PROMOCJA ZAKOŃCZONA

Jak odebrać 150 zł do wydania w Biedronce w zamian za spełnienie dwóch prostych warunków?

Nowy Rok wystartował zaledwie 3 dni temu, a tu od razu startuje taka rewelacyjna i niezwykle prosta promocja. Tym razem jej autorem jest BZ WBK, który nagrodzi swoich nowych klientów dwoma GWARANTOWANYMI voucherami o łącznej wartości 150 zł.

  • I voucher 50 zł – za samo założenie darmowego konta
  • II voucher 100 zł – za wykonanie płatności kartą lub BLIKiem

Co ważne: W promocji nie musisz być nowym klientem. Nawet jeśli miałeś lub masz nadal jakiś produkt w BZ WBK (i nie jest to Konto Jakie Chcę) to możesz skorzystać z tej promocji.

Jak widzisz promocja z prostymi warunkami, które jestem przekonana będzie mógł spełnić każdy z Was! Są tylko dwie ważne rzeczy, o których musisz wiedzieć  – z promocji możesz skorzystać za pośrednictwem specjalnej strony Banku i najlepiej jak najszybciej gdyż ilość nagród jest ograniczona  i wynosi po 1000 voucherów na kwotę 50 zł i 100 zł.

[UWAGA! Promocja trwa do 2 lutego 2018r., ale w związku z limitem nagród może zakończyć się w każdej chwili. W przypadku wyczerpania puli nagród linki w artykule po prostu przestaną działać. Promocja jest nadal AKTYWNA]

Hej hoo! Na darmowe zakupy by się szło!

W dzisiejszych czasach kiedy ceny różnych artykułów spożywczych ciągle rosną, możliwość złapania fajnej promocji, a nawet zrobienie zakupów i nie płacenie za nie to duża ulga dla każdej rodziny.

W dzisiejszej promocji każdy kto obecnie nie posiada w BZ WBK konta osobistego (regulamin promocji nie przewiduje ograniczeń) może je założyć za pośrednictwem dedykowanej przez Bank strony internetowej, spełnić dwa warunki i tym samym odebrać dwa vouchery o łącznej wartości 150 zł. Są one całkowicie zwolnione z podatku więc masz GWARANTOWANE 150 zł na zakupy!

>>Przetestuj darmowe konto i odbierz 150 zł do Biedronki<<

Vouchery można wykorzystać maksymalnie do 31 grudnia 2018 roku na dowolne zakupy z asortymentu sklepu Biedronka – zakupy spożywcze, chemia, alkohole itp..

Co więcej vouchery są wielokrotnego użytku, a co za tym idzie nie musisz wykorzystać ich przy jednych zakupach, możesz swobodnie robić małe zakupy i powoli wykorzystywać vouchery. Kwotę jaka pozostaje Ci do wykorzystania możesz sprawdzić przy kasie lub na paragonie.

To wszystko w zamian za założenie Konta Jakie Chcę i spełnienie warunków, które zaraz szczegółowo opiszę, na razie skupmy się na samej, atrakcyjnej jak na dzisiejsze realia ofercie konta:

1.PROWADZENIE KONTA – 0 zł (bezwarunkowo)

2. OBSŁUGA KARTY DO KONTA (warunek do wyboru przez klienta):

  • 0 zł/m-c – jeżeli wybierzesz opcję wykonania 5 dowolnych płatności kartą w miesiącu jako warunek zwolnienia z opłaty za kartę (jak nie spełnisz warunku to 5 zł/m-c)
  • 0 zł/m-c – jeżeli wybierzesz opcję wykonania płatności kartą na kwotę 500 zł/m-c (jak nie spełnisz warunku to 5 zł/m-c)
  • 3 zł/m-c – jeżeli nie chcesz spełniać żadnych warunków

3.WYPŁATY Z BANKOMATÓW:

  • 0 zł – za wypłaty ze wszystkich bankomatów w kraju dla osób poniżej 26 lat
  • 0 zł – za wypłaty z bankomatów BZ WBK dla osób od 26 lat
  • 5 zł za wypłaty ze wszystkich innych bankomatów dla osób od 26 lat

4.PRZELEWY Z KONTA:

  • 0 zł – przelew zwykły
  • 0,50 zł – za przelew pay-by-link

>>Przetestuj darmowe konto i odbierz 150 zł do Biedronki<<

Jak krok po kroku odebrać 150 zł do Biedronki?

