PROMOCJA ZAKOŃCZONA

150 zł premii od Millennium Banku dla nowych i powracających klientów oraz nawet 250 zł z programu poleceń [dziecinnie proste warunki]

Choć wystartowała niespodziewanie to przyjęliśmy ją z otwartymi rękami i bynajmniej nie mam na myśli pięknej zimy, a najnowszą promocję przygotowaną przez Bank Millennium, w której do  zgarnięcia pokaźne nagrody:

  • 150 zł w zamian za otwarcie konta – NAGRODA GWARANTOWANA dla każdego
  • nawet 250 zł z programu poleceń

Promocja jest bardziej kusząca ze względu na to, iż tym razem Bank całkowicie zniósł okres karencji, a co za tym idzie przystąpić do niej mogą zarówno nowi jak również byli klienci Millennium. Na zarejestrowanie się w promocji za pośrednictwem dedykowanej strony mamy czas do 25.02.2018 r.

Kto może skorzystać z promocji?

Najnowsza promocja Millennium Banku przeznaczona jest do nowych oraz byłych klientów. Za nich uznawane będą osoby, które:

  • nigdy nie posiadały żadnego produktu w Banku Millennium oraz obecnie nie jest rozpatrywany żaden wniosek o produkt banku
  • kiedyś posiadały jakiś produkt Banku, ale obecnie już nie są klientami Millennium i nie składały żadnego wniosku o dowolny produkt. Były klient nie mógł nigdy wcześniej startować w promocji, w której do odebrania był bonus na start

Jeżeli spełniasz warunek nowego lub byłego klienta to możesz śmiało przystąpić do promocji i założyć jedno z dostępnych kont osobistych: Konto 360 lub Konto 360 Student, które zaliczają się do jednych z najlepszych kont dostępnych na rynku. Ich parametry prezentują się następująco:

3,99 zł – opłata za pakiet bezpieczna karta przez pierwszy miesiąc jest darmowy później można wyłączyć go na infolinii.

Prosta instrukcja jak odebrać 150 zł krok po kroku

Proces odebrania nagrody jest naprawdę bardzo prosty i zamyka się w wykonaniu zaledwie kilku prostych kroków, które teraz dokładnie Ci opiszę.

#1 KROK – ZŁÓŻ WNIOSEK O KONTO (do 25.02.2018r.)

Aby móc odebrać 150 zł premii konieczne jest zgłoszenie się do promocji za pośrednictwem dedykowanej strony promocyjnej. Po chwili na maila otrzymamy specjalny link po kliknięciu w który potwierdzimy udział w promocji. Następnie musimy złożyć wniosek o Konto 360 lub Konto 360 Student wraz z kartą, a podczas składania wniosku:

  • podaj adres mailowy identyczny z tym podanym podczas rejestracji
  • zaakceptuj regulamin promocji oraz warunki świadczenia usług drogą elektroniczną
  • zwolnij Bank z tajemnicy bankowej (wyłącznie do zweryfikowania spełnionych warunków)
  • wyraź zgodę na przetwarzanie danych w celach marketingowych

>>Przejdź na stronę Banku i odbierz 150 zł premii<<

#2 KROK – PODPISZ UMOWĘ (do 28.02.2018r.)

Kolejny krok polega na podpisaniu umowy o konto – w oddziale banku lub w obecności kuriera. Ze swojej strony polecam podpisanie umowy przy kurierze. Dojedzie on np. do Twojej pracy – to pełna wygoda.

#3 KROK – WPŁYWY NA KONTO I PŁATNOŚĆ KARTĄ

Teraz przed każdym uczestnikiem promocji dwa dziecinnie proste zadania do wykonania. Warunki, które zaraz opiszę należy wykonać w marcu i kwietniu 2018 roku (w każdym z tych miesięcy):

a) całkowicie nowy klient Millennium:

  • zapewnij wpływy na konto w kwocie min. 1 000 zł – może być to jednorazowy przelew lub kilka przelewów na łączną kwotę min. 1 000 zł, co więcej przelew może pochodzić np. z Twojego konta w innym banku, ważne jest to, że możesz po zaksięgowaniu wpływu przelać sobie pieniądze znów na Twoje konto
  • wykonaj min. 1 dowolną płatność kartą lub BLIKiem – możesz wykonać płatność na dowolną kwotę (np. na 2 zł) w sklepie stacjonarnym lub internecie – mają być ona wykonana i zaksięgowana

b) były klient Millennium:

