PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Pod choinkę: Karta podarunkowa do Rossmanna warta 100zł – wystarczy założyć 1 bezpłatne konto!

Okazja jest nietuzinkowa. Pod Twoją choinką może wylądować dodatkowe 100 zł do wydania w Rossmannie. Przyda się na prezenty lub jakieś własne przyjemności.

Ale, ale…

Zanim przejdę do jakichkolwiek szczegółów MUSZĘ Ci powiedzieć o najważniejszej rzeczy. W tej promocji dostępne jest tylko 1 000 kart podarunkowych, więc musisz się spieszyć. Ostatnia tego typu promocja, jeśli dobrze pamiętam, wyczerpała się już po 6 dniach.

W tym wypadku bycie człowiekiem zdecydowanym i umiejętność szybkiego działania to ogromne atuty.

bon1

100 zł do Rossmanna

Rossmann to fajny sklep. Lubię robić tam zakupy, a najbardziej cenię to, że przy okazji kupowania wszelkiego rodzaju kosmetyków (ostatnio kupowałem odżywkę do włosów mojej małej księżniczce) można złapać tam też wiele produktów z innych kategorii (np. proszki do prania czy artykuły dla niemowląt).

A ostatnio pojawiły się już nawet ozdoby świąteczne.

Co roku, tuż przed świętami  kupuję tam też prezent dla moich rodziców (akurat mam blisko :P). Dostają na Boże Narodzenie ładną ozdobną ramkę, a w środku zdjęcie ich ukochanej wnuczki.

Myślę, że Ty też będziesz doskonale wiedzieć na co spożytkować te 100 zł.

Jak otrzymać tę kartę podarunkową?

Promocja jest dziecinnie prosta. Wystarczy założyć darmowe Nest Konto w Nest Banku (nowa nazwa Banku SMART) oraz minimum 1 (słownie: jeden!) raz zalogować się do bankowości internetowej.

Prościej chyba już być nie mogło.

Ważne jednak, aby być zupełnie nowym klientem Nest Banku. Jeśli posiadasz lub kiedykolwiek posiadałeś jakiś produkt w Nest Banku (albo Banku SMART) to poleć tę promocję rodzinie i znajomym. Sam niestety w takim wypadku nie możesz z niej skorzystać.

Po prostu bank w ten sposób chce przyciągnąć całkowicie nowych klientów.

Oto jak wygląda Nest Konto:

  • Otwarcie konta – 0 zł
  • Prowadzenie konta – 0 zł
  • Wydanie karty – 0 zł
  • Miesięczna opłata za kartę – 0 zł (bez warunków!)
  • Przelewy internetowe – 0 zł

Bank Nest to prawdopodobnie już ostatni bank, który oferuje klientom w pełni darmowe konto bez żadnych dodatkowych warunków i haczyków.

Konto możesz zamknać w dowolnym momencie po odebraniu karty podarunkowej.

Możesz więc, śmiało i bez obaw korzystać z tej okazji i zgarnąć łatwe 100 zł. Poniżej podaję co trzeba zrobić krok po kroku:

Instrukcja Krok Po Kroku

Cała procedura jest prosta jak drut:

  1. Wchodzisz na tę specjalną stronę promocyjną i klikasz „załóż konto”
  2. Wypełniając formularz zaznacz zgody na „przetwarzanie danych w celach marketingowych” oraz na „przesyłanie informacji handlowych drogą elektroniczną” (wymaga tego regulamin)
  3. Po otwarciu konta, zaloguj się minimum 1 raz do bankowości elektronicznej (masz na to 90 dni od otwarcia konta)

Konto możesz otworzyć wykonując przelew weryfikacyjny lub za pośrednictwem kuriera, który przyjedzie do Ciebie z umową do podpisania.

WAŻNE: Dostępnych jest tylko 1 000 kart podarunkowych, więc musisz się spieszyć. Po wyczerpaniu puli nagród, bank zablokuje możliwość wysyłania nowych wniosków, a na stronie promocyjnej pojawi się wielki napis „promocja zakończona”.

Załóż DARMOWE konto i odbierz kartę podarunkową >>
(w promocji dostępne jest tylko 1 000 takich kart, o wartości 100 zł każda)

I to wszystko!

cardTo jest naprawdę takie łatwe! W ciągu 14 dni roboczych od spełnienia wszystkich punktów z instrukcji, zostanie do Ciebie wysłany list, a w nim karta podarunkowa o wartości 100 zł.

