Moniaki już na INSTAGRAMIE! 👈 kliknij i obserwuj
PROMOCJA ZAKOŃCZONA

200 zł za założenie konta w banku Millennium!
[łatwe warunki]

Powraca ciesząca się dużą popularnością promocja banku Millennium. Do zgarnięcia jest premia w wysokości 200 zł (100 zł w gotówce + 100 zł voucher do fly.pl), a warunki jej uzyskania są dziecinnie proste. Wystarczy być nowym klientem banku Millennium, założyć “Konto 360°” lub “Konto 360° Student” i wykonać kilka drobnych ruchów na koncie, o których napiszę w dalszej części artykułu.

200pln_800px

Dlaczego warto?

Polecam zapolować na tę premię, ponieważ oferta banku Millennium to jedna z najlepszych na rynku – konto bardzo dobrze sprawdzi się jako konto główne (łatwe warunki bezpłatności konta i karty), a wspomniana powyżej premia tylko potęguje korzyści.

W przypadku “Konta 360°”, konto i karta są całkowicie darmowe po:

  • miesięcznym wpływie 1 000 zł. Może być to Twój własny przelew z innego banku, nie musi to być wynagrodzenie z pracy.
  • wykonaniu 1 (jednej!) dowolnej transakcji kartą.

W przypadku “Konta 360° Student”, konto i karta są całkowicie darmowe po:

  • wykonaniu 1 (jednej!) dowolnej transakcji kartą.

Kiedy dodać to tej atrakcyjnej oferty premię 100 zł w gotówce i 100 zł do wydania na fly.pl, dostajemy solidną propozycję dla łowców okazji.

Kto i jak może skorzystać z tej promocji?

Do promocji mogą dołączyć wszystkie osoby, które nie posiadają i nie posiadały rachunku w banku Millennium po 01.04.2015 r. Jeśli posiadałeś tylko rachunek techniczny do spłaty kredytu lub kartę kredytową (bez konta), możesz dołączyć do promocji i łatwo zgarnąć wspomniane 200zł.

Do promocji dołączyć można tylko na tej specjalnej stronie promocyjnej: http://bankmillennium2.zgarnijpremie.pl (wnioski złożone w inny sposób nie otrzymają premii!)

Dołączyć możesz tylko do 14.08.2016 do godziny 23:59, czyli jeszcze przez:

2016-07-31_1354

Cała procedura jest dziecinnie prosta:

  1. Wypełniasz formularz na stronie http://bankmillennium2.zgarnijpremie.pl
  2. Logujesz się na swoją skrzynkę e-mail i kliknięciem potwierdzasz rejestrację w promocji
  3. Na stronie zobaczysz Twój indywidualny przycisk do złożenia wniosku promocyjnego – kliknij w niego.
  4. Wypełnij wniosek o konto promocyjne (zaznacz zgodę na komunikację marketingową – jest to obowiązkowe!) i oczekuj kuriera z umową.

2016-08-01_2047_002

Jak zagwarantować sobie premię 200 zł?

Jeśli wybrałeś “Konto 360°”, we wrześniu, październiku i listopadzie wykonaj:

  • miesięczny wpływ 1 000 zł (może być to Twój własny przelew z innego banku)
  • minimum 1 dowolną transakcję kartą.

W przypadku “Konta 360° Student”, we wrześniu, październiku i listopadzie wykonaj:

  • minimum 1 dowolną transakcję kartą.

I to wszytko! 200zł premii jest Twoje! Banalnie proste, prawda?

Po wykonaniu powyższych kroków do 12.12.2016r. dostaniesz e-mail z informacją o przyznaniu premii. Kliknij w link w nim zawarty i podaj dane do przelewu – do 30.12.2016r. na Twoje konto wpłynie 100 zł w gotówce, a na e-mail otrzymasz voucher na 100 zł do fly.pl.

Od razu po odebraniu premii możesz zamknąć konto bez żadnych konsekwencji.

Jak w łatwy sposób ominąć WSZYSTKIE opłaty?