  • zapewnij wpływ na konto w kwocie min. 1 000 zł tytułem wynagrodzenia – ma być to jednorazowy wpływ na konto, nie musi on jednak pochodzić od pracodawcy wystarczy że otrzymasz przelew np. od kogoś z rodziny lub znajomych zatytułowany jako „przelew wynagrodzenia np. za pracę w xxxxxx miesiącu”
  • wykonaj min. 1 dowolną płatność kartą lub BLIKiem – możesz wykonać płatność na dowolną kwotę (np. na 2 zł) w sklepie stacjonarnym lub internecie – mają być ona wykonana i zaksięgowana

To wszystko!

Teraz do 16 maja 2018 roku otrzymasz maila z informacją o przyznaniu nagrody. Zostaniesz również poproszony o zalogowanie się w ciągu 7 dni na stronie promocyjnej i podanie danych do wypłaty 150 zł premii.

Nagroda zostanie przelana na Twoje konto w Millennium Banku do 31 maja 2018 roku – do tego czasu nie możesz cofnąć wyrażonych zgód oraz musisz posiadać konto z kartą.

>>Przejdź na stronę Banku i odbierz 150 zł premii<<

250 zł dodatkowo za udział w programie poleceń

Tak jak wspominałam na samym początku, jeżeli ktoś przystąpi do tej promocji to również może połączyć ją z programem poleceń. Wystarczy, że zalogujesz się na stronie promocyjnej i wygenerujesz specjalny link do polecania promocji.

Następnie przekazujesz swój link polecajacy znajomym (maksymalnie 5 osobom), które tak jak Ty powinny spełniać warunek nowego lub byłego klienta Millennium. Następnie osoba polecona przechodzi na stronę promocyjną za pośrednictwem Twojego linka i wykonuje dokładnie te same kroki co ty, czyli:

  • zakłada konto z kartą
  • wyraża odpowiednie zgody
  • zapewnia wpływy na konto oraz wykonuje płatności kartą lub BLIKiem (w marcu i kwietniu)

W zamian za to Ty otrzymasz 50 zł premii (za każde skuteczne polecenie, czyli 50 zł za 5 osób daje 250 zł) a osoba polecona 150 zł.

Podsumowanie

Muszę przyznać, że Millennium Bank trochę nas zaskoczył tym, że w tej promocji zrezygnował z okresu karencji. Z jednej strony to dobra wiadomość, ale z drugiej i tak wyklucza z promocji tych, którzy korzystali z różnych promocji z nagrodą „na start”.

Niemniej, jeżeli ktoś spełnia warunek nowego lub powracającego klienta to na prostych warunkach może odebrać 150 zł premii za założenie konta i spełnienie warunków jego bezpłatności. A jeżeli odrobinę bardziej się postara i zdecyduje się na udział w programie poleceń to może zgarnąć dodatkowe 250 zł.

Promocja przejrzysta, prosta i na godna Twojej uwagi – polecam!

>>Przejdź na stronę Banku i odbierz 150 zł premii<<

Gwarancja uczciwości! Możesz sam sprawdzić dokumenty dotyczące tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarze 92

  1. Grzegorz napisał(a):
    Cześć Dominika
    czy mam rozumieć że promocja z kartą podarunkową do ROSS……z której skorzystałem to też jest tzw.promocją na start która była na przełomie 2016/2017, czy się mylę i nie będzie ona brana pod uwagę.Dodam że konto już zamknąłem w czerwcu 2017.
    Pytanie drugie ;
    Jeżeli nie będę mógł w niej uczestniczyć bezpośrednio to czy będę mógł uczestniczyć w programie poleceń jako osoba polecona która miała już konto w tym banku?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Witaj Grzegorzu! Niestety nie mam dla Ciebie dobrych wieści. Zgodnie z regulaminem nie mogą w promocji brać udziału osoby, które brały udział w promocji na start, więc niestety jesteś wykluczony. To samo tyczy się programu poleceń. Nie możesz polecać, ani zostać poleconym.
    • ala napisał(a):
      Jak zwolnić bank z tajemnicy bankowej?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A na jakim etapie zgłaszania do promocji jesteś?
  2. Krzysztof napisał(a):
    Chyba będę Was prosił o pomoc Drogie Moniaki, przy składaniu reklamacji na poprzednią edycję promocyjną z Bankiem Millenium i MoneyManią.
    Do 22 stycznia mieliśmy (ja i żona skusiliśmy się na to) otrzymać voucher na 150 zł. do zakupów w Allegro…
    W MoneyManii na koncie widnieje zapis (od kilku dni)
    „Instytucja Nazwa produktu Kwota premii Status
    Millenium Konto 360 Millennium 150 zł Wysłany”

