Jesteś naszym priorytetem - sprawdź nasze standardy jakości oraz jak zarabiamy.

100 zł premii GWARANTOWANEJ za założenie konta w SUPER PROMOCJI Millennium Banku oraz 360 zł dla aktywnych!

PROMOCJA ZAKOŃCZONA Konto osobiste

Ostatnio banki w szaleńczym tempie prześcigają się w organizowaniu promocji bankowych z super nagrodami. Dziś zdecydowanie stawkę podbija Millennium Bank, który wystartował z kolejną atrakcyjną promocją. Dokładnie przeanalizowałam jej regulamin i mogę stwierdzić, że jest ona naprawdę bardzo prosta i przyjazna.

Każdy kto założy Konto 360 lub Konto 360 Student oraz spełni kilka prostych warunków odbiera premię gwarantowaną 100 zł. A jeżeli komuś konto się spodoba i będzie chciał aktywniej z niego korzystać, nic nie stoi na przeszkodzie, aby odebrał dodatkowe 360 zł. Łącznie daje nam to spory zysk – 460 zł i to tylko na jednej promocji!

Promocja spodoba się też tym, którzy cenią sobie fajne produkty oszczędnościowe z solidnym oprocentowaniem.

Do kogo skierowana jest promocja?

Promocja jest przeznaczona dla nowych klientów Millennium Banku, a dokładnie osób które od 1 kwietnia 2015 roku nie posiadały i nie współposiadały konta w tym banku. Jeżeli posiadałeś samą lokatę (bez konta osobistego) lub tylko kartę kredytową to możesz jak najbardziej przystąpić do tej właśnie promocji.

Poza tym Millennium Bank bardzo mocno wychodzi na przeciw oczekiwaniom klientów w różnym wieku, a co za tym idzie konto w Millennium będzie idealne dla zwykłych klientów jak również studentów.

Dodatkowo atrakcyjne warunki prowadzenia konta będą idealnie dopasowane do najbardziej wymagających klientów, którzy cenią sobie wygodę oraz profesjonalną obsługę banku na wysokim poziomie. Dlatego jeżeli szukasz dobrego, solidnego konta głównego to myślę, że powinieneś rozważyć właśnie tę promocję Millennium Banku.

Jak odebrać GWARANTOWANE 100 zł?

KROK#1

Do 28 czerwca 2017 roku zarejestruj się na stronie promocyjnej podając swój adres mailowy oraz zaakceptuj regulamin promocji i wyraź zgodę na przetwarzanie danych zawartych w formularzu rejestracyjnym – krateczka 1 oraz 3.

KROK#2

Na adres mailowy otrzymasz wiadomość z unikalnym linkiem. Kliknij w niego i do 28 czerwca 2017 roku złóż wniosek o konto z kartą do konta – jeżeli masz do 26 lat załóż Konto Student w pozostałych przypadkach zwykłe Konto 360. Podczas składania wniosku:

  • wyraź zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu osób trzecich oraz na przetwarzanie danych osobowych po spełnieniu świadczeń umownych.
  • zwolnij Bank z tajemnicy bankowej w zakresie realizacji promocji – czyli wyraź zgodę na przekazanie przez Bank Millennium do spółki Bonnier Business informacji o spełnieniu lub niespełnieniu przeze mnie warunków uprawniających do otrzymania premii 100 zł, o której mowa w Regulaminie Akcji promocyjnej „Zgarnij Premie z Bankiem Millennium – III edycja”.

KROK#3

Podpisz umowę o konto najpóźniej do 30 czerwca 2017 roku. Osobiście proponuję podpisać umowę przy kurierze, wszystko działa sprawnie i od razu otrzymujemy kartę do konta.

KROK#4

1. Jeżeli założyłeś zwykłe Konto 360 to w każdym z dwóch kolejnych miesięcy, czyli w lipcu i sierpniu spełnij po dwa warunki:

  • zapewnij dowolny wpływ na kwotę min. 1 000 zł (ma to być jeden wpływ np. z Twojego konta w innym banku lub od znajomego)
  • wykonaj min. 1 dowolną transakcję na dowolną kwotę przy użyciu karty lub BLIKa – mogą to być płatności wykonane w sklepach stacjonarnych lub w internecie (transakcje mają być wykonane i zaksięgowane)

2. Jeżeli założyłeś Konto 360 Student to w każdym z dwóch miesięcy, czyli w lipcu i sierpniu spełnij tylko 1 warunek:

  • wykonaj min. 1 dowolną transakcję kartą lub BLIKIem na dowolną kwotę w sklepie stacjonarnym lub internecie (transakcje mają być wykonane i zaksięgowane)

To wszystko!

