Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Wybitnie proste 250 zł na Allegro/do Biedronki lub 4F za konto osobiste w Pekao S.A. [tylko 7 mies. karencji!]

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Bank Pekaonowy klientKonto osobiste
Magda Kopiczko

+ Skrót promocji (← kliknij i rozwiń)

Co dostaniesz?

250 zł do wybranego sklepu: Allegro, 4F lub Biedronka

Za co?

-za założenie konta z kartą Visa Debit FX oraz

-wykonanie po 5 płatności kartą w styczniu i lutym

Ile to kosztuje?

Dla osób powyżej 26 roku życia: 0 zł opłaty za konto oraz kartę przy zapewnieniu wpływu na min. 500 zł co miesiąc oraz jednej płatności kartą lub aplikacją PeoPay (inaczej opłata za konto wyniesie 6 zł, a opłata za kartę wyniesie 3 zł); 0 zł za przelewy internetowe.

Kiedy bonus?

50 zł – do 31 marca 2022

100 zł – do 1 kwietnia 2022

100 zł – do 29 kwietnia 2022

Dla kogo?

Dla osób, które od od 1 maja 2021 r., nawet przez jeden dzień, nie miały w Pekao S.A. rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub lokaty lub karty Visa Debit FX.

Do kiedy promocja?

Do 31 grudnia 2021 roku lub do wyczerpania limitu 2800 nagród.

Skorzystaj z tej promocji »

Pekao S.A. (ten z żubrem) odpalił właśnie nową, bardzo prostą promocję Konta Przekorzystnego, przy okazji podbijając wysokość nagrody.

Zalet tej promocji jest wiele, ale skupię się na czterech najważniejszych:

  • atrakcyjna nagroda – W tej promocji możesz otrzymać vouchery o wartości 250 zł do wybranego sklepu. A może to być Biedronka, Allegro lub 4F;
  • pierwszą część nagrody otrzymasz już za samo podpisanie umowy;
  • bardzo proste warunki do otrzymania kolejnych nagród (wystarczy 5 płatności kartą na dowolne kwoty)
  • bardzo krótka, wręcz niespotykana karencja – tylko 7 miesięcy.

Ale uwaga, jest jedno ALE – promocja potrwa 🗓 do 31 grudnia lub do wyczerpania limitu 2800 każdej z nagród (czyli 2800 pierwszych nagród po 50 zł, 2800 drugich nagród, czyli 100 zł i 2800 trzecich nagród po 100 zł).

Kto może skorzystać z promocji konta w Pekao S.A.

Każda pełnoletnia osoba, zamieszkała w Polsce, która spełnia dwa poniższe warunki:

  • w dniu rozpoczęcia promocji (17 listopada) nie masz w Pekao S.A. żadnego rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego ani karty Visa Debit FX
  • nie miałeś w Pekao S.A. żadnego ROR-u, lokaty lub konta oszczędnościowego od 1 maja 2021 roku.

Sam widzisz, jak krótka jest karencja. Jeśli przykładowo miałeś konto w Pekao S.A., które zamknąłeś przed 1 maja, to śmiało możesz wziąć udział w tej promocji i odebrać nagrody.

Jak odebrać 250 zł nagród od Pekao S.A. – instrukcja w dwóch krokach

Nagroda dzieli się na trzy części. Pierwszą część, voucher 50 zł, otrzymasz za samo założenie konta. Kolejne dwie części, po 100 zł, dostaniesz po spełnieniu niżej opisanych warunków aktywności na koncie.

#Krok I – otwórz Konto Przekorzystne z kartą do konta

Ze strony promocyjnej 🔎 złóż wniosek o Konto Przekorzystne wraz z kartą do konta Visa Debit FX. Masz na to czas 🗓 do 31 grudnia ale pamiętaj – liczba nagród w tej promocji jest ograniczona.

