale dużo rzadziej. To że nikt nie zgłasza jeszcze żadnych problemów to niestety jest małe pocieszenie bo w tym przypadku wystarczy tylko jedno zdarzenie np. zakup w jakim zagranicznym sklepie i możemy być kilkadziesiąt tyś. do tyłu. Niestety to nie jest produkt dla mnie, ale z promocji postaram się skorzystać bo trochę zachodu mnie kosztował „proces” w City 😉
  61. joshep pisze:
    Zapomniałem podziękować za świetną pracę którą robisz dla nas 🙂 to że mi się akurat ten produkt nie za bardzo podoba jako docelowe rozwiązanie (dlatego tak jestem rozczarowany bo chciałem potencjalnie przenieść sobie do City swoje główne konto) nie zmienia faktu że te promocje są oczywiście bardzo fajne i tak jak napisałaś wiele osób na tym skorzystało i ja też przynajmniej te 400 zł wyciągnę 🙂 Dlatego jeszcze raz wielkie dzięki a swoimi spostrzeżeniami że tak to określę, dzielę się nie po to żeby zniechęcać ludzi do tego typu promocji czy np. samego City ale żeby mieli świadomość zagrożenia które się z tym wiążą bo niestety w obecnych czasach można bardzo łatwo stać się ofiarą przestępstwa finansowego a późniejsze odzyskanie środków niestety nie jest tak łatwe jak nam to próbują wmawiać wszelkie instytucje.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie no ja jak najbardziej rozumiem Twoje stanowisko – to całkowicie zrozumiałe dla mnie. 🙂 Rozmawiając z Tobą jednocześnie byłam w kontakcie z bankiem, przeglądałam ich dokumenty dotyczące m.in. zabezpieczeń i na koncie swojej karty szukałam rozwiązań, że „a może da się tam coś jednak kliknąć i ustawić”. 🙂
      Dobrze, że są takie uwagi i spostrzeżenia klientów ponieważ bank powinien działać z myślą o ogólnym bezpieczeństwie klientów, jeżeli zgłasza się że coś ma lukę to to ma zawsze sens. 😉 Zdarza się, że przedstawiciele Citi czytają komentarze – liczę że ten również ktoś zauważy i postara się coś na to poradzić. Z kolei jeżeli ja będę miała możliwość przekazania tych uwag dalej to jak najbardziej to zrobię 🙂
      Miłego weekendu 🙂
  62. Bogdan pisze:
    Na stronie Citibanku od jakiegoś czasu jest podobna promocja karty kredytowej gdzie można zarobić 400zl ponoć. Dlaczego jej nie opisujecie na stronie moniaki.pl ? Tutaj link do tej oferty https://www.online.citibank.pl/formularz/karta-kredytowa/400zl-cashback-z-karta-kredytowa-citihandlowy/?prID=citihandlowy&_ga=2.226739029.934580251.1501143589-1280261631.1494923076
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Zapoznam się z regulaminem tej promocji i jeżeli będzie ona warta uwagi to ją opiszemy 🙂
  63. Piotr pisze:
    witam
    otrzymałem voucher w postaci kodu 🙂 i mam pytanko czy mogę już wypowiedzieć umowę na kartę a z vouchera skorzystać w terminie późniejszym np. na jesieni ?

    Pozdrawiam PSz

  64. janckero pisze:
    Ta promocja jest do 31.12.2017 ale na infolinii powiedzieli mi, że jeśli do końca roku dokonam transakcji na kwotę min. 1000zł to ten voucher otrzymam koło lutego. Więc kłamali? Bo tutaj info że tylko do końca roku. Proszę o odpowiedź
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli warunek promocji tj. płatność kartą wykonasz w grudniu to voucher otrzymujesz do końca następnego miesiąca tj. do końca stycznia 2018 roku. 🙂
  65. Zz pisze:
    Witam serdecznie, wlasnie przeczytalem jedna opinie ze strony livesmarter.pl i jedna pani napisala, ze czekajac na voucher bank wyslal jej zasady wykorzystania vouchera, przekierowujac na strone http://karty.allegro.pl/. Czy oznacza to, ze zamiast jednorazowego kodu jak dotychczas na 400zl przy jednym zakupie na allegro bedzie trzeba kupic voucherem karty podarunkowe i dopiero te wykorzystac podczas zakupow na allegro? Dodam iz wczoraj wypelnilem wniosek a dzis oddzwonila do mnie konsultantka z citi banku i zastanawiam sie czy nie odpuscic sobie tej promocji…..
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Regulamin promocji się nie zmienił, czyli otrzymuje się voucher na 400 zł do Allegro i można wykorzystać go na dowolne zakupy z serwisu.
  66. Zz pisze:
    Chcialbym prosic jeszcze o pomoc a mianowicie tak jak pisalem w poprzednim komentarzu czyli 19.12.2017 zlozylem przez internet wniosek o karte Citi Simpicity z voucherem na 400zl do allegro. Wczoraj tj. 20.12.2017 oddzwonila do mnie konsultantka i m.in. zaproponowala bardzo wysoki limit na karcie (na co nie do konca swiadomy) sie zgodzilem.
    Miałem przeslać kopie dowodu osobistego i 3 pliki PDF zarobkow z ostatnich 3 miesiecy. Na szczescie jeszcze tego nie zrobilem.
    Co moge zrobic zeby juz teraz limit na karcie zmniejszyc do absolutnego minimum badz wycofac sie z tego co juz zaczalem i zpelnie zrezygnaowac z karty z zaznaczeniem o wymazanie moich danych z systemu Citi Banku podanych przez telefon konsultantce?
    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jak już jest się posiadaczem karty to można zawnioskować o zmniejszenie limitu (to bezpłatne), a jak cofnąć to co do tej pory było już zadeklarowane – nie da się możesz ew. nie wysyłać im dokumentów – może jeszcze będą się z Tobą kontaktować więc odwołasz podane dane. Natomiast jeżeli chcesz skorzystać z promocji to możesz wypełnić formularz zgłoszeniowy raz jeszcze, albo sam możesz zadzwonić na infolinię i może tam odszukają Twój wniosek. 🙂
  67. Zz pisze:
    Czyli jesli telefonicznie odwolam podane przez siebie dane to:
    1. Wowczas wszystkie ustalenia z konsultantem zostana uniewaznione
    2. Moje dane zostana wymazane z systemu?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli odszukają Twój wniosek i poprosisz o usunięcie danych z systemu to nie będzie Cię w systemie Banku. 🙂

Skomentuj Zz Anuluj pisanie odpowiedzi