PROMOCJA ZAKOŃCZONA

NOWOŚĆ: 50 zł od Moniaków + 2 bilety do kina Helios (o wartości 50 zł) od Nest Banku – taka promocja TYLKO U NAS!

Stała się rzecz niesamowita – po raz pierwszy w historii Moniaki rozdają pieniądze 😀 Dodajemy extra bonus od naszej ekipy i promocja Nest Banku staje się jeszcze atrakcyjniejsza. Teraz zgarniesz 2 bilety do kina Helios (o wartości 50 zł) i dodatkowe 50 zł w prezencie od naszej zgranej Moniakowej ekipy.

WAŻNE: Musisz się spieszyć bo to bardzo krótka akcja, tylko dla najbardziej zdecydowanych osób. Wziąć w niej udział możesz tylko do piątku 28 kwietnia (włącznie), a dodatkowy Kupon Podarunkowy Sodexo uprawniający do zakupów o wartości 50 zł otrzyma pierwsze 50 najszybszych osób KAŻDY kto spełni warunki opisane w artykule.

Edit 27 kwietnia, godzina 21:24: Mam świetne wieści! Podbijamy stawkę po raz drugi. Promocja cieszy się waszym ogromnym zainteresowaniem, a wielkimi krokami zbliżają się urodziny naszego bloga. Zdecydowaliśmy, że z tej okazji bon sodexo o wartości 50 zł otrzyma od nas KAŻDY kto spełni warunki opisane w artykule, a nie tak jak wcześniej planowaliśmy, pierwsze 50 osób. Teraz bon sodexo masz GWARANTOWANY. Skorzystaj zanim ta okazja przepadnie.

Do końca promocji pozostało:

Ale po kolei…

2 bilety do kina Helios

Kina Helios to największa w Polsce sieć kin (pod względem ilości placówek). Jestem przekonany, że na tej promocji skorzysta mnóstwo osób bo nawet jeśli nie ma kina Helios w Twoim mieście to na pewno jest gdzieś niedaleko lub w mieście przez które będziesz przejeżdżać. Wtedy masz darmowy seans GRATIS.

Kina Helios znajdziesz w takich miejscach jak:

  • Bełchatów – Helios
  • Białystok – Helios Alfa
  • Białystok – Helios Biała
  • Białystok – Helios Jurowiecka
  • Bielsko-Biała – Helios
  • Bydgoszcz – Helios
  • Dąbrowa Górnicza – Helios
  • Gdańsk – Helios Alfa
  • Gdańsk – Helios Metropolia
  • Gdynia – Helios
  • Gniezno – Helios
  • Gorzów Wielkopolski – Helios
  • Grudziądz – Helios
  • Jelenia Góra – Helios
  • Kalisz – Helios
  • Kędzierzyn-Koźle – Helios
  • Kielce – Helios
  • Konin – Helios
  • Legnica – Helios
  • Lubin – Helios
  • Łódź – Helios Sukcesja
  • Nowy Sącz – Helios
  • Olsztyn – Helios
  • Opole – Helios
  • Piła – Helios
  • Piotrków Trybunalski – Helios
  • Płock – Helios
  • Poznań – Helios
  • Przemyśl – Helios
  • Radom – Helios
  • Rzeszów – Helios Galeria Rzeszów
  • Rzeszów – Helios Powstańców W-wy
  • Siedlce – Helios
  • Sosnowiec – Helios
  • Starachowice – Helios
  • Szczecin – Helios CHR Kupiec
  • Szczecin – Helios Outlet Park
  • Tczew – Helios
  • Tomaszów Mazowiecki – Helios
  • Wołomin – Helios
  • Wrocław – Helios Aleja Bielany
  • Wrocław – Helios Magnolia Park

Zdobyte bilety będą ważne przez 6 miesięcy od ich otrzymania, więc na pewno zdążysz w międzyczasie załapać się na jakiś fajny seans w jednym z powyższych kin.

Jak zdobyć bilety?

Promocja jest banalnie prosta. Wystarczy założyć 1 darmowe Nest Konto w Nest Banku (nowa nazwa Banku SMART) oraz wykonać płatności kartą na min. 150 zł. Znaczy to, że nowo-otwarte konto nie może być całkowicie “martwe”, natomiast nic nie stoi na przeszkodzie, aby zamknąć je od razu po odebraniu biletów do kina (nie ma żadnych zobowiązań).

Konta założysz wypełniając 1 formularz internetowy, a umowę podpiszesz przelewem weryfikacyjnym lub kurierem – jak Ci wygodniej.

Ważne jednak, aby być zupełnie nowym klientem Nest Banku. Jeśli posiadasz lub kiedykolwiek posiadałeś jakiś produkt w Nest Banku (albo Banku SMART) to poleć tę promocję rodzinie i znajomym. Sam niestety w takim wypadku nie możesz z niej skorzystać (tak, jak ja 🙁 ).