Teraz czas na nagrodę (jak ja uwielbiam pisać to zdanie! 🙂 ). O jej przyznaniu Organizator poinformuje Cię do 30 września 2017 roku poprzez wiadomość mailową. W mailu będzie link, po kliknięciu w który zostaniesz przekierowany na stronę, na której uzupełnisz dane do wypłaty premii.

Wypłata nastąpi w ciągu 14 dni od dnia poinformowania Cię o przyznaniu premii więc najpóźniej do 16 października 2017 roku.

>>Załóż konto w Millennium i odbierz 100 zł premii GWARANTOWANEJ<<

Jak odebrać dodatkowe 360 zł?

Dodatkową gotówkę, w tym przypadku moneyback, możesz odebrać za aktywne korzystanie z konta, a dokładnie wykonywanie płatności kartą – 30 zł/m-c lub poprzez BLIK – 30 zł/m-c. Jak widzisz, w każdym miesiącu możesz odebrać maksymalnie 60 zł przez okres 6 kolejnych miesięcy, czyli łącznie 360 zł.

  • otrzymujesz 2% zwrotu wartości transakcji za płatności kartą
  • otrzymujesz 5% zwrotu wartości transakcji za płatności BLIKIem

Pamiętajmy, że bank wymaga aby każdy kto chce odbierać moneyback zainstalował aplikację banku i zalogował się do niej.

A dla bardziej oszczędnych?

Jeżeli któryś z naszych czytelników ma życzenie maksymalnie wycisnąć coś z promocji Millennium to polecam zapoznać się z promocją znanej i lubianej Lokaty Mobilnej, która dla klientów będzie oprocentowana na 2,5% przez okres 3 miesięcy dla kwoty do 10 000 zł.

Dodatkowo, mamy również do dyspozycji konto oszczędnościowe, które będzie oprocentowane na 2,5% dla środków do 100 000 zł i na 1,7% dla środków powyżej 100 000 zł. Konto również zakładamy na 3 miesiące.

A czy konto w Millennium coś kosztuje?

W przypadku tej promocji fajne jest to, że spełniając jednocześnie warunki odbioru premii spełniamy warunki bezpłatności konta, karty i wypłat z bankomatów.

Od razu proponuję podczas zakładania konta poprosić o wyłączenie dodatkowo płatnej usługi jaką jest „pakiet bezpieczna karta” – 2,99 zł.

>>Załóż konto w Millennium i odbierz 100 zł premii GWARANTOWANEJ<<

Podsumowanie

Trzeba przyznać, że Millennium naprawdę przyłożył się i przygotował promocję godną polecenia. Moim zdaniem na ogromy plus zasługuje to, że jednocześnie spełniając warunki otrzymania premii GWARANTOWANEJ 100 zł zwalniamy się z opłat za korzystanie z konta w danym miesiącu.

Same warunki, które musimy spełnić to też pestka! Kto z nas nie jest w stanie zapewnić wpływu na kwotę min. 1 000 zł i wykonać min. 1 transakcji kartą lub BLIKiem? Studenci mają jeszcze prościej bo do ich zadań należy wykonanie tylko płatności kartą lub BLIKiem.

A jakby ktoś był leniwy to nawet nie musi wychodzić z domu żeby spełnić warunki – może przecież wykonać transakcje w internecie. 🙂

Aktywni mogą dodatkowo odebrać 360 zł, a oszczędni ulokować pieniądze na solidny procent zarówno na lokacie jak i na darmowym koncie oszczędnościowym.