Opisana tutaj promocja jest niezwykle korzystna, ponieważ łatwo można ominąć WSZYSTKIE opłaty i zgarnąć pełną premię 200 zł. Wystarczy, że:

  • Każdego miesiąca zasil konto na 1 000 zł. Może to być Twój własny przelew z innego banku (niewymagane  w przypadku Konta 360° Student) oraz każdego miesiąca wykonaj minimum 1 dowolną transakcję kartą. W przeciwnym wypadku konto i karta łącznie kosztują: 15 zł/m-c (Konto 360°) lub 4 zł/m-c (Konto 360° Student)
  • Składając wniosek wyłącz “Pakiet Bardzo Pomocny”. Co prawda przez pierwszy rok jest darmowy, ale po tym czasie może zaskoczyć Cię miesięczna opłata 4,98 zł
  • Po aktywowaniu karty, zadzwoń na infolinię lub podejdź do oddziału, aby wyłączyć “Pakiet Bezpieczeństwa” kosztujący 3,99 zł miesięcznie

Jak widzisz, warunki promocji są dziecinnie proste. Dołącz do niej już teraz wypełniając formularz na http://bankmillennium2.zgarnijpremie.pl. Masz czas tylko do 14 sierpnia 2016r.!

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 77

  1. Krzych pisze:
    Czy te 1000zł (1000 zł razy 3) które musimy przelać można umieścić na koncie oszczędnościowym w tym banku?
    Teraz jest tam promocja na nowe środki 2,7%.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bardzo dobry pomysł. Możesz przelać 1 000 zł na Konto 360 i zaraz po zaksięgowaniu na tym koncie (warunek promocji) przelać pieniądze na konto oszczędnościowe. 🙂
  2. Damian pisze:
    Łatwa stówka a warunki dziecinnie proste. Kupon raczej mi się nie przyda ale spróbuje opchnąć za 50 zł 🙂
  3. Paweł pisze:
    ja tam niemam nigdzie konta i nigdzie nie zaloże chociaż lubie bajki to w nie nie wieże
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Twój wybór, nie ma obowiązku posiadania konta 🙂 ale pomyśl tylko ile fantastycznych okazji przelatuje Ci obok nosa, czasem rocznie na promocjach bankowych można zarobić nawet kilka tysięcy. 🙂 Teoretycznie możesz wierzyć we wszystko, ale nie będzie to miało znaczenia dopóki Ty sam nie nadasz temu sensu. Potraktuj jakąś prostą promocję bankową (np tę z Millennium Bankiem) jak wyzwanie – skorzystaj, zyskaj, a później rzuć wyzwanie innym ograniczeniom i zarabiaj na innych promocjach – ja tak zrobiłam, a teraz sukcesywnie zwiększam mój budżet o zyski z promocji. 🙂
  4. Aga pisze:
    A czy w przypadku, gdy wybiorę opcję podpisania umowy o konto 360 st. w placówce banku zamiast za pośrednictwem kuriera to także otrzymam 100 zł?? Tzn. zgłoszenie przez internet ale podpisuje papiery w placówce zamiast oczekiwać na kuriera.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak jeżeli podpiszesz umowę w placówce będziesz zaliczona do promocji jako pełnoprawny uczestnik.:-)
  5. Dominik pisze:
    Rozumiem, że co miesiąc (po zaksięgowaniu) ten 1000PLN można odrazu przelać spowrotem na inne konto?
  6. Tomasz pisze:
    Witam
    Gdy wypełniam wniosek Dane Osobowe i Pesele klikam dalej i przechodzi do strony “Wniosek o otwarcie konta. Jeśli chcesz kontynuować udaj się do najbliższego oddziału Banku”:/ Chyba coś jest nie tak…
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tomasz spróbuj od początku złożyć wniosek i NIE zaznaczaj przypadkiem informacjo o tym, że jesteś Obywatelem lub rezydentem amerykańskim (jeżeli faktycznie nim nie jesteś). Powinno pomóc 🙂
  7. Tomasz pisze:
    Niestety mój mail jest już wykorzystany więc nie mogę ponownie złożyć wniosku.No nic trzeba będzie się przejść do Banku.Mam nadzieję, że ta promocja również obowiązuje na miejscu w placówkach?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie, po prostu kliknij w link który dostałeś w mailu zwrotnym i wykonuj kolejne kroki, ok?