Po prostu bank w ten sposób chce przyciągnąć całkowicie nowych klientów.

Oto jak wygląda NEST KONTO w Nest Banku:

  • Otwarcie konta – 0 zł
  • Prowadzenie konta – 0 zł
  • Wydanie karty – 0 zł
  • Miesięczna opłata za kartę – 0 zł (bez warunków!)
  • Przelewy internetowe – 0 zł
  • Bankomaty w całej Polsce – 0 zł

Bank Nest to prawdopodobnie już ostatni bank, który oferuje klientom w pełni darmowe konta bez żadnych dodatkowych warunków.

Konto oczywiście możesz zamknąć w dowolnym momencie po odebraniu biletów. Możesz też zachować to konto na dłużej. Jest w pełni darmowe, więc świetnie sprawdzi się jako drugie konto (zapasowe) lub nawet jako rachunek podstawowy. Na plus działa tutaj również fakt, że Nest Bank oferuje całą gamę produktów oszczędnościowych, więc możesz przelewać tam swoje nadwyżki i zakładać korzystne lokaty czy konta oszczędnościowe.

W promocji nie ma żadnych ukrytych kosztów. Możesz więc, śmiało i bez obaw korzystać z tej okazji i w łatwy sposób zdobyć bilety o wartości 50 zł. Poniżej podaję co trzeba zrobić krok po kroku:

Instrukcja Krok Po Kroku

Cała procedura jest prosta jak drut:

  1. Wchodzisz na tę specjalną stronę promocyjną, wpisujesz adres e-mail i klikasz “zarejestruj się”. Kliknij link w otrzymanym e-mailu, a później przycisk “przejdź do strony banku”
  2. Wypełniając formularz, w ostatnim kroku, zaznacz zgody na “przetwarzanie danych w celach marketingowych” oraz na “przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną” (wymaga tego regulamin)
  3. Podpisz umowę przy kurierze lub robiąc przelew weryfikacyjny
  4. Po otwarciu konta i otrzymaniu darmowej karty wykonaj płatności na minimum 150 zł (masz na to 60 dni od otwarcia konta)

Załóż DARMOWE konto i odbierz 2 bilety do kina Helios + 50 zł od Moniaków >>
(w promocji dostępne jest tylko 500 nagród, później promocja zostanie wyłączona)

2017-01-13_1835_002

Jak dostać 50 zł od Moniaków?

Dodatkowy bonus w wysokości 50 zł (w postaci Kuponu Sodexo) otrzyma pierwsze 50 osób KAŻDY kto:

  1. Do 28 kwietnia 2017 (do godziny 23:59), korzystając z linków na naszym blogu, założą promocyjne konto w Nest Banku z biletami do kina Helios
  2. Spełnią warunki uprawniające do odbioru biletów (patrz instrukcja powyżej)
  3. Do 10 maja 2017 (lub od razu po wysłaniu wniosku do Nest Banku) wypełnią krótki formularz dostępny na tej stronie uzupełniając wszystkie pola potrzebne do wysyłki Bonu Sodexo.

Dodatkowo, nagradzamy osoby, które podjęły szybką decyzję i założyły konto z biletami do kina Helios, poprzez nasz blog, zanim dołożyliśmy ten extra bonus. Jeśli należysz do takich osób to oczywiście również otrzymujesz bon Sodexo. Wtedy wypełnij formularz i podaj dane do jego wysyłki oraz standardowo spełnij warunki promocji Nest-Helios. Nikt, kto korzysta z Moniakowych promocji nie będzie pokrzywdzony 🙂

I to wszystko!

To jest naprawdę takie łatwe! Najpóźniej do 18 lipca 2017 otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail kod wymienny na 2 bilety do kina Helios, a do 31 lipca 2017 Moniaki wyślą do Ciebie (na swój koszt) Kupon Sodexo o wartości 50 zł. Nagrody oczywiście są zwolnione z podatku i nie musisz martwić się żadnymi formalnościami.

