Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Zgarnij aż 300 zł premii za konto w Santander Banku + 50 zł z polecenia

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Santander Bank Polskanowy klientKonto osobiste
Magda Kopiczko

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

Do 300 zł premii: 200 zł za spełnienie pierwszego warunku lub 300 zł za spełnienie dwóch warunków.

Za co?

– Za zarejestrowanie się w serwisie ebrokerpartner.pl z dedykowanego linku i złożenie wniosku o Konto Jakie Chcę oraz;

– podpisanie umowy o konto oraz;

– podpisanie umowy o Elektroniczne Kanały Kontaktu, zapewnienie wpływu na łączną kwotę min. 1000 zł oraz wykonanie przez dwa miesiące pod rząd po minimum 5 płatności bezgotówkowych oraz;

– za uzupełnienie numeru konta do wypłaty premii.

Ile to kosztuje?

0 zł – opłata miesięczna za konto (bezwarunkowo); 0 zł – opłata miesięczna za kartę do konta pod warunkiem wykonania 5 płatności kartą w miesiącu (inaczej 5 zł); 0 zł – przelewy internetowe; 0 zł – wypłaty BLIKiem ze wszystkich bankomatów w Polsce.

Kiedy bonus?

Maksymalnie do 31 maja 2020 roku.

Dla kogo?

Dla osób, które od 13 stycznia 2019 roku nie posiadały rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Santander.

Do kiedy promocja?

Do 29 lutego 2020 roku.

Skorzystaj z tej promocji »

Są tu fani serii Gwiezdne Wojny? Na pewno. Ja do niedawna nie widziałam w niej nic ciekawego i przez lata uparcie odmawiałam obejrzenia choćby jednej części. Z góry założyłam że to nie jest dla mnie i że jest do kitu. W końcu mój chłopak zmusił mnie (a nie jest to łatwe) do obejrzenia przynajmniej jednej części. I tak się zaczeło. Najpier jedna, potem druga i kolejne już z górki. Dzięki temu w końcu zmieniłam zdanie o całej serii.

Tak samo było z moją pierwszą promocją bankową. Długo nie wierzyłam, że można dostać coś za darmo. Ale jedna koleżanka z pracy zamówiła kartę Citi w promocji. Za jakiś czas do pracy przyszło pudło z zamówieniem z Douglasa o wartości 400 zł – prezent w tamtej promocji. Potem to samo zrobiła druga koleżanka z pracy. A ja patrzyłam z zazdrością na fury kosmetyków. W końcu zaryzykowałam. I wiecie co? To było to. Choć minęło już tyle lat od mojej pierwszej promocji to nadal dobrze ją pamiętam.

Możecie zrobić to samo co ja – zaryzykować i zyskać lub uparcie twierdzić, że banki nie dają nic za darmo 🙂 A dzisiaj do wzięcia jest aż 300 zł w gotówce od banku Santander.

UWAGA – NIE OTRZYMAŁEŚ MAILA Z LINKIEM DO UZUPEŁNIENIA NR KONTA?

Zaloguj się na swoim profilu na ebrokerpartner (https://bonussantander.ebrokerpartner.pl)i w zakładce reklamacja wpisz numer swojego konta z Santandera oraz opisz sytuację.

Promocja trwa do 29 lutego 2020 roku i polega na założeniu Konta Jakie Chcę z kartą Dopasowaną, dokonaniu kilku płatności bezgotówkowych i zapewnienia jednego wpływu na konto. Brzmi całkiem prosto, prawda? Za chwilę sami się o tym przekonacie. Przechodzimy do szczegółów.

Czy ta promocja jest dla mnie?

Nigdy nie miałeś niczego w banku Santander i masz ukończone 18 lat? Doskonale, możesz bez wahania wziąć udział w obecnej promocji. Jesteś byłym klientem tego banku? Jeżeli tylko od 13 stycznia 2019 roku do momentu złożenia wniosku w obecnej promocji nie byłeś właścicielem lub współwłaścicielem rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w PLN w Santander również możesz śmiało brać udział.

Jeżeli posiadasz w Santander rachunek firmowy, ale nie masz osobistego również łapiesz się na obecną edycję promocji. Tak samo sprawa wygląda z innymi produktami – jeśli masz przykładowo sam kredyt, ale nie masz ROR-u oznacza to, że możesz wziąć udział w promocji i zgarnąć 300 zł. No dobrze, wiesz już że możesz otworzyć konto w banku Santander. Teraz pewnie się zastanawiasz, czy coś ono kosztuje? Sprawdźmy!

Konto Jakie Chcę – czy mogę mieć je totalnie za 0 zł?

Absolutnie tak! I wcale nie jest to związane z wymyślnymi zabiegami typu zrób 10 przelewów miesięcznie na to konto 🙂 Zaraz się przekonasz, że to bardzo łatwe.

Konto jest bezwarunkowo darmowe, czyli nawet jak nic na nie nie wpłynie to i tak nie płacisz. Polecam wypłacanie gotówki BLIKiem- wtedy wszystkie bankomaty w Polsce masz za darmo, a w przypadku wypłaty kartą do konta są to tylko bankomaty Santander. Dodatkowo BLIK masz zawsze przy sobie (z reguły zapominamy o wszystkim innym, a o telefonie nie) i nikt nie skopiuje karty w bankomacie.

Co mi się najbardziej spodobało w tym koncie to nielimitowane, darmowe przelewy natychmiastowe. Mało który bank oferuje je za darmo. A w Koncie Jakie Chcę mamy ich dowolną ilość w miesiącu – nie raz i nie dwa uratowały mi życie, kiedy jakiś rachunek wypadł mi z głowy i było już baaaardzo dawno po terminie płatności.

Konto Jakie Chcę:

  • 0 zł – opłata miesięczna za prowadzenie konta (bezwarunkowo);
  • 0 zł/3 zł/5 zł – opłata za Kartę Dopasowaną (o tym, jak uniknąć opłaty piszę poniżej);
  • 0 zł – opłata za przelewy krajowe internetowe;
  • 10 zł – za krajowe przelewy zlecone w placówce Banku;
  • 0 zł – opłata za przelew Express Elixir;
  • 0 zł – wypłata gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce za pomocą BLIK;
  • 0 zł – wypłata gotówki kartą w bankomatach sieci Santander Bank Polska;
  • 5 zł – wypłata gotówki kartą z pozostałych bankomatów w kraju (0 zł dla osób do 26 r.ż.);
  • 10 zł – wypłata gotówki we wszystkich bankomatach zagranicznych.

Nie chcę płacić za kartę ani złotówki – jak tego uniknąć?

Karta Dopasowana ma domyślnie ustawioną stałą opłatę 3 zł/m-c. Jest ona niezależna od liczby transakcji – czy zapłacisz kartą 100 razy czy w ogóle, 3 zł co miesiąc zostanie pobrane za obsługę karty.

Jak uniknąć tej opłaty?

Masz możliwość zmiany opłaty na taką, która będzie zależeć od liczby transakcji w miesiącu. Zrobisz to samodzielnie przez bankowość internetową, na infolinii bądź w oddziale banku. Tylko 5 płatności dzieli Cię od karty całkowicie za darmo. Gdybyś się zapomniał, i transakcji w miesiącu będzie mniej, za kartę zapłacisz 5 zł. Jednak powiedzmy sobie szczerze – 5 płatności kartą na miesiąc w dzisiejszych czasach to warunek banalnie prosty do spełnienia. Często w ciągu jednego dnia płacimy kartą więcej razy.

W pierwszym miesiącu, w którym założyłeś konto i kartę opłata za kartę nie jest pobierana.

Zgarniam 300 zł w 4 prostych krokach

Promocja organizowana jest przez bank Santander we współpracy z serwisem ebrokerpartner.pl. Jest to popularny serwis za pomocą którego wiele banków organizuje promocje bankowe.

#Krok 1 – złóż wniosek o Konto Jakie Chcę z kartą i dostępem do bankowości internetowej

Najpóźniej 29 lutego 2020 roku załóż profil na ebrokerpartner.pl i złóż za jego pomocą wniosek o Konto Jakie Chcę z kartą Dopasowaną i dostępem do bankowości internetowej.

Regulamin tej promocji mówi o złożeniu wniosku o Konto Jakie Chcę. Jednak jeżeli wczytamy się w szczegóły to pod definicją wniosku znajdziemy zapis:

„Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę – wniosek o Konto Jakie Chcę, usługę Santander online oraz o debetową kartę płatniczą”

Podczas rejestracji na ebroker pamiętaj o:

  • wyrażeniu zgody na ujawnienie tajemnicy bankowej (dzięki temu bank przekaże partnerowi informacje, czy spełniłeś warunki promocji i partner wypłaci premię);
  • zaakceptowaniu regulaminu partnera.

Po zarejestrowaniu swojego profilu na ebroker koniecznie sprawdź maila – w wiadomości otrzymasz link aktywacyjny. Kliknij w niego, a Twój profil na ebroker będzie aktywny.

Teraz pora na złożenie samego wniosku o Konto Jakie Chcę i karty. Znajdziesz go po zalogowaniu do swojego nowo utworzonego profilu na ebroker, w zakładce „KONTO BONUS”. Stamtąd zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do wniosku o konto.

Pamiętaj, aby wypełniając wniosek o konto podać takie same dane jak podczas zakładania profilu na ebroker.

Składając wniosek o konto pamiętaj o zaznaczeniu wymaganych zgód marketingowych. Pojawią się w kolejnych krokach wypełniania wniosku. Jeżeli nie zaznaczysz poniższych zgód przy wypełnianiu wniosku to możesz to zrobić później, po zalogowaniu się na konto. Masz na to czas maksymalnie do 30 kwietnia 2020 roku (ale najlepiej zrobić to na etapie wniosku, wtedy nie zapomnisz).

