Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

Zgarnij 20 euro na start z Vivid Money +10% cashbacku(na przykład w Lidlu)!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Vivid Moneynowy klientFintech
Magda Kopiczko

Vivid tymczasowo wstrzymał rejestracje z Polski – nie wiadomo kiedy przywrócą je z powrotem.

W poszukiwaniu nowych promocji bankowych zajrzeliśmy za naszą zachodnią granicę. Udało nam się znaleźć solidną propozycję od niemieckiego startupu – Vivid Money. Ta młoda spółka ma duże szanse by stać się zagrożeniem dla Revoluta.

Dlaczego? Ponieważ oferuje podobne możliwości, a plusów ma więcej – program poleceń, w którym zgarniesz 20 euro na start, po czym możesz polecać i zarabiać dalej i to bez ograniczeń. Cashbacki, nawet do 10%. Metalową kartę za darmo!

Na początek opowiem Ci, czym dokładnie jest Vivid a następnie przekonasz się na włąsne oczy, jak niewiele trzeba żeby zgarnąć 20 euro na start. Zapraszam Ciebie do podróży przez świat Vivid Money!

Warto skorzystać jak najszybciej – promocja nie ma określonej daty końcowej co oznacza, że może zakończyć się w każdym momencie.

Czym jest Vivid Money?

Vivid Money to bardzo młoda spółka – pojawiła się zaledwie rok temu, w 2019 roku. Co nie stanowiło przeszkody, by na tę chwilę była wyceniana już na ponad 100 mln euro!

Sam Vivid nie jest bankiem, oferuje platformę usług, natomiast konta są zakładane w niemieckim Solarisbank. Czyli środki zgormadzone na Vivid podlegają ochronie do 100 000 euro i obowiązują takie same jak w naszych rodzimych bankach przepisy dotyczące bezpieczeństwa danych oraz płatności.

Myślę że większość z Was zna Revoluta. Vivid Money opiera się na podobnej zasadzie.

W pakiecie otrzymujesz:

  • aplikację na telefon,
  • darmową metalową! kartę,
  • darmowe konto w euro,
  • możesz stworzyć subkonta w 15 innych walutach i przewalutowywać środki po bardzo korzystnym kursie.

Dlaczego warto mieć Vivid Money?

Plusów jest dużo – przedstawię więc tylko te wg mnie najistotniejsze 🙂

1. Program poleceń

Kiedy już założysz swój Vivid Money i zgarniesz 20 euro na start nic nie stoi na przeszkodzie byś polecił go znajomym. Wtedy i Ty, i znajomy otrzymacie po 20 euro – i tak w nieskończoność. Nie ma bowiem limitu poleceń 🙂 Polecisz go dla 10 znajomych, zgarniesz 200 euro, czyli około 1000 zł.

2. Cashbacki – aż do 10%!

Na przykład na ten moment za zakupy w sklepach Lidl czy Aldi otrzymasz aż 10% cashbacku – działa również w Polsce. Oferty cashbacków na poszczególne sklepy są czasowe i zmieniają się. W zależności od planu (Standard czy Prime) możesz zgarnąć do 20 euro lub do 100 euro cashbacku miesięcznie!

Na TEJ STRONIE (nie aktualne) znajdziesz listę sklepów wraz ze stawką cashbacku. Na moment tworzenia tego artykułu (obowiązują do 30 listopada) najciekawsze wydają się:

10% za zakupy w Lidlu i Aldi

10% za Netlixa, Spotify, Nintendo i PlayStation

10% w drogeriach Sephora

10% za bilety FlixBus

Warto o tym pamiętać przez zbliżającymi się świętami Bożego Narodzenia 🙂 Załóżmy że robisz duże zakupy w Lidlu. Płacisz za nie 300 zł. 30 zł wraca na Twoje konto. Brzmi całkiem nieźle jak na mój gust 🙂 Oczywiście nie wiadomo jakie sklepy będą objęte cashbackiem po 30 listopada, ale można mieć nadzieję, ze nie będą gorsze.

A obok screen z naszych zakupów w Lidlu w Polsce – przetestowaliśmy i jak widać działa 🙂

AKTUALIZAJA [16.11.2020] – JESZCZE WIĘCEJ CASHBACKÓW!!!

Właśnie dostaliśmy z Vivid informację o kolejnej promocji z cashbackami. Jeśli zarejestrujesz się z polecającego linka (lub polecisz Vivid i ktoś się zarejestruje z Twojego) to na pierwsze na 2 miesiące dla polecającego i na miesiąc dla poleconego:

  • wzrasta kwota maksymalnych cashbacków o 50 euro miesięcznie dla każdego pakietu;
  • otrzymujecie dostęp do Super Deals – na ten moment jest to 10% cashbacków w Carreffour, REWE, Uber Eats, Zalando, Lieferando (niemieckie pyszne.pl), Otto, Fnac, Veepee oraz iHerb.

3. Aż 3 miesiące pakietu Prime za darmo

Nie martw się, po tych 3 miesiącach nie musisz płacić – Vivid nie pobierze opłaty bez Twojej zgody. Jeśli nie będziesz chciał płacić to możesz bez problemu przejść na pakiet Standard. Za to przez 3 miesiące możesz cieszyć się pełnią możliwości Vivid (na przykład zwiększoną liczbą cashbacków czy też większą ich kwotą).

4. Darmowa karta metalowa

To nie pomyłka – na tę chwilę za darmo możesz mieć metalową kartę. Warto się pospieszyć, ponieważ w momencie wprowadzenia zwykłych kart już tej możliwości najprawdopodobniej nie będzie. Ale teraz jest – więc warto skorzystać i poczuć się ekskluzywnie 🙂 W końcu metalowe karty są zazwyczaj oferowane sektorowi Privet Bankingu i sporo kosztują – a tu możemy ją mieć za darmo.

W Revolucie metalowa karta kosztuje aż 49 zł miesięcznie! A Vivid da Ci ją za darmo 🙂

5. Darmowe wypłaty gotówki na całym świecie

W pakiecie Standard masz miesięczny limit 200 euro na wypłaty z bankomatów na świecie, natomiast w pakiecie Prime aż 1000 euro. Nieważne gdzie jesteś, wypłacasz gotówkę za free.

6. Darmowe przelewy SEPA

Możesz za darmo przelać środki na swoje konto. Na chwilę obecną możesz przelać tylko euro – najlepszą opcją jest więc przelanie pieniędzy na Revoluta lub na konto walutowe.

7. Kursy wymiany walut

Vivid stosuje rzeczywiste kursy wymiany waluty po kursach międzybankowych. Dolicza do nich swoją niewielką prowizję – około 0,5%. W weekendy kurs może być nieco wyższy.

Porównaliśmy kurs Euro/Pln oraz Pln/Euro w przypadku Vivid i Revolut. Wygląda to następująco:

VividRevolut
Euro/Pln4,46944,4908
Pln/Euro0,22140,2224

8. Możesz podłączyć Vivid pod Goolge Pay lub Apple Pay

Bez problemu podłączysz swoją kartę pod Google/Apple Pay i możesz nią płacić w Internecie lub zbliżeniowo telefonem, jeśli Twój telefon obsługuje NFC.

9. Vivid Pay – wysyłaj pieniądze do innych

Możesz natychmiastowo przelać pieniądze do innego użytkownika Vivid, podając tylko jego numer telefonu. Możesz również przelać pieniądze do osoby, która nie ma Vivid. Wtedy podajesz numer telefonu takiej osoby. Generowany jest link (ważny 48 godzin) który wysyłasz do znajomego. Po jego stronie leży uzupełnienie danych do przelewu 🙂

10. Możliwość stworzenia aż 15 portfeli

Możesz stworzyć do 15 różnych pocketów-portfeli. Każdy z nich ma oddzielny numer IBAN. Możesz stworzyć kilka pocketów na różne cele oraz współdzielić je z innymi użytkownikami.

