PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Odbierz 10 biletów do Cinemacity lub Helios (do wyboru!) za założenie konta w PKO i zarabiaj gotówkę polecając je znajomym!

Dominika Augustyniak

22 Wrz 2016

Ostatnia promocja PKO cieszyła się tak ogromną popularnością, że niespodziewanie Bank zakończył ją wcześniej niż planował. Najzwyczajniej w świecie, przerosła go liczba zgłoszeń, która nie ukrywam w ostatnich dniach była ogromna!

Ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło…i już dziś mamy dla Was równie fajną promocję PKO. Jak najbardziej nadal są do zdobycia bilety – po 10 sztuk dla każdego uczestnika do sieci Cinema City lub Helios. Tę promocję można dodatkowo śmiało połączyć z V edycją programu poleceń, gdzie do odebrania jest premia 100 zł.

stowka

Dla kogo bilety do kina?

W promocji możesz wziąć udział, jeśli masz między 18 a 26 r.ż. oraz nie posiadałeś nigdy konta w PKO lub Inteligo, albo zamknąłeś którekolwiek z tych kont przed 31 sierpnia 2016 roku.

Bank przygotował pulę 10 000 biletów do kin Cinama City oraz Helios (sam wybierasz jakie chcesz bilety) . Każdy pakiet 10 biletów jest wart prawie 200 zł! Więc wydaje mi się, że nagroda jest warta Twojej uwagi.

>>Otwórz konto w PKO – polecaj i zarabiaj<<

Jak otrzymasz bilety?

Bilety otrzyma każda osoba, która założy zupełnie darmowe Konto dla Młodych, a ponadto spełni następujące warunki:

#1 Podczas składania wspomnianego konta zaznacz we wniosku, że zakładasz konto z kartą

#2 Do 10 listopada 2016 wykonaj min. 1, dowolną transakcję kartą otrzymaną do konta

#3 Do 10 listopada 2016 zarejestruj się na pkobp.pl/kinoza0

#4 I to wszystko, teraz wystarczy poczekać na pakiet 10 biletów

Bilety będą przyznawane w odpowiednich turach, co dwa tygodnie począwszy od 30 września. Bilety będą przyznawane do 30 listopada. Będą one przekazane jako wiadomość w bankowości internetowej iPKO w formie kodów, które możesz wykorzystać pokazując w kasie kina. Będą one ważne przez 6 miesięcy od momentu ich otrzymania.

Konto dla Młodych – bez opłat!

Jak na dzisiejsze czasy to konto będzie spełniało oczekiwania wszystkich, głównie dlatego, że jest ono całkowicie darmowe, bez haczyków!

  • Otwarcie i prowadzenie konta – 0 zł
  • Wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce – 0 zł
  • Karta do konta – 0 zł po wykonaniu zaledwie 5 dowolnych transakcji, inaczej 5 zł

Mam PKO, czyli jak Ty możesz zarobić na programie poleceń?

Teraz bonusowa propozycja. Równolegle do tej promocji aktywna jest nowa – V edycja programu pleceń, w której każdy uczestnik odbiera 100 zł za założenie konta osobistego w PKO z Twojego polecenia. Natomiast Ty jako osoba polecająca takie konto możesz odebrać 50 zł za każdego poleconego.

Jeżeli założyłeś konto w promocji z biletami to teraz śmiało możesz zaproponować jakiemuś znajomemu, że polecisz mu konto i obydwoje zarobicie dodatkowe pieniądze.

Kim powinna być osoba polecona?

Osoba polecona przez bank jest charakteryzowana jako osoba, która w ciągu 3 ostatnich lat nie posiadała w PKO żadnego konta osobistego lub firmowego. To jedyny wymóg stawiany przez bank.

Jak odbierzecie premie?

Jeżeli masz już osobę, której chciałbyś polecić konto w PKO to teraz wystarczy, że zarejestrujesz się na stronie promocji:

https://mam.pkobp/polecaj-i-zarabiaj/

i zgłosisz chęć zostania osobą polecającą. Następnie otrzymasz kod polecający, który możesz przekazywać swoim znajomym.

pko_polecenia

+ 100 zł PREMII DLA KAŻDEGO ZNAJOMEGO + 50 zł dla Ciebie

Poleciłeś znajomemu założenia konta oraz przekazałeś mu swój kod polecający – super! Teraz wystarczy, że znajomy założy za pośrednictwem strony:

https://mam.pkobp.pl/otworz-konto-z-polecenia/

a przy wypełnianiu wniosku o konto poda kod polecający jaki od Ciebie otrzymał.