Załóż DARMOWE konto i odbierz 2 bilety do kina Helios + 50 zł od Moniaków >>
(w promocji dostępne jest tylko 500 nagród, później promocja zostanie wyłączona)

Artykuł napisany w oparciu o następujące dokumenty:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

komentarzy 119

  1. Michał pisze:
    Tak po pierwsze czy jak zalozylem wczesnie konto tez dostane bon oraz mala uwaga w niedziele jest 30 kwiecien 28 jest w piatek a na poczatku opisu jest blad
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli założyłeś konto w Nest Banku zanim my dorzuciliśmy bon na 50 zł to otrzymasz (po spełnieniu warunków) bilety do kina i jeżeli wypełnisz formularz do odbioru bonu (wskazany w artykule) to jak najbardziej otrzymasz bon ?
      A co do daty to dziękuję- poprawiliśmy. ?
  2. Tomek pisze:
    Trzeba wykonać jednorazową transakcję na 150 zł?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Żeby otrzymać bilety do Heliosa musisz wykonać min. 1 płatność kartą na kwotę min. 150 zł. Z kolei żeby otrzymać bilety i Moniakowy bon również musisz spełnić te warunki i dodatkowo wypełnić formularz do którego przeniesienie jest w artykule. ?
  3. Michał pisze:
    Po rejstracji bon 50 zl sadexo wyskakuje strona wufoo i niestety mimo potwierdzenia i wyslania maila weryfikacyjnego ciagle podaje ze konto jest nie zweryfikowane.Czy od moniaki rowniez przychodzi potwierdzenie rejstracji
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Hej Michał, u nas nie ma żadnego potwierdzenia rejestracji (formularz wufoo). Napisz do mnie maila na [email protected] to potwierdzę Ci, że dostaliśmy Twoje dane – żebyś nie musiał niczego podawać publicznie.
  4. Michał pisze:
    Mam też pytania odnośnie promocji.
    Właśnie założyłem konto w banku z linku podanego w opisie.
    Weryfikację przeprowadziłem za pomocą przelewu i czekam na potwierdzenie banku.
    1) Teraz pytanie – czy muszę czekać na kartę i dopiero potem za jej pomocą wykonać płatności za min 150 zł ?
    2) Czy płatności się sumują, czyli może być kilka transakcji na łączną kwotę 150zł?
    3) Czy płatność może zostać wykonana poprzez zwykły przelew na czyjeś konto?
    4) Czy ogólnie przelewy się liczą ?
    Załóżmy, że mam już weryfikację z banku i zrobię przelew w ciągu kilku następnych dni to w formularzu Moniaków , gdzie jest żądany nr ote podaje ten z maila :Twój wniosek o otwarcie konta indywidualnego numer:”OTExxxx” tak ?
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Hej Michał! Odpowiadam konkretnie na Twoje pytania:

      1) Tak, czekać na kartę. Przelewy się nie liczą. Musisz zapłacić min. 150zł kartą.
      2) Tak, płatności się sumują. Musisz wydać łącznie min. 150zł w ciągu 60 dni od podpisania umowy (nie od otrzymania karty)
      3) Nie. Przelew nie zostanie uznany do promocji.
      4) Nie 🙂

      Tak, w formularzu Moniakowym podajesz ten numer OTE z maila od Nest Banku.

      Jeśli są jeszcze jakieś wątpliwości to pisz śmiało. Chętnie pomogę 🙂

  5. Marcin pisze:
    Cześć Moniaki, właśnie założyłem konto. Czy do 10 maja trzeba wydać kartą 150 zł, żeby otrzymać od Was 50zł czy tylko wypełnić formularz WUFOO? Obawiam się sytuacji, że karta po prostu do tego czasu nie dojdzie.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Cześć Marcin – 150zł musisz wydać w ciągu 60 dni od daty podpisania umowy z bankiem (będzie spokojnie dużo czasu, żeby dotarła karta). Natomiast jeśli chodzi o termin 10 maja to wystarczy tylko o wypełnienie formularza wufoo i później spokojnie spełnisz sobie warunki promocji (założenie konta i płatności kartą na min. 150zł).

      Może rzeczywiście mało przejrzyście to opisałem, więc jak coś to pytaj śmiało.