  8. Tomasz pisze:
    Szkoda, że nie można wrzucać tu PrtSc. Po kliknięciu w link który dostałem loguje mnie do mojego konta i jest informacja “Aktualnie masz już otwarty wniosek o produkt w Promocji. Kontynuuj składanie wniosku w otwartym oknie przeglądarki.”
    I za nic na świecie nie można nic innego zrobić oprócz przejścia na stronę główną,wylogowania się i zmiany hasła:)
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To jak masz otwarte okienko z zakładanym już wnioskiem to albo kliknij przycisk “powrót” i zacznij od początku lub zamknij okno i zacznij jeszcze raz 🙂
  9. Tomasz pisze:
    Niestety nic z tych rzeczy nie można zrobić:)Próbowałem i na telefonie i na drugim laptopie:) Obawiam się, że w pośpiechu zaznaczyłem, że jestem rezydentem:) Przez to mnie skierowali do placówki. Trzeba będzie złożyć wniosek z innego maila:)
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nawet jak cofasz sie na poprzednią stronę? Generalnie dopóki nie wysłałeś wniosku to można go modyfikować 🙂
  10. Tomasz Oleksiuk pisze:
    Nawet wtedy:)Tylko jak ja zaznaczyłem, że jestem obywatelem USA i dałem dalej wówczas wniosek został złożony i trzeba się z oddziałem skontaktować:)
  11. Wojtek pisze:
    przez jaki okres trzeba przelewac te 1000zł?
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Wojtek, tak jak napisałem w artykule, aby otrzymać premię należy przelać 1000zł i wykonać jedną transakcję kartą we wrześniu, październiku i listopadzie. To gwarantuje przyznanie bonusu, jednak warto powtórzyć to jeszcze w grudniu, żeby mieć darmowe konto i kartę oczekując na wypłatę premii. Później możesz spokojnie zamknąć konto.
  12. Wojtek pisze:
    ok 🙂 czyli przewalam we wrześniu 1000zł i robie tranzakcje kartą, i to samo to w padzierniku i listopadzie i premia na koncie – ok ! 🙂
  13. Marcin pisze:
    SUPER łatwe i opłacalne !!! 🙂
  14. Tomasz Oleksiuk pisze:
    Niestety się nie udało wniosek został już złożony:)Trzeba z innego maila wysłać nowy wniosek i nie zaznaczyć że jest się Amerykaninem:D
  15. Marcin pisze:
    Czy jeśli nie odznaczę opcji „Pakiet Bardzo Pomocny” to przed upływem 12 miesięcy gdzie jest on bezpłatny można go wyłączyć czy jest już przypisany na stałe?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W każdej chwili możesz wyłączyć tę opcję. Dokonasz tego poprzez złożenie oświadczenia o rezygnacji z ubezpieczenia albo oświadczenia o odstąpieniu/wypowiedzeniu umowy ubezpieczenia w oddziale Banku Millennium lub za pośrednictwem TeleMillennium. 🙂
  16. Marcin pisze:
    OK, dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanko. Złożyłem udział w promocji. Czy gdy przyślą mi kartę debetową to mogę ją oddać i dalej być w tej promocji czy karta jest obowiązkowa? W sumie to aktywnie korzystam z konta w Eurobanku jednak oddział mam dopiero w centrum miasta. Jeszcze niedawno miałem tzw. wirtualne konto (jak ja to nazywam) w BZWBK do wpłat w oddziale by dalej w domu przelać kwotę do Eurobanku. Jednak BZWBK zlikwidowano na osiedlu. Nie miałem tam karty tylko samo konto. Chciałbym mieć takie same warunki w Millenium. Oddając kartę musiałbym pamiętać tylko o przelaniu 1000 zł do Millenium a nie także o zapłaceniu kartą raz w miesiącu, która jest mi całkowicie zbędna.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Marcin, zgodnie z tabelą opłat i prowizji, aby konto było darmowe trzeba wykonać “wpływ 1000zł i jedną transakcję kartą”. Obawiam się, że jak się pozbędziesz karty to konto będzie nieodwołalnie płatne.