Ważne jest, aby wniosek o konto wniosek o konto został podpisany najpóźniej do 7 listopada 2016 roku. Możesz podpisać umowę o konto w obecności kuriera lub w oddziale banku.

Kolejny krok na drodze do zdobycia 100 zł to wykonanie w ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy o konto poniższych warunków:

#1 ZADANIE

wykonaj min. 1 transakcję kartą na kwotę łączną min. 200 zł – obowiązują transakcje wykonane fizycznie w sklepach stacjonarnych (płatności internetowe nie będą zaliczane do promocji)

#2 ZADANIE

wykonaj min. 1 transakcję przy użyciu IKO z wykorzystaniem kodu lub czeku BLIK na kwotę min. 10 zł – tu również obowiązują transakcje wykonane fizycznie w sklepie stacjonarnym (płatności internetowe nie będą zaliczane)

I to wszystko!

Dzięki spełnieniu tych dwóch prostych warunków premia 100 zł trafi na Twoje konto jako osoby poleconej, a 50 zł za konto polecającego, w ciągu 75 dni od momentu zakończenia etapu, w którym brałeś udział:

I etap – 09.09 – 8.10 – jeżeli podpisałeś umowę o konto w tym przedziale czasowym to otrzymasz premię do 22.12.2016

II etap – 9.10 – 7.11 – jeżeli podpisałeś umowę o konto w tym przedziale czasowym to otrzymasz premię do 21.01.2017

Jakie konto opłaca się założyć?

Zgodzisz się ze mną, że aby ta promocja miała sens to warto założyć takie konto, które nie będzie nic kosztować, albo koszty którego będą najniższe z możliwych. Dlatego przy tej promocji chcę polecić założenie jednego z dwóch kont:

Konto Dla Młodych

Tak jak pisałam na początku, to konto jest zupełnie darmowe. Nic nie zapłacisz za jego otwarcie oraz prowadzenie. Darmowe będą również wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce. A po wykonaniu zaledwie 5 dowolnych transakcji kartą w miesiącu będzie ona dla Ciebie zupełnie darmowa (w przeciwnym razie zapłacisz za nią 5 zł).

I dodatkowo zakładając to konto można zdobyć darmowe bilety, o czym również pisałam na początku. To konto ma jednak jeden minus – jest dla osób od 18 do 26 r.ż.

Konto Za Zero

Otwarcie tego konta jest zupełnie darmowe. Natomiast opłata jest naliczana za prowadzenie konta – 6,90 zł/m-c, ale…możemy jej uniknąć. Wystarczy tylko zamówić do konta kartę i w każdym miesiącu wykonać nią płatności na łączną kwotę min. 300 zł. Dzięki temu darmowe będzie zarówno konto jak również karta.

Podsumowanie

Program poleceń może być dla Ciebie fajną zabawą i możliwością na odebranie jakiejś dodatkowej gotówki. Zakładając konto w PKO odbierasz: 10 darmowych biletów o wartości prawie 200 zł tylko za wykonanie 1 transakcji kartą. A dodatkowo trafia do Ciebie 50 zł za polecenie komuś tego konta.

A i Twój znajomy wychodzi z tej promocji zwycięsko. Nie dość, że odbiera 100 zł za płatności kartą (co i tak pewnie codziennie robi) to jeżeli założy Konto dla Młodych również ma szansę na odebranie darmowych biletów! No i chyba nie muszę już dodawać, że ktoś kto był poleconym może stać się polecającym i również polecać inne osoby!

Czy warto skorzystać z tej promocji? Chyba sam widzisz, że naprawdę warto!