W ramach jednego pocketu możesz stworzyć subkonta w różnych walutach (również w złotówkach). Jeden pocket ma jeden numer IBAN do wszystkich subkont w różnych walutach. Działa to na podobnej zasadzie jak Revolut – możesz wymienić pieniądze z euro na daną walutę. Następnie dokonując płatności kartą karta automatycznie rozpozna walutę i podejmie próbę ściągnięcia środków z konta w tej właśnie walucie. Przykładowo zakładasz konto w GBP i wymieniasz euro na GBP. Jesteś w Wielkiej Brytanii, płacisz kartą – płatność zostanie ściągnięta z konta w GBP.

Kartę możesz podpiąć pod konkretny pocket – przykładowo stworzyłeś pocket „Wakacje”, odłożyłeś tam środki. Wyjeżdżając na wakacje podpinasz kartę pod ten pocket i płacisz bezpośrednio z niego.

Nieliczne minusy Vivid

Żeby nie było tak różowo prześwietlimy również wady Vivida. Tych na szczęście nie ma wiele.

1. Obsługa tylko po angielsku lub niemiecku

Na chwilę obecną nie ma możliwości obsługi w innym języku. Miejmy nadzieję że z czasem pojawi się również wersja po polsku 🙂

2. Doładowanie tylko w euro i tylko przelewem

Osobiście w Revolucie ceniłam sobie możliwość natychmiastowego doładowania konta za pomocą karty z banku. Vivid niestety takiej możliwości nie daje. Konto możemy doładować tylko przelewem i tylko w euro. Na chwilę obecną nie ma możliwości doładowania konta w innej walucie. Trwają prace nad możliwością doładowywania konta w innych walutach – mamy nadzieję, że szybko zostanie wprowadzona.

Najlepszym rozwiązaniem jest wysyłanie przelewu z konta w euro z Revoluta – wtedy przelew jest darmowy. Jeśli zechcesz przelać środki z konta walutowego w banku może wiązać się to z opłatą zgodną z tabelą opłat i prowizji Twojego konta (najczęściej 5 zł za przelew SEPA). Najlepiej sprawdź tabelę opłat i prowizji swojego konta – często banki oferują przelewy SEPA za darmo. Pamiętaj, że przelewy SEPA są realizowane tylko w euro.

Czy Vivid Money coś kosztuje?

Z poprzedniej części artykułu już wiesz, że Vivid oferuje dwa plany: bezpłatny standard oraz Prime.

Na początek owocnej współpracy Vivid daje każdemu użytkownikowi plan Prime całkowicie za darmo aż przez 3 miesiące. Po tym czasie to Ty wybierasz, czy pozostawiasz Prime (wtedy będzie płatny 9,90 euro miesięcznie) czy też zmienisz na darmowy Standard. Nie bój się, Vivid nie obciąży Ciebie żadną opłatą bez Twojej zgody – najpierw będziesz musiał dokonać wyboru planu 🙂

Spójrzmy na plany Vivid, czym się od siebie różnią.

Vivid Money pakiet Standard

  Aktualne na dzień: 28 grudnia 2020

Prowadzenie konta

Bezpłatne

Możliwość założenia do 15 pocketów z różnymi numerami IBAN

Bezpłatne

Wydanie pierwszej metalowej karty

Bezpłatne

Płatności kartą

Bezpłatne

Przelewy środków SEPA

Bezpłatne

Wymiana walut po aktualnym kursie

Do 40 obsługiwanych walut

Limit wymiany waluty

Brak

Wypłaty z bankomatów na całym świecie

Za darmo do równowartości 200 euro miesięcznie

Jeśli chcesz wypłacić mniej niż 50 euro lub przekroczysz limit wypłat to zostanie doliczona prowizja 3% nie mniej niż 1 euro

Maksymalna kwota cashbacku

Do 20 euro miesięcznie

Cashback

Do 10% na popularne marki oraz w Champion Program

Vivid Money pakiet Prime

  Aktualne na dzień: 28 grudnia 2020

Prowadzenie konta

0 euro/9,90 euro

0 euro przez pierwsze 3 miesiące, potem 9,90 euro

Założenie do 15 pocketów z różnymi numerami IBAN

Bezpłatne

Wydanie pierwszej metalowej karty

Bezpłatne

Wydanie pierwszej karty wirtualnej do płatności w Internecie

Bezpłatne

Płatności kartą

Bezpłatne

Przelewy środków SEPA

Bezpłatne

Wymiana walut po aktualnym kursie

Ponad 100 obsługiwanych walut

Limit wymiany waluty

Brak

Wypłaty z bankomatów na całym świecie

Za darmo do równowartości 1000 euro miesięcznie

Jeśli chcesz wypłacić mniej niż 50 euro lub przekroczysz limit wypłat to zostanie doliczona prowizja 3% nie mniej niż 1 euro

Maksymalna kwota cashbacku

Do 100 euro miesięcznie

Cashback

Do 10% na popularne marki oraz w Champion Program

Cashback na serwisy online

Do 10%

Cashback za płatności w restauracjach i kawiarniach poza Europą

3%

Cashback za wszystkie zakupy poza Europą

1%

Cashback za inne zakupy

0,1%

W planie Prime przede wszystkim masz więcej cashbacków oraz wyższy limit wypłaty gotówki. Obsługiwane jest ponad 100 walut (zamiast 40 w przypadku pakietu Standard).

Zakładam Vivid i zgarniam 20 euro – instrukcja krok po kroku

#Krok 1 – załóż Vivid Money

Na początek musisz 🔎 założyć konto z dedykowanego linku na Vivid Money. Po kliknięciu w link uzupełniasz swój adres e-mail i jesteś proszony o pobranie aplikacji z Google Play/App Store.

Cały proces przedstawiamy Ci na screenach poniżej – wypełnienie wniosku zajmie Ci nie więcej niż 5 minut.

Uzupełniasz zestaw podstawowych danych: imię, nazwisko, kraj zamieszkania, narodowość, datę urodzenia, płeć oraz status zatrudnienia.

Następnie pojawiają się pytania o rezydencję podatkową, czyli czy rozliczasz się z podatków w USA. W tym kroku możesz również uzupełnić numer identyfikacji podatkowej – w Polsce jest to Twój numer PESEL. Nie musisz robić tego od razu – możesz uzupełnić go później. Polecam jednak zrobić to przy zakładaniu konta – na uzupełnienie numeru masz 90 dni od założenia konta, ale jeśli o tym zapomnisz, Twoje konto może zostać zablokowane.

Uzupełniasz adres do wysyłki darmowej metalowej karty, wpisujesz swój e-mail oraz numer telefonu. Za przesyłkę karty nie płacisz ani złotówki.

Następnie akceptujesz regulaminy (tak jak na załączonym screenie). Potwierdzasz, że otwierasz konto dla siebie.

Ostatnim krokiem będzie 🔎 videorozmowa z konsultantem, który potwierdzi Twoją tożsamość. Videoweryfikację przeprowadzisz za pomocą aplikacji mobilnej. Może się zdarzyć, że nie połączysz się z konsultantem za pierwszym razem (zależy to od natężenia osób w danej chwili). W takim przypadku spróbuj ponownie później, najlepiej rano.

UWAGA

Jak donoszą czytelnicy nie wszyscy muszą przechodzić videoweryfikację – czasami wystarczy zdjęcie paszportu/dowodu oraz selfie.

Jak przebiegła videoweryfikacja na żywym człowieku 🙂

1. Pierwsze to zdjęcie przodu dowodu, potem tył dowodu i selfie;

2. Łączy się konsultant – trzeba poprosić o rozmowę po angielsku, bo zacznie mówić po niemiecku (konsultanci są dwujęzyczni);

3. Pyta się czy chcę założyć konto – odpowiadamy, yes (albo yes, I confirm)

4. Prosi o pomachanie ręką przed twarzą;

5. Prosi o podanie imienia i nazwiska;

6. Robi tobie zdjęcie – kamerką selfie;

7. Robi zdjęcie przodu dowodu (po przełączeniu na tylną kamerkę);

8. Prosi o obracanie dowodem na boki, a potem góra dół;

9. Zbliżenie na hologram, zakrywanie połowy hologramu palcem;

10. Prosi o pokazanie tyłu dowodu – robi zdjęcie;

11. Pyta o imiona rodziców/given name (można normalnie po polsku powiedzieć)

12. Prosi o podanie daty urodzenia, miejsce urodzenia, o odczytanie numeru dowodu;

13. Następnie trzeba przepisać kod sms.

I to koniec videoweryfikacji – jesteśmy przenoszeni z powrotem do aplikacji.