  17. Marcin pisze:
    A idąc do banku w celu podpisania umowy coś mam mówić że brałem udział w jakiejś promocji?
  18. Artur pisze:
    Konto otwarte 02.08.2016 – to pierwszy przelew i 1 transakcja ma być dopiero we wrzesniu??- czy juz promocja obowiązuje od sierpnia ??
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Artur pierwsze aktywności w postaci przelewu i płatności kart powinny nastąpić we wrześniu. Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Artur, zwróć tylko jeszcze uwagę, że wpływ 1000zł i 1 płatność kartą są warunkiem, żeby konto było darmowe, dlatego mimo, że promocja liczy się od września to warto żebyś w sierpniu tez pokusił się o ten mały ruch na koncie i uniknął opłat.
  19. Artur pisze:
    i jeszcze 1 pytanie z innej beczki- płacąc raty, badz rachunki – da się użyć wykorzystać kartę by nabijać sobie zwroty promocyjne – gdzieś słyszałem o takim converterze.
  20. Marcin pisze:
    jak przysyłają kartę płatniczą do tego konta? listem zwykłym, poleconym, kurierem, czy jest możliwość odbioru w placówce banku, a może inne opcje?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Marcin, mi kurier dostarczył kartę razem z umową, w oddzielnej kopercie. Nie spodziewałam się tego i zauważyłam to dopiero pod koniec dnia 🙂
  21. tomek pisze:
    A z zamykaniem konta są jakieś problemy? Czytałem gdzieś, że banki pobierają sobie dodatkowe opłaty za możliwość zamknięcia konta bankowego.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      tomek jeżeli chodzi o zamykanie konta w Millennium to nie ma z tym żadnego problemu. Rachunek możesz zlikwidować na trzy sposoby: składając rezygnację w MillNet, czyli system bankowości internetowej – wystarczy kilka kliknięć w panelu. Możesz również zrezygnować z konta dzwoniąc na infolinię –
      801 331 331 (z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych)
      (+48) 22 598 40 40 (z telefonów komórkowych oraz z zagranicy)
      lub udając się do placówki banku.
      Samo zamknięcie konta jest darmowe, natomiast czasami banki pobierają opłaty za przelanie środków z zamykanego konta na inne konto.
      Pozdrawiam!
  22. Grzegorz pisze:
    Witaj,
    mam pewien problem. Wykonałem wszystkie czynności zgodnie z instrukcją i wszystko było ok do czasu gdy zadzwonił do mnie konsultant z infolinii no okazało się że kurier z banku pracuje tylko do 16.00 i ja również, w pracy nie mogę przyjmować gości ani tez wyjść do niego – no i sytuacja patowa. Konsultant jednak znalazł rozwiązanie zaproponował wizytę w oddziale banku w moim mieście na co przystałem. Wczoraj udałem się do oddziału banku i na miejscu konsultant zaczął robić głupie miny i dopytywać się co to za promocja z jakiej strony się logowałem no i po godzinie spędzonej w banku po 3 rozmowach telefonicznych z infolinią poinformowano mnie że nie ma takiej promocji. Jak chcę to mogę sobie założyć zwykłe konto bez promocji. Więc grzecznie podziękowałem i wyszedłem. Mam do was zaufanie i myślę że to nie Wy wprowadzacie ludzi w błąd tylko oni. Zaproponujcie co mam teraz zrobić?
    Pozdrawiam Grzegorz
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Hej Grzegorz! To, że w banku nic nie wiedzą to mnie nie dziwi… Promocja jest organizowana przy współpracy z Bankier.pl i jest dostępna tylko przez internet, więc nie mają jej w placówkach.