Taka kumulacja jest naprawdę fantastycznym rozwiązaniem, dzięki temu w tej promocji każdy znajdzie coś dla siebie. 🙂

>>Załóż konto w Millennium i odbierz 100 zł premii GWARANTOWANEJ<<

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

komentarzy 31

  1. Kamila pisze:
    czy od razu po odebraniu nagrody można zamknąć konto bez utraty nagrody?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, po odebraniu premii można zamknąć konto bez konsekwencji 🙂
  2. Darek pisze:
    Czy jesteście w stanie powiedzieć coś więcej o tym „zwalnianiu Banku z tajemnicy bankowej w zakresie realizacji promocji”?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jak najbardziej. Millennium współpracuje w tej promocji z Bankierem i ze swojej strony Bankier daje 100 zł a bank inne dodatki. I teraz aby Bankier mógł wypłacić 100 zł premii musi mieć od banku informację, że ta konkretna osoba spełniła warunki promocji. Wszystko polega tylko na tym. 🙂
  3. Darek pisze:
    Czy jesli zaloze konto w czerwcu to musze jeszcze w czerwcu wykonac ta transakcje i przelew 1000 zl zeby nie placic 8 zl za prowadzenie?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jeżeli zakładasz zwykłe Konto 360. Przy czym opłata za kartę nie jest pobierana przez pierwsze 2 miesiące.
  4. Darek pisze:
    Czy jesli zaloze konto w czerwcu to musze jeszcze w czerwcu wykonac ta transakcje i przelew 1000 zl zeby nie placic 8 zl za prowadzenie?
  5. Darek pisze:
    Czy jesli zaloze konto w czerwcu to musze jeszcze w czerwcu wykonac ta transakcje i przelew 1000 zl zeby nie placic 8 zl za prowadzenie?
  6. Dominika pisze:
    Jakie zgody dokładnie należy zaznaczyć podczas wypełniania wniosku?

    Są zgody:
    1. Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu marketingu osób trzecich oraz na przetwarzanie moich danych osobowych po spełnieniu świadczeń umownych.

    2. Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych drogą telefoniczną.

    3.Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych drogą elektroniczną.
    Pełna treść zgody

    4.Wyrażam zgodę na przekazanie przez Bank Millennium S.A. z siedzibą w Warszawie do spółki Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie informacji o spełnieniu lub niespełnieniu przeze mnie warunków uprawniających do otrzymania od spółki Bonnier Business (Polska) sp. z o.o. premii, o której mowa w Regulaminie Akcji promocyjnej „Zgarnij Premie z Bankiem Millennium – III edycja”.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tu zaznaczasz 1 i 4 aby bank poinformował Organizatora o konieczności wypłacenia Ci premii. 🙂
    • Dominika pisze:
      Jesteś pewna? Rozmawiając na czacie z osobą z banku otrzymałam informację, że muszę zaznaczyć wszystkie 4 zgody, żeby spełnić warunki regulaminu. Pierwsze 3 zgody dotyczą punktu:

      3) składając Wniosek o Produkt wyrazi zgody na przetwarzanie przez Bank jego danych
      osobowych dla celów marketingu Banku i podmiotów stanowiących jednostki powiązane
      z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym poprzez środki
      porozumiewania się na odległość, oraz nie odwoła tych zgód w okresie Promocji,

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Cytuję regulamin:
      „[…] 3) składając Wniosek o Produkt wyrazi zgody na przetwarzanie przez Bank jego danych
      osobowych dla celów marketingu Banku i podmiotów stanowiących jednostki powiązane
      z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy, w tym poprzez środki
      porozumiewania się na odległość, oraz nie odwoła tych zgód w okresie Promocji,
      4) składając Wniosek o Produkt Banku wyrazi zgodę na ujawnienie przez Bank
      Organizatorowi informacji objętych tajemnicą bankową w zakresie potwierdzenia
      Organizatorowi przez Bank faktu zawarcia przez Uczestnika umowy o Produkt Banku w
      ramach Promocji i spełnienia warunków określonych w punkcie II ust. 2 – 4 Regulaminu”

      Porównaj teraz czy te dwa punkty z regulaminu nie pokrywają się z tym co pisałam wcześniej, czyli z tym że powinno się wyrazić zgodę numer 1 i 4.