    I tyle 🙁
    W banku żadnej informacji z numerem kodu nie ma, w mailu też nie, na zapytania mailowe wysyłane do moneymanii nikt nie odpowiada…
    Na reklamację mamy 30 dni licząc od dziś (zgodnie z regulaminem)…
    Co dalej powinniśmy (z)robić?

    • Tomasz napisał(a):
      Ja też czekam na kupon za poprzednią promocję i nic.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      @Krzysztof – Twoją sytuację, jak i wszystkich pozostałych osób, które zgłosiły się w komentarzach zgłosiłem do organizatora promocji. Będę wyjaśniał sprawę. Daj proszę znać, gdyby w międzyczasie kod już się pojawił.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      @Tomasz – w Twojej sprawie też napisałem do MoneyManii
    • Pablo napisał(a):
      WITAM !
      Też nie otrzymałem podobnie jak 100 zł z BZWBK
      Pozdrawiam Panią Dominikę
      Wszystko co związane z Allegro to LIPA podobnie jak ich konkurs na 18 lat
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Pablo, a dlaczego NIE napiszesz prawdy, że pisałam z Twojej sprawie reklamację i USTALIŁAM, że jesteś zakwalifikowany do odbioru nagrody od BZ WBK? Dlaczego nie napiszesz, że prosiłam, abyś odezwał się do banku w sprawie nagrody, a w razie gdyby były problemy to prosiłam o to byś DAŁ MI ZNAĆ to dalej będę występować z Twoim imieniu i rozwiążę problem? W tym momencie jest mi przykro kiedy czytam Twój komentarz, dołożyłam wszelkich starań, aby ekspresowo wszystko wyjaśnić, cały czas jestem w kontakcie z Organizatorem, a Ty zamiast zgłosić, że np. dalej jest jakiś problem to za plecami wolisz opisać tylko część sytuacji. Dziękuję Ci bardzo za takie „szczere” podejście w momencie kiedy ja szczerze chciałam Ci pomóc.

      A co do MoneyManii to wszystko wyjaśniamy i nagrody będą rozesłane jak tylko wyjaśniona będzie przyczyna opóźnienia. I o tym też piszemy otwarcie i szczerze (tak na wszelki wypadek gdybyś znów zapomniał, że ktoś chce szczerze pomóc).

    • Radosław napisał(a):
      Witam, też brałem udział w tej promocji i dziś przed 16.00 otrzymałem kod rabatowy do allegro. Oczywiście już wykorzystany 😉 Proszę sprawdzić spam bo mi gmail wrzucił tam wiadomość. Pozdrawiam.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Rewelacja! Gratulujemy serdecznie 🙂 i oczywiście dziękujemy za radę 🙂
  3. Rafał napisał(a):
    Rozumiem że kwota min 1000 zł obowiązuje jednorazowo, aby spełnić warunki promocji ?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Rafał – tak jak jest w artykule – warunki 1000zł trzeba spełnić w marcu i kwietniu, czyli dwa razy. Później w kolejnych miesiącach już nie jest to wymagane do otrzymania promocji. Jednocześnie zaznaczam, że warto tego pilnować również w kolejnych miesiącach, aby mieć bezpłatne konto i kartę.
  4. Tomasz napisał(a):
    A czy jeśli mam już konto z poprzedniej promocji to mogę polecić np. mojej żonie i tym sposobem ja dostanę 50 zł, a moja żona 150 zł ?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Niestety nie. Regulamin mówi: Uczestnik, któremu na podstawie Regulaminu przysługuje prawo do Bonusu, może otrzymać, niezależnie od Bonusu, dodatkową premię w wysokości 50 zł (słownie: pięćdziesiąt złotych) za polecenie Konta.