Co musisz zaznaczyć?

  • zgoda na kontakt w sprawie realizacji Wniosku o otwarcie Konta Jakie Chcę i dostarczenie regulacji bankowych, w tym Taryfy Opłat i Prowizji;
  • zgoda na kontakt drogą elektroniczną w celu marketingowym;
  • zgoda na kontakt telefoniczny w celu marketingowym.

Składając wniosek możesz wpisać kod polecający, dzięki czemu po spełnieniu jednego, dodatkowego warunku otrzymasz kolejne 50 zł. Więcej informacji o programie poleceń i kod polecający do wykorzystania znajdziesz w artykule:

Pamiętaj, by nie odwoływać wyrażonych zgód przed otrzymaniem premii.

#Krok 2 – podpisz umowę o konto i kartę oraz wyraź zgodę na EKK

Umowa o konto

Najpóźniej do 15 marca 2020 roku podpisz umowę o Konto Jakie Chcę wraz z kartą. Umowę podpiszesz za pośrednictwem kuriera.

Kiedy Twoje konto będzie już aktywne dostaniesz SMS i e-mail o otwarciu konta, oraz SMS z hasłem do bankowości internetowej. Od tej chwili możesz korzystać z konta.

Zgoda na EKK

Twoje konto jest już aktywne, co dalej? Teraz musisz, do dnia 30 kwietnia 2020 roku, wyrazić zgodę na na elektroniczny kanał kontaktu (EKK).

Żeby to zrobić musisz zalogować się na swoje nowe konto w Santander.

Czym jest EKK? To Elektroniczny Kanał Kontaktu, dzięki któremu wszystkie informacje, takie jak wyciągi z karty kredytowej, nowe regulaminy oraz Taryfy Opłat i Prowizji trafią bezpośrednio na Twoją skrzynkę pocztową w usługach bankowości elektronicznej, a nie jak do tej pory – listem. 

Polecam zrobić to przy pierwszym logowaniu – rozsądnie będzie podpisać EKK od razu i mieć to z głowy 🙂 Po zalogowaniu się na konto przejdź do zakładki Ustawienia, a następnie Forma otrzymywania korespondencji.

UWAGA

Pamiętaj, aby nie odwoływać wyrażonych zgód przynajmniej do momentu wypłaty nagrody.

#Krok 3 – płać kartą i zapewnij jeden wpływ na konto

To już ostatni krok, który dzieli Cię od 300 zł nagrody. Wystarczy że wykonasz kilka transakcji bezgotówkowych oraz zapewnisz jeden przelew. Premia podzielona jest na dwie części: 200 zł za transakcje bezgotówkowe oraz 100 zł za zapewnienie wpływu na konto.

Aby otrzymać pierwszą część premii – 200 zł

Do dnia 30 kwietnia 2020 roku w każdym z dwóch dowolnie wybranych, następujących po sobie miesiącach po otwarciu Konta Jakie Chcę, czyli:

  • w styczniu i lutym lub;
  • w lutym i marcu lub;
  • w marcu i kwietniu

wykonaj co najmniej 5 transakcji bezgotówkowych.

Czym są transakcje bezgotówkowe? Są to wszystkie transakcje płatnicze, dokonywane zarówno w sklepach stacjonarnych jak i przez Internet. Transakcji możesz dokonać kartą do konta lub BLIKiem. Wystarczy że w dwóch miesiącach zapłacisz w sklepach po co najmniej 5 razy, na dowolne kwoty.

Przykład

Otworzyłeś konto w styczniu. W lutym zapłać bezgotówkowo min. 5 razy oraz w marcu zapłać min. 5 razy bezgotówkowo.

Aby otrzymać drugą część premii – 100 zł

Również do 30 kwietnia 2020 roku zapewnij na Konto Jakie Chcę wpływ w łącznej minimalnej wysokości 1000 zł.

Nie musi to być jednorazowy przelew na 1000 zł. Liczy się suma, a ona musi wynieść min. 1000 zł. Przelew może pochodzić z naszego rachunku w innym banku .

Co nie zostanie uznane za wpływ na konto:

  • przelewy z rachunku prowadzonego w Santanderze;
  • przelewy w obcej walucie;
  • przelewy SEPA.

To już prawie wszystko. Ostatnim krokiem będzie już tylko uzupełnienie danych do wypłaty nagrody.

Krok 4 – uzupełnij dane do wypłaty nagrody

Do 15 maja 2020 roku otrzymasz wiadomość e-mail z linkiem do formularza. Po jego otrzymaniu masz 7 dni na uzupełnienie danych w formularzu.

UWAGA

Warto zrobić sobie przypomnienie w kalendarzu w telefonie, aby w okolicach 15 maja sprawdzać uważnie e-maila. Wiadomości od organizatora promocji często lubią wpadać w różne foldery typu SPAM, a nieuzupełnienie numeru konta do wypłaty premii w ciągu 7 dni spowoduje utratę prawa do nagrody. A tego przecież nikt z nas nie chce 🙂

I to już naprawdę wszystko. Prawda że fajna ta promocja? I jeszcze dodatkowo nagroda jest atrakcyjna, bo aż 300 zł. Wcześniej bank dawał przeważnie 200, a tu niespodzianka. Takie promocje lubię najbardziej 🙂 Pewnie zastanawiasz się już, kiedy otrzymasz swoją nagrodę? Już Ci odpowiadam!

Kiedy otrzymam moje 300 zł?

Spełniłeś wszystkie warunki, uzupełniłeś numer konta do wypłaty premii. Nagrodę otrzymasz maksymalnie do 31 maja 2020 roku. W sam raz przed wakacjami! W zależności czy spełniłeś jeden warunek (płatności bezgotówkowe) czy pierwszy i drugi (płatności i wpływ 1000 zł) otrzymasz albo 200 zł albo 300 zł przelewem na Konto Jakie Chcę.

UWAGA

Pamiętaj aby nie cofać wyrażonych zgód ani nie zamykać konta przynajmniej do momentu wypłaty premii.

Sprawdź pozostałe promocje od Santander

Jak wcześniej wspomniałam, możesz przy zakładaniu konta zgarnąć dodatkowo 50 zł za założenie konta z polecenia + kolejne 500 zł za dalsze polecanie konta. Koniecznie sprawdź tę promocję:

Podsumowanie

Jeżeli nigdy nie uczestniczyłeś w żadnej promocji bankowej, to ta idealnie nadaje się na ten pierwszy raz. Warunki są naprawdę proste, a nagroda atrakcyjna. Dodatkowo nie musisz czekać rok na wypłatę nagrody. Jeszcze przed wakacjami otrzymasz przelew na swoje nowe konto 🙂