    • Marcin pisze:
      Dzięki za pomoc!:)
  6. Maja pisze:
    Gdzie będzie można ten bon zrealizować ?
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Maja, aby sprawdzić punkty akceptujące sodexo najlepiej wejść na https://dlaciebie.sodexo.pl/kupony/, a następnie u góry strony wybrać zakładkę “Punkty akceptujące” i wyszukać interesującą Cię lokalizację zaznaczając “Kupon Podarunkowy Pass”. Zdziwisz się w jak wielu miejscach je akceptują 🙂
  7. Jasiu pisze:
    Jak załozyzlem na samym poczatku promocji konto bezposerdnio ze strony banku zalapię sie na bon Sodexo ? po rejestreacji na WUFOO?
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Jasiu, dodatkowe 50 zł dostępne jest tylko dla czytelników korzystających z linków na naszym blogu (dostajemy wtedy od banku drobną prowizję). Przykro mi, ale jeśli założyłeś z pominięciem naszych linków afiliacyjnych to bonu Sodexo nie dostaniesz 🙁
  8. Daniel pisze:
    Witam, dwa konta założone jedno dla siebie drugie dla żony ,ale na stronie banku nie było nic wspomniane o bonie 50 pln. od Moniaki tylko o 2 biletach od Nest Banku ,jak więc zdobyć ten bon Sodexo od Moniaki.pl ?????
  9. kasia pisze:
    czy już został wykorzystany limit 50 osób?:)
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Kasiu, nie jesteśmy w stanie tego określić, ponieważ statystyki z banku trafiają do nas z 1-2 dniowym opóźnieniem. Zachęcam spróbować 🙂 Niczym nie ryzykujesz. W najgorszym wypadku będziesz mieć 2 bilety do kina i darmowe konto 🙂
    • Marcin pisze:
      A czy będzie wiadomo wcześniej niż w lipcu kto się załapał do grona 50 osób?
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Marcin, niestety nie 🙁 Jest szansa, że za 1-2 dni będziemy wiedzieli ile osób wysłało wniosek do banku, ale ile rzeczywiście założyło konto i spełniło warunki promocji (czyli załapało się do grona 50 osób) będziemy wiedzieli dopiero w lipcu.
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Kasiu, Marcinie, mam dobre wieści. Promocja cieszy się ogromnym zainteresowaniem, więc na naszym nadzwyczajnym wieczornym spotkaniu internetowym podjęliśmy decyzję, że usuwamy limit 50 pierwszych osób. Teraz bon sodexo jest GWARANTOWANY i otrzyma go każdy kto spełni warunki opisane w artykule. Możecie śmiało polecać tę promocję rodzinie i znajomym! 🙂 ~Robert
    • Marcin pisze:
      Świetnie:)
  10. Sandra pisze:
    trzeba zaznaczać karta płatnicza do konta albo nest oszczędności pod wyborem konta Nest konto? czy karta jest już zawarta a to jakaś dodatkowa?
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Tak Sandro, we wniosku o konto zaznaczasz kartę płatniczą. Konto Oszczędnościowe – wg uznania. Nie jest wymagane 🙂
  11. Ola pisze:
    Co decyduje o pierwszeństwie do nagrody w postaci bonu? Czas złożenia wniosku o konto, wysłania formularza czy wypełnienia wszystkich warunków promocji (łącznie z płatnością kartą na sumę 150 zł)?
    A tak przy okazji, bardzo fajna akcja, to już moja druga promocja z Waszym blogiem 😉
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Cieszę się Ola, że promocja Ci się podoba 🙂 O kolejności przyznawania voucherów będzie decydować data złożenia wniosku o konto. Natomiast oczywiście, jak ktoś szybko wypełni wniosek o konto, a nie spełni warunków promocji to do puli bonów się nie zaliczy. Trzeba więc być szybkim na początku i skutecznym w dalszej części promocji 🙂
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Witaj ponownie Olu, myślę, że mam dla Ciebie dobre wieści. Właśnie naszą Moniakową decyzją usunęliśmy limit 50 osób. Teraz KAŻDY kto spełni warunki opisane w artykule otrzyma voucher. Możesz śmiało polecać promocję znajomym i rodzinie 🙂
  12. Daniel pisze:
    Robercie w odp. na Twoje info cytuje. ( Daniel, jeśli zakładaliście konta za pośrednictwem linków na naszym blogu to wypełnij na siebie i na żonę ten formularz: https://moniakipl.wufoo.eu/forms/zgoszenie-do-promocji-sodexo-50-z/Jak spełnicie warunki promocji Nest-Helios (płatności kartą na minimum 150 zł w 60 dni od podpisania uowy i wyrażone zgody marketingowe), to oprócz biletów do kina dostaniecie od nas bony sodexo. ) Niestety nie otrzymałem od banku nr.OTE który jest wymagany z w tymffoformularzu. Gdzie go mogę uzyskać, bo nawet do bankowości już się logowalem i tam też nie dostałem żadnej wiadomości z tym numerem :-/
    • Moniaki.pl - Robert pisze:
      Daniel, numer wniosku znajdziesz w e-mailach, które dostawałeś od Nest Banku, kiedy zakładałeś konto.
  13. Daniel pisze:
    dostałem tylko jednego e-maila w tytule (kontonest z premią ) jest w nim tylko jakieś hasło z 9-ciu liter i jednej cyfry :-/
  14. Daniel pisze:
    :-/ właśnie że w spamie nic nie było :-/
  15. Łukasz pisze:
    Rozumiem, że mając konto firmowe nie można skorzystać z promocji? 😉
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ty nie skorzystasz niestety, ale zawsze możesz ją komuś polecić – też jest to dobre rozwiązanie a może znajomy jakoś się odwdzięczy 🙂
  16. Ola pisze:
    Ale miła niespodzianka! Sama skorzystałam i poleciłam tę promocję 🙂
  17. krzysiek pisze:
    próbowałem dziś założyć konto i nie dostałem z banku żadnego linku, a siostra też to robiła i staneła na wyborze banku z którego miała wysłac przelew potwierdzający – po prostu gdy najeżdżała na to pole żaden bank się nie wyświetlał – proszę o odpowiedz?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      I co udało się coś? Może w Twoim przypadku wiadomość mailowa wpadła do spamu? Sprawdź proszę i jeżeli okaże się, że faktycznie mail nie przyszedł to wtedy możesz raj jeszcze się zarejestrować bo może system jest przeciążony od ilości zgłoszeń i coś tam się zadziało.