      Czyli tylko osoby, które skorzystają z tej promocji i spełnią jej warunki mogą polecać i otrzymać za to premię.

  5. Rafał napisał(a):
    Witam. Brałem udział w poprzedniej promocji i miałem do dzisiaj ( 22 styczeń ) otrzymać kupon na 150zł do Allegro ( ja i moja żona ). Niestety, kuponów nie otrzymaliśmy. Złożyliśmy reklamacje, ale nigdzie nie mogę znaleźć numeru wniosku, a w regulaminie w paragrafie 6 ustęp 3 jest napisane:
    ” Reklamacja powinna zawierać: imię i nazwisko Uczestnika, adres e-mail (login) oraz numer złożonego wniosku. ”

    Skąd wziąć numer tego wniosku, aby bank nie odrzucił reklamacji z powodu uchybień formalnych? Szukałem na mailu oraz w umowie i nie mogę znaleźć numeru wniosku.

    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Witaj Rafał. Przekazałem Twoją sprawę do organizatora promocji. Kilka innych osób też to zgłaszało na blogu, więc pewnie mają opóźnienie. Będę to wyjaśniał, a gdyby w międzyczasie kod pojawił się na mailu lub po zalogowaniu do profilu moneymanii to daj proszę znać.
    • Paulina napisał(a):
      Jeszcze moja żona też, podaję jej mail w podpisie ( chyba tylko wy go widzicie, prawda )?
  6. Kamil napisał(a):
    Też nie otrzymałem kodu jeszcze..
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Kamil, zgłaszam tę sprawę organizatorowi i proszę o cierpliwość. Pewnie mają jakieś opóźnienia bo sporo osób zgłosiło, że nie może się doczekać na bon. Jakby się pojawił w międzyczasie na mailu lub w panelu po zalogowaniu do moneymanii to dawaj proszę znać.
    • Krzysztof napisał(a):
      Wychodzi na to, że Moneymania to kolejny nieprofesjonalny partner bankowy :-/
      Szkoda wizerunku Banku Millenium.
    • Krzysztof napisał(a):
      Kodu brak. Wychodzi na to, że Moneymania to kolejny nieprofesjonalny partner bankowy :-/
      Szkoda wizerunku Banku Millenium.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Krzysztofie dokładamy wszelkich starań, aby wszystko szybko wyjaśnić, prosimy jeszcze o chwilę cierpliwości ponieważ działamy 🙂
    • Pablo napisał(a):
      Panie Robercie maja opóźnienia konkurs skończył się w grudniu powiadomienie powinno zostać wysłane do 22.01.18r. /22 dni/ czyli czekano z wysyłka do końca akcji ?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak, zazwyczaj Organizator czeka do ostatniego dnia ponieważ wtedy ma już w 100% zweryfikowane spełnienie warunków przez wszystkich uczestników i zbiorczo wysyłane są nagrody. W tym przypadku jeszcze nagrody nie zostały rozesłane i trwa wyjaśnianie dlaczego tak się stało.
  7. Kamil napisał(a):