Pozostaje już tylko kolejna weryfikacja smsem w aplikacji, ustalenie swojego hasła ,ustalenie passcode (4 cyfry) do logowania i włączenie logowania odciskiem jeśli mamy w telefonie. Koniec! Twoje konto na Vivid Money jest gotowe.

#Krok 2 – doładuj konto i zrób transakcję kartą

To już ostatni krok, który dzieli Cię od nagrody. Teraz wystarczy że 🔎 doładujesz konto Vivid Money i zrobisz jedną transakcję kartą na kwotę min. 20 euro.

Jeśli masz Revoluta możesz przesłać euro bezpośrednio z niego, lub też możesz wysłać pieniądze z innego konta (na przykład w swoim banku czy kantorze internetowym). Następnie, kiedy zostaną już zaksięgowane na koncie, robisz transakcję kartą. Może to być płatność za zakupy stacjonarne lub w Internecie. Musi to być jedna transakcja na kwotę min. 20 euro. Nie liczą się doładowania Revoluta i podobnych portfeli.

Jeśli zakupów dokonujesz w złotówkach, przelej sobie nieco więcej środków. Pokryje to koszty przewalutowania z euro na złotówki. Jeśli nie chcesz czekać na kartę fizyczną możesz zapłacić kartą wirtualną w Internecie lub dodać do Gogle Pay/Apple Pay i zapłacić zbliżeniowo telefonem (jeśli masz NFC). Kartę wirtualną masz dostępną od razu po założeniu konta (linked cards).

Płatność musisz wykonać 🗓 w ciągu 30 dni od momentu otwarcia konta Vivid Money.

Premia 20 euro wpłynie na Twoje konto 🗓 maksymalnie w ciągu 7 dni od spełnienia warunków. W praktyce zazwyczaj pieniądze są przelewane szybciej – my otrzymaliśmy je w ciągu 3 dni.

Nagrodę otrzymujesz jako Stock Rewards – wybierasz akcje z listy dostępnych firm. Gdyby kurs akcji spadł Ty nadal masz 20 euro (regulamin gwarantuje, że punkty nie mogą spaść poniżej wartosci początkowej, czyli 20 euro). Jeśli urośnie możesz wypłacić 20 euro + zysk. W każdej chwili środki możesz wypłacić klikając Redeem.

Nagrodę możesz przelać na swoje konto (na przykład na Revoluta czy też zwykłe złotówkowe), wydać kartą lub wypłacić z bankomatu.

Przykład

Doładowujesz konto i idziesz na zakupy w Lidlu. Płacisz kartą na kwotę min. 20 euro. Otrzymujesz 20 euro premii + 10% cashbacku.

Od momentu założenia Vivid możesz dołączyć do programu poleceń i udostępniać swój link znajomym. Nie musisz czekać aż spełnisz swoje warunki do otrzymania premii na start. Pamiętaj, możesz polecać bez ograniczeń 🙂 Nie ma możliwości udostępniania swoich kodów poleceń w komentarzach – będą one automatycznie usuwane.

Podsumowanie

Być może 20 euro nie robi na Tobie dużego wrażenia. Jednak pamiętaj, że po założeniu swojego konta możesz polecać Vivid bez ograniczeń i w ten sposób zarobić naprawdę fajne pieniądze. Również opcja z cashbackami wygląda naprawdę interesująco – sama często robię zakupy w Lidlu i nie miałabym nic przeciwko, gdyby za każdym razem na moje konto wracało 10% 🙂 I na dodatek metalowa karta za free – zawsze podobała mi się metalowa karta Revoluta, jednak opłata prawie 50 zł miesięcznie stanowczo mnie zniechęcała. Teraz mogę mieć ją całkowicie za darmo (nawet jeśli zmienisz plan na Standard to karta nadal pozostaje). Również support w aplikacji można zaliczyć do udanych – odpisują bardzo szybko. To wszystko sprawia, że Vivid naprawdę może stać się konkurencją dla Revoluta.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarze 164

  1. Jakub pisze:
    A jak wygląda potem proces zamknięcia?
    • Marcin pisze:
      Karta metalowa: z powodu braku elastyczności blokuję się w bankomatach, nie działa na wielu terminalach, piszczy na bramkach lotniskowych…

      Posiadałem do momentu zablokowania się w bankomacie. Kolejnej nie zamówiłem.
      Private Banking Noble Banku