      A co do siostry to udało jej się wprowadzić ten bank i wykonać przelew weryfikacyjny? Jeżeli nie to proszę o informację i zaraz będziemy się tym zajmować. 🙂

  18. Daniel pisze:
    Witam ,widzę że jest zmiana ( Kupon Podarunkowy Sodexo uprawniający do zakupów o wartości 50 zł otrzyma pierwsze 50 najszybszych osób KAŻDY kto spełni warunki opisane w artykule) miłe zaskoczenie ,najgorsze że nadal nie mam tego numeru OTE ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Danielu jeżeli złożyłeś wniosek to musiał przyjść mail od banku z numerem wniosku czyli OTE……Ale też nie ma się co przejmować bo możesz zawsze do nich zadzwonić i poprosić o ustalenie tego numeru, powinni bez problemu móc to zrobić. Ja nawet jak skontaktuję się z bankiem to nie udzielą mi takiej informacji o numerze wniosku bo naruszyliby tajemnicę bankową 🙂 Więc po prostu zadzwoń do nich i poproś o ustalenie tego numeru.
  19. Renata pisze:
    Witam , czy dostarczenie dokumentów czyli umowy przez kuriera jest darmowe ??? niektóre banki pobierają za to opłatę ,pozdrawiam
  20. Renata pisze:
    Dzięki Dominika 😉 pozdrawiam 😉
  21. Marlena pisze:
    nie doszła mi karta przez miesiąc
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cześć Marlena 🙂 Rozumiem, że chodzi Ci o kartę debetową do konta, prawda?
  22. Marlena pisze:
    No tak, przecież czymś muszę zrobić obrót na 150zł
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To zgłoś to w banku koniecznie niech podadzą przyczyny tego dlaczego nie otrzymałaś jeszcze karty do konta. Standardowo powinna ona dojść w ciągu max 14 dni.
    • Marlena pisze:
      Stanowisko Banku:
      Szanowna Pani, W nawiązaniu do przesłanej wiadomości, uprzejmie informuję, że nie złożył Pani wniosku o kartę. W celu zamówienia karty, zapraszam do kontaktu z Infolinią Banku, bądź wniosek można złożyć po zalogowaniu się do Bankowości Internetowej lub Mobilnej w zakładce Wnioski i Umowy. Za wydłużony czas oczekiwania na odpowiedź proszę przyjąć przeprosiny ze strony Banku. W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości proszę o kontakt z Biurem Obsługi Klientów pod numerem 801 800 188 lub (22) 438 41 41, od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 24.00 oraz w niedziele od 8.00 do 20.00, bądź najbliższym Oddziałem Banku lub Placówką Partnerską.

      Nie wiem jakim cudem we Wniosku nie odfajkowałam karty, ale jeśli zrobię już to w Placówce Banku, zrealizuję obrót 150 czy wciąż obejmuje mnie promocja? czy po postu jechać i zamknąć to konto

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Na upartego to regulamin nie mówi otwarcie “otwórz konto z kartą” cały czas jest mowa o koncie 🙂 Możesz więc napisać reklamację i przesłać ją na adres: [email protected]. A w niej zapytać czy możesz teraz domówić kartę i lekko już zasugerować, że przecież regulamin nie mówił o konieczności zawierania od razu umowy o kartę więc mogłaś pomyśleć, że domówienie jej w późniejszym czasie też będzie równoznaczne z udziałem w promocji. 🙂
    • Marlena pisze:
      Po konsultacji z infolinią wiem, że zawnioskowanie o kartę w późniejszym terminie np. w Banku nie dyskwalifikuje z promocji biletów podwójnych do Helios.
      Zonk w tym że jest ich ograniczona ilość tylko 500.
      Pierwszeństwo mają os. które spełnią warunek 150zł obrotu kartą.