Podczas wypełniania wniosku KONIECZNIE:

  • 🔎 zaakceptuj regulamin promocji oraz zgodę na przetwarzanie danych przez bank, a także że otrzymałeś treść informacji administratora danych osobowych oraz przyjmujesz do wiadomości spełnienie obowiązku informacyjnego przez administratora danych, w serwisie internetowym Pekao24 lub aplikacji mobilnej PeoPay lub w oddziale Banku lub placówce partnerskiej Banku

ORAZ

  • 🔎 wpisz kod rekomendacji TO BARDZO WAŻNE, JEŚLI GO NIE WPISZESZ PRZY WYPEŁNIANIU WNIOSKU NIE OTRZYMASZ NAGRODY.

Kody rekomendacji wyglądają następująco:

BIEDRONKA – gdy jako nagrodę wybierasz e-kod do sieci sklepów Biedronka,

ALLEGRO – gdy jako nagrodę wybierasz e-kod do Allegro,

CZTERYF – gdy jako nagrodę wybierasz e-kod do sieci sklepów 4F.

Za założenie konta z kartą otrzymasz I część nagrody, czyli voucher do wybranego przez Ciebie sklepu. Otrzymasz go w bankowości internetowej oraz na maila do 31 marca 2022 roku.

Kody do Biedronki są nieaktywne – najpierw musisz dokonać jego aktywacji. W tym calu trzeba wysłać maila na adres e-mail [email protected] Od momentu aktywacji kod będzie ważny przez 12 miesięcy.

Kod na Allegro lub 4F jest ważny do 31 grudnia 2022 roku.

#Krok 2 – spełnij proste warunki aktywności na koncie

🗓 W styczniu i lutym 🔎 zapłać kartą do konta po min. 5 razy w każdym z miesięcy.

Za każdy miesiąc, w którym spełnisz te proste warunki, otrzymasz voucher 100 zł do wybranego przez Ciebie sklepu. II nagrodę otrzymasz do 1 kwietnia, a III do 29 kwietnia.

Pamiętaj, żeby przynajmniej do momentu otrzymania ostatniej nagrody nie zamykać konta i karty.

📄 Płatności kartą – sprawdzamy definicję

Płatności muszą być dokonane NA TERENIE POLSKI. Mogą to być płatności w sklepach stacjonarnych lub przez Internet. Kwoty są dowolne, wystarczy że zapłacisz za 5 kajzerek w Biedronce (oczywiście za każą osobno). Możesz płacić kartą fizyczną lub kartą w aplikacji PeoPay.

Nie policzą się transakcje, które nie będą płatnościami za towar lub usługę (na przykład doładowanie Revoluta).

Ogarniacz promocji❗️

Boisz się że zapomnisz o spełnieniu jakiegoś warunku promocji? Już nie musisz. Pobierz interaktywny PDF z warunkami do spełnienia i odhaczaj kolejne kroki do wykonania.

👉🏻 PDF z warunkami promocji – pobierz

Jak mieć Konto Przekorzystne całkowicie za 0 zł

Jeśli masz więcej niż 26 lat

Aby mieć konto i kartę za darmo co miesiąc musisz spełniać dwa warunki łącznie:

  • zapewnić jednorazowy przelew na konto min. 500 zł (na przykład z Twojego konta w innym banku) oraz
  • min. 1 raz zapłacić kartą lub aplikacją PeoPay (kartą w telefonie).

Wpływ do bezpłatnego konta i do promocji może być ten sam – nie musisz przelewać 2×500 zł, wystarczy jeden jednorazowy przelew na tę kwotę.

Konto Przekorzystne dla osób po 26 r.ż.

