Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

20 zł za udział w ankiecie Santander Bank Polska – odpowiedź na pytanie z ankiety w artykule!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Santander Bank Polskaobecny klient

Buszuje sobie dziś po stronie mojego Banku i nagle wpadłam na ciekawą promocję, w której za udzielenie odpowiedzi na jedno proste pytanie, obecny klient Santander Bank Polska odbiera 20 zł premii. Daj mi dwie minuty, a ja dokładnie opowiem Ci co i gdzie kliknąć oraz wpisać, aby wspomnianą nagrodę odebrać.

Warto się śpieszyć ponieważ nagrody zostały przewidziane tylko dla pierwszych 2 500 osób. Nie traćmy więc czasu i działajmy.

Jak odebrać 20 zł premii za odpowiedź na 1 pytanie

Tak jak wspomniałam, promocja została przygotowana z myślą o obecnych klientach Santander Bank Polska (dawniej BZ WBK). Wystarczy tylko posiadać w tym banku konto osobiste wraz z dostępem do bankowości internetowej lub mobilnej. Dalej trzeba wykonać tylko dwa kroki:

#1 KROK – do 06.12.2018 roku (ale najlepiej jak najszybciej – limit nagród) przejdź na specjalną stronę promocyjną (nie aktualne) i zarejestruj swój udział w ofercie Banku. Podać należy również 3 produkty, które są dostępne w zakładce „Oferta banku” po zalogowaniu się do bankowości online lub aplikacji mobilnej.

Podajemy ułatwienie: 

Po chwili otrzymasz maila potwierdzającego rejestrację w promocji.

#2 KROK – zaloguj się do bankowości internetowej lub mobilnej Santander Bank Polska.

To wszystko!

Po spełnieniu tych warunków, najpóźniej do 21 grudnia 2018 roku, Bank przeleje na Twoje konto 20 zł premii. Do momentu wypłaty premii należy posiadać konto osobiste w Santander Bank Polska.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 8

  1. Freesbee pisze:
    „Promocja skończyła się o 9:00 23 listopada 2018 r.”
    Pachnie ściemą 🙁
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Dlaczego „pachnie ściemą” była informacja o tym, iż promocja jest limitowana – został on osiągnięty więc się zakończyła – to normalne 🙂
  2. Bill pisze:
    Otrzymał ktoś 20zł?
  3. Kasia pisze:
    To dziwne skoro skończyła się 23.11, a ja wypełniłam ankietę 22.11 ok 14:00 i nic nie dostałam.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Myślę, że warto złożyć reklamację w systemie bankowości online – może to zweryfikują dlaczego nie otrzymałaś premii.
  4. Wiktor pisze:
    Brałem udział w promocji 21.XI.2018 i otrzymałem potwierdzenie mailem o godz. 18:15.
    04.I.2019 reklamowałem przez Santander On-line i otrzymałem odpowiedź, że nagrodę wypłacono pierwszym 2 500 uczestnikom.
    Po co zatem aktywny był formularz promocyjny i po co mailowe podziękowania za udział w promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Noo jest to kwestia sporna i w sumie nie pierwszy raz w tym Banku było tak, że formularz był aktywny a limit osiągnięty. Pomyślę co z tym można dalej zrobić.

Skomentuj Bill Anuluj pisanie odpowiedzi