Zdobycie wspomnianych voucherów jest bajecznie proste i zamyka się w wykonaniu zaledwie dwóch kroków – takie promocje nie zdarzają się zbyt często, a co za tym idzie lepiej ich nie przeoczyć.

Uwaga: Strona banku nie działa na komórkach. Jeśli chcesz założyć konto z telefonu przełącz swoją przeglądarkę w „wersję na komputer” (chrome) lub „tryb stacjonarny” (firefox). Aby to zrobić kliknij w ikonę trzech kropek w prawym górnym rogu przeglądarki i wybierz odpowiednią opcję. Ewentualnie dla wygody odpal Moniaki.pl na komputerze stacjonarnym lub laptopie i przejdź do odpowiedniego artykułu.

#1 KROK – załóż Konto Jakie Chcę z kartą i dobierz 50 zł

Do 02.02.2018 (ale lepiej zrobić to szybciej – pamiętaj o limicie nagród)wejdź na dedykowaną stronę BZ WBK i złóż wniosek, a następnie podpisz umowę o darmowe Konto Jakie Chcę wraz dostępem do bankowości BZWBK24, możesz zrobić to:

  • przelewem weryfikacyjnym (mBank, Bank Pekao, ALIOR BANK, T-Mobile Usługi Bankowe, Euro Bank, NET BANK, Raiffeisen Bank) na kwotę 1 zł
  • poprzez weryfikację wideo z przedstawicielem Banku
  • w obecności kuriera – polecana dla obecnych i powracających klientów

Również do 2 lutego 2018 roku musisz otrzymać potwierdzenie sms lub w formie maila o aktywacji konta.

W promocji nie trzeba być nowym klientem. Możesz z niej skorzystać również, jeśli miałeś lub masz nadal jakiś produkt w BZ WBK (i nie jest to Konto Jakie Chcę). Jednak dla obecnych i powracających klientów polecam opcję podpisania umowy przy kurierze, ponieważ przy potwierdzaniu przelewem system banku od razu błędnie odrzuca wniosek.

Możesz założyć konto bez karty – takie również będzie brane pod uwagę w promocji. Jednak wtedy trochę trudniej będzie Ci spełnić warunki otrzymania drugiej nagrody, bo będziesz musiał wykonać płatności BLIKiem zamiast kartą.

PIERWSZA NAGRODA

Tak jak wspomniałam na początku, pierwsza nagroda o wartości 50 zł zostanie przyznana w zamian za założenie Konta Jakie Chcę wraz z kartą. Nagroda zostanie przekazana za pośrednictwem wiadomości mailowej do 31 marca 2018 roku.

>>Przetestuj darmowe konto i odbierz 150 zł do Biedronki<<

#2 KROK – wykonaj płatności i odbierz 100 zł

Do 02.03.2018 roku wykonaj transakcje przy użyciu karty lub płatności BLIK na łączną kwotę min. 150 zł. Transakcje mogą być wykonane w sklepach stacjonarnych lub w internecie – możesz wykonać jedną płatność lub kilka, ważne aby były one wykonane i zaksięgowane na koncie. Wypłaty z bankomatów nie zaliczają się do promocji.

Bank za to nie daje żadnych ograniczeń co do zakupionych towarów – możesz np. zatankować samochód lub płacić za inne, drobne zakupy np. spożywcze czy też odzież lub cokolwiek innego.

DRUGA NAGRODA

Zgodnie z obietnicą, druga nagroda o wartości 100 zł zostanie przyznana w zamian za wykonanie płatności kartą lub BLIKiem. Nagroda druga (tak jak w przypadku pierwszej) zostanie przekazana za pośrednictwem wiadomości mailowej do 31 marca 2018 roku.

Podsumowanie

Takie promocje naprawdę mnie cieszą, miło jest zacząć nowy rok wiedząc, że w dziecinnie prosty sposób można odebrać nawet 150 zł na zakupy – tak jak w tym przypadku do Biedronki.

Wystarczy tylko, że założysz darmowe konto i już za to masz 50 zł, a jeżeli odrobinę się postarasz i wykonasz płatności kartą lub BLIKiem zdobędziesz dodatkowe 100 zł. Łączna premia to 150 zł – myślę, że zgodzisz się ze mną, iż jest ona w pełni adekwatna do warunków jakie należy spełnić.