>>Otwórz konto w PKO – polecaj i zarabiaj<<

Lista dokumentów obowiązujących w promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarzy 116

  1. Szymon napisał(a):
    To znaczy, że za pomocą fast50club.p już nie można zdobyć tych 100 zł?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli nie udało Ci się do 21.09 zarejestrować w fast50club i złożyć wniosku o konto w PKO to niestety teraz przystąpienie do promocji nie jest możliwe.
  2. Maria napisał(a):
    Dzień dobry, zarejestrowałam się na pkobp w tej promocji kino za 0, ” Dziękujemy za zgłoszenie udziału w Promocji.”
    Gdzie będę widzieć, że dostałam te bilety:)?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Pamiętaj tylko żeby wykonać jeszcze min. 1 transakcję kartą i zarejestrować się na pkobp.pl/kinoza0. Nagroda w postaci biletów zostanie wydana poprzez wysłanie wiadomości zawierającej pakiet 10 kodów na Pocztę w serwisie bankowości elektronicznej iPKO. Trzeba zalogować się do iPKO na http://www.ipko.pl.
  3. Przemek napisał(a):
    Czy po dokonaniu transakcji kartą powinienem dostać jakieś powiadomienie z banku o przyznaniu biletów czy trzeba czekać do 30 września?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Trzeba czekać i zaglądać do serwisu internetowego banku, tam będą Twoje bilety. 😉
  4. Mateusz napisał(a):
    „Zgoda na przekazywanie materiałów marketingowych” (głównie chodzi o warunek „wyrażam zgodę na używanie podanego numeru telefonu do celów marketingu bezpośredniego”, a nie chce później mieć licznych telefonów z banku.)
    Czy to okno przy rejestracji jest konieczne? Można to później jakoś usunąć i kiedy?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Wyrażenie zgody na otrzymywanie informacji marketingowych jest konieczne przy tej promocji. Zgody te możesz cofnąć w momencie zamykania konta osobistego co z kolei możesz zrobić po otrzymaniu biletów.
  5. Rafał napisał(a):
    Dzień Dobry, zarejestrowałem się w fast50club i złożyłem wniosek o założenie konta w PKO przed 21.09. 2016. Nie mogę znaleźć artykułu o tej promocji gdzie było wszystko opisane, zwracam się więc z pytaniem co muszę teraz zrobić aby otrzymać 100 zł z promocji fast59 club, po prostu czekać ?
  6. Leiard napisał(a):
    Witam, czy jest jakiś konkretny wymóg co do płatności kartą? Czy na dowolną kwotę w pierwszym lepszym sklepie? Rozumiem, że bilety zostaną przyznane do 30 listopada, bez znaczenia kiedy kto się zarejestrował do promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak, wykonać należy dowolną płatność, w dowolnym sklepie i na dowolną kwotę. Tak bilety przyznawane są od 30 września do 30 listopada. Nie zapomnij tylko zarejestrować się na stronie pkobp.pl/kinoza0. 🙂
  7. Bartosz napisał(a):
    jedno pytanko ! 🙂 🙂 Czy po dostaniu biletów jak będę chciał zamknąć konto w banku to nie będą mieli możliwości zabrać mi nie wykorzystane bilety 🙂 ?
  8. Sylwia napisał(a):
    mam sie martwic czy to normalne? poniewaz stowki ejszcz enie ma, biletow tez nie 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Co do 100 zł to wszystko jest ok ponieważ fast50club ma czas do 15.11 na przyznanie premii. Sprawa biletów wygląda tak,że sami jesteśmy zaniepokojeni takim obrotem sprawy dlatego jeszcze dziś postaram się wysłać oficjalnego maila do banku z prośbą o wyjaśnienia. Jak tylko dostanę odpowiedź to dam znać ????
  9. Sylwia napisał(a):
    Wicie juz cos na temat tch biletow..?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Nie, czekam jeszcze na odpowiedź z banku. Jak coś będę wiedziała to udzielę informacji.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Sylwio dostałam już oficjalne stanowisko baku w tej sprawie. Bilety są przyznawane w transach, według kolejności spełnienia warunków przez klientów biorących udział w promocji. Ci z nich, którzy spełnili warunki w pierwszej kolejności, do 10.09 otrzymali już bilety w ramach pierwszej transzy. Kolejne osoby, które spełniły wszystkie warunki do 24.09 – otrzymają bilety do 14.10. Z tego co się jeszcze dowiedziałam, nie ma opóźnień w przyznawaniu tych biletów.

      Ponadto w momencie rejestracji klienta w promocji, system automatycznie rezerwował dla niego pakiety biletów. Nie ma więc ryzyka, że dla kogoś, kto już te warunki spełnił zabraknie biletów.

