Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

300 zł za 3 wpływy i kilka płatności kartą od BGŻ BNP Paribas, a dla chętnych dodatkowe 300 zł + 150 zł dla dziecka

W życiu zazwyczaj jest tak, że aby brać to najpierw trzeba coś od siebie dać. W najnowszej promocji BGŻ BNP Paribas, aby odebrać bonus 300 zł, należy poświęcić kilka minut i założyć darmowe Konto Optymalne. Następnie wystarczy:

  • zapewnić 3 wpływy – nawet ze swojego konta;
  • wykonać kilka płatności kartą – w sklepach stacjonarnych lub internecie

a dzięki temu wspomniane 300 zł trafia na Twoje konto! Możesz je sobie wypłacić lub nie oraz wydać na dowolny cel! Z promocji można skorzystać za pośrednictwem tej specjalnej strony, ale warto się spieszyć ponieważ Bank udostępnił tylko 1 000 promocyjnych wniosków.

Dla kogo jest promocja? 

Z promocji może skorzystać każdy kto w ciągu ostatnich 24 miesięcy nie posiadał/współposiadał w BGŻ BNP Paribas żadnego konta osobistego. Dobra wiadomość jest taka, że jak ktoś miał lub ma w Banku kartę kredytową lub lokatę, albo konto oszczędnościowe to śmiało może skorzystać z tej promocji.

Skorzystanie z niej jest możliwe pod warunkiem założenia Konta Optymalnego wraz z kartą. Będzie ono idealnym wyborem dla osób, które cenią sobie nowoczesne konta (płatności – Google Pay, Blik, Apple Pay, Masterpass) z możliwością zarządzania Kontem z poziomu smartphona w każdym miejscu!

Nowoczesność w tym przypadku idealnie łączy się z tym, że konto jest bezwarunkowo darmowe, przy jednoczesnym braku innych opłat, standardowo pobieranych przez banki:

  • 0 zł – OTWARCIE I PROWADZENIE KONTA – (bez konieczności zapewniania stałych wpływów);
  • 0 zł – WYDANIE I UTRZYMANIE KARTY – (bez konieczności wykonywania płatności na określoną kwotę);
  • 0 zł – WYPŁATY Z BANKOMATÓW BGŻ BNP Paribas oraz Planet Cash;
  • 5 zł – WYPŁATY Z INNYCH BANKOMATÓW;
  • 0 zł – WYPŁATA Z BANKOMATU BLIKIEM;
  • 0 zł – PRZELEWY, ZLECENIA STAŁE I POLECENIA ZAPŁATY;
  • 0 zł – POWIADOMIENIA SMS.

Jak odebrać 300 zł premii od BGŻ BNP Paribas?

Troszkę teoretycznych kwestii było to teraz przechodzimy do samych konkretów, czyli instrukcji dzięki której odbierzesz premię 300 zł!

#1 KROK – do 30.09.2018r. – wejdź na stronę Banku i zarejestruj się w promocji. Podczas rejestracji zaznacz wszystkie zgody marketingowe oraz zaakceptuj regulamin promocji (wszystkie 4 okienka).

Po chwili na maila (sprawdzamy też spam) otrzymasz potwierdzenie rejestracji w promocji wraz z linkiem do założenia konta. Kliknij w niego i złóż wniosek o Konto Optymalne wraz z kartą do konta oraz dostępem do bankowości online.

>>Przejdź na stronę Banku i odbierz 300 zł<<

#2 KROKdo 15.10.2018r. podpisz umowę o konto z kartą, przy kurierze.

#3 KROK – aby odebrać I i II premię, łącznie 150 zł w październiku 2018 roku spełnij 3 warunki:

  • pobierz i aktywuj aplikację GOmobile na smartphonie lub tablecie;
  • zapewnij wpływy na konto w kwocie łącznej min. 1000 zł – może być to przelew z Twojego konta w innym banku, wpływy mają być zaksięgowane, a później można je przelać sobie dalej;
  • wykonaj płatności kartą na kwotę łączną min. 300 zł – w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych lub/i w internecie, płatności mają być zaksięgowane.

#4 KROK – aby odebrać III premię 150 zł należy (spełnić warunki odbioru wcześniejszych premii) oraz w listopadzie 2018 roku oraz w grudniu 2018 roku (w każdym z tych miesięcy) wykonać po 2 warunki:

  • zapewnij wpływy na konto w kwocie łącznej min. 1000 zł – może być to przelew z Twojego konta w innym banku;
  • wykonaj płatności kartą na kwotę łączną min. 300 zł – w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych lub/i w internecie;

*Transakcje wyłączone z Promocji wykonane w punktach posiadających następujące Kody MCC:

  • 4829, określający internetowe przekazy pieniężne;
  • 6012, określający instytucje finansowe;
  • 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych;
  • 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych;
  • 7995, określający kasyna oraz zakłady bukmacherskie i im podobne;
  • 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność
    zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska).