      Natomiast co do Twojej sytuacji to zupełnie nie mam pomysłu co można zrobić. Może masz możliwość jakiegoś wyjścia na lunch i umówić się z kurierem na tę konkretną godzinę albo wziąć jeden dzień chorobowego, żeby załatwić temat? Nie wiem, jak inaczej ogarnąć to logistycznie :/

  23. Grzegorz pisze:
    oni coś wspominali o tym że taka promocja była z Bankier.pl ale jakoś niechętnie ja natomiast powiedziałem im iż ja o tym dowiedziałem się z waszej strony. Dziwi mnie tylko to iż przychodząc do placówki bankowej napotyka się taki mur , do chwili kontaktu z infolinią wszystko było ok. wszyscy wszystko wiedzieli i była promocja. A teraz amba 🙁 Sugerujecie żeby pójść tam jeszcze raz i dokładnie podać im stronę logowania http://bankmillennium2.zgarnijpremie.pl. i powiedzieć im iż jest to robione z Bankierem.pl? Boję się tylko iż gdy już im wszystko powiem i pokaże stronę to mi powiedzą że internetu nie maja. Pierwszy konsultant z którym rozmawiałem był dość rzeczowy i powiedział “przekierowuje wniosek do oddziału w Pana miejscowości” i miało być ok a wyszło jak wyszło. Miałem się zjawić podpisać i szafa gra. Ja dwa razy z Wami założyłem konto i karty kredytowe i się nie zawiodłem myślę że i tym razem jakoś damy rade.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Rzeczywiście dziwna sytuacja. Może mają prowizję od klienta, który u nich założy konto (dlatego proponowali bez promocji) i nie podoba im się, że przychodzi klient z gotowym już wnioskiem i prowizji dla nich z tego nie będzie – tak sobie to tłumaczę. Jeśli konsultant przekierował im Twój wniosek (promocyjny) to powinni go mieć i umożliwić Ci dokończenie w oddziale. Jeśli nadal będziesz mieć problemy to może telefon do konsultanta, który zna tę promocję pomoże?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Grzegorz, zgłosiłam Twoją sytuację do banku z prośbą o odpowiedź w jaki sposób klient może dopełnić formalności, aby bez problemu założyć konto i odebrać premię, z uwzględnieniem Twojej sytuacji (brak możliwości przyjęcia kuriera w pracy). Dam znać jak uzyskam odpowiedź. 🙂
  24. Grzegorz pisze:
    Dziękuję za poświęcony czas, a czasu chyba coraz mniej bo promocja trwa do 14.08 lub w moim przypadku do 21.08 tak?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Grzegorzu dostałam informację, że bank ma się tym zająć. Czy mógłbyś podać nam jakiś mail lub telefon który mogę przekazać do banku? Jak tak to podeślij nam na prywatnego maila. 🙂 Pozdrawiam.
  25. Grzegorz pisze:
    Dominika dzięki za pomoc, moje namiary przesłałem Tobie przez formularz kontaktowy z waszej strony.
    Pozdrawiam
  26. Marcin pisze:
    “◾Po założeniu konta, zaloguj się do bankowości online lub zadzwoń na infolinię, aby wyłączyć „Pakiet Bezpieczeństwa” kosztujący 3,99 zł miesięcznie” – nie można tego zrobić online. Tak poinformował mnie mailowo bank.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Dzięki za info Marcin. Mój błąd. Skontaktowałem się z Bankiem i Twoja wersja się potwierdza. Poprawię ten punkt w tekście. Pozdrawiam!
  27. Marcin pisze:
    Moniaki.pl do mnie (w Poznaniu) kurier TNT przyjechał o 21.00
  28. Grzegorz pisze:
    Dominika otrzymałaś mojego maila?
  29. Grzegorz pisze:
    Dotyczy: Paweł pisze: 2 sierpnia 2016 o 22:22 (cyt. “ja tam niemam nigdzie konta i nigdzie nie zaloże chociaż lubie bajki to w nie nie wieże”):
    Idź z duchem czasu i bierz przykład z:
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1515,title,Jaroslaw-Kaczynski-zalozyl-sobie-konto-w-banku,wid,10894994,wiadomosc.html?ticaid=117887
    🙂
  30. Angelika pisze:
    Hey. Okazało się że jestem pełnomocnikiem w tym banku. ale stricte nie mam tam konta. zakładając je rozumiem, że jestem jako nowy klient? I jeszcze jedno pytanie, nie miałam możliwości podpisania przez kuriera, byłam w banku. Nikt nie wspomniał o promocji mimo iż wniosek został wysłany przez Wasz link. czy to oznacza, że ta promocja nie obowiązuje?
    Pozdrawiam.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Angelika zastanawiam się nad Twoją sytuacją ponieważ jesteś pełnomocnikiem Banku i tak jakby współpracujesz z nim. Ale jeżeli nie masz nic wspólnego z promocją, czyli nie brałaś udziału w jej przygotowaniu i obsłudze więc ogólnie powinno być ok. 🙂 Rozumiem, że wszelkie formalności czyli wypełnienie wniosku o konto itp. wykonałaś przez internet, za pośrednictwem naszej strony, a w oddziale tylko podpisałaś umowę, która już na Ciebie czekała. 🙂 Jeżeli tak to oczywiście powinnaś być zakwalifikowana do promocji, regulamin nic nie mówi przecież o tym, że NIE można podpisać umowy w oddziale banku. Ale dla Twojej pewności skonsultuję tę kwestię z bankiem i niezwłocznie dam Ci znać co udało mi się ustalić. 🙂 Pozdrawiam!
  31. Paweł pisze:
    Czy te 1000 zł musi być jednorazowo czy mogą to być np. dwa przelewy?
  32. Marcin pisze:
    Czy jeżeli przystąpiłem do promocji jakieś 2 tygodnie temu dokonując wszystkich formalności zawartych w tym artykule ALE przy wyborze nie kurier tylko oddział nie odwiedziłem Banku w celu podpisania umowy mogę to jeszcze zrobić?