  10. Sara napisał(a):
    Hej, bo już się zapętliłam 😀 jeżeli poleciłam konto, brat je już założył i uruchomił, to teraz tę transakcję w sklepie na 200zł i na 10zł w iko muszę wykonać ja, on czy może oboje?
  11. Jan napisał(a):
    Chciałbym zapytać czy w przypadku promocji dotyczącej otrzymania biletów do kina właśnie o taką zgodę się rozchodzi ?
    „Status
    Wyrażona zgoda na marketing tradycyjny i elektroniczny Banku oraz marketing podmiotów współpracujących z Bankiem „
  12. Diana napisał(a):
    czy można jednocześnie skorzystać z promocji z biletami jak i być poleconym i otrzymać 100zł?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Z programu poleceń możesz jak najbardziej skorzystać i jeżeli ktoś Cię poleci to odbierzesz 100 zł po spełnieniu warunków. Co do biletów to generalnie promocja jeszcze trwa (do 16.10.2016r.) więc jak założysz Konto dla Młodych to również możesz zarejestrować się na stronie do odbioru biletów.
  13. Sasza napisał(a):
    Taaa srety bilety, kasy jak narazie takze nie ma, nie rozumi dlaczego.. Ile mozna na to czekac! Tak samo z betami od smarta takze biletu ejszcze nie otrzymalam.. Chyba robicie ludzi w bambuko
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Sasza, nie bardzo rozumiem skąd te nerwy? Premii 100 zł od fast50club jeszcze nikt nie dostał, ale to nie jest powód do stresu ponieważ zgodnie z regulaminem jest na to czas do 15 listopada. A co do biletów od Banku Smart to otrzymuje się je do 14 dni od spełnienia warunków – czy w Twoim przypadku minęło już 14 dni od momentu:
      1. Zaakceptowania regulaminu promocji i założenia konta
      2. Akceptacji zgód na przetwarzanie danych w celach marketingowych oraz na kontaktowanie się banku w celach marketingowych za pośrednictwem telefonu lub e-maila
      3. Zalogowania się przynajmniej 1 raz do bankowości elektronicznej?
  14. nikola napisał(a):
    Jezeli najpierw zalogowalam sie do promocji a pozniej zaplacilam karta to nie zostana mi przyznane bilety?
  15. Jernej napisał(a):
    Mam pytanie. Czy jeśli otrzymałem już bilety, a nie dostałem jeszcze 100 zł od fast50clubu mogę już zamknąć konto bez obawy utraty 100 zł ;)?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jernej ja bym jeszcze poczekała z zamknięciem konta do oficjalnego otrzymania pieniędzy. Nie wiemy czy PKO przesłało już listę uczestników do fast50club więc jak zamkniesz konto to mogą być później problemy. 🙂
  16. Jernej napisał(a):
    Okej, a z karty można chociaż zrezygnować, czy może w przypadku rezygnacji stać się coś z biletami :)?
  17. Marcin napisał(a):
    Idzie jakoś sprzedać te 10 biletów? Bo ja dostałem, ale raczej nie skorzystam więc może by się komus przydały 😛
  18. Sasza napisał(a):
    Tak juz dawno minelo 14 dni od pierwszego logowania, 22 wrzesnia bylo pieresze logowanie, to chuba jest cos nie tak..
  19. Sasza napisał(a):
    DIs minelo 21 dni od pierwszeg logowania a jewscze biletow nie mam.. W smart banku nie mam tez jeazcze biletu. Sciema i tyle
  20. Sylwia napisał(a):
    witam, chcialam poinformowac ze otrzymalam nilety, przepraszam 🙂 i bardzo dziekuje
  21. Łukasz napisał(a):
    Bilety również otrzymałem, ale 12 października wieczorem, dzisiaj dopiero otworzyłem wiadomość z banku z informacją o przyznaniu biletów 🙂 Również dziękuję 🙂

    Do Sasza: Jak się nie umie „czytać ze zrozumieniem”, jest się niecierpliwym czy spóźnionym ( czyt. jako, branie udziału w promocji ) nie dziw się, że biletów nie masz i kasy nie masz ( w tej promocji [ promocja na 100zł bodajże się jakiś czas temu skończyła ] na 100zł jako prezent powitalny dla nowych klientów jeszcze czekam, tak na marginesie ). Nie jestem złośliwy, ani nie szukam powodów do kłótni, ale taka jest prawda, przynajmniej takie jest moje zdanie. Omijam działanie w celu eliminacji konkurencji, bo takie zachowanie jest poza wszelkimi kryteriami norm…