  Aktualne na dzień: 27 lutego 2024

Prowadzenie konta

0 zł

bezwarunkowo

Opłata za kartę Mastercard Debit FX

0 zł/4 zł

0 zł jeśli zapewnisz w poprzednim miesiącu jednorazowy wpływ na co najmniej 500 zł (nie liczą się wpłaty gotówki) i dokonasz co najmniej 1 płatności kartą lub aplikacją PeoPay na dowolną kwotę

Wypłaty z bankomatów Pekao

0 zł

Wypłaty z pozostałych bankomatów w Polsce

0 zł/ 2,3% od kwoty wypłaty, minimum 5 zł;

0 zł za 2 pierwsze wypłaty w miesiącu w przypadku spełnienia obu warunków: zapewnienia jednorazowego wpływu 500 zł i jednej płatności kartą

Wypłaty z bankomatów za granicą

0 zł/ 2,3% od kwoty wypłaty, minimum 5 zł;

0 zł dla wszystkich wypłat za granicą w przypadku spełnienia obu warunków: zapewnienia jednorazowego wpływu 500 zł i jednej płatności kartą

Krajowe przelewy przez Internet

0 zł

SMS autoryzacyjny

0,20 zł

Łatwo możesz uniknąć tej opłaty – wystarczy, że będziesz potwierdzać transakcje za pomocą aplikacji mobilnej.

Jeśli masz mniej niż 26 lat

Masz od 18 do 26 lat? W takim razie jesteś na uprzywilejowanej pozycji – zarówno konto, jak i kartę masz bezwarunkowo za darmo. Tak samo za darmo masz wszystkie przelewy internetowe oraz wypłaty gotówki z bankomatów wszystkich sieci – i to zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Zwróć uwagę jedynie na sms-y autoryzacyjne, które kosztują 0,20 zł za każdy. Zamiast sms-ami możesz potwierdzać transakcje w aplikacji, i wtedy za to nie będziesz płacić.

Podsumowanie

W porównaniu ze standardową promocją, gdzie możesz otrzymać 200 zł gotówki, ta jest dziecinnie prosta. Na dodatek nagrody to 250 zł, a nie 200 zł. I okres karencji jest tak przyjemnie krótki 🙂

Jaką nagrodę wybierasz?