  7. Dominika pisze:
    No właśnie zgoda nr 1 brzmi:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celu marketingu bezpośredniego usług i produktów podmiotów stanowiących jednostki powiązane z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy (Aktualna lista jednostek dostępna na stronie http://www.bankmillennium.pl) dalej „podmioty trzecie”. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank informacji, stanowiących tajemnicę bankową, wynikających z rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego (ROR) otwartego na podstawie Umowy z uwzględnieniem kart debetowych wydanych do tego ROR oraz linii kredytowych przyznanych do tego ROR oraz z rachunków walutowych, rachunków oszczędnościowych lokat terminowych i z rachunków oszczędnościowych powiązanych z tym ROR, po spełnieniu świadczenia wynikającego z Umowy oraz z umów w zakresie wymienionych powyżej produktów bankowych zawartych w dniu dzisiejszym jak również po dacie złożenia niniejszego oświadczenia, zgodnie z art. 105a Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe.”

    czyli odnosi się do pkt. 3 w Regulaminie jakby w połowie tzn konkretnie do:
    „wyrazi zgody na przetwarzanie przez Bank jego danych
    osobowych dla celów marketingu Banku i podmiotów stanowiących jednostki powiązane
    z Bankiem oraz współpracujące z Bankiem na podstawie umowy”

    a jest dalsza część tego punktu, tzn:
    ” w tym poprzez środki porozumiewania się na odległość, oraz nie odwoła tych zgód w okresie Promocji”

    w zgodnie nr nie ma mowy o środka porozumiewania się na odległość. Regulują je zgody nr 2 i 3:

    „Wyrażam zgodę na używanie telefonu oraz innych telekomunikacyjnych urządzeń końcowych lub automatycznych systemów wywołujących w celu przekazywania komunikatów głosowych w ramach marketingu bezpośredniego.”

    „Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych lub marketingowych poprzez Millenet, Aplikację Mobilną, SMS, Kanał bankomatowy, pocztę elektroniczną, czat oraz każdy inny środek umożliwiający przesyłanie wiadomości na odległość pomiędzy komputerami lub innymi urządzeniami elektronicznymi.”

    Według konsultantów z Banku – „Środki porozumiewania się na odległość w tym przypadku oznaczają telefon, oraz Millenet i Aplikację Mobilną Banku (droga elektroniczna)”

    Czyli wychodziłoby, że zaznaczyć trzeba wszystkie 4 zgody (3 pierwsze na jeden zapis z regulaminu i 4 zgoda na drugi zapis z regulaminu).

    Niby 3 róznych konsultantów z którymi rozmawiałam potwierdza powyższe, ale wiadomo, że w sumie mają w tym interes.. Z kolei według Ciebie zgoda nr 1 jest wystarczająca – już sama nie wiem.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Z naszej perspektywy kluczowe tu są dwa zwroty. Regulamin mówi „wyrazi zgodę na przetwarzanie przez Bank jego danych”. Przetwarzanie oznacza jakiekolwiek operacje wykonywane na danych osobowych, takie jak: zbieranie, utrwalanie, przechowywanie, opracowywanie, zmienianie, udostępnianie i usuwanie, a zwłaszcza te, które wykonuje się w systemach informatycznych.
      Z kolei otrzymywanie informacji marketingowych to już co innego.

      Możesz zarówno przetwarzać dane z wykorzystaniem środków komunikacji na odległość jak i dostarczać materiały marketingowe z wykorzystaniem tego typu środków. I niby jak konsultantom chodzi o „przetwarzanie danych” to dlaczego mówią o Millenet i swoich aplikacjach – czyli że ich zdaniem to Bank ma przetwarzać Twoje dane do Ciebie? Przecież do tych środków dostęp masz tylko Ty.

      Dla nas są to dwie różnie rzeczy. Jeżeli chodziłoby tu o materiały marketingowe to powinni napisać w regulaminie „wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych za pomocą środków komunikacji na odległość”.