Ze względu na: prosty i zrozumiały regulamin, niebywale proste warunki i minimum zaangażowania ze strony klienta – aby zdobyć premię, oceniam tę promocję wysoko i polecam z niej skorzystać zanim osiągnięty zostanie limit promocyjnych kont.

>>Przetestuj darmowe konto i odbierz 150 zł do Biedronki<<

Gwarancja uczciwości! Sam możesz sprawdzić dokumenty z tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarze 103

  1. Joanna napisał(a):
    Czy jest jakieś obostrzenie dla byłych klientów WBK?
    • Wojciech napisał(a):
      dołączam się do pytania 🙂
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Haj Joanna! Nie ma żadnych wykluczeń. Jeśli jesteś byłym lub nawet obecnym klientem BZ WBK (nie posiadającym Konta Jakie Chcę) to również możesz skorzystać z promocji. Właśnie dodałem tę informację do artykułu.
  2. Adrian napisał(a):
    Czy istnieje w BZ WBK możliwość wyboru między kartą Visa a Mastercard?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Tak Adrian, możesz wybrać między Visa, Mastercard albo „bez karty”. Konta bez karty również biorą udział w promocji tylko wtedy trudniej jest spełnić drugą część warunków promocji.
  3. Aga napisał(a):
    Po przejściu na stronę do założenia konta wyskakuje mi komunikat na tel i tablecie „The requested URL was rejected…”. Co to może znaczyć?
    Może promocja już nieaktualna?
    Nie korzystałam z tej promocji teraz, ale kiedyś, dawno, korzystałam z waszej promcji w tym banku.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Zgadza się. Niestety nie jesteś jedyna, którą dopadł ten problem 🙁 Okazało się, że strona banku nie działa na urządzeniach mobilnych. Wejdź proszę jeszcze raz na komputerze lub przełącz przeglądarkę telefonu/tabletu w „wersję na komputer”. Tutaj przygotowałem pomocny screen: http://moniaki.pl/wp-content/uploads/2018/01/wersja-na-komputer.png i dodałem tę informację również do artykułu. Dzięki za info!
  4. Ula napisał(a):
    Niestety przy rejestracji trzeba wysłać skan dowodu, nie budzi to mojego zaufania.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Ula, połączenie z bankiem jest szyfrowane i wysyłasz ten skan bezpośrednio na stronie banku do banku – nie trafi on do żadnego pośrednika, więc myślę że nie masz się czego obawiać. Banki muszą przestrzegać bardzo restrykcyjnych wytycznych odnośnie ochrony danych osobowych.
    • Kuba napisał(a):
      No to żyj sobie w bezpieczeństwie bez 150 zł, proste XD
  5. Michał napisał(a):
    Kiedy można najszybciej zamknąć konto żeby mieć nagrody = 150 PLN?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Michał, możesz zamknąć konto od razu po otrzymaniu voucherów.
    • Michał napisał(a):
      Dziękuję 🙂
    • Michał napisał(a):
      Czy muszę zaznaczyć wszystkie (jest ich 5) zgody przy składaniu wniosku, czy wystarczą tylko 2 lub 3 wymagane?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Michał, regulamin nie narzuca żadnych zgód, więc wystarczy ze zaznaczysz tylko te, które są konieczne do wysłania wniosku.
  6. Katarzyna napisał(a):
    Nigdzie na stronie nie jest napisane o voucherze do biedronki. Skąd mam wiedzieć, czy jeszcze są dostępne?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Kasiu, jak limit kont zostanie wyczerpany, to zakończymy promocję na blogu i linki przestaną działać. Na razie promocja jest aktywna, ale dostałem wiadomość, że kont promocyjnych zostało już bardzo bardzo mało.
    • Katarzyna napisał(a):
      Rozumiem, że liczy się kolejność wysłania wniosku, a nie kto pierwszy podpisze umowę? Wybrałam kuriera, a wiadomo, że szybciej założy konto ktoś kto wybrał weryfikację przelewem.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Tak, decyduje kolejność wniosków.
  7. Marian napisał(a):
    Wiadomo, czy te 150 zł płatności ma być wykonane jednorazowo, czy łącznie przez jakiś konkretny okres?
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Dowolna ilość płatności wykonana i zaksięgowana na koncie do 2 marca 2018 na łączną kwotę 150zł
  8. Marian napisał(a):
    Ponadto, czy można zrobić przelew na 1 zł z innego banku niż te podane na stronie tj.
    mBank
    Bank Pekao
    BZWBK
    ALIOR BANK
    T-Mobile Usługi Bankowe
    Euro Bank
    Bank Spółdzielczy we Wschowie (NET BANK)
    Raiffeisen Bank Polska
    ???????????????
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Nie, jeśli nie posiadasz konta w jednym z tych banków to wybierz proszę kuriera lub weryfikację poprzez video z pracownikiem banku.
  9. Paweł napisał(a):
    Dzień DOBRY,
    Nie napisaliście WPROST ,że nie trzeba wybrać KARTY – wystarczy założenie KONTA aby spełnić warunek pierwszy -> I voucher 50 zł – za samo założenie darmowego konta . Płatność dokonamy BLIKIEM