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarze 223

  1. Pio pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego aktualnego kodu polecenia dla V edycji programu poleceń: 1013953236
    Spełniam wszystkie warunki programu poleceń dzięki temu masz pewność, że otrzymasz premię w wysokości 80 zł za otwarcie konta przy użyciu mojego kodu polecenia (aby otrzymać premię po otwarciu konta należy się na nie przynajmniej raz zalogować i wydać kartą debetową min. 300 zł)
    Pozdrawiam i dziękuję.
  2. Kacper pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego kodu polecenia z aktualnej edycji programu poleceń: 1009890838
    Do zgarnięcia za to jest po 80 zł. dla każdej ze stron. Musisz jedynie do końca miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy wykonać płatności kartą na co najmniej 300zł. Kod jest aktualny, mam też wyrażone wszystkie zgody marketingowe potrzebne do udziału w programie.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  3. Kacper pisze:
    Proponuję zmienić zdjęcie główne bo Santander Consumer Bank (który to na tym zdjęciu widnieje) to jednak zupełnie inny bank i z tą promocją nie ma za wiele wspólnego:)
  4. Bartosz pisze:
    Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć pewne 80 zł z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu. Wystarczy w polu na kod polecenia wpisać poniżej widoczny kod, następnie przynajmniej raz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonać płatności kartą, kartą mobilną lub BLIK na łączną kwotę min. 300 zł. Potem i wy możecie przystąpić do programu poleceń i polecać konto znajomym!
    Kod polecenia: 1015612038
    Powodzenia!
  5. Daniel pisze:
    Witam ,zachęcam i byłbym wdzięczny za użycie mojego kodu polecenia 1013232295 mam spełnione wszystkie warunki promocji co daje pewność zdobycia przez Ciebie bonusu 80 złotych ,a następnie Ty możesz polecać innym zarabiając 😉 Pozdrawiam i życzę powodzenia
    KOD POLECENIA: 1013232295
  6. Renata pisze:
    Witam ,zachęcam do uzycia mojego kodu polecenia 1013232295 mam spełnione wszystkie warunki promocji co daje pewność zdobycia przez Ciebie bonusu 80 złotych ,a następnie Ty możesz polecać innym , pozdrawiam i życzę powodzenia Renata
    Mój Kod – 1016064324
  7. Bartłomiej pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego DZIAŁAJĄCEGO kodu poleceń.
    Wszystkie warunki spełnione w 100%. (wyrażone zgody)
    Oświadczam, że połowę zarobionych z tego tytułu pieniędzy przeznaczę na cele CHARYTATYWNE !!!
    1015785826 – Mój Kod
  8. Aleksandra pisze:
    1016138864 zapraszam do skorzystania z mojego kodu poleceń. Wszystkie warunki spełnione. Dziękuję.
  9. Sandra pisze:
    Hej, polecam Ci Konto Jakie Chce w Santander Bank Polska S.A. Zakładając je podaj mój kod polecającego 1014734412. Aktywnie korzystaj z nowego Konta Jakie Chcę, a otrzymasz nagrodę. DZIAŁA!:) dziękuję
  10. Maciek pisze:
    Czy w lipnie jest ta filja
    • Sandra pisze:
      I 3-go Maja 16
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      @Maciek, pamiętaj tylko że promocja obowiązuje tylko jeśli złożysz wniosek przez Internet. Umowę podpisujesz w takim wypadku przez kuriera. Keśli pójdziesz do oddziału założyć konto to owszem, założą, tylko że bez promocji.
  11. Sandra pisze:
    Jest, ul. Adama Mickiewicza 2:) podczas rejestracji użyj proszę kodu 1014734412. Jeśli chodzi o umowę do podpisu to przywiezie kurier, nie musisz iść do placówki. Pozdrawiam Sandra
  12. Arkadiusz pisze:
    Czy po otrzymaniu premii można zrezygnować z karty debetową?
    Pozdrawiam
  13. Bartosz pisze:
    Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć pewne 80 zł z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu. Wystarczy w polu na kod polecenia wpisać poniżej widoczny kod, następnie przynajmniej raz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonać płatności kartą, kartą mobilną lub BLIK na łączną kwotę min. 300 zł. Potem i wy możecie przystąpić do programu poleceń i polecać konto znajomym!
    Kod polecenia: 1015612038
    Powodzenia!
  14. Agnieszka pisze:
    Czy jeżeli karta jest podpięta pod curve to zalicza te płatności do tych 5 transakcji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, transakcje kartą podpiętą pod Curve również się liczą 🙂
  15. Michał pisze:
    Polecam swój kod polecenia: 1008464207
  16. julek pisze:
    czy tylko przez ebrokera jest ta promocja?
  17. Grzegorz pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego kodu polecenia z aktualnej edycji programu poleceń :]
    Kod polecenia: 1015602416
  18. Barbara pisze:
    jak wygenrowac swój kod polecenia ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Trzeba to zrobić po zalogowaniu się do bankowości internetowej w zakładce oferta banku.
  19. Bartłomiej pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego DZIAŁAJĄCEGO kodu poleceń.
    Wszystkie warunki spełnione w 100%. (wyrażone zgody)
    Oświadczam, że połowę zarobionych z tego tytułu pieniędzy przeznaczę na cele CHARYTATYWNE !!!
    1015785826 – Mój Kod
  20. Dagmara pisze:
    Witam chętnych do zgarnięcia premii za polecenie. Zapraszam do skorzystania z mojego kodu poleceń 1001830188.
    Pozdrawiam i dziękuję. Dagmara 😉
  21. Johny pisze:
    Przesyłam aktualny i działający Kod polecenia: 1015657932.
    Wszystkie warunki programu spełnione. Zachecam do korzystania i zgarniania premii.
    KOD POLECENIA: 1015657932
  22. Bartosz pisze:
    Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć pewne 80 zł z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu. Wystarczy w polu na kod polecenia wpisać poniżej widoczny kod, następnie przynajmniej raz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonać płatności kartą, kartą mobilną lub BLIK na łączną kwotę min. 300 zł. Potem i wy możecie przystąpić do programu poleceń i polecać konto znajomym!
    Kod polecenia: 1015612038
    Powodzenia!
  23. Krystyna pisze:
    Zachęcam do skorzystania z aktualnego i DZIAŁAJĄCEGO kodu Programu Poleceń:
    1016057584.
    Mam wyrażone wszystkie zgody i spełniam wszystkie warunki promocji.
    Do zgarnięcia pewne 80 zł.
    Niech moc (i Premia) będą z Wami!
  24. Jan pisze:
    Dzień dobry,
    W edycji poprzedniej złożyłem wniosek o otwarcie konta. Wniosek został odrzucony z powodu wprowadzenia nieprawidłowych danych. Czy w takiej sytuacji mogę w tej edycji wnioskować o konto? Czy może trzeba najpierw anulować poprzedni wniosek?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeżeli wniosek został anulowany to teoretycznie mozesz składać następny, jednak na Twoim miejscu zadzwoniłabym na infolinię i upewniła się, że na 100% jest anulowany i nieważny 🙂
  25. Tomasz pisze:
    witam,
    czy po założeniu konta przychodzi jakiś mail potwierdzający? złożyłem wniosek rano i do tej pory nie ma żadnej informacji z banku na podanym adres mailowym…
    pozdrawiam
    • Małgosia pisze:
      Tak przychodzi potwierdzenie złożenia wniosku. Może coś znajdziesz w spam. Pozdrawiam
    • Tomasz pisze:
      Małgosia, dzięki, złożyłem dziś drugi raz i przyszło potwierdzenie od razu :).
  26. Małgosia pisze:
    Serdecznie polecam Konto Jakie Chce – mój kod 1016259801. Polecam sie i dziękuję jeśli ktoś skorzysta. Pozdrawiam
  27. marek pisze:
    Czy mimo podania kodu również biore udział w promocji 300zł? + 80 zł za skorzystanie z kodu?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, jeżeli podałeś kod polecający to spełniasz warunki jednej i drugiej promocji i dostajesz 380 zł 🙂
  28. Bartłomiej pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego DZIAŁAJĄCEGO kodu poleceń.
    Wszystkie warunki spełnione w 100%. (wyrażone zgody)
    Oświadczam, że połowę zarobionych z tego tytułu pieniędzy przeznaczę na cele CHARYTATYWNE !!!
    1015785826 – Mój Kod
  29. Bartek pisze:
    Witam.
    Zapraszam do skorzystania z mojego kodu poleceń: 1016259667
    Wszystkie warunki są spełnione,kod jest aktywny.
    Dziękuję i pozdrawiam:)
  30. Ania pisze:
    Kod polecenia 1007564512, działa na 100%, konto użytkuje jako główne, także osoby chętne do zgarnięcia dodatkowych 80 zł zapraszam do skorzystania.
  31. Michał pisze:
    Witam,
    czy jeśli chcę zgarnąć dodatkowe 100zł to muszę zapewnić wpływ min. 1000zł do 30 kwietnia ale czy od 1 kwietnia?
    Czy liczy się łączny wpływ od założenia konta. Czyli od stycznia/lutego?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Podana jest tylko data końcowa: ” do dnia 30.04.2020r. dokonać łącznej minimalnej sumy wpływów na Konto 1000 zł (słownie:
      tysiąc złotych).”, nie ma natomiast powiedziane, że musi to być wykonane w konkretnych miesiącach. Możesz zrobić już teraz ten wpływ i mieć warunek z głowy 🙂
    • Kasia pisze:
      A czy wiecie może, czy wpłaty we wplatomacie też się liczą? Czy musi to być przelew z innego banku?
  32. Roksana pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego kodu polecającego: 1016265943. Wszystkie warunki spełnione 🙂 Zachęcam i pozdrawiam 🙂
  33. Asia pisze:
    Którą kartę trzeba wybrać?. Visa czy MasterCard czy obojętnie?
  34. Bartosz pisze:
    Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć pewne 80 zł z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu. Wystarczy w polu na kod polecenia wpisać poniżej widoczny kod, następnie przynajmniej raz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonać płatności kartą, kartą mobilną lub BLIK na łączną kwotę min. 300 zł. Potem i wy możecie przystąpić do programu poleceń i polecać konto znajomym!
    Kod polecenia: 1015612038
    Powodzenia!
  35. Marta pisze:
    Polecam promocje z Santandera, odebrałam już bonusy z poprzedniej promocji, posiadam wypróbowany, działający kod polecenia – 1006162037 – spełniam wszystkie warunki niezbędne do otrzymania premii. Zapraszam do skorzystania i cieszenia się dodatkowymi środkami:)
  36. Piotr pisze:
    Aktualny oraz pewny kod polecenia: 1012834870
    Spełniam wszystkie wymagane warunki aby otrzymać bonus.
    Z góry dziękuję 🙂
  37. Janka pisze:
    Na innej stronie bylo jeszcze o zwrotach za rachunki, a nie bylo o przelewach na 300zl tylko byla ilosc tranzakcji, to w koncu 5 tranzakcji czy przelewy na 300zl?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      W artykule masz wszystko wyjaśnione 🙂 Aby otrzymać 300 zł trzeba wykonać łącznie 10 płatności (po 5 w miesiącu) i przelew na łączną kwotę 1000 zł. Zakładając konto z polecenia można otrzymać dodatkowo 80 zł i wtedy warunkiem ich otrzymania są transakcje kartą na 300 zł.
  38. Joanna pisze:
    Prosto ze strony Santandera, przed chwilą wygenerowany, jeszcze ciepły kod polecenia:
    1016208805
    Spełniam wszystkie warunki niezbędne do otrzymania premii 80 zł.
    Zapraszam i dziękuję za skorzystanie.
  39. Klaudia pisze:
    Witajcie i ja podaje kod aby ktoś skorzystał 1014887341

    80zl droga nie chodzi :))))