    PS Prośba do innych osób korzystających z promocji. Nie pytajcie się o jedno i to samo w komentarzach, jeśli takowa informacja jest podana w opisie warunków promocji banków. Robicie w ten sposób jeden wielki śmietnik na stronie. Zadanie pytania ma sens, gdy się przeczytało uważnie informacje na tym portalu o promocji oraz gdy odpowiedzi na swoje pytanie nie znajdziemy w tekście artykułu uwzględnionego na ” tej” stronie. Ostatecznie mój komentarz również może być zbyteczny, ale czasami muszą się udzielić ludzie postronni ( czyt. nie działający w zespole tego portalu, tylko korzystający z promocji ), którzy „objaśnią” i „potwierdzą” pewną sprawę. To również moja subiektywna ocena :).

  22. Leiard napisał(a):
    Wszystkie warunki dawno spełnione, bilety miały być rozdane do 14.10 – niestety nadal ich brak… Co robić w takiej sytuacji?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Nie no bilety mają być rozdane do 30 listopada, z tego co wiem (informacja z banku) bilety są rozdawane sukcesywnie i nie ma żadnych opóźnień. Więc czekamy jeszcze trochę a jak bilety nie pojawią się w najbliższym czasie to będziemy wtedy pisać reklamację. 🙂
  23. Hubert napisał(a):
    Jeśli założyłem konto bez karty to czy załapię się jeszcze na bilety do kina składając wniosek o przyznanie karty jutro ? Pod warunkiem oczywiście, że zdążę wykonać dowolną transakcje do 10.11.
    A także czy znajdę gdzieś informacje o tym, ile biletów zostało w puli?
    Pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Niestety nie ma możliwości wzięcia udziału w promocji z biletami poprzez domówienie karty. Działa ona tylko wtedy gdy ktoś od razu zamówił i kartę i konto. 🙂
  24. Hubert napisał(a):
    Dziękuje za odpowiedź ! Wobec tego śledzę Waszą witrynę dalej i czekam niecierpliwie na kolejne świetne analizy promocji bankowych 😉 Pozdrawiam
  25. Mariusz napisał(a):
    Dzięki !! 12 października dostałem taką informacje :
    „Gratulujemy – otrzymujesz 10 wejściówek do sieci kin Helios ważnych od 14.10.2016 r. do 14.04.2017 r. w ramach promocji „Kino za 0””
  26. Justyna napisał(a):
    Ja z kolei wciąż noeam biletów a wymóg spełniłam jeszcze przed 20.09 trochę mnoe to martwi :/
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Justyno, dajmy bankowi jeszcze kilka dni dobrze? Jeżeli nic się nie ruszy to przypomnij mi się, spróbujemy napisać do banku z prośbą o informacje na temat tych biletów, dobrze? 🙂
  27. Damian napisał(a):
    Zadanie: wykonaj min. 1 transakcję kartą na kwotę łączną min. 200 zł; to znaczy, że jedna transakcja na 200, czy mogę np. zrobić cztery po 50?
  28. Patrycja napisał(a):
    Jeżeli zarejestrowałam się przed dokonaniem transakcji kartą to nie dostanę już biletów, mimo, że transakcja była po rejestracji?
  29. Ada napisał(a):
    Ja rownież przed 20 wrzesnia spelnilam warunki promocji wiec bilety powinnam dostac do 14 października, niestetyo do tej pory nie dostalam… pisalam do banku ale oni odpisuja caly czas to samo, zero konkretnych informacji
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A mogę wiedzieć co dokładnie Ci odpisują? Będę wiedziała w jaki sposób my możemy na to zareagować. 🙂
  30. Ada napisał(a):
    Przewaznie same ogolniki, odwołując sie do regulaminu, To co Pani pisala w swoich postach, a mianowicie ze jezeli ktos spelnil warunki do tego i tego, to bilety powinien otrzymac 14 pazdziernika, powolują się na informacje w regulaminie, a jesli pisze, ze nie wywiązują sie z terminow ktore podaja i zeby sprawdzili czy w ogole biora mnie pod uwage w promocji nie odpisuja. dodam ze konto zalozylam 1 wrzesnia, na stronie promocji zalogowalam sie okolo 2-3 wrzesnia i gdy tylko dostalam karte 13 wrzesnia dokonalam platnosci, tak wiec wiem ze spelnilam warunki na pewno. i zgoda na przetwarzanie danych rowniez jest.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ok, to umówmy się że ja jutro skontaktuję się z bankiem, zapytam co i jak i dam Ci znać na temat tego co się obecnie z tymi biletami dzieje. 🙂
  31. Ada napisał(a):
    Może Pani uda sie dowiedziec czegos wiecej:)
  32. Paula napisał(a):
    Ada, udało Ci się coś dowiedzieć ? Jestem w podobnej sytuacji i dzisiaj chyba przejdę się do oddziału banku.
  33. Justyna napisał(a):
    Mam to samo, wciąż żadnych biletów. Też chyba się jutro przejdę do banku, bo mnie to trochę wkurza. 🙁
  34. Dustin napisał(a):
    Kiedy otrzymam bilety do kina zgłosiłem się do promocji pod koniec września bądź na początku października teraz już nie pamiętam ale dalej czekam. Dzisiaj zauważyłem że bank wycofał 790 biletów z cinema i 400 z Heliosa co się stało?
    Po weryfikacji III etapu, na dzień 23.10.2016 r., w puli pozostaje:
    w sieci kin Cinema City: 791 pakietów