Znaczy to, że jeśli się pospieszysz to jest szansa, że karta dotrze do Ciebie jeszcze przed świętami. Będzie idealnym prezentem pod choinkę (karta nie jest imienna, więc możesz ją komuś podarować) lub po prostu dodatkową stówką odciążysz budżet domowy płacąc nią za przedświąteczne zakupy.

Załóż DARMOWE konto i odbierz kartę podarunkową >>
(w promocji dostępne jest tylko 1 000 takich kart, o wartości 100 zł każda)

Łatwiej być chyba nie mogło!

To już powoli staje się tradycją, że promocje Nest Banku (wcześniej Bank SMART) są niezwykle proste i przyjazne uczestnikom. Ale to dobrze! Teraz możesz w łatwy sposób zgarnąć 100 zł na świąteczne zakupy (o ile się pospieszysz!). Nie przegap tej okazji i odbierz swoją kartę podarunkową!

Karta będzie ważna aż do 20.11.2017, więc jeśli nie wykorzystasz jej na Boże Narodzenie, to na pewno będzie ku temu inna, równie dobra okazja.

Załóż DARMOWE konto i odbierz kartę podarunkową >>
(w promocji dostępne jest tylko 1 000 takich kart, o wartości 100 zł każda)

Gwarancja uczciwości! Sam możesz sprawdzić dokumenty z tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarze 103

  1. Michael napisał(a):
    A jak wygląda sytuacja z zamknięciem konta? Czy można otworzyć konto zalogować się, poczekać na kartę Rosmana i od razu zamknąć konto? Czy można to zrobić całkowicie przez internet?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Tak, jesli Ci sie ono nie spodoba to mozna zamknac konto od razu po odebraniu karty podarunkowej. Nie jestem pewien czy przyjmuja wypowiedzenie konta e-mailem ale na pewno jak zadzwonisz na infolinie to nie bedzie problemu, wiec da rade bez wychodzenia z domu 🙂
  2. Krzysztof napisał(a):
    Wybralem opcje przelewu jako autoryzację i gdy przekierowalo mnie na strone banku i wyslalem 1zl tak system blue media odpowiedzialny za przekazanie przelewu napisal ze nie mozna wykonac przelewu i zeby sprobowad pozniej. To oznacza ze musze wypelniac wszystko od nowa? Pozdrawiam i dziekuje!
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli złożyłeś wniosek to nie ma problemu załapałeś się do promocji i nie musisz drugi raz tego robić. W celu dokończenia procesu zakładania konta możesz skontaktować się z bankiem i oni powiedzą co dokładnie zrobić, aby wykonać przelew lub zmienią sposób podpisania umowy na kuriera. ????
  3. ela napisał(a):
    czy jesli ktos zalozy konto moim linkiem abym ja mogla zarobic na tym 50 zl to nadal bedzie dla tej osoby przyznana karta do rossman?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Nie, ta promocja nie łączy się z żadną inną promocją. A wgl. w Nest Banku jest taka promicja z poleceniami?
  4. Mateusz napisał(a):
    Tutaj liczy się data złożenia wniosku czy data podpisania umowy jeśli chodzi o kolejność przyznawania nagrody?
  5. Joanna napisał(a):
    Witam,
    Na ostatnim etapie przy przekierowaniu na konto PEKAO w celu przelewu 1zł wychodzi komunikat:
    Przepraszamy
    Aktualnie nie możemy zrealizować Twojego przelewu.
    Spróbuj później.

    Robi się to już od kilku godzin, co dalej?

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      To jakiś błąd techniczny, problem jest w trakcie rozwiązywania.
  6. o napisał(a):
    ile trzeba czekac od zlozenia wniosku na dostarczenie karty?
  7. Krzysztof napisał(a):
    Lepiej podpisac umowe kurierem czy uwierzytelnic poprzez przelew?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      To nie ma znaczenia. Wiadomo, że szybciej jest przelewem, a na kuriera trzeba dzień lub dwa poczekać.
  8. Agnieszka napisał(a):
    4. Aby uzyskać prawo do Vouchera w ramach Promocji Uczestnik zobowiązany jest spełnić
    łącznie poniższe warunki z zachowaniem ich kolejności:

    d) nie korzystać z uprawnienia do odstąpienia od umowy, w terminie i na warunkach
    określonych przez obowiązujące przepisy prawa,

    Czyli po jakim czasie mogę zamknąć konto?