To wszystko! 

Każdy kto spełnił powyższe warunki odbierze 3 bonusy o łącznej wartości 300 zł. Pierwszy z nich 50 zł będzie przyznany za aktywację aplikacji GOmobile. Drugi – 100 zł za zapewnienie wpływów na konto oraz wykonanie płatności w październiku. Trzeci – 150 zł za wpływy i płatności w listopadzie i grudniu.

O przyznaniu I i II bonusu będziesz poinformowany do 16.11.2018 roku mailowo. Wtedy będziesz musiał kliknąć w link znajdujący się w wiadomości i do 27.11.2018 roku uzupełnić numer konta w BGŻ do wypłaty premii. Wpłynie ona na Twoje konto do 30.11.2018 roku.

O przyznaniu III bonusu będziesz poinformowany do 17.01.2019 roku i otrzymasz go do 30.01.2019 roku.

>>Przejdź na stronę Banku i odbierz 300 zł<<

A gdyby ktoś chciał więcej….

to do 16 września 2018 roku aktywna jest promocja BGŻ BNP Paribas, w której odbierzesz dodatkowe 200 zł do wydania na stacjach BP. Wystarczy tylko spełnić 3 proste kroki i nagroda będzie Twoja!

Jednocześnie można skorzystać z promocji, w której nagrodą są 2 vouchery po 50 zł Allegro oraz Biedronki – szczegóły opisałam w tym artykule.

Jeżeli ktoś ma dziecko to zakładając mu konto w promocji, może odebrać jeszcze dodatkowe 150 zł – sprawdź szczegóły.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 55

  1. Paweł pisze:
    Można później bez problemu zamknąć konto
  2. Ola pisze:
    Witam, mam pytanie dot. wysyłania zdjęcia dowodu osobistego. Jak to ma się z RODO?
    • Klaudia pisze:
      Witam. Proszę zajrzeć do art. 6 ust. 1 RODO (poniżej cytuję). W analizowanym przypadku w grę wchodziłby punkt B (podjęcie działań przed zawarciem umowy) oraz C (bank przetwarza nasze dane jako klienta).

      Przetwarzanie jest zgodne z prawem wyłącznie w przypadkach, gdy – i w takim zakresie, w jakim – spełniony jest co najmniej jeden z poniższych warunków:
      a) osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
      b) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy;
      c) przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
      d) przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej;
      e) przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi;
      f) przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Olu, my na blogu też zastanawialiśmy się nad tą kwestią jakiś czas temu. Generalnie nie skomentujemy tego dlaczego Bank wymaga takich a nie innych dokumentów bo nie chcemy za nich zabierać głosu. 🙂 To co nam się udało między nami wywnioskować to to, że promocja jest dobrowolna więc uczestnik sam podejmuje decyzję czy korzysta czy nie. Jeżeli nie chce udostępniać jakichś dokumentów to jak najbardziej ma do tego prawo, ale wpływa to na uczestnictwo w promocji.
    • Wnna pisze:
      Ja tez się zastanawiam. Zrezygnowałam z udziału w tych akcjach po tym jak kurier nie zamknął przy mnie koperty i sobie latał pod moim blokiem z kserokopia mojego dowodu osobistego!!! Musiałam go zastrzec i wyrobić nowy bo to są zwykli ludzie i skąd wiem co mogą zrobić mając moje dane??? Tu zarobię 300zl a tam wezmą na mnie kredyt na 15tys
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Prawdopodobnie był to jednostkowy przypadek, że kurier zachował się nieodpowiedzialnie/nieprofesjonalnie. Ja jak zakładałam konto w BGŻ to nie miałam problemu z kurierem, a scan dowodu załączałam elektronicznie do wniosku i nie było żadnego problemu. Nikt nie zgłaszał nam również, aby podobne sytuacje do Twojej miały miejsce.
    • Wnna pisze:
      Nie był to jednostkowy przypadek. Na umówię tez jest mnóstwo danych wrażliwych do których kurierzy maja dostęp. Poza tym zaklejenia koperty jak się okazuje nic nie daje bo kurier wracając na bazę otwiera koperty i sprawdza czy wszystkie podpisy są i czy wszystko się zgadza. Wiec ja dziękuje za taka politykę. Potem sie dziwić ile tysięcy rocznie jest wyłudzeń i fałszywych pożyczek.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A skąd pewność, że nie jest to jednostkowy przypadek i że kurier otwiera koperty?
  3. Basia pisze:
    Czy wyrażanie zgody w celach marketingowych dotyczące ofert i promocji które bank telefonicznie przekazuje jest obowiązkowe czy dobrowolne? Czy ma to wpływ na otrzymanie premii w promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Obowiązkowe są te zgody, które wyrażasz podczas rejestracji. Tam trzeba zaznaczyć, że akceptuje się Regulamin, daje się zgodę na przetwarzanie przez Organizatora danych osobowych Uczestnika oraz ich przekazanie do Banku w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia Promocji, a także upoważnia się Banku do przekazania Organizatorowi informacji o spełnieniu warunków do uzyskania Nagrody; – to musi być zaznaczone i jak w rozmowie telefonicznej o to zapyta konsultant, należy również to potwierdzić.
  4. Mateusz pisze:
    musi być wpływ przez przelew? może być wpłata w oddziale banku?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Wpłaty gotówkowe NIE będą brane pod uwagę, musi to być wpływ przez przelew.
  5. Patryk pisze:
    Dostał już ktoś odpowiedź na weryfikację?Od wczoraj mam tylko maila, że bank weryfikuje mój wniosek i cisza…
  6. Mateusz pisze:
    Promocja jeszcze aktualna?
  7. martyna pisze:
    czy właścicielami konta mogą być dwie osoby?:)
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Widzę, że regulamin promocji Konto Osobiste określa jako indywidualny rachunek więc trzeba założyć indywidualny rachunek 🙂
  8. Michal pisze:
    “zapewnić 3 wpływy – nawet ze swojego konta”
    koniecznie 3 wpływy? nie mogą być 2 pływy po 1000zł?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      I wpływ 1 000 zł – w październiku (może być jednorazowy a może być kilka na łączną kwotę 1 000 zł)
      II wpływ 1 000 zł – w listopadzie (może być jednorazowy a może być kilka na łączną kwotę 1 000 zł)
      III wpływ 1 000 zł – w grudniu (może być jednorazowy a może być kilka na łączną kwotę 1 000 zł)