    Dziękuje bardzo…cisza na razie…organizator nie wywiązuje się z regulaminu ..dodatkową premie powinniśmy dostać ?
    • Pablo napisał(a):
      WITAM !
      Też nie otrzymałem kodu z moneymania podobnie jak 100 zł z BZWBK
      Pozdrawiam Panią Dominikę
      Wszystko co związane z Allegro to LIPA podobnie jak ich konkurs na 18 lat
      Proszę o interwencje w mojej sprawie
  8. Pablo napisał(a):
    Kolejny będzie MBank czekam na premie tutaj reklamacja po 28.02.2018r.
    Jak widać nie jest tak słodko dwie promocje = 2 reklamacje
    • Tomasz napisał(a):
      Miałem konto w BZWBK i kupon dostałem na skrzynkę e-mail. U mnie bez problemów. Kupon zrealizowany, konto zgłoszone do zamknięcia.
  9. Tomasz napisał(a):
    U mnie pojawił się komunikat o opóźnieniu wraz z przeprosinami. Bony będą 24 stycznia.
    • Pablo napisał(a):
      Ja właśnie otrzymałem kod o maneymania Pani Dominiko dziękuje za interwencje w Banku przepraszam ze nie napisałem co udało się Pani w mojej sprawie ustalić to mój błąd Napisałem prawdę ze ni otrzymałem 2 razy nagrody i złożyłem 2 reklamacje. Mam w zwyczaju pisać szczerze i prawdę jak zostanie rozpatrzona reklamacja z BZWBK poinformuje o tym na forum jak również opisze Pani interwencje bez względu na to czy rozpatrzona będzie pozytywnie czy negatywnie. Pierwsza reklamacja z moneymania załatwiona expresowe skutek przyznanie kodu czekam na BZWBK Powiem szczerze śmieszy mnie tłumaczenie organizatora dużo wniosków niedopełnienie formalności itp warunki trzeba było spełnić do końca grudnia maja 21 dni na weryfikacje wniosku kod mogłem dostać po spełnieniu warunków niezbędnych u mnie to było 6 grudnia /dwie operacja przelew i płatność karta/ i wysyłka kodu tyle czasu trwała. Regulamin przecież czemuś służy czyż nie a napewno należy go przestrzegać ! lub poinformować wczoraj ze należy cierpliwie czekać na przyznanie kodu to na pewno uspokoiło by większość z nas Mój znajomy tez założył konto w tej promocji nie złożył reklamacji zobaczymy czy dostanie powiadomienie i ostatecznie kod ?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Pablo ja jak najbardziej zgadzam się z koniecznością przestrzegania regulaminu, to bardzo ważny dokument, który ma regulować kwestie dotyczące promocji, a nie tylko być, żeby był. Dlatego naszym zadaniem jest nie tylko opisanie promocji, ale także kompleksowy nadzór nad tym, aby każda osoba, która za pośrednictwem naszego bloga, która spełniła warunki otrzymała nagrodę – nawet gdybyśmy mieli codziennie pisać reklamacje 😉 Dla nas sukces promocji jest wtedy kiedy wszyscy, którzy zasłużą odbiorą nagrodę 🙂 Dlatego zawsze zgłaszaj problemy 🙂

