PROMOCJA ZAKOŃCZONA

40 zł w bonach do Sodexo dla klientów BZ WBK w zamian za wykonanie 4 transakcji mobilnych

W najnowszej promocji BZ WBK chce nagradzać swoich lojalnych klientów, którzy posiadają w Banku konto osobiste prowadzone w złotówkach, bonami do Sodexo o wartości 40 zł, w zamian za wykonanie 4 płatności mobilnych (czyli łatwo).

Pula nagród jest ograniczona, ale w sumie nie jest tak źle. Premia została przewidziana dla pierwszych 2 000 osób, które spełnią warunki promocji. Nie tracę więc czasu i szybko zaprezentuję Ci co musisz zrobić, aby nagroda trafiła właśnie do Ciebie.

Jak szybko odebrać 40 zł do Sodexo? [prosta instrukcja]

Zgodnie z regulaminem promocja obowiązuje do 31.12.2017 roku lub do wyczerpania puli 2 000 nagród. Warto więc żeby każdy kto chce załapać się na darmowe bony do Sodexo o wartości 40 zł spełnił warunki promocji jak najszybciej. Da się to zrobić bez problemu ponieważ wystarczy:

#1 KROKDo 30.11.2017 roku ale najlepiej jak najszybciej wypełnij ten formularz zgłoszeniowy (zarezerwujesz sobie udział w promocji)

#2 KROK – Jeżeli jeszcze nie korzystałeś z aplikacji mobilnej banku to pobierz ją na urządzenie mobilne (telefon/tablet)

#3 KROKW listopadzie i grudniu wykonaj po dwie różne transakcje mobilne (min. dwie w listopadzie i min. dwie w grudniu) na dowolne kwoty, do wyboru masz:

  • przelew na telefon
  • wypłata BLIK
  • płatność BLIK (w sklepie stacjonarnym lub internecie)
  • zakupy mobilne (bilety, opłata za parking) dokonane poprzez aplikację BZWBK24 mobile
  • doładowanie telefonu poprzez BZ WBK24 mobile
  • przelew mobilny za pośrednictwem BZ WBK24 mobile (nie, nie może być na Twój rachunek)

Czyli dla jasności, w listopadzie musisz wykonać dwie różne transakcje mobilne np. wybierasz sobie, że pójdziesz do bankomatu i wypłacisz gotówkę BLIKiem oraz doładujesz telefon za pomocą BZWBK24 mobile.

Później w grudniu robisz to samo, czyli znów wybierasz sobie dwie transakcje mobilne (mogą być te same co w listopadzie).

UWAGA! Zgodnie z zapisem regulaminu, kluczowe będzie tu wykonanie transakcji w grudniu więc najlepiej w tym miesiącu wykonać jakąś płatność/transakcję już pierwszego dnia.

To wszystko!

Teraz BZ WBK do 18 stycznia 2018 roku zweryfikuje spełnienie warunków i do 31 stycznia 2018 roku wyśle do Ciebie listem dwa bony do Sodexo o wartości 20 zł każdy (łącznie 40 zł). Listę sklepów, w których będziesz mógł wykorzystać bony znajdziesz tutaj. A same bony będą ważne do 30 czerwca 2018 roku.