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Można napisać do supportu w aplikacji i konto będzie zamknięte.
  2. Jarek pisze:
    Wszystko działa 😄
    Od 13 listopada jest bez videoweryfikacji , zdjęcie dowodu lub paszportu i selfie .
    Potwierdzenie i weryfikacja konta w ciągu 30 minut . Chyba że mnie się tak udało .
    Pozdrawiam wszystkich 🤗
  3. Damian pisze:
    Czyli przy polecaniu ja dostaję 20 euro za polecenie, i znajomy też dostaje 20 euro + 20 za wpłatę i transakcję o wartości min. 20 euro, czy tylko 20 euro właśnie pod warunkiem wpłaty i transakcji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Damian, dostajesz 20 euro za założenie dla siebie i wpłatę+ transkację. Następnie możesz polecać – jak znajomy otworzy z Twojego polecenia i zrobi wpłatę + transakcję to Ty dostaniesz kolejne 20 euro + znajomy 20 euro.
  4. janek pisze:
    czy ta płatność na min 20 euro musi być w euro?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Janek, możesz dokonać zakupów w złotówkach na przykład, ale płatność musi być ściągnięta z konta w euro i przewalutowana w czasie rzeczywistym. Dlatego warto przelać trochę więcej na te pierwsze zakupy żeby pokryło przewalutowanie bez problemu.
  5. M. pisze:
    Cześć, 10% cashbacku w Lidlu rzeczywiście działa ?
    M.
  6. Jarek pisze:
    Zakładałem konto wczoraj o godzinie 18.30 bez wideoweryfikacji normalne kyc z dowodem osobistym 4 zdjęcia 2 przód ( jedno normalnie drugie aby było widać hologram ,tak samo tył )
    Pełne selfie tzn przód , lewa i prawa strona
    Aplikacja działa,konto zweryfikowane karta dodana do gogle pay
    Wszystko zajęło mi 30 minut .
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Jarek, a mieszkasz w Polsce czy w Niemczech?
    • Antek pisze:
      Potwierdzam nie ma video rozmowy. Zakładane dzisiaj 16.11.2020
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Antek, masz może konto w SolarisBanku? Od Bitwali na przykład?
    • Mateusz pisze:
      Też potwierdzam, że nie ma już videoweryfikacji tylko zdjęcia dowodu plus selfie (zakładane 17-11.2020 z Polski, Bitwala nie posiadam, jedyne konto nie w 'krajowym banku’ to Curve). Weryfikacja po złożeniu wniosku trwała poniżej dwóch godzin (ile dokładnie nie wiem bo sprawdzałem tylko przez około 30 minut a potem po około 2 godzinach).
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hmm, to nie mam pojęcia czemu tak się stało ale jesteś na plus 🙂 EDIT: już wiemy – jak ktoś ma konto w SolarisBank (na przykład do Bitwali) to nie musi przechodzić tej weryfikacji 🙂
    • Antek pisze:
      Nie nie mam konta w Solaris Bank. Może poprostu w godzinach wieczornych nie ma video rozmów. Konto zakładała również żona i córka i też bez rozmowy
  7. Mateusz pisze:
    Czy zasilenie może być zrobione ze zwykłego konta w PLN przelewem SEPA? Tak byłoby najwygodniej jeżeli ktoś nie ma konta walutowego, wiadomo, ze będzie przewalutowanie po kursie sprzedaży danego banku ale przelew darmowy (przynajmniej w mBanku).
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak, można – nie będzie to specjalnie opłacalne bo mBank nie ma super kursów ale jeśli to tylko jednorazowo na potrzeby promocji to i tak się opłaci 🙂
  8. Kamil pisze:
    Próbuję założyć konto ale mam jakieś błędy w aplikacji, spróbuję później …
  9. Patryk pisze:
    Jest jakiś sposób na otrzymanie tych 20 Euro,nie wydając wpłaconych pieniędzy?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Niektórzy piszą o wypłatach z bankomatu, ale wg mnie regulamin to wyklucza.
  10. Stefan pisze:
    po zrobienie selfi (po raz któryś od 10-18) pojawia się „An error occured during you data upload. Please, try again or find better internet connection.”
    próbowałem na internecie komórkowym, kablowym..
    czy oni maja jakiś dział pomocy? nie ma nigdzie linku… a w aplikacji nie jest ukończona identyfikacja..
    co robić?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Możesz napisać na ten adres: [email protected] Być może Twój telefon robi zdjęcia w za dobrej jakości i zajmują za dużo miejsca stąd ten błąd? Można popróbować poszperać w ustawieniach aparatu.
    • Stefan pisze:
      dziękuję za podpowiedź.. niestety..
      zmniejszyłem rozmiar zdjęć na minimalny 2.4M.. i nic…
      napisałem na ten support
      a to, że miałem konto w Bitwali- może mieć wpływ? albo wykluczać z promocji?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie, nie ma takich wykluczeń. Podejrzewam bardziej błąd techniczny samej aplikacji albo po prostu za wolno działa Internet i zdjęcia się nie chcą wysyłać.
  11. Michał pisze:
    Faktycznie w nocy nie było wideorozmowy tylko zdjęcia i selfie i czekanie do rana na akceptacje
  12. Michał pisze:
    Ktoś skonfigurował wszystko i dodał skutecznie kartę w Apple Pay ? Chodzi o konfigurację zanim przyjdzie metalowa karta fizyczna. Ja robię wszystko jak trzeba i po zaakceptowaniu warunków banku (po niemiecku) wyskakuje info iż „Karta nie została dodana, aby uzyskać więcej informacji skontaktuj się z wystawcą karty”. Dane karty podaje z zakładki „Pay online” w aplikacji Vivid.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Na pewno można dodać w ten sposób kartę wirtualną – jeśli jej nie masz tworzysz w aplikacji kartę wirtualną i tam powinno pojawić się okienko żeby dodać do Apple Pay lub Google Pay. Jeśli to nie działa napisz na czacie do supportu.
  13. Adrian pisze:
    Da się to na stronie (bez aplikacji) zrobić? Bo przez kretyńskie ograniczenie do najnowszych androidów nie można zainstalować na starszych urządzeniach (wszystkie inne aplikacje bankowe i fintech mi działają)
  14. Michał pisze:
    To w końcu jest wideoweryfikacja czy nie?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Część osób ma a część nie. Ostatnio wszyscy, którzy pisali do nas to nie mieli.
  15. przemek pisze:
    Przed chwilą zakładałem i też nie miałem wideoweryfikacji, tylko musiałem zrobić zdjęcia.
  16. paweł pisze:
    Czy da radę zrobić zakupy przez internet kartą, czy trzeba ją najpierw aktywować w Polskim sklepie?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Paweł, do płatności przez Internet możesz używać wirtualnej karty, nie musisz wtedy czekać na metalową 🙂 A fizyczna powinna działać od razu po aktywacji.
  17. Damian pisze:
    Próbuje zrobić przelew z iko na Vivid. Oczywiście w euro. Podaje IBAN, podaje BIC no i apka iko wywala komunikat „kod banku odbiorcy jest niepoprawny”.
  18. Radosław pisze:
    A po co potrzebny im PESEL?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      PESEL jest Twoim numerem identyfikacji podatkowej – przepisy unijne CRS/FACTA nakładają na instytucje finansowe obowiązek zbierania i zgłaszania tych danych.
  19. Michał pisze:
    Kurcze coś wiadomo co z tą promocją? Miałem zabrać się za zakładanie konta wieczorem po pracy… A tu koniec promocji… Link nie działa… 🙁
    • San pisze:
      Michał ze strony promocja jest zawieszona As le mogę wysłać Ci mój na priv.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, na chwilę obecną Vivid zawiesił nam link (chyba było za dużo poleceń na raz i wydało im się to podejrzane), ale pracujemy nad jego przywróceniem.
    • Damian pisze:
      Napisz to ci udostepnie.
  20. Sławomir pisze:
    Mógłbym prosić jakiś e-mail do nich do kontaktu, bo minęły 24 godziny i nadal mnie nie zweryfikowali.
  21. Kiki pisze:
    Cześć! Santander nie rozpoznaje IBAN i nie zaciąga BIC.

    Założyłem reklamację, po długiej korespondencji z santander

    Co do promocji, to widzę, że nie akceptują dokumentów z Polski. Można tak robić w EU? Ciekawe…bardzo!

    Nie tylko link Pana ownera nie działa. Wszystkie polskie są zablokowane 😢

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Też się nad tym zastanawiamy czy to jest legalne żeby wykluczyć obywateli jakiegoś kraju.
  22. Kiki pisze:
    Vivid helpdesk właśnie mi odpisał:

    Sarah (Vivid Money)

    Nov 20, 2020, 10:12 GMT

    Hello xxxxx,

    Unfortunately our service is not available in your country at this time. We are currently working on some internal changes and hope to be available again soon.

    I apologise for this and would recommend to use the sign up for updates button on the page you’re viewing.

    Thanks for your interest in Vivid Money.

    Ja to widzę tak: Polaki Cebulaki ban dostali! 😢
    Mam nadzieję że Pan Paweł chociaż na nowy rower zebrał 😉

    Proszę Państwa! Niemcy mnie biją!!! 🤣

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Tak naprawdę promocja u nas była dopiero 3 dni więc przynajmniej mamy czyste sumienie że to nie przez nas ją zablokowali 😉 Na innych blogach ta promocja była od dosyć dawna i podejrzewamy że Vivid nie spodobało się to, że wiele osób po promocji pozamykało konta, w efekcie czego Polska ma bana.
  23. Przemysław234 pisze:
    Dobra, ale jak ktoś założył już konto to dostanie bonus? czy gdzieś jest informacja, że przystąpiło się do promocji, u mnie w rewards jest tylko odnośnik do zaproszenia kolejnej osoby.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mamy nadzieję że tak. W pierwszym mailu przy aktywacji konta jest taka formułka: „Activate your account using email xxxxx@xx and redeem your gift!” – myślę że to można trakować jako potwierdzenie zapisania się do promocji.
  24. Kiki pisze:
    Kontynuacja poniżej…♡ bezcenne

    Sarah (Vivid Money)

    Nov 20, 2020, GMT

    Hello xxxx,

    We are not restricting anyone like we said we are undergoing some changes and we hope to be available soon in your country.

    Please understand we are making some changes.

    Thanks for your understanding and patience

    Your Vivid Team 💜

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hmm, to u Ciebie przynajmniej zmienili formułkę – ja napisałam po Twojej wcześniejszej odpowiedzi i dostałam (również z podpisem Sarah) odpowiedź identyczną z Twoją pierwszą. Po czym odpowiedziałam na nią i dostałam odpowiedź prawie identyczną: „Hello Magda ☺️,
      I apologise once again 🙏️
      We are currently working on some internal changes and hope to be available again soon.
      I apologise for this and would recommend to use the sign up for updates button on the page you’re viewing.
      Thanks for your interest in Vivid Money.
      Your Vivid Team 💜”
  25. Kiki pisze:
    Według tego emaila poniżej, ktoś np. z ID Belgii nie mógłby otworzyć konta we Francji czy Niemczech. To
    Nie jest prawda. Tak nie jest. Poszukam do kogo złożyć skargę. Tu nie chodzi nawet o bonus, tylko niemożność otwarcia konta w banku UE przez obywateli państwa UE.

    „Tom (Vivid Money)

    Nov 20, 2020, GMT

    Hi xxxxx,

    Thank you for your message.