    Drugi także,! 🙂

  10. kostrzewski napisał(a):
    Terz robje zakupy w biedronce
  11. Mike napisał(a):
    Czyli jesli mam juz konto w BZWBK (Godne Polecenia) to rozumiem, ze moge zalozyc konto z ww promocji i załapię się na bonus ? Liczy się data złożenia wniosku a nie podpisania umowy, si ?
  12. Karolina napisał(a):
    Czy jeśli spełnię warunek do otrzymania vouchera na 100 zł (płatność za min. 150 zł), to mogę od razu zastrzec kartę by nie ponosić comiesięcznych opłat za nią? Że konto musi być aktywne do czasu otrzymania voucherów, to doczytałam 🙂
    A druga sprawa-mając dwa konta w jednym banku, można posiadać dwie aplikacje mobilne tego samego banku? Zupełnie moja głowa tego nie ogarnia 😛
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak, możesz zastrzec kartę 🙂 A co do drugiego pytania to myślę, że wystarczy mieć zainstalowaną jedną aplikację i w zależności od tego z jakiego konta będziesz chciała korzystać to będziesz musiała się przelogowywać 🙂
  13. Marcin napisał(a):
    Mi przyszła kolejna, piąta już wiadomość o złożeniu wniosku. Każdy wniosek o innym numerze. Nie wiem o co chodzi..
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Tak Bank ma problem z systemem, nie spodziewali się pewnie, że promocja będzie cieszyła się aż taką popularnością 🙂
  14. Bartek napisał(a):
    Mam tak samo, dostałem siedem wiadomości. Rozmawiałem z doradcą w BZ WBK i powiedział mi, że dzisiaj mają problem techniczny z systemem i dlatego system wysyła tyle wiadomości. Możę uda im się to szybko naprawić 😉
  15. Marcin napisał(a):
    Oby nie anulowali wszystkich wniosków przez to. Teraz juz 11 wniosków niby złożyłem 😉
  16. RazielHaMalakh napisał(a):
    WBK To Złodzieje Nawet za Milion dolarów nie założe tak Konta !!!
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Szanujemy Twoją opinię, pragnę jednak prosić o nie używanie słów powszechnie uznanych za obraźliwe.
  17. Kuba napisał(a):
    Jestem obecnym klientem banku i posiadam Konto Jakie Chce- czy moge zalozyc drugie konto i otrzymac voucher korzystajac z tej promocji ?
    • Michak napisał(a):
      Niestety to jedyny przypadek gdzie nie mozesz wziasc udzialu
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli posiadasz Konto Jakie Chcę to nie, gdybyś posiadał inne konto to tak, ale w tym przypadku nie możesz skorzystać z promocji.
  18. Mariusz napisał(a):
    Mam juz konto godne polecenia . moj wniosek zostal odrzucony, o to wiadomosc od banku przez sms „BZWBK: Informujemy, ze odrzucono wniosek nr 14-2588657 z dn. 2018-01-03 16:31 z powodu: Podanie danych uzytych do otwarcia konta przelewem w innym wnios
  19. Adrian napisał(a):
    Czy jeżeli uda mi się załapać na konto promocyjne i otrzymam 50 zł to wystarczy, że dokonam płatności na 150 zł do 02.03.2018 aby otrzymać kolejne 100 zł premii czy w przypadku drugiego warunku również liczy się to jak szybko dokonam tej opłaty żeby udało mi się załapać na premie?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Promocja jest już zakończona :/ Jeżeli udało Ci się złożyć wniosek to tak, przy drugiej premii nie liczy się szybkość, ważne aby płatności były wykonane do 2.03 – muszą być również do tego dnia rozliczone.