      Trzeba doczytać cały artykuł i wszystko jest dokładnie wyjaśnione 🙂

  9. parta pisze:
    niestety w swej poprzedniej promocji bank BGŻ nie przysłał linków do wypłąty premii (pewnie licząc na to, że wielu klientów zapomni o tym i nie upowmi się o swoje, a bank przy tym zaoszczędzi), a tym, którzy jednak upmonieli się o swoje, nie odpuścili bankowi i złożyli reklamację – bank nie odpisuje…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A jak dużo czasu minęło od złożenia reklamacji? I która dokładnie to była promocja bo przyznam, że BGŻ ma ich tyle, że do zajęcia konkretnego stanowiska potrzebnych mi jest więcej informacji.
  10. Michał pisze:
    No i będąc użytkownikiem KK w BGŻ składałem dziś wniosek i taką odpowiedź otrzymałem:

    Dziękujemy za zainteresowanie naszym kontem.

    Informujemy, że wniosek został anulowany ponieważ zidentyfikowaliśmy Cię
    jako użytkownika Bankowości Internetowej. Zapraszamy do oddziału.

  11. Adrian pisze:
    Czy jeżeli zarejestrowałem się na stronie promocji podczas jej trwania a wniosek o konto został odrzucony za pierwszym razem to mogę złożyć drugi wniosek korzystając z linku zawartego w promocyjnym mailu i nadal mam możliwość wzięcia udziału w promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To raczej nie będzie możliwe, promocja już została zakończona. Można by było coś reklamować gdyby okazało się, że wniosek został odrzucony np. z winy Banku.
  12. Kamil pisze:
    Wczoraj był kurier, umowa podpisana. Rozumiem, że we wrześniu mam jedynie aktywować konto, natomiast dopiero w październiku przystąpić do I wpłaty 1000 zł i pozostałych czynności. Czy tak???
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, dokładnie tak 🙂 Krok 3 w październiku a krok 4 w listopadzie i grudniu 😉
  13. Piotr pisze:
    Czy jeżeli posiadam rachunek bankowy w BGŻ Optima to promocja również mnie dotyczy?
    Podpisałem już umowę i aktywowałem konto z tej promocji. Ale zanim zacznę spełnianie warunków promocji chciałbym się upewnić.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli w BGŻ Optima to możesz skorzystać z tej promocji, oni mają oddzielną umowę ramową 🙂
  14. Alan pisze:
    Witam. Spełniłem już 1, 2 i 3 krok lecz dalej nie otrzymałem bonusów za:

    -pobierz i aktywuj aplikację GOmobile na smartphonie lub tablecie;
    -zapewnij wpływy na konto w kwocie łącznej min. 1000 zł – może być to przelew z Twojego konta w innym banku, wpływy mają być zaksięgowane, a później można je przelać sobie dalej;
    -wykonaj płatności kartą na kwotę łączną min. 300 zł – w stacjonarnych punktach handlowo-usługowych lub/i w internecie, płatności mają być zaksięgowane.