    Pozdrawiam Klaudia

  40. Bartosz pisze:
    To prawdopodobnie ostatnia edycja promocji banku więc warto skorzystać z kodu polecającego i zgarnąć dodatkową premie – wpisz 1012634411 spełnij proste warunki i ciesz się z dodatkowej kasy. Masz czas do 31 stycznia 2020 r. by wykorzystać kod, płatności wykonasz w lutym. Pozdrawiam.
  41. Bartosz pisze:
    Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć dodatkowo pewne 80 zł z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu. Wystarczy w polu na kod polecenia wpisać poniżej widoczny kod, następnie przynajmniej raz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonać płatności kartą, kartą mobilną lub BLIK na łączną kwotę min. 300 zł. Potem i wy możecie przystąpić do programu poleceń i polecać konto znajomym!
    Kod polecenia: 1015612038
    Powodzenia!
  42. Tomasz pisze:
    Witam, jeżeli ktoś chce skorzystać i zgarnąć dodatkowo pewne 120 zł ( 80zł od banku + 40zł z mojego bonusu) z polecenia to zachęcam do skorzystania z mojego kodu. Wystarczy w polu na kod polecenia wpisać poniżej widoczny kod, następnie przynajmniej raz zalogować się do bankowości internetowej lub mobilnej oraz wykonać płatności kartą, kartą mobilną lub BLIK na łączną kwotę min. 300 zł. Potem i wy możecie przystąpić do programu poleceń i polecać konto znajomym!
    Kod polecenia: 1016274220
    kontakt : [email protected]
    Powodzenia!
  43. Kamil pisze:
    Do wypłacenia premii 150 zł za wynagrodzenie, wystarczy jeśli dziś złożyłem dyspozycje poprzez Santander online, a jutro zgłoszę w kadrach mój nowy nr konta do przelewu wynagrodzenia? Czy w kadrach muszą jednak czekać na pismo, które rzekomo bank ma wysłać poleconym list do mojego pracodawcy?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Regulamin mówi o konieczności złożenia dyspozycji przelewu wynagrodzenia przez bank i tej formalności dopełniłeś. Myślę że nic się nie stanie jeżeli przed pismem od banku złożysz zlecenie w kadrach 🙂 Kiedy wpływa Ci wynagrodzenie?
    • Kamil pisze:
      Wynagrodzenie wpływa zawsze do 10 dnia miesiąca. Dokumenty, które mają dostarczyć firmie w formie listowej, były także dostępne w załączniku i okazuje się że są to tylko 2 kartki, gdzie na jednej są napisane moje dane oraz nr mojego konta w Santander
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      No to zdążą teoretycznie wysłać do 10 🙂 Chodzi o to tylko, by wynagrodzenie nie wpłynęło przed datą złożenia dyspozycji w banku, bo wtedy nie policzy się do promocji.
  44. Bartłomiej pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego DZIAŁAJĄCEGO kodu poleceń.
    Wszystkie warunki spełnione w 100%. (wyrażone zgody)
    Oświadczam, że połowę zarobionych z tego tytułu pieniędzy przeznaczę na cele CHARYTATYWNE !!!
    1015785826 – Mój Kod
  45. Kamil pisze:
    Mam problem, ponieważ rejestrując się na stronę ebroker podałem złego maila, który pewnie w ogóle nie istnieje. Co teraz zrobić, gdyż wpisując już poprawnego maila wyskakuje komunikat, że nr telefonu powiązany jest z innym kontem. Pisałem maila do ebroker z zaistniałą sytuacją, ale brak informacji
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Najprościej byłoby użyć innego nr telefonu. Jeżeli takiej opcji nie ma to niestety trzeba będzie czekać na odpowiedź z ebroker, gdyż to po ich stronie leży pierwsza część promocji i formularz rejestracyjny. Ew. możesz spróbować jeszcze zalogować się na tamtego maila, może zadziała jakieś odzyskiwanie hasła?
  46. Przemysław pisze:
    Żona skorzystała z mojego kodu polegającego dzisiaj czyli 29 stycznia to spełnić musi warunki poleconego w marcu czy lutym ( kurier raczej nie pojawi w styczniu)
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Sprawdzałam dzisiaj u siebie jak to wyglądało. Wniosek złożyłam 14.01, umowę podpisałam z kurierem kilka dni później, ale konto jest otwarte od 15.01 – być może dlatego, że wniosek złożyłam późnym wieczorem 14 stycznia. Podejrzewam że i u Twojej żony będzie podobna sytuacja, więc wynikałoby z tego że warunki będzie musiała spełnić w lutym. Jak już żona dostanie loginy i hasła dla pewności niech napisze do banku – bardzo fajnie działa czat na aplikacji mobilnej, jak mam pytania to właśnie tam się kieruję, odpowiadają od razu na bieżąco.
  47. Łukasz pisze:
    Witam. Czy trzeba wnioskować o kartę debetową aby uruchomić promocję
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, regulamin definiuje wniosek o konto jako: „Wniosek o otwarcie Konta Jakie Chcę – wniosek o Konto Jakie Chcę, usługę Santander online oraz o debetową kartę płatniczą”
  48. nb pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego kodu w programie poleceń – 1016280411, oprócz 80 zł z banku, otrzymasz 40 zł ode mnie. Proszę o kontakt mailowy [email protected]. UWAGA – program kończy się 31.01.2020
  49. Karol pisze:
    1008406742
    kto chce zgarnac 80zl z polecenia i pomoc tez mi to polecam ten kod, w zamian za to zeobie dobry uczynek dla swiata! 😀
  50. paweł pisze:
    Świeżutki i pewny kod polecenia 1007748319 🙂
    Polecam i pozdrawiam Paweł
  51. Ania pisze:
    Skorzystaj i zgarnij 80 zł. Pewniak 1007564512
  52. piotr pisze:
    Witam mój pewny kod polecenia to 1011750763
    Polecam po 80 zł dla nas
  53. Joanna pisze:
    Prosto ze strony Santandera, przed chwilą wygenerowany, jeszcze ciepły kod
    nowej VI edycji Programu Poleceń, obowiązującej od 1 lutego 2020
    1016208805
    Spełniam wszystkie warunki niezbędne do otrzymania premii 50 zł.
    Zapraszam i dziękuję za skorzystanie.
  54. Krystyna pisze:
    Zachęcam do skorzystania z aktualnego i działającego kodu nowej VI edycji Programu Poleceń:
    1016057584.
    Mam wyrażone wszystkie zgody i spełniam wszystkie warunki promocji.
    Do zgarnięcia pewne 50 zł.
    Niech moc (i Premia) będą z Wami!
  55. Irena pisze:
    Witam, założyłam konto, spełniam kolejno warunki promocji, wykorzystałam kod promocyjny i proszę może ktoś teraz skorzysta z mojego kodu promocyjnego 101 626 2857.Dziękuję
  56. Tomasz pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego aktualnego kodu polecenia 1016066891.
    Wszystkie warunki spełnione w 100%. (wyrażone zgody i zaakceptowany obecny regulamin).
    PEWNE pieniądze!!!
    KOD POLECENIA 1016066891
  57. Bartek pisze:
    Witajcie. Jeśli chcielibyście aktualny kod polecenia, ze wszystkimi spełnionymi warunkami promocji to proszę:

    1016280318

    Pozdrawiam,
    BB

  58. Bartosz pisze:
    Jeżeli ktoś jeszcze nie korzystał z promocji warto się pospieszyć, nie wiadomo czy premia za polecenia jeszcze bardziej nie spadnie. 50 zł to nie 80 zł ale zawsze coś… Zapraszam do skorzystania z kodu polecenia gdzie użycie go gwarantuje odebranie należnej premii. Wszystkie zgody marketingowe są wyrażone. O 100% działalności kodu przekonało się już kilku moich znajomych także zapraszam do skorzystania i zdobywania pokaźnych premii za polecenia.
    Kod polecenia: 1015612038
    Pozdrawiam
  59. Kacper pisze:
    Zapraszam do skorzystania z mojego kodu polecenia z aktualnej edycji programu poleceń: 1009890838
    Do zgarnięcia za to jest po 50 zł. dla każdej ze stron (niestety ale od tej edycji Bank obniżył premię). Musisz jedynie do końca miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy wykonać płatności kartą na co najmniej 300zł. Kod jest aktualny, mam też wyrażone wszystkie zgody marketingowe potrzebne do udziału w programie.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  60. Krzysztof pisze:
    Witam. Mam juz konto ale nigdzie nie moge znaleźć opcji ustawienia EKK. Nie mam opcji forma otrzymywania korespondencji…
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Krzysztof, ustawienia EKK znajdziesz w sekcji ustawienia -> forma otrzymywania korespondencji, wg schematu załączonego do artykułu 🙂
  61. Maciek pisze:
    Cześć. Zapraszam skorzystania z aktualnego i działającego kodu nowej edycji Programu Poleceń:
    1016271443.
    Mam wyrażone wszystkie zgody i spełniam wszystkie warunki promocji. Do wygrania 50 zł, jedyne co musisz zrobić o podać ten kod podczas zakładania konta i do końca miesiąca następującego po miesiącu podpisania umowy wykonać płatności kartą na co najmniej 300zł.
  62. TK pisze:
    Najbardziej aktualny kod polecenia (dodatkowe 50 PLN): 1016310860
    Pozdrawiam,
    TK
  63. Daniel pisze:
    Cześć,

    jeśli ktoś jeszcze nie ma wpisanego kodu polecającego to bardzo proszę o wpisanie mojego, ponieważ te wcześniejsze zapewne i tak już są wykorzystane 🙂

    Tak więc proszę bardzo – 1000944615.

    Jeśli ktoś wpisze kod to proszę o odpowiedź pod moim komentarzem. Będzie łatwiej do oszacowania ile osób wpisało kod. A ja ze swojej strony za każdą osobę “zdrówko wypiję” 🙂

  64. Edyta pisze:
    Świeży kod, zgody wyrażone, konto będzie aktywne jeszcze kilka miesięcy
    KOD 1015787753
  65. Tomek pisze:
    Witam,

    będę wdzięczny, jeśli ktoś zeche skorzystać z mojego kodu polecającego podczas zakładania konta w Banku Santander. Spełniam wszystkie wymogi niezbędne do otrzymania premi za użycie kodu.