    w sieci kin Helios: 750 pakietów
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Dustin, PKO ma czas na przyznanie biletów do 30 listopada więc generalnie pozostaje nam tylko czekać cierpliwie. 🙂
  35. Ada napisał(a):
    Ja zgłosiłam reklamacje i dopiero dostałam konkretną odpowiedź. Ponoć dopiero 5.10 zmienilam zgode w internecie o przetwarzaniu danych, a nic takiego nie zmienialam. Odkad zalozylam konto nie zmienialam zadnych ustawien dlatego zdziwila mnie data modyfikacji i uwazam ze bank leci sobie w kulki… ale odpisali mi ze bede brana pod uwage w 3 turze, takze jezeli nie dostane biletow do konca października to dopiero zrobie im raban. Bo cos mi tu smierdzi nagle tyle osob ma problem z biletami..
  36. Sylwia napisał(a):
    Co że Stówka od.pko?? Nadal.jej.nie.otrzymałam..
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Zerknij na panel fast50club w zakładkę punkty po lewej stronie. Sprawdź czy tam zostały Ci te pieniądze przyznane bo tak naprawdę to nie ma się jeszcze czym przejmować ponieważ Organizator ma czas do 15 listopada na przyznanie premii. 🙂
  37. Anna napisał(a):
    Dostał już ktoś bilety do kina z 3 tury po 15 października?
  38. Ola napisał(a):
    Konto założyłam we wrześniu , płatności karta dokonałam 28.09 , 1.10 została zaksięgowana płatność ? W której turze powinnam spodziewać się otrzymać kody ? Bardzo Proszę o informacje
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Bilety powinnaś otrzymać albo teraz, czyli najpóźniej do jutra do 23:59, albo do 15 listopada do 23:59. Ciężko jest mi powiedzieć jak PKO liczy dokładnie te tury, czy dla nich transakcja zaksięgowana w tym miesiącu łapie się na turę w tym miesiącu, czy już w następnym.
  39. Kasia napisał(a):
    Tak , ja dostałam dzisiaj !ważne od 31 października do 30 kwietnia !pozdrawiam
  40. Ewa napisał(a):
    ja tez dostałam wczoraj 🙂
  41. Zbigniew napisał(a):
    Wszyscy moi znajomi dostali bilety kilka dni temu, a ja nadal nic, mimo, że warunki spełniłem wcześniej. Dokładnie to z półtora miesiąca temu. Mam to gdzieś zgłosić czy czekać aż do 15 listopada?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Daj PKO czas do 15 listopada, jeżeli nie otrzymasz biletów to wtedy przypomnij się nam to wyślemy reklamację. 🙂
  42. Patrycja napisał(a):
    U mnie nadal cisza 🙁 Od ok. 25 września
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Skoro tyle to trwa może odezwij się nich, napisz maila i upomnij się o bilety.
  43. Patrycja napisał(a):
    Ma Pani moze adres mailowy do nich?
  44. Kinga napisał(a):
    Co w przypadku, gdy dokonałam rejestracji a płatność została zaksięgowana dzień później? Czy nie spełniam warunków? Bo niestety we wczorajszej turze nie dostałam biletów.
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Kingo, jeśli płatność nie została zaksięgowana w regulaminowych 30 dniach to obawiam się, że nie zostaniesz zakwalifikowana do odbioru premii 🙁
  45. Klaudia napisał(a):
    Ja spełniłam warunki 15 września, a kody dostała dopiero dzisiaj 🙂 Także cierpliwosci 🙂
  46. Diana napisał(a):
    Czy wypłacenie z bankomatu za pomocą kodu blik liczy się jako te niezbędne 10zł blikiem kiedy ktoś cię poleci?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      W tym przypadku będą się liczyć tylko transakcje bezgotówkowe wykonane BLIKiem, fizycznie w sklepie. Wypłata z bankomatu to będzie już transakcja gotówkowa. 🙂
  47. Piotr napisał(a):
    Witam czy jesli bylem zapisany na poprzednia edycje, ktora zostala zamknieta, a nie dokonalem zadnej wplaty, to moge wziac na te same konto udzial w tej edycji ? Pozdrawiam
  48. Piotr napisał(a):
    tak, zalozylem konto, mam karte i ciagle czekam na 1oozl przelane na fast50club. zastanawia mnie sprawa z biletami czy moge wziac udzial placac za dowolna tranzakcje? ( tego jeszcze nie uczynilem) Pozdrawiam serdecznie 😉
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Wiesz…nie wiem czy bank to uwzględni, ale spróbuj. Zarejestruj się szybko w tym programie „kino za zero” – link w artykule, a później szybko transakcja kartą i zobaczymy. Może bank zakwalifikuje Cię do promocji. 🙂
  49. Ola napisał(a):
    Kiedy zakladalam konto dla mlodych pani w okienku powiedziala mi, ze moge skorzystac z promocji i dostane bilety (zakladalam konto 2 wrzesnia) posiadalam wtedy jeszcze konto pierwsze a raczej konto superkonto ktore przeksztalcilo sie z konta pierwszego. Zapytalam Pania czy to nie bedzie niczemu zawadzac ze bede miec to konto. Biletow nie dostalam. Zadzwonilam na infolinie i kolejna Pani powiedziala mi ze to iz posiadalam drugie konto nie bedzie mialo wplywu na to czy dostane bilety. Czy w takim razie zostalam wprowadzona w blad przez 2 pracownikow pko ?