      Co w takim przypadku z bonem Sadexo ?
      jeśli spełnię warunek do 19.06 (otwierałam konto 19.04) bon uzyskam ? bo na bilety już marna szansa …

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A wypełniłaś nasz formularz zgłoszeniowy, w którym należało podać numer wniosku? Rejestrowałaś się do promocji za pośrednictwem naszej strony? I przede wszystkim czy od podpisania umowy nie minęło już przypadkiem 60 dni?
      Bo rozumiem, że dopiero teraz zawnioskujesz o kartę, a transakcje kartą należało wykonać w ciągu 60 dni od dnia podpisania umowy o kartę.
    • Marlena pisze:
      konto zakładałam przez waszą stronę 19.04.
      wypełniłam formularz na bon sadexo.
      Kartę nawet jak dostanę do 10 dni, to dla mnie 150zł to 1 tankowanie i warunek spełniony ….
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To na bon powinnaś się załapać.
  23. Michał pisze:
    Kiedy moniaki beda wysylac bony
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Do 18 lipca na maila otrzymasz kody wymienne na bilety i po tym my do 31 lipca wyślemy bon do Sodexo. 🙂
  24. karolina pisze:
    czy obrót 150 zł kartą musi być zrealizowany w jednej transakcji ?? czy może być 10 na sumę 150 zł???
  25. mateusz pisze:
    Witam, mam 60 dni na wykonanie transakcji od otwarcia konta? tzn od kiedy? od daty na umowie? od daty podpisania? czy od daty aktywowania konta?
  26. mateusz pisze:
    od daty złożenia wniosku. dzisiaj dzwonilem do banku
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      To nie wiem jak oni to chcą policzyć, przecież samo złożenie wniosku nie czyni Cię klientem banku. Dopiero po podpisaniu umowy stajesz się nim i możesz spełniać warunki promocji. A co jeżeli ktoś będzie chciał podpisać umowę przy kurierze i cały proces potrwa ok. tygodnia…wtedy ktoś ma mniej czasu na spełnienie warunków. To mało logiczne z ich strony, poproszę przedstawiciela banku o oficjalne stanowisko. 🙂
    • mateusz pisze:
      na innych stronach, gdzie jest opisana promocja nest banku jest napisane, ze od złożenia wniosku :/ czy w związku z tym , moge przynajmniej liczyc na ten bon sedexo? to ze nie spełniłem tego warunku wydania 150 zl w obowiązującym czasie, nie do końca jest moją wina, myslalem ze mam wiecej czasu..
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Napisz do mnie prywatną wiadomość, podaj imię i nazwisko oraz numer wniosku, a ja zapytam jak wygląda Twoja sprawa u Organizatora.
  27. Adam pisze:
    Witam
    Czy do 18 lipca bank ma obowiązek podesłać bony do kina?
    Co jeśli ich nie otrzymam a wykonałem warunki promocji??
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak do 18 lipca 2017 roku otrzymasz bilety, a my do 31 lipca 2017 roku wyślemy bony do Sodexo. Jeżeli spełniłeś warunki promocji to otrzymasz bilety, nie masz czego się obawiać 🙂
  28. Marlena pisze:
    witam,
    ani biletów na mailu, ani bonu Sadexo !
    Spełniłam warunek, czy jest coś z moimi danymi nie tak ?
    wysyłaliście już ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Marleno, przecież w artykule jest wszystko zapisane. Bilety będą rozesłane przez Organizatora do 18 lipca 2017 roku, a my wyślemy bony do 31 lipca 2017 roku. Dziś jest 13 lipca więc należy jeszcze poczekać, prawda? 🙂
  29. Marlena pisze:
    pomyślałam , że nie czekacie do ostatniego dnia 😛 😉
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ja nigdy nie czekam do ostatniej chwili i gdybym mogła to bym dziś wszystko powysyłała, ale musimy czekać na informacje od Organizatora komu mamy przekazać bony, a oni już wolą czekać do ostatniej chwili. 🙂
  30. Magda pisze:
    Witam, co zrobić w sytuacji kiedy najprawdopodobniej usunęło się maila z Nest Banku (automatycznie…), który mógł zawierać ów kod uprawniający do odebrania darmowych biletów? Pozdrawiam serdecznie:)
    • Magda pisze:
      EDIT zadzwoniłam do Nest Banku, gdzie otrzymałam informacje abym kontaktowała się w tej sprawie z Agorą. Tak też uczyniłam, czego efektem była odpowiedź pani z centrali, że takiego zaproszenia dla mnie nie posiadają. Zaznaczę, że spełniłam warunki aby zostać objętą promocją, mój mąż również (i on takiego maila z kodem otrzymał!).
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ale to nie rozumiem. Dostałaś tego maila i go usunęłaś czy w ogóle go nie otrzymałaś?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A w koszu nie masz? Może przywróć sobie go po prostu. W razie gdyby to nie pomogło to poproszę o wiadomość prywatną i coś na to poradzimy 🙂
    • Mateusz pisze:
      Hej, w jaki sposób kontaktowałaś się z Agorą, możesz ewentualnie napisać numer bądź email? Możesz zdradzić w jaki sposób zakończyła się historia? Ja również nie otrzymałem żadnego maila do tej pory.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z Agorą najlepiej kontaktować się mailowo: [email protected].
  31. Magda pisze:
    Michał, zadzwoniłam na ich ogólny numer na stronie http://www... Przyznam, że pani nie bardzo wiedziała o co chodzi. Dominika, dziękuję za maila, zaraz do nich napiszę. Jeśli chodzi o samego maila (warunki promocji na 100% spełniłam) to po prostu automatycznie usuwam maile tego typu traktując je jako spam… Mój mąż, który również brał udział w promocji takiego maila otrzymał, stąd mój wniosek, że zapewne musiałam omyłkowo maila usunąć. Albo wcale go nie dostałam:)) W każdym razie, napiszę do nich maila. Dziękuję za pomoc.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      W razie problemów, poproszę Cię o prywatną wiadomość z imieniem i nazwiskiem oraz numerem wniosku to postaram się coś zadziałać w Tej sprawie.
  32. Marcin pisze:
    Cześć, ja też nie dostałem od nich biletów maila.
    • Mateusz pisze:
      Napisz na adres powyżej i podaj OTE podanego w mailu z aktywacją. Wciąż czekam na odpowiedź z ich strony.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Poproszę Cię o prywatną wiadomość z imieniem i nazwiskiem oraz numerem wniosku (OTE..) to postaram się coś zadziałać w Tej sprawie.
  33. Marcin pisze:
    Dzięki za pomoc. Wysłałem maila na [email protected] i czekam na odpowiedź, więc może na razie Ciebie Dominiko nie będę angażował. Dam znać jak się sytuacja potoczy.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ok, jak coś to daj znać – postaramy się wszystko wyjaśnić. 🙂
  34. Michał pisze:
    2 dni temu dostałem bilety do kina 🙂 czekam jeszcze na bon SODEXO :)) bomba promocja :))
  35. Adam pisze:
    Witam
    Moja sytuacja wyglada w ten sposób
    Spełniłem warunki promocji.
    Otrzymałem wiadomość o treści:
    “Witaj,