    Czy jeśli tak, to jak zaczynam rozmowę? Mówię że składałem wniosek o konto przez internet czy jak??? Dzięki za pomoc.

  33. Grzegorz pisze:
    Dzięki Dominika za interwencję zadzwonili nawet 2x i chyba już udało się mi to konto założyć. Teraz pracujemy i czekamy na efekty.
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Super bardzo się cieszę, że mogłam pomóc 🙂 pochwal się efektami. 😉
  34. Angelika pisze:
    Hey. i czy coś wiadomo odnośnie bycia pełnomocnikiem w tym banku a zasadami promocji?

    Pozdrawiam.

  35. Szymon pisze:
    Cześć, czy zamiast przelewu na 1000zł może być wpłata gotówkowa w oddziale banku?
  36. daniel pisze:
    Znalazłem również w ofercie banku millenium konto osobiste premium. Z tego co wyczytałem, wystarczy trzymać na koncie 5000, żeby mieć je darmowe oraz darmowe wypłaty z bankomatów. Czy ktoś to może dla mnie zweryfikować ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Oczywiście sprawdziłam to dla Ciebie. 🙂 Faktycznie, jeżeli założysz konto Premium w Millennium to będzie ono darmowe jeżeli średnie saldo w każdym miesiącu będzie wynosić 5 000zł. Średnie saldo miesięczne jest liczone jako suma sald ze wszystkich dni kalendarzowych, liczonych na koniec każdego dnia (włączając dni wolne od pracy/święta oraz ewentualne zadłużenie w rachunku) dzielona przez liczbę dni kalendarzowych w danym miesiącu.

      W tabeli nie znalazłam zapisu, że darmowe będą również wypłaty ze wszystkich bankomatów.

  37. Marcin pisze:
    Hej, jak interpretować to, że należy dokonać 1 transakcję kartą w miesiącu? otóż dokonałem 1 płatność kartą pod koniec miesiąca, w którym powinienem ją wykonać, natomiast została zaksięgowana w kolejnym miesiącu (a była to jedyna transakcja w danym miesiącu). Czy w związku z tym “łapie się” na tą promocję?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli transakcja została zaksięgowana na nowy miesiąc to niestety nie łapiesz się do promocji :/
  38. Jakub pisze:
    Dostał ktoś już maila o przyznaniu premii ?
  39. Angelika pisze:
    Hey. Dziś jest 13 aja nie dostałam żadnego maila. Czy mam się niepokoić? Pozdrawiam.
  40. Kuba pisze:
    Ja również nie dostałem info, na zgarnij premię nie mogę się zalogować. A jestem pewien, że warunki spełniłem. Napisałem im maila.
  41. Elżbieta pisze:
    trzeba złożyć reklamację, wtedy powinni dosłać kod i link do logowania, szkoda że trzeba się o to upominać 🙁
    • Moniaki.pl - Mateusz pisze:
      Rzeczywiście bank tutaj nie wykazuje się profesjonalizmem i chęcią zdobycia nowego klienta… 🙁
  42. Jakub pisze:
    Zgarnijpremie wyśle reklamację w moim imieniu. Myślę, że to celowy zabieg banku. Większość osób po 3 miesiącach zapomniała już o tym, że miała dostać pieniądze. Dlatego premie pewnie mało kto dostał, a wypłacać będą tylko tym, którzy złożą reklamację (mam nadzieję!). Zawsze to trochę zaoszczędzą. Dam znać jak rozpatrzą moją reklamację.
  43. Krzysztof pisze:
    Czy sprzedanie tego vouchera jest legalne?

Napisz komentarz