    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Konsultowałam dziś sprawę z Organizatorem. Potwierdził, że konieczne jest zaznaczenie wszystkich zgód. Chociaż moim zdaniem regulamin słabo to precyzuje.
    • Michał pisze:
      Ja niestety zaznaczyłem tylko zgody 1 i 4, więc podejrzewam, że z premii nici i tylko oddałem bankowi swoje dane za darmo 🙁
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Bank dopiero będzie weryfikował warunki więc możesz jeszcze śmiało na infolinii wyrazić zgody i będzie to normalnie brane pod uwagę. 🙂
  8. Wojciech pisze:
    Czekamy na kuriera i działam z kolejną promocją. Pozdrawiam wszystkich moniakoholików którzy lubią łatwe pieniądze.
    P. S. Wczoraj otrzymałem 150 zł z banku bzwbk za korzystanie z karty debetowej i pierwszą część nagrody za przeniesienie wynagrodzenia czyli 50 zł (w przyszłym miesiącu kolejna transza 100zl),bon sodexo na kwotę 50 zł również dotarł jakiś czas temu.
  9. Dominika pisze:
    Super! Gratulujemy takich sukcesów, widać że jesteś prawdziwym łowcą promocji :relaxed:
  10. Wojciech pisze:
    Dzięki wielkie…. Wkręciłem się w to na maxa. Zaczynałem od poszukiwań dobrej lokaty i tak trafiłem na waszego bloga. Dalej jakoś poszło…
  11. Martyna pisze:
    Czy jeśli mam 20, ale nie jestem studentką, to też mam założyć konto Student?
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Tak, jak najbardziej możesz założyć Konto 360 Student – ważny jest tu wiek. 🙂 Później jak już będziesz mieć pow. 26 lat to konto przekształci się w zwykłe Konto.
  12. Jakub pisze:
    Razem z dziewczyną założyliśmy konta. Umowę podpisaliśmy wczoraj tj. 28 czerwca. Moje konto jest już aktywne, ale jej nie. Na infolinii poinformowali nas, że należy czekać do niedzieli (2 lipca) na aktywację konta. Czy dziewczyna nadal będzie objęta promocją skoro aktywacja konta nastąpi po 30 czerwca? Jedyne co nas ratuje to data na umowie.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Nie no jeżeli umowa była podpisana w terminie i macie na to dowód (data na umowie) to z Waszej strony warunek jest spełniony i aktywacja konta to już leży po stronie banku. Tak jak piszesz wszystko robiliście w tym samym czasie, Twoje konto jest aktywne a Twoja dziewczyna oczekuje więc tu wszystko jest ok.
  13. Andrzej pisze:
    Nie wpływają grosze (2%) od platności kartą millennium bank
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      A kontaktowałeś się już z bankiem w tej sprawie?
  14. Adrian pisze:
    Założyłem konto około 20 czerwca, na razie premii brak (informacji o niej również), appka zainstalowana od razu i wykonałem sporo płatności blikiem i kartą ale nic nie wróciło z moneyback 🙁 aby skontaktować się z bankiem muszę przekopać się przez regulamin i zobaczyć czy nie ma tam jakiś dodatkowych warunków.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Jeżeli chodzi o premię główną – 100 zł to o jej przyznaniu będziesz poinformowany do 30 czerwca 2017 roku więc jeszcze jest trochę czasu. Co do moneyback’u to wystarczy, że zgłosisz problem na chacie z konsultantem – po zalogowaniu się do bankowości online.
  15. Adrian pisze:
    Miało być chyba do 30 września 😉
    Minął wrzesień i ani zł nie dostałem z wielkiej promocji 100 + 360 zł a dość aktywnie korzystałem z konta. Napisałem na chat banku i okazało się że przy podpisywaniu umowy nie wyraziłem zgody na cele marketingowe. Wniosek podpisałem w banku i nie wiem czy przypadkiem pracownik mnie wpuścił w maliny przez co wszystkie premie przeszły koło nosa. Złożyłem jeszcze reklamację ale małe prawdopodobieństwo, że coś z tego będzie.
    • Moniaki.pl - Dominika pisze:
      Myślisz, że pracownik mógłby skasować tamten wniosek i stworzył nowy? Bo generalnie zgody wyrażałeś sam przy składaniu wniosku więc pewnie wszystko powinno być ok. Mam nadzieję, że reklamacja jakoś wyjaśni co się zadziało.
  16. Ewa pisze:
    Ewa Gawronska ,724542068

Skomentuj Wojciech Anuluj pisanie odpowiedzi