    Druga sprawa: moj chlopak zalozyl konto przez internet 13 pazdziernika czyli przed wymaganym czasem. Jednak kurjer przyjechal do niego z umowa dopiero 17 a na stronie ipko data otwarcia konta jest na 17 pazdziernika. Czyli wychodzilo by na to ze nie zalapie soe na promocje. Rowniez z tym faktem zadzwonilam na infolinie i tam tez pani odpowiedziala ze liczy sie czas zalozenia konta a nie podpisania umowy.
    Biletow w obu przypadkach nie ma…

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Olu, jeżeli posiadałaś konto w Banku PKO lub Inteligo podczas składania wniosku o Konto dla Młodych i Pani w okienku powiedziała Ci, że otrzymasz bilety to najnormalniej w świecie wprowadziła Cię w błąd. Zgodnie z Regulaminem promocji „Kino na 0”, Rozdział 3 – Definicje – udział może w niej brać każdy kto w dniu 31 sierpnia 2016 roku NIE posiadał żadnego konta w PKO.

      Natomiast co do Twojego chłopaka to zgodnie z regulaminem promocji, powinien podpisać umowę max. do 16 października 2016 roku, aby móc wziąć udział w promocji i odebrać bilety. Ta informacja znajduje się również w Regulaminie promocji „Kino za 0” – Rozdział 4 – Warunki otrzymania Nagrody, punkt 1.

      Reasumując nie warto pytać o promocje na infolinii ponieważ jest małe prawdopodobieństwo, że udzielone informacje będą zgodne ze stanem faktycznym. Zawsze w razie jakichkolwiek pytań polecam zgłaszać się do nas, my w przeciwieństwie do infolinii czytamy regulaminy. A tylko możliwość odwołania się do konkretnych zapisów regulaminu poskutkuje pozytywnym rozpatrzeniem jakiejkolwiek reklamacji.