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarzy 46

  1. Karol napisał(a):
    To nie są bony „do” Sodexo tylko bony Sodexo. Sodexo nie ma własnych sklepów i nic nie sprzedaje
  2. Justyna napisał(a):
    Co konkretnie oznacza warunek mówiący o tym, że trzeba mieć zawartą umowę usług BZWBK24?
  3. Dominik napisał(a):
    można połączyć tę promocję z tą o power bankiem?
    • Mario napisał(a):
      o to samo chciałem się spytać czy można te dwie promocje połączyć
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak można. W pierwszej (Sodexo) pobierasz aplikację i wykonujesz płatności za jej pośrednictwem, a w drugiej (Powerbank) wykonujesz płatności też za pośrednictwem aplikacji mobilnej ale kartą mobilną 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Pewnie, że tak 🙂
  4. Magda napisał(a):
    Cześć:) skad bede wiedziała ze zmiescilam sie w 2000 osob bioracych udzial w promocji? Wypelnilam formularz, ale nie przychodzi zadne potwierdzenie. Czy strona do aplikowania po prostu przestaje byc aktywna gdy limit uczestnikow sie wyczerpie?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Działa to tak jak napisałam – nagroda dla pierwszych 2 000 osób, które najszybciej spełnią wszystkie warunki, czyli tu decydujące będzie to które 2 000 osób jako pierwsze spełni warunek w grudniu. Ja mam zamiar 1.12 od razu wykonać gdzieś dwie transakcje i liczę że tak się wyrobię na nagrody 🙂 Nie wiem czy jasno to tłumaczę 🙂
  5. Jarosław napisał(a):
    Bardzo ważne info, którego się tutaj nie doczytałem:
    W listopadzie liczą się tylko te tranzakcie wykonane po rejestracji zgłoszenia, te z przed rejestracji nie są brane pod uwagę.
    Mam nadzieję, że dobrze piszę, gdyż czytałem wszystko na szybkości.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Masz rację, dlatego już w kroku pierwszym została umieszczona informacja o konieczności wypełnienia formularza rejestracyjnego, a dopiero później kolejne kroki do wykonania. Wszystko chronologicznie 🙂
  6. Magda napisał(a):
    Dzieki, wszystko jasne teraz!:)
  7. Basia napisał(a):
    Przelew mobilny to po prostu zwykły przelew wykonany przez telefon?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak, jest to przelew zrealizowany na rachunek obcy za pomocą aplikacji BZWBK24 mobile, czyli aplikacji którą masz na telefonie. 🙂
  8. Silver napisał(a):
    Ktoś dostał powiadomienie czy cuś? Czy bank jako niespodzianke to wyśle?
  9. Karolina napisał(a):
    Czy jak ktoś w grudniu nie zdążył wykonać tych dwóch różnych transakcji, to nie dostanie bonów w ogóle czy tylko 1 x 20 zł?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli nie zdążył to nie otrzyma bonów. Ale dziś mamy dopiero 4.12 więc może jeszcze zdążysz wykonać jakieś dwie aktywności? 😉
    • Karolina napisał(a):
      Aaaa bo ja zrozumiałam, że skoro promocja zakończona, to kto zaczął brać w niej udział a się nie wyrobił z zadaniami by otrzymać bony, to już za późno 😉
    • Karolina napisał(a):
      Aaaa bo ja zrozumiałam, że skoro promocja zakończona, to kto zaczął brać w niej udział a się nie wyrobił z zadaniami by otrzymać bony, to już za późno 😉
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Spokojnie warunki możesz spełniać, ja sama spełniłam je dopiero 3.12. 🙂
  10. Michał napisał(a):
    czy ktoś już dostał bony bo czas wysłania p[rzez bank do dzisiaj ?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Jak do dzisiaj to jeszcze bym się nie martwił. Obserwując różne promocje widzę że bardzo często nagroda wysyłana jest dosłownie na ostatnią chwilę. Jeśli jutro w południe nie będziesz miał nagrody to zgłoś się do banku z reklamacją.
  11. kerim napisał(a):
    Bony przyszly kilka dni temu listem poleconym.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Super! A do mnie jeszcze nie przyszły, ale cierpliwie poczekam 🙂
  12. Tomasz napisał(a):
    Czy jest jakaś możliwość sprawdzenia, czy zakwalifikowałem się do odebrania nagrody ? Wykonałem wszystkie warunki niestety bony wciąż nie przyszły
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ja też nie otrzymałam bonów i czekam do końca tygodnia i w poniedziałek mam zamiar w serwisie bankowości online BZ WBK napisać reklamację – polecam zrobić tak samo 😉
  13. Oskar napisał(a):
    Witam.
    Czy komuś już przyszły bony? Minął ponad tydzień i dalej ich u mnie nie ma. A spełniłem warunku chyba 1 albo 2 grudnia więc myślę, że się załapałem.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Mam dokładnie tę samą sytuację i też nie otrzymałam voucherów jeszcze, czekałam do piątku z nadzieją, że jeszcze dotrą, ale nic z tego. Z uwagi na to w poniedziałek w systemie bankowości online złożę reklamację i też doradzam to Tobie. 🙂
    • Oskar napisał(a):
      Niestety dzisiaj wylatuję i nie będzie mnie przez długi czas. Czy kontakt z nimi będzie tylko i wyłącznie mailowy czy będą dzwonić w tej sprawie? Bo jeżeli tylko mailowy to reklamację złożę jeszcze dziś. I w jakim dziale powinienem złożyć taką reklamację? 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Z reklamacjami jest tak, że jak Ty im napiszesz wiadomość to oni odpiszą, a nie oddzwonią 🙂 Miłego wyjazdu! 🙂
    • Oskar napisał(a):
      Witam.
      Czy bony może już przyszły? Bo u mnie dalej nic 🙁
    • Moniaki.pl napisał(a):
      Czekam na odpowiedź na reklamację 🙂
    • Oskar napisał(a):
      Można wiedzieć w jakim dziale powinienem taką reklamację złożyć?
    • Moniaki.pl napisał(a):
      Zaloguj się do bankowości online wejdź w „Poczta” i później po prawej stronie będzie można rozwinąć taką zakładkę i tam wybierasz „reklamacje”. 🙂
  14. Paweł napisał(a):
    Ja dostałem info na infolinii, że jestem na liście osób, którym bony zostały przyznane i w dalszym ciągu nie dostałem bonów… 12 lutego pani mi powiedziała, że się dowie co jest grane u osoby, która organizowała promocje i oddzwoni. Czekałem tydzień i znowu zadzwoniłem i kolejny raz mi powiedziano, że do mnie oddzwonią. Kilka dni później 3 raz to samo i dzisiaj złożyłem reklamacje. Jakby wiedział, że będa tak pogrywać dawno bym to zrobił.
    Dostał ktoś już odpowiedź na reklamacje, bo widzę, że nie jestem jedyny ? 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ja dopiero dziś otrzymałam sms, że rozpatrzenie mojej reklamacji przedłuży się i będę dalej informowana o postępach 🙁
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ja dopiero dziś otrzymałam sms, że rozpatrzenie mojej reklamacji przedłuży się i będę dalej informowana o postępach 🙁
  15. Paweł napisał(a):
    A kiedy zgłaszałaś reklamację ? 🙂
    MI powiedziano, że standardowo 30 dni może zejść, ale mają jakiś super system teraz i po 7 dniach powinienem dostać odpowiedź, w co wątpię…
  16. Marta napisał(a):
    Składałam reklamacje, mam odpowiedź, że spełniłam warunki ale nie załapałam się do puli. Spełniłam warunki 01.12….
    Dominika: Miałaś równie smutną odpowiedź na reklamację? 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Kochana ja do tej pory nie mam żadnej odpowiedzi na reklamację 🙁 ale dobrze, że mi przypomniałaś to zaraz im się przypomnę
  17. Oskar napisał(a):
    Mnie również poinformowali, że warunki spełniłem jednakże się nie załapałem. Jest to dziwne ponieważ wszystko zrobiłem w pierwszym dniu…
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ja też wszystko zrobiłam w pierwszych dniach 🙁 ale nawet jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi na reklamację :/

Napisz komentarz