    We understand your concern but as my colleague has already explained to you, we’re currently not providing our services in Poland yet.
    At the moment, Vivid Money is available in Germany and in France hence customers with those nationalities can open their account with us.
    We are currently working on some internal changes and hope to be available again soon.
    In our Terms and Conditions we reserve the right to make changes to our bonus / invitation programs at anytime and without prior notice.
    Vivid also reserves the right to refuse Registration to an applicant without providing reasons or revoke it.
    However, as already explained, it’s a temporarily decision and we’re working hard to find the best possible solution.

    If you have any further questions, please write us an answer to this email.

    Thank you for your understanding.

    Best regards”

    • Stefan pisze:
      Pani Magdo (z Moniaków)- a Pani jak się udało otworzyć rachunek- tzn. na jakim dokumencie: dowód czy paszport?
      U mnie to (jak pisałem wcześniej): wielokrotnie szanowałem ichnią aplikacją dowód i cały czas mi mówiło, że mam słabe łącze (150…- więc ktoś kłamie..:) później pojawiło się, że pracują nad dokumentami z mojego kraju..
      i kilka odp mejlowych, że muszę trochę poczekać..
      A Państwa- jako polecających- zarejestrował się mój wniosek 17.11.2020 9.20?
      „Postraszcie” ich jakimś ichnim KNFem- przecież pozyskali mnóstwo danych i wykluczają nas- obywateli UE z możliwości zawarcia umowy! Bo co teraz z naszymi danymi? Scanami dowodów?
      Zapewne mają problem prawno-informatyczny… Aleee- ileś kont z PL otworzyli – są wpisy w komentarzach!
      To co? Nagle się nie da? Przeraziła ich liczba wniosków…
      Pani Magdo- zadziałajcie, proszu..
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ja założyłam na dowód tylko to było na samym początku promocji (chociaż w sumie u nas była tylko kilka dni i tak), jeszcze przed tymi problemami z blokowaniem kodów. A w końcu udało się założyć? Bo nie widzimy w poleceniach tego wniosku. Sęk w tym że oni nie chcą nam udzielić żadnych wyjaśnień- na tę chwilę Polski nie obsługują i tyle, można pisać tak w nieskończoność. Obawiam się że KNF w tym przypadku nic do tego nie ma bo oni nie mają oddziału w Polsce więc też nie podlegają pod KNF. Można próbować składać reklamację pod tym linkiem: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSce65mtZTaM1SG7q27bfDqpWqXXm8Pelk2HXiX_DxXdPb4-6Q/viewform Tak myślę sobie że w takim przypadku może podziałałyby skargi do UODO w sprawie RODO, chociaż przydałoby się z tym skonsultować z prawnikiem czy radcą.
      Próbujemy robić co w naszej mocy, naprawdę, tylko na razie bez efektów niestety.
  26. Stefan pisze:
    Pani Magdo-
    u mnie tak: Sorry for the inconvenience (Sign uo for updates)
    i po drodze kilka mejli- „żebym poczekał- a wszystko OK…”
    Pani Magdo- piszę im, że obawiam się, że to ich zachowanie to próba wyłudzenia danych, że w Polsce to powszechne- i bandziory na takiej podstawie wyłudzają kredyty.. i żeby się określili: jest to konto czy nie ma…
    Oni grają nie fair- to ja „spanikuję”.. o efektach napiszu…
    Zachęcam wszyskich do takiej akcji… bo reklamacja to lipa… u nas nie odpowiadają, a gdzie w Giermani?:)
    • andrzejsus pisze:
      Ja zakładałem konto wieczorem 18 listopada i przeszła weryfikacja przez dowód osobisty chociaż czekałem na nią prawie 20 godzin. Mam też konto w Niemieckim banku internetowym N26 i też nie było problemu żeby je założyć.
    • Stefan pisze:
      Odpowiedź na to, że pulicajów powiadomię:) mydlenie oczu.. A Wy macie jakieś odpowiedzi?
      Thanks a lot for your reply.
      While I understand your concern, there’s nothing you need to worry about.
      Unfortunately our service is currently not available in your country at this time.
      We are currently working on some internal changes and hope to be available again soon. I apologize for this and would recommend to use the sign up for updates button on the page you’re viewing.

      Don’t worry, your data will not be used or kept in case you’re not able to open an account with us. In this case, we’ll inform you again separately.

      If you have any further questions, please write us an answer to this email.

  27. Kiki pisze:
    Dla tych, którym się udało.
    Dawajcie do apki lidla jest kupon -15% na wina z winnicy lidla 😋
    Jeżeli zapłacicie vividem, wejdzie też cashback 10%
    PS whisky też jest -10%

