PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Nawet 3 bilety do Kina Helios lub CinemaCity dla OBECNYCH i NOWYCH klientów PKO BP.

Jak dobrze być…klientem PKO BP, przekonałam się o tym dziś kiedy dowiedziałam się, że przygotowana została nowiutka promocja. Tym razem zarówno obecny jak również nowy klient PKO BP lub Inteligo może odebrać 3 darmowe wejściówki do Kina Helios lub CinemaCity!

Promocja jest bardzo prosta (uśmiejesz się jak poznasz warunki) ale jednocześnie ściśle ograniczona ponieważ mamy tylko 1 000 wejściówek do Kina Helios i 2 000 do CinamaCity. Biletów mało więc warto się pośpieszyć dlatego w tym artykule szybko streszczę Ci co musisz zrobić, aby takie bilety odebrać.

Kto może skorzystać z promocji?

Promocja jest przeznaczona zarówno dla pełnoletnich, nowych jak również obecnych klientów PKO BP, którzy nie posiadają aktywnej aplikacji IKO na swoim urządzeniu mobilnym. Do promocji oczywiście mogą przystąpić również klienci Inteligo! 🙂

Jak bilety do kina odbierze obecny klient?

Cała filozofia promocji zamyka się w wykonaniu…uwaga, aż dwóch kroków:

#1 pobierz i aktywuj aplikację IKO na swoim urządzeniu mobilnym

#2 zarejestruj się na specjalnej stronie promocji i wybierz do jakiego kina chcesz bilety (Helios czy CinamaCity)

To wszystko!

Za zainstalowanie aplikacji na urządzeniu mobilnym otrzymasz jedną wejściówkę do kina, aktywowanie jej na kolejnym urządzeniu daje Ci drugi bilet, a na jeszcze jednym urządzeniu 3 wejściówkę. 🙂

Odebrać możesz maksymalnie 3 bilety, które zostaną Ci przekazane jako wiadomość w systemie IKO w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia do promocji. Bilety będą ważne do 30 października 2017 roku do wykorzystania na seanse 2D.

Jesteś nowym klientem? Odbierz 3 bilety i dodatkowo 100 zł!

Jeżeli jesteś w wieku 18-26 lat i NIE jesteś jeszcze klientem PKO BP to warto żebyś skorzystał z promocji opisanej przez Roberta. Dzięki temu odbierzesz: 100 zł premii i dwie wejściówki na Restaurant Week (warunki są dziecinnie proste więc szczerze polecam).

Następnie, szybko po założeniu konta pobierz aplikację IKO na smartphone lub np. tablet i zarejestruj się w promocji z biletami. 🙂

Gotowe! Za aktywowanie aplikacji na jednym urządzeniu otrzymasz jeden bilet, na dwóch urządzeniach dwa bilety, a na trzech – 3 wejściówki. Będą one przekazane w ciągu 7 dni od dnia przystąpienia do promocji poprzez aplikację IKO.

Podsumowanie

W promocji dostępnych jest tylko 3 000 biletów więc będzie tu obowiązywała zasada kto pierwszy ten lepszy. Warto więc by każdy kto chce odebrać darmowe wejściówki decydował się bardzo szybko i pobrał aplikację na smartphone oraz zarejestrował się w promocji.

Dodatkowo, całkiem nowi klienci oprócz biletów mogą jeszcze odebrać 100 zł premii w gotówce i wejściówki na Restaurant Week więc promocja tu daje jeszcze większe korzyści. 🙂