    Za które powinienem dostać 150zł.

    Kiedy są wypłacane bonusy? Gdzie mogę to zgłosić?

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      O przyznaniu I i II bonusu będziesz poinformowany do 16.11.2018 roku mailowo. Wtedy będziesz musiał kliknąć w link znajdujący się w wiadomości i do 27.11.2018 roku uzupełnić numer konta w BGŻ do wypłaty premii. Wpłynie ona na Twoje konto do 30.11.2018 roku. Czyli jest jeszcze kilka dni na przysłanie informacji o przyznaniu nagrody i Bank pewnie to zrobi 15 lub 16 listopada 🙂
  15. Marcin pisze:
    Czy dostał już ktoś maila że spełnił warunki I i II bonusu? U mnie cisza a przecież do dzisiaj mieli wysłać.
  16. Piotr pisze:
    Warunki spełniłem, żadnej wiadomości nie dostałem.
  17. Marcin pisze:
    Przepraszam u mnie też już jest, filtrowalem nadawcę na bgz, a to faktycznie wysyłają z maila korzystaj i zyskaj.pl
  18. Agnieszka pisze:
    witam,

    Ja sobie dzisiaj przypomniałam, żeby sprawdzić i się okazało, że e-mail jest ale tylko na 50 zł, a nie na 150 zł. To przychodziły dwa e-maile? bo drugiego nie mam. Proszę o podpowiedź co mam zrobić?

    • Piotr pisze:
      Ja dostałem takiego maila
      “Szanowni Państwo,

      Dziękujemy za udział w promocji „Korzystaj i zyskaj”.
      Pragniemy poinformować Państwa o zdobyciu pierwszej oraz drugiej nagrody, gratulujemy!
      Nagrody, w wysokości 50 zł i 100 zł zostaną przekazane jednym przelewem (tj. przelew zostanie wysłany) do 30 listopada 2018 r.”

    • Piotr pisze:
      Sprawdź w historii czy masz w październiku wpływ min 1000pln i czy wszystkie płatności kartą przekraczają 300pln oraz czy są zaksięgowane w październiku. Np płacąc zbliżeniowo 31.10 transakcja najprawdopodobniej odnotowana będzie już jako płatność 01.11 albo 02.11.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Kliknij w link znajdujący się w wiadomości i sprawdź czy po zalogowaniu się na stronie nie pojawi się informacja, że premia to 100 zł + 50 zł, możliwe że w mailu jest jakiś błąd. Jeżeli pomimo tego nie będzie informacji o premii 150 zł to trzeba zgłosić reklamację (wysłać ją na adres: [email protected].)
  19. Agnieszka pisze:
    napisałam do nich i zobaczymy. Sprawdziłam i miałam płatność powyżej 300 zł i wszystko było do 31.10 jedna płatność była blikiem na allegro. Czy to może być powód?
    • Piotr pisze:
      Regulamin postanowienia ogólne punkt 10
      Transakcje bezgotówkowe – operacje bezgotówkowe wykonane przez Uczestnika za pomocą Karty, polegające na
      dokonaniu płatności za towary lub usługi w punktach handlowo – usługowych, w którym akceptowana jest płatność
      Kartą, z wyłączeniem transakcji BLIK i transakcji o Kodach MCC wymienionych w załączniku nr 2 do Regulaminu;”

      Jest tu napisane o BLIK’u

  20. Sebastian pisze:
    Ja do dziś nie otrzymałem powiadomienia pomimo spełnienia warunków…. Dwa tygodnie po terminie
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Sebastianie, może uda mi się to wyjaśnić. Informacja o przyznaniu nagrody I i II powinna przyjść do 16.11.2018 roku (mailem) – czy w tym dniu otrzymałeś takiego maila (mógł też wpaść do spamu)? Później należało uzupełnić dane do wypłaty nagrody i dopiero później następuje wpływ nagrody.
  21. Mariusz pisze:
    Czy dostaliście już maila o przyznaniu trzeciej nagrody, który miał być wysłany do 17.01.2018, u mnie pusto, a warunki spełnione.
    • Cezary pisze:
      U mnie też pusto odnośnie trzeciej nagrody .. Nie było maila żadnego. Warunki spełnione
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cezary ja proponuję od razu napisać reklamację na adres: [email protected] – powołać się na promocję “Korzystaj i zyskaj” i napisać, że spełniłeś warunek wpływu oraz płatności kartą, ale nagrody nie otrzymałeś i prosisz o pilne wyjaśnienie sytuacji. Bo rozumiem, że do spamu też nie wpadła informacja o przyznaniu nagrody?
  22. Cezary pisze:
    Nie było żadnej wiadomości.. maila napisałem ale narazie cisza.

Napisz komentarz