    Zostałeś zakwalifikowany do odbioru podwójnych biletów do kina Helios w Akcji “Nest Konto BILETY HELIOS” organizowanej przez Agorę SA i Nest Bank S.A.!
    Aby mieć możliwość odebrania voucherów na bilety, prosimy o zalogowanie się do aplikacji promocyjnej pod adresem https://kontonest.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

    Do zobaczenia w kinie!
    Życzymy udanego seansu.

    Pozdrawiamy
    Zespół AgoraPerformance.pl”

    Wszedłem na stronę , podaje e-mail i hasło do konta ale nie chce wejść.

    Nie moge się zalogować.
    Prosze o pomoc.
    Pozdrawiam

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A wyskakuje jakaś informacja? Bo rozumiem, że nie możesz się zalogować do panelu, prawda?
    • Adam pisze:
      Dokładnie tak. Nie mogę zalogować się do panelu. Proszę o pomoc.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli mail z którego przesyłasz komentarz nawiązuje do Twojego imienia i nazwiska to ja w poniedziałek wysłałam Ci bon do Sodexo. 😉 A jeżeli nie możesz zalogować się do panelu to zgłoś to jako reklamację na adres: [email protected]
    • Adam pisze:
      Wyskakuje informacja:”Proszę podać prawidłowy adres email i hasło. Wielkość liter nie ma znaczenia”
    • Marlena pisze:
      ja konto zamknęłam jakieś parę dni po spełnieniu warunku obrotu kartą.
      Nie mogę się zalogować …

      gdzie te kody w takim razie przyjdą teraz ?