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarzy 25

  1. Piotr napisał(a):
    A czy jeśli miałem aktywną aplikację ale ją odinstalowałem i ponownie aktywowałem? w takim wypadku też się załapię?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli miałbyś odinstalowaną aplikację przed 14 września 2017 roku i zainstalowałbyś ją po 14 września 2017 roku to ok, to byłoby liczone, ale odinstalowani jej teraz i ponowne zainstalowanie nie gwarantuje nagrody.
  2. Kasia napisał(a):
    Mam pytanie: aplikację ściągam na 3 urządzenia ale na tą stronę z „warunku 2” loguje się już tylko raz tak?
  3. Mateusz napisał(a):
    1000 do Helios i 2000 do Cinema 🙂
  4. Anna napisał(a):
    Rozumiem że wymaga się od nas zainstalowania IKO na 3 urządzenia o trzech różnych numerach tel? np mój, mamy, taty ?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Zgodnie z regulaminem: „Jeden Uczestnik może otrzymać maksymalnie 3 Nagrody – po jednej Nagrodzie za każdą aktywowaną Aplikację IKO na odrębnym urządzeniu” czyli możesz pobrać aplikację na siebie na 3 różne numery telefonu lub na różne sprzęty np. telefony tablet.
  5. Klaudia napisał(a):
    czy jeśli mam zainstalowaną aplikacje na jednym urzadzeniu, to gdy zainstaluje na innym na inny numer telefonu bedzie sie liczyc?
  6. Łukasz napisał(a):
    Witam.W jaki sposób dostanę owe bilety bo logowałem się 2 dni temu a biletu na poczcie nie mam.W jaki sposób je dostanę ???
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ja np. dostałam dzisiaj i mam je w zakładce powiadomienia w aplikacji IKO.
  7. Wiktor napisał(a):
    Witam. Zainstalowałem aplikację na jednym telefonie, aktywowałem ją. Zarejestrowałem się na stronie promocyjnej, po kilku dniach otrzymałem powiadomienie o bilecie do kina. Zainstalowałem i aktywowałem ją na kolejnym telefonie, ale nie dostałem jeszcze drugiego biletu. Co muszę zrobić?
  8. Wiktor napisał(a):
    Od aktywacji drugiej aplikacji minęło 5 dni. W przypadku pierwszej aplikacji bilety otrzymałem po 2 dniach.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Bank ma 7 dni na przyznanie biletów i ja np. dostałam po 6 dniach, warto jeszcze poczekać 🙂
  9. Michał napisał(a):
    są jeszcze bilety ?
  10. Michał napisał(a):
    W jakiej formie są przyznawane bilety w aplikacji? Miałem małe problemy z otrzymaniem ich i po kontakcie z bankiem został mi przysłany e-mail z kodem. Co dalej z nim zrobić?
  11. Patryk K. napisał(a):
    Aktywowałem aplikacje na 3 rożnych telefonach (inne numery) w ciągu jednej godziny. To było prawie 2 tygodnie temu. Do dziś na stronie ipko.pl nie dostałem wiadomości zawierającej bilety. To błąd że zainstalowałem aplikacje jedna po drugiej? Nie zrozumiałem po opisie instrukcji że tak nie można. Mogę coś jeszcze zrobić żeby to naprawić?
    • Moniaki.pl napisał(a):
      Ale bilety powinny przyjść na IKO czyli powinieneś je mieć w zakładce wiadomości po zalogowaniu się do aplikacji – sprawdź.
  12. Justyna napisał(a):
    Witam. Aktywowalam druga aplikacje po pewnym czasie od pobrania pierwszej, dokładnie 13 października, pierwszy kod dostałam po jakichś 3 dniach ale drugiego już nie otrzymałam. Czy pula jest już wyczerpana?
    • Moniaki.pl napisał(a):
      A napisz proszę wiadomość w systemie bankowości online i zapytaj dlaczego kolejny bilet nie został jeszcze przyznany – raczej nie sądzę aby pula biletów się skończyła.
  13. Justyna napisał(a):
    I jeszcze jedno pytanie czy ten kod wystarczy podać przy kasie w kinie? 🙂
    • Moniaki.pl napisał(a):
      Tak, przy zakupie biletu mówisz jaki chcesz bilet i że masz kod z którego chcesz skorzystać i dyktujesz go kasjerowi.

Napisz komentarz