PROMOCJA ZAKOŃCZONA

100 zł premii dla NOWYCH klientów Inteligo za założenia konta z polecenia i po 50 zł za każde polecenie

Wystartowała kolejna już edycja programu poleceń, w której zyskują zarówno nowi jak i obecni klienci Inteligo. W promocji na 100 zł premii GWARANTOWANEJ mogą liczyć nowi klienci, którzy założą darmowe konto w Inteligo z polecenia, a osoby polecające konto (obecni klienci) zyskają za każde skuteczne polecenie 50 zł.

Warunki promocji jak zwykle jasno opracowane, wszystko proste i zrozumiałe. Promocja nie ma żadnych limitów nagród więc spokojnie będzie mógł z niej skorzystać każdy zainteresowany.

Kto może przystąpić do promocji?

Z promocji mogą skorzystać dwie grupy osób – tak jak wspominałem: obecni i nowi klienci Inteligo. Ci pierwsi na potrzeby promocji będą osobami POLECAJĄCYMI konto w Inteligo, a Ci drudzy POLECONYMI.

Bank za osobę POLECONĄ (nowego klienta) będzie uznawał osobę, która w ciągu ostatnich 3 lat nie posiadała konta w Inteligo oraz obecnie nie jest rozpatrywany żaden jej wniosek o otwarcie konta w Inteligo. Od razu uprzedzam ewentualne pytania – jeżeli masz konto w PKO BP to również możesz przystąpić do promocji jako nowy klient.

Z kolei POLECAJĄCYM (obecny klient) będzie osoba, która ma konto w Inteligo i zarejestruje się na stronie promocyjnej, a podczas rejestracji: wyrazi zgodę na przekazywanie przez PKO Bank Polski materiałów marketingowych oraz zaakceptuje Regulaminu Programu.

Do końca promocji pozostało:

(promocja trwa do 29.01.2018 roku – do tego dnia należy podpisać umowę o konto)

>>Załóż konto z polecenia i odbierz 100 zł premii GWARANTOWANEJ<<

Spełniasz warunek nowego klienta?

Jeżeli spełniasz warunek nowego klienta Inteligo to teraz możesz przejść na specjalną stronę promocyjną i zawnioskować o Konto Inteligo, a w specjalnym polu „Kod promocyjny” podać kod polecenia, który uprawni Cię do odbioru premii oraz wyrazić zgodę na otrzymywanie materiałów marketingowych.

Możesz poprosić o kod polecający kogoś ze swoich bliskich lub użyć naszego Moniakowego kodu podanego poniżej.

Po złożeniu wniosku zadzwoni do Ciebie konsultant – potwierdzicie wszystko a następnie odwiedzi Cię kurier w celu podpisania umowy oraz dostarczenia niezbędnych dokumentów.

UWAGA! Tylko konto z wpisanym kodem polecenia otrzyma bonus 100 zł. Jeżeli nie masz kogoś kto mógłby polecić Ci konto to śmiało możesz użyć naszego kodu plecenia: 661988601.

Ale wróćmy jeszcze do samego Konta Inteligo, które będzie prowadzone dla klienta na naprawdę bardzo dobrych warunkach:

  • OTWARCIE I PROWADZENIE KONTA – 0 zł (bezwarunkowo)
  • OPŁATA ZA KARTĘ – 0 zł/m-c pod warunkiem wykonania nią płatności na kwotę min. 99,99 zł (w przeciwnym razie 4 zł/m-c) – po spełnieniu warunków promocji możesz bez problemu zrezygnować z karty
  • WYPŁATY Z BANKOMATÓW – 0 zł (PKO i BZ WBK), 5 zł pozostałe
  • PRZELEWY – 0 zł
  • POLECENIE ZAPŁATY/ZLECENIE STAŁE – 0 zł
  • DODATKI: Możliwość założenia konta oszczędnościowego na 1,8%

! Przez pierwsze dwa miesiące mamy darmową usługę powiadomień sms, ale po dwóch miesiącach jest ona płatna (5zł) – możemy ją oczywiście wyłączyć na infolinii lub w systemie bankowości online.