    Mój kod:

    1016299073

    Pozdrawiam

  66. Bartosz pisze:
    Jeżeli ktoś jeszcze nie korzystał z promocji warto się pospieszyć, nie wiadomo czy premia za polecenia jeszcze bardziej nie spadnie. 50 zł to nie 80 zł ale zawsze coś… Zapraszam do skorzystania z kodu polecenia gdzie użycie go gwarantuje odebranie należnej premii. Wszystkie zgody marketingowe są wyrażone. O 100% działalności kodu przekonało się już kilku moich znajomych także zapraszam do skorzystania i zdobywania pokaźnych premii za polecenia.
    Kod polecenia: 1015612038
    Pozdrawiam
  67. Alicja pisze:
    Cześć,

    bardzo proszę o skorzystanie z mojego kodu poleceń – 1001116198.

    Kod aktualny, posiadam wszystkie spełnione warunki jako polecająca dlatego masz 100% gwarancji wypłaty premii jeśli tylko Ty spełnisz warunki jako polecony.

    Te wcześniejsze kody pewnie i tak już powpisywane wiele razy, więc szkoda aby premia się zmarnowała.
    Pamiętaj – wpisując kod 1001116198 masz gwarancję wypłaty premii 🙂
    Dziękuję i powodzenia.

  68. Dorota pisze:
    Czy są jakieś warunki dotyczące rezygnacji z konta po wykorzystaniu premii?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie ma żadnych, po prostu idziesz do banku i zamykasz konto 🙂
  69. Michał pisze:
    Czy płatności za pomocą Google PAY wliczają się do warunków promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, w regulaminie nie ma mowy o tym, by takie transakcje były wyłączone, a co nie jest zabronione jest dozwolone 🙂
  70. Agata pisze:
    Jeśli ktoś chciałby skorzystać z kodu podaję swój 1015809029. Z różnych względów m.in. kredytowych konto będzie jeszcze długo otwarte, dlatego kod jest pewny. Polecam się 🙂
  71. Mariusz pisze:
    Zauważyłem, że koniecznym jest skan albo wysłanie zdjęcia dowodu osobistego, czego już żadne banki nie praktykują (wiem jak kiepsko są obecnie dane w banku chronione), da się to jakoś ominąć?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz,ominąć się nie da. Jeśli nie wyślesz zdjęcia ani nie przekażesz kopii kurierowi przy podpisywaniu umowy to będziesz musiał udać się do oddziału – i tam i tak zeskanują dowód. Niestety, z tego co wiem to nadal większość banków wymaga zdjęcia/kopii – Santander, BNP, Millennium, ING, PeKaO…
    • Mariusz pisze:
      Tu Cię zaskoczę, bo otwierałem w pekao konto i zapytano mnie czy można skan i odmówiłem, a byłem by potwierdzić tożsamość bo konto otwierałem online. W millenium też zmieniałem dowód więc też nie brali skanu, więc strasznie masz nieaktualną wiedzę albo nie wiesz co piszesz.
    • Daniel pisze:
      Dowód jest wymagany w związku z wejściem w życie ustawy o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu. Nazwa długa i skomplikowana ale w praktyce nakazuje bankom pobieranie skaniu dokumentu tożsamości. Jeśli nawet ktoś założył konto przed wejściem przepisów to i tak jest proszony o dostarczenie skanu w innym przypadku bank nie przyjmie żadnej dyspozycji klienta.
  72. Karolina pisze:
    Kod polecający 1016319354. Działający i aktywny.
    ZYSKI z poleceń W POŁOWIE przekażę na akcje WALKI Z RAKIEM na popularnej stronie crowdfundingowej.
  73. Andrzej pisze:
    Witam, podaję kod polecającego: 1008687930. Kod jest aktualny i aktywny. 100% że zadziała po spełnieniu warunków czyli płatność kartą ogółem 300 pln. Wystarczy wpisać przy składaniu wniosku, sprawdziłem na własnym organizmie, także wpisałem kod podany przez użytkowników tej stronki. Polecam, to działa.
    kod polecającego: 1008687930
  74. Aleksandra pisze:
    Mam kod polecający aktywny i działający: 1011934129
    Polecam wszystkim kto chce dostać od banku dodatkowe 50pln przy składaniu wniosku i po spełnieniu warunków płatność kartą ogółem 300pln i akceptacji warunków.
    kod – 1011934129
  75. Daniel pisze:
    Cześć,
    czy jest jeszcze ktoś kto zamierza otworzyć konto i chciałby oprócz 300 zł otrzymać jeszcze 50 zł? Jeśli tak to proszę o wpisanie najprawdziwszego i najbardziej aktualnego kodu polecającego 1000944615 🙂

    PAMIĘTAJ >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>1000944615.