  50. kamila napisał(a):
    Nadal brak premii za założenie konto a jutro juz 15.11
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Kamilo proszę o informację w środę czy premia została Ci przyznana czy nie, wtedy powiem co zrobić dalej.
  51. Piotr napisał(a):
    Dostałem wczoraj bilety i punkty w fast50club, dzięki za artykuł.W ogóle jak się używa tych kodów? Mogę normalnie zrobić rezerwację i przy kasie powiedzieć, że ‚płacę’ kodem?
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Tak, nic nie stoi na przeszkodzie w zrobieniu rezerwacji na seans, a przy kasie wystarczy że pokażesz/podasz kod.
  52. Radosław napisał(a):
    A tutaj dalej brak kodów :/
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Radek 30 listopada będzie ostatnia pula rozdawania biletów, jeśli ich nie otrzymasz odezwij się do nas, tak łatwo nie odpuścimy 🙂
  53. Ola napisał(a):
    Zrobiłam wszystko zgodnie ze wskazówkami a pieniędzy za założenie konta jak nie było tak nie ma.
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Nie jesteś sama, duża część osób nie dostała premii, ponieważ fast50club miało problemy z systemem. Musisz złożyć reklamację, postępuj zgodnie z tą instrukcją:
      1. Zaloguj się na fast50club.pl
      2. Wejdź w zakładkę „Wiadomości”.
      3. Kliknij guzik „Nowa wiadomość”.
      4. W temacie wiadomości wpisz „Reklamacja konto PKO dla młodych”
      5. W treści zawrzyj jak najwięcej informacji (dane itp).
      Koniecznie też zaloguj się się do fast50club.pl i przeczytaj ten artykuł: https://fast50club.pl/club/artykuly/proces-reklamacji-w-fast50club.html
  54. Angelika napisał(a):
    Jak można się z wami skontaktować?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Angeliko teraz właśnie się z nami skontaktowałaś – w czym mogę Ci pomóc?
  55. alamakota napisał(a):
    Czy jeżeli dokonałam płatności kartą dopiero 10 listopada to dostanę bilety? W regulaminie jest napisane do 10 listopada, więc powinno być ok, ale nie wiem czy nie chodzi o datę zaksięgowania w systemie? Pozdrawiam!
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Obawiam się, że mogłaś się nie zakwalifikować do premii, bank zazwyczaj księguje płatności kartą na drugi dzień 🙁
  56. Angelika napisał(a):
    Witam, napiszę odnośnie gwarantowanych biletów. Założyłam konto w terminie, wszystko jak należy, nawet zleciłam początkiem listopada przelew punktów na konto (złożyłam reklamację, ponieważ nie przyszedł żaden przelew). Jednakże nie dostałam żadnej informacji odnośnie biletów. Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy one mi się należą, skoro wszystko wykonałam tak jak należało. Konto założone już we wrześniu, płatność kartą przed 10 listopada.
    • Moniaki.pl - Mateusz napisał(a):
      Powinnaś dostać wiadomość na pocztę w serwisie bankowości internetowej, a w niej bilety w postaci kodów
  57. Grzegorz napisał(a):
    Cześć,
    Dziś mija 30 listopada, czyli ostatnia tura biletów do kina. Skoro nie dostałem biletów i nie mam żadnej wiadomości to rozumiem, że już tych biletów nie dostanę… Konto założone we wrześniu, pierwsza płatność albo pod koniec września albo na początku października. Co prawda nie zaznaczyłem podczas rejestracji zgody na bodajże marketing podmiotów podległych (czy jakoś tak), ale dostałem telefon, że jeżeli chcę brać udział w promocji to muszę wyrazić na to zgodę. Na początku października w banku wszystko załatwione, więc na pewno zdążyłem ze wszystkim na czas. Bardzo się zawiodłem PKO, prawdopodobnie zamknę u nich rachunek.
  58. Magdalena napisał(a):
    Witam,
    Również cierpliwie czekałam na bilety do 30 listopada, ale niestety ich nie otrzymałam. Jak dla mnie to naciąganie klientów.
  59. Radosław napisał(a):
    Również nie dostałem kodów. :/
  60. Maciej napisał(a):
    Ja oraz moja dziewczyna niestety także nie otrzymaliśmy biletów, pomimo spełnienia wszystkich warunków umowy :/
  61. Daniel napisał(a):
    Kupie bilety do kina Helios 🙂 kontakt email
  62. Aneta napisał(a):
    Witam.
    Moje bilety są ważne do końca kwietnia. Zastanawiam się czy mogę kupić bilet w kwietniu na seans, który jest w maju. Ktoś może próbował?

Napisz komentarz