      A co do MoneyManii to sprawdź proszę maila ponieważ niektórzy piszą, że mają już bony więc myślę że może i do Ciebie została wysłana nagroda. 🙂

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tomaszu sprawdź proszę maila, możliwe że tak jak innym uczestnikom tak i Tobie zostały już wysłane kody 🙂
  10. Tomasz napisał(a):
    Kupon odnalazłem w SPAMie :). Dziękuję za radę. Organizator trochę jednak wprowadza w błąd pisząc, że kupon będzie w profilu. Ale nie ma co rozpamiętywać :).
  11. Krzysztof napisał(a):
    Odpowiedź moneymanii na reklamację:
    „Osobom, które spełniły warunki kod zostanie wysłany do 24 stycznia. Wydłużyliśmy czas na spełnienie warunków, ponieważ wiele osób nie zaznaczyło wymaganych regulaminem zgód, ale spełniło pozostałe warunki.”
    Przykro mi – nie wytrzymam i napiszę to:
    Moneymanialny Pmisiewicz / Janusz z Grażyną / Dżesika z Brajankiem (niepotrzebne skreślić) nie doczytał/-li warunków promocji i warunki trzeba było dostosować do niego/do nich – a reszta niech czeka?
    Dziękuję Moniaki za interwencję, wasze podpowiedzi, wysiłki, pomysły (jak zawsze kapitalne) – ale moim zdaniem wtopa moneymanii i ich odpowiedź to totalna porażka 🙁
    Ich „Nie polecam”
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Krzysztofie my również bardzo ubolewamy nad tym, że taka sytuacja miała miejsce i mamy wielką nadzieję, że więcej się to nie powtórzy. 🙂 Potwierdź mi tylko czy otrzymałeś kupon do Allegro? 🙂
  12. Krzysztof napisał(a):
    Szanowna Dominiko, Robercie, wszystkie zaangażowane w sprawę „Moniaki” – dziękuję za wszelką okazaną pomoc i dobre słowo. Kod do mnie dotarł. Jak Żona wróci – sprawdzi, Sąsiedzi – którym polecam Wasze akcje – sprawdzą po po powrocie z pracy.
    Życzę Wszystkim udanego zakończenia spraw, a Wam Moniaki – udanego wypoczynku w weekend (po takim nieciekawym początku tygodnia).
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Super Krzysztof widzę, że odebrałeś kod więc bardzo się z tego cieszymy 🙂 Pomaganie czytelnikom i uczestnikom promocji jest nieodzowną częścią opisu promocji i również nasz obowiązek, a tak naprawdę to przyjemność 🙂 Mamy nadzieję, że tak jak nasz tydzień tak i Twój po nieudanym początku będzie wyjątkowo udany! 🙂
  13. krzysztof napisał(a):
    posiadam już konto w millenium od jakiegoś czasu czy mogę przystąpić do programu poleceń i polecić konto innej osobie. pozdrawiam
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Możesz polecać, ale nie w tej promocji i nie na zasadach tej promocji. Jeżeli Millennium Bank ma teraz swój wewnętrzny program poleceń dla obecnych klientów to możesz polecać konto. Abyś mógł polecać konto w tej promocji to musiałbyś przystąpić najpierw do tej promocji.
  14. Marcin123 napisał(a):
    Mam problem. Prawdopodobnie nie zaznaczyłem jednej zgody na przesyłanie ofert na telefon. Czy to wyklucza mnie z promocji? A może można to jeszcze zmienic?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Marcin, regulamin nie mówi, że zgody muszą być zaznaczone w momencie składania wniosku, więc czym prędzej zadzwoń do banku, aby dopełnić tej formalności i powinno wszystko przejść. Jeśli będą problemy to będziemy składać reklamację.
  15. Marcin123 napisał(a):
    Dzwoniłem ale powiedzieli mi, że nie mają do tego dostępu i nic nie da rady z tym zrobić.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Aż nie chce mi się wierzyć. Wysłałem zapytanie do organizatora akcji. Dam znać, kiedy się czegoś dowiem. W kontakcie!
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Marcin, taką dostałem odpowiedź:

      Dzień dobry, proszę niech czytelnik zadzwoni do banku i wyrazi zgodę telefonicznie, jeśli mówimy o formularzu banku i zgodach tam zawartych. W przypadku gdy nie jest to możliwe, niech zadzwoni do banku i anuluje ten wniosek, a następnie złoży jeszcze raz poprawnie zgodnie z warunkami z regulaminu, aby niczego nie pominąć bi zgody są wymogiem.