    Dzięki i pozdrawiam 🙂

  76. Joanna pisze:
    Pewny kod z aktualnej edycji programu poleceń: 
    ——-> 1016208805
    Spełniam wszystkie warunki niezbędne do otrzymania premii 50 zł.
    Zapraszam i dziękuję za skorzystanie.
  77. Krystyna pisze:
    Jeśli otwierasz konto i potrzebujesz kodu polecenia – chętnie pomogę.
    Oto pewny i niezawodny kod: 1016057584
    Wpisując mój kod masz gwarancję wypłaty 50 zł premii.
    Dziękuję i powodzenia.
  78. Bartosz pisze:
    Jeżeli ktoś jeszcze nie korzystał z promocji warto się pospieszyć, nie wiadomo czy premia za polecenia jeszcze bardziej nie spadnie. 50 zł to nie 80 zł ale zawsze coś… Zapraszam do skorzystania z kodu polecenia gdzie użycie go gwarantuje odebranie należnej premii. Wszystkie zgody marketingowe są wyrażone. O 100% działalności kodu przekonało się już kilku moich znajomych także zapraszam do skorzystania i zdobywania pokaźnych premii za polecenia.
    Kod polecenia: 1015612038
    Pozdrawiam
  79. Anna pisze:
    Witam wszystkich zainteresowanych na otrzymanie 50pln, podaję aktywy kod polecającego: 1008687983. Kod jest aktualny i aktywny. 100% że zadziała po spełnieniu warunków czyli płatność kartą ogółem 300 pln. Wystarczy wpisać przy składaniu wniosku, sprawdziłam osobiście, także wpisałem kod podany przez użytkowników tej stronki. Polecam, to działa. 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    kod polecającego: 1008687983
  80. Grzegorz pisze:
    Witam, wiele osób pisze że za wpisanie waszego nr polecenia otrzymam 80zl jeżeli promocja mówi o 50 zatem czemu niektóre osoby mówią o 80, ktoś może udostępnić jakieś informacje dotyczące tematu?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Grzegorz, wcześniej było 80 zł w poprzedniej edycji, teraz jest 50 zł. Z komentarzami i kodami polecającymi trzeba podchodzić ostrożnie, ponieważ jeśli ktoś nie zapisał się do obecnej promocji poleceń i nie ma wyrażonych zgód to kod nie zadziała.
  81. Mariusz pisze:
    Wpływ 1000 zł musi być co miesiąc (np marzec i kwiecień jak 5 transakcji kartą ) czy tylko jednorazowo?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, nawet nie jednorazowo – liczy się suma wpływów do końca kwietnia, ważne aby wyniosły one łącznie min. 1000 zł. Na przykład 2×500 zł 🙂
  82. Dominik pisze:
    Dostalem 80 zl z polecenie, wiec nie 50
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dominik, widocznie skorzystałeś jeszcze ze starej edycji, w której było 80 zł – trwała do 31 stycznia.
  83. Justyna pisze:
    Właśnie wypełniam warunki promocji i mam pytanie, czy zakup doładowania do telefonu jest uważany za płatność w Internecie? Myślę, że tak, ale wolę się upewnić
  84. Grzegorz pisze:
    Witam czy promocja się liczy jeżeli wniosek wypełniło się przed 29.02 lecz kurier dopiero w marcu przyjechał, jeżeli tak to 5 transakcji musi być wykonane w jakich miesiącach?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Grzegorz, tak. jest o tym mowa w artykule: Najpóźniej do 15 marca 2020 roku podpisz umowę o Konto Jakie Chcę wraz z kartą. Umowę podpiszesz za pośrednictwem kuriera. . Transakcje musisz wykonać w marcu i kwietniu – innej możliwości nie masz 🙂
  85. Bartosz pisze:
    Jeżeli ktoś jeszcze nie korzystał z promocji warto się pospieszyć, nie wiadomo czy premia za polecenia jeszcze bardziej nie spadnie. 50 zł to nie 80 zł ale zawsze coś… Zapraszam do skorzystania z kodu polecenia gdzie użycie go gwarantuje odebranie należnej premii. Wszystkie zgody marketingowe są wyrażone. O 100% działalności kodu przekonało się już kilku moich znajomych także zapraszam do skorzystania i zdobywania pokaźnych premii za polecenia.
    Kod polecenia: 1015612038
    Pozdrawiam
  86. ANDRZEJ pisze:
    Jeśli konto założyłem (Podpisałem) 9 marca a karty jeszcze nie mam to kiedy mam zrobić po 5 opłat w marcu i kwietniy cz y kwietnii i maju
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Możesz zrobić je tylko w marcu i kwietniu, to ostatnie dwa możliwe miesiące.
  87. Michał pisze:
    Witam. Mam pewien kłopot. Złożyłem wniosek 29.02.2020r. o Konto Jakie Chcę z bonusem Santander i chciałem zyskać 350 zł. Otworzyłem konto i czekałem na kartę do tej pory. Została wysłana 6 marca. Dziś mamy 26 marca i karty nie mam. Zamówiłem drugą kartę ale nie wiadomo kiedy przyjdzie. Aby spełnić warunki otrzymania bonusu należy wykonać między innymi 5 transakcji kartą w marcu i kwietniu. Niestety jak nie dojdzie karta nie będę mógł spełnić warunku wykonania transakcji. Jest to spowodowane przyczynami niezależnymi ode mnie. W banku otrzymałem informację, że pewnie ze względu na pandemię poczta „słabiej działa”. Co w takiej sytuacji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, zdarzały się takie przypadki w tym banku – wtedy piszesz do nich wiadomość, jaka jest sytuacja i zazwyczaj proponują Ci udział w innej promocji. Ewentualnie poproś o przesunięcie o jeden miesiąc czasu na spełnienie warunków – być może się zgodzą.
  88. Łukasz pisze:
    Witam serdecznie.
    Mój kod polecający Santander Bank jest następujący: 1016302478
    Pozdrawiam.
  89. Paweł pisze:
    Z jakiego adresu email przychodzi wiadomość z linkiem do formularza wypłaty premii ?
    Pozdrawiam
  90. Ania pisze:
    Mój kod polecający: 1016369325.
    Zapraszam do skorzystania.
    Pozdrawiam
  91. Michał pisze:
    Czy otrzymał już ktoś maila z potwierdzeniem otrzymania nagrody?
    • Kamil pisze:
      Jeszcze nie.
    • Karolina pisze:
      Ja też jeszcze nie mam.
    • Mariusz pisze:
      Tak samo nic, a za tydzień już 15 maja. Mam obawy gdyż to santander, u mnie sam proces zakładani konta i aktywacji to był koszmar, bank wysłał mi kartę np na adres, którego nie było w umowie (co nieźle świadczy o ich procesie weryfikacji danych z umowy i aktywacji konta). Zważywszy, że kolejny raz przekonałem się, że santander = burdello bum bum mam obawy, że ten bank może jeszcze organizatorowi promocji nie przekazał danych albo przekazał niekompletne.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Zazwyczaj maile przychodzą na sam koniec wyznaczonego w regulaminie terminu. Gdyby jednak nic nie przyszło to reklamacje składa się za pośrednictwem formularza reklamacyjnego po zalogowaniu do eBroker w zakładce „REKLAMACJE”. Trzeba podać w niej numer umowy, albo numer konta bankowego otwartego w ramach akcji oraz szczegółowy opis problemu.Ewentualnie można napisać reklamację i wysłać zwykłą pocztą na adres: Rankomat Sp. z o.o. Sp.k., ul. Bandurskiego 34/3, 31-515 Kraków (wtedy podajesz imię i nazwisko, adres e-mail oraz szczegółowy opis problemu)
  92. Andrzej pisze:
    Ja również jeszcze nic nie dostałem. z tego co pamiętam miał być mail około 15 maja.
  93. Mariusz pisze:
    Gdzie pisać jakby były jakieś komplikację? w moim przypadku santadner bank udowodnił, że panuje tam niespotykany bałagan i nadal nie mam żadnego linka a 15 maja coraz bliżej.
    • michał pisze:
      ja również nie dostałem żadnego maila
    • Michał pisze:
      Czyli reasumując i cytując klasyka, oszukali nas banda złodziei polskich, decydentów takich jak tu chodzą 😀 ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, reasumując bank jeszcze nie rozesłał maili, wg. regulaminu ma na to czas do 15 maja więc trzeba jeszcze do tego terminu poczekać te kilka dni 🙂
    • Agnieszka pisze:
      U mnie proces podpisywania umowy to też był niestety dramat… Przypisali mi o tak o dwa numery klienta. W zaawansowanej ciąży musiałam 3 razy udać się do placówki żeby to odkręcić (gdyż obsługujący postanowił usunąć jeden numer na chybił trafił), ponadto straciłam jakieś 30 zł na infolinii z poziomu której i tak nie są w stanie wyjaśnić problemu – odsyłają do placówek stacjonarnych… Koszmar. Teraz czekam na tego pożal się Boże maila i uciekam stamtąd.
  94. Mariusz pisze:
    12 maja i jak widać nikt nie dostał maila, nie jestem zaskoczony, ja zakładając konto spotkałem się z taką ścianą i burdelem w systemie u nich, że już od początku nastawiałem się na reklamację. Zresztą santander uznał moją reklamację zasłaniając się błędem systemu, gdzie w sumie mieli już pozyskanego klienta. Co dopiero gdy przyjdzie z organizatorem promocji rozliczyć się ?:D
  95. Agnieszka pisze:
    Witam,
    czy ktoś już otrzymał formularz do uzupełnienia danych do wypłaty nagrody? Wg opisu promocji powinien on dotrzeć do 15 maja – jak na razie u mnie cisza.
  96. Irena pisze:
    Właśnie też miałam zapytać o maila z banku o numer konta. Niestety u mnie też cisza.
  97. Mariusz pisze:
    14 maja i nadal nic, znając kur…stwo i burdel tego banku zakładam celowe działanie, zapewne chodzi im o to, by jak najmniej ludzi ogarnęło się w terminie by nie musieli organizatorowi promocji i ludziom zapłacić należnych pieniędzy. Santander największy chłam na świecie. W PNB Paribas (promocja z podobnego okresu) już dawno dostałem kasę i totalnie inna jakość banku/
    • Karolina pisze:
      Ale skoro nie wyślą nam maili, to wtedy wina leży po ich stronie. I co wtedy? Możemy złożyć reklamację? Ktoś wie jak to wygląda?
  98. Mirosława pisze:
    U mnie też jest cisza – brak maila. Dawajcie znać jak coś będziecie wiedzieli, ja napisałam do ebrokera.
    • Karola pisze:
      Daj znać jak Ci odpisza. Ciekawe co wymyśla
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mirosława, w regulaminie jest że do 15 maja i termin ten jeszcze nie minął. Dzisiaj rozpoczęła się wysyłka maili. Przed upływem wyznaczonego czasu nie ma co reklamować i pisać, dopiero po tym terminie, jeśli jest oczywiście taka potrzeba. To tak, jakbyś miała zapłacić rachunek za prąd do 15 a firma dzwoni 14 z pytaniem, czemu nie ma pieniędzy jeszcze 🙂
  99. Irena pisze:
    Właśnie dostałam, w ciągu 14 dni nagroda przyjdzie na konto.
  100. Michał pisze:
    Niestety u mnie nadal nic, coś bardzo pózno to przychodzi
  101. Michał pisze:
    Mail jest na skrzynce z ebrokerpartner 😉 kolejna udana promocja. Dobra Robota Moniaki 😉
  102. Gosia pisze:
    Mail jest. Pozno ale jest:)
    • Karola pisze:
      Ja nadal nie mam
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Wg informacji, którą dziś otrzymaliśmy od ebrokera wysyłka powinna potrwać około 7 godzin. Informację dostaliśmy przed godziną 13. Miejmy nadzieję, że wszyscy do wieczora dostaną 🙂
  103. Karola pisze:
    Dlatego nadal czekam.
    • Hubert pisze:
      Hej Monika!

      Dziękuję w imieniu wszystkich zainteresowanych za wsparcie i Twoją pomoc. Jak sądzisz – w związku z brakiem otrzymania do tej pory (przejrzałem również spam) maila od eBrokera powinienem składać już reklamację? Czy są tutaj osoby, które maila dotychczas nie otrzymały?