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 30

  1. Paweł pisze:
    Cześć.Miałem już kiedyś tam konto ale łapię się na tę promocję .Problem jest przy wypełnianiu wniosku .Po podaniu pierwszych danych imię nazwisko ,numer telefonu wyskakuje komunikat : ”Wystąpił błąd.Wprowadzony numer telefonu jest już zarejestrowany. Popraw wprowadzony numer telefonu lub przyjdź do najbliższego oddziału.”Czy wizyta w oddziale nie wykluczy mnie z tej promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Wniosek powinien zostać złożony przez promocyjną stronę – umowę można podpisać w oddziale lub on-line. W takim przypadku ja bym udała się do banku żeby wykasować ten numer z systemu i wtedy bym próbowała złożyć wniosek.
    • Marcin pisze:
      Jak pisze Magda, ale przygotuj się na gehennę. Bardzo niechętnie potrafią w tym Banu pomagać.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Przetestuję dziś osobiście w oddziale, też muszę się tam udać – na infolinii odesłali do oddziału niestety. Cóż, zobaczymy.
    • Paweł pisze:
      A możesz zapytać czy konto zamknięte we wrześniu 2021 w Idea Bank ,który Pekao przejęło dyskwalifikuje z promocji? . Znalazłem papiery z września tego roku ,że bank Pekao wypowiada mi umowę o rachunek bieżący .Rachunek ten miałem w Idea Bank ,który Pekao przejęło więc nie minęła jeszcze karencja.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To Ci powiem już od razu że niestety dyskwalifikuje – chyba że chodzi o konto firmowe? Osobiste na 100%.
    • Paweł pisze:
      Dziękuję za odpowiedź .Trochę szkoda ale jak nie tu to tam się coś pewnie trafi 🙂 Wystarczy na bieżąco zaglądać na moniaki.pl
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Dokładnie 🙂 Jestem po wizycie w Pekao i zgodnie z tym, co napisał Marcin.
    • Jannn pisze:
      Jak będziesz chciał zamknąć to tez tylko w oddziale. Odlicz to od kwoty promocji.
  2. Tomasz pisze:
    W moim przypadku wniosek został zablokowany po podaniu danych personalnych z dowodu. System komunikował: „Wygląda na to, że jesteś już naszym klientem” co jest niezgodne ze stanem faktycznym. Konsultanci na infolinii w takim przypadku odsyłają do oddziału. W oddziale pracownik banku też nie mógł dokończyć rozpoczętego przeze mnie wniosku. Proponowałem aby wykasował moje wszystkie dane z systemu bankowego. Okazało się, że on tego nie może tego zrobić. Zrobić to mógłby administrator danych osobowych ale trzeba byłoby czekać do 10 dni. Zdecydował założyć konto w banku wprowadzając wybrany przeze mnie kod rekomendacji: BIEDRONKA. Podpisałem również załącznik nr 1 do regulaminu promocji. Nie otrzymałem choć o to prosiłem żadnego potwierdzenia na piśmie, że przystąpiłem do promocji. Nie mam więc pewności, że otrzymam nagrody po spełnieniu pozostałych warunków promocji. Napisałem więc do banku (z poczty bankowości elektronicznej) aby bank potwierdził czy przystąpiłem do promocji. Obawiam się jednak, że bank (centrala banku) może mi odpowiedzieć, że nie udziela informacji o przystąpieniu do promocji (bezpośrednio po założeniu konta) a jedynie wysyła kod promocji gdy zostaną spełnione wszystkie warunki promocji.
    PS
    Ciekaw jestem czy tym, którym system blokował wniosek z powodu istnienia już w systemie nr telefonu udało się w oddziale wykasować numer i potem w oddziale czy zdalnie w domu złożyć wniosek w promocji.
    • Tomasz pisze:
      @ Magda
      Współczuje takich relacji z bankiem w twoim oddziale. Najważniejsze, że dzięki twojej stanowczości udało Ci się przeforsować likwidację konta z Idea Banku po migracji do Pekao SA bo to otworzy Ci drogę do skorzystania już nie z tej ale z przyszłych promocji. Najgorsze jest to, ze banki czasami nie realizują ustnych a czasem nawet pisemnych dyspozycji – jak w twoim przypadku Idea Bank odnośnie zamknięcia prywatnego konta. Mnie w oddziale raczej starali się pomóc, odnosiłem wrażenie, że nie mieli wytycznych z centrali jak postępować ale też nie pofatygowali się aby skontaktować się z działem centrali banku, który organizuje promocję by z nim uzgodnić jak należy postąpić aby założone w banku konto objęte zostało na pewno promocją. Ogólnie mam złe zdanie o banku, który wie, że źle funkcjonuje system informatyczny banku obsługujący stronę promocji (wiele zgłoszeń przez infolinie o niemożliwości dokończenia wniosku) i mimo to toleruje wadliwe działanie systemu narażając zainteresowanych promocją na nerwy i utratę czasu.