>>Załóż konto z polecenia i odbierz 100 zł premii GWARANTOWANEJ<<

Jak odebrać 100 zł premii wykonując tylko 1 zadanie?

Kurier dostarczył niezbędne dokumenty – umowa o konto podpisana więc teraz możesz zacząć spełniać jeden warunek postawiony przez Bank, dzięki czemu otrzymasz 100 zł premii jako osoba POLECONA w tej promocji.

ZADANIE DLA POLECONEGO:

W ciągu 30 dni od dnia podpisania umowy o Konto Inteligo z Kartą wykonaj obydwie czynności:

  • płatności kartą na kwotę min. 200 zł (może być jednorazowa płatność lub kilka płatności) w punktach handlowo-usługowych (sklepy, stacje benzynowe, apteki, kina bary itp.) wykluczone są płatności w internecie
  • min. 1 płatność z użyciem IKO (kod BLIK) na min. 10 zł – z wykluczeniem płatności internetowych i wypłat z bankomatów (dla ułatwienia: Gdzie mogę płacić BLIKiem, Jak płacić BLIKiem)

Musimy pamiętać, aby wszystkie płatności w terminie do 30 dni były zarówno wykonane jak również zaksięgowane na Twoim koncie.

To wszystko!

Promocja składa się z 3 następujących po sobie etapów, bank zobowiązuje się w regulaminie promocji, że premia będzie wypłacana uczestnikom w ciągu 75 dni od zakończenia każdego z etapów. Czyli w zależności od tego na jaki etap się załapiesz to w 75 dni po jego zakończeniu otrzymasz premię (zazwyczaj jednak następuje to szybciej). Etapy wyglądają następująco:

1) 1 etap 30.10.2017 r. –28.11.2017 r.
2) 2 etap 29.11.2017 r. –28.12.2017 r.
3) 3 etap 29.12.2017 r. – 29.01.2018 r.

UWAGA! Jeżeli skorzystałeś z promocji jako NOWY KLIENT to teraz sam możesz zarejestrować się w programie poleceń i polecać konto swoim kodem polecenia. Wtedy Ty odbierzesz 50 zł premii a osoba polecona 100 zł.

>>Załóż konto z polecenia i odbierz 100 zł premii GWARANTOWANEJ<<

Gwarancja uczciwości! Sam możesz sprawdzić dokumenty z tej promocji:

Otrzymuj informacje o nowych promocjach - polub nas na FB:

 