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Po otrzymaniu karty podarunkowej. Punkt który zacytowałaś dotyczy zamykania konta w ciągu 14 dni od podpisania umowy, kiedy przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy.
  9. sebastian napisał(a):
    Witam , czyli jeżeli wypełniłem wniosek i czekam na wizytę kuriera nie oznacza to otrzymam bon ? W tym czasie ktoś może dokonać przelewu i mnie wyprzedzi , dobrze rozumiem warunki otrzymania bonu .
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Nie ma o to obaw, jeżeli podpiszesz warunki i spełnisz warunek logowania to karta podarunkowa zostanie Ci przydzielona. ????
  10. Sebastian napisał(a):
    Agnieszka. Wydaje mi się, że możesz od razu zamknąć, ale z zachowaniem okresu wypowiedzenia (30 dni?). Przy podpisywaniu umowy na odległość możesz od niej odstąpić w ciągu 14 dni i uważa się ją za niebyłą.
    Wg punktu który cytujesz, żeby spełnić warunki promocji nie możesz odstąpić od umowy, ale naturalnie możesz ją wypowiedzieć 😉
  11. ela napisał(a):
    na fast clubie ktore sami kazaliscie zalozyc aby dostac sto zl za konto w pko, jest za polecenie linkiem otrzymanie 50 zł,wiec pytam czy innym linkiem niz wy tu wstawiliscie mozna zalozyc sobie konto?
  12. Adam napisał(a):
    Skąd informacja, że promocja już się skończyła?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Bezposrednio od naszego opiekuna promocji. Dzisiaj o 1 w nocy osiagnieto limit wnioskow i bank zakonczyl promocje.

      Kazdy kto zdazyl zalozyc konto otrzyma karte podarunkowa, jesli spelni warunki promocji. Kto sie wahal czy zalozyc niestety musi liczyc ze niedlugo pojawi sie kolejna taka okazja.

  13. Sonia napisał(a):
    Witam, czy jeżeli założyłam wczoraj po południu konto ale jeszcze się nie zalogowałam do bankowości online (nie dostałam jednorazowego hasła smsem) to załapię się na ten bon do rossmanna?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Tak, tak. Kazdy kto zdążył zalozyc konto, kiedy promocja trwała ma teraz 90 dni na zalogowanie i otrzyma karte podarunkowa.
  14. Marzena napisał(a):
    Wczoraj złożyłam wniosek o konto, lecz mojego banku nie było na liście i wybrałam opcje kurierem, Czy też dostane bon, czy tylko pierwszeństwo mają te osoby co od razu potwierdziły swoje dane tym przelewem?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli podpiszesz umowę przy kurierze i zalogujesz się do bankowości internetowej w ciągu 90 dni to dostaniesz kartę podarunkową bez problemu. ????
  15. Krzysztof napisał(a):
    „Joanna pisze:
    26 listopada 2016 o 14:42
    Witam,
    Na ostatnim etapie przy przekierowaniu na konto PEKAO w celu przelewu 1zł wychodzi komunikat:
    Przepraszamy
    Aktualnie nie możemy zrealizować Twojego przelewu.
    Spróbuj później.
    Robi się to już od kilku godzin, co dalej?”

    Miałem dokładnie to samo ale robiąc przelew z Mbanku, pewno po weekendzie otrzymany maile z potwierdzeniem bo przelew z banku mi poszedł i mam go w historii

  16. Agnieszka napisał(a):
    Witam 🙂
    Login do konta internetowego będzie na umowie którą przywiezie kurier?
  17. Marcin napisał(a):
    Witam, gdzie pobrać NIK do zalogowania, piszą coś o umowie ramowej a ja jej nie dostałem? Sms z pinem mam.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Robiłeś przelew weryfikacyjny więc sprawdź czy nie otrzymałeś go przypadkiem w przelewie zwrotnym. ????
  18. Marcin napisał(a):
    Jest tam jakiś 10 miejscowy ciąg liter i liczb ale po wpisaniu do i pinu z smsa wychodzi nieprawidlowy
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A na maila nie dostałeś żadnej wiadomości? Może coś do spamu wpadło? ????
  19. Marcin napisał(a):
    Gapol ze mnie w spamie było ???? Dziękuję za pomoc. Robicie kawał dobrej roboty ! Telefon otrzymałem we wtorek, na kartę do rosmana zapisany jestem ja żona i teściowa. Dzisiaj żona założy kartę na bon za 400 do Dauglasa????
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Noooo to szalejecie,ale to naprawdę super wiadomość! Oby tak dalej i więcej takich nagród dla Was ????
  20. Alicja napisał(a):
    Jeśli otworzyłam konto i dostałam informację o tym, że mogę się już zalogować to się załapałam na kartę tak? Niestety nie dostałam ciągle smsa z jednorazowym hasłem :(. Ale rozumiem, że jeśli zadzwonię na infolinię i to wyjaśnię to karta wciąż będzie dla mnie?
  21. Karol napisał(a):
    Cześć!
    Jeżeli email z potwierdzeniem złożenia wniosku otrzymałem 26.11 o 10:32 a email potwierdzający otwarcie konta dopiero dzień później tj. 27.11 o 12:32, to promocja mnie obowiązuje i otrzymam kartę do rossmanna?
  22. Marcin napisał(a):
    Witam,