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hubert, myślę że pomału już można zacząć składać reklamacje, wg wczorajszych informacji od ebrokera mieli się z tym uporać wczoraj, w około 7 godzin. I tak, są takie osoby, nie jesteś jedyny.
  104. Michał pisze:
    Przyszlo, sprawdzcie spam 🙂
  105. Aniela pisze:
    przyszło 😉
  106. Andrzej pisze:
    Witam, w dniu dzisiejszym otrzymałem około 17.00 link do zalogowania się i wpisania nr konta. 🙂 🙂 🙂
  107. Radek pisze:
    U mnie również do dnia dzisiejszego brak maila…
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Radek, zaloguj się na profil ebrokerpartner i w zakładce reklamacja opisz problem.
  108. Radek pisze:
    Oko dziękuję
  109. Mariusz pisze:
    15 maja, żadnego @, nawet nie jestem zaskoczony tym burd znaczy sie santander bank.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niestety z tego co widzę sporo osób nie dostało. Mam informację, że można już składać reklamacje, wysyłka maili się skończyła wczoraj. Zaloguj się na profil ebrokerpartner i w zakładce reklamacja opisz problem.
  110. Mariusz pisze:
    Napisałem, aczkolwiek ciekawi mnie jakiego uzasadnienia oczekują, podałem nr konta i napisałem, że nie dostałem maila z nagrodą, chyba wystarczy? Póki co nie opisywałem sytuacji tj burdelu w santander bank.
    • Radek pisze:
      Napisałem dokładnie ta sama formę. Zobaczymy w przeciągu 30 dni 😊
  111. Mariusz pisze:
    Ja z bzwbk i santander mam jak najgorsze doświadczenia, skusiłem tylko pazerny tymi 3 stówkami (podobno pazerny zawsze traci) …choć już wtedy zakładałem, że bankowo będzie reklamacja 🙂 zapewne trzeba będzie udowadniać spełnienie warunków itp i szarpać sobie nerwy. Mi wystarczy, że santander otwierając konto na bazie umowy zawartej przez kuriera (sam fakt, ze ponad tydzień po podpisaniu nie potrafili uruchomić, nawet w oddziale byłem) wysłali kartę na adres, którego nie było w umowie już wiele mówi o tym bur…znaczy się banku. Jak czasami narzeka się na inne banki to przy santader są one wzorami wręcz:) no może infolinia getin z mega głupimi (jak i pyskatymi) dziewuchami lekko im dorównuje
  112. Mariusz pisze:
    Choć mam na 90% procent przeczucie, że skoro do otrzymania premii nie można zamknąć konta (co pewnie masa osób zrobi) to mamy odpowiedź, czemu tyle reklamacji będzie 🙂 każdy by zamknął do 31 maja a tak reklamacja, 30 dni, reklamacja, kolejne 30 dni co daje bankowi klientów na kilka kolejnych miesięcy. Stąd zapewne założyć można czemu tyle osób nie otrzymało @ i będzie musiało przez kolejne dni (miesiące?) wykłócać się o należną premię.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Miejmy nadzieję że tak nie będzie i wszystko rozwiąże się szybciej. Szczególnie że to eBroker jest odpowiedzialny za maile i wypłatę nagród, nie Santander bezpośrednio. Ponadto takie działanie byłoby trochę bez sensu – utrzymać klienta przez miesiąc czy dwa dłużej, ale pozostawić po sobie nieprzyjemne wrażenie 🙂
    • Mariusz pisze:
      Czy czytałaś komentarze nawet w tym wątku nt. santader? 🙂 jak wynika z lektury na dobrym wrażeniu im nigdy nie zależało a raczej na jak najgorszym. To korpo w końcu a taka instytucja po trupach gotowa jest iść dla zysku, a zyskiem bywa i nawet ilość klientów i aktywnych kont gdy trzeba pokazać raport kwartalny radzie nadzorczej i akcjonariuszom 🙂
  113. Bartek pisze:
    Ja też nie dostałem maila. Reklamację już napisałem. Ehhh, już drugi bank z rzędu chce mnie wydymać na promocji….
  114. Mateo pisze:
    U mnie (w sumie to u nas, bo i u żony) to samo.
    Brak maila. Wczoraj brak zakładki Reklamacja, odpalona dopiero dzisiaj.
    Zareagowałem jeszcze wczoraj i dostałem dzisiaj taką odpowiedź:
    „(…) wiadomość o przyznaniu bonusu została wysłana do wszystkich osób, które w ocenie banku spełniły warunki do przyznania bonusu. Wiadomość nie została wysłana do osób które nie spełniły tych warunków. Zgodnie z regulaminem, istnieje prawo do zgłoszenia reklamacji (…)”
    Wszystkie punkty do nagrody na bank zostały przez nas spełnione. Reklamacje już poszły, teraz czekamy na wyjaśnienia…
    • Mariusz pisze:
      Przynajmniej dostałeś odpowiedź, ja tak samo spełniłem warunki i jak tutaj pisałem o wiele wcześniej, to bankowo winny jest santander, który zapewne przysyła raporty o spełnieniu/niespełnieniu warunków. Im mniej ludzi dostanie nagrodę tym mniej kasy bank musi oddać organizatorowi. A przez ten czas pozyskał dane klientów, aktywne konta i transakcje kartą oraz wpływy na konto. Nie ma bardziej skur…łej i zakłamanej instytucji niż santader.
      Jestem pewny, że każdy kto nie otrzymał maila to „nie spełnił warunków” a te warunki określa santander, reklamacje z nimi to koszmar, przechodziłem to, banda kłamliwych de.bi.li, którzy na oczywiste błędy banku i tak piszą, że to wina klienta.
  115. Ewa pisze:
    Hej, otrzymaliście maila? 15 maja minął i mnie cisza.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ewa, nie wszyscy otrzymali maila, a raczej sporo osób nie otrzymało. Zaloguj się na swój profil na ebrokerze i w zakładce reklamacja napisz, że spełniłaś warunki a nie otrzymałaś maila.
  116. Bartek pisze:
    Hej, też nie dostałem w piątek maila. I jeszcze w piątek przed północą napisałem reklamację na koncie w ebrokerze i dzisiaj dostałem maila z informacją o przyznanej nagrodzie.
    • Paulina pisze:
      O której dostałeś maila?
    • Mariusz pisze:
      Ja wysłałem reklamacje w sobotę i nadal nic, żadnego maila z informacją wyjaśniająca sytuacje ;/
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Myślę że to kwestia czasu i kolejności wpływania reklamacji. Zgłosiliśmy problem i nasze uwagi do ebrokera, obiecali że zajmą się wszystkim w jak najkrótszym czasie.
  117. Gosia pisze:
    Hej, ja niestety również nie dostałam maila. W piątek 15.05 około 19:00 wysłałam reklamację, pojawiło się okienko z informacją, że rozpatrzą ją w ciągu 30 dni, ale po kliknięciu „ok” okienko z informacją zniknęło i cała treść reklamacji też. Nie dostałam żadnego potwierdzenia złożenia reklamacji na maila i nie mam żadnego śladu, że reklamacja została złożona. Czy u Was było podobnie? Zastanawiam się, czy składać reklamację ponownie czy cierpliwie czekać
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Gosia, nie przychodzi potwierdzenie reklamacji nigdzie. Jeśli nie jesteś pewna czy się wysłała to napisz drugą.
    • Mariusz pisze:
      ja od kilku dni nie mam żadnej informacji, nawet w stylu ” przyjęliśmy zgłoszenie”, jak dla mnie to jakaś porażka ta cała promocja, bo w pnb paribas było wszystko od razu i bez problemowo a tutaj widać skala jest ogromna. Dziwne, że ten cały ebroker ma taki problem z wypłaceniem kasy, która należy się ludziom, sami pewnie od skasowali dobrą sumę od santandera.
      Póki co pachnie mi zwykłym oszukaniem ludzi, bo problem nie dotyczy jak widzę jednej osoby.
    • Mariusz pisze:
      A dodatkowo napisałem do nich @ tak jak zalecają z tematem o braku nagrody, bo coś mi ta ich strona do reklamacji nie pasuje zbytnio, i pomimo zgłoszenia reklamacji z ich strony jak i wysłaniem maila na podany przez nich adres z tematem o braku nagrody także cisza. Sama forma kontaktu sugeruje podejrzane praktyki skoro nie można zadzwonić na jakaś infolinię, takie formularze kontaktowe to są w stronach typu oszukiwanie ludzi, by w razie czego nie było opcji, że ktoś wkurzony zadzwoni.

      Moniaki.pl sugeruję weryfikować promocje, bo jak widać ten ebroker czy jak mu tam póki co wykiwał ludzi i tyle.

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, zapewniam że promocja jest zweryfikowana. Nie pierwszy raz opisywaliśmy promocje organizowaną przez ebrokera. Zgłosiliśmy do nich nieprawidłowości, jak też to, że dużo osób nie otrzymało maili. Co więcej, sami korzystaliśmy i wcale nie jesteśmy pod tym względem inaczej traktowani, również część z nas nie otrzymała maili. Czekamy cierpliwie i z nadzieją, że szybko to rozwiążą.
    • Mariusz pisze:
      Zatem cytując klasyka : skoro miało być tak dobrze to dlaczego jest tak źle? O ile indywidualny błąd w systemie można zrozumieć względem jednej osoby to tutaj wychodzi, że skala jest masowa. Dla mnie jest to niepokojące. Zatem skoro macie jakiś kontakt z organizatorem bo to któraś promocja wrzucana, to chociaż przeprosili albo powiedzieli co się stało?
      Bo stwierdzenie ” mieć nadzieję” w przypadku gdy jedna że stron nie wywiązuje się z umowy, jest naiwne. Jak wynika ludzie wypelnili warunki umowy a organizator nie. Przypomina lekko sytuację gdzie pracownicy nie otrzymali na czas pensji więc mam prawo być podejrzliwy i zdenerwowany. Póki co nie ma zadnego obalenia mej tezy, że coś ewidentnie skopano.
      Czy ludzie tutaj wywiązali w terminie z warunków? Tak. Czy e broker? Nie. Jeszcze my jako strona odszkodowana musimy udowadniać swoje racje przy braku odpowiedzi drugiej strony co jest ignorancją i brakiem kultury. Bo głupie: przyjęliśmy prosimy o cierpliwość chociażby byłoby jakiś gestem, że ktoś zajmuje się moja sprawa.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mariusz, w żadnym wypadku nie bronię ani organizatora, ani banku. Powinno być tak, jak piszesz: warunki spełnione w terminie wiec niech bank/organizator również w terminie wywiąże się ze swojej części umowy. Tak być powinno i w wielu bankach tak jest. I nigdy ode mnie nie usłyszysz innej opinii 🙂
      Co do e-brokera to wg informacji, których nam udzielili to wysłali e-maile do wszystkich osób, które są na liście przekazanej od Santandera. Czyli Santander przygotowuje listę osób, które spełniły warunki, a wg niej e-broker wysyła maile i wypłaca nagrody. Kogo nie ma na tej liście prawdopodobnie nie dostał maila. E-broker sam w sobie nie ma wglądu do systemów i wręcz nie może, otrzymuje informacje od banku: tej osobie wypłacamy, i to robi. Czyli wszystkie reklamacje trafiają tak naprawdę do Santandera o ponowne zweryfikowanie wypełnienia warunków promocji.
      To też nie jest tak że oni całkowicie sprawę oleli – zacytuję fragment rozmowy: „Tak, do nas też wpada wiele wiadomości na ten temat, staramy się na nie wszystkie odpowiadać, dzisiaj włączyliśmy w tę pracę więcej osób żeby maksymalnie przyspieszyć ten proces.” Mi pozostaje mieć nadzieję, że faktycznie tak jest.
    • Mariusz pisze:
      Zgoda pełna z tym co piszesz, tylko boli mnie pewna niekonsekwencja, bo gdy kilka dni temu pisałem, że bankowo (przypadkowy dobór słów;) to Santander namieszał bo bur.del tam jest niesamowity jak i niekompetencja pisałaś „Miejmy nadzieję że tak nie będzie i wszystko rozwiąże się szybciej. Szczególnie że to eBroker jest odpowiedzialny za maile i wypłatę nagród, nie Santander bezpośrednio. Ponadto takie działanie byłoby trochę bez sensu – utrzymać klienta przez miesiąc czy dwa dłużej, ale pozostawić po sobie nieprzyjemne wrażenie 🙂”
      Sugerując, że to organizator a nie bank odpowiada za obecną aferę, nadal obstawiam celowo zła wolę gdyż każda wypłacona nagroda to zysk dla banku a dla wiadomo, że ten bank ma tragiczną renomę i ludzie po wypłacie nagrody zamykaliby konta.
      Pytanie czy organizator odpowie typu jakich warunków nie spełni by wiadomo co reklamować czy tylko ogólnikowe : brak podstaw do wypłaty które sugeruje, że sprawa niemal jest przegrana?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, e-broker wysyła maile i wypłaca nagrody, ale to Santander daje im listę. Jeśli oni nie dostali nazwisk to nie mogą wysłać. Inna sytuacja, jeśli upieraliby się, że maile wysłane, ale skrzynki odbiorców nie działają (zdarzało się i tak) lub gdyby ociągali się z wysyłką. Jeśli twierdzą, że ze swojej strony zrobili wszystko w czasie to nie mogę zwalać winy na nich. I z tego, co pamiętam wtedy nie miałam jeszcze wiadomości od e-brokera, jak to wszystko wygląda od ich strony – i przyznaję się, byłam bardziej przekonana że to po ich stronie leży wina.
      Nie, nie jest przegrana. Opowiem Ci sytuację z programem poleceń. Mój chłopak założył w Santanderze konto z mojego polecenia w styczniu. Spełniłam warunki za niego, nagroda powinna być do końca marca. Nic. Reklamacje. Nic, najpierw zero odzewu, później że nie ma na go jako zapisanego do programu poleceń i nie można zidentyfikować kodu polecającego. Nic, kolejna reklamacja. Sama to konto zakładałam więc wiem, co wpisywałam i kod był. A jak był to muszą go znaleźć. I tak od początku kwietnia aż do wczoraj, kiedy dostał sms-a z odpowiedzią na n-tą reklamację, że przepraszają, pomyłka, jednak znalazł się kod i nagroda będzie do końca miesiąca. Prawie dwa miesiące to zajęło. Ale nie można mówić, że coś jest przegrane 🙂 Chociaż masz rację w jednym, pewnie wiele osób na moim miejscu machnęłoby ręką i dało spokój.
    • Mariusz pisze:
      Więc sama widzisz, że Santander to banda oszustów jak widać, ciągle chcą oszukać i nie wywiązać się z umowy. Czy to jest normalne, że kilka miesięcy walczysz o coś co powinnaś dostać z automatu? Co to mówi o banku, który idzie w zaparte o kłamie? Świadomość, że bur.del bank ma moje dane osobowe i nic z tego nie będę miał dobija mnie.