  20. Adrian napisał(a):
    Promocja jest zakończona z powodu wyczerpania limitu kont czy z powodu problemów z ogarnięciem systemu? Bo nie wiem czy jest szansa na powrót promocji :/
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Promocja zakończona z powodu osiągnięcia limitu kont promocyjnych, może za jakiś czas BZ WBK powróci z promocją taką lub podobną, ale na chwilę obecną nie mamy takiej informacji.
  21. Dorota napisał(a):
    Wczoraj złożyłam wniosek a dzisiaj otrzymałam SMS: Twoj wniosek zostaje odrzucony, powód : niezgodność danych we wniosku z dowodem osobistym. Jakoś ciężko mi uwierzyć, że żle wpisałam np swoje nazwisko.. Można to jakoś zweryfikować? Rozumiem, że bank nie przyjmie mi ponownie wniosku z bonusem, gdyż promocja się zakończyła?
    • Anna napisał(a):
      Mam ten sam problem… Jako, ze nie ma podglądu do wniosku wiec nie mamy tez szansy by sprawdzić czego dotyczył błąd… Moze to literówka… Czuję pewniej niesmak w związku z tą sytuacją.. Uważam, że bank mógłby potraktować sprawę poważnie i dać szanse na wyjaśnienie ew. błędu….
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Przykro nam, że taka sytuacja ma miejsce, nie mamy na to niestety wpływu, ale postaramy się dowiedzieć jak można by było to wyjaśnić.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Nie da się tego niestety zweryfikować, chyba że może dałoby się np. zadzwonić na infolinię, podać numer wniosku i poprosić o sprawdzenie. A może to jakiś błąd w adresie, a może masz nowy dowód i w tym można by było doszukiwać się problemu?
    • Dorota napisał(a):
      Ja mam właśnie nowy dowód, ale nie wiem co by się mogło tam nie zgadzać…..chyba zadzwonię na infolinię. Ostatnio wniosku mi nie przyjęłi bo….nie wpisałam drugiego imienia….mam wrażenie, że tylko czekają na to aż ktoś popełni jakiś błąd , byleby wniosku nie przyjać. W innych bankach nie było problemu z uzupełnianiem danych przez telefon.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Mi też odrzucili wniosek! Wkurzyłam się i będę pisać reklamację. :/
    • Dorota napisał(a):
      Zadzwonilam na infolinię. Konsultant nie był nadzwyczajnie miły. Oczywiście nie ma możliwości weryfikacji złożonego wniosku. Mam sobie złożyć wniosek ponownie – oczywiście już bez promocji. Coś mi się wydaje, że liczba 1000 promocyjnych wniosków była liczbą teoretyczną, a teraz skutecznie będą sobie wnioski odrzucać, wymyślając powody bo przecież i tak nie ma weryfikacji czy ktoś faktycznie popełnił błąd we wniosku czy też nie…..
    • Adrian napisał(a):
      Odpowiedzieli na reklamacje? Mi też niestety odrzucili wniosek pomimo tego, że dane były na 100% poprawne…
  22. Tomek napisał(a):
    Czy komuś już aktywowali konto? U mnie póki co tylko było.info o przyjeciu wniosku.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      U mnie też na razie tylko informacja o przyjęciu wniosku i informowaniu mnie o dalszych krokach 🙂
  23. Jacek napisał(a):