    Jeśli złożyłem wniosek w trakcie trwania promocji, natomiast promocja została zakończona, a kurier jeszcze nie dzwonił w sprawie umówienia się na podpisanie umowy, tylko zadzwoni w ciągu najbliższych dni, to będę miał tą kartę? czy wyprzedzili mnie osoby, które wybrały opcję przelew? Bo jeśli nie , to szkoda, podpisywać umowy, bo będę już ich klientem,i w przyszłości ominie mnie podobna promocja.

    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Marcin, to nie szkodzi, że promocja została zakończona. Dołączyłeś do niej w terminie jej trwania i jeśli spełnisz warunki promocji (logowanie do bankowości online) to dostaniesz kartę podarunkową. Informację tę potwierdził nam oficjalnie bank.
  23. ela napisał(a):
    juz nie moge zlozyc wniosku?
  24. Tomasz napisał(a):
    Czy żeby skorzystać z promocji trzeba też założyć konto oszczędnościowe?
  25. Tomasz napisał(a):
    Wiem że się zakończyła. Założyłem konto osobiste. Czy powinienem założyć też oszczędnościowe?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Nie ma takiej konieczności. Jeśli masz ochotę to możesz dodatkowo założyć sobie oszczędnościowe, ale regulamin tego nie wymaga.
  26. Kamil napisał(a):
    Otrzymałem w niedziele takiego maila i od tego dnia nie mam żadnego maila ze stronu banku. Ile czasu moze trwać weryfikacja tożsamości? Pozdrawiam;)
    „Witamy w Nest Banku!

    Dziękujemy za złożenie wniosku o otwarcie konta.
    Otrzymaliśmy dane z Twojego przelewu. Wniosek został przekazany do weryfikacji Twoich danych w celu potwierdzenia Twojej tożsamości.

    Po pozytywnej weryfikacji Twoich danych otrzymasz dokumenty potwierdzające zawarcie umowy oraz numer NIK, który pozwoli Ci w pełni korzystać z usług naszego Banku.

    Pozdrawiamy,
    Nest Bank”