    Smacznego! 😉

  28. Kiki pisze:
    Słuchajcie: santander nadal nie akceptuje wysyłania przelewów sepa do solaris bank SOBKDEB2XXX. Złożyłem reklamację, sprawy nie rozwiązali. W ramach zwiększania bankowej motywacji, właśnie przesłałem im przelew na 1 eurocent 😁 z vividu. W tę stronę jakoś BIC działa…ktoś pewnie ręcznie księguje w santander. Zaraz pójdzie kolejny…😉 taki fajny bank, a sprawy IT leżą…😐
    PS to uczucie gdy przelewy sepa przychodzą szybciej niż krajowe 😅
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Kiki nie wyobrażam sobie tych setek ludzi potrzebnych do ręcznego księgowania przelewów – przecież w jednym banku dziennie idą ich tysiące 😀 Szczerze to pierwszy raz spotykam się z taką sytuacją że bank nie realizuje przelewów sepa do innego europejskiego kraju. W sumie nie pamiętam sytuacji gdzie bank nie akceptowałby jakiegokolwiek przelewu jeśli tylko dane się zgadzały – a pamiętam jak realizowaliśmy różne przelewy do różnych dziwnych banków na świecie jak pracowałam jeszcze w bankowości. Daj znać jak Ci coś odpiszą, to może być ciekawe dlaczego nie realizują tych przelewów. Nic mi nie przychodzi do głowy.
    • Michał - Moniaki pisze:
      Masz Revolut? Przez Revoluta najszybciej, u mnie się sprawdziło.
  29. Kiki pisze:
    Jedne przelewy idą/wchodzą z automatu, inne nie.
    Santander nic jeszcze nie odpisał. Napisałem
    też do vividu, wcale nie byli zdziwieni. Banki powinny odświeżać sobie dane IBAN i BIC. Santander Polska tego nie robi.
  30. Kiki pisze:
    Jedne przelewy idą/wchodzą z automatu, inne nie.
    Santander nic jeszcze nie odpisał. Napisałem
    też do vividu, wcale nie byli zdziwieni. Banki powinny odświeżać sobie dane IBAN i BIC. Santander w PL jak widać na przykładzie banku Solaris tego na bieżąco nie robi.
  31. Kiki pisze:
    Przepraszam za 2 komentarze, prawie takie same 😉
    Santander wysłał sms, że potrzebują więcej czasu na rozpatrzenie reklamacji i jej analizę…😄
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hmm, nie dziwi mnie to jakoś szczególnie – swojego czasu napisałam się tam reklamacji aż nadto :/ Kiki, a może mBank? Też mają darmowe SEPA a ja na przykład sobie bardzo chwalę konto w tym banku od wielu lat (a na reklamacje odpowiadają w ciągu max.2 dni – tak wynika z moich doświadczeń osobistych).
  32. paweł5567 pisze:
    Zrobiona płatność. Zobaczymy czy wpadnie bonus.
    • Michał - Moniaki pisze:
      Daj znać jak wpadnie, ja szybko miałem (na styk, kupiłem inteligentną wagę xiaomi :D)! Byłoby super jakbyś przesłał nam screena czy coś 🙂
  33. plmatrix pisze:
    Konto załozone 18.11, wplata 19.11, zakup 21.11 kartą wirtualną,… do dzisiaj nie dostałem bonusu zaproszeniowego 🙁
    Napisałem wczoraj na support – cisza. Czyżby całkowicie zablokowali PL ?
    PS Czy można zamienic tą kartę metalową na plastik ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Z tego co pisali czytelnicy to po wykonaniu płatności otrzymywali nagrodę powitalną, nawet po zablokowaniu Polski. Pisałeś w aplikacji czy na maila? Niestety jest tylko jedna dostępna karta.
  34. plmatrix pisze:
    pisałem w apce, ale tak same „roboty” i automaty, wczoraj pusciłem maila na support.
  35. przemek pisze:
    U mnie płatność 27 listopada (płaciłem kartą wirtualną) i na razie też brak nagrody. Poczekam 7 dni i jak nie będzie premii, to będę się z nimi kontaktował. Ogólnie cashback za transakcję został od razu naliczony. Co do samej aplikacji, to dla mnie działa ona strasznie topornie. Często się zawiesza nic nie wyświetlając. Ponadto przy weryfikacji e-mailu były problemy, bo nie dochodziły, żadne od nich e-maile. Po kontakcie z supportem udało się naprawić problem, ale wtedy dostałem około 10 e-maili naraz. Wczoraj przy aktywacji karty też był problem bo nie dochodziły smsy z kodem, gdy chciałem nadać pin. Po jakiejś godzinie samo się naprawiło, ale też przyszło kilka smsów naraz. Mam nadzieję, że z płatnościami nie będzie problemu bo nie chciałbym mieć przypału w sklepie, gdzie odrzuca kartę. Dam im szansę, ale moim zdaniem jest sporo rzeczy do poprawy.
    • Paweł pisze:
      U mnie już mija drugi tydzień oczekiwań. Support zapewniał, że najpóźniej po siedmiu dniach pojawi się bonus. Zdaje się, że udzielają szablonowych i cośkolwiek wymijających odpowiedzi.
  36. plmatrix pisze:
    Moniaki.pl odezwła mi sie support i proszą o podanie linku zapraszającego, mozecie go tu przypomniec, bo w opisie juz nic nie ma
  37. Mateusz pisze:
    Podejrzewam, że trzeba będzie się trochę z nimi 'poboksować’ o bonus z Waszego linku. U mnie na razie brak bonusu. Płatność zrobiona 1 grudnia, więc teoretycznie jeszcze maja czas na naliczenie, ale osoba którą poleciłem zrobiła płatność 2 grudnia i w następnym dniu już bonusy były naliczone na obydwu kontach. Także też czekam te siedem dni i będę pisał do supportu.
  38. Kiki pisze:
    Cześć! Ja nie otrzymałem bonusu 20 EUR. Pisałem na support, twierdzili, że nie ma transakcji na min 20 EUR. Transakcja byla 25.11. Nie przeliczali PLN, tak się potem tłumaczyli. Miałem chwilę poczekać, bonusu nadal brak 😕
    Z dobrych rzeczy: nadal jest 10% cashback Kaufland, Carrefour, zapewne Sephora, mimo, że lista prime rewards ich już nie pokazuje. LIDL spadł do zwykłych 0.01% 😬
    Refferal link z mojego konta już nie dziala, spróbujcie zrobić vivid transfer, wyświetla się komunikat na ten temat. Pewnie wszystkie PL zablokowali
    • Kiki pisze:
      „Thank you for your patience!We are currently performing some maintenance to improve our referral and bonus programs which may affect the time it takes for you to receive your bonus. Your referrals will still be eligible for a bonus once we’ve completed these changes. We apologize for the delay and appreciate your patience and understanding.” Tak mi dziś odpisali…😑
    • Mateusz pisze:
      Mają coś poknocone w aplikacji (a być może tak jest u osób rejestrujących się z „moniakowego” linka) bo u mnie też nie jest widoczna lista „Supear Deals” a jedynie „Prime”. Natomiast u osoby która rejestrowała się z mojego polecenia nowa lista „Super Deals”, obowiązująca od 1 grudnia, jest widoczna normalnie. Kiki czy robiłeś zakupy w Kaufland w grudniu i dostałeś cashback (bo na liście, tej która jest u poleconej osoby, rzeczywiście jest Carrefour ale Kauflanda nie widzę)?
    • Michał - Moniaki pisze:
      Apka wiele do życzenia pozostawia. Ja np. nie mogę się zalogować przez odcisk palca czy PIN! (nie wiem ocb)
    • Mateusz pisze:
      U mnie też nie działa logowanie od kilku godzin. Cashback w Carrefour 10% dziś naliczony ok.
  39. Kiki pisze:
    A tak przy okazji: przelew sepa z santander do mbank kosztuje 1,12 EUR, a przyspieszony 17.86 EUR 🤯
    Do revolut ten sam przelew kosztuje 0 EUR nawet za przyspieszony. Gdzie tu logika? Masakra!
  40. Kiki pisze:
    Vivid odpisał na moje wątpliwości:

    „Unfortunately we do not have a time frame but our Team is working on crediting all accounts soon.”

    Czyli: nie mamy pana płaszcza i co nam Pan zrobi?

    Komuś w vivid temat PL mocno zalazł za skórę! 🧐

  41. M. pisze:
    W dniu wczorajszym cashback z Lidla nie został naliczony, czy to koniec zakupów tańszych o 10%?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Chyba tak, teraz podobno jest Carrefour ale ja na przykład na swojej apce nie mam żadnego podglądu w te oferty. Pomijając że wczoraj nie mogłam się w ogóle zalogować.
  42. plmatrix pisze:
    W apce pojawiło sie info „Get 5 Eur for every friend you invite” – chyba za dużo kasy wybulili juz :).
    Nie zmienia to faktu ze link dalej w statusie „Houston we got a problem..”
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Pytałam o to z 2 dni temu (tzn o to czy osoby z Polski mogą zakładać) i ta sama odpowiedź, że w naszym kraju jest czasowo niemożliwe i pracują nad rozwiązaniem.
  43. Milia pisze:
    teraz kod polecający daje tylko 5 euro jakby co
  44. Paweł pisze:
    U mnie już mija drugi tydzień oczekiwań. Support zapewniał, że najpóźniej po siedmiu dniach pojawi się bonus. Zdaje się, że udzielają szablonowych i cośkolwiek wymijających odpowiedzi.
  45. Paweł pisze:
    Próbowałem dodać kartę do Visa Checkout i nic z tego. System wciąż nie widzi pełnych danych. Próbował ktoś podpięcia do VC?
    • Robert pisze:
      Robiłem płatność 30listopada (płaciłem kartą w lidlu)równowartość 30euro i do tej pory jest brak nagrody.Ogólnie cashback za transakcję został od razu naliczony. Gdzie należy się kontaktować aby zareklamować ?
    • Mateusz pisze:
      Robert, według informacji w pomocy to przez chat w aplikacji albo przez wypełnienie formularza reklamacyjnego (link znajdziesz w sekcji 'Help’ na ich stronie). Jako, że przez chat podobno nie za bardzo chcą pomagać w takich sytuacjach tylko maja jakieś gotowe formułki to ja skorzystałem dziś z tej drugiej opcji.
  46. Kris pisze:
    Hej u mnie mija ok 14 dni od zakupów i nadal nie zwrócili 20e… Na chacie ciągle zbywają… Mają problemy, czekać itd itd itd
  47. Kiki pisze:
    Kochani! Wreszcie otrzymałem odpowiedź od santander w sprawie niemożności wykonywania przelewu sepa do Solaris bank (santander nie rozpoznaje ani IBAN ani BIC), uwaga, a więc czytamy:

    „Nasze ustalenia
    Przeanalizowaliśmy zgłoszony przez Pana problem. Ustaliliśmy, że wprowadzany przez Pana
    numer rachunku IBAN jest błędny, dlatego w arkuszu nie podstawia się automatycznie nazwa
    banku obsługująca to konto.
    Sprawdziliśmy również, że kod SWIFT do rachunku jest inny niż ten, który wskazuje Pan w
    zgłoszeniu.
    Prosimy o kontakt z właścicielem rachunku i weryfikację numeru konta oraz kodu SWIFT.”