    No a ja mam pytanie, bo wysłałem wniosek 2 dni temu (na kuriera), wszystko przebiegło ślicznie, ale żadnego potwierdzenia nie otrzymałem. Nic, cisza. Dodam, że jestem już klientem BZWBK, ale z kontem Godnym Polecenia.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      W sensie, że kurier już był i zabrał podpisaną umowę?
    • Jacek napisał(a):
      Nie, nie. Wypełniłem tylko wniosek online, zamówiłem kuriera, zatwierdziłem, otrzymałem komunikat że wysłany i tyle. Na e-mail ani telefon już nic nie przyszło.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A przyszedł mail od Alert24 z potwierdzeniem złożenia wniosku?
    • Jacek napisał(a):
      W tym rzecz, że nie przyszedł…
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      W takim razie może zadzwoń na infolinię (1 9999) może po imieniu i nazwisku uda się odszukać jakoś Twój wniosek.
    • Jacek napisał(a):
      Okazało się, że nie ma nigdzie mojego wniosku.. Złożyłem zatem reklamację i czekam na odpowiedź.
    • Jacek napisał(a):
      Proszę o pomoc, odpowiedzieli mi z banku na moją reklamację – oczywiście negatywnie. Nie zarejestrowana Pana wniosku.
      Tyle to i ja już od dawna wiem.
      W rozmowie na infolinii przedstawiłem nr wniosku jaki mi się zapisał w historii przeglądarki, to jedyny mój ślad. Pan przyznał że w tym dniu mieli faktycznie problemy z serwerem (wówczas zasugerował złożenie reklamacji co z jego pomocą zrobiłem) – więc co, zrobiłem wszystko, nie moja wina ale Bank twierdzi że mi się to wydawało tak?….
      Może coś Wy wskóracie? Te wyżej wspomniane dowody posiadam.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A konto zostało założone tj. umowa podpisana z tego złożonego wniosku?
    • Jacek napisał(a):
      Pani Dominiko,
      chodzi o to, że jestem już posiadaczem konta Godnego Polecenia. Złożyłem wniosek w tej promocji we właściwym czasie, po wypełnieniu wszystkich pozycji otrzymałem komunikat że wysłano i tyle. Tu w zasadzie historia się kończy.
      Nie dostałem żadnego potwierdzenia, Bank ponoć nie widzi żadnego wniosku itp. (Interpretują to tak, że ja źle coś zrobiłem, lub nie wysłałem lub źle wysłałem itp.) Jedyne co mam na „obrone” to zapisane w historii przeglądarki link z adresem do tego wniosku, oczywiście już nieaktywny, ale jest ślad.
      Temat wydaje się beznadziejny, ale ja zrobiłem wszystko dobrze.., w dodatku konsultant potwierdził, że w tym dniu mieli problemy z serwerami – więc to by wyjaśniało temat, dlaczego ten mój wniosek gdzieś zaginął.
    • Moniaki.pl - Robert napisał(a):
      Przykro mi to stwierdzać Jacku, niestety chyba w tym wypadku nie jesteśmy w stanie zrobić już nic więcej. Organizatorem promocji był bezpośrednio bank, a skoro on odrzucił reklamację i nie ma śladu po wniosku, to nie mam pomysłu co możnaby więcej zrobić 🙁
  24. Angelika napisał(a):
    Dostałam @ z umową po wykonaniu przelewu. i sms weryfikacyjny. natomiast nie mam żadnej informacji co dalej.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A otrzymałaś już potwierdzenie założenia konta np. jako sms lub mailowo?
  25. Angelika napisał(a):
    otrzymałam. udało mi się zalogować. to teraz tylko czekam na kartę by porobić płatności 😉
  26. Konrad napisał(a):
    Witam