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Też mam takie wrażenie że pracownicy są pozostawieni sami sobie. Pracownica nawet nie próbowała dzwonić na helpdesk – nie wiem, może go w ogóle nie mają w tym banku? Dość dobrze wiem jak powinno to funkcjonować. I banki, którym zależy na wizerunku, po prostu rozsyłają do pracowników wytyczne i procedury dotyczące postępowania w niestandardowych sytuacjach. A tu mam wrażenie jakby pracownik pierwszy raz o czymś takim słyszał. Zobaczymy czy się zamknie – pracownica nawet tego nie była pewna, kazała sprawdzić za miesiąc 🙂
  3. Adam pisze:
    Ja podałem inny telefon i mail niż poprzednio a mimo to otrzymałem komunikat że jestem klientem banku
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      A może tak jak u mnie zostało konto z Idea Banku i dlatego nie możesz założyć?
    • Tomasz pisze:
      Bo pewnie już na początkowym etapie gdzie oprócz telefonu i adresu mailowego podaje się nazwisko, ono nie zostało zmienione bo oczywiście nie mogło i dlatego system zablokował wniosek. Choć niektórzy piszą, że po zmianie telefonu na inny udało im się online wypełnić do końca wniosek o konto w promocji. Ja o czym pisałem wyżej bez problemu przechodziłem pierwszy etap wypełniania wniosku (Relacje z bankiem), na którym podaje się nazwisko, numer telefonu i adres e-mail podając ten sam numer telefonu co kiedyś gdy miałem w banku konto a później go zlikwidowałem. Wniosek na tym etapie nie został mi zablokowany, zablokowany został dopiero na etapie wypełniania wniosku gdy podaje się dane personalne z dowodu. Trudno to wszystko pojąć. Jedno jest pewne – winny jest bank (a dokładnie dział informatyczny banku odpowiadający za prawidłowe działanie strony, która służy do wypełniania wniosku). Zgłaszałem te nieprawidłowości konsultantom na infolinii banku ale bank nic z tym nie robi, konsultanci odsyłają do oddziałów banku by tam próbować złożyć wniosek o założenie konta w promocji i podpisać umowę na konto. Pracownicy banku nie mają wytycznych jak postępować by założone w oddziale konto dawało gwarancję, że założyło się konto w ramach promocji a jeśli już założą konto i wprowadzą kod rekomendacji (nazwę wybranego sklepu) to nie wystawiają żadnego potwierdzenia o przystąpieniu do promocji. Tak przynajmniej wygląda to w w moim najbliższym oddziale banku. Wszystko to nie najlepiej świadczy o banku.
  4. Aneta pisze:
    Mam ten sam problem, ponoć moje konto już istnieje 🙁
  5. Jaan pisze:
    I wy to naprawdę robicie za kilka złotych czy hobbystycznie?
  6. Mateusz pisze:
    Jak założyłem konto przez oddział banku to się kwalifikuję do promocji?
    Regulamin podpisywałem kod allegro również pracownica banku wpisywała na wniosku 🙂
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Teoretczynie wniosek powinno złożyć się przez Internet:
      „Aby wziąć udział w Etapie I Promocji, Uczestnik musi spełnić następujące warunki:
      a. warunki określone w § 1 oraz
      b. wejść na stronę internetową https://www.pekao.com.pl/konto/ (dalej: „Strona internetowa”) lub do aplikacji mobilnej banku PeoPay i w trakcie zawierania umowy o Konto Przekorzystne w tych kanałach podać:
      i. Kod Promocji zgodnie z samodzielnym wyborem Nagrody, które opisane są w § 3 Regulaminu. Poprawny Kod Promocji to:
       BIEDRONKA – gdy jako Nagrodę wybierasz e-kod do sieci sklepów Biedronka,
       ALLEGRO – gdy jako Nagrodę wybierasz e-kod do Allegro,
       CZTERYF – gdy jako Nagrodę wybierasz e-kod do sieci sklepów 4F”