    🤩 czyli w skrócie: to nie nasz problem. Nadmienię tylko, że tak, wysłałem przelew z vivid do santander i jakimś cudem doszedł on. Przelewy z mbank, revolut do vivid przechodzą bez żadnych komplikacji

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Ciekawe rzeczy się dzieją w tym Santanderze 😀 Rozumiem jeszcze zwykłe problemy techniczne, ale żeby nie można było wysłać przelewu d kraju UE to już chyba lekka przesada.
    • Michał - Moniaki pisze:
      Dlatego warto mieć kilka kont bankowych 😀
  48. Kiki pisze:
    A teraz o cashback: dziś widzę w aplikacji znów Lidl 10%, Carrefour, TK Maxx, Sephora ważne do końca roku. Co ciekawe, transakcję z Lidla mam z 03.12, ale wpadł cashback 0,01%. W Carrefour uważajcie, nie chciała mi przejść płatność zbliżeniowo vividem powyżej 100 zł, system pytam o przewalutowanie, a potem odrzucał transakcję. Zapłaciłem przez Carrefour mobilne płatności, ale taka transakcja nie pojawia się jako Carrefour, nie daje 10% :/ Dziś przetestuję lidl, czy rzeczywiście wpada te 10%. Dam znać.
    • Michał - Moniaki pisze:
      Ja tak samo miałem. Jeśli chodzi o cashback, to chyba od wprowadzenia ponownie się liczy, bo też mam 3 transakcje z premiowanych sklepów w grudniu na 0,1 %. Też w Carrefour nie mogłem zapłacić zbliżeniowo, na szczęście miałem kartę przy sobie „metalową”. Myślę, że jak się już pojawiło info o powrocie tych cashbacków, to będzie ładnie wchodziło jak na początku!
    • Mateusz pisze:
      U mnie zbliżeniowo w Carrefour nie rozpoznawało/wczytywało karty, dopiero po włożeniu do czytnika transakcja normalnie zaakceptowana (jedna transakcja mała na około 10zł, druga ponad 200zł). Carrefour jest do końca stycznia, Lidl jest ale chyba dopiero od dzisiaj do końca roku (może znowu się pojawi ponownie, poprzednio był do końca listopada). Po aktualizacji aplikacji oferty 'Super Deals’ są już widoczne u osób które ich od początku grudnia nie widziały – szkoda tylko, że dostęp do nich jest uzależniony od polecania Vivid (miesiąc dla poleconego i dwa miesiące dla polecającego) a przy obecnym poziomie premii za otwarcie to ciężko będzie kogoś przekonać.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      To prawda, jednak 5 euro to bardzo mało jako bonus powitalny. Szczególnie że nadal nie wiadomo czy obywatele z Polski mogą już w końcu zakładać czy nadal jest to zablokowane – w tamtym tygodniu nie mogli.
  49. Kiki pisze:
    Lidl 10% cashback znów działa
  50. Kris pisze:
    Nie będę płacił ich karta nigdzie dopóki nie zwrócą mi 20e. Mija już chyba 15 dni. Zlewają konkretnie. Reklamacja poszła i też cisza. Ogólnie chyba nie polecam
    • Robert pisze:
      Podałem na chacie ten link polecający : https://vivid.money/r/pawelPAA?label= Bo nie otrzymałem bonusu 20Euro za transakcje za 20Euro i proszą o adres e-mail od osoby która polecała mogę prosić ?bo do tej pory nie mam zwrotu jak go w takim razie odzyskać ??
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Hej, napisałam do Ciebie maila
    • Zbigniew pisze:
      …. dokładnie, mnie też olali
      Zwrotu nie otrzymałem
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Odmówili wypłaty czy po prostu zignorowali reklamację?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Zbigniew, jeden z czytelników nam napisał że w końcu przestali go olewać jak napisał na FB pod ich postem nieprzychylny komentarz – sami się skontaktowali na czacie, a wcześniej olewali sprawę.
  51. Przemek pisze:
    U mnie dzisiaj taki e-mail przyszedł. Hi Przemyslaw,

    Thank you very much for your message.
    Sorry for our late reply, that’s not our usual standard.

    I’ve already forwarded your concern to the team in charge which will now investigate in your case.
    As soon as there’s any updates, we’ll inform you. Please note that due to current high volume of support requests it might take between 2 and 3 weeks to receive an answer on your request.
    Thank you for your patience and again sorry for the inconvenience.
    Best regards
    Your Vivid Team 💜

  52. Zbigniew pisze:
    Też czekam i czekam, warunki już dawno spełnione, a zwrotu 20 euro nie mam…
    Trochę lipa to wszystko
  53. Michał pisze:
    Wyłudzanie danych niby konto w banku a gorzej niż nasze polskie parabanki się zachowują poprostu nie mają zamiaru wypłacać bonusu.Nigdy więcej Solaris banku i ich sposobu na wyłudzanie danych.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, czy oni coś odpisali że nie uznają wypłaty bonusu czy też zwykła olewka? Ja czekam do poniedziałku i coś czuję że przetestuję również opcję składania reklamacji w Vivid, jak na razie nic nie uznali oprócz cashbacków.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, czytelnik nam napisał że napisał komentarz pod ich postem na FB – oczywiście nieprzychylny – i w końcu sami się z nim skontaktowali w celu rozwiązania problemu. Może tego spróbować?
    • Michał pisze:
      Niby że jakieś ubgrejty że teraz nie a od tego momentu nie odzywają się i totalna olewka.Nspisalrm do instytucji nadzorującej w de naradzie maila ale będę pisał oficjalna skargę i wezwanie o odszkodowanie za wyłudzenie danych
    • Michał pisze:
      Niby że jakieś ubgrejty że teraz nie a od tego momentu nie odzywają się i totalna olewka.Nspisalrm do instytucji nadzorującej w de naradzie maila ale będę pisał oficjalna skargę i wezwanie o odszkodowanie za wyłudzenie danych
  54. Kris pisze:
    Od 23 dni brak 20e na koncie. Kilka rozmów na chacie, złożona reklamacja i cisza. Nie polecam
  55. Michał pisze:
    Również dodałem swój komentarz na ich FB, komentarz do postu z 16.12.2020 (zaczyna się „How much of the app have you explored?”). W komentarzu napisałem o niedziałającym apple pay, braku bonusu i żenującym kontakcie przez chat. Zobaczymy czy komentarz zniknie i z jakim odzewem się spotka. Pozdrawiam i wracam do Revoluta 🙂
    • Michał pisze:
      Oczywiście komentarz już zniknął, Vivid się ze mną nie skontaktował celem wyjaśnienia.
  56. Kiki pisze:
    Aktualizacja: można już przelewać SEPA z Santander 🙂
    Nie będę się nad nimi pastwić, napisałem odrzucenie reklamacji, był update apki i proszę -> przelew do Solaris bank już działa! 😉