    Czy we wniosku trzeba było zaznaczyć gdzieś opcję aby mieć dostęp przez internet do konta? Pytam ponieważ odebrałem umowę od kuriera i w umowie brak jakiegokolwiek loginu, hasła itp. Na pierwszej stronie umowy w kwadracikach mam jak poniżej:

    tak nie
    [ ] [X]
    [X] [ ]

    • Konrad napisał(a):
      Wyjaśnione 🙂 Jeśli już posiadamy jakiś produkt internetowy wystarczy się zalogować dotychczas używanymi danymi i w zakładce produkty pojawia się „konto jakie chcę”.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      No i super 🙂
  27. Karolina napisał(a):
    Mąż składał wniosek w tym samym czasie, co ja. Ja już mam umowę i kartę w domu a on dostał tylko smsa i maila, że wniosek został złożony… :/
  28. Michal napisał(a):
    A ja czekam juz na kuriera kolejny tydzien.konto w zakladcw siw pokazalo karta przyszla ale umowy ciaglw brak jak zwykle in post.Dodam ze w intelugo czekam juz 3 tydzien na kuriera tez inpost.Porazka.W banka juz 2 razy skladalem reklamacje
  29. Bartosz napisał(a):
    Witam załozylem konto, przelewajac 1zl. Karta niestety jednak nie dotarla i w sumie nie jest mi juz potrzebna gdyz zaplacilem jednorazowo blikiem za paliwo 155zl. Rozumiem ze to wystarczy by spelnic warunki promocji? Czy jesli nie aktywowalem karty bede musial za nia placic? czy lepiej ja zastrzec?? Pozdrawiam 🙂
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Karta nie będzie Ci potrzebna więc możesz ją zastrzec. 🙂
  30. Michal napisał(a):
    A ja ciagle umowy brak bank wyslal ja poraz drugi a w inposcie lezy juz od 8 stycznia do dostarczenia celowego porazka juz 3 razy skladalem reklamacje
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Michale to bardzo nie ładnie ze strony Banku. Powiedz mi czy adres mailowy jaki wyświetla mi się przy komentarzu należy do Ciebie i za jego pośrednictwem mogę się z Tobą kontaktować?
  31. Michal napisał(a):
    Tak w……[email protected] interia.pl zgadza sie
  32. Michal napisał(a):
    Wczoraj kurier dostarczyl umowe czekam teraz na aktywacje konta.Podobno juz nie dostane nagrody bo sie juz skonczylu takie info mam od banku
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Zgodnie z regulaminem umowa ma być podpisana do 2.02. W Twoim przypadku zarejestrowałeś się w promocji w czasie jej trwania i umowę również podpisałeś w odpowiednim czasie. Ale też nie zapominajmy o tym, że to nie z Twojej winy umowa została późno podpisana (chociaż nie za późno) tylko z winy np. kuriera/banku – jak dla mnie to w przypadku braku nagrody jest to mocna podstawa do złożenia reklamacji. Moim zdaniem powinieneś więc spokojnie spełniać warunki promocji i oczekiwać nagrody, a w razie reklamacji my pozostajemy do Twojej dyspozycji.
  33. Karolina napisał(a):
    Informacja z infolinii: by zastrzec kartę (by po spełnieniu warunków promocji nie ponosić kosztów za posiadanie karty) należy wybrać się do banku. Zamknięcie jej poprzez bankowość nie zwolni nas z opłaty za kartę.
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Słyszałam, że możliwe jest zamknięcie karty np. przez chat wideo z konsultantem (po zalogowaniu się do bankowości online) lub można spróbować (podkreślam spróbować) zadzwonić na infolinię i poprosić o zastrzeżenie karty gdyż została ona zgubiona (obawiasz się o swoje środki, masz daleko do placówki i musisz szybko zlikwidować kartę) 🙂
  34. Konrad napisał(a):
    Dzięki za promocję 🙂 Warunki spełnione – kody voucherów otrzymałem na e-mail. Pytanko małe, czy ktoś się orientuje się jak wyglądają płatności przy pomocy kodu?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Podchodzisz do kasy i mówisz, że będziesz płacić voucherem. Po zeskanowaniu ostatniego produktu kasjer wprowadza kod vouchera i wciska przycisk PLU
  35. Michał napisał(a):
    czy ktś otrzymał już ten bon 50 zł ? bo ja otrzymałem za 100 żł czyli nagroda II ale nie nagroda I
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jeżeli do 31 marca nagroda nie trafi do Ciebie to na początku kwietnia daj znać 🙂
    • Kamil napisał(a):
      Hej kto jest nadawca maila z voucherami?
    • Michał napisał(a):
      Nadal nie otrzymałem , gdzie mam napisać ? dostałem tylko bon na 100zł a na 50 nie 🙁
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Reklamację składamy w bankowości online. W przypadku dodatkowych pytań lub gdybyś potrzebował pomocy to zapraszam. 🙂
  36. Kamil napisał(a):
    Ja jeszcze nie otrzymalem bonow . Kto jest nadawca w mailach z voucherami?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Reklamacje składamy w bankowości online, podajemy nazwę promocji, w której uczestniczyliśmy i krótko opisujemy problem. W przypadku dodatkowych pytań zapraszam. 🙂
  37. Angelika napisał(a):
    Ja również niestety nie otrzymałam bonów 😐
  38. Angelika napisał(a):
    Dajcie proszę znać jak dostaniecie odpowiedź w sprawie reklamacji – kiedy będzie odpowiedź i czy pozytywna czy nie.

Napisz komentarz