      Ale jeśli poinformowano Cię w banku, że weźmiesz udział w promocji to w razie czego masz podstawę do składania reklamacji, gdyby nie wypłacili sami z siebie.
  7. Tomasz pisze:
    Dostał już ktoś pierwszą premię 50 zł ?
  8. Piotr pisze:
    Gorąco NIE POLECAM Pekao SA. Założyłem konto w tej promocji w grudniu. Nie obyło się bez problemów. Z racji tego, że wiele lat temu posiadałem u nich rachunek i dostęp internetowy do konta, sprawa trwała kilka tygodni i proces rejestracji konta, zapewnienia promocji oraz uzyskania loginu i hasła do bankowości internetowej oparł się aż o centralę banku. Nie zraziło mnie to, choć na pewno zniesmaczyło. Tymczasem dziś pojawił się nowy element w grze. Pekao SA zgłosiło do BIK nieuprawniony debet na moim koncie (wszystkie transakcje kartą debetową dokonywane po wcześniejszym zasileniu konta, zgodnie z warunkami promocji). Ich system dokonał dziwnego rozliczenia, a którego wynika rzekomo moja wina i 6 dni zwłoki z należną opłatą – jak to możliwe przy karcie debetowej?). Oczywiście żadnej mojej winy w tym nie ma. BIK po zmianie mojego statusu i scoringu (w dół) umywa ręce, bo to bank się do nich zgłosił. Pekao na razie nie odpowiada, a infolinia nie może pomóc. Jutro idę do placówki, by zerwać umowę o konto. Mam ich dość.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Piotr, myślałam że takie rzeczy już się raczej nie zdarzają, jak to człowiek może się pomylić. Kiedyś, kiedy systemy bankowe i rozliczeniowe (sklep-bank) były dość toporne i powolne, takie sytuacje dość często się zdarzały: płacisz zbliżeniowo, transakcja nie jest księgowana na koncie, nawet nie wpada w blokadę, płacisz kolejny raz, bo myślisz że są pieniądze na koncie a potem hurtem wszystko ściąga – i w efekcie był minus. Ale tak jak mówię, ostatnia tego typu sytuacja spotkała mnie jeszcze na studiach, czyli już ponad 10 lat temu – od tej pory banki (a przynajmniej większość) na tyle udoskonaliły systemy, że transakcje przynajmniej wpadają w blokady i nie wydasz drugi raz tych samych pieniędzy. Nie wiem czy tak było w Twoim przypadku, ale to jedyne, co przychodzi mi do głowy. Składaj koniecznie reklamację do banku z żądaniem wysłania sprostowania do BIK. Spróbuj może również u arbitra bankowego, gdyby reklamacja nic nie pomogła: https://zbp.pl/dla-klientow/arbiter-bankowy
  9. Piotr pisze:
    Dziękuję bardzo, ale liczę, że nie będę musiał korzystać z angażowania dodatkowych stron do rozwiązania tej sprawy. Też było to dla mnie zaskoczenie. Tym bardziej, że zwłaszcza na kontach promocyjnych (w tej chwili mam 3 takie) bardzo dokładnie pilnuję warunków i po każdej transakcji sprawdzam stan konta i stan owej transakcji, by nie dopuścić do właśnie takiego problemu. Tak też było tym razem. W pierwszych dniach stycznia wykonałem po sobie 5 kolejnych płatności kartą do tego konta za każdym razem sprawdzając, czy wszystko jest ok. Mam ponad 25 lat bogatej historii bankowo-rachunkowo-kredytowej i to pierwszy raz, kiedy widnieję jako nierzetelny klient (spóźnienie w spłacie). Na pewno dam znać, jak się sprawa potoczy. Pozdrowienia.
  10. Agnieszka pisze:
    Daje znać ze zaczęli wysyłać kody, dostałam wczoraj do biedronki 😊
  11. Wiesława pisze:
    Dostałam pierwszy kod do Biedronki. W mailu od PKO jest już podany termin ważności kodu do 31.12.2022. A zgodnie z regulaminem e-kod jest ważny przez 12 miesięcy od dnia jego aktywacji. W tej sytuacji kod jest już ważny czy trzeba jeszcze wysyłać maila z prośbą o jego aktywację?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jeśli podana jest data ważności to kod jest już aktywny. Po dodaniu go do Allegro tam również pokaże się data ważności.
  12. Grzegorz pisze:
    A jak się składa reklamację?bo żadnej nagrody nie otrzymałem
  13. Grzegorzo pisze:
    A jak się składa reklamację?bo żadnej nagrody nie otrzymałem
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Bezpośrednio w banku, w oddziale lub na infolinii – nie jestem pewna, czy w bankowości jest taka opcja.

Skomentuj Aneta Anuluj pisanie odpowiedzi