    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Bank pewnie zweryfikował wszystkie dane, lecz umowa wysłana jest pocztą, więc może to trochę potrwać 🙂
  27. Remigiusz napisał(a):
    Witam,
    „Witaj w Nest Banku!
    Dziękujemy za złożenie wniosku o otwarcie konta. Twoje zgłoszenie otrzymało numer:
    Kurier zadzwoni do Ciebie w celu umówienia wizyty na numer telefonu podany we wniosku.
    Kurier odwiedzi Cię pod wskazanym adresem.
    Czas oczekiwania na umowę o prowadzenie konta nie powinien być dłuższy niż 5 dni roboczych. O postępach w procesie otwierania konta, będziesz informowany na bieżąco.”
    Dzisiaj mija piąty dzień i nic. Zero e-maili, telefonu nic. Zaczynam wątpić, że konto zostanie otwarte.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Poczekaj do poniedziałku, jak nic się nie ruszy to trzeba będzie napisać reklamację na takie działania.
  28. Adam napisał(a):
    Witam. Zarówno u mnie jak i u mojej koleżanki jest identyczna sytuacja jaką opisuje Remigiusz. Czekam ale zastanawiam się czy to nie jest ściema. Zresztą nawet jeżeli okaże się że mimo wszystko dojdzie do podpisania umowy Bank swoim nie dotrzymaniem informacji zawartych w e-mailu w moich oczach na tzw. „DZIEŃ DOBRY” stawia siebie w bardzo niekorzystnej sytuacji.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Adamie trochę cierpliwości, oni mieli sporo zgłoszeń więc może być ciężko wszystko ogarnąć. Jeżeli sytuacja się nie zmieni to po weekendzie my również złożymy na takie działania reklamację.
  29. Marcin napisał(a):
    Moim zdaniem skandal, wniosek złożony w sobotę 26.11 , wybrana opcja kurier, do dziś całkowity brak kontaktu, zarówno ze strony kuriera, jak i ze strony banku. Gdybym na prawdę potrzebował konta, i naprawdę zainteresowałaby mnie ich oferta, to po takim potraktowaniu, z pewnością bym zrezygnował, i założył konto w innym banku.
  30. Marysia napisał(a):
    Cześć! Jeżeli złożyłam wniosek, a kuriera nadal nie ma, to czy załapałam się na promocję?
    Bo nie wiem czy wgl podpisywać umowę(jak kurier do mnie przyjedzie).
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Kontaktowaliśmy się z bankiem. Jak najbardziej wszystkie osoby, które złożyły wniosek o konto są liczone do promocji. Proszę o trochę cierpliwości, obiecano nam, że bank będzie jak najszybciej kontaktował się z klientami.
  31. Alicja napisał(a):
    Wiadomo coś czy ktoś już dostał kartę? 2 tygodnie niby już minęły, nie robocze co prawda, ale jednak.
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Alicjo mamy informację od banku, że mogą być lekkie opóźnienia. Promocja cieszyła się dużą popularności i bank potrzebuje trochę więcej czasu niż przypuszczał na wszystkie procedury.
  32. AGA napisał(a):
    umowę już mam, ale niestety czekam na smsa z jednorazowym hasłem 🙁 nie wiecie jak długo się czeka?
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Masz 90 dni na zalogowanie się do bankowości online, także na pewno zdążysz. Promocja cieszyła się bardzo dużą popularnością, a bank nie był na to przygotowany z tego te opóźnienia 🙂
  33. Tomek napisał(a):
    3 tygodnie już… Jakaś sciema ze strony Nest :/?
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Myślę, że w tym tygodniu powinny już przyjść pierwsze katy podarunkowe. Karty wysyłane są pocztą, także trzeba uzbroić się w cierpliwość.
  34. Marta napisał(a):
    Cześć, a co w sytuacji kiedy złożyłam wniosek w odpowiednim czasie ale weryfikacja przelewu nie przeszła pozytywnie? bank się skontaktował kilka dni później informując, że zmienia sposób weryfikacji na kuriera – ale jednocześnie dostałam kolejnego już maila o potwierdzeniu złożenia wniosku? to załapałam się na promocję czy nie hmm ??
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Witaj Marto! Wyślę zapytanie o tę sytuację, bo sam jestem ciekaw jak bank do tego podejdzie. Dam znać jak tylko będę wiedział coś konkretnego.
  35. Tomasz napisał(a):
    Witam czy przyszła juz komuś ta karta podarunkowa?
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Mamy informacje, że pierwsze karty zostały wysłane w piątek. Wysyłka jest pocztą polską, także trzeba czekać(szczególnie w okresie świątecznym).
  36. Michał napisał(a):
    26.11 otwarte konto, karta miała dojść do 14dni, mija 5 tydzień a karty podarunkowej nie ma.
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Z tego co wiemy bank ma bardzo duże opóźnienia, karta na pewno do Ciebie trafi lecz z opóźnieniem.
  37. Adam napisał(a):
    Dziś rano otrzymałem listem poleconym swoją kartę podarunkową tak że Nowy Rok zaczął się dla mnie bardzo dobrze. Dziękuję Moniaki bo to dzięki wam mam ten noworoczny prezent. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku dla całej redakcji i czytelników.