komentarze 32

  1. Michał napisał(a):
    Czy trzeba wybrać jakąś konkretną kartę. przy ostatniej promocji wybrałem złą kartę i musiałem zrezygnować z podpisania umowy
    • Moniaki.pl napisał(a):
      Tym razem regulamin nie wymaga wybierania określonej karty, możesz wybrać jaką chcesz.
  2. Łukasz napisał(a):
    Czy kupno biletu na pociąg, komunikację również wchodzi w grę?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Jak zapłacisz fizycznie kartą w kasie to jak najbardziej się to liczy 🙂
  3. Dawid napisał(a):
    Czy są opłaty za zamknięcie konta po 3 miesiącach ?
  4. Karolina napisał(a):
    Założyłam konto, wygenerowalam kod polecający, spełniłam warunki by dostać 100 zł. Znajomy założy konto z moim kodem i ja dostane premię za to, że założył konto czy on też musi spełnić warunki promocji bym ją dostała te 50 zł za polecenie??
  5. jarek napisał(a):
    straciłem dostęp do konta, wysłałem wniosek o likwidację, czy jak założę nowe konto będę miał nadal możliwość odebrania nagrody? nie ma możliwości otrzymania nowego hasła do konto, mimo że wpisuję prawidłowe hasło, które nie działa – INTELIGO TO NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁEM DO CZYNIENIA
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Otrzymania nagrody jako kto, polecony czy polecający? Jest możliwość zresetowania hasła na infolinii Banku.
  6. jarek napisał(a):
    straciłem dostęp do konta, wysłałem wniosek o likwidację, czy jak założę nowe konto będę miał nadal możliwość odebrania nagrody? nie ma możliwości otrzymania nowego hasła do konto, mimo że wpisuję prawidłowe hasło, które nie działa – INTELIGO TO NAJGORSZY BANK Z JAKIM KIEDYKOLWIEK MIAŁEM DO CZYNIENIA
  7. Aniela napisał(a):
    czy można zrezygnować z karty po spełnieniu warunkow czy karta musi być aktywna?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Lepiej żeby karta była aktywna do momentu odebrania nagrody a później można ją śmiało zamknąć.
  8. Adrian napisał(a):
    Witam,
    Poleciłem konto Inteligo 1 osobie, osoba ta podpisała umowę i aktywowała konto, a u mnie nadal widnieje liczba poleceń jako 0. Co jest nie tak?
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A czy osoba polecona wykonała już płatność kartą i BLIKiem?
  9. Karolina napisał(a):
    Mąż już dostał premię za otwarcie konta. Ja też. Czekamy tylko aż dostanie jeszcze za polecenie mi konta 🙂
  10. Adrian napisał(a):
    Czy istnieje możliwość wyboru karty w promocji między Visa a MasterCard? Bo niestety spóźniłem się jeśli chodzi o promocję z BZ WBK, a chętnie przygarnąłbym MasterCard aby skorzystać z oferty biletów do Multikina 😉
  11. Michal napisał(a):
    Niestety ja juz czekam na przesylke 14 dni i bank twierdzi ze nie moze z tym nic zrobic.Podobnie jest w bzwbk dostarcza ten sam kurier impost.Zanim sie zapiszecie do promocji to sprawdzcie to ja przez kurierow z impost straxilem juz wiele nerwow. Mam z nimi doczynienua kilka razy i zawsze sa jakies problemy.A jezeli chodzi o dogadanie sie co do godziny zapomnijcie ma byc tak ze kurier to bog a wy macie sie dostosowac
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      A składałeś może oficjalną reklamację czy tylko kontaktowałeś się z infolinią? Jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś to proponuję wysłać takie zgłoszenie na [email protected] z prośbą o pilne rozwiązanie problemu.
  12. Michal napisał(a):
    2 razy skladalem juz reklamacje ale bak twierdzi ze jest bezsilny zenujace
  13. Karolina napisał(a):
    Czy jest inna metoda rezygnacji z konta niż wysłanie rezygnacji pocztą?
    Btw. mąż wyłączył w bankowości powiadomienia sms (zrobił to na początku stycznia) a i tak pobrali 5 zł za to :/
    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Nie, konto można zamknąć wysyłając wypowiedzenie pocztą. Hmmm ale dlaczego 5 zł jak już to powinni pobrać tylko za dni, w których usługa była aktywna – przynajmniej ja tak miałam.
  14. Michał napisał(a):
    założyłem konto 7 dni temu. spełniłem juz warunki do otrzymania premii. czy mogę już zrezygnować z karty? czy sama dezaktywacja karty to to samo co rezygnacja ?
  15. Ola napisał(a):
    Czy płatność u lekarza się liczy? Bo nie wiem czy to jest punkt usługowo-handlowy?
  16. Michał napisał(a):
    ważne pytanie, czy muszę zrobić 200 zł kartą + 10 zł blik czy mogę zrobić np 200zł blikiem ?
  17. Adrian napisał(a):
    Liczba otwartych z polecenia kont Inteligo, które obecnie nie spełniają warunków Regulaminu i nie zostały zakwalifikowane do przyznania nagrody.

    Osoba ktorej polecilem konto spelnila warunki regulaminu i wywiazala się z warunkow, O co chodzi?

    • Moniaki.pl - Dominika napisał(a):
      Ok, też mam taki zapis. Pytanie teraz kiedy osoba polecona spełniła warunek tzn. w którym etapie, jeżeli po 29.12.2017 roku to Bank dopiero będzie weryfikował to czy spełniła warunki 🙂

Napisz komentarz