      Moim zdaniem wrzucanie promocji Santandera należy od razu obarczać komentarzem o takich historiach, ja widząc problemy przy zakładaniu konta czułem, że z nagrodą będą problemy ale znając Twoja historię bym nie założył.

      Prośba wielką by w przypadku tej kłamliwe instytucji dawać info, że są cykliczne problemy z odbiorem nagrody by ostrzec ludzi:) z oszustami nie robi się interesów i tyle.

  118. Krzysiek pisze:
    Ja również nie dostałem wiadomości, również napisałem reklamację (wczoraj – poniedziałek 18.05.2020), i nadal cisza, nikt nie odpowiedział.
  119. Karolina pisze:
    A czy ktoś wie ile mają czasu na przesłanie nagrody?
  120. Mariusz pisze:
    U mnie mija tydzień od wysłania reklamacji i nic, zero odzewu na mail. Lekka kpina.
  121. Mateusz pisze:
    Słuchajcie czy ktoś z Was otrzymał już lub otrzymuje od banku w ramach promocji łączna kwota zwrotu 300 zł rocznie (25 zł miesięcznie). Zwrot za płatności za rachunki prąd, gaz, telefon itd. ?

    Z góry dziękuje za odpowiedź i pomoc. Pozdrawiam 🙂

  122. Tomasz pisze:
    witam,
    u mnie ten sam problem…nie ma maila żeby premie odebrać. warunki spełnione. dziś złożyłem reklamację (czas rozpatrzenia 30dni). czy dostaliście jakieś potwierdzenie zgłoszenia reklamacji? po wybraniu kontaktu i próbie wysłania wiadomości, cały czas jest informacja „”czekaj””…

    dobrze że 150 zł za wpływy na konto wypłacili oraz 80zł z polecenia…

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tomasz, potwierdzenia nie ma, powinna wyświetlić się tylko informacja że reklamacja wysłana.
  123. Karola pisze:
    11.08 wplyw 300 zl 🙂
  124. Michał pisze:
    28.05 przelew przyszedł – Pozdrawiam 😉
  125. Aniela pisze:
    Przyszedł dziś przelew 300 zł 🙂
  126. Arek pisze:
    rowniez potwierdzam otrzymanie 300zl 🙂 czy dzis/jutro mozna zamykac juz konto? dzieki czemu bedize to jeszcze maj
  127. Paweł pisze:
    Jak można zamknąć konto online ? Czy trzeba udać się do oddziału ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Paweł, on-line się nie da, można zrobić to na infolinii banku.
  128. Mariusz pisze:
    Czy ktoś otrzymał w ogóle odpowiedź od organizatora? gdyż u mnie mija 3 tydzień i nadal cisza, nić na maila ani nawet na ich koncie po zalogowaniu.

    Cała ta promocja to jakieś oszustwo wychodzi.

    • Klus pisze:
      U mnie również cisza. Zostało im 3 dni na odpowiedź w sprawie reklamacji. Rozumiem, że po tym terminie reklamacja zostaje automatycznie uznana i można domagać się wypłaty premii? Tak to prawnie wygląda, zobaczymy jak będzie w rzeczywistości.
    • Mariusz pisze:
      najgorsze w tym wszystkim jest, że nie ma się żadnego potwierdzenia, jak udowodnisz im, że przyjęli reklamację? cały ten santander jak i organizator to widać banda oszustów. Sam fakt formy kontaktu sugeruje nadużycia. Najgorsze, że na tej stronie jest juz nowa promocja tych oszustów i znowu ludzi oszukają,.
    • Hubert pisze:
      Brak odpowiedzi od organizatora. W poniedziałek 15 czerwca upłynie termin na odpowiedź i co wtedy? Kolejny raz składamy reklamacje? Nieporozumienie jakieś – kpina ze strony organizatora promocji. Czy można liczyć na wsparcie zespołu Moniaki w tej materii?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hubert, na bieżąco monitorujemy sytuację i jesteśmy w kontakcie z organizatorem promocji. Jeśli będzie tak, że faktycznie nie będzie w wyznaczonym terminie odpowiedzi na reklamacje na pewno nie zostawimy tego bezczynnie tylko podejmiemy bardziej stanowcze działania.
    • Klus pisze:
      Mariusz – u mnie sprawa wygląda tak, że akurat mam potwierdzenie złożenia zgłoszenia, bo w korespondencji w tej sprawie, przyznali, że wtedy i wtedy otrzymali moją reklamację 😉
      Tak czy owak nigdy więcej Santandera!
  129. Ania pisze:
    Ja tez wciąż nie dostałam żadnej informacji…
  130. Vitaliy pisze:
    Podpisuję się pod tematem. Nie dostałem maila z linkiem do uzupełnienia konta.
    Złożyłem 2 reklamacji: pierwszą w połowie, drugą – końcem maja. Nie otrzymałem na to potwierdzenia, więc czekam na ślepo.
    Ciekawski jestem kto bardziej nawalił: bank czy organizator.
    • Mariusz pisze:
      bankowo (heheh) burdelbank jak nic, ja przy otwieraniu konta w tej promocji już zauważyłem taki burdel i błędy, że niemal pewne, że to ich wina. Czemu zatem nie wypłacają nagród, proste: wiedzą, ze ludzie by zamknęli w maju konta a tak kolejny miesiąc aktywni klienci to pozytywne informacje dla inwestorów więc większa wycena akcji. Gdyby sporo ludzi zamknęło konta w maju to by wyszło w raportach – patrz gorzej by wyglądali dla akcjonariuszy. Powiedzmy, że 100 sób odpuści to jest 300×100 = 30 000. Ktoś to zgranie z banku bo pula na nagrody była, stąd pewnie cała afera. Mi kilka wizyt tym ścierwobanku wystarczy, by mieć pewność, że ktoś tam celowo unika wypłacenia ludziom nagród.
  131. Mariusz pisze:
    30 dni od złożenia reklamacji i nic, CISZA, dodatkowo dziwnie nawet nie mogę wysłać im wiadomości z formularza kontaktowego, gdyż ciągle „wysyła się” od 10 minut. Jakaś kpina i tyle.
  132. Radek pisze:
    Reklamacja rozpatrzona pozytywnie. 🙂
  133. Mateusz pisze:
    Potwierdzam. Dzisiaj po 17 dwa maile z informacjami, że moje dwie reklamacje zostały rozpatrzone pozytywnie. 600 zł na plus 😉
    Tak czy owak niesmak pozostał po tej promocji…
  134. Hubert pisze:
    Dzięki za wsparcie Magda! Dzięki Waszemu blogowi budżet rodziny zwiększył się o 600 PLN. Trochę trzeba było powalczyć, ale z pewnością było warto. Wkrótce będę się rozglądać u Was za kolejną ofertą 🙂

    Pozdrawiam!

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hubert, nie ma za co 🙂 Dobrze że się udało chociaż oczywiście najlepiej byłoby, gdyby w ogól nie trzeba było się denerwować i pieniądze były na czas 😀 Zapraszamy zawsze serdecznie 😉

Skomentuj Paweł Anuluj pisanie odpowiedzi