    PS ja też nie mam 20 ojro kaszbaku 🤨

    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      20 za rejestrację nie dostałeś nadal? Czy za zakupy? Pisałeś coś do nich? Bo tu dziwne rzeczy się z nimi dzieją.
  57. Kiki pisze:
    Nie dostałem powitalnego bonusu 20 EUR za płatność powyżej 20 EUR. Zapłaciłem 25.11, pisałem na czacie, potrzebują więcej czasu, problemy techniczne itp. Założyłem formularz reklamacji, też cisza.
    Champion offer działa tak: jednego dnia mam 10%, następnego już nie, kolejny dzień znów dobrze, potem źle naliczają, a wszystko w tym samym sklepie objętym Champion Offer. Ten temat zaczyna być męczący…
  58. Daniel pisze:
    U mnie też vivid nie wywiązało się z promocji, pisanie i składanie reklamacji nic nie dają, vivid ma nas za przeproszeniem „w dupie”. Ja płaciłem na allegro, być może w ich system nie liczy transakcji internetowych, mimo to powinni ręcznie to rozliczyć, a nie wklejać te same teksty o problemach technicznych.
    • Moniaki.pl pisze:
      Daniel, ja robiłem na Allegro transakcje i nie było problemu. Niestety dostaliśmy wiadomości o nie wypłaconych bonusach od kilku osób. 🙁 Pozostaje tylko walczyć z nimi i męczyć ich ciągłymi wiadomościami. Proponuje postraszyć pozwem jeśli nie wywiążą się ze swojego regulaminu.
  59. Kris pisze:
    Ja jak pisałem wcześniej nie dostałem zwrotu 20 euro od 27 listopada. Kilkanaście rozmów na czatach z różnymi osobami. Z Facebooka usuwane są przez nich komentarze. Na reklamacje nie odpowiadają. Ciągłe gadają ze nie ma mnie w promocji, a oczywiście osoba której był link polecający otrzymała euro więc jest to ściema ich…
  60. Miki pisze:
    Vivid nie odpisuje na zakładane reklamacje.
    Nie wiem, jak można traktować ich poważnie.
    Wielka szkoda, że nie wywiązują się z umowy.
    Nie poprawili cashbacku. Nie wypłacili bonusu powitalnego, mimo spełnienia przeze kryteriów. Zapewne filtrują po walucie, gdzie PLN, bonus nie wchodzi. Inaczej nie jestem w stanie sobie tego wytlumaczyć.
    • Michał - Moniaki pisze:
      Nacisakmy na nich cały czas, mamy nadzieję że wszystko się ułoży.
  61. Kris pisze:
    Piszcie w komentarzach na ich fb że nie wypłacają nagród. Usuwają i znów wklejajcie.
  62. plmatrix pisze:
    U mnie od 2 dni, nikt z supportu nawet nie odczytał nowego info w apce,
    Ogolnie warunki na bonus mam spełnione miesiąc temu, poźniej były 3 rozmowy z supportem oraz jeden mail , nic to nie dało. Tak więc karta poszła do szuflady, środki wypłacone, zobacze jak sie to rozwinie.
  63. Piotr pisze:
    Witam, czy trzeba zamawiać tę metalową kartę do wzięcia udziału w promocji czy wystarczy wirtualną?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Piotr, w tej chwili nie ma już tej promocji, zmniejszyli bonus na 5 euro i przynajmniej jeszcze przed świętami osoby z Polski nie mogły zakładać kont. Przy zakładaniu w tej promocji automatycznie był zakładany pakiet Vivid Prime z metalową kartą.
  64. Robert pisze:
    Pisałem do nich ponad 20wiadomosci przez chat jak i formularz reklamacyjny .na początku był odzew a teraz po prostu olewaja kompletnie, liczą ze po prostu ucichnie i nie będą musieli wypłacać 20Euro bonusu. warunki spełniłem z końcem listopada do tej pory .nie widziałem pieniędzy na koncie podejrzany ten vivid swoje dane tylko niepotrzebnie się im udostępniło ..nic się z tym nie da zrobić skoro tyle osób ma taki sam problem ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Robert, mam to samo. Odpisują że warunki spełnione ale mają problemy techniczne i zgłaszają to do IT. Myślę że mogłaby podziałać skarga lub wręcz pozew zbiorowy, z tym że skargę trzeba by kierować do niemieckiego odpowiednika KNF-u, czyli BaFin.
  65. Paweł pisze:
    Dzisiaj otrzymałem oczekiwany Bonus. Długo oczekiwany, bo od 18 listopada. Niemniej zapewnienia ze strony serwisu Vivid nie okazały się być mydleniem oczu i portfela.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Do mnie dzisiaj pisali że im brakuje linka, chociaż wcześniej mówili że sprawdzali i warunki spełnione – więc zobaczymy jak to pójdzie teraz. Lepiej późno niż wcale, ale szkoda że tak fajnie zapowiadający się startup zaliczył taką wtopę.
  66. Przemek pisze:
    Dziękuję za polecenie promocji oraz pomoc przy pisaniu reklamacji. Dzisiaj wpadła zaległa premia:)
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Nie ma za co, oby więcej takich sytuacji nie było w przyszłości, niepotrzebny stres 🙂
  67. plmatrix pisze:
    Własnie otrzymałem 20euro bonusu 🙂 nie wiem czy to jest zasługa ich działań (naprawy systemu) czy „straszenia” donosem do BaFin – ważne ze poskutkowało
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      chyba faktycznie był to błąd bo dzisiaj wypłacają hurtowo zaległe premie (albo proszą o dodatkowe dane).
  68. Kris pisze:
    Kasa u mnie też wpłynęła. Yhmmmmm
  69. Mateusz pisze:
    U mnie podobnie, dziś po godzinie 11 wpłynął „Welcome gift” w wysokości 20€. Łącznie w grudniu premie oraz cashbacki od Vivid to prawie 77€ więc całkiem fajnie. Super Deals mam aktywne do połowy lutego więc jeszcze coś na pewno wpadnie (fajnie byłoby gdyby przedłużyli cashback w Lidlu bo na razie jest tylko do dziś).
  70. Mateusz pisze:
    Chciałem tylko zapytać czy to w 100% legalne? Bo martwi mnie dodawanie zdjęcia dowodu etc. Nie doszło u nikogo do żadnego wyłudzenia ?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mateusz, konto otwierasz w niemieckim Solaris banku – można to porównać do wcześniejszego T-mobile usługi bankowe (rachunki były w T-mobile ale konto prowadzone było przez Alior Bank). Obowiązują takie same zasady bezpieczeństwa jak w przypadku zwykłych banków. Weź tylko pod uwagę że niestety promocja z 20 euro już się skończyła, teraz jest tylko 5 euro.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mateusz, konto otwierasz w niemieckim Solaris banku – można to porównać do wcześniejszego T-mobile usługi bankowe (rachunki były w T-mobile ale konto prowadzone było przez Alior Bank). Obowiązują takie same zasady bezpieczeństwa jak w przypadku zwykłych banków. Weź tylko pod uwagę że niestety promocja z 20 euro już się skończyła, teraz jest tylko 5 euro.
  71. Michał pisze:
    Po miesiącu upominania się o bonus 20E Vivid sam się odezwał ale proszą o adres mailowy osoby, z której linku się rejestrowałem – czyli Moniakowy link. Bardzo proszę o podesłanie tego maila – widziałem, że wcześniej poruszał ktoś już ten temat.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Michał, ten mail który podałeś przy komentarzu jest ok? To wyślę Ci maila z danymi.
  72. Michał pisze:
    Hejka, planuję założyć i tak tam konto. Czy instalując apkę z sklepu google (bez jakiegoś linku polecającego) dostanę te 5 euro? czy trzeba mieć link od kogoś? i co trzeba zrobić aby to euro otrzymać?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Musisz mieć link polecający, wtedy z niego się rejestrujesz żeby dostać nagrodę powitalną. Tak samo jak w przypadku wcześniejszej promocji, w ciągu 30 dni musisz wydać kartą jednorazowo min. 20 euro, wtedy otrzymujecie nagrody.
  73. Iron pisze:
    Czy wpłata 20 EUR musi być z mojego konta, czy może być to przelew od innej osoby z VIVID?
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Może być przelew od innej osoby – z tym że ta promocja jest już zakończona.
  74. Arkadiusz pisze:
    Witam. Przelewał ktoś środki z Vivid na Skrill? Zleciłem tydzień temu i nic. Suport Vivid nie odpowiada. Z Revolut musiałem wpisać oprócz IBAN adres firmy oraz BIC. Kasa doszła w 2 dni. Tutaj tylko IBAN ? Trochę dziwne.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Na skrill nie przelewałam, ale robiłam przelew z Vivid na Revolut. I z tego co mi się kojarzy (dość dawno to było) BIC nie musiałam wpisywać. Niektóre systemy bankowe mają automatyczne rozpoznawanie BIC po numerach rachunków, być może tak jest też w przypadku VIVID.
  75. Arkadiusz pisze:
    Dzięki za info. Napisałem do Skrill. Może coś sensownego odpowiedzą.
    • Moniaki.pl - Magda pisze:
      Mam nadzieję że się wyjaśni – w moim przypadku przelewy Revolut-Vivid i odwrotnie były księgowane w ciągu 1 dnia roboczego, więc coś tu ewidentnie jest nie tak.

Skomentuj Kiki Anuluj pisanie odpowiedzi