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Hmmm bilety powinny znajdować się z zakładce wiadomości, po zalogowaniu się właśnie do systemu bankowości online. Jeżeli zamknęłaś konto to obawiam się, że bilety przepadły.
  36. Piotr pisze:
    Witam
    Nie działa strona do wygenerowania biletów do kina Helios.Napisali do mnie “W dniu dzisiejszym w naszej aplikacji pojawiły się błędnie wygenerowane kody z voucherami do kin Helios. Nie są one ważne. Prosimy o korzystanie wyłącznie z kodów dostępnych aktualnie w aplikacji.” Teraz nie wiem czy mam bilety czy nie
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Ale bilety były wygenerowane dziś czy kilka dni wcześniej, czyli czy otrzymałeś je dziś czy jakoś wcześniej?
    • Marlena pisze:
      Bonów Sodexo nie dostałam.
      Ostatnie moje pytanie, czy chociaż na ten bon się załapię skoro z biletami już nie mam złudeń ???
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Podeślij mi w wiadomości prywatnej imię i nazwisko to sprawdzę czy i kiedy ewentualnie wysyłałam bon.
  37. Tomasz pisze:
    Witam, Dominiko również nie otrzymałem kodu do kina, maila codziennie sprawdzam i nic. Zalogowałem się na stronie https://kontonest.zpremia.pl/promocja/zaloguj/ i nie ma tam żadnej informacji o biletach? Dominiko, pomożesz mi ? 🙂
  38. Anna pisze:
    Nie otrzymałam biletów, napisałam reklamację na maila, odpisali 19.07. że sprawdzą i do tej pory nic 🙁 pewnie z 2 tyg potrwa wyjąsnienie.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z tego co wiem to było zgłoszonych sporo reklamacji i muszą oni dokładnie przeanalizować każdy przypadek i może to potrwać :/
    • Anna pisze:
      Dopytałam dziś o wynik reklamacji i dostałam odpowiedź, że została uznana, a bilety będą do pobrania po 15 sierpnia. Czy Wy dostaniecie nową listę do wysyłki bonów Sodexo ?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak my również otrzymamy nową listę do wysyłki bonów. Jak znajdziesz chwilę to w odpowiedzi na ten komentarz napisz mi wiadomość prywatną (podaj imię i nazwisko oraz numer wniosku) to ja wpiszę Cię na listę pomocniczą i będę już o Tobie pamiętać 🙂
  39. Ola pisze:
    A ja z moją mamą otrzymałyśmy dzisiaj od Was przesyłki 🙂 Dziękujemy za miłą wiadomość, bon i słodką niespodziankę 😉 Na pewno to nie ostatnia promocja z Waszym blogiem 🙂
  40. Daniel pisze:
    Witam,Dominiko w opisie promocji napisałaś ( Najpóźniej do 18 lipca 2017 otrzymasz na swoją skrzynkę e-mail kod wymienny na 2 bilety do kina Helios, a do 31 lipca 2017 Moniaki wyślą do Ciebie (na swój koszt) Kupon Sodexo o wartości 50 zł.)
    Niestety nie otrzymałem e-maila z kodami na bilety ,ani od Moniaki przesyłki z bonem Sodexo o wartości 50 zł 🙁 co jest grane .Czy bank i Wy macie jakieś problemy ? co mam teraz robić pomóż ,pozdrawiam Daniel 🙂
  41. Michał pisze:
    Witam ja tez nie otrzymalem bonu sadexo choc powinien juz byc bo kody na bilety dostalem
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A możesz jako wiadomość prywatną ([email protected]) podesłać mi: imię i nazwisko oraz numer wniosku? Sprawdzę czy bony wysłałam i ewentualnie będę śledzić gdzie jest przesyłka 🙂
  42. PAWEŁ pisze:
    Witam serdecznie. Kody do kina otrzymałem bo założyłem dwa konta swoje i żony. Jeżeli chodzi o bonybto dla żony dotarł w tamtym tygodniu a dla mnie nic nie przyszło. Zastanawia mnie co jest przyczyną zwłaszcza że swoje konto zakładałem kilka dni wcześniej niż żony. Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Pani Marta (żona) została zakwalifikowana do bonów Sodexo bo taką informację otrzymaliśmy od Organizatora. Widzę, że jesteś na liście osób, które wzięły udział w promocji, ale nie zakwalifikowany do odbioru bonów. Widzę że mam od Ciebie maila więc pozwól, że napiszę reklamację i wyjaśnimy to z bankiem – dam znać jak coś się wyjaśni. 🙂
  43. PAWEŁ pisze:
    Witam serdecznie. Kody do kina otrzymałem bo założyłem dwa konta swoje i żony. Jeżeli chodzi o bonybto dla żony dotarł w tamtym tygodniu a dla mnie nic nie przyszło. Zastanawia mnie co jest przyczyną zwłaszcza że swoje konto zakładałem kilka dni wcześniej niż żony. Pozdrawiam
  44. Łukasz pisze:
    Podpisuję się pod przedmówcami co do biletów do Heliosa.
    Co się tyczy bonu to chciałbym wiedzieć został wysłany.
    Imię, nazwisko i numer wniosku wysyłam na w/w maila.
    Pozdrawiam
  45. Elżbieta pisze:
    wszystko wysłane dziekuje. mam bilety i bon sodexo 🙂
  46. Marcin pisze:
    Czy ktoś z osób, które miały uznaną reklamację z informacją, że bilety będą do pobrania po 15 sierpnia może pobrać te bilety? U mnie po zalogowaniu: Konkurs zakończony
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w Promocji.
  47. Marcin pisze:
    Hej, można już zamknąć konto czy trzeba czekać na otrzymanie bonu Sodexo, żeby nie przepadł?

Pozostaw odpowiedź Piotr Anuluj pisanie odpowiedzi