  38. Wojciech Kawecki napisał(a):
    Ja nadal oczekuje…
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Czytelnicy już przysyłają nam zdjęcia kart, więc teraz to kwestia kilku dni 🙂
  39. Michał napisał(a):
    …nadal nic…
  40. Marcin napisał(a):
    u mnie tez cisza, informacja o przyznaniu karty przyszła 23.12, a karta w cudowny sposób zaginęła w czasoprzestrzeni …
  41. Michał napisał(a):
    trzeba będzie napisać do nest, że się rezygnuje z konta…bez sensu ta oferta…miało być max.2 tyg. chyba raczej 2 miesiące!
  42. Michał napisał(a):
    Napisałem do Banku zobaczymy co odpowiedzą. Dam znać.
  43. Gabriela napisał(a):
    U mnie ani maila ani karty 🙁 napisalam do nestbanku lecz niestety trzeci dzien cisza..
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Gabrysiu jak do końca tygodnia nikt się nie odezwie to napisz nam wiadomość prywatną i postaramy się jakoś mocniej zainterweniować w banku.
  44. Gabriela napisał(a):
    Seerio? <3 dziekuje, dam znac!
  45. Piotr napisał(a):
    Ja rowniez nie otrzymalem karty, ani maila, a pierwsze logowanie mialo miejsce w listopadzie. Czy macie jakies propozycje co zrobic w tym przypadku?
  46. Karol napisał(a):
    Witam!
    23 grudnia 2016 otrzymałem email od NestBanku, że spełniłem wszystkie warunki w promocji NEST Konto Prezent Na Święta i otrzymam kartę podarunkową do sieci sklepów Rossman o wartości 100 zł.
    Niestety do dnia dzisiejszego nie otrzymałem tejże karty. Co powinienem zrobić, aby ją dostać?
  47. Michał napisał(a):
    Tydzień temu napisałem reklamację do banku i nadal brak odzewu.
    Lipa, zamierzam zrezygnować z konta.
  48. Marcin napisał(a):
    Ja również składałem reklamację drogą telefoniczną. Było to w poniedziałek 16.01.17r. Ogólnie wystosowałem zapytanie o kartę podarunkową, zostałem zapytany, czy jest możliwość , aby oddzwonili do mnie za kilkanaście minut, gdy ustalą szczegóły. Zgodziłem się, oczywiście po dziś dzień cisza na telefonie. Kpią sobie ze swoich klientów. Konto na bank pójdzie do zamknięcia. Dziwię się, że ktoś jest w stanie powierzyć im swoje pieniądze, jeśli oni jako bank nie potrafią wywiązać się z prostych obietnic. 14 dni na wysłanie karty. Czy telefon zwrotny do klienta, który do nich dzwoni. Dla mnie to po prostu galopująca niekompetencja.
  49. Basia napisał(a):
    Też nie mam ani karty, ani maila z potwierdzeniem ;/
  50. Michał napisał(a):
    Witam Wszystkich Moniaków,
    Dzisiaj dotarła karta Rossman.
    Trochę się naczekałem i wreszcie jest.
    Dziękuje Dominice i całemu zespołowi Moniaki.pl
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Cała przyjemność po naszej stronie! 🙂 Miłych zakupów. 🙂
  51. Sonia napisał(a):
    Otrzymałam bon do rossmanna, to już druga bankowa promocja z której skorzystałam przez Wasz portal – bardzo dziękuję:) Macie jakieś info do kiedy te karty podarunkowe są ważne? Nie było na nich żadnych informacji o terminie ważności.
    Pozdrawiam:)
  52. Piotr napisał(a):
    Warunki spelnione, nie dostalem ani maila z potwierdzeniem, ani karty. Mail z reklamacja wyslany, brak jakiejkolwiek odpowiedzi ze strony banku przez ponad tydzien.
  53. Marcin napisał(a):
    Również czekam. Przed swietami maila dostałem. A do tej pory żadna przesyłka nie przyszła..
  54. Tomasz napisał(a):
    „To jest naprawdę takie łatwe! W ciągu 14 dni roboczych od spełnienia wszystkich punktów z instrukcji, zostanie do Ciebie wysłany list, a w nim karta podarunkowa o wartości 100 zł.

    Znaczy to, że jeśli się pospieszysz to jest szansa, że karta dotrze do Ciebie jeszcze przed świętami.”

    Świętami wielkanocnymi w przypadku Nest Banku.
    Jestem w podobnej sytuacji, e-mail z potwierdzeniem dostałem jeszcze w grudniu , lecz karty nie ma nadal, w lutym.

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Pisałeś może reklamację na [email protected]? Jak nie to napisz, a jak nikt się nie odezwie w ciągu 3-4 dni to daj nam znać i my postaramy się to wyjaśnić. 🙂
  55. Monia napisał(a):
    Witam,
    nie otrzymałam karty do Rossmana do dnia dnia dzisiejszego. Karta niby została wysłana 12.01.2017, spełniłam warunki regulaminu w dniu 23.12.2016, składałam reklamację telefonicznie, otrzymałam w piątek listowną odpowiedź ale nie wynika z niej żeby była ona pozytywnie rozpatrzona ponieważ tylko poinformowali że wysłali kartę 12.01.2017, nie napisali nic że wysyłają ponownie karty. Proszę o pomoc 🙁 ponieważ jest to pierwsza promocja bankowa z której korzystam.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Moniko napisałam do Ciebie wiadomość w tej sprawie. 🙂

Napisz komentarz