  16. Marcin123 napisał(a):
    Tylko jeszcze jedno zapomniałem dodać, że zawarłem już umowę. Więc jestem klientem banku i chyba już nie mogę się załapać ponownie na tą promocję.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Cholera. No to spróbuj naciskać ich na infolinii albo w placówce stacjonarnej i niech Ci tę zgodę uzupełnią. Jeśli się nie uda to niestety premii nie będzie 🙁
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Jeszcze podpowiedź od Dominiki: Niech wyśle maila do Banku (d/w rzecznika klienta) za zwrotnym potwierdzeniem odbioru i w nim napisze,iż uprzejmie oświadcza, że wyraża zgodę na…… Zgoda będzie zaznaczona
    • Marcin123 napisał(a):
      Dziękuję bardzo za pomoc. Już miałem pisać do banku i spojrzałem na umowę jeszcze raz. Mam tam zaznaczone zgody jednak tylko nie wiem czy to wszystkie jakie były. Dziwna sytuacja bo podczas składania wniosku na pewno nie wyraziłem zgody na używanie telefonu a na umowie jest zgoda wyrażona. Dodam, że podpisywałem w oddziale.
  17. Ja napisał(a):
    Witam. Czy można zamknąć konto od razu, bo odebraniu nagrody, czy jest jakiś okres, w którym trzeba je trzymać ?
  18. Wiesław napisał(a):
    A gdy moja mama ma konto w Millenium czy może polecać innym założenie konta i załapać się na 5 x 50 zł.?
    Jeśli tak to jak to zrobić
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli obecnie Millennium Bank wewnętrznie ma teraz aktywny program poleceń to mama jak najbardziej może polecać konta, ale nie może tego zrobić w ramach tej promocji. Gdyby chciała zrobić to w tej promocji to musiałaby w tej promocji założyć dopiero konto i polecać. 🙂 Wytłumaczyłam to zrozumiale?
  19. Wiesław napisał(a):
    Tak i dziękuję
  20. Artur napisał(a):
    Witam. Jak mozna wycofac sie ze zgod marketingowych? I czy konieczna jest rowniez zgoda na droge telefoniczna przy tej promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak, jest konieczna. Jak skończy się ta promocja i będziesz chciał np. zamknąć konto to w wypowiedzeniu piszesz, iż cofasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych, a jak nie będziesz chciał zamykać konta, ale cofnąć zgody to dzwonisz do banku lub wysyłasz maila i też możesz w ten sposób cofnąć zgody.
  21. Jarek napisał(a):
    Witam, jeśli skorzystałem z promocji 100 zł do empiku w tamtym roku, a konto zamknąłem w grudniu 2017 to moge skorzystać z promocji?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A była to promocja na start? Jeżeli korzystałeś z niej za pośrednictwem naszego bloga to pamiętasz jej nazwę lub kiedy w niej uczestniczyłeś?
  22. Pablo napisał(a):
    Dzień dobry !
    Chciałbym podziękować Pani Monice za interwencję w sprawie Vouchera w banku BZWBK zgodnie z jej radą złożyłem reklamację i 5 lutego otrzymałem odpowiedź tym razem w poczcie aplikacji bankowej o przyznaniu „bonusu”.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Bardzo się cieszę, gratuluję i miłych zakupów! 🙂 Gdybyś kiedykolwiek potrzebował pomocy to zapraszam. 🙂
  23. Patrycja napisał(a):
    Dzień Dobry,
    w warunkach jest napisane, że aby dostać premię trzeba do końca maja 2018 mieć konto aktywne. Proszę mi powiedzieć czy regulamin określa jak długo konto ma być aktywne po 31 maja oraz ile wynosi okres wypowiedzenia konta? Wg mojej wiedzy: robimy 2 przelewy na 1000 zł i 2 płatności kartą we wspomnianych wcześniej miesiącach. Mamy maj, do końca tego miesiąca będzie wypłacana premia 150 zł. Aby uniknąć opłat za kartę i konto, robię kolejny wpływ na 1000 zł oraz płatność kartą. Na czas wypowiedzenia (nie wiem ile ono trwa, ale chyba nie więcej niż 2 tyg. góra m-c) w miesiącu czerwcu robię kolejny wpływ na 1000 zł oraz płatność kartą – oczywiście aby uniknąć opłat. Jeśli coś pomieszałam lub nie zrozumiałam, proszę mnie poprawić.

    Pozdrawiam,
    Patrycja

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Po odebraniu nagrody możesz zamknąć konto czyli po 31 maja nie musisz mieć konta. Okres wypowiedzenia trwa 30 dni. Resztę zrozumiałaś bardzo dobrze i postępujesz zgodnie z opisanymi przez siebie krokami. 🙂
  24. Patrycja napisał(a):
    Pani Dominiko, dziękuję za komentarz, zatem przystępuję do zakładania.
    Pozdrawiam serdecznie 🙂
  25. Patrycja napisał(a):
    Pani Dominiko,
    jeszcze jedno pytanie – 2 ostatnie oświadczenia traktują o otrzymywaniu informacji handlowych i marketingowych drogami: elektroniczną oraz telefoniczną. Czy są to obowiązkowe pozycje to odhaczenia aby wziąć udział w promocji?
  26. Patrycja napisał(a):
    Pani Dominiko,
    9 lutego założyłam konto w placówce banku. Doradca powiedział mi, że jeszcze w lutym powinnam wpłacić 1000 zł na konto i zrobić transakcję kartą abym załapała się na 150 zł premii. Czy czasem nie wprowadził mnie w błąd?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      eeee głupoty opowiada 🙂 W regulaminie §3 Prawo do Bonusu punkt „g” i „h” wyraźnie mówią o marcu i kwietniu – sprawdź proszę sama, regulamin znajduje się na pod artykułem. A jaki rodzaj konta zakładałaś – Konto 360 czy Konto 360 Student bo może doradcy chodziło o uniknięcie opłaty za konto. Jeżeli masz Konto 360 to zapewnienie wpływu i płatność kartą maja zwalniać z opłaty za konto – patrz tabela w artykule.
  27. Patrycja napisał(a):
    zakładałam konto 360, no to wszystko jasne 🙂
    pozdrawiam
  28. Silver napisał(a):
    Gdzie mogę zgłosić reklamację odnośnie wcześniejszej promocji z allegro 150zł
  29. Adrian napisał(a):
    Witam,
    czy jeśli mam już konto w milenium, zapisze się w tym programie i będę polecał konto znajomym to tez dostane 50 zł za każde polecenie ? Nie mogę nigdzie tego doczytać
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli obecnie Millennium ma aktywny program poleceń taki swój wewnętrzny, nie ten w tej promocji to możesz jako klient Banku w nim uczestniczyć i polecać konto, ale nie na zasadach tej promocji.
  30. Tomasz napisał(a):
    Chciałem założyć promocję żonie i niestety po wypełnieniu danych i kliknięciu coś nie działa, bo żona nie otrzymuje e-maila. Miał tak ktoś ? Próbowałem już na dwóch różnych przeglądarkach i to samo. Po kliknięciu błyska dosłownie jakiś komunikat, ale niestety nie da się go przeczytać.
  31. Tomasz napisał(a):
    Niestety nie 🙁
  32. Bartosz napisał(a):
    Witam dzis zalozylem konto, czy musze jeszcze w lutym zrobic wplate 1000 i platnosci karta zeby uniknac oplat ? Czy dopiero w marcu
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Podpisałeś umowę dziś i konto zostało aktywowane czy dopiero złożyłeś wniosek o konto? Myślę, że w lutym już nie musisz zapewniać wpływu na konto.
  33. bartosz napisał(a):
    Konto zostalo aktywowane dzisiaj.. Ok dzieki 🙂
  34. Michal napisał(a):
    Cos nie otwirra sie ta strona z promocja millenium
  35. Marcin napisał(a):
    Dostał już ktoś maila z informacją o nagrodzie?
    • Karolina napisał(a):
      Również czekam i nie dostałam. Ponadto w regulaminie jest zapis ze zamiast mejlowo może być informacja po zalogowaniu na swoje konto w serwisie ebroker, polecam również tam pilnować 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak, tam też będzie informacja o przyznaniu nagrody i będzie trzeba uzupełnić dane do wypłaty premii. 🙂
    • Monika napisał(a):
      Ja i mąż dostalismy link, natomiast moi rodzice jeszcze nie, czekamy.
  36. Monika napisał(a):
    Niestety rodzice mimo spełnienia wszystkich warunków promocji – emaila z informacją o przyznaniu nagrody nie otrzymali 🙁 Co proponujecie Moniaki? Czekać (może jakieś opóźnienia są normą…?) czy od razu pisać reklamację? Pozdrawiam.
    • Monika napisał(a):
      Dodam, że sama dopilnowałam spełnienia przez nich warunków promocji (wymagane przelewy i płatności), a w spamie pusto 🙁 Dołączyli do promocji przez polecenie wysłane ode mnie.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli w spamie nie ma nic to tak jak pisałam w drugiej części odpowiedzi, logujemy się tu: https://bonusmillennium.ebrokerpartner.pl/logowanie.htm i tu może być informacja o przyznaniu nagrody, a jak nic nie będzie to przez zakładkę „REKLAMACJA” składamy reklamację.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      W pierwszej kolejności proponuję sprawdzić zakładkę spam w wiadomościach, możliwe że tam wpadła wiadomość. Jeżeli nie to jeszcze przed złożeniem reklamacji proszę o zalogowanie się na tej stronie promocyjnej: https://bonusmillennium.ebrokerpartner.pl/logowanie.htm i jak coś to tam może być umieszczona informacja o przyznaniu premii. I dopiero jak w tych dwóch miejscach nic nie będzie to piszemy reklamację i składamy ją po zalogowaniu się do strony, którą podałam wyżej poprzez zakładkę „REKLAMACJE”. 🙂
  37. Kasia napisał(a):
    Hej, tylko ja nie dostałam maila z wiadomością o możliwości odbioru nagrody? Termin był do 16.05, myślicie, że to już czas aby zgłosić reklamację czy jeszcze cierpliwie poczekać